Suositelkaa hammaslääkäriä

paikkausta vailla

Kävin julkisella puolella hoitajan vastaanotolla ja sanottiin että laitetaan jonoon ja vuoden päästä pääsee hammaslääkärille. Yhteensä menee kuulemma puolitoistavuotta että reiät on paikattu. En todellakaan aio odottaa noin kauan, kertokaapa mistä yksityiseltä saa hyvää ja asianmukaista hoitoa ja palvelua?

19

5329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lååssi

      Hammaslääkärikeskus Kirkkokadulla jossa hoitava hml Marja Ollila. Pattijoen hammashoitolassa olen asioinut silloin tällöin useiden vuosien ajan ja saanut aikoja suht pikaisesti, mutta nyt siellä tuntuu olevan toinen tilanne. Annettiin ymmärtää että muut tapaukset ovat kiireellisempiä kuin omani eikä edes ensimmäistä mielestäni heti hoitoon vaadittavaa aikaa annettu.
      Niinpä päätin kokeilla em. yksityistä palvelua ja olin tyytyväinen lopputulokseen. Teetin hoitoja hieman enemmän kuin alunperin oli välttämätöntäkään :D

    • piitu_79

      Ouluntieltä löytyy Seppälän Irjan vastaanotto, johon ainakin itse olin tyytyväinen.

      • paikkausta vailla

        Kiitos vastauksista!


    • TOHTORILLE.FI

      Oulussa käyttävät kovasti www.tohtorille.fi palvelua..

    • ...

      Päivityksenä sanottakoon, että Seppälän Irja on lopettanut vastaanoton. Marja Ollilasta myös minulla hyviä kokemuksia.

    • aasu

      Antero Suvela on hyvä kans

    • hampainen

      antero suvela. joskus olen käynyt ja ihan ok hammaslääkäri

    • Jelppiä

      Osaako kukaan sanoa, että onko raahessa muita nais hammaslääkäreitä yksityisellä puolella?Kun tarvis pikaisesti ajan.

      • .....

      • Myös

        Leena Saarinen kirkkokadulla.
        Antero Suvela on todella hyvä ja erittäin edullinen tekijä


    • lisää jelppiä
    • Jelppiä

      Raija ei kuulemma ota uusia asiakkaita.Leena Saaristakaa ei taida enään olla kun en ainakaa mistään sen tietoja löytäny. Antero Suvelalla oon käynyt mut itse kun olen pelkopotilas niin sillä oli vähä taipumusta vaan nauraa sille että panikoin :/ Joten nais hammaslääkäriä etsin, mutta eipä niitä sitten taida enempää olla täällä?

      • ...

        Soita PlusTerveyteen ja kysy saisiko Marja Ollilalle aikaa. Oikein asiallinen oli kun kävin muutama vuosi sitten.

        Google näyttää myös, että Johanna Palviainen ottaisi myös vastaan PlusTerveydessä.

        Jos tuonne ei pääse niin voisitko mennä toiselle paikkakunnalle? Limingan Hammaspeippohan on mainostellut Raahelaisessakin ja näyttää olevan myös pelkopotilaat huomioitu.

        http://www.hammaspeippo.fi/tietoa-hammashoidosta/pelkopotilas/


      • ...

        Leena Saarasella on muuten hammaslaboratorio, mutta voihan sieltäkin kysyä tekeekö perushommiakin.

        Laita Googleen hammaslaboratoria Leena Saaranen niin löytyy tiedot :)


      • Kannattaa mennä

        Olen käynyt vuosia Antero Suvelan vastaanotolla enkä pelkää mennä sinne. Esim. hampan poistot oli tosi kivuttomia puudutuskaan ei juuri tuntunut ja mikä parasta sinne pääsee melko nopeasti useimmiten.Olen ollut hänen työhönsä tyytyväinen olen naishenkilö ja aina aiemmin pelännyt hampaan poistoa ja puudutuksia.


      • JUUDE

        NO EN SUOSITTELE HAMMASPEIPPOA HAMMASLÄÄKÄRI KOHELTAA JA HAMMASHOITAJA KUULOSTAA TIETÄVÄN ENEMMÄN KU LÄÄKÄRI..NIIN MIETTIKÄÄPÄ SITÄ...JA OON KUULLUT KAIKENLAISTA PALAUTETTA KYSEISESTÄ HAMMASLÄÄKÄRISTÄ..


    • Erkka T.

      Tämä aloitus oli vuodelta 2009, joten hampaat lienevät jo kunnossa. Raahessa on yli 10 yksityistä hammaslääkäriä, jos julkiselle puolelle ei pääse. Itse olen päässyt jopa samana päivänä.

      https://www.google.fi/search?q=raahe hammaslääkäri&rlz=1C1ASUT_fiFI421FI421&oq=raahe hammaslääkäri&aqs=chrome..69i57j69i61j0l3j69i61.7512j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

    • Suosittelen1

      Aloitus on vanha, mutta itsellekin tämä pomppasi googlen haulla esiin, kun hammaslääkäriä Raahesta hain. Pattijoella Raija Tahkolan vastaanotolla pitää vastaanottoa hammaslääkäri Elina Kärkkäinen. Oikeen hyvää ja osaavaa palvelua. Suosittelen lämpimästi!

    • HammasVankka

      Julkisella puolella on ainakin kohdallani toiminut hyvin. Kiiretapauksissa pari päivää odotusta ja hampaat kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      54
      1891
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1607
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1143
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1140
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      146
      1075
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      839
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      818
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      694
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      682
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      648
    Aihe