Hei te fiksummat ihmiset! selittäkää

yksinkertasesti..:D

Olen kiinnostunut horoskoopeista ja niitä nyt koko yön lueskellut ja kovasti osuis oikeaan. Jopa suhteet toisiin merkkeihin osui ainakin minun kohdalla oikeaan.

Jousimies ja muut merkit

Oinas: Täydellistä rakkautta
Härkä: Huono yhdistelmä
Kaksonen: Vahvaa vetovoimaa
Rapu: Hyvin harvoin
Leijona: Kuuma, kiihkeä suhde
Neitsyt: Pahoja erimielisyyksiä
Vaaka: Suloista ja kestävää
Skorpioni: Hetken huumaa
Jousimies: Dramaattista rakkautta
Kauris: Ei missään nimessä!
Vesimies: Ehdottomasti kyllä!
Kalat: Aistillinen suhde

Niin mutta siis.. miten nämä syntymäajat ja paikkakunnat vaikuttavat?
Itse olen syntynyt 8.12 klo 5.30 Helsingissä.. miten se vaikuttaa yhtään mihinkään ja sellasta.. olen han ulapalla näissä asioissa..:D

19

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiat.

      Jousimies ja Härkä eivät mitenkään sovi toisilleen. Jousimies on tulen-merkki ja Härkä maa-merkki. Härkä ei jaksa olla impulsiivinen. ("ystävätär" minulla)
      Jousimies ja Leijona, mielestäni sielunkumppanit, lähipiirissä on, salaraukkaus, mies avioliitossa, ei varmasti ota avioeroa, koska vaimon kanssa parisuhdekarttaa hallitsee Rapu.
      Katsotaan tuolta Helmi-sivuilta osviittaa...

      • Mikä vuosi?

        Ei voi tehdä karttaa, ilman vuotta. Tahdotko antaa vuosiluvun?


      • minä vaa
        Mikä vuosi? kirjoitti:

        Ei voi tehdä karttaa, ilman vuotta. Tahdotko antaa vuosiluvun?

        joo siis oon syntyny 8.12.1990.. oon nähny jotai karttoja ja sellasta mut en kyl tajua niistä mitään!! ja aina oon aatellu ett horoskoopit on huuhaa juttua mut oon tietty aina lukenu silti. nyt löysin ton listan mite pitäs tula toimee muitten merkkien kaa ja ne oli pelottavan oikees.. eihän se vaa voi olla mahollista..


      • enempi aikaa...
        minä vaa kirjoitti:

        joo siis oon syntyny 8.12.1990.. oon nähny jotai karttoja ja sellasta mut en kyl tajua niistä mitään!! ja aina oon aatellu ett horoskoopit on huuhaa juttua mut oon tietty aina lukenu silti. nyt löysin ton listan mite pitäs tula toimee muitten merkkien kaa ja ne oli pelottavan oikees.. eihän se vaa voi olla mahollista..

        Minulla on Kuu Oinaassa ja se on sitten kumma juttu, kuinka tulen Jousimiesten kanssa toimeen, vaikka paljostahan se riippuu, muustakin kartan ominaisuuksista. Jousimiehessä on herkkää empaattisuutta, lämpöä, ymmärtämistä, ne osuvat Oinaan herkkään puoleen. Mukava seurata, kun Jousimies seurustelee ihmisten kanssa, se on pelkkää lämmön antamista. Pitää lopettaa sanomasta Oinasta vain energiapakettina, hänellä on samanlainen lämmin empaattisuus, kuin Jousimiehellä. Jatka lukemista. Palataan...


    • Jousimiesnainen !

      Että semmosta. ;)

      • ei muita tietoja?

        Ei paikkakuntaa?
        Oli varmasti helppo synnytys? Että semmosta.;(


      • ;(
        ei muita tietoja? kirjoitti:

        Ei paikkakuntaa?
        Oli varmasti helppo synnytys? Että semmosta.;(

        vuosilukua? ;(


      • Jousimiesnainen !
        ei muita tietoja? kirjoitti:

        Ei paikkakuntaa?
        Oli varmasti helppo synnytys? Että semmosta.;(

        Ei siitä ollut kyse että kyselisin jotain, aloittaja on syntynyt samaan aikaan kuin mun poika.

        Osaan itse luoda syntymäkartan.


      • kysynyt sinulta...
        Jousimiesnainen ! kirjoitti:

        Ei siitä ollut kyse että kyselisin jotain, aloittaja on syntynyt samaan aikaan kuin mun poika.

        Osaan itse luoda syntymäkartan.

        Ymmärsin viestisi. Mutta, aloittaja, laitetaanko sinut naiseksi?


      • Jousimiesnainen!
        kysynyt sinulta... kirjoitti:

        Ymmärsin viestisi. Mutta, aloittaja, laitetaanko sinut naiseksi?

        Ettei tule mitään väärinkäsitystä.


      • minä vaa
        kysynyt sinulta... kirjoitti:

        Ymmärsin viestisi. Mutta, aloittaja, laitetaanko sinut naiseksi?

        Juu nainen tai tyttöhän minä vielä olen :)


      • vastattaviin...
        minä vaa kirjoitti:

        Juu nainen tai tyttöhän minä vielä olen :)

        Oletko ymmärtänyt noista tulkinnoista yhtään mitään? Olet siis 18 vuotias, olet kovin nuori, elämä vasta alussa. Tartun tuohon tupakointiin, koska olen saanut seurata tuota kuviota noin 40 vuotta. Eli, jos tupakoit, lopetat sen nyt!
        Voisit panostaa älykkyyteesi ja tunteellisuuteesi, ne ovat sinulla pinnalla.
        Mielialojesi vaihtelevuutta voisit tasoittaa vähentämällä tunteiden huippujen merkityksen vähentämisellä.
        Käy liikkeellä 28.8, katsotaan, tapahtuuko mitään.
        Jos vielä kiinnostaa astrologia, jatka sitä, sen harrastamista.
        Voisit koittaa kirjoittaa, no minulla tietysti tulee mieleen, olipa kerran pienen pieni pupujussi, tai herkkä neito käveli puutarhassaan, sinulla Merkurius yhtymä Neptunukseen, kirjoita unelmia, vaikka vain päiväkirjaa. terveisin...


    • ...

      Pikavilkauksella Astro.fi, jäin tuohon ja leikin salaista tietäjää, Onko unelmarakkaus tulossa 28.8? Nousu-Skorpionina käypä ulkona, ystävien kanssa, konsertissa, keikalla. Sinä luultavasti, kenties et lähde liikkeelle ennekuin tiedät, että saat tunteillesi vastetta.
      Oletko työssäsi esillä, vai tahdotko olla? Oletko hyvin toimeentuleva, rahallisesti, oletko yrittäjä? Vain joitain heittoja. Minulle on heitetty niin paljon, että olen oppinut tuon heittämisen. Jatkuu...

      • toimii...

        Älykkyytesi on omaa luokkaansa, kirjoitatko? Tai kirjallisa tehtäviä? Sinulla on joitain ominaisuuksia, kuin minun tutullani, olet tuttu monesta kohtaa. Kun täällä on kysytty, olenko hyvä, tahdon sanoa sinulle, olet hyvä. Ethän tupakoi? Tai, jos tupakoit, lopetat nyt! Onko elämässäsi tekniikkaa, tieteitä? Koneitahan kaikki kyllä käyttävät... Kuinka seksuaalinen aktiivisuutesi vaikuttaa muuhun elämään, viekö se liikaa tilaa? Onko sinulla luovaa harrastusta? Tekisi hyvää, niin paljon tuota herkkyyttä, että sitä voisi antaa tulla ulos. Olet kiinnostunut "näistä" asioista, joten et turhaa ole täällä. Tämä netistä tehtyä tulkintaa, pohjana elettyä elämää. LP.


      • 8.12.1990 vastailee
        toimii... kirjoitti:

        Älykkyytesi on omaa luokkaansa, kirjoitatko? Tai kirjallisa tehtäviä? Sinulla on joitain ominaisuuksia, kuin minun tutullani, olet tuttu monesta kohtaa. Kun täällä on kysytty, olenko hyvä, tahdon sanoa sinulle, olet hyvä. Ethän tupakoi? Tai, jos tupakoit, lopetat nyt! Onko elämässäsi tekniikkaa, tieteitä? Koneitahan kaikki kyllä käyttävät... Kuinka seksuaalinen aktiivisuutesi vaikuttaa muuhun elämään, viekö se liikaa tilaa? Onko sinulla luovaa harrastusta? Tekisi hyvää, niin paljon tuota herkkyyttä, että sitä voisi antaa tulla ulos. Olet kiinnostunut "näistä" asioista, joten et turhaa ole täällä. Tämä netistä tehtyä tulkintaa, pohjana elettyä elämää. LP.

        28.8.. täytyykin pistää muistiin..;)
        Käyn todella paljon ulkona hmisten kanssa ja tapaan paljon ihmisiä.. Tosin asun aika pinellä paikkakunnalla niin tunnen useimmat jo..Nuoresta iästäni huolimatta olen kyllä ns. rahoissa koska minun tonen vanhempani on kuollut kun olen ollut lapsi.
        En kirjoita muuta kun sähköpostia eräälle ihmiselle tunteistani ja kaikesta pahasta mitä tapahtuu että jaksaisin. Puhumaan olen huono ja olenkin kokenut että tuo kirjoittaminen auttaa kyllä ihan tarpeeksi.
        Olenkohan itsekäs sanoessani että olen miesten katseita kiinnittävä nuori neitokainen ja seksuaalisuus on minulle jokapäivästä elämää koska olen muutenkin aika flirtti..Monesti myös annan ymmärtää kaikkea liikaa ja liian "kiltteyden "takia en ala myöskään asiaa korjaamaan vaan teen toisen mieliksi asioita jota ei kiinnostaisi tehdä.
        Olen kyllä oikeasti herkkä ihminen vaikka en sitä kenellekkään näytäkkään koska elämä on pakottanut muuttumaan aika kovaksi ja kylmäksi ihmiseksi.
        Mitään harrastuksia ei ole koska käyn koulua, teen töitä ja juon niin eipä siinä aikaa muulle valitettavasti ole.


      • ...
        8.12.1990 vastailee kirjoitti:

        28.8.. täytyykin pistää muistiin..;)
        Käyn todella paljon ulkona hmisten kanssa ja tapaan paljon ihmisiä.. Tosin asun aika pinellä paikkakunnalla niin tunnen useimmat jo..Nuoresta iästäni huolimatta olen kyllä ns. rahoissa koska minun tonen vanhempani on kuollut kun olen ollut lapsi.
        En kirjoita muuta kun sähköpostia eräälle ihmiselle tunteistani ja kaikesta pahasta mitä tapahtuu että jaksaisin. Puhumaan olen huono ja olenkin kokenut että tuo kirjoittaminen auttaa kyllä ihan tarpeeksi.
        Olenkohan itsekäs sanoessani että olen miesten katseita kiinnittävä nuori neitokainen ja seksuaalisuus on minulle jokapäivästä elämää koska olen muutenkin aika flirtti..Monesti myös annan ymmärtää kaikkea liikaa ja liian "kiltteyden "takia en ala myöskään asiaa korjaamaan vaan teen toisen mieliksi asioita jota ei kiinnostaisi tehdä.
        Olen kyllä oikeasti herkkä ihminen vaikka en sitä kenellekkään näytäkkään koska elämä on pakottanut muuttumaan aika kovaksi ja kylmäksi ihmiseksi.
        Mitään harrastuksia ei ole koska käyn koulua, teen töitä ja juon niin eipä siinä aikaa muulle valitettavasti ole.

        Se, että "olet miesten katseita kiinnittävä nuori neitokainen", mitä luulet sen tekevän sinulle pitkällä aikavälillä? Tuo asia ruokkii egoasi tällähetkellä, koska olet kokenut kovia. Se EI tarkoita, että se on hyväksi sinulle.
        Se, että käyt koulua ja opiskelet, on sinun juttujasi. Opiskele niin kauan, kuin ikinä jaksat. Älykkyytesi on jotain, joista muut voivat vain haaveilla.
        Laita haaveet sinne mihin ne kuuluvat. Haaveet eivät kuuluu päihteisiin. Voimia...


    • mieheni jouskari

      olemme olleet yhdes 27v.joten se ei merkeist johdu kuka passaa yhteen ja kuka ei

      • Jousimies-mies,

        Teillä on nousu-merkit ja Kuu-merkit. Teillä on Mars-merkit, erityisesti. Venukset, teillä on. Teillä on kartan rakenne. Olemme paljon muuta, kuin aurinko-merkkimme.
        Teillä on lapsuuden kasvatusolosuhteet, 12 ensimmäistä vuottanne, murrosikänne. Teillä on hyvin paljon.


    • tulkinnat ovat sinulle?

      8.12.1990, ymmärsitkö, tulkinnat ovat sinulle? Kirjoitatko, on upea kuvio kirjoittamiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe