Miten kapeammat reidet

Peppiina-84

Mulla on valtavat reidet! Kuinka saisin niistä kapeammat ja ehkä vähän väliäkin reisien väliin. Aloitin viime syksynä kuntokuurin, jonka seurauksena lihakset ovat kehittyneet. Se on ihan jees, mutta kun se läski ei lähde reisistä millään. Varsinkin sisäreidet ovat suuri ongelma, ne on ihan löllöt!! Olen normaalipainoninen. Kuinka malleilla ym. on niin kauniit reidet? Auttakee..

47

38640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään väliä
    • Herra 47

      Noin 1½h-2h hiihto tai juoksulenkki pistää jalat haluamaasi kuosiin.

      • hdhdfhf

        No se on nopeasti se


      • Anonyymi
        hdhdfhf kirjoitti:

        No se on nopeasti se

        Tupakoitsijan keuhkoille jotain parempaa millä saa reidet hoikemmiksi


    • Joo

      Mielestäni naisella saa ja pitääkin olla reisissä rasvaa ja pehmeyttä, mutta sitähän ei nyt kysytty.

      Eli kun se löllö on rasvaa, niin se lähtee "laihduttamalla". Eli lisäät energian kulutusta, vähennät kalorien määrää, mieluummin tietysti vähän molempia.

    • Hepi

      Mun mielestä kans juokeminen tai kävely vois auttaa. Tärkeintä on että et kehtiä enään sitä lihas massaa suuremmaksi, voisit myös vaikka kokeilla tehdä pienemmillä painoilla pidempiä sarjoja. sen luulis polttavan rasvaa. Malttia.. säännöllisellä treenilla saat tuloksia parinkuukauden kuluessa.. :)

      • Masa

        Moi!

        Annoit juuri täysin vääriä ohjeita!

        ... paitsi että juoksu kyllä on pienentävää treeniä.


    • Pluto

      Kokeile et käyt uimassa 2 - 3 krt. vko..

      • aino

        Itse noudatan valmentajani tekemää kunto-ohjelmaa, joka nyt ei tietenkään laihtumiseen tähtää, mutta se on kuitenkin rakennettu ns. pyramidiksi, missä lihaskunto,lihaskestävyys ja lihasvoiman kasvattaminen vuorottelevat. Eli siis, jos tahdot niitä reisiäsi kaventaa koitas tätä;

        3x8 jalkakyykky (astut siis vuorotellen toinen jalka eteen n.90 asteen kulmaan ja niin edelleen.)
        3x8 hack kyykky
        3x8 sisäreidet
        3x8 pakarat

        Ja kaikki edellä mainitut niin suurilla painoilla, että viimesimmät toistot vaativat irvistelyä ja ähkimistä, ei kuitenkaan niin paljon, että et voi tehdä liikettä hallitusti. Näiden jälkeen mene uimaan n.45 min ja ui rintauintia, se ainakin kohdistuu sisäreisiin, lonkkiin ja alavatsaan sekä selkään ihanteellisella tavalla. Ja muista pitää kunnon vauhti tasaisesti päällä.


      • Masa
        aino kirjoitti:

        Itse noudatan valmentajani tekemää kunto-ohjelmaa, joka nyt ei tietenkään laihtumiseen tähtää, mutta se on kuitenkin rakennettu ns. pyramidiksi, missä lihaskunto,lihaskestävyys ja lihasvoiman kasvattaminen vuorottelevat. Eli siis, jos tahdot niitä reisiäsi kaventaa koitas tätä;

        3x8 jalkakyykky (astut siis vuorotellen toinen jalka eteen n.90 asteen kulmaan ja niin edelleen.)
        3x8 hack kyykky
        3x8 sisäreidet
        3x8 pakarat

        Ja kaikki edellä mainitut niin suurilla painoilla, että viimesimmät toistot vaativat irvistelyä ja ähkimistä, ei kuitenkaan niin paljon, että et voi tehdä liikettä hallitusti. Näiden jälkeen mene uimaan n.45 min ja ui rintauintia, se ainakin kohdistuu sisäreisiin, lonkkiin ja alavatsaan sekä selkään ihanteellisella tavalla. Ja muista pitää kunnon vauhti tasaisesti päällä.

        "3x8 jalkakyykky (astut siis vuorotellen toinen jalka eteen n.90 asteen kulmaan ja niin edelleen.) "

        Taidat tarkoittaa askelkyykkyä?

        "3x8 hack kyykky "

        Tarkoitatko laitetta vai tangolla tehtävää hack-kyykkyä?

        "3x8 sisäreidet
        3x8 pakarat"

        Mites pakaraa treenataan? Suorinjaloin maastaveto ja hyvää huomenta -liike? Vai jotain muuta?

        Miten se mainitsemasi pyramidi tähän liittyy?


      • Norsujalka

        Mä harrastan uintia 5 kertaa viikossa kilpa uimareissa ja on ihan karseet reidet ne on niin norsun jalat ihan kaaaaaamalat


      • hjhhhgj
        aino kirjoitti:

        Itse noudatan valmentajani tekemää kunto-ohjelmaa, joka nyt ei tietenkään laihtumiseen tähtää, mutta se on kuitenkin rakennettu ns. pyramidiksi, missä lihaskunto,lihaskestävyys ja lihasvoiman kasvattaminen vuorottelevat. Eli siis, jos tahdot niitä reisiäsi kaventaa koitas tätä;

        3x8 jalkakyykky (astut siis vuorotellen toinen jalka eteen n.90 asteen kulmaan ja niin edelleen.)
        3x8 hack kyykky
        3x8 sisäreidet
        3x8 pakarat

        Ja kaikki edellä mainitut niin suurilla painoilla, että viimesimmät toistot vaativat irvistelyä ja ähkimistä, ei kuitenkaan niin paljon, että et voi tehdä liikettä hallitusti. Näiden jälkeen mene uimaan n.45 min ja ui rintauintia, se ainakin kohdistuu sisäreisiin, lonkkiin ja alavatsaan sekä selkään ihanteellisella tavalla. Ja muista pitää kunnon vauhti tasaisesti päällä.

        Kyllähän noi 3x8 sarjat nimen omaan kasvattaa lihasmassaa. Jos reisiä haluaa kaventaa, niin aerobista treeniä, eli juoksua, hölkkää, hiihtoa, yms. Ja pitkiä matkoja (yli 5km) Eli silloin palaa rasva ja myös lihas...


    • helsku

      siis jos tahtoo kaventaa reisiä, ni eihän sillon mitään lihaskuntoa voi harjoittaa?? sehän vaan paksuuntaa entisestään..?
      kasvattaako kävely tai juoksu jalkalihaksia? kumpi vähemmän? haluaisin myös kapeammat reidet :(

      • hulk87

        Totuus on se että mitä enemmän lihasta, sitä enemmän se kuluttaa. Eli lihasta täytyy olla, jotta reisistä tulee kauniin muotoiset eikä victoria-beckham-chicken-legsit, joissa nahka roikkuu ja selluliitti pysyy.


      • GSUSalla
        hulk87 kirjoitti:

        Totuus on se että mitä enemmän lihasta, sitä enemmän se kuluttaa. Eli lihasta täytyy olla, jotta reisistä tulee kauniin muotoiset eikä victoria-beckham-chicken-legsit, joissa nahka roikkuu ja selluliitti pysyy.

        apua, sillä minulla on ulkoreisissä iso lihas, johtunee kenties siitä että olen pyöräillyt paljon, mutta haluaisin sellaiset kapeat reidet, jotka eivät istuessakaan läjähdä vieden kaksi penkkiä. Siskollani on todella kauniit reidet, niinkuin malleilla. Kapeat. Minun jalat ei nyt niin täynnä ole läskilöllöä (lukuunottamatta sisäreisiä, jotka istuessa levenee, hyi), mutta ulkolaidassa olevan ison lihaksen vuoksi jalkani näyttää ihan miesten jaloilta! Mitä teen että saan kauniit reidet? eihän malleillakaan näy ulkoreidessä isoa lihasta, vaikka lihasta niissä kyllä on koska ne ovat niin timmit. Kuinka siis eroon lihaksesta ja kiinteät ihanat reidet omaavaksi tytsyksi, lähtis hamekammokin pois. HJÄLPA MIG!


    • pIIppIIIPIpIPpIp

      Ei tartte kun kävellä mut älä odota joka kävely lenkin päästä et ne ois 5 cm pienemmät vaa kävelet esim: kavereitten kanssa pitkiä lenkkejä ja tollee .(kyllä ne siitä pienenee)

      • Peppiina-84

        Voi kiitos! Olen odottanut tätä tietoa 8 pitkää vuotta... Voi kun olet taitava


      • ärh
        Peppiina-84 kirjoitti:

        Voi kiitos! Olen odottanut tätä tietoa 8 pitkää vuotta... Voi kun olet taitava

        lähes kaikki oli kyllä vastattu ihan ajallaan. Turhaa syyttelyä.


    • help1

      mua ahistaa tämä että kaikilla muilla mun kavereilla on kapeat ihanat jalat ja reidet eivät ole mitenkään paksut heillä vaan ohkaset. no minulla sitten on aika paksut reidet ja tuntuu että vaikka housut mahtuukin jalkaan niin ne ei näytä hyvältä päälläni koska paksut reidet..
      aina kun katson jalkojani peilistä hieman reisien yläpuolella on "reikä" joka tulee tästä ku minulla reiden sisäpuolellaon sitä paksua reittä . ja nolottaa aina istuessa kun reiteni valtaavat koko tilan melkeimpä. okei ei ne valtaa koko tilaa mutta kun vertaan aina minun ja kavereitteni reisiä kun istumme jossain niin silloin minulle iskee hirveä masennus. HELP ME! miten saan kapeat reidet! onko se ihan mahdotonta minulle?! harrastan lenkkeilyä,yleisurheilua ja ratsastusta! oisin todella kiitollinen jos tähän vastattaisiin!

    • herhrthrhr

      Jalkojen treenaaminen säilyttää lihakset, liiallinen aerobinen tekee jaloista entistä löllömmät. Jalkatreenipäivien jälkeen saattaa tuntua että jalat vaan paksuuntuu, mutta kun malttaa pitää myös lepopäivän, niin näkee selvästi että jalat pienenee, kun treenit kerää yleensä nestettä, mut kun lihas palautuu niin jalat kapenee kun neste ja kuona poistuu. Paikallisesti on vaikeaa jotain kohtaa pienentää tai polttaa siitä rasvaa. Rasva palaa tasaisesti joka kohtaa, jos jalat ovat ne joihin läski ekana tarraa, niin todennäköisesti sieltä ne myös viimeisenä lähtee. Itse lenkkeilin joskus aivan hulluna ja sisäreidet säilyivät löllöinä, mutta kun vaihdoin jalkatreeneihin eli kyykkyihin yms. niin peppuun tuli muotoa ja takareidet kasvoi, näin myös tuli jaloista kiinteämmät ja hävisi ne löllötkin pois. Ruokavalio vaikuttaa myös paljon eli maltillisilla miinuksilla niin rasva sulaa.

    • XDDXDXDXDXDXDXDXDXD

      hei tää on 2004 vuonna alotettu ketju XDD

    • MeLyx
    • Toimiitodella

      Kävele ja juokse 1,5-2h kerran päivässä

    • jaaon2004

      mielenkiintoista toki jos sanoisi kehityksen ja suunnan

    • Kivatjalat

      Ite harrastan cheerleadingia ja siinä kyllä jalat ja reidet pysyy tosi hyvässä kunnossa!

      • qrwrqwrtqw

        Ootko pudonnu päällesi?


      • Cheerleader

        Itsekkin harrastan cheerleadingia, iha jeba touhuu kunnonkin kannalta


    • älänytjaksaaloittaa

      enemmän kuin sinä kaverisi ja vaikka lisäisi siskosikin

    • Lihasta

      Sukuvika jos on niin ei ne kapeammaksi tuu . Tietysti jos treenaa niin voi ainakin pitää ne kiinteänä . Sopivan pehmeä on naisellista .

    • Kirvesmies6

      ja se sana olis ohuemmat. niin hoikkenee joka puolelta. kapeat on vielä toiseensuuntaan paksut.

    • Sexy-me

      Venyttele ja lenkkeile

    • Anonyymi

      Joksu tekee hyvää jaloille mä aina jokq toinen päivä juoksen pururataa 1.30h

    • Anonyymi

      paksureitisten ikuinen onkelma - ei millään, ehdottaisin silti tärähtävää liikuntaa.. ja minimikaloreille, eihän aussiwitissäkään lihavia ollut.

    • Anonyymi

      Kuten jotkut ovatkin jo ehdottaneet niin pitkäkestoinen aerobinen treeni muokkaa lihaksia pienemmiksi ja näin ollen muokkaa reisistä solakammat. Toki hyvä olisi olla jonkin verran niissä lihastakin, jotta kaunis muoto tulee esiin.
      Jos sinulla on jo ihan hyvä määrä lihasta jaloissa niin ei kun vaan aerobista treeniä ensisijaisesti.

    • Anonyymi

      Ite oon tällänen 12 v. En viitti pitää kun 1 housuja yleensä, kun reidet tursuaa rumasti.. 😔 Oon 150 pitkä ja paino on siinä 40. Urheilen tosi paljon, mikää ei auta niitten pienentämiseen.

      • Anonyymi

        Siis sama!!! Oon täysin saman pitunen, painonen, ikänen ja käytän vaan 1-2 housuja koska muissa housuissa näyttää reidet tosi läskeiltä!!!! PLIIS OIKEESTI KERTOKAA ET KUINKA VOISIN PIENENTÄÄ MUN REISIÄ HELPOSTI!!!! Kaikilla mun kavereilla tuntuu olevan sellaset ihanan kapeat jalat ja sitte tuun minä... PLEASE HELP MEE!!!!😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sama!!! Oon täysin saman pitunen, painonen, ikänen ja käytän vaan 1-2 housuja koska muissa housuissa näyttää reidet tosi läskeiltä!!!! PLIIS OIKEESTI KERTOKAA ET KUINKA VOISIN PIENENTÄÄ MUN REISIÄ HELPOSTI!!!! Kaikilla mun kavereilla tuntuu olevan sellaset ihanan kapeat jalat ja sitte tuun minä... PLEASE HELP MEE!!!!😭

        suosittelen youtubesta kattoo sellassii leg workouttei ne toimi mul ihan sikana lähti 2vk 5,5 cm reisistä! ku tein 2krt päiväs


      • Anonyymi

        Come on! Ihanaa löytää ihmisiä, jotka ymmärtää!😭 Oon itekkin täysin samoissa mitoissa! En melkein ikinä käytä legginssejä, koska mun reidet näyttää ihan sairaan isoilta😢


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      SYÖ VÄHEMMÄN KEBABBIA, JUO VÄHEMMÄN ALKOHOLIA, LIIKU, ULKOILE SÄÄNNÖLLISESTI. SIINÄ RESEPTI MILLÄ REIDET PIENENEE!

    • Anonyymi

      ISO PERSE ON NYKYÄÄN TRENDI, MITÄ LÄSKIMPI LIISA NIIN SITÄ ENEMMÄN HOLLYWOODIA! Tässä syy miksi en itse valitse Suomalaista vaimoa! Ei kiitos mitään pullataikinaa samaan sänkyyn.

    • Anonyymi

      Itsekin olen kasvava teini, / nuori jolla on ulkonäköpaineita, kuten monilla teineillä. Tajusin, että kesän tullen käytän mekkoja, ja silloin jalkani näkyvät. Tajusin omistavani valtavat jalat. Aloin treenaamaan eli : väh. 2km pyöräilyä (kaikkea siis joka päivä) väh. 1km juoksulenkki, ja 200 hyppyä hyppynarulla. Kyllö se toimii, vaikka 1 - 2 kuukautta viekin. Uskokaa pois! Ja juokseminen, hyppynarulla hyppiminen tai pyöräily ei kasvata reisiä, päin vastoin tiivistää/kaventaa. Toivottavasti neuvoistani oli apua!

      • Anonyymi

        KIITOS OIKEESTI KIITOS TEIN NÄIT 1KK JA MU JALAT ON OIKEESTI VARMAAN 5-10CM KAPEEMMAT! 😍😍😍😍😍❤️❤️😍😍😍😍❤️😍😍❤️😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS OIKEESTI KIITOS TEIN NÄIT 1KK JA MU JALAT ON OIKEESTI VARMAAN 5-10CM KAPEEMMAT! 😍😍😍😍😍❤️❤️😍😍😍😍❤️😍😍❤️😍

        SIIS NÄIT MITÄ OOTTE KERTONU JA KIITOS SULLE ANONYYMI


      • Anonyymi

        Tuli nyt mieleen, että eilen illalla kun oli aika vähän enää tihkusadetta, pyöräilin 60,66 km lenkin, josta suurin osa tiellä nro 52. Painosta on lähtenyt lähtenyt pois noin 40kg.

        Olen 180 cm pitkä, paino nyt noin 81 tai 82 kg. Muuta liikuntaa en harrasta. Olen eläkkeellä.

        Mies66v


    • Anonyymi

      No perhana mulla on tosi paksut reidet ja joka päivä liikun aikas paljon eri tyyleillä (myös lihaskunto) ja ei ne tästä kavennu millään mutta fuck it ne kuuluu mun kroppaan ja ei kine… i am who i am

    • Anonyymi

      Tuntuu kyllä että minullakin on vähän liian isot reidet mutta se ei haittaa mitään kaikilla on oma vartalo ja oman laisensa sillä ei ole mitään merkitystä millainen vartalo on hyvä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe