Mustang-grilli?

unodossiassda

Kellään kokemuksia ainakin Bauhausissa myynnissä olevasta Mustang-merkkisestä grillistä? Netistä ei tunnu löytyvän mitään infoa eikä kukaan tuttukaan ole kuullut koskaan koko vehkeestä. Halpahan se oli kuin helvetti, mutta vaikutti ainakin pikaisella vilkaisulla ihan asialliselta vehkeeltä.

15

22424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaasuuntunut grillaaja

      Sillä saa ihan yhtä hyvän pihvin aikaseksi, kuin kalliimallakin grillillä. Itsellä ei juuri tuota merkkiä, mutta ns halpa grilli ja hyvin on pelannut pari vuotta.

    • kaasugrillissä

      1. Tarpeeksi tehoa
      2. Pohja josta rasva valuu pois eikä aiheuta rasvapaloja

      Kaikki näkemäni halpisgrillit (ja moni kalliimpikin) jättää yllä mainitut kriteerit täyttämättä.

      Halpisgrillillä lämmittää makkarat ja einekset yhtä hyvin kuin kalliimmalla grillillä, kunnon grillillä ei tosin lämmitellä eineksiä, eikä suomalaisia grillimakkaroita.

      • i23klsk

        vaikuttaa ihan kelvolliselta vehkeeltä. painoa ainakin on sen verran että ei ihan pieni tuulenpuuska vie mennessään!

        huomenna ostoksille.


      • //markus
        i23klsk kirjoitti:

        vaikuttaa ihan kelvolliselta vehkeeltä. painoa ainakin on sen verran että ei ihan pieni tuulenpuuska vie mennessään!

        huomenna ostoksille.

        Moi, ostin kesän alussa Bauhausin 3-polttimoisen tarjousgrillin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Erinomainen ruuanlaittoon, pihvistä hampurilaisiin, porsaanfilepötköstä vihanneksiin. Rasvankeräin toimii, ja mukana tuleva parila on itse asiassa hyvä diili - Webereissä saa kaikesta maksaa erikseen... Ainoa miinus tulee telineestä: Jos aikoo siirrellä paljon grilliä, kannattaa varmistaa että puurungon ruuvit on kireällä. Notkumista yms. voi tulla enemmänkin jos siirtelee grilliä 11kg kaasupullon roikkuessa telineessään.


      • Hybridinomistaja

        Kyllä tuon tuuli kaatoi talvella. Paska keksintö, kaasugrillillä saa ainoastaan hiilet sytytettyä.


    • ooooooooooooo

      OSTAISIT WEBERIN SINÄKIN JOS KUNNON GRILLIN TARVIIT...

      • webisti

        Kun mä liityin grillausjengiin niin halusin tietenkin HYVÄN grillin. Sellasen jolla voi tehdä muutakin ku lämmittää makkarat ja joka ei jää pieneks heti kättelyssä.

        Ne jotka jo kuulu jengiin, sano että ota SOPIVAN KOKONEN JA VARMA. Sellanen josta tiedetään, että on paljon toimintoja, lisälaitteita, tuorein tekniikka, suomenkielinen opastus, luotettava maahantuoja... kaikki järkevään hintaan.

        Haku päälle ja valinta oli tää Weberin performanssi. Se on väsymätön grillauskaveri, tietty. Mut samalla se on mun lähin apulainen. Style, sanoisin. Sillä grillaa nopeesti ja tulee upeen väriset grillerit. Ei jätä mitään kylmäksi, paitsi oluet - ne mä juon heti. Kaasua kuluu 48kg. Uudenaikaiset ritilät.

        Nyt mä olen niinku GRILLAAJA.

        "Wespalla" mä otan grillit hallintaan tosta vaan. Mistä sen tietää millanen grillaaja musta vielä tulee. Ei tarvi ainakaan räpeltää aloittelijoiden sarjassa, meni bileisiin mihin vaan. Grilli siellä kumminkin on.

        Tiesitsä, että Weberit on Euroopan eniten ostettuja mikroja?


      • haahaahaaa
        webisti kirjoitti:

        Kun mä liityin grillausjengiin niin halusin tietenkin HYVÄN grillin. Sellasen jolla voi tehdä muutakin ku lämmittää makkarat ja joka ei jää pieneks heti kättelyssä.

        Ne jotka jo kuulu jengiin, sano että ota SOPIVAN KOKONEN JA VARMA. Sellanen josta tiedetään, että on paljon toimintoja, lisälaitteita, tuorein tekniikka, suomenkielinen opastus, luotettava maahantuoja... kaikki järkevään hintaan.

        Haku päälle ja valinta oli tää Weberin performanssi. Se on väsymätön grillauskaveri, tietty. Mut samalla se on mun lähin apulainen. Style, sanoisin. Sillä grillaa nopeesti ja tulee upeen väriset grillerit. Ei jätä mitään kylmäksi, paitsi oluet - ne mä juon heti. Kaasua kuluu 48kg. Uudenaikaiset ritilät.

        Nyt mä olen niinku GRILLAAJA.

        "Wespalla" mä otan grillit hallintaan tosta vaan. Mistä sen tietää millanen grillaaja musta vielä tulee. Ei tarvi ainakaan räpeltää aloittelijoiden sarjassa, meni bileisiin mihin vaan. Grilli siellä kumminkin on.

        Tiesitsä, että Weberit on Euroopan eniten ostettuja mikroja?

        KYL REPESIN XD XD X XD XD


      • WEBERISTI :)
        webisti kirjoitti:

        Kun mä liityin grillausjengiin niin halusin tietenkin HYVÄN grillin. Sellasen jolla voi tehdä muutakin ku lämmittää makkarat ja joka ei jää pieneks heti kättelyssä.

        Ne jotka jo kuulu jengiin, sano että ota SOPIVAN KOKONEN JA VARMA. Sellanen josta tiedetään, että on paljon toimintoja, lisälaitteita, tuorein tekniikka, suomenkielinen opastus, luotettava maahantuoja... kaikki järkevään hintaan.

        Haku päälle ja valinta oli tää Weberin performanssi. Se on väsymätön grillauskaveri, tietty. Mut samalla se on mun lähin apulainen. Style, sanoisin. Sillä grillaa nopeesti ja tulee upeen väriset grillerit. Ei jätä mitään kylmäksi, paitsi oluet - ne mä juon heti. Kaasua kuluu 48kg. Uudenaikaiset ritilät.

        Nyt mä olen niinku GRILLAAJA.

        "Wespalla" mä otan grillit hallintaan tosta vaan. Mistä sen tietää millanen grillaaja musta vielä tulee. Ei tarvi ainakaan räpeltää aloittelijoiden sarjassa, meni bileisiin mihin vaan. Grilli siellä kumminkin on.

        Tiesitsä, että Weberit on Euroopan eniten ostettuja mikroja?

        Minä myös tein tuon suuren päätöksen ja ostin weberin. Nyt kun tuota olen tässä pari viikkoa käyttänyt, niin ihmettelen että mitenkä olenkaan ennen tullut toimeen halvalla marketin grillillä. Naapuritkin ovat alkaneet arvostamaan minua ihan uudella tavalla ja jopa kaupassa vastaan tullessaan tervehtii. Ja kun pistän käteni housujen taskuun, niin kyllä... On se vaan pikkuisen jo kasvanut =) Menenkin tästä grillaamaan vähän tarjous makkaraa näin aamupalaksi weberilläni. Käristelkää vaan te luuserit niitä kyrsiänne mustiksi pökäleiksi niillä halppis romuilla, minä grillaan weberillä AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!


      • Veka!
        WEBERISTI :) kirjoitti:

        Minä myös tein tuon suuren päätöksen ja ostin weberin. Nyt kun tuota olen tässä pari viikkoa käyttänyt, niin ihmettelen että mitenkä olenkaan ennen tullut toimeen halvalla marketin grillillä. Naapuritkin ovat alkaneet arvostamaan minua ihan uudella tavalla ja jopa kaupassa vastaan tullessaan tervehtii. Ja kun pistän käteni housujen taskuun, niin kyllä... On se vaan pikkuisen jo kasvanut =) Menenkin tästä grillaamaan vähän tarjous makkaraa näin aamupalaksi weberilläni. Käristelkää vaan te luuserit niitä kyrsiänne mustiksi pökäleiksi niillä halppis romuilla, minä grillaan weberillä AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!

        Mainio satiiri merkkiuskollisuudesta!
        Kiitos, sait yrmeän naamani sulamaan iloiseen nauruun!
        "Jopa naapuritkin ovat jne" Hahahaa! Loistavaa!


      • Pahinta kuitenkin
        Veka! kirjoitti:

        Mainio satiiri merkkiuskollisuudesta!
        Kiitos, sait yrmeän naamani sulamaan iloiseen nauruun!
        "Jopa naapuritkin ovat jne" Hahahaa! Loistavaa!

        on se, että WEBERISTI :) on tosissaan!!!


    • vain parasta

      Mustang merkkiset grillihiilet on kuulemma ihan grillauksen "hi end" kamaa?

    • Hiiligrilli

      Käyhän täällä nähtävästi maahantuojankin edustajia mainostamassa, vai onko tietyn kauppaketjun?

    • Eimustang

      En voi suositella, maahantuoja on tyly eikä pidä lupauksiaan. Varaosia saa vaan uusimpiin malleihin jos on 3v vanha kaasugrilli niin eipä löydy osia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe