Kertokaa paino ja pituus?

Utelias=DD

Olisin utelias kuulemaan pituuksianne ja painojanne. =D
Vaikka vertailu ei ehkä ole se paras asia, niin onhan ihan kiva kuitenkin tietää missä muutkin menee.

327

19560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se-läskin

      Pituuteni on jtn 162cm ja painan n. 50-52 kg. Heittelee tuon painoin välillä. Pitäis kai laihduttaa... Sori kun kysyn tälleen "kysymys kysymyksessä", mutta jos viitsitte vastata vaikka ihan yhdellä sanalla, että kannattaisiko minun laihduttaa? Anteeksi, en jaksa tehdä uutta keskustelua nyt tähän hätään. Että jos tosiaankin joku ystävällinen voi raottaa mulle vähän tilannetta, että olenko mä susta diettiä tarvitseva? (:

      • ......

        Et kaipaa laihdutusta. Paras kaverini on juuri tuon kokoinen ja tosi hoikka/siro. Jos olet vielä terveen kirjoissa, niin älä ihmeessä uhraa elämääs laihdutukselle- niin helposti se johtaa anoreksiaan.


      • xylitolia

        Musta oot siinä ihannepainossa, mikä kannattais olla. Sillo näyttää nätiltä. Ei oo ihan lauta muttei liikaa kurveja : )


      • yuoyuo

        mä olen 163cm ja myös noin 51kg. onpas kauhia katastrofi! :D noe e ymmärrän kyllä sua, ite vois laihuttaa noin 5kg mut ei tämäkään paino ressaa :D


      • ..huhhuijaa

        otappas äpärä laskin käteen,teillähän on sama pituus-painosuhde...eli pata kattilaa soimaa,haiseva läski.


      • äjennaaaaaa

        pituus 161.5
        paino 36.5
        diagnoosina anoreksia, wannabe anorektikot vois sit miettii et tahtooko oikeesti sitä täydellisyyttä jolla ootte sit loppuelämänne kusessa


      • Tuonetar

        Selailin täällä, ja löysin tämän:
        Oletko valmis itsekuriin? Jos haluat kauniit puhtaat luusi näkyvän ohuen ihosi alta, eikä ruman haisevan läskin peittävän koko vartaloasi, niin anna mennä! Sinun pituus/paino suhde olisi minulle katastrofi! Itse olen tällä hetkellä 160cm/47kg ja vielä laihduttamassa itseni täydelliseen kuntoon juuri ennenkuin koulut taas alkavat


      • oonkonormaali? :o

        Olenko normaali: painan noin 57-60 kiloa ja pituutta minulla on jopa 180cm? Kaverini sanovat minua ihan laihaksi ja että olen ihan tikku, minusta se ei ole yhtään hauskaa.. Lisäksi jotkut sanovat minua kirahviksi ynnä muuta sellaista.. |:

        Olisin _niiin_ kiitollinen jos kertoisitte mulle oonko normaali (:
        Kiitos jo etukäteen ! :)


      • Anonyymi
        äjennaaaaaa kirjoitti:

        pituus 161.5
        paino 36.5
        diagnoosina anoreksia, wannabe anorektikot vois sit miettii et tahtooko oikeesti sitä täydellisyyttä jolla ootte sit loppuelämänne kusessa

        Mä oon 172 ja 43kg


      • Anonyymi

        Olenko liian lihava olen 154cm ja painan 47kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 172 ja 43kg

        Anorektikko


      • Anonyymi

        Ei "suuri" paino tarkoita aina että olisi lihava yms. Lihas painaa. Älä laihduta. Ton painoisena kaikki on hyvin ja jos joku jotain muuta sanoo elää ihmeellisessä kulpassa. Oot hyvä juuri tommoisena❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anorektikko

        167 cm ja 43 kg onko kuinka huono vastakaa vaikka yhdelllä sanalla. Koulussa sanotaan laihaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 172 ja 43kg

        sama <3 ihanaa olla laiha oispa viel laihempi.


      • Anonyymi

        Ei ehdottomasti ei laihdutus


    • ois nuo

      Eli siis 158/44 on tämä 19v. tyttönen

    • todella

      typerää tälläinen vertailu, mitä hyötyä siitä sinulle on, miten näistä tiedoista onnellisemmaksi tulet. Ihmettelenpä vaan?

    • Anonyymi

      177 cm/61 kg.

      Ajatelkoon kukin mitä haluaa, minä olen tällä hetkellä tällainen.

      • Anonyymi

        Oon 162cm/65kg eli ylipainoinen, mutta en oikeestaan sille näytä. Miten ihmiset on näin kevyitä😕


    • .

      174/58

    • caramellen

      167cm/49kg ja tunnen oloni lihavammaksi nyt, kun silloin kun painoin 55kg. greit!

      • ano

        175cm ja 56 kiloa. ahdistaa


      • Uteliasgirl

        Miten pääsit tuohon painoo, todella ihailtavaa

        itse olen 166/59
        olen lihava mielestäni, ahdistavaa kuinka päästä tuohon 49 kg


      • 'entinen' anorkt.
        Uteliasgirl kirjoitti:

        Miten pääsit tuohon painoo, todella ihailtavaa

        itse olen 166/59
        olen lihava mielestäni, ahdistavaa kuinka päästä tuohon 49 kg

        Silla keinolla etta et ajattele painoasi ja ruokaasi kunhan nautit vaan: 'Entinen' anorektikko (eihan se anoreksia minnekaan katoaa)


      • fkjsfjf
        ano kirjoitti:

        175cm ja 56 kiloa. ahdistaa

        Painoin 17-vuotiaana tuon verran, enkä todellakaan ollut mikään aneemisen laiha. Todella hoikka kuitenkin. Liikuin paljon, mutta samalla söinkin paljon. kaikki vaan kului urheiluun. Onhan toi paino aika vähän, muttei missään nimessä terveyshaitta kuitenkaan.


      • ..........
        fkjsfjf kirjoitti:

        Painoin 17-vuotiaana tuon verran, enkä todellakaan ollut mikään aneemisen laiha. Todella hoikka kuitenkin. Liikuin paljon, mutta samalla söinkin paljon. kaikki vaan kului urheiluun. Onhan toi paino aika vähän, muttei missään nimessä terveyshaitta kuitenkaan.

        Sama juttu, tai no 172 ja 50kg. Söinkin enemmän ku meidän perheen miehet, mutta silloin meni vielä kasvuun ja urheiluun kaikki.


    • kerron kerron

      Pituus 159, paino 47kg . Ahdistaa.

    • jeennyy

      169 cm ja 47 kg.

      Jumitin ikuisuuden 48 kilossa ja nyt vihdoin tänä aamuna tuo vaa'an lukema, jes! 45 here i come!

    • .......

      Nykytilanne 38/156.

      Alimmillaan olin 31/156. Haluan siihen takas :( Kaduttaa, kun aloitin yrittämään parantumista. Eihän tällaisena läskinä kestä itseään ja pysty elämään.

      • Vvanity

        painan ainakin 0,5-1kg enemmän kun äskeinen postaaja ja oon 153cm pitkä.
        luut NÄKYY läpi, ihan kunnolla. varsinkin selästä..onko tää nyt sitte kaunista?
        En oo ikinä ollu näin laiha ja mua vähän pelottaa.

        ps. laihduin tähän painoon syömällä normaalituotteita, ei mitää rasvatonta. Enkä mä liiku paljon nimeksikään.

        pps. mä yritän parhaani lisätä ruokavaliota ja noudattaa starttia. startilla laihduin viimesen kilon.

        ppps. tuntuu hyvältä syödä normaalituotteita kahden vuoden kituutuksen jälkeen!:O


      • vaan

        jos haluat näyttää kävelevältä pääkallolta.


      • vaan

        jos haluat näyttää kävelevältä pääkallolta. Sorry, meni seuraavallekkin tämä palaute vahingossa =).


      • katjussa

        olet jo ihan sairaalakunnossa.olin 5v sitten osastolla kun olin 158cm ja paino
        alimmillaan 35kg ja meinasin kuolla.nyt äkkiä painoa lisää muuten ei hyvää
        seuraa.mä olen nykysin 158cm ja paino 70kg yök.mutta mulla on lihaksia
        aikalaila kun urheilen.näyttäisit kauniimmalta jos sulla ois lihaksia! mielummin
        lihaksia kun pelkät luut ja nahka.


      • terve nykyään

        Voin sanoa, että et todellakaan ole läski! Itse ollessani 16 vuotias olin samanpituinen kuin sinä ja painoin 39 kiloa, ja huomasin kuinka laiha oikeasti olin. Älä ala pudottamaan painoa tuosta enää, koska se ei ole sen arvoista :). Nyt kun olen 18 (kohta19) painan 49 kiloa ja elämäni on paljon parempaa kuin pari vuotta sitten. En edes muista kaikkia hetkiä, mitä tuolloin on tapahtunut ja se on aika sääli. Kun sain painoni nousemaan jaksoin paljon paremmin ja huomasin etten olekaan niin läski mitä silloin luulin olevani. Pyydän sinua ettet enää pudottaisi painoa, koska siitä ei ole mitään hyötyä sinulle. :) Voimia!


      • samoja tuntemuksia

        Oon paljon läskimpi ku sä! 175/47...Eli sun kannattas olla ilonen ku oot noin pieni!! Haluisin mäki olla.. mä oon tämmönen korsto. :( Mä koitan päästä alle 44kilon. Sit oon lapsen mitoissa. En tahdo kasvaa aikuiseksi!!!


    • no:

      174cm ja 48kg

    • mahdollinen

      keskustelu tällä palstalla. Onko tarkoituksena kilpailla kuka delaa ensimmäisenä. Outoa,outoa ja mautonta.

    • nyt minäkin

      sitten.. 175cm/50kg. ahdistavan paljon :/

      • Majj¨¨

        172cm ja painoa nipin napin 42kg..En voi sanoa tätä mitenkään tavoiteltavaks eikä painoa tule lisää vaikka pyrin syömään päivittäin sen 2500 enkä liiku nimeksikään..päin vastoin,paino tuppaa tästäkin laskemaan,vaikka laihdutus tarkoitusta ei ollut enää 45kg:n jälkeen.Saan oikeesti nytkin taistella et se paino pysyy ees paikallaan.Osastolle olen saanu lähetteen,mutta sinne en mene..ahdistaa.Näytän 13 vuotiaalta vaikka ikää on jo 19 mittarissa,enkä voi sanoa itseäni kauniiksi.Haudasta noussut kävelevä luuranko on kuvaavampi ilmaisu..Älkää tuhotko elämäänne näin :(


      • Loisteliasta

        Typerä kysymys mutta..
        Onko teistä kenelläkään isompia rintoja, kuin aa tai a ?
        Ja eikö teitä häiritse, että rintanne ovat niin pienet, ettekö haluaisi esim. b kupin rintoja?

        Ei siis todellakaan mitenkään pahalla tämä kysymys mutta mua sinällään ihmetyttää koska ite oon 163.5 ja painan 51-53 heittelee paino vähän eikä mulla ole kuin aa (ja harvoissa rintsikoissa a) ja mua tämä asia häiritsee aivan älyttömästi :/ ja ikää on sen verran että lukio kohta puoliin päättymässä..


      • jensku dssd
        Loisteliasta kirjoitti:

        Typerä kysymys mutta..
        Onko teistä kenelläkään isompia rintoja, kuin aa tai a ?
        Ja eikö teitä häiritse, että rintanne ovat niin pienet, ettekö haluaisi esim. b kupin rintoja?

        Ei siis todellakaan mitenkään pahalla tämä kysymys mutta mua sinällään ihmetyttää koska ite oon 163.5 ja painan 51-53 heittelee paino vähän eikä mulla ole kuin aa (ja harvoissa rintsikoissa a) ja mua tämä asia häiritsee aivan älyttömästi :/ ja ikää on sen verran että lukio kohta puoliin päättymässä..

        Hyi rinnat on rumia, pelkkää rasvaa.


      • muotoja.
        Loisteliasta kirjoitti:

        Typerä kysymys mutta..
        Onko teistä kenelläkään isompia rintoja, kuin aa tai a ?
        Ja eikö teitä häiritse, että rintanne ovat niin pienet, ettekö haluaisi esim. b kupin rintoja?

        Ei siis todellakaan mitenkään pahalla tämä kysymys mutta mua sinällään ihmetyttää koska ite oon 163.5 ja painan 51-53 heittelee paino vähän eikä mulla ole kuin aa (ja harvoissa rintsikoissa a) ja mua tämä asia häiritsee aivan älyttömästi :/ ja ikää on sen verran että lukio kohta puoliin päättymässä..

        Ne saa miehet tekemään minulle asioita, joista en tykkää... tytöille sanotaan aina ettei pojat voi sille mitään, sinä olet sen näköinen että he tykkäävät... kukaan ei sano pojille että naiselliset muodot ja naisellisuus tarkoita vapaata riistaa, kaikkien käytettävissä olemista... Oikeasti, en nauti siitä että minulla on takamusta ja etumusta.
        En koskaan saa olla rauhassa missään, joku aina katsoo irstaasti tai koskee, tai ehdottelee. Vihaan sitä. Tämä on minun kokemukseni, saatte sanoa vastaan mutta näin se on mennyt teini-iästä saakka.


      • seew
        Loisteliasta kirjoitti:

        Typerä kysymys mutta..
        Onko teistä kenelläkään isompia rintoja, kuin aa tai a ?
        Ja eikö teitä häiritse, että rintanne ovat niin pienet, ettekö haluaisi esim. b kupin rintoja?

        Ei siis todellakaan mitenkään pahalla tämä kysymys mutta mua sinällään ihmetyttää koska ite oon 163.5 ja painan 51-53 heittelee paino vähän eikä mulla ole kuin aa (ja harvoissa rintsikoissa a) ja mua tämä asia häiritsee aivan älyttömästi :/ ja ikää on sen verran että lukio kohta puoliin päättymässä..

        75B. Oon 15 ja painan 37 kg ja pituutta on 156.


      • asdasfasfas
        seew kirjoitti:

        75B. Oon 15 ja painan 37 kg ja pituutta on 156.

        Mullakin on joku 75A ;( oon 15v, painan n.40kg (tavoite 35) ja pituutta 151cm.


      • Tissit on
        Loisteliasta kirjoitti:

        Typerä kysymys mutta..
        Onko teistä kenelläkään isompia rintoja, kuin aa tai a ?
        Ja eikö teitä häiritse, että rintanne ovat niin pienet, ettekö haluaisi esim. b kupin rintoja?

        Ei siis todellakaan mitenkään pahalla tämä kysymys mutta mua sinällään ihmetyttää koska ite oon 163.5 ja painan 51-53 heittelee paino vähän eikä mulla ole kuin aa (ja harvoissa rintsikoissa a) ja mua tämä asia häiritsee aivan älyttömästi :/ ja ikää on sen verran että lukio kohta puoliin päättymässä..

        Olen 163 cm, paino n. 51/52kg. Kuppikoko on 70D, 75C tai 75D... Riippuu ihan liiveistä! On vaan luonnostaan harvinaisen isot... Ei kauheen ihanaa, kun joskus joku luullu et on silikonit... Ei haittais vaikka olis vähän pienemmät rinnat, tekis vähän hoikemman näköiseksikin.


      • on
        Tissit on kirjoitti:

        Olen 163 cm, paino n. 51/52kg. Kuppikoko on 70D, 75C tai 75D... Riippuu ihan liiveistä! On vaan luonnostaan harvinaisen isot... Ei kauheen ihanaa, kun joskus joku luullu et on silikonit... Ei haittais vaikka olis vähän pienemmät rinnat, tekis vähän hoikemman näköiseksikin.

        pituus 165 cm
        paino 50 cm
        kuppikoko 70C tai 70D

        Painoo vois kyllä lähtee vielä se 5 kg.
        Varmaan samalla kuppikokokin hieman pienenee, ihan sama.
        Pysyn sopusuhtaisena.


      • kauheeta``
        Majj¨¨ kirjoitti:

        172cm ja painoa nipin napin 42kg..En voi sanoa tätä mitenkään tavoiteltavaks eikä painoa tule lisää vaikka pyrin syömään päivittäin sen 2500 enkä liiku nimeksikään..päin vastoin,paino tuppaa tästäkin laskemaan,vaikka laihdutus tarkoitusta ei ollut enää 45kg:n jälkeen.Saan oikeesti nytkin taistella et se paino pysyy ees paikallaan.Osastolle olen saanu lähetteen,mutta sinne en mene..ahdistaa.Näytän 13 vuotiaalta vaikka ikää on jo 19 mittarissa,enkä voi sanoa itseäni kauniiksi.Haudasta noussut kävelevä luuranko on kuvaavampi ilmaisu..Älkää tuhotko elämäänne näin :(

        mä oon 174cm ja painan 43kg. osastolla olen jo ollut, mutta siellä en viihtynyt. käyn terapiassa ja mulla on ravitsemusterapeutin tekemä lista jota noudatan parhaani mukaan ja sitä ruoka määrää lisätään koko ajan. paino ei meinaa millään nousta vaan se on lähinnä vaan laskenu. mun elämä on ihan pilalla anoreksian takia ja tekisin mitä vaan, että parantuisin tästä ees joten kuten :/


      • aloittelevaanorekt.
        asdasfasfas kirjoitti:

        Mullakin on joku 75A ;( oon 15v, painan n.40kg (tavoite 35) ja pituutta 151cm.

        oot ihan samallaine ku mä! :O katoin iha ihmeissäni,et ei tääl oo ketää mun pitusta mut olihan! ja painoki sama...... erona kylläkin et oon 14v :)


    • bana--

      170/52

      going down

      • bana--

        170/50 laskee hitaaaaaaaasti mutta varmasti :)


    • seew

      156/37. Eli pitäis tässä alkaa lihottamaan, kun vanhemmat pelottelee osastolla.. En kyllä ymmärrä miksi, voin hyvin, enkä edes näytä sen laihemmalta kuin muutkaan. Aloin ehkä viikko sitten syömään ''normaalisti'' eli paljon enemmän ja useammin kuin tavallisesti ja yllätys yllätys paino on tippunu 2 kg.

      • kkk,.

        178cm/49kg

        pidän:)


    • emulintu

      149/22
      Olen 20 v.

      • kysymyksiä

        Onkohan tää herjalla kirjoitettu..? Kauanko olet sairastanut? Millainen on tavallinen päiväsi? Oletko ollut osastolla?


      • blaah

        joo aika läppä!


      • älä__valehtele

        enusko -_-


    • vauhtiraitamarsu

      178cm/51kg eli painoindeksi 16.1. Ja ikää parin kuukauden päästä 16v.

      Pakko päästä alle 50kg, ällöttää tällaisena oleminen.

    • kaloriinanen

      166cm, 43kg ja 70B :) ihan ok, tottumiskysymys

    • 16 v

      173cm ja paino on noin 51 kg
      pitäs saada alemmas, vähintään alle 50

    • heedei

      Pituus noin 169cm ja paino tänä aamuna 53.8kg eli melkein lähtölukemissa. En ole yrittänyt kovin kauaakaan laihduttaa mutta mässäiltyäni viikonlopun on se paino noussut takaisin.
      Eli siis entistä enemmän paastoa ja liikuntaa! Paino ollut alimmillaan 50.4kg ja tähtään 48 kiloon, ehkä vähempäänkin.

      • 175/70kg.

        Minusta olen ihannepainoinen.
        Ikää ja kokemusta on senverran, että miehenä/sinkkuna voin sanoa, että kyllä on ikävä rakastella sellaisen laiheliinin kanssa, jolla luut tököttää.YÖÄK!


      • myös on
        175/70kg. kirjoitti:

        Minusta olen ihannepainoinen.
        Ikää ja kokemusta on senverran, että miehenä/sinkkuna voin sanoa, että kyllä on ikävä rakastella sellaisen laiheliinin kanssa, jolla luut tököttää.YÖÄK!

        sopiva paino 178/106 ei tuuli nakkele ja jalat tukevasti maassa


      • naiset ovat
        175/70kg. kirjoitti:

        Minusta olen ihannepainoinen.
        Ikää ja kokemusta on senverran, että miehenä/sinkkuna voin sanoa, että kyllä on ikävä rakastella sellaisen laiheliinin kanssa, jolla luut tököttää.YÖÄK!

        olemassa vain miellyttämään miehiä? Että naisilla pitää olla normiläskit lanteilla ja rinnoissa, koska se miellyttää miestä? Koskaan ei mietitä miltä naisesta, joka laihduttaa itsensä sairauden partaalle, tuntuu. Miksi ensinäkään laihdutti. Koska tunnen itseni oksettavaksi painavempana ja laihdutan itseni takia.. Koska minua OKSETTAA tuollaiset puheet, että naisista kuuluu olla jotain mistä saa kiinni. Oksettaa olla nainen. YÖÄK!


    • hetkellä

      177/51

    • riittää...

      152 cm (joo lyhyt, tiiän!:D ) ja 45 kg, 17 v. Ahdistaaa....!!!!

      • onks tosiaan laihuus

        liika laihuus kaunista ei muuten kaikilla.Miten käy kun silmistä näkö lähtee rasva vöyhötyksen kaa ja nivelet ruskaa ja paukkaa kuten mulle käynny ja heh heh..ooppa rasvaa syömättä oo..ja entä iho sekin tarvitsee rasvaa näyttääkseen hyvälle.

        Ihminen tarvitsee oliko se 60g rasvaa jo elintoimintoihin..Mutta et joku painaa 44..48 kiloo on todella laiha..ja pituus 160 max.Nyt kun pitkät ihmiset on in! Jos on 175 pitkä pitäs olla ainakin 55kilonen.Jos sul on pömppömaha tms sen saa liikkumalla voimistelemalla kiinteytyyn ei laihiksella.Kosahan aletaan puhua laihojen osteoporrooseista yms luukadoista..se on pahempi ongelma ko lihavuus.Maksaa enempi.

        Mutta eipäliikuntakaan terveellistä oo sanoo kirjottaja itse, on urheiluvammoja jne rasituksia.Jalka vaivaa vikaa..kädet kyynärpäät jne.
        160/55 ja todella timmi.Sopivan lihaksikas. Jännä homma toi pituuskin kuulen aika usein et oon lyhyt..kuvitelkaa maailman tähdet jotkut on 155cm.Ja malleina meikkimainoksissa.Suomes pitää olla isooo ja luisevaa.Ei aina silmää viehätä moiset,useinkaan.


      • ollaan:
        onks tosiaan laihuus kirjoitti:

        liika laihuus kaunista ei muuten kaikilla.Miten käy kun silmistä näkö lähtee rasva vöyhötyksen kaa ja nivelet ruskaa ja paukkaa kuten mulle käynny ja heh heh..ooppa rasvaa syömättä oo..ja entä iho sekin tarvitsee rasvaa näyttääkseen hyvälle.

        Ihminen tarvitsee oliko se 60g rasvaa jo elintoimintoihin..Mutta et joku painaa 44..48 kiloo on todella laiha..ja pituus 160 max.Nyt kun pitkät ihmiset on in! Jos on 175 pitkä pitäs olla ainakin 55kilonen.Jos sul on pömppömaha tms sen saa liikkumalla voimistelemalla kiinteytyyn ei laihiksella.Kosahan aletaan puhua laihojen osteoporrooseista yms luukadoista..se on pahempi ongelma ko lihavuus.Maksaa enempi.

        Mutta eipäliikuntakaan terveellistä oo sanoo kirjottaja itse, on urheiluvammoja jne rasituksia.Jalka vaivaa vikaa..kädet kyynärpäät jne.
        160/55 ja todella timmi.Sopivan lihaksikas. Jännä homma toi pituuskin kuulen aika usein et oon lyhyt..kuvitelkaa maailman tähdet jotkut on 155cm.Ja malleina meikkimainoksissa.Suomes pitää olla isooo ja luisevaa.Ei aina silmää viehätä moiset,useinkaan.

        158/85


      • Läskipallero

        Oon saman pitune ja painone. Mutt 13 v


    • 162/54

      Anoreksia on mielenterveyden häiriö. Vika on siis päässä, ei peilissä. Meistä normaali-ihmisistä tuntuu oudolta että joku haluaa yhä laihemmaksi ja laihemmaksi, koska se näyttää rumalta. Pointti anorektikoilla ei taidakaan olla se että näytettäisiin kauniilta, vaan itsensä rankaisu ja hallinta. Ei kannata tarkoituksella tavoitella tällaista, koska itsensä voi sairastuttaa. Samoin kuin juomalla päiväkausia voi tulla mielenterveysongelmia, juoppohulluutta yms. tai huumeita käyttämällä voi aiheuttaa itselleen psykoosin. Vakavia asioita ja ennen kaikkea surullista koska uhrit ovat usein nuoria jotka menettävät parhaat vuotensa, mahdollisesti pilaavat mahdollisuutensa nauttia elämästä vanhempanakaan (lapsettomuus jne.) Toipumista kaikille, ja älkää ainakaan kannustako muita samaan vaikka itse olisittekin "menetettyjä tapauksia". Se on ilkeää, kuin on narkkareiltakin tarjota huumeita kokemattomille. Kantakaa vastuunne, se teillä vielä ihmisinä on, vaikkei muuta elämää olisikaan.

      • Olet1234

        Tajunnut,että anoreksia on mielenterveydellinen sairaus,ei siihen vaa päätetä:noni,nyt oon anorektikkoo ja laihun 25kg!!"Se saattaa lähtä muumatmasta kilosta,ajatellaan,että jos kerran noiki lähti,ni lähtee enemmänkin..sit liikuntaa lisätään,lisätään,lisätään,ja ruokaa vähennetään,vähennetään,vähennetään...
        Itelläni on tällähetkellä menossa 24 tunnin paasto.


      • 72h(ko?)
        Olet1234 kirjoitti:

        Tajunnut,että anoreksia on mielenterveydellinen sairaus,ei siihen vaa päätetä:noni,nyt oon anorektikkoo ja laihun 25kg!!"Se saattaa lähtä muumatmasta kilosta,ajatellaan,että jos kerran noiki lähti,ni lähtee enemmänkin..sit liikuntaa lisätään,lisätään,lisätään,ja ruokaa vähennetään,vähennetään,vähennetään...
        Itelläni on tällähetkellä menossa 24 tunnin paasto.

        itellä alkaa toi sama paasto huomenna mut x3 (vettä juon kuitenki)


    • vielä lähtee

      siinä tän hetken. Laihtunut olen viimesen 9 kk aikana 27 kg ja haluan laihtua vielä 5-7 kg. Ikää 20 vuotta. Tiedän hyvin, ettei ole kovin tervettä, mutta omapa on elämäni.

    • Hannspa

      Painan vajaat 65 kg ja olen 173 cm pitkä. Tää ahdistaa mua hirveästi.
      Laihduin vajaa vuosi sitten 58kiloon, josta kuitenkin lihoin tähän nykyiseen.
      Nyt asetin itselleni tavoitteeksi 55kiloa ja puoli kiloa viikossa tahtiin tän pitäis olla marraskuussa valmis juttu. kuulostaa kamalan pitkältä ajalta, mutta 4kiloa kuussa ei luonnistu ainakaan multa.

      • aabbccddeeffgghh

        Olen 173/59,9 (tänään puntari näytti aamulla!!) :(( itku melki tuli. Oli aika jolloin painoin kauan 65kg, sitten oli aika jolloin painoin kauan 60-62kg, muutama vk si painoin 54,8kg (aamulla). Ja nyt tämä tilanne.

        Nyt on TAAS ma ja aloitan 300-500kcal määrällä per pv. Mässänny oon 2vk:a just. Ny ku aineenvaihdunta on "käynnistetty" nii mikä onkaan sopivin aiak ku ny alottaa taas. Jussiksi on kovat paineet jo :'(( viim. heinäkuun puolessa välissä pitäs olla se 52-54kg..


      • aabbccddeeffgghh
        aabbccddeeffgghh kirjoitti:

        Olen 173/59,9 (tänään puntari näytti aamulla!!) :(( itku melki tuli. Oli aika jolloin painoin kauan 65kg, sitten oli aika jolloin painoin kauan 60-62kg, muutama vk si painoin 54,8kg (aamulla). Ja nyt tämä tilanne.

        Nyt on TAAS ma ja aloitan 300-500kcal määrällä per pv. Mässänny oon 2vk:a just. Ny ku aineenvaihdunta on "käynnistetty" nii mikä onkaan sopivin aiak ku ny alottaa taas. Jussiksi on kovat paineet jo :'(( viim. heinäkuun puolessa välissä pitäs olla se 52-54kg..

        Niin ja 68,9kg on mun paino ollu joskus muutama vuosi sitten.


    • xylitolia

      Oon 165/48 ja täytin just 16. Tavote on 45 kg, mutta ei luultavasti onnistu kun joudun lääkäriin ylihuolehtievien vanhempie takii. Joudun käymää jo puntaril niide nähe, eikä paino sais tippua. Ne luulee että painan 52 ku juon himona enne punnitusta.

      • d4ndeli0n

        154/55,5


    • moi moi moi

      Vajaat 160cm ja painoa jotain 45 kiloa.. Näytän yhä yhtä läskiltä kuin 10 kiloa sitten.

    • ..

      154 ja 46

    • miu mau

      Olen nyt 173cm ja laihtunut 10 kg.. Oon siispä täl hetkel 55kg. (painoin 6kk sitte viel 65kg!!!!!!!!!) Nyt oon tyytyväinen itteeni vaikka vähän harmittaakin kun tissit lähti, mutta se oli sen arvoista ! Nyt mulle mahtuu ihanat pienet vaatteet ja kaikki kehuu ja kauhistelee mun laihuutta! Haluaisin olla kyllä pari kiloa laihempi, mutta oon tähän kyllä niin tyytyväinen jo, että en taida muuta ku koittaa enää kiinteytyä.

      • sopivasti painoa

        Olen 160cm ja painan 61kg. Olen painanut tämän verran jo pari vuotta eli paino on vakiintunut siihen, on normaalipainoni. Olo on hyvä tällaisena ja olen kaunis:-)
        Painoin joskus 49 kg ja olin onneton ja masentunut, en ollut tyytyväinen vaikka olin laiha, olin vain ahdistunut vaikka onnistuin laihduttamaan. Sitten pääsin juttelemaan ahdistuksestani ja sain taas syötyä ja olen nyt paljon paremman näköinen ja onnellinen. Olo on vapaa!


    • skoopy

      olen 168/49 ..sairas mieleni(?) tähtää tällä hetkellä vielä 2kg laihemmaksi. Painoin n. 10kk sitten 61kg

      • olen joo

        Eli noin 44,5 kiloa 159 senttiä... Reidet ja käsivarret on niinku jollain.. mursulla.


    • asdhiuhkkhhk

      taidan olla yksi harvoista pojista ketkä tänne kirjottaa. :-) kertokaa mielipiteenne, pitääkö mielestänne minun laihduttaa? olen 175 cm pitkä, ja painan 53-54 kg.

      • 163/50

        itsen olen kesälomalla laihduttanut 6kg ja pääsin tavoitepainooni.. En ole alipainoinen, enkä aijo laihduttaa enempää :D Aijon pysyä terveen hoikkana


    • seew

      156/36

    • kristallijoutsen

      165 cm / 38 kg

      • Vaniljasokerihiirulainen

        163/57kg tavoitteena päästä takaisin 43kg:aan :>>


      • tyttö tuollainen

        miten voit painaa noin vähä?? tarviin oikeesti apua!! oon 15 vuotias tyttö ja painan n.60kg ja pituutta mulla on n.170cm.... miten pääsisin mun liikakiloista eroon?? auttakaa pliiis..:(


      • minävaaaann
        tyttö tuollainen kirjoitti:

        miten voit painaa noin vähä?? tarviin oikeesti apua!! oon 15 vuotias tyttö ja painan n.60kg ja pituutta mulla on n.170cm.... miten pääsisin mun liikakiloista eroon?? auttakaa pliiis..:(

        153/37

        Going under


      • supersize me
        minävaaaann kirjoitti:

        153/37

        Going under

        mitat 165/47 =olen liian iso.
        ja sille joka rintojen koosta kyseli ni mulla ainaki c-kuppi, revippä siitä =)
        kyl tästä viel 8-9 kiloa lähtee, vuosi sitte painoin 10kg enemmän kuin nyt


    • en luovu

      Olen 22v. tyttö. Pituus 169cm ja paino vaihtelee 54 - 64 kg välillä. Tällä hetkellä 64kg. Olen yrittänyt pitää lihaksista kiinni käymällä salilla.

    • ...--huuhaa--...

      Mun

      *Paino: 38kg
      *Pituus: 166cm

      • EiEhkäIhanAnoreetikoksi

        Niiiin kateellinen!!! Ite oon nyt 164cm pitkä ja painan 45kg. (voisin olla läskimpikin, mutta en luojan kiitos ole!!!) Nyt on vähän aikaa tiputtaa painoa muutama kilo ennen kesää ja jatkuu sitten kesällä. Itselläni on käytössä tällainen kolmen päivän juttu, joka sitten toimii monta kertaa peräkkäin. Aloitetaan vaikka maanantaista: älä syö, sitten tiistai: älä syö, sitten keskiviikko: älä syö ja torstaina voi syödä jotain pientä ja terveellistä, kuten hedelmän tai vähän kasviksia. Sitten kaikki vaan uudelleen ja uudelleen. Mulla toimii yllättävän hyvin.


    • se-läskin

      kiihottaaaaa

    • Utelias=DD

      KIITTI VIESTEISTÄ JA HYVÄSTI!

      EN HALUU ENÄÄ VIESTEJÄNNE!

      • tooosi

        reilua


      • N-26
        tooosi kirjoitti:

        reilua

        Oon 176 ja painan 50. Oon sairastanut anoreksian ja bulimian, mutta nyt oon ollu muutaman vuoden terve enkä tarkkaile enää painoa enkä syömisiä. En edes omista vaakaa ja syön tosi epäterveellisesti enkä liiku juuri lainkaan, mitä nyt kuljen jalkaisin joka paikkaan. Paino putoaa tosi helposti, mutta sen takas saaminen on vaikeeta. Yhdessä vaiheessa painoin jo n. 55kg, mutta sitten oli oksennustauti ja tuli pientä masennusta, niin paino putosi taas tohon viiteenkymmeneen ja siinä se on pysyny. Pahimmillaan painoin vain 43kg.

        Haluan kyllä vaan sanoo tähän loppuun, että älkää hyvät ihmiset pilatko terveyttänne tollasella hulluudella! Ihan sama miten paljon tai vähän painaa, ei se onnellisuus siitä yhtään kasva. Ja onko hienoa sitten kun ootkin saavuttanu sen "ihannepainos", mutta kun elimistö vetelee viimeisiään, niin ei siinä paljoa voi nauttia siitä laihuudesta! Muutenkin ahdistaa ja masentaa kaikki vaikka ois miten laiha tahansa. Pään sisällä ne ongelmat ei ole mihinkään hävinny vaikka paino onkin pudonnu. Jaksamista ja hyvää kesää kaikille :)


      • toivohukka
        N-26 kirjoitti:

        Oon 176 ja painan 50. Oon sairastanut anoreksian ja bulimian, mutta nyt oon ollu muutaman vuoden terve enkä tarkkaile enää painoa enkä syömisiä. En edes omista vaakaa ja syön tosi epäterveellisesti enkä liiku juuri lainkaan, mitä nyt kuljen jalkaisin joka paikkaan. Paino putoaa tosi helposti, mutta sen takas saaminen on vaikeeta. Yhdessä vaiheessa painoin jo n. 55kg, mutta sitten oli oksennustauti ja tuli pientä masennusta, niin paino putosi taas tohon viiteenkymmeneen ja siinä se on pysyny. Pahimmillaan painoin vain 43kg.

        Haluan kyllä vaan sanoo tähän loppuun, että älkää hyvät ihmiset pilatko terveyttänne tollasella hulluudella! Ihan sama miten paljon tai vähän painaa, ei se onnellisuus siitä yhtään kasva. Ja onko hienoa sitten kun ootkin saavuttanu sen "ihannepainos", mutta kun elimistö vetelee viimeisiään, niin ei siinä paljoa voi nauttia siitä laihuudesta! Muutenkin ahdistaa ja masentaa kaikki vaikka ois miten laiha tahansa. Pään sisällä ne ongelmat ei ole mihinkään hävinny vaikka paino onkin pudonnu. Jaksamista ja hyvää kesää kaikille :)

        Tällä hetkellä 168/45
        Keväällä 41kg, mutta voimat loppuivat ja heikotti koko ajan. Joten oli pakko lihottaa.


    • superme

      163 cm
      45,5 kg

    • kööhöh

      kuulkaas ihmiset! jos haluatte olla alle 40kg, teil on VAKAVA sairaus. äkkiä hoitoon tai se on hauta

      • ilman laihduttamista

        Olen 162/48 ja painanut tuon verran pituuskasvun päättymisestä asti, eli n. 17 vuotta. Lääkärin mukaan täysin normaalipaino, josta ei tarvitse olla huolissaan.


    • oon läski

      70kg/72kg :( Hävettää, aijon laihtuu. Syön päivittäin kilon omenoita, onko tervettä?

      • lsödkf

        kerro toki pituutes?


    • Ruma-ihminen :)

      Olen 175cm ja painoni on 47kg. Lääkäri veikkas että painan noin60kg. Hehheh. Eli oikeasti näytän lihavalta! *Kannustaa laihtumaan lisää* :)

      • kokemuksesta sanon

        Hei! Lääkärit ei nyt muutenkaan osaa arvioida painoa joten siitä ei kannata masentua mitä ne sanoo. Itselleni punnituksissa sanottiin ensin että painoni on varmasti jo yli 53kiloa, mutta kun vaa´alla oli käyty niin kummasteltiin että miten voin painaa "vain" 45kiloa, eli heittää niiden arviot aika monta kiloa. Tai sit voi olla että ne haluaa vaan kannustaa kun sanoo et on painavampi. -____-


    • 14.w

      Anteeks ihmiset, mut te ootte ihan sekasin.

      Muka liian lihava ja painatte about 20 kiloo -,-

      Hehehehh, hahahahha.
      Minäpä oon 165,2cm Ja Painan 47 kg.
      Repikee vaan persettänne, anteeks asiaton kommentti.
      Mutta hei minä oon mielestäni laiha, ja toi teijän laihuus menee jo yli.

      Herätkää ihmiset todellisuuteen. Tuo on sairasta !
      Minä olin vuos sitten tuossa noin 39-41 kilon välillä. Ja ei ollu kaukana tuo osastolle pääseminenkään.

      Joten en suosittele lämpimästi kenellekkään laihuttamista. Siitä suoraan sanottuna vaan harmia. Sitä paitsi kaikki ihan yli laihat ihmiset koittakaa lihota.
      Ei se oo niin kamalaa, vaikka se aluks tuntuukin. Mut siitä on vaan päästävä yli.

      Ite meinaan joutua jo 45 kilosta osastolle, joten mun laihuttaminen tyssäs tähän.

      • toivohukka

        Sinä olet laiha. BMI alakantissa.
        Me vain ollaan sairaita kaikki täällä.
        Jotkut pyrkivät siihen, jotkut ovat jo pitkällä.
        En suosittele.


    • pieni ihminen

      Mä olen 168/38....eli tosi huonos kunnos...häpeen mun luuranko vartaloo..en käy oikee missää kun kaupas koska en kehtaa...ja istuminenki sattuu tosi paljon. Mua ei haittais vaik painasin yli 50kg...tuntuu et syön kokoajan ja enemmä ku normi ihmiset mut ei kai se sit nii oo. joka päivä syön myös herkkuja. enkä oksenna.

      • fatsy

        En tajuu, ite oon 164/43 ja mua uhkaillaan osastolla ja pitää lihoo vähintään puol kiloo viikos...Miten kukaan saa laihdutettuu noin laihaks ilman et joutuu ossalle? :o


      • pieni ihminen
        fatsy kirjoitti:

        En tajuu, ite oon 164/43 ja mua uhkaillaan osastolla ja pitää lihoo vähintään puol kiloo viikos...Miten kukaan saa laihdutettuu noin laihaks ilman et joutuu ossalle? :o

        no mä olen täys ikänen enkä missään hoidossa. Olen ollu nuorempana sairaaloissa useinkin ja korkeemmalla painolla. Kuoleman porteillakin ollaan käyty mutta vielä henki pihisee..ehkä mun elämäl on joku tarkotus sit viä...en todellakaa haluu kannustaa ketään tähän..tätä hirveempää ei vois olla. JOka päivä kamalia kipuja,häpeää,yksinäisyyttä,ahdistusta jne. Taistelkaa elämän puolesta älkää antako anoreksian viedä sitä teiltä.


    • tasapaksuläski

      Vihaan itseäni, fyysistä olemustani ja itsekurittomuuttani. Olen 175cm ja 58-60kg. Alimmillani painoin 52kg, enkä enää pääse millään siihen takaisin. Minut pakotettiin lihoamaan ja nykyisin joudun käymään jatkuvassa tarkkailussa. Paastoan, näännytän, liikun, käytän kaiken maailman laihdutuskapseleita, juon vettä kahdesta kolmeen litraan päivässä. Miksei nämä keinot auta? Liikuntakin on sellaista, ettei lihakset kasvaisi. Olen epätoivoinen... Haluan ainakin kymmenen kiloa painostani pois. Huoh.

    • norsu

      168cm,42kg

      • asdas

        153cm ja 38kg


    • nyt pystyn siihen

      171 cm ja noin 43kg. En nauti tällä hetkellä olostani ja tiedän voivani vain itse vaikuttaa asiaan. En tosian suosittele tätä kenellekään. Elämän nautinnot ovat suurimmaksi osaksi kadonneet enkä tiedä mitä haluan. Haluan kirjoittaa tämän juuri nyt sillä ehkä illalla ja vasinkaan en ajattelisi enää samoin. Silloin toden näköisesti ajattelen taas paljon sairaalloisemmin ja lähden liikkumaan.. Ny voin toistaa itselleni että olen kirjoittanut tämän ylös .( huoh ...lähetä ja tsekkaappas tämä vielä illallla!!!)

      • mä tiiän

        mä tiiän, se on ihan kauheeta ku mieliala vaihtelee niin kauheesti. mä oon nyt 174cm pitkä ja painan 43 kg. välillä pystyn ajattelee järkevästi, mut heti ku syön nii sit en enää pysty ja sillo anoreksia "peikko" iskee :/


    • blugkafnmb

      mutta nyt oon 172 ja 58kg ihan liikaaaaa!!!!! vaik kaikki sanoo et oon laiha :(

    • ffaner

      itse pääsin eilen pois osastolta, jossa olin n. 3 kuukautta syömishäiriön takia.
      paino on noussut nyt 47kg:sta 54kg:aan ja lääkärit ovat vasta nyt tyytyväisiä. itseäni ällöttää tälläinen kroppa ja halu laihduttaa on kova. tiedän kuitenkin, että on tärkeää pitää paino tasaisesti lähes samoissa lukemissa, tai uusi osastojakso odottaa.

      osastolla oli samaan aikaan kaksi todella laihaa syömishäiriö potilasta, jotka olivat suunnilleen yhtä pitkiä kuin minä (n.160cm), mutta painoivat vain n.30kg. tunsin itseni todella suurikokoiseksi heidän seurassaan, suorastaan läskiksi, vaikka tiedän olevani normaalipainoinen. huomasin myös, ettei se niin kaunista ole kun luut törröttävät ja ihminen näyttää hajoavan palasiin pienestäkin kosketuksesta. toiselle tytölle vielä lähtiessäni lupasin etten enää yritä laihduttaa tai muutenkaan oksentele tai skippaa syömisiä. hän oli tyttö joka piti itseään liian laihana, luitaan rumina ja vihasi olla niin huonossa kunnossa. hieno esimerkki ja parantumistaedistävä asenne siis!

      yrittäkäähän jaksaa :)

    • laihtumassa olennn

      toissapäivänä painoin 55 ja pitkä olen 170. tänään tosin turvoksissa ja 57. mut kyl tää tästä- viel täl vkol 54 :)) kyl tähän pystyy :))

    • Amberlyh

      N. 170 cm
      45 kg

      En laihduta tällä hetkellä, mutta kiinteytän.

    • Adrianna_

      Mä painan 45kg ja olen 176,8cm pitkä.
      Yritän tässä laihduttaa ja tarkoitus olisi saada viel 3kg pois.
      Haluaisin painaa saman verran kuin vuosi sitten eli 42kg.
      Nyt kun olen niin hirvittävän läski... Tarkoitus olisi saada mahasta ja reidestä
      pois. Itse käyn yhdellä hyvällä pro-ana sivustolla, mutta en laita siihen linkkiä tähän, koska en halua et se poistetaan. Sen avulla saan paljo apua ja tukea muilta jotka on samassa tilanteessa...

      Mun mielestä ei ole väärin laihduttaa jos on oikeasti lihava jostain kohtaa.

      • lihavuuden huippu

        Painan 47 kg ja olen 160 cm pitkä. AHDISTAA. Tarkoitus vielä ainakin se 7 kg saada pois.


    • Feidi

      156cm/38.2kg ja BMI 15,7. Suuntana 35kg, mutta lääkäri sanoo 40kg. Ikää 16 vuotta.

    • Kirsikkainen tollo

      Hei ääliöt, jos yhtään kiinnostaa niin minäkin olin 40-kilonen (165cm) pari vuotta sitten ja sain maailman parhaan palkinnon hienosta suorituksestani: EN SAA IKINÄ OMIA LAPSIA! Minä rakastan lapsia, mun mies rakastaa lapsia, me EI SAADA LAPSIA! Tekis mieli ampua ittensä, ei oo muuta sanottavaa.

      • toivohukka

        Ettet saa omia lapsia?
        Tilannehan voi korjautua jos melko nuori olet.


      • Kirsikkainen tollo
        toivohukka kirjoitti:

        Ettet saa omia lapsia?
        Tilannehan voi korjautua jos melko nuori olet.

        Olisinki vielä siinä iässä että tilanne korjaantuisi... kai se lääkäri tietää mistä puhuu, ja kolme vuotta olen ollut jo normaalipainoinen, eikä menkkoja kuulu eikä näy. Paha tulla raskaaksi!


      • Girlsssss
        Kirsikkainen tollo kirjoitti:

        Olisinki vielä siinä iässä että tilanne korjaantuisi... kai se lääkäri tietää mistä puhuu, ja kolme vuotta olen ollut jo normaalipainoinen, eikä menkkoja kuulu eikä näy. Paha tulla raskaaksi!

        sama täällä. Painoin vuosi sitten vielä 43kiloa ja oon 177cm. Nyt 58 kiloa, muutei menkkoja kuulu. Osteoporoosi, bulimia ja lapsettomuus !!!! vittu jee!


      • Minäkö se oon
        Girlsssss kirjoitti:

        sama täällä. Painoin vuosi sitten vielä 43kiloa ja oon 177cm. Nyt 58 kiloa, muutei menkkoja kuulu. Osteoporoosi, bulimia ja lapsettomuus !!!! vittu jee!

        Sitä on siinä vaiheessa niin idiootti ja lapsellinen, ettei tajua mitään seurauksista. YRITTÄKÄÄ LAPSET KATSOA ETEENPÄIN! Nyt voi tuntua hyvältä painaa 35 kiloa, mutta nuoruus ei kestä ikuisesti, ja suurimmalle osalle tulee luontainen tarve perustaa perhe ja saada omia lapsia. Siinä vaiheessa tuntuu tältä, jos on kaiken etukäteen pilannut... jos ei olis miestä tukemassa rinnalla, niin en tietäis miten jaksaisin elää tän asian kans. Tällä hetkellä mielekäs työ eikä mikään muukaan tunnu miltään, kun päässä pyörii vain ajatus ihanasta, menetetystä, biologisesti omasta pienokaisesta...


      • sitä ja tätä.

        Älä vielä heitä kirvestä kaivoon.Ite häröilin syömisilläni aika pahasti ja pitkään teininä ja vielä aikuisenakin.Alin paino oli 38kg ja pituutta 166cm.
        Sitten kun tuli lapsien aika eipä meinannu ottaa onnistuakseen.2v tauotonta yrittämistä ilman tulosta.Parit itkut tuli itkettyä ja rupesin sitten sisäistämään,että lapsia en koskaan saa ja kuinkas kävikään?
        Nyt on kohta 2v typykkä jaloissa pyörimässä minulla jolle sanottiin,että ikinä en lasta tule saamaan.

        Vaikka ne lääkärit sanosikin yhtä sun toista ei ne kuitenkaan ole mitään selvännäkijöitä.Älkää luovuttako,ehkä teillekkin suodaan pieni ihme.


    • mimosa 95

      sairaalas painoin 17kg ja olin 149cm pitkä.lukekaa "mun tarina" noista anoreksia keskusteluista ja vastatkaa.koitan nimittäin saada jotain tolkkuu tähän,ja teijän vastaukset voi oikeesti auttaa!

    • jooh.

      178cm/46kg/16v. Eli BMI 14.5. Vielä pitäisi saada läskiä pois.

      • Tsatsu

        En pidä vertailusta, mutta samapa tuo. Juuri osastolta pääsin torstaina, tällä hetkellä 44/161. Purin hammasta ja päätin antaa painoni nousta 45 kiloon jotta pääsisin kotiin. Sama rumpa jatkuu, tavoitteena nyt ensin päästä takaisin 42 kiloon.


      • normiläskiolen
        Tsatsu kirjoitti:

        En pidä vertailusta, mutta samapa tuo. Juuri osastolta pääsin torstaina, tällä hetkellä 44/161. Purin hammasta ja päätin antaa painoni nousta 45 kiloon jotta pääsisin kotiin. Sama rumpa jatkuu, tavoitteena nyt ensin päästä takaisin 42 kiloon.

        Eli 160cm ja 55 kg, tuntuu että vatsan päällä on aika paljon ylimäärästä, kannattaako lähteä laihduttamaan?
        Poskeni ja vatsani ovat ongelma-alue.


      • ÄLÄ TEE
        Tsatsu kirjoitti:

        En pidä vertailusta, mutta samapa tuo. Juuri osastolta pääsin torstaina, tällä hetkellä 44/161. Purin hammasta ja päätin antaa painoni nousta 45 kiloon jotta pääsisin kotiin. Sama rumpa jatkuu, tavoitteena nyt ensin päästä takaisin 42 kiloon.

        EI ÄLÄ TEE SITÄ ! paraskin puhumaan mä ketä pääsi myös just osastolta ja sama rumpa vaan jatkuu, ja paino on laskenu entistäki alemmas. nyt ku oon alkanu miettii haluun takas oman elämäni, älä pliis sä pilaa sun omaas ku oot jo pääsy noin pitkälle ! ei ketään haluu sellasta luu kasaa jota ei oo ees kiva kattoo. sori nyt jos loukkaan muita anoreksikoita, mut loukkaan myös itteäni.


    • neitokainen__

      158/50.
      Tavoite paino olisi 45 kg.

    • aösöass

      parhaimmillani olin 30kg/152cm... nykyään 50kg/153cm
      ahistaa ihan helvetisti ja nyt on pakko taas laihtuuu !!

      • bläähh

        Pituus: 160cm
        Paino: 48kg
        Alimmillaan oli 41.5 ,mut osastolla pakkosyöttämällä saivat mut lihotettua.. Eikä tää oo mitään teinikapinaa. Ikää on kohta 30v..


    • stillbornnnn

      160/44

      jotenkin haluaisin pitää painon tuossa enkä siis laihtua enää, mutta en vaan PYSTY syömään edes sitä tuhatta kaloria päivässä...
      perrkelee :(

    • biubiuuu

      n. 163 cm, paino siinä 38-39 kg välillä. Tavoite olisi kilo tai pari pois.. Olisin ehkä tyytyväinen.

      • tittidididiii

        162/41 kiva. oon lukenu täälä näitä kommentteja, ja ihmiset on paljokin mua kevyempiä. masentaa.


      • fatfatfat
        tittidididiii kirjoitti:

        162/41 kiva. oon lukenu täälä näitä kommentteja, ja ihmiset on paljokin mua kevyempiä. masentaa.

        166cm/45kg tavote 38kg


      • jannas
        fatfatfat kirjoitti:

        166cm/45kg tavote 38kg

        Miks haluut laihduttaa ? ,oot just sopiva !.Laiha ei tarkota kaunista muistakaa se.


    • xenya

      173 cm, 50 kg. Virallisesti terve. Grammaakaan en halua pois, muuten saattaisivat menkat jäädä ja sitä en halua!

      Love your body, love your soul.

      • born this way

        Luoja ootte laihoja... Ite oon 168/49 ja jengi lässyttää mulle että olen liian laiha


      • terve vartalo on par

        toi on just hyvä :D mä itekki haluisin parantuu anoreksiasta ja olla samanpainone ku sä, nyt oon 174cm ja painan 43kg


    • Läskinaakka

      Antakaahan läskille vähän vihjeitä kiitos. Oon 80/160 eli tosi iso enkä tiiä mistä lähtis liikkeelle. Tuntuu et paino vaan nousee koko ajan. Auttakaa pliis!

    • Jannas

      Pituus 163cm ja paino 40kg ..

    • emilie-stockholm

      Ite painoin vielä kaks vuotta sitten 56kg, pituutta oli sillon 170cm. Lihoin lähes viisitoista kiloa ja kasvoin neljä senttiä parissa vuodessa... (70kg/174cm) Nyt kahdessa kuukaudessa lähtenyt yli 10kg, ja painan 59kg/174cm.
      Tuntuu ettei mikään näy missään, mikään ei auta... Laihdunko liian nopeasti?
      Paastoan, liikun, ahminki, käytän nestareita, juon vettä...
      Mun pitää käydä JO NYT joka viikko terkkarilla ennen koulua punnituksessa... Se on niin nöyryyttävää, mutta ne ei tajua, että sairas mieli repii siitäkin thinspoa; "ens viikolla et paina noin paljon, näytä sille että sä laihdut"...
      Psykologillakin pitää käydä, samoin lääkärissä, tuntuu että musta on imetty sata litraa verta verikokeissa, mä en vaan jaksaisi...
      Mä tiedän etten ole lihava, ihan normaalin alapäästä, mutta mä haluaisin laihtua, mun on pakko. Mä en halua olla tällänen, haluan olla se kaikista pienin, kenen laihuutta ihmetellään ja kammoksutaan...

    • normi typy

      Oon 168cm ja 63 kg ja hiton tyytyväinen itteeni tällasena.
      Mulla on elämässäni muutakin tekemistä kuin ressata koko ajan kiloistani.
      Parempi olla vaikka vähän pyöreä kuin että hukkais elämänsä anoreksiassa kituuttamiseen ja painon miettimiseen.
      Piste.

    • tyiuo

      Alimmillaan 170/38, nyt 170/62. Nyt onnellinen vaimo ja kahden lapsen äiti. Normaali hormonitoiminta, ei tarvi miettiä ruokaa.

    • selindaa

      nyt herätys ihmiset ! mä olin 2 vuotta sitten osastolla 6kk anoreksian takia, alimmillani painoni oli 42kg/167 ( ja nyt vasta tajuun kui laiha ihminen voi oikeesti olla) mut nyt oon parantunut siitä sekä henkisesti että psyykkisesti ja voin puhua siitä avoimesti. eli olen tällä hetkellä 17 vuotias.. eli silloin kaikki oksentaminen, paastoaminen, laihduttaminen ja pakkoliikunta oli mun elämä .. Se oli voittanut mut, Se oli ainoo joka ymmärti, rakasti ja syleili. Olin rakastunut ensimmäist kertaa elämässäni ja se oli mun ajatuksissa, se oli syömishäiriö. Ja Se välitti. Se veti mua syvemmälle sen unelmiin.Se teki musta jotain. Se teki musta mut uudelleen. Se nosti pienet tuhannet sirpaleet karusta asfaltista, ja kokos ne uudelleen, Teki musta ehjän, ja ei päästäny mua enään hajoamaan. Se oli tehnyt musta vahvan, Se piti mua kädestä kiinni kun oksensin, Se kuiski mun korvaan Sen satuja iltaisin, Se leijju ilmassa mun vieressä kun mä juoksin, Se rakasti ja Se piti musta kiinni. Olin sulanut Sen unelmista koottuun kehoon kiinni. 2 vuotta sitte saatoin pahimmillani paastota 20päivää, koska mä inhosin ruokaa mä en halunnu laittaa suuhuni mitään en mitään, kaikki mitä mulle syötettiin mä oksensin pois en pitäny mitään sisälläni. Näin mä ajattelin sillon .. Ja mä en todellakaan oon mitenkään ylpee tästä koska tää ei todellakaan oo mikään ylpeilyn aihe, tää ei oo mitään muutaku sairaus joka vie sua koko aja enemmän ja enemmän sen sairauksen pauloihin. Tulin kertomaan tän sen takia että tajuaisitte miten typerää on että ennestään langan laihoja ihmisiä ja vielä pitäis saada painoa pois, mistä te edes kohta sitä painoa pois tiputatte ! miettikää oikeesti mitä te elämältänne haluutte haluutteks te oikeesti sairauksen joka tuhoaa teiän elämän .. toivottavasti ees joku kohta pani teiän miettiin asioita!

    • läskilöllerö

      Painan 106 kiloo ja olen 160 cm. anoreksia ei ole painosta kiinni! Jos haluat anoreksian, voit painaa ihan mitä haluat. riittää, kun inhoot läskei. Mäkin inhoon mun läskei ja tulin siihen tulokseen, et mul on anoreksia, ku sylin palstalla sanottiin niin. Se on syömishäiriöliiton virallinen palsta, nii kyl siel tiedetää kaikki!

    • normaali?

      Oon 13v. tyttö, oon n. 156cm pitkä ja n. 39kg. oonko ok? itteeni vähä ahistaa paino, ku on kavereite mitkä on 165 ja samanpainosia..:( toivottavasti ees joku vastaa! :)

    • selindaa

      anoreksia on päällimmiltään mielenterveys ongelma , koska jos ollaan siinä tilanteessa että inhoat ruokaa aivan ylitse pääsemättömästi ja kaikki ruoka mitä sulle syötetään sä oksennat pois ja se oksentaminen on se sun ainut tuki ja turva .. ei se ole enää normaalia, ei mieleltään täysin terve ihminen tee itselleen niin ! ja mä voin todellakin kokemuksesta puhua näin ..

    • Orvokkinen+

      Olen laihuuden ihannoija, 21-vuotias ja n. 160cm pitkä.

      Yläasteella painoin parhaimmillani 36kg ennen kuin jouduin lihotuskuurille. Yläasteelta päästessäni painoin 46kg.

      18-vuotiaana sain voimakkaat mielenterveyslääkkeet, jotka lihottivat minua kahdessa vuodessa yli 20kg, pahimmillani painoin 68kg.

      Lopetin lääkkeiden käytön muutama kuukausi sitten ja viimeisen kuukauden aikana olen saanut painoni lähtemään alaspäin. Nyt painan 60-61kg ja aion tiputtaa kesäkuuhun mennessä 10kg.

      Olen valmis tekemään laihtumiseni eteen kaiken, syön pussikeittoja, vitamiineja, proteiinipitoista ruokaa, läsken kaloreita ja hiilihydraatteja ja yhtenä päivänä viikossa mässäilen esim. pizzan pitääkseni laihtumisen käynnissä. Lähtöpaino siis 68kg tammikuussa, maaliskuussa 60-61kg, kesäkuussa 50kg ja kesän lopuilla toivottavasti n. 44kg. Kova tahti mutta on se ennenkin onnistunut.

    • ndhnh

      17v pituus 159,5cm ja paino 47kg=olen läski

    • gaigukiu

      oon tällä hetkellä 45kg 161cm pitkä joudun osastolle takaisin jos painan alle 41kg noin vuos sitten meinasin kuolla anoreksiaan 30,5kg 158cm pitkä sain lihottua suurella tervehtymisenhalulla, mutta tällä hetkellä tavoittelen 42kg:n painoja koska en halua osastolle .

    • kosketankuolemaa

      157/39

      sairaalassa käyn
      hoidoissa
      yhtä helvettiä tämä

      miksen parannu?
      :(

      AUTTAKAA! :(

    • huolestunut äiti

      voi jestas sentään, onko edes vähän lapsellista, jos haluatte tietää oletteko normaalin kokoisia niin menkää terveydenhoitajalle tai jollekkin klinikalle mutta älkää nyt täällä vertailko! löysin oman tyttäreni tietokoneelta laihdutus nettisivujen linkkejä ja hän kertoi että moni nykypäivän nuori laihduttaa ja saa lähes kaiken esimerkin kavereilta tai netistä, millaisen kuvan haluatte nykypäivän nuorille antaa sen te itse päätätte mutta en itse ymmärrä että täällä aikuiset ihmiset ovat 160 ja päälle ja painavat vähän päälle 50 kg todella naurettava esimerkki nuorelle polvelle ja tämäkö on nykyään kaunista katsokaa peiliin ja miettikää onko se laihdutus todella elämän pilaamisen arvoista!

    • menneidenmuistelo

      159/48 joskus aikanaan 43kg jolloin kaverit sanoivat sairaan näköiseksi (ja olivat varmasti oikeassa). Grammaakaan en haluaisi painaa enempää ellei tule sellasta kunnon muskelia mitä epäilen. Joskus haluaisin olla vielä sellaset 45kg mut siinä oli niin paljon haittapuolia että vaikka tämän kokoisena välillä ahdistaa otan mielummin tämän olotilan kuin 45kg ja ainaisen heikotuksen ja muut mukavat oireet.
      (joskus kannattaa miettiä muutakin kuin laihuuden kauneutta joka on loppujenlopuksi vain omissa silmissä. Kaikki muut näkevät vain sairauden)

    • kaitanorektikko

      Itse olen n. 11 vuotta sitten painanut 52kg, ja pidin itseäni läskinä. Olen 162cm.
      Muutama vuosi tuon jälkeen niin olin lihonut jo 80 kg asti.
      Pidin itseäni todella lihavana, oli hankala liikkua ja olla, en pitänyt itseäni kauniina. Olin vanha ja ruma possu. Parhaimmat vuoteni nähnyt. Olin vain päälle 20 vuotias.
      Nyt antaisin mitä vain jotta olisin edes 60 kiloinen. Silloin olisin sopivan laiha. En ole alle 60 kiloinen ollutkaan sitten vuoden 2000.

      Mun mielestä sopivaa laihuutta ei havaitse itsessään ennenkuin on havainnut sen järkyttävän ylilihavuuden. (BMI > >25)

      Terveisin nyt 162/68, BMI 25.9. Tavoite juurikin tuo itselleni maagisen 60kg rajan alittaminen.

    • fat

      Oonko hirveen läski ku painan 50 ja pituutta 167...paljon mun pitäs painaa?

    • chahchau

      Oijoi, meitsi on nostanu painoa melkeen 10 kiloa ja kohta oon jo ihannepainossa, nyt painan 43 kiloa ja pituutta se 164 cm :)

    • Joonas Tamminen

      Te ootte iha sairaita! "Olen 169/38 näytän läskiltä" Katookaa peiliin oottee luuranko-lautoja! Kattokaa, vaikka maailman kaunimmaksi luokiteltua naista Jennifer Lopezia- en usko että painaa 38 kiloa. Terveen silmin keskustelunne näyttää vitsikirjalta

    • nytjoterveempi

      Mutta tämä onkin Joonas anorektikoiden palsta.
      Itse anorektikkona ymmärrän miltä tuntuu kun painoa on järjellä ajateltuna vähän, mutta silti tuntee ja kokee olevansa lihava... Sitä ylimääräistä löytää vähän vaikka mistä. Välillä tuntu että luistakin olisi jo pitänyt veistää pois, jotta olisi sirompirakenteinen...

    • huahaa

      172/51......

    • fgjvj,h.k555

      65kg 165cm läski

    • JDJKLJDLKJDKLJDKLJDK

      186cm 55kg

      • elephantsss

        171cm ja 49 kg


    • Läskiii

      oon n.155cm ja ........ en tiiä viittiskö kertoo mun lihavuutani mut n.40kg :((((((( 1kg :((((( tiiän et oon lihava, aijon laihduttaa 5kg!!!! :D

    • minä

      152/42 oon 12.v siis

      • minä

        nyt ku luki näit nii tunnen oloni tosi läskiks vaikka normaalipainonen olen.... vai oonko sitte läski? ;o

        oon siis sama ku edelline eli kirjotin:

        152/42 oon 12.v siis


      • xxxxxx4
        minä kirjoitti:

        nyt ku luki näit nii tunnen oloni tosi läskiks vaikka normaalipainonen olen.... vai oonko sitte läski? ;o

        oon siis sama ku edelline eli kirjotin:

        152/42 oon 12.v siis

        mä oon 25-v 151cm ja 37kg


    • sjshfjsgfjgs

      163cm, 47kg

    • lasienkeli----

      170/43.. kolme pois vielä

    • jöööö

      16v ja 158,5 cm 40kg

    • lootus2

      Toivottavasti te nuoret anoreksiaa haikailevat ja laihtumista toivovat lukisitte nyt tämän. Anorektikon tosikertomus.
      Sairastuin 15-vuotiaana, olen koko elämäni tuntenut itseni riittämättömäksi ja lihavaksi. Kamalaa ajatella että olen todella pienestä pitäen tuhlannut energiaani siihen, miltä näytän ja olenko liian lihava. En ollut onnellinen koskaan. Yksikin "makkara" jos tuli kun rutistin vatsaani (olin pahimmillani 163cm ja 35kg) sai aikaan sellaisen itkuahdistuskohtauksen että olin varma että kuolen. Taistelin niitä vastaan, jotka yrittivät minua parantaa. Olin kuvottavan näköinen, minulla ei ollut sairauteni vuoksi sosiaalista elämää ja ihmiset kammoksuivat minua.
      Luulette varmaan että teistä ei ikinä tule sellaisia, no, voin kertoa että sairauteni alkoi siitä, kun normaalipainon alarajoilla ajattelin "pudottaa pari kiloa". Siitä alkoi monen vuoden helvetti. Ihmisen ei ole tarkoitus toivoa omaa kuolemaansa. Ei syömällä asiat parane. Jos paino ahdistaa, ratkaisu ei ole laihduttaminen. Paino ahdistaa silloin moninkertaisesti enemmän. Lisäksi se on hengenvaarallista, tiedän. Jouduin tilani vuoksi vuodelepoon, täysi liikkumakielto oli voimassa. Siitä kun paino alkoi nousta pakkosyötön ja nenämahaletkun kautta (TODELLA kivuliasta), pääsin kuntoutukseen. Tajusin mitä olin tehnyt itselleni. Olin kuvottava, hirviö. Persoonallisuuteni katosi jonnekin, en enää tunnistanut itseäni.
      Nyt, vuosien jälkeen 20-vuotiaana olen paremman näköinen kuin koskaan. Hiukset kasvavat taas, rinnat ovat kehittyneet ja olen todella hyvässä kunnossa. Parantuminen jatkuu, mutta tällä hetkellä olen 163/55kg ja erittäin timmissä kunnossa, Harrastan liikuntaa ja syön monipuolisesti. En mieti ja ahdistu herkuttelusta. Ei se ole loppujen lopuksi ollut niin vaikeaa kun toipuessa luulisi.
      Myös miehiltä (huomhuom! tämä toisarvoista) olen saanut enemmän ihailua nyt kuin ikinä. Olen aina ollut hoikka, ei tarvitse pelätä painon karkaamista huippulukemiin. Arvostan itseäni, vihdoin. Olen onnellinen.

    • läskiii

      168 cm ja 56-57kg tiiän oon läski

    • tietämätön

      Itse olen 174cm pitkä & painan 55kg... oonko ylipainonen ;oo?

    • Sekavia ihmisiä.

      Meikällä on pituutta reippaat 165 senttiä, ja paino hyppii 65kg-70kg. En voi sanoa, että pitäisin noista jenkkakahvoista (jotka kiitos geenien ovat harvinaisen hyvin pysyvät) mutta iso osa painostani on lihasta ( joka ps. painaa enemmän kuin läski;) enkä tosiaankaan voi sanoa että jotkut 165/35 mitoilla olevat on terveitä/järkeviä/näyttäisivät kauniilta! Anteeksi vaan, mutta sellanen on täysin sairasta ja pähkähullua!

      • lootus2

        Se on todettukin niin, että vaikka painaisi niin vähän, mieli estää näkemästä itsensä riutuneena. Nämä ovat sellaisia mielen suojamekanismeja. Keskitysleirillä olevat (eivätkä taatusti olisi itseään nälkiinnyttäneet tieten tahtoen, ette tekään siellä olisi halunneet olla) uskoivat olevansa 30-kiloisinakin ihan hyvässä lihassa, toisin kuin muut. Muut kyllä näkevät, kamalaa katsottavaa.


    • Sooom

      olen 177cm ja painan 54 kg :D

    • 128

      160 cm ja 62 kg. Mutta ettei kellekään nyt tule sellaista kuvaa että oon sohvaperuna, niin mainittakoot, että cooperissa menee 3500 m :D Nuo kilot eivät kaikki suinkaan siis ole rasvaa...onneksi ;>

    • karu totuus

      KASVAKAA LAPSET ENSIN AIKUISIKSI JA SITTEN TULKAA KERTOMAAN TÄNNE BMI:NNE. TE LIHOATTE TÄSSÄ VUOSIEN SISÄLLÄ ETTÄ HAHAHAHAH VAAN TEILLE,koska teistä tulee aikuisia naisia,joilla on MUOTOJA :) sitä ette voi millään estää. Voitte itkee ittenne uneen tästä lähtien.

    • Kiva...

      Tunnen itteni nyt kyllä vähän painavaksi :D 160cm/52.5kg mielestäni normaali. Olenko?

    • helpp

      Oon 160.2 cm pitkä ja tosiaan painan vähän alle 41kg... oonko normaali??

    • ghgkjh

      Oon 160 cm pitkä ja painan 52 kg. Olen tyytyväinen painoindeksiini, enkä aio ryhtyä laihikselle. Mielestäni kurvikkuus on hyvä asia, ei olisi kiva olla pelkkää luuta ja nahkaa. Toivon, että itsenne olemattomiin laihduttavat ymmärtäisitte olla kiduttamatta itseänne loputtomalla laihdutuskierteellä, joka pilaa terveytenne.

    • Anan palvelija

      Olen 177 pitkä ja painan 40,5 kg. Tavoitteena päästä alle neljänkymmenen. Sitte voin kuolla. Silloin olen täyttänyt elämäntehtäväni. Olen palvellut anoreksiaa kunnialla loppuun asti!

    • sirpinsärkijä

      Hui kamala! 177 ja 40,5 ? Jos tuo ei ole provo, niin hae nyt ihmeessä apua ellet sitten kenties jo ole osastolla...

      Itse oli keijukainen muutama vuosi takaperin mitoilla 156/39, ja oli jo kehnossa kunnossa silloin.
      Tänä päivänä katsellaan elämää lähes 10 kiloa suurempana.
      Ei tuo löllyvä kiva ole, mutta tissit on kivemmat omistaa, kun olla ihan lapsi. Niin ja sitä ikää on reilusti päälle 20v.

    • minävaaaaan

      pituus 165 cm ja painan 58 kg

      olen tyytyväinen. olen terve ja mulla on elämä.

    • ---

      176cm
      49kg

      Aina ollut alipainoinen vaikka miten syönyt ja jos itse voin vaikuttaa niin tulen aina olemaan.

    • Ninnuskaaa

      171cm ja 43kg, 2v sitten sairastin 4 vuotta anoreksiaa joka lähti liikkeelle kiusaamisesta ja siitä että mua haukuttiin rumaks ja läskiks vaikka olin ihan normaalipainoinen. Kukaan ei huomannut mitään vaikka laihduin käsissä, tai sitten huomas mutta ei halunnut kiinnittää huomiota. 3 vuotta sitten olin 165,9cm ja painoin 39,5kg. Vasta silloin mun painoon puututtiin. Jouduin vuoden ajan käymään joka toinen kuukausi painokontrollissa, ja kyllä mun paino hiukan nousikin. 3 vuoden aikana mun paino on noussut vaan 4kg, en oo tyytyväinen mun painoon. Haluaisin eniten maailmassa olla normaalin kokonen, en mikään kävelevä luuranko. Mun paino ja rasvaprosentti laski niin matalalle, etten ehkä koskaan saa lapsia. Ai kaduttaako mua se että laihdutin? kaduttaa. Älkää oikeesti lähtekö pelleilemään painonne kanssa, rumia ihmisiä ei olekaan, kaikki on ainutlaatusia ja kauniita! Ootte täydellisiä just tollasina.

    • Shfdhgdgj

      164cm & 56-57kg poika 15 pitäisi laihduttaa.

      • ninnuskaaa

        EI missään nimessä pidä laihduttaa! oot just siinä normaalipainoisen rajamailla, antaisin mitä vaan että mun painoindeksi olis sama kun sulla, eli palttiarallaa 20, mulla itellä on vaan 14,7. Oo ilonen siitä että oot normaalipainonen, kaikilla ei oo noin hyvin


    • Levotonmieli

      162 / 40

    • lopetan laihduttuani

      Pituus: 164cm
      Paino: 43,4kg

      eli BMI: 16

      Oon joku 4-5 vuotta taistellu tän syömishäiriön kanssa ja aina välillä paino noussu ja välillä laskenu. Onneks en kuitenkaa oo samassa jamassa ku sillo neljä vuotta sitten (162cm/58kg), vaan päässy pienempiin lukemiin painon jojoilusta huolimatta. Aikasemmin oon laihduttanu ainoastaan säätelemällä syömistä, mut nyt oon ottanu itteeni niskasta kiinni ja ruennu liikkumaan reilummin. Lähinnä siis lenkkeilyä, lihaskuntoa, skeittausta ja pyöräilyä. Nyt tulokset on ollu kovempia: noin -0,5kg ja -1100kcal päivässä.
      Tavoitepaino mulla on 40kg, eli enää vähän matkaa ja sitten voin vain säännöstellä ja liikkua vain sen verran että paino pysyy tasaisena (kiitos vilkkaan aineenvaihdunnan, se ei paljoa vaadi!). Enää en lähde nostamaan painoani vain miellyttääkseni muita, koska se on vain pidentänyt laihduttamisajanjaksoani huomattavasti. Ilman muiden mielistelyä olisin ollut tavoitepanossani jo useampi vuosi sitten ja olisin voinut lopettaa laihdutuksen siirtyen vain painon tarkkailuun.

      Mun mielestä liikaa alipainoa on silloin jos pitkäaikaisissa verikokeissa rupeaa näkymään huolestuttavia muutoksia tai huomaa muuten elimistönsä voivan huonosti ja antavan jotain hälytysmerkkejä. Eli siis kannattaa käydä aina välillä verikokeissa, koska niissä sairaudet, kehon puutostilat tai muut muutokset näkyvät jopa vuosia ennen muita oireita.

      ps. Menkää 10-13v lapset pelaamaa vaikka pesäpalloa, älkääkä lukeko tällaisia sivuja tai keskusteluja.

      • No sori vaan

        Oon 11v ja painan 38kg ja pituus on 149cm ja äiti sanoo et syö enemmän. Et minkälainen oon. Läski, hyvän painoinen vai laiha


      • asdvbnhgfds
        No sori vaan kirjoitti:

        Oon 11v ja painan 38kg ja pituus on 149cm ja äiti sanoo et syö enemmän. Et minkälainen oon. Läski, hyvän painoinen vai laiha

        Painoin sun ikäisenä 28kg ja olin 148cm.
        Mutta joo ihan hyvän painoinen olet! En suosittele noin nuorena laihduttamaan.


    • jooojeeji

      oonko läski ku en tiiä saatana vittu!!!

      pituus 167cm ja paino 48kg! haluun laihtuu ainaki 8 kiloo et oon tyytyväinen

    • diåp

      173cm 53kg

    • ihqGayboy

      18v poika, 182cm ja 60kg..

    • Hentokorento

      13 vuotias tyttö (ihan just 14)
      169 cm
      52-53 Kg riippuu päivästä

    • omgtapsa

      166 cm ja 46 kg.. bmi 16,7

    • ei halua enää.

      Pitääkö painon aina olla 20% pituudesta joka tapauksessa?
      -totuus on että olette luurankoja, itse olen 162, entiedä tarkkaan enää ja paino 47kg en sitäkään tarkkaan tiedä koska vanhanaikainen puntari, mielestäni olen jo ihan tarpeeksi laiha, lihaksia ei käsissä näy, selkäpuoli alkaa jo hirvittämään, koska erityisesti istuessa luut tuntuu..

    • ei tietoa itsellä

      Olenko lihava 162/47?

    • auttakaako kukaan?

      Kertokaako kukaan vinkkejä?
      Miten laihtua nopeasti, tavoitepaino on 45kg, 40kg ois vielä parempi, mutta kuhan nyt tohon 45kg pääsisin, apua?

    • vieras5

      laihdutuksen aika...? ehkä, nimittäin:
      pituus: 160cm
      paino: 61.8kg (vaaka näytti 5min sit)
      rinnat (ei rintaliivejä) 98.7cm (tissien ympärys)

      Voitteko auttaa? :)

    • omgtapsa

      166 cm pitkä ja paino 39 kiloa.

    • djep

      163.7cm / 37.3 kg

    • läskipätkä xDDD

      11.v 152 cm, 50-52 kg :P

    • Karu totuus 2

      karu totuus:

      "KASVAKAA LAPSET ENSIN AIKUISIKSI JA SITTEN TULKAA KERTOMAAN TÄNNE BMI:NNE. TE LIHOATTE TÄSSÄ VUOSIEN SISÄLLÄ ETTÄ HAHAHAHAH VAAN TEILLE,koska teistä tulee aikuisia naisia,joilla on MUOTOJA :) sitä ette voi millään estää. Voitte itkee ittenne uneen tästä lähtien"

      Kuulehan kun minä olen sellainen aikuinen nainen, sairastanut anoreksiaa toistakymmentä vuotta pitkästi. Alimmillaan painoni oli 33 kg/168cm. Nyt tällä hetkellä se on 44,2 ja pituus tuo sama.
      Muotoja? No, rinnat kokoa AA, vyötärö erittäin kapea ja lantio mielestäni ikävä kyllä liian leveä.
      Vaatekoot housut, hameet 32, tuumakoossa 25, S ja XS. Yläosat 34, S koska miulla on pitkät raajat, niin kädet kuin jalatkin niin pienemmän koon hihat jää hieman lyhyiksi.
      En aio lihoa tästä yhtään miksikään. Ei ole mikään este olla aikuinen ja hieman pienempi kooltaan! Ei se tarkoita automaattisesti läksikertymiä! :-D

    • läskistyy

      Nyt bmi on siinä 15.5 Hirveä läski!!
      En tiedä, täytyiskö laihduttaa taas..

      Laihimmillani olin bmi 11.7

    • 46646

      158 cm/48 kg

      Mulla on löllöt käsivarret ja vielä löllömpi vatsamakkara, eli laihdutan nyt ensin terveellisesti ainakin 3 kiloa... en ole vielä anorektikko, eli voin hyvin syödä 1000 kcal/vrk.

    • höhöhöhö

      14, pian 15, 168cm, 51 kiloa.



      tarkotus siis päästä siihen 49 ni olisin tyytyväine. :)

    • -maryah

      Mulla pituus 172cm ja paino 26kg ja oon sairaalahoidossa.

    • jeeekohtalaiha

      167cm / 43kg
      vielä vähän aattelin pudottaa, en ehkä paljoa.

    • Minä olen 158 cm. Painan 44 kg. 23-vuotias.

    • rumuusjalihavuus

      Kuinka paljon pitäs laihduttaa että olisin kauniin laiha? Pituus 170cm, paino 50kg ja ikä 14v. En kestää tätä kroppaa ku niin läski

    • rumuusjaihavuus

      Kiltti kertokaa, olisko 45 kg hyvä tavote? Epätoivo

      • ....

        Joo pliis sulje Tää sivu ja elä niiku normaalit sun ikäset..herrajumala älä tiputa sitä painoa


    • ykslysti

      Mulle ei ole lihavuudella mitään merkitystä. Haluan vaan että menkat loppuu.

    • tyytymätön

      167-168cm ja 58kg.... haluaisin päästä alle 55kg. Kellään mitään vinkkejä painon pudotukseen? :)

      • Masentunut_<>

        Mää oon 163cm ja painan noin 38kg.
        Oon omasta mielestä sopiva. En oo anorektikko.
        Liikuntaa koiran välillä harrastaa liikuntaa. Oon myös huomennu että syöminen on yhä vaikeampaa vaikka aina olen ollut huono syömää. Anoreksian oireita vai? Haluaisin olla 35kg.
        Olisinko jo liian laiha?


      • huolissaan
        Masentunut_<> kirjoitti:

        Mää oon 163cm ja painan noin 38kg.
        Oon omasta mielestä sopiva. En oo anorektikko.
        Liikuntaa koiran välillä harrastaa liikuntaa. Oon myös huomennu että syöminen on yhä vaikeampaa vaikka aina olen ollut huono syömää. Anoreksian oireita vai? Haluaisin olla 35kg.
        Olisinko jo liian laiha?

        Oo 163 pitkä ja painan 43 kg ja ikää 15 oonko alipainone ja mite voin painaa noi vähä ja silti mulla on pömppö maha


    • Minä.Mursuu

      Oon isokokosempi kun muut mun ikäset. Oon 13 vuotias ja pituus 168 ja paino 44. Yritän tähdätä 36 kg ja silloin pituus olisi 170, kun tässä kasvupyrähdys päällä. (:

    • Minäääää

      Oon 16-vuotias ja painan 62 ja pituus 164 ... Huoman kyllä että kun joskus olin tosi laiha nii oli aivan sairaan kylmä ja huono olo mut nyt on iha hyvä olla vaikka en tykkäkkään tästä painosta

    • AvutonIhminen_

      162/42 ja 13 wee.... Vihaan tätä läskii kroppaa

    • doöf

      134 ja 31

    • Mangoelephantti

      Oon 14v tyttö ja pituutta on 156cm ja painan noin 41,5kg. En kasva enää :'D.

    • Peltinen

      Olen 12v 152,7 cm. 65kg

    • Auttakaapliis

      Omg katoin miten kaikkinok noin laihoja
      Ite 163cm ja 62kg
      Urheilen melkein joka päivä(ratsastus tai jalkapallo) mutta silti hirveä pulla kaverit sanoo että sopiva koska kyllä mulla lihaksiakin löytyy
      Pitäisikö laihduttaa??!!
      Uinnit ensviikolla ja pelottaa että kaikki arvostelee

    • Olenlihava

      170/52

    • Kdlfnjd

      175/58

    • Poika-ano

      175 cm ja 36 kg. Viime viikolla vietiin pakkohoitoon.

    • Porkkanapupu

      171 /52 xd hirvee pallero

    • Jjgghj

      175,55 pallero

    • Alipainonen

      Itellä on anoreksia ja suhde on vähän huono 160/33

    • Mustavalkeaa

      173 cm ja 47.8kg

    • winglessbird

      163 cm ja 36.8 kg. Eipä ole kovin kehuttavaa tämä alipaino: tästä on seurannut osteoporoosi ja maksavaurio. Että sellasta, kiitos vaan anoreksia...

    • Kohtasin16varmaajoo

      Kohta 16 ja 177.6cm ja 55.3kg että turpa kii läskit

    • Gkfld

      174 cm ja 53 kg. Tavoitepaino olisi 47 kg.

    • Nor.su

      Oonkohan ylipainonen...? 15v tyttö pituutta n181,5cm ja painoa 54kg....joo tiiän hirvee läskikasa....yhes vaihees painoin 50kg ja mun on PAKKO päästä siihen mut miten???? Kertokaa jotaaa hyvii neuvoi :) ja siis urheilen aik paljon koska harrastan kilpaurheiluu.....arvatkaa vaa onko sika ahistavaa käydä kisois ku muut on niin kauniita ja laihoja ja sit tulen minä sinne hirveenä läskinorsuna....ei kiva

    • FatBunny1

      169/55

    • Glitteringana

      166 cm
      44,6 kg
      Ja näillä mitoilla oon osastohoidossa, great.
      Nii ja tohon rinta-asiaan, mulla on silarit 520g/tissi eli ne tuo reilun kilon lisää painoa ja saa miut näyttämään läskiltä!!! Vituttaa että otin ne. Kuppikoko about 60G näyttää niin epäluonnolliselta ku voi.

    • Mmmmmikäolen

      Oon 177/59... ihan järkyttävää että oon päästäny itteni näin läskiin kuntoon.. pakko laihtuu ainaki siihe 50 kiloon, mä pystyn siihen. Sekin on ihan hirveen iso paino, mut jos tai toivottavasti kun pääsen siihen, pääsen alemmaskin!

    • kisumimmi

      Olen 164 cm ja 56 kiloo. Mulla on ikää 41.

    • Hyväomatunto

      Ompas täällä paljon ihmisiä joilla on huono omatunto, ite oon semmoset 169 cm ja painan 52kg

    • 83383

      164/44, en halua laihtua enempää

    • asdori

      M23 172cm 75kg

    • Anonyymi

      Oon 138 cm painan 34kg

    • Anonyymi

      165 cm ja paino 138 kg ja pitää oikeasti laihduttaa.
      Täällä alipainoiset aliravitut valittaa kuinka pitää laihduttaa vaikka ei ole mitään laihdutettavaa...

      • Anonyymi

        jokaisella on epävarmuutensa, laihoilla/alipainoisillakin


    • Anonyymi

      14 vuotias oon ja painan noin 44 kg ja pituutta on 166 cm. Tavoite olis laihduttaa ennen koulujen alkamista 39 kiloon. Kertokaa jotain hyviä vinkkejä.

      • Anonyymi

        No....
        -Ensinnäkin juo vettä siis ihan koko ajan.
        -syö vähä kalorisia kana fileitä kurkun kera.
        -yritä viettää aikaa ulkona majdollisimman paljon
        -käy kylmässä suihkussa
        -jäystä purkkaa
        -lisää vettä


    • Anonyymi

      169cm
      47.9kg

      Liikaa...

      Mut osasto:(

      Tavote 39.9kg

    • Anonyymi

      No siis oon varmaa läskein täältä koko keskustelusta oon siis kohta 12 ja 150cm ja 65kg että juuuuuuu

    • Anonyymi

      162cm ja 52kg. Ihanne paino olis 43kg tai jotain.

      • Anonyymi

        Minulla suurin piirtein samat mitat kuinka vanha olet haluaisitko jutellaan jossain


    • Anonyymi

      Olen 13v poika 158cm pitkä ja painan 38 kiloa. Tiedän olevani läski, koulussakin kaikki haukkuvat minua läskiksi ja käskevät laihduttamaan.

    • Anonyymi

      Itse oon 13 oon 161cm ja painan 35kg... onks normaalia

      • Anonyymi

        ei ole normaalia, toivottavasti pääset hoitoon ja paranet ja saat elää vielä terveen elämän.


    • Anonyymi

      Pituus 170 cm, paino 78 kiloa. Olen kaunis ja lihaksikas, en lihava, en laiha vaan just sopiva.

    • Anonyymi

      Oon ite 162 cm ja painan 57 kg painoin vielä kesällä 65 kg ja olin sillon 159 cm vihaan mun kroppaa ja tuntuu että oon koko ajan läski oon siis 12 antaisin mitä vaan että pääsisin itsevihasta eroon

    • Anonyymi

      Itse painoin 18 vuotiaana 168/48kg.
      Siitä vielä parhaimmillaan 47 kiloon.

      Oli varmaan ultimaatisin piste, mihin itseni sain hyvillä olo tiloilla, jaksoin lenkkeillä, tehdä lihasliikkeitä ja käydä koulua. Päivässä söin yhden näkkileivän. Ilman päällisiä.

      Sitten lopetin aikuisena koko anoreksiahömpän. Toki ajatukset välillä edelleen vuosien päästä menee helposti siihen, lenkkeily menee yli, ja näläntunne minulla puuttuu.
      Nykyään painan 58kg ja tyytyväinen olen, en itse ehtinyt saamaan onneksi mitään maksavaurioita tms.

    • Anonyymi

      180cm ja 57kg

    • Anonyymi

      Te olette kaikki tosi laihoja, eihän teillä ole mitään syytä laihduttaa! Treenaaminen muokkaa kroppaa, vahvistaa lihaksia ja vaikuttaa positiivisesti mielialaan sekä muuhun jaksamiseen. Mä olen 43-vuotias, pituus on 164 ja paino 53 kg.

    • Anonyymi

      164cm 58kg tiedän että oon läski sillä selluliittia ja raskaus arpia löytyy jaloista.. Muilla saman ikäisillä tytöillä ei näy varmaan se johtua siitä että olin ennen tooosi laiha mutta kun aloin syömään lääkärin ohjeiden mukaan ja lihoin vuodessa melkein 20kg

      • Anonyymi

        Sun BMI on 21,5 eli ihanteellinen. Jos oot ollut pitkään aliravittu ja alipainoinen, uuteen vartaloon tottuminen vie aikaa, mutta nyt oot TERVE.

        Selluliittia esiintyy valtaosalla naisista ja osalla miehiä, ja se on ihon sidekudoskerroksen tulehdustila. Sillä ei oo painon kanssa mitään tekemistä. Toisilla sidekudos joustaa paremmin kuin toisilla, ja siksi toisilla ihon alainen rasva ikäänkuin vetäytyy kuopille. Rasvan määrällä ei oo selluliitin määrään merkitystä, vain sidekudoksen laadulla on.

        Raskausarvillakaan ei oo painon kanssa mitään tekemistä, vaikka joskus niitä voi syntyä nopean lihomisen seurauksena. Niitä voi tulla myös ilman mitään jäljitettävissä olevaa syytä. Taipumus raskausarpiin on ihon ominaisuus, ihan samalla tavalla kuin sidekudoksen laatu on ihmisen ominaisuus. Toisille arpia tulee helposti, toisten iho on joustavampi, eikä repeämiä tuu.

        Molemmat "kauneusvirheet" on todella yleisiä. Älä ihmeessä hukkaa elämääsi murehtimalla jotain, joka on oikeasti täysin normaalia.

        Lähde pois Instasta ja mee sinne, missä näkee millaisia ihmisten vartalot ihan oikeesti oikeessa maailmassa on. Suosittelen vaikkapa lähintä uimahallia. Maailma on täynnä suonikohjuja, arpia ja ylipainoa, roikkuvia rintoja ja alleja, mut ennen kaikkee ihmisiä jotka elää täysillä niistä vinkumatta. Tee säkin samoin.


    • Anonyymi

      160cm 38kg

    • Anonyymi

      169.2cm
      40.3kg
      16v tyttö

    • Anonyymi

      Pelkän pituuden ja painon vertailulla ei oo mitään iloa tai hyötyä kenellekään, koska ne ei oo suoraan verrannollisia muiden kuin saman ikäisten kanssa. Lapsella sekä luu- että lihasmassa on kevyempää kuin aikuisella, ts. yhtä pitkän lapsen normaalipaino onkin saman pituiselle aikuiselle anorektinen paino. Sen lisäksi numerot ei ota huomioon sitä, että ihmiseton eri muotoisia. Joku on tiimalasivartaloinen tai vaikka tosi harteikas, ja hänellä kehon rasvaton massa on painavampi kuin toisen, saman ikäisen ja pituisen, mutta pitkäraajaisen ja kapean mallisen vastaava.

      Jos oikeasti haluaa tietää missä menee ja pakko on vertailla, vertailkaa kehonkoostumuksia. Siitä selviää rasvaprosentti, joka on ainut oleellinen asia jos tahdot tietää miten hoikka olet verrattuna muihin.

    • Anonyymi

      Oon 142cm pitkä ja painan 29 :)

      • Anonyymi

        Ja siis kertokaa olenko läski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kertokaa olenko läski

        Olet alipainoinen.


    • Anonyymi

      Hei luurangot ! Painoni on 199kg ja pituuteni 172 cm , repikää siitä ! Nyt yritän näyttää sumopainijalta ja onnistunkin siinä hyvin peilin ja massastani ja ulkonäöstäni kateellisten kavereiden mukaan . Varon törmäämästä teihin vahingossa ettei teiltä luut katkeile , te hennot lihaksettomat , törmäyssuojaamattomat nälänhätää kärsivät , sehän olisi teille sama kuin junan alle jäänti . Ehkä myöhemmin kokeilen ruokavaliotanne ja laihdutan 100 kg painoiseksi anorektikoksi jos vaatekauppakäynnit eivät hoidu tilauksin haluamallani tavalla enkä löydä lujempia huonekaluja . Nyt menen jääkaapille ja syön yhden täyden hyllyn kerralla tyhjäksi , nälättää nääs , menkää tekin mutta harjoitelkaa ensin neljänneshyllyn antimilla ja lisätkää ruokamäärää hitaasti päivittäin : Harjoitus tekee tässäkin asiassa mestarin .

    • Anonyymi

      Siis apua!! Kuinka paljon 10 vuotiaiden pitäisi painaa?? Nimittäin itse olen 10v ja painan 34 kiloa. Ja mun pituus painoprosentti on -11.42% että oonko liian laiha vai liian läski??

    • Anonyymi

      Minä olen 11v 145cm pitkä ja painan 29kiloo, onko paha :(

    • Anonyymi

      17v tyttö
      163cm
      43kg

    • Anonyymi

      oon 160 pitkä ja painan 45

    • Anonyymi

      Oon 165.2 cm ja painan 46kg 😬

    • Anonyymi

      Rakastan lukuja joten tästä tulee...
      Ikä 16v
      Pituus 167cm
      Paino 65kg :(
      Tavoitepaino 47kg & 42kg

    • Anonyymi

      16 v
      165 cm
      44 kg
      Ja alaspäin toivottavasti menossa

    • Anonyymi

      9v 141cm/39kg
      Kertokaa oonko läski koska itteni mielestä oon. En kylläkään syö kovin terveellisesti ja liikun aika vähän. Oon yrittäny tehdä asialle jotain.

      • Anonyymi

        Et ole.Oikeesti 9 vuotiaan pitäis keskitty ihan muihin asioihin kuin painoon.Jos sä menisit vaikka leikkii nukeilla.Klo 8.30 ja sun pitäis keskittyy koulun käymiseen eikä roikkua anoreksia sivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole.Oikeesti 9 vuotiaan pitäis keskitty ihan muihin asioihin kuin painoon.Jos sä menisit vaikka leikkii nukeilla.Klo 8.30 ja sun pitäis keskittyy koulun käymiseen eikä roikkua anoreksia sivuilla.

        Oonpas naurettava.
        1 Oot kyllä oikeessa.
        2 en leiki enää nukeilla!
        3 Mulla alko koulu 9.00 ja asun 250m pääs koulusta.


    • Anonyymi

      Jtn 167/48

    • Anonyymi

      141/38

    • Ite oon 152cm ja noin 43kg mut musta tuntuu et pitäs laihduttaa... Oon läski ja en tiedä miten voisin olla syömättä sillee et mun äiti ei huomais:/

    • Anonyymi

      172 cm 79kg

    • Anonyymi

      Ite joku 30,5kg ja 148,2.
      Olin osastolla ehkä viikko sitten ja.
      Painoin alimmillani 28,6 kg...
      Ahdistaa ku oon niin lihava, ja mun vanhemmat tyrkyttää mulle vaa ruokaa!
      Mä kyl treenaan parhaani mukaan.
      Tänään oon treenannut 19min vatsaa ja cardioo ehkä noin 10min...

    • Anonyymi

      Olen 157 cm ja painan 44kg pari kuukautta sitten painoin 46kg -47kg olen katsonut mitä syön. Tuunnen olini valtavan läskiksi. haluaisin painaa 37kg

    • Anonyymi

      15 tyttö
      166
      49 (alin 43)
      Tiedän, olen lihava ja niin poispäin. Yritän nyt kuitenkin keskittyä elämään enemmän kuin kaloreihin. Hyvin näyttää onnistuvan kun taas roikun täällä…

    • Anonyymi

      Pituus 163 cm paino 37kg

    • Anonyymi

      182 cm ja 60kg. aika laiha oon, yrittäny syödä nyt muutaman viikon yli 3000 kcal päiväs ja muutama kerra menny 4000 mutta ei oo paino noussu ku 1,5 kg joka on tolle syöntimäärälle musta ainaki vähä

      • Anonyymi

        Kyllä alipainoisen naisen pitäis lihoa 3000-4000 kcal:lla


    • Anonyymi

      Moi. Oon itte 147cm pitkä ja painan 33-35kg. Haluaisin olla 28kg. Mulla on pömppistä aika paljon ja toosi isot reidet ja pohkeet.

      • Anonyymi

        No oot muutenkin lapsen mittanen niin 28 kiloa sopii vallan mainiosti.Normaalin yläraja on 52 kilossa joten alle 30 kiloa on ihan loistava tavoite.Ihanaa kun saa painaa kuin pieni leikki-ikäinen tyttö.


    • 13v, 158cm ja 36,4kg. haluaisin olla laihempi. :(

      • Anonyymi

        No tee asialle jotain.Eli laihduta niin olet entistäkin laihempi.Älä valita vaan tee asialle jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tee asialle jotain.Eli laihduta niin olet entistäkin laihempi.Älä valita vaan tee asialle jotain.

        vaikeeta kun vanhemmat ja kaikenmaailman lääkärit tuputtaa ruokaa. sykekkin on 43


      • Anonyymi
        sininenkurkku kirjoitti:

        vaikeeta kun vanhemmat ja kaikenmaailman lääkärit tuputtaa ruokaa. sykekkin on 43

        No mene oksentamaan kun olet syönyt.Niin et liho.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mene oksentamaan kun olet syönyt.Niin et liho.

        miten?? mul tulee oksennys refleksi mut ei itse oksennusta! vaikka juoksisin ruokailun jälkee vaikka suoraan vessaan tai joisin sen jälkeen vettä


      • Anonyymi
        sininenkurkku kirjoitti:

        miten?? mul tulee oksennys refleksi mut ei itse oksennusta! vaikka juoksisin ruokailun jälkee vaikka suoraan vessaan tai joisin sen jälkeen vettä

        sulla on syke 43 joten älä ole huolissasi sitten kun se on nolla niin sitten olisin jo huolissani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sulla on syke 43 joten älä ole huolissasi sitten kun se on nolla niin sitten olisin jo huolissani.

        niimpä


    • Anonyymi

      Ite 182cm ja 85kg täyttä lihasta

    • Anonyymi

      13v, 163 cm ja 35 kg

    • Anonyymi

      Täällä 168cm ja 46kg tyttö

    • Anonyymi

      Ihte 169cm ja 37kg vielä kolme viikkoa sitten, nyt osastolla 39kg

    • Anonyymi

      32v 155/35 :( en varmaa parane ikinä kun oon jo yrittänyt puolet mun elämästä parantua

    • Anonyymi

      173cm 50kg

    • Anonyymi

      Hienoa kun anorektikot kilpailee keskenään.

    • Anonyymi

      180- 45

      • Anonyymi

        mikä on tavoitepaino?


    • Anonyymi

      152cm ja 38kg
      Ihannepaino 30-35kg

      Alotan laihduttamisen, kirjotin just säännöt elämään…

      • Anonyymi

        suosittelen että tavoittelet tuota 30 kiloa.35 kiloa on liian paljon ja olet liian lihava sen painosena. joten sen takia 30 on parempi.


    • Anonyymi

      Heips oon 153 vähä päälle pitkä ja 37 kg😟 kauhee ahdistus omasta painosta koska oon muka liian painava.. oikeestihha joudut ottaa lisäravintoo/öljylisää yms yms et saan normipainon..

    • Anonyymi

      :))

    • Anonyymi

      162cm ja 34,9kg

    • Anonyymi

      Pituus 163cm ja paino 37kg oon aika läski🥲

      • Anonyymi

        Niin oot tosi läski. Sun pitää ehdottomasti laihduttaa ainakin 10 kiloa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oot tosi läski. Sun pitää ehdottomasti laihduttaa ainakin 10 kiloa vielä.

        Mene sinäkin siitä arvostelemasta. Ymmärrätkö miten negatiivisella tavalla noi sun kommentit vaikuttaa muihin??


    • Anonyymi

      Rrr

    • Anonyymi

      38-40kg ja 159cm ja oon 12v
      hyi.hyi.hyi.hyi....
      Olin syyskuussa ja elokuussa36kg.. sinne takas ja laihemmaks.

    • Anonyymi

      Ite oon 155cm pitkä ja painan 40kg (Oon 13)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe