juontotie 9

jermu.

hei olen muuttamassa kuopioon juontotie 9:siin kaavilta ja haluaisin tietää onko juontotie 9 taloyhtiössä aktiivista taloyhtiötoimintaa? olisin kiinnostunut tälläisestä sillä kaavilla asuessani aktiivinen taloyhtiötoiminta oli minulle milteipä elämäntapa! olen aktiivinen ihminen ja tykkään pitää huolta taloyhtiön pihamaista ym yhteisistä tiloista. joten jos jollain on tietoa siitä onko juontotiellä muita kaltaisiani intohimoisesti taloyhtiöasioihin suhtautuvia taloyhtiötä elämäntapanaan pitäviä asukkaita kertokaa siitä. olisi ihanaa jos uudesta kodistani löytäisin myös muita taloyhtiöaktivisteja jotta tuntisin oloni kotoisaksi.

61

6192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiempia

      viestejä, niin juontielle ei kannata muuttaa.

    • keskustelussa

      Sanotaan että Juontotiellä asuu Neulamäen ongelma-asukkaat ja häiriköt. Toivottavasti löydät pian uuden asunnon!

      • taloyhtiössä piisaa

        ...aikas provolle nääs haisee =D


      • jermu.
        taloyhtiössä piisaa kirjoitti:

        ...aikas provolle nääs haisee =D

        pyllys haisee pahalle, yletätkö edes pyyhkimään sitä?


      • Realismin kannattaja
        jermu. kirjoitti:

        pyllys haisee pahalle, yletätkö edes pyyhkimään sitä?

        Provo, tuskin kukaan täysjärkinen siihen osoitteeseen on oikeasti muuttamassa....


      • joku muualta
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Provo, tuskin kukaan täysjärkinen siihen osoitteeseen on oikeasti muuttamassa....

        muuttaja voi hyvinkin muuttaa. En usko, että on provo. Ja olisi hyväkin jos ko osoitteessa on tunnetusti häiriöitä paljon, että siihen muuttaa joku tarmokas ihminen ja pyrkii saamaan muutoksen. Tuskin kaikki asukkaat tuossakaan osoitteessa ovat häiriköitä.


      • Savolaisukkeli
        joku muualta kirjoitti:

        muuttaja voi hyvinkin muuttaa. En usko, että on provo. Ja olisi hyväkin jos ko osoitteessa on tunnetusti häiriöitä paljon, että siihen muuttaa joku tarmokas ihminen ja pyrkii saamaan muutoksen. Tuskin kaikki asukkaat tuossakaan osoitteessa ovat häiriköitä.

        No aika tarmokas saa ollakin, jos siinä ympäristössä saa jotain aikaan. Työtä vieroksuvia tenuja niin seiskassa kuin ysissäkin. Onnea yritykseen.


      • pitäisi vaihtaa nimi
        Savolaisukkeli kirjoitti:

        No aika tarmokas saa ollakin, jos siinä ympäristössä saa jotain aikaan. Työtä vieroksuvia tenuja niin seiskassa kuin ysissäkin. Onnea yritykseen.

        Juontotielle pitäisi vaihtaa nimeksi juontitie, kun siellä lähes joka päivä joku kävelee päkki sylissä ja bileitä on yllin kyllin!


      • ollenkaan

        Tuttuni muutti juontotie 9 ja on kehunut todella rauhalliseks paikaks.Nämä ns.ongelma alueet kuten juontotie 7 ja 9 on rauhallista seutua nykyään...Tiedän mistä puhun koska äiti asuu siellä ja suurin osa ystävistäni.


    • persmäkeläinen

      ko. talossa ei aika käy pitkäksi, tekemistä riittää. et tarvitse televisiota seurataksesi tosi-tv:tä. Talossa vierailee poliisi n. 3 kertaa viikossa. Palokunta n. kerran kuukaudessa ja n puolen vuoden välein joku juoppo/piippuveikko saa puukosta. toistaiseksi vain 1 tuhopoltto, muut tulipalot lienee sammuneiden suupielestä pudonneesta sätkästä.

      jos sulla on luotiliivit niin muuta sinne.

      • naapureiden

        järjestämänä.
        Eduksihan se pitää kääntää. ;-)


      • embo`
        naapureiden kirjoitti:

        järjestämänä.
        Eduksihan se pitää kääntää. ;-)

        ...kyllä, kyllä ;D
        Siellä saattaa muukin haista kuin pelkkä pylly, tomeralle "talonmiehelle" jermulle vaan tiedoksi.


      • ylsskeiss
        embo` kirjoitti:

        ...kyllä, kyllä ;D
        Siellä saattaa muukin haista kuin pelkkä pylly, tomeralle "talonmiehelle" jermulle vaan tiedoksi.

        Onkos se Neulamäki noin yleisestikin levotonta seutua? Opiskelija-asuntoja siellä ainakin on koko lailla paljon, mutta tarkoittaako se sitä, että olisi levotonta. Uskaltaako siellä liikkua iltaisin?

        Asia kiinnostaa, kun yksi tuttu on sinne vastikään muuttanut, eikä kaupunkia etukäteen juuri tuntenut.


      • ---
        ylsskeiss kirjoitti:

        Onkos se Neulamäki noin yleisestikin levotonta seutua? Opiskelija-asuntoja siellä ainakin on koko lailla paljon, mutta tarkoittaako se sitä, että olisi levotonta. Uskaltaako siellä liikkua iltaisin?

        Asia kiinnostaa, kun yksi tuttu on sinne vastikään muuttanut, eikä kaupunkia etukäteen juuri tuntenut.

        Ei se mitenkään erityisen levoton ole. Muutama ongelmaosoite alueella on, mutta opiskelija-asunnoissahan ei muutenkaan ole kovin rauhallista noin yleisesti ottaen. Uskaltaa liikkua.


    • juontotieläinen

      Itse olen asunut juontotie 9:ssä n.3 kuukautta ja hyvin olen viihtynyt. Ja olen siis ihan työssäkäyvä ihminen! Toki täytyy myöntää, ettei tämä ihan Kuopion parasta asuinaluetta ole. Pihapiirissä asuu muutama alkoholisti, mutta he lähinnä vain tervehtivät iloisesti ja höpisevät paljon p*skaa. Yleisesti ottaen häiriöitä on ollut samanverran kuin missä tahansa päin Kuopiota.

      "Talossa vierailee poliisi n. 3 kertaa viikossa" Kertaakaan en kyllä ole huomannut, yhden kerran taisi kesällä palokunta pyörähtää, hieman liioittelun makua :D

      Taloyhtiötoiminnasta sen verran, että pihapiiristä löytyy parikin kerhohuonetta, johon rakenteilla ilmeisesti kuntosalihässäkkää.. Pihaan on myös istutettu kukkaistutuksia yms, joista aktiivisimmat pitävät huolta. Pihapiiriä hoidetaan siis yhteisesti.

      • Asunut ennen Ysissä

        Juu tuolla sattui kaikkea mahdollista asuessa ko osoitteessa. Naapuripariskuna hajoitti useaan otteeseen ulko-oven lasin , kun jompi kumpi oli unohtanut avaimen kotia. Poliisit kävi sitten kohta perään kyselemässä heiltä särjetystä lasista , mutta kieltivät tehneensä. Tosin aika typerää kun oli sateella jäänyt suorat jäljet asuntoon.
        Muutamissa naapureissa pidettiin pippaloita joka häiritsi yöunta monesti ja välillä humalikot kävi jyskämässä omaakin ovea. Ja kyllä siinä aika sekavaa porukkaa pyöri , ilmeisesti huumeiden käyttäjiä. Joskus käytävässä makasi sammunut mies jne...


      • ex-ysiläinen

        Asuin ysissä kymmenisen vuotta sitten ja pakko myöntää että ainakin c-talo oli silloin tosi rauhallinen. Ei käynyt poliisit eikä kuulunut mökää mistään kun asuin ylimmässä kerroksessa. Kaksi kertaa vuoden aikana muistan että alakerrassa oli bileet ja karaokelaulu kuului vielä aamuyön tunteina. Sain kuitenkin nukuttua ihan hyvin myös niinä öinä, eli ei niin kovaa ääntä ollut että olisi häirinnyt.

        Lapsiperheelle en kuitenkaan suosittelisi ensimmäiseksi vaihtoehdoksi, mutta lapsettomille ihan ok paikka asua.


      • hehaja

        Peruskorjattu vuodesta 2008 --> Pulsut häädetty. Itse kun asuin 2007-2008, oli vielä mieninkiä ! Minunkin ovea potkittu useempaan kertaan ja tappouhkauksia pihalta kuului, joka ilta. Poliisit, ambulanssit ja paloautot ravas yhtenään. Kiva oli nuoren 18-vuotiaan tytön yksistään siellä asustella.


      • Veksi-77---
        hehaja kirjoitti:

        Peruskorjattu vuodesta 2008 --> Pulsut häädetty. Itse kun asuin 2007-2008, oli vielä mieninkiä ! Minunkin ovea potkittu useempaan kertaan ja tappouhkauksia pihalta kuului, joka ilta. Poliisit, ambulanssit ja paloautot ravas yhtenään. Kiva oli nuoren 18-vuotiaan tytön yksistään siellä asustella.

        On saatu linnakin pihaan, kaikkea koristeita aktiivit laittaneet . Itse en osallistu kun tuo koffi maistuu liiankin hyvälle ,mutta hyvä elellä täällä.tervetuloa!


      • ucantseeus
        hehaja kirjoitti:

        Peruskorjattu vuodesta 2008 --> Pulsut häädetty. Itse kun asuin 2007-2008, oli vielä mieninkiä ! Minunkin ovea potkittu useempaan kertaan ja tappouhkauksia pihalta kuului, joka ilta. Poliisit, ambulanssit ja paloautot ravas yhtenään. Kiva oli nuoren 18-vuotiaan tytön yksistään siellä asustella.

        Hyvä ystäväni muutti villeinä aikoina sinne, eli 2005-2007, seiskaan ja olihan siel menoa. Me huolehdittiin mieluummin rahasta, joten jos joku deeku tai nisti tuli uhoo, niin äkkiä sai lähöt tämä kyttämagneetti v*ttuun lähiöstä.

        Kyllä ne sit ajan kanssa oppivat ettei meille tarvii tulla edes puhumaan ja samoin eräs romani-perhe sai asua kanssa nähtävästi aika rauhassa. Ymmärtää senkin! ;)

        Nykyään ei taida asua enää tämä kaupungin kerma siellä? Hyvä niin, koska asunnot ovat viihtyisiä ja lapsiperheille enempi sopivia. Petoselta kyllä löytyy koti näille "ammattilaisille".

        Those were the days, nyt perheenisä toisella puolen Suomea. Mitään en kadu, mutta parempi tämä elämä on.. Ei epäilystäkään siitä.


      • Voe mahoto

        Pitäähän kunnonpaikassa olla hyvät ruohotkin kasvamassa jotta ei tylsisty !


    • &&&&&&&&

      Olihan Juontie 9 päässyt JIM:n Poliisit sarjaan.

      • tupsuttelia

        Juontotie on ihan hyvä paikka asua, vaikka aluksi epäilin jotai toista kuulemani perusteella. Melua nyt kuuluu joka kerrostalossa joskus. Hyvä paikka asuu !


    • Neiti etsivä

      Kävin tammikuussa kahtomassa vvo kämppää juontotie 9. Kaipa se on rauhottunut nykyään. Vuonna 2011 kesällä mun entinen poika ystävä asu siellä, mun mielestä sai nukkua yöki siellä rauhassa. Ei kuulunu ääniä tms. Mutta jostakin syystä en nyt sitten juontotielle muuttanutkaan. Entinen koulu kaveri asuu siellä myös vaimosa kaa ja ovat tykänneet, eikä häiriöitä oo ollu pahemmin. Ja ne jotka tulee siellä ovesta läpi, menevät ihan niitten ovien läpi jotka ovat niille velkaa. Ja ainahan sieltä voi lähtee huitsin nevadaan jos ei natsaa. :)

      • lksjisjgiri

        ne jotka meinaa tulla oven läpi eivät huume- tai humalapäissään välttämättä onnistu menemään oikealle ovelle perimään oikeita tai keksittyjä velkoja. Kaikkein parasta on muuttaa juoppotieltä pois niin pian kuin mahdollista.


    • 57iukjh

      ei vittu on jollain älliä kehua taloyhtiötä jossa rikolliset käy väkivaltaisesti perimässä velkojaan naapureilta.

      joo on täällä rauhallista mitä nyt naapuriin mennään välillä kirveellä oven läpi :D :D ei saatana en koskaan edes sylkäse tuollaisia seutuja päin. todellisia kuopion mätäpaiseita ja kertoo se jotain tuosta Neiti etsivästä ja hänen kavereista jos se ei haittaa että naapureiden ovia murretaan väkivalloin jotta päästää perimään velkoja. ei kuulosta ihan lailliselta toiminnalta mutta ei näytä rikollisuus Neiti etsivää haittaavan.

      • paradise home

        Ei täällä ainakaan ole mun aikana näkynyt rikollisia eikä poliisitkaan ole käyneet taloilla ainakaan vuoteen mun nähdäkseni.


    • san4

      juontotie paras asua

      • han8

        juontotie 9 paras asua


    • Ihanaa ja rauhallist

      Itse asun Juontotie 6:ssa ja todella paljon olen tykännyt asuinalueesta. Harmi vaan kioskia ei enää ole ostarilla. Mutta muuten lenkkimaastot ja naapurit olleet ihania! Kumma miksi Juontotietä pidetään jotenkin pahana, vaikka se on ihanteellinen ja rauhallinen.

    • Proffana

      Jos vain onnistuu saamaan tuolta asunnon, niin kannattaa muuttaa. Itse en kadu hetkeäkään. Vuokrataso kohtuullinen ja hyvät kulkuyhteydet kaupunkiin ja yliopistolle.

    • uusi vuokrataloyhtiö
    • Keskustaan!

      Saaristokaupunkiin ja Julkulaan..metsään meni paikat, kirjaimellisestikin. Saaristokaupunkiin kuvittelisin muuttavani vain omakotitaloon. Ei johonkin 50m2 kerrostaloputkaan ovisilmällä.

      Keskustaan kaivataan uusia vuokrataloja ja noita omaksi-asuntoja. Köyhänhän on pakko asua keskustassa, ellei halua olla bussin orja.

      • tonttimaa maksaa

        Sopii toivoa, jotta ko yhtiö rakentaa lähemmäs keskustaakin vielä. Missä olisi tontteja keskustan lähellä, en osaa päätellä. Varmaa, että tonttien hinnat ovat pilvissä mitä lähempänä keskustaa ovat. Se rajoittanee paljon rakentamista ja tontin hinta lisätään asumiskustannuksiin.


    • juoppotiejuoppolaisille

      Kuulkaas minkälainen se juontotie nykyää on??

      • lääkkeet_lääkäriltä

        Jos sinulla olisi lääkitys kunnossa niin tuskinpa se kiinnostaisi !!


      • flädsäsdöflsöd

        Et löytänyt vanhempaa viestiä johon komennoita?


      • neuvokasta
        flädsäsdöflsöd kirjoitti:

        Et löytänyt vanhempaa viestiä johon komennoita?

        En asu Neulamäessä, mutta olen monesti kiivennyt sinne jalan tai pyörällä tuttuja tapaamaan. Muuten ihan hyvä asuinalue, mutta ottaa voimille sinne pääsy. Bussissa taas en halua mennä, kun se maksaa. Siellähän asuu paljon mm. KYS:in ja yliopiston työntekijöitä sekä opiskelijoita. Ulkoilumaastot ovat erinomaiset.


    • skdklsjflkdjfd

      juontitielle ei ole selvinpäin asiaa.

    • topi-hope

      Juontotie on paras paikka asua neulamäessä, siellä on rauhallista ja kaikki naapurit tervehtii sinua (jos sul on mersu hoi)

    • Juontotieläinen

      Juontotie on hyvä ja mukava paikka asua. On rauhallista , pihat on siistejä eikä naapuritkan ole vaivaksi sen enempää kuin muualla Kuopiossa. Ajat muuttuu! Ei poliiseja näy myöskään poliiseja, paitsi harvoin.

      • Juontotieläinen

        Ei myöskään näy poliiseja, paitsi harvoin* tuli ajatuskatkos..


    • WilliamJohnson

      joo siis mun pikkuveli heitettiin katolta alas ku ei maksanu velkoja sen kaverille. oli velkaa pari euroo ei ollu tosin ensimmäinen uhri siellä on läjä ukkoja tällä hetkellä takapihalla ni ei oikee oo kiva kahtoo ikkunasta aina aamulla ruumisläjää.... mutta muuten tervetuloa :)! Ainii palottelumurhia vähintään pari kuukaudessa. Mullakin vaa pari sormee enää jälellä käsissä.. vitun nistit

      • SybyBio

        Itsekkin asuin Juontotiellä noin 2kuukautta ennenkuin tyttöystäväni (tuleva vaimo) murhattiin raa'asti. En enää ikinä muuta Juontotielle tai edes lähelle neulamäkeä, koska nepalin mafia on todella vaarallinen eikä poliisit tai muut tee asialle mitään.


      • EInäään

        Itse asuin myös Juontotiellä mutta muutin pois koska en jaksanut enään. Narkkarialkoholistit tappoivat minun vanhempani, isovanhempani, sisarukseni, serkkuni ja marsuni.


    • Juoppotieläeset

      Jaahas, minkälaene paekka juoppotie nykyää näin 2017 onpi? Vieläkö sama meininki jatkuu niiku 2007-2013 jne..

    • Alakertaa

      Asunut tässä 1v7kk yksin ja oon ihan just 18v tyttö. Aika rauhallista tosinaan ollut viime talven jälkeen jolloin oli vain öisin levottomuutta 9 ja 14 pihojen välissä, jota oli ihan viihdyttävä seurata välillä
      koska tapahtumat oli enemmänkin hyvin hauskoja känni tai kamapäissään örvellyksiä :D lämpimästi suosittelen tätä mestaa jos et ota elämää liian vakavasti ;)

      • WiriiIiveitikka

        Otatko hani minut alivuokralaiSEKSI?


      • Anonyymi
        WiriiIiveitikka kirjoitti:

        Otatko hani minut alivuokralaiSEKSI?

        Toki jossä tahdot niin ;)


    • Anonyymi

      Mitä Juontotielle kuuluu nykyään?

      • Anonyymi

        Oon muuttamas just sinne, miepä ilmottelen sitte ko tiiän


      • Anonyymi

        Alkaa meno olla taas samanlaista kuin ysärillä. Suosittelen turvalukkoa ja ketjua ja ovisilmää oveen ja parempi ettei liiku pimeällä ulkona. Eikä mielellään valoisassakaan. Terveisin daeg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa meno olla taas samanlaista kuin ysärillä. Suosittelen turvalukkoa ja ketjua ja ovisilmää oveen ja parempi ettei liiku pimeällä ulkona. Eikä mielellään valoisassakaan. Terveisin daeg

        Eipä täällä Juontotie 9:ssä ole kuin yksi hankala mielenterveyttään poteva äijä, joka vääntelee naamaansa ja huutelee suurelle osalle porukkaa milloin mitäkin. Yleensä asiatonta käytöstä! Naiset pelkäävät tätä hurjimusta!! Pyykkitupa tuntuu olevan tämän äijän valta-aluetta. Uskon, että sekin päivä tulee vielä, kun hän muuttuu agressiivisemmaksi ja käy ihmisten kimpuun!! Pitäkää hyvät ihmiset silmänne auki ja varautukaa pahimpaan ko. tyypin vuoksi!
        Kaikesta huolimatta, hyvää alkavaa kevättä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä täällä Juontotie 9:ssä ole kuin yksi hankala mielenterveyttään poteva äijä, joka vääntelee naamaansa ja huutelee suurelle osalle porukkaa milloin mitäkin. Yleensä asiatonta käytöstä! Naiset pelkäävät tätä hurjimusta!! Pyykkitupa tuntuu olevan tämän äijän valta-aluetta. Uskon, että sekin päivä tulee vielä, kun hän muuttuu agressiivisemmaksi ja käy ihmisten kimpuun!! Pitäkää hyvät ihmiset silmänne auki ja varautukaa pahimpaan ko. tyypin vuoksi!
        Kaikesta huolimatta, hyvää alkavaa kevättä kaikille.

        No nyt tämä sama mielenterveyttään poteva mies on ruennut tekemään tihutöitä Juuontotie 9:ssä! Roskakatoksissa peuhaa jotain, viskelee roskia ja koirankakkapusseja jopa rappukäytäviin!! Syljeksii autoihin ja tekee ilkivaltaa! PITÄKÄÄ TODELLAKIN SILMÄLLÄ OMAISUUTTANNE JA ILMOITTAKAA HAVAITTUANNE KO. TILANTEET HETI POLIISLLE!!
        Nim. Lopen kyllästynyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tämä sama mielenterveyttään poteva mies on ruennut tekemään tihutöitä Juuontotie 9:ssä! Roskakatoksissa peuhaa jotain, viskelee roskia ja koirankakkapusseja jopa rappukäytäviin!! Syljeksii autoihin ja tekee ilkivaltaa! PITÄKÄÄ TODELLAKIN SILMÄLLÄ OMAISUUTTANNE JA ILMOITTAKAA HAVAITTUANNE KO. TILANTEET HETI POLIISLLE!!
        Nim. Lopen kyllästynyt!

        Nimi ? Ikä?


    • Anonyymi

      Juontotie, tunnetaan Juontitienä paremminkin. Neulamäki on pikku nepali. Ei sinne kannata normaalin ihmisen mennä asumaan.
      Tietysti jos tykkää monikulttuurisuudesta, aivan ihana paikka.

      • Anonyymi

        Miksi Kuopion palstahäirikkö alkaa nyt dissaamaan Nepistä rasistisilla kommenteillaan???
        Heehee🤓


      • Anonyymi

        Älä varasta meemiäni.🤓


    • Anonyymi

      Hei vaan Kuopio!

      Olisin muuttamassa työn perässä sinne ja asuntoa nyt kuumeisesti etsin. Vuokra-asuntoa olen nyt katsellut ja Lumolla ainakin näyttää olevan vapaita asuntoja. Yksityiseltä myös asuntoja katsellut, mutta mukanani muuttaa karvakavereita ja kaikkiin ei ole lemmikit sallittuja.

      Olen ajatellut muuttaa keskustaan, jossa työt ja palvelut ovat lähellä, mutta toivoisin sieltä löytyvän myös luontoa ja lenkkeilymaastoja. Löytyisikö niitä keskustan läheisyydestä? Myös Puijonlaakso, Neulamäki ja Särkiniemi vaikuttaisi kivalta seudulta. En vaan tiedä ovatko nämä asuinalueena minkälaisia. Onko kenelläkään kokemusta Lumon taloista näillä kyseisillä alueilla?

      Mitä asuinaluetta suosittelisit Kuopioon muuttavalle joka haluaa rauhallisen asuinalueen ja hyvät ulkoilu mahdollisuudet luonnossa?

      Oma auto tarvittaessa käytettävissä.

      Kaikki neuvot ovat tervetulleita. Kiitos.

    • Anonyymi

      Juontitie. Huntterin ympäri juoksukilpailut viikonloppuisin.

    • Anonyymi

      On tää juontotie 9:n piha-alue yksi helvetin koiranpaska paratiisi! Heti ulkorapulle paskatetaan piskit! Osa koiranomistajista ei välitä pätkääkään, miten elää järjestyssääntöjen mukaan.. Jos vain osuu kohdalleni niin, että nään jonkun paskattavan piskinsä taloyhtiön piha-lueelle, niin syötän taatusti remmin toisessa päässä olevalle sen piskin rectumtuotteen oikein isoilla ja riskillä haukuilla ja äkäiseen sen kitusiin, niin jokohan alkaa oppi mennä perille?!!!

      Tässä asiassa suvaitsematon!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe