Oinaan "kuuluisa" temperamentti

oinasN

Kuinka temperamenttisia te muut oinaat ootte?

Itse parikymppinen oinasnainen, ja kuohahtelen _todella_ usein mitättömimmistäkin asioista. Kiukuttelu useamman kerran tunnin sisällä ei ole harvinaista mulle eikä myöskään se, että lähes joka päivä tulee jouskarimiehen kanssa pientä kinaa jostain. Useimmiten minun aloitteesta. Joku kerran vertasikin mua urheiluautoon, kiihtyy nollasta sataan parissa sekunnissa :D
Omaan lähipiiriin ei paljoa oinaita kuulu, joten kokemuksia ei hirveästi voi verrata. Siksipä kyselen niitä täällä :)

15

1999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alaviivoja.

      Älä välitä, se johtuu meidän huonosta isäsuhteesta. Meitä haukutaan myös kiipeilijöiksi sun muiksi mukaviksi ihmisiksi. On muillakin merkeillä omat vikansa, kaikki ei vain kykene myöntämään niitä.

    • libraman

      netissä kertoovat tommosta:

      Pahimmillaan Oinasnaiset ovat manipuloivia, määräileviä ja riidanhaluisia. Oikukas ja kärsimätön Oinasnainen haluaa kaiken heti, millä hinnalla hyvänsä. Tuliset Oinasnaiset rakastavat myös manipulointia.

      Jos olet Oinasnaisen seurassa vahva, hän ahdistuu. Jos näytät heikkoutesi, hän ahdistuu siitäkin.

      Oinasnaisille paras kumppani on koira, joka tekee kaiken mitä käsketään.

      kyll mä yhen tunsin... se oli aika sähäkkä typy

      • Lähellä sinua.

        Riippuu vastapuolesta, mitä hän on tehnyt aiheuttaakseen pettymyksen. Ikä ja elämänkokemukset muokkaavat myös Oinas-ihmistä. Vaaka tulkitaan "Hajoita ja hallitse", kohtasitko siis vastamerkkisi, jossa näit vain itsesi? Vahva mies luo turvallisuuden, heikko mies luo ymmärryksen, halun olla lähellä.


      • Onnea jatkoon.
        Lähellä sinua. kirjoitti:

        Riippuu vastapuolesta, mitä hän on tehnyt aiheuttaakseen pettymyksen. Ikä ja elämänkokemukset muokkaavat myös Oinas-ihmistä. Vaaka tulkitaan "Hajoita ja hallitse", kohtasitko siis vastamerkkisi, jossa näit vain itsesi? Vahva mies luo turvallisuuden, heikko mies luo ymmärryksen, halun olla lähellä.

        Kun sama mies on vahva (Vaaka yms kuvioita) ja samalla erityisen herkkä tilanne tuo parisuhteeseen tilanteen, jossa miehen vaakakupit seilaavat ylösalas ja se onkin naiselle erityisen haastavaa. Parisuhde tulee ymmärtää tasapainonhakutilanteeksi, mies ja nainen saavuttavat tasapainon kommunikoimalla hyvin keskenään, mikäli tahtoa on. Astrologia on laaja-alainen ymmärtämistä vaativa, jossa jokainen ymmärtää vain oman ymmärryksensä verran. Toivon Libramanille parempaa kokemusta seuraavalla kerralla.


      • MrJuha82outolintu
        Onnea jatkoon. kirjoitti:

        Kun sama mies on vahva (Vaaka yms kuvioita) ja samalla erityisen herkkä tilanne tuo parisuhteeseen tilanteen, jossa miehen vaakakupit seilaavat ylösalas ja se onkin naiselle erityisen haastavaa. Parisuhde tulee ymmärtää tasapainonhakutilanteeksi, mies ja nainen saavuttavat tasapainon kommunikoimalla hyvin keskenään, mikäli tahtoa on. Astrologia on laaja-alainen ymmärtämistä vaativa, jossa jokainen ymmärtää vain oman ymmärryksensä verran. Toivon Libramanille parempaa kokemusta seuraavalla kerralla.

        Upee kommentti!


    • ei ole

      temperamentista vaan lapsellisuudesta. Tuota kuvaamaasi ilmenee joillain henkilöillä kaikissa horoskooppimerkeissä.

      • taas näitä..

        jokainen ihminen koostuu yleensä monesta eri horoskooppimerkistä...ei siis pelkästä aurinkomerkistä...


    • Oikkuliinu

      En tiedä olenko ollenkaa tyypillinen oinas nainen. Minä en suutu herkkään ja enkä kimpaannu herkkään. Olen sinänsä yllättynyt itsestäni, koska ennen minut sai pienikin risaus tulistumaan, mutta ei enää nykyään.
      Hyvä esimerkki sattui tässä ihan lähiaikoina. Sain mieheni kiinni pettämisestä, mutta minkä huomasin itsestäni: minä en huutanut, en haukkunut ja enkä edes itkenyt hänen edessään. Otin asian rauhallisesti. 3 vuotta sitten sattui sama tilanne eri miehen kanssa, niin huusin, meuhasin, räiskin, manipuloin ja hyvä etten polkenut miestä maan pohjaan tekonsa takia.
      Kait se on totta että vanhemmiten rauhoittuu, mutta olen sinänsä yllättynyt omasta käytösestäni.

      • Kuu Oinaassa.

        Mieheni jäi kiinni pettämisestä, menin mykäksi. Ajattelin miehen elävän parhaiten omien tunteittensa kanssa. Saipa siinä pureksia, mitä tuli tehtyä.


    • maritaz

      Kyllä minä ainakin olen sellainen tulisielu oinasnainen, että heikommat putoo kyydistä. Tunnen olevani malliesimerkki oinaan luonneprofiilista. Mutta oinaat ovat luotettavia ja huumorintajuisia, vähän pomottajatyyppejä. Vaikea sielu, jos vastassa on samanlainen känkkäränkkä, muuten menee hienosti, koska tahtoa riittää...

    • tuuula-marjut

      juu. kyllä allekirjoitan Oinaan temperamentin...Miesystäväni ( onneks vaaka) joutuu säännöllisin väliajoin ulkoruokintaan!!! mutta vastaanotto on sen jälkeen aina lämmin : ))

    • Oikkuli

      Me oinasihmiset ollaan varmaan oltu edellisessä elämässä jossakin turkissa taikka italiassa ainakin mitä itseenikin tulee näin oinasmiehenä. Joskus pännii tämä suomalainen tasaluonteisuus ja sekin kun suomalainen yleensä suuttuu se pistää kaiken sisään tai sitten humalassa alitajunnasta aukaisee muistilokeron ja ottaa puukon esiin ehkä. oinasmies räiskähtelee jopa selvinpäin ja paiskoo ovia tarpeen vaatiessa ja on sen jälkeen taas humoristinen ja nauravainen tämä sen takia, että on ylpeyttä loukattu ja ehkä vähätelty oinaan taitoja jne. mutta muuten ollaan hersyvän huumorin ystäviää.olisikohan tämä se miksi oinasta ei aina ymmärretä ja ymmärretään toisinaan päin mehtiä.

    • paskaoinas

      En ole erityisen temperamenttinen mutta muita oinaan piirteitä löytyy. Halu ennättää ensiksi joka paikkaan, muiden hitaus ärsyttää, itsekäs, jne.

      Oinas on paska merkki

    • kieroonkasvanu

      Täältä löytyy myös parikymppinen oinas. Myönnän luonne analyysin kuvauksen osuvan omalle kohdalle. Tempperamenttia riittää, impulsiivisuutta, itsekkyyttä ja omistan vahvat mielipiteet.

    • hyvinrauhallinenoinas

      Toisten hitaus raivostuttaa suunnattomasti. Tärkeät asiat pitää tehdä heti. On tullut nuoruudessa suutuspäissään rikottua tavaroita. Lopetan heti suhteet vähänkin epäluotettaviin ihmisiin. Menin naimisiin ajattelematta sen enempää, väärän ihmisen kanssa ja lähdin yhtä nopeasti, koska paljastui väkivaltaiseksi. En jaksa luetella enempää. Eivätkö kaikki muutkin toimi niin? Pidän itseäni hyvin rauhallisena ihmisenä. Ainakin iän myötä minusta on tullut hyvin rauhallinen ja tylsä. Olen aika kauhea ihminen. En jaksa enää kuunnella toisten tylsiä juttuja, mieluummin olen erakko jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe