Vain miehet ihastuu muhun?

just friends

Voiko olla niin, että joihinkin naisiin ihastuu vaan miehet muttei naiset? Miehet kyllä on usein kiinnostuneita musta... Oon kuulemma kaunis ja mulla on niin ihana luonne ja blaablaablaa, mutta naiset (siis lesbot) tahtovat olla vain ystäviä mun kans...
Onko mussa jotain vikaa vai onko naiset vaan niin nirsoja ja hitaastisyttyviä tai sitoutumiskammoisia?
Vai teenkö mä vain hätäisiä johtopäätöksiä?

46

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+20

      Ei minuunkaan naiset ihastu. Olen joskus syyttänyt sitäkin, että muistutan liikaa heteroa, mutta nyt kun olen kuuluttanut lesbouttani turuilla ja toreilla eikä kukaan vieläkään vilkaise, niin joudun kai katsomaan peiliin. En vain ole sellainen, johon ihastuttaisiin. Miehet tosiaan voivat katsella, mutta hekin luovuttavat, kun eivät saa vastausta.

    • :/

      Vaikee kyllä sanoa kun en ole sinua/teitä tavannu...
      Naiset ei todellakaan ole nirsoja eikä hitaastisyttyviä, sen voin sanoa! :D Sitoutumiskammosia kyllä aika moni..
      Miten hätänen tuo sinun johtopäätös on? ;)

    • ...

      naiset on kyllä aika kylmiä, hitaastilämpiviä, tunnevammaisia ja sitoutumiskammoisia. Vika ei ole varmaankaan sinussa, sillä aivan varmaan moni muukin lesbo pohtii samanlaisia asioita kuin sinä. Suomalainen nainen pelkää rakastuvansa, haluaa vain yhden illan juttuja ja pelkää kauniita ja fiksuja naisia. Näin se vaan on. Lisäksi suomalainen nainen ei kehtaa katsella/iskeä toista naista, koska hui kamalaa, jos saakin pakit. Siis parempi olla ilman, ei satuta itseään ainakaan ikinä, näin se suomalainen nainen ajattelee. Suomainen nainen myös vertaa itseään muihin naisiin, joten nainen siis ei halua jäädä toisen naisen varjoon, siksipä nainen valitseekin mielusti itseään rumemman naisen.

      Vika ei ole siis sinussa !

      • tunnustan

        Minä olen niin ujopiimä, etten uskalla kauniita naisia lähestyä ja ne ei koskaan lähsty mua. Siksi kelpaa rumempikin.


      • ++
        tunnustan kirjoitti:

        Minä olen niin ujopiimä, etten uskalla kauniita naisia lähestyä ja ne ei koskaan lähsty mua. Siksi kelpaa rumempikin.

        Minäkin olen ujo enkä uskalla kauniita naisia lähestyä, mutta siitä huolimatta en ottaisi naista, jota itse pidän rumana.


      • tunnustan
        ++ kirjoitti:

        Minäkin olen ujo enkä uskalla kauniita naisia lähestyä, mutta siitä huolimatta en ottaisi naista, jota itse pidän rumana.

        Ehkä "vaatimattomamman" näköinen olisi ollut oikeampi muoto.


      • HUOM.
        tunnustan kirjoitti:

        Ehkä "vaatimattomamman" näköinen olisi ollut oikeampi muoto.

        ajattelin myös noin kerran. Ihastuin vain tietynlaisiin katseenkääntäjiin. En edes kiinnitänyt huomiota jos joku "vaatimattomamman" näköinen tuli minua "iskemään". Haukkasin liian ison palan koska en voi sietää ylimielisiä itsekeskeisiä ihmisiä, ja tajusin että tämä katseenkääntäjä kategoria oli täynnä näitä. Enkä myöskään pitänyt itsestäni heidän seurassaan. No sitten kerran tapasin erään tytön, joka ei mennyt tähän katseenkääntäjä kategoriaan. Kuitenkin sattumalta sain tutustua häneen ja jossain vaiheessa huomasin että hän on kauniimpi (ja puhun nyt fyysisestä, en luonteesta vaikka silläkin oli sormensa pelissä) kuin kukaan siihen mennessä nähneistäni "katseenkääntäjä" kategoriaan kuuluneista. Nykyään en pysty muualle katsomaankaan kuin häneen. Tässä oli se todellinen katsenkääntäjä!! Antaisin neuvon: Ennenkuin luokittelet ketään vaatimattomaksi, katso ensin peiliin.


    • 25

      Mistä olet yrittänyt naista itsellesi etsiä? Oletko varma, ettet vain yritä liikaa? Jos käyt ahkerasti treffeillä ja odotat, että se oikea tulisi vastaan hetkenä minä hyvänsä, saatat tosiaan pettyä.

      • Just Friends

        No näytän myös hyvin heteromaiselta. En pidä itseäni mitenkään niin kauniina, ettei minua nyt sen vuoksi lähestyä uskaltaisi. En pidä itseäni myöskään rumana. :) Fiksuudesta en tiedä, mutta koulutus on ollut mulla ainakin "korkeampi" kuin tapaamillani naisilla. Itse en kyllä välitä siitä mikä toisen koulutus on.
        Onhan noita naisia tullut viimeaikoina tavattua ja treffeillä käytyä jne... Sinkkuna olen ollut vajaan vuoden eli sen verran hätäinen johtopäätös...
        Olen kyllä itse uskaltanut yrittää iskeä naista, sillä ajattelen, että en halua katua tekemättä jättämisiä. Toisaalta olen miettinyt, että pitäisikö esittää vaikeasti tavoiteltavaa, silloinko toinen kiinnostuisi? Mutta en pysty, jos todella pidän toisesta...
        Toi kyllä sopii minuun, että jos toinen on mielestäni oikein kaunis, tulee minulle alemmuuskompleksi ja ajattelen ettei hän varmaan minua voisi haluta. (Mutta yritän kyllä silti.)
        Netistä olen yrittänyt itselleni naista etsiä :) Joo varmasti yritän liikaa :) Tällä hetkellä minulla on yksi ihastus, joka on suloisin olento, mitä maa päällään kantaa. Mutta... vähän heikosti on vastakaikua tunteilleni tullut... En nyt sitten tiedä kuinka kovasti pitäisi häntä "ahdistella"... vai pitäisikö pitäytyä pelkässä ystävyydessä...


      • 15
        Just Friends kirjoitti:

        No näytän myös hyvin heteromaiselta. En pidä itseäni mitenkään niin kauniina, ettei minua nyt sen vuoksi lähestyä uskaltaisi. En pidä itseäni myöskään rumana. :) Fiksuudesta en tiedä, mutta koulutus on ollut mulla ainakin "korkeampi" kuin tapaamillani naisilla. Itse en kyllä välitä siitä mikä toisen koulutus on.
        Onhan noita naisia tullut viimeaikoina tavattua ja treffeillä käytyä jne... Sinkkuna olen ollut vajaan vuoden eli sen verran hätäinen johtopäätös...
        Olen kyllä itse uskaltanut yrittää iskeä naista, sillä ajattelen, että en halua katua tekemättä jättämisiä. Toisaalta olen miettinyt, että pitäisikö esittää vaikeasti tavoiteltavaa, silloinko toinen kiinnostuisi? Mutta en pysty, jos todella pidän toisesta...
        Toi kyllä sopii minuun, että jos toinen on mielestäni oikein kaunis, tulee minulle alemmuuskompleksi ja ajattelen ettei hän varmaan minua voisi haluta. (Mutta yritän kyllä silti.)
        Netistä olen yrittänyt itselleni naista etsiä :) Joo varmasti yritän liikaa :) Tällä hetkellä minulla on yksi ihastus, joka on suloisin olento, mitä maa päällään kantaa. Mutta... vähän heikosti on vastakaikua tunteilleni tullut... En nyt sitten tiedä kuinka kovasti pitäisi häntä "ahdistella"... vai pitäisikö pitäytyä pelkässä ystävyydessä...

        Kuinka kovasti olet häntä "ahdistellut"?


      • Just Friends
        15 kirjoitti:

        Kuinka kovasti olet häntä "ahdistellut"?

        No mä nyt oon käyttänyt tällaisia liioittelevia sanoja kuten "ruma" ja "ahdistella". Tarkoittaen kuitenkin että "tavallisen näköinen" ja "ottaa yhteyttä". Eli tolla ahdistelemisella tarkoitin, että pitäisikö lähetellä viestiä, pyytää kylään, leffaan... kirjoitella hänelle... ehdottaa jotain yhteistä tekemistä... kenties flirttailla, kehua ulkonäköä tms... tavatessa katsoa "sillee", halata... jne...kertoa että olen kiinnostunut...

        Oisikohan parempi edetä kärsivälliesti ystävyydessä ja katsoa kehkeytyykö siitä mahdollisesti tulevaisuudessa jotain...


      • 20
        Just Friends kirjoitti:

        No mä nyt oon käyttänyt tällaisia liioittelevia sanoja kuten "ruma" ja "ahdistella". Tarkoittaen kuitenkin että "tavallisen näköinen" ja "ottaa yhteyttä". Eli tolla ahdistelemisella tarkoitin, että pitäisikö lähetellä viestiä, pyytää kylään, leffaan... kirjoitella hänelle... ehdottaa jotain yhteistä tekemistä... kenties flirttailla, kehua ulkonäköä tms... tavatessa katsoa "sillee", halata... jne...kertoa että olen kiinnostunut...

        Oisikohan parempi edetä kärsivälliesti ystävyydessä ja katsoa kehkeytyykö siitä mahdollisesti tulevaisuudessa jotain...

        No kannattaa varmaan. Pyydä, leffaan, kutsu kylään, kirjoittele, ehdota yhteistä tekemistä... Näytä, että seura kiinnostaa. Hän ei nimittäin välttämättä tiedä sitä, ja jos hän ei tiedä eikä saakaan tietää, mitään ei ainakaan voi tapahtua.


    • Harmi juttu

      Minuun vetoaa valitettavasti juurikin sellaiset heteron näköiset neidot mistä ei heti huomaisi kyseessä olevan naisista tykkäävä. Valitettavuus on siinä että yleensä sellaiset eivät paljon välitä tälläisistä poikamaisista keistä ei heti ensi vilkaisulla näe toisen olevan tyttö.
      Mistään heteronormatiivisuudesta ei ole kyse mutta sellaiset vain aina ovat miellyttäneet.

    • Ja niinpä niin

      Naistenbileissä ei kukaan tule juttelemaan. Yksin saan olla, jos yksin olen tullut. Nuorempana joskus rohkaisi mielensä ja yritti mennä juttelemaan jonkun kanssa. Ei sen kova äänisimmän ja suurieleisimmän tai näyttävimmän naisen kanssa, jonkun ehkä vähän syrjemmässä olevan tapauksen kanssa. En käytä nimitystä ruma tai edes vaatimaton, kuten jotkut tuolla, tavallisen(?) oloinen, ehkä? Mutta en siis kuitenkaan mitään illan kauneinta naista koskaan lähtenyt pokaileen. Eivät nämä yritykseni johtaneet yhtään mihinkään, siis edes mukavaan keskusteluun saatika johonkin intiimimpään, kuin ehkä alle 1% tapauksista. On varmaan sormilla laskettavissa ne kerrat, että joku on kiinnostunut sen verran, että on hakenut tanssimaan tai tullut juttelemaan edes joksikin aikaa minulle. Ja biletystähän tuli aika tiiviisti harrastettua tuossa noin 20 ja 35 ikävuoden välillä. Sen jälkeen "juhlinta" vähentynyt vuosi vuodelta.

      Ihme että sentään muutama lyhyt seurustelusuhde on joskus vahingossa päässyt syntymään. Että voin sanoa joskus jopa seurustelleeni ja harrastaneeni seksiäkin.

      Silloin harvoin, kun nykyään tulee jossain käytyä, niin jos paikalla ei ole tuttuja, niin en juttele kenenkään kanssa, kun siis kukaan ei tule juttelemaan mulle ja juon pari olutta jonka jälkeen häivyn paikalta ulkopuoliseksi itseni tuntien. Johtuuko tämä yrityksen puute siitä ettei jaksa iskeä päätään seinään enää turhien yritysten kanssa, vaiko siitä, että nuorempana tuli juotua alkoholia sen verran enemmän, kuin nykyään, että humalatilan rohkaisemana uskalsi jotain vielä yrittää. Sillon sentään painoakin oli vähemmän ja kroppa ja naama muutenkin paremmassa kuosissa ja silti ei herättänyt kenenkään mielenkiintoa, niin tuskinpa on siis toivoakaan nykyolemuksella.

      Heterokapakoissa taasen ovat mielenkiintoaan osoittaneet itseäni 10-20 vuotta vanhemmat enemmän tai vähemmän alkoholisoituneen oloiset naimisissa olevat miehet. Eli jos miehet kiinnostaisivat, niin huono saalis olisi silloinkin tiedossa. Saalis kuitenkin, kun vertaa edellä kerrottuun.

      Eli naiset eivät kiinnostu ollenkaan ja itseäni vanhemmat alkoholisti miehet olisivat kovin kiinnostuneita.

      Ulkonäköni ei ole sen enempää erityisen heteromainen, kuin lesbomainenkaan. Itsekin kai olen semmoinen vaatimattoman, tavallisen näköinen? Lievästi ujo, mutta en sairaalloisen ujo. En supersosiaalinen, mutta en suorastaan epäsosiaalinenkaan. Koska muutaman ystävän olen elämäni aikana onnistunut saamaan itselleni, niin en sitten varmaan ihan täys kusipääkään ole. Ihan älykkääseen keskusteluun pystyväinen, jos siis vaan olis joku jonka kanssa keskustella.

      Ihan oikeasti en tiedä mistä johtuu, ettei naisia tunnu kiinnostavan tippaakaan. Toisilla kun tuntuu toi seuran löytyminen olevan kovinkin helppoa. Jotain ne tekevät oikein ja minä väärin, mutta mitä. Se kun selviäis ennen kuin dementia tai kuolema vie lopullisesti mahdollisuuden ihmissuhteen luomiseen. Kuulostaa tosi masentuneelle ja luuserille. Mutta en mä oikeasti vatvo tätä asiaa koko ajan mielessäni. Elämässä kun on paljon muutakin mielekästä ja mukavaa, kuin naiset ja seksi. Kunhan vaan kerroin totuudenmukaisesti millä tolalla meikäläisen asiat tältä kantilta ovat...

      • mä 42v

        mä ja sä esimerkiksi koskaan kohdata. minä just tykkäisin 'tavallisenoloisesta' naisesta, mitä ikinä se sit oliskaan...
        Kirjoitat hyvin, huumorikin sieltä pilkistää just sopivasti.
        Itse olen sen näköinen, ettei lesboksi kadulla arvata. Mutta ei haittaisi, vaikka arvattaisiinkin.
        En käy alan baareissa, kun yksin olis liian pelottavaa mennä. Ja netissä pyörii yleensä vain varattuja, ja muuten vain seikkailua hakevia. Mä en haluis seikkailla, mä haluisin suhteen.


      • mielenkiintosta..

        Mulla ei ole koskaan ollu ongelmia löytää naista enkä kauheesti ole sinkkuna elellytkään, joten olis tosiaan kiva tietää mitä mä teen toisin?! Olen nimittäin aika hiljanen ainakin uusien ihmisten seurassa, enkä ole eläissäni iskenyt kuin ehkä yhden ihmisen! :D
        Tosin mun probleema taitaa olla ennemminkin sen toisen PITÄMINEN.......


      • ...
        mä 42v kirjoitti:

        mä ja sä esimerkiksi koskaan kohdata. minä just tykkäisin 'tavallisenoloisesta' naisesta, mitä ikinä se sit oliskaan...
        Kirjoitat hyvin, huumorikin sieltä pilkistää just sopivasti.
        Itse olen sen näköinen, ettei lesboksi kadulla arvata. Mutta ei haittaisi, vaikka arvattaisiinkin.
        En käy alan baareissa, kun yksin olis liian pelottavaa mennä. Ja netissä pyörii yleensä vain varattuja, ja muuten vain seikkailua hakevia. Mä en haluis seikkailla, mä haluisin suhteen.

        ihme siellä niin pelottavaa voi olla ? Käy siellä kerrran, ota vaikkapa muutama rohkaisuryyppy ja mene yksin, niin sen jälkeen ei enää pelota nii-in kauheesti. Ja niin, se ei riitä että siellä käydä noin 45 min olemassa ja sitten juostaan karkuun sieltä ja turha silloin olettaa, että seuraa sieltä löytyis... Siellä pitää olla koko ilta, vaikkapa 22-23 välillä voi olla siellä ja ihan tappiin asti olla. Monesti juuri ennen valomerkkiä joku tulee hakemaan tanssimaan tms. Ja jos jännittää senkin takia, että siellä on vielä vähän porukkaa ja kaikki huomaavat, että olen yksin (ei se kyllä noin oikeasti ole koskaan), niin mene siinä 23 aikaan tai yli kun siellä normaalisti on paljon porukkaa, niin kukaan ei edes kiinnitä huomiota "yksinäisyyteesi".

        Paljon vähemmän sitä seuraa löytyy, kun otat jonkun esiliinan sinne mukaasi ja piiloudut sen kanssa jonnekin nurkkaan piiloon -> silloin kukaan ei taatusti tee tuttavuutta, ajattelevat että olet varattu tai sinua ei kiinnosta.

        Tuo on vähän sama, kuin töitä etsiessä. Ei ole töitä, kun en millään uskalla mennä edes haastatteluun, koska se on nii-in PELOTTAVAA... Hei haloo ! Joskus täytyy itekin olla aloitteellinen:) Ja niin sopivasti sitä ennakkoluulottomuutta myös mukaan:)

        Olen käynyt miljoonat kerrat Dtm:ssä, eikä se ole sen kummallisempaa tai pelottavaa. Mikä siellä olisi edes pelottavaa ? Jos ei ite ole kiinnostunut, niin aina voi itse sanoa, että ei kiitos ja kohteliaasti. Jos joku ulkomaalainen mies tulee iskee, niin kannattaa vaan olla välittämättä ja tuijottaa vain eri suuntaa, jos käy kiinni, niin läppäse takaisin ja katso vihaisesti. Ei kukaan edes oikeasti ajattele, että tuo on yksin ja säälittävää. Kun tarpeeksi omaa itsetuntoa, niin ei se todellakaan ole säälittävää. Enemmänkin on säälittävää, kun ei mitään uskalla tehdä yksin ja oma-aloitteisesti ja aina vaan ajattelee sitä, mitä muut ajattelee minusta. Muutama lasillinen alla ja silloin alkaa rentoutua, voi vaikka relata musiikin tahdista, jos niin jännittää,kierrellä välillä ala- ja yläkerrassa, käydä tiskillä ja käydä tanssimassa, siinä samalla niitä naisiakin on:)


      • Just Friends
        mielenkiintosta.. kirjoitti:

        Mulla ei ole koskaan ollu ongelmia löytää naista enkä kauheesti ole sinkkuna elellytkään, joten olis tosiaan kiva tietää mitä mä teen toisin?! Olen nimittäin aika hiljanen ainakin uusien ihmisten seurassa, enkä ole eläissäni iskenyt kuin ehkä yhden ihmisen! :D
        Tosin mun probleema taitaa olla ennemminkin sen toisen PITÄMINEN.......

        No kerro lisää, millanen sitten oot ja miten toimit. Onko se sitä, että et yritä liikaa...? Et yritä iskeä niin sit kaikki kiinnostuu susta? Vähän niinku joskus on baarissa jonku hyvän kaverin kanssa ja on hauskaa nii sillon kaikki tulee jutteleen (miehet), mutta jos on haku päällä nii ei mitää...


      • kello viis siis
        ... kirjoitti:

        ihme siellä niin pelottavaa voi olla ? Käy siellä kerrran, ota vaikkapa muutama rohkaisuryyppy ja mene yksin, niin sen jälkeen ei enää pelota nii-in kauheesti. Ja niin, se ei riitä että siellä käydä noin 45 min olemassa ja sitten juostaan karkuun sieltä ja turha silloin olettaa, että seuraa sieltä löytyis... Siellä pitää olla koko ilta, vaikkapa 22-23 välillä voi olla siellä ja ihan tappiin asti olla. Monesti juuri ennen valomerkkiä joku tulee hakemaan tanssimaan tms. Ja jos jännittää senkin takia, että siellä on vielä vähän porukkaa ja kaikki huomaavat, että olen yksin (ei se kyllä noin oikeasti ole koskaan), niin mene siinä 23 aikaan tai yli kun siellä normaalisti on paljon porukkaa, niin kukaan ei edes kiinnitä huomiota "yksinäisyyteesi".

        Paljon vähemmän sitä seuraa löytyy, kun otat jonkun esiliinan sinne mukaasi ja piiloudut sen kanssa jonnekin nurkkaan piiloon -> silloin kukaan ei taatusti tee tuttavuutta, ajattelevat että olet varattu tai sinua ei kiinnosta.

        Tuo on vähän sama, kuin töitä etsiessä. Ei ole töitä, kun en millään uskalla mennä edes haastatteluun, koska se on nii-in PELOTTAVAA... Hei haloo ! Joskus täytyy itekin olla aloitteellinen:) Ja niin sopivasti sitä ennakkoluulottomuutta myös mukaan:)

        Olen käynyt miljoonat kerrat Dtm:ssä, eikä se ole sen kummallisempaa tai pelottavaa. Mikä siellä olisi edes pelottavaa ? Jos ei ite ole kiinnostunut, niin aina voi itse sanoa, että ei kiitos ja kohteliaasti. Jos joku ulkomaalainen mies tulee iskee, niin kannattaa vaan olla välittämättä ja tuijottaa vain eri suuntaa, jos käy kiinni, niin läppäse takaisin ja katso vihaisesti. Ei kukaan edes oikeasti ajattele, että tuo on yksin ja säälittävää. Kun tarpeeksi omaa itsetuntoa, niin ei se todellakaan ole säälittävää. Enemmänkin on säälittävää, kun ei mitään uskalla tehdä yksin ja oma-aloitteisesti ja aina vaan ajattelee sitä, mitä muut ajattelee minusta. Muutama lasillinen alla ja silloin alkaa rentoutua, voi vaikka relata musiikin tahdista, jos niin jännittää,kierrellä välillä ala- ja yläkerrassa, käydä tiskillä ja käydä tanssimassa, siinä samalla niitä naisiakin on:)

        kellonajat ja kaikki.

        Hah, hah.

        Ehkä se pelottavuus tuleekin siitä, kun menee odotuksin, ja sitten pettyy.

        Ja sitten vielä sekin, etten esim minä ole ollenkaan lesboprototyypin näköinen. Hiuksissa ei ole miljoonaa eriväristä raitaläiskää, enkä muutenkaan esitä mitään. Näytän lähinnä siltä, että mulle tullaan sanomaan ''oot väärässä paikassa''.


      • Ja niinpä niin
        mä 42v kirjoitti:

        mä ja sä esimerkiksi koskaan kohdata. minä just tykkäisin 'tavallisenoloisesta' naisesta, mitä ikinä se sit oliskaan...
        Kirjoitat hyvin, huumorikin sieltä pilkistää just sopivasti.
        Itse olen sen näköinen, ettei lesboksi kadulla arvata. Mutta ei haittaisi, vaikka arvattaisiinkin.
        En käy alan baareissa, kun yksin olis liian pelottavaa mennä. Ja netissä pyörii yleensä vain varattuja, ja muuten vain seikkailua hakevia. Mä en haluis seikkailla, mä haluisin suhteen.

        Ei varmaankaan kohdata, jos minä käyn muutaman kerran vuodessa alan baareissa ja sinä et uskalla siellä käydä ollenkaan.

        Ei varmaan kohdata, jos et kokeile nettitreffejäkään, minä olen niitäkin kokeillut. Enkä hae seikkailua minäkään. Tuttavapiirissäkin on muutama nettideittien kautta toisensa löytänyt, joten ihan varteenotettava tapa yrittää tutustua ihmisiin silloin, jos ei kapakkakulttuuri niin kiinnosta, eikä omaa sellaista karismaa, joka saa lesbot ympärillä parveilemaan, niin että vähemmän miellyttäviä joutuu kepillä tökkimään kauemmaksi. :D

        Minä kun en ainakaan lähde töissä, kaupassa, harrastuksissa, kirjastossa tms. naisia vikkittelemään, niin missäpä voisimme sitten kohdata?

        Niin sanottu homotutkakaan ei minulla pelaa. Muutamankin kerran olen luokitellut jonkun naisen mahdollisesti tai jopa todennäköisesti lesboksi, mutta onkin paljastunut, että kyseessä on ihan ehta hetero. En siis luota vialliseen tutkaani. Ja onneksi olen tutkaani epäillytkin, enkä ole käynyt itseäni väärän oletuksen pohjalta asettamaan mahdollisesti noloon ja hankalaan tilanteeseen. En tarkoita sitä, että heti alkaisin jotain kuvittelemaan tai ehdottelemaan kaikille lesboksi tietämilleni tai olettamilleni naisille noin nyt yleensäkään. Mutta muuten vaan mainitsin tämänkin, kun monesti kuulee puhuttavan gay-tutkasta ja "kyllä lesbo lesbon tuntee"-sanontaakin on kuullut, mutta ei se ihan niin vaan ole...


      • ...
        kello viis siis kirjoitti:

        kellonajat ja kaikki.

        Hah, hah.

        Ehkä se pelottavuus tuleekin siitä, kun menee odotuksin, ja sitten pettyy.

        Ja sitten vielä sekin, etten esim minä ole ollenkaan lesboprototyypin näköinen. Hiuksissa ei ole miljoonaa eriväristä raitaläiskää, enkä muutenkaan esitä mitään. Näytän lähinnä siltä, että mulle tullaan sanomaan ''oot väärässä paikassa''.

        Niin, minäkin. Olen täysin femmen näköinen (siis heteron näköinen) ja oon täysin lesbo ja silti uskallan käydä yksin Dtm:ssä. Mitä sitten jos joku tulee sanoo, että et ole lesbon näköinen ? So what ?Ajattele vaan, että ne on kateellisia sulle kun näytät hyvältä ja ne ei ite näytä :) Hei, nyt vaan pää pystyyn, itsetuntoa kehiin ja sitä rohkeutta pikkasen myös ja elämä hymyilee:)

        Ja minkä ihmeen takia lesbo ei sais tälläytyä ja näyttää hyvältä ?

        On mullekin tullu joskus sanomaan, että mitä tuo hetero täällä tekee (öhöm, oon käyny nois bileissä aika useasti ja nuorena alkanu käymään...), mutta mitä sitten. Yleensä ne, jotka on tullu urputtaa on ite aika ruman näköisiä (sori nyt vaan jos käytän tällästa termiä, mut kuitenkin): siilitukka, ylipainoa reilusti, kiiltävä meikitän naama, kuteet on aika out på modet ja muutenkin aika luotaantyöntävän epäsiistejä... Joten, eiköhän se ole vain kateutta !

        Vaikka kuka tulisi urputtaa, niin en välitä, menenkä muka femmenä urputtamaan kaikille jätkän näköisille, jotka ei ole huoliteltuja mallityyppejä, että mitä SÄ täällä teet, ei täällä saa olla kuin hyvännäköiset.. No, siis en mene. Mut en mä silti mene omaa iltaa pilaamaan muiden mielipiteillä (mitä sitten jos joku muu ajattelee toisella tavalla).

        Yksi kerta oli ihan hauska juttu, yks rekkis tuli urputtaa kaikkee mahdollista mulle kun olen femme (ei kaikki femmet ole k*päitä kolmatta pyörää hakevia bissejä...), vaikka en oo tehny enkä sanonu sille yhtään mitään pahaa, mutta sitten jälkeenpäin tulikin pyytää anteeksi kun huomasi, että olenkin ihan ok tyyppi. Mulle sinänsä oli ihan samantekevää mitä se ajatteli musta. Ei kaikkien kanssa tartte olla kaveri.

        Ja ajattele hei sillee, että jos joku tulee urputtaa sun ulkonäöstä, niin sen urputtajan oma maailma on aika suppee ja ahdasmielinen, ei sellasille kannata edes ajatusta suoda -> siirry vaan mukavempiin ihmisiin:)

        Ja ajattele nyt vähän itseesi eikä vaan niitä muita, jotka vaan ehkä sattuis sanomaan pahasti jostakin. Ei kaikkia tartte mielistellä. Ja sitäpaitsi, kyllä siellä Dtm:ssä niitä naisellisen näköisiä on, ainakin jos ei mene just niihin naisten bileisiin vaan ihan ns. normi-iltana.


      • Ja niinpä niin
        kello viis siis kirjoitti:

        kellonajat ja kaikki.

        Hah, hah.

        Ehkä se pelottavuus tuleekin siitä, kun menee odotuksin, ja sitten pettyy.

        Ja sitten vielä sekin, etten esim minä ole ollenkaan lesboprototyypin näköinen. Hiuksissa ei ole miljoonaa eriväristä raitaläiskää, enkä muutenkaan esitä mitään. Näytän lähinnä siltä, että mulle tullaan sanomaan ''oot väärässä paikassa''.

        Vaikka en kovin usein alan kapakoissa käy, niin voin kertoa ettei siellä pelkkiä "lesboprototyyppejä" kulje. Eikä lesbojen tunnusmerkki ole miljoona eriväristä raitaläiskää hiuksissa.

        Minulle ei ole koskaan sanottu "oot väärässä paikassa", en tunne ketään jolle olisi niin sanottu, mutta jos on, niin semmoisen typeryyden pitää antaa mennä toisesta korvasta sisään ja saman tien toisesta korvasta ulos.

        Pelottavaa tai vähintäänkin lievästi ikävällä tavalla jännittävää voi kyllä olla, kun menee ensimmäistä kertaa alan bileisiin tai ekaa kertaa ihan yksin bailaamaan ilman kavereiden "tukea" tai jos käy niin harvoin, niin kuin minä nykyään bileissä, niin kyllähän se vähän jänskättää.

        Liian suuret ennakko-odotukset asiassa kuin asiassa ovat pahasta. Matalalla profiililla ennemmin. Ei tule suuria pettymyksiä, mutta voi tulla positiivisesti yllätetyksi (paraskin puhumaan, juurihan olen kertonut, kuinka vähäiset saavutukseni naisrintamalla ovat kautta aikain ollet)...


    • \Ö/

      , että mitä te ootte horoskoopissa.
      Siis ne , jotka ei o löytäny tyttöystävää.
      Sitten se , et ootteko absolutisteja?
      Meinaan kuulostaa hiukan uskomattomalta.

      • Ja niinpä niin

        Horoskooppimerkillä tuskin on mitään tekemistä asian kanssa. Mutta tässä lainaus eräästä netistä löytämästäni Skorpioni kuvauksesta: "Rakastelu on skorpionille pelkkää fyysistä suoritusta syvällisempi juttu. Skorpioni ei voisi edes villeimmissään kuvitelmissaan viedä vuoteeseensa ihmistä, jonka kanssa hän ei olisi samalla henkisellä tasolla ja jota kohtaan hän ei tuntisi täydellistä luottamusta.". Ainakin tämän kohdan voin omalta kohdaltani hyväksyä todeksi. Olen siis Skorppari. =)

        En ole absolutisti, mutta nykyään juon harvoin ja silloinkin sivistyneesti. Nuorempana join usein ja suuriakin määriä kerrallaan. Alkoholin käyttö tai käyttämättömyys tuskin myöskään on mikään kynnyskysymys naisseuran saamisen kannalta (tai siihen, että vain miehet ihastuvat, naiset eivät). Tietenkin silloin, jos örveltää järjettömässä kännissä, oksentaa keskellä tanssilattiaa jne. on ehkä huonommat mahdollisuudet naisensaannissa (tai saa toisen samanlaisen örveltäjän itselleen). Ja jos on ujo jännittäjä tyyppi, niin pari olutta tai paukkua voi olla parempi, kuin ei yhtään. Mutta kuitenkin, jostain muusta on varmaankin kysymys tyttöystävän löytämisessä.

        Kohdallani kyse on ehkä yhdistelmästä: ruma pärstä - haluaa keskustella joidenkin mielestä liian omituisista tai "syvällisistä" asioista - lievä ylipaino - käyttää rahansa mieluummin muuhun, kuin vaatteisiin ja kampaamo käynteihin. Ehkä, en tiedä? Sehän tässä juuri on, kun en tiedä. Jos nyt näin ilkeästi ja omahyväisesti kehtaan sanoa, niin moni minua rumempi/läskimpi/omituisempi nainen löytää seuraa helposti, pörrää kukasta kukkaan (minähän en sellaiseksi haluakaan, kunhan yhden hyvän ja vähän pysyvämmän suhteen saisi aikaiseksi). Että joku omituinen karisma heillä lienee, joka minulta puuttuu.

        Ihmisethän ovat kovin pinnallisia pääsääntöisesti. Ja tämä korostuu erityisesti juurikin ravintolaympäristössä.

        No, kumppani vielä löytyy, jos löytyy. Ja jos en ketään enää loppuikäni aikana löydä, niin en siihenkään kuole. Syöpä, sydänkohtaus tai jonkinlainen onnettomuus lienee todennäköisin kuoleman syyni. Kuten sanoin aiemmin, elämässä on muutakin, kuin parisuhde. Näillä mennään.


      • Yllytystä
        Ja niinpä niin kirjoitti:

        Horoskooppimerkillä tuskin on mitään tekemistä asian kanssa. Mutta tässä lainaus eräästä netistä löytämästäni Skorpioni kuvauksesta: "Rakastelu on skorpionille pelkkää fyysistä suoritusta syvällisempi juttu. Skorpioni ei voisi edes villeimmissään kuvitelmissaan viedä vuoteeseensa ihmistä, jonka kanssa hän ei olisi samalla henkisellä tasolla ja jota kohtaan hän ei tuntisi täydellistä luottamusta.". Ainakin tämän kohdan voin omalta kohdaltani hyväksyä todeksi. Olen siis Skorppari. =)

        En ole absolutisti, mutta nykyään juon harvoin ja silloinkin sivistyneesti. Nuorempana join usein ja suuriakin määriä kerrallaan. Alkoholin käyttö tai käyttämättömyys tuskin myöskään on mikään kynnyskysymys naisseuran saamisen kannalta (tai siihen, että vain miehet ihastuvat, naiset eivät). Tietenkin silloin, jos örveltää järjettömässä kännissä, oksentaa keskellä tanssilattiaa jne. on ehkä huonommat mahdollisuudet naisensaannissa (tai saa toisen samanlaisen örveltäjän itselleen). Ja jos on ujo jännittäjä tyyppi, niin pari olutta tai paukkua voi olla parempi, kuin ei yhtään. Mutta kuitenkin, jostain muusta on varmaankin kysymys tyttöystävän löytämisessä.

        Kohdallani kyse on ehkä yhdistelmästä: ruma pärstä - haluaa keskustella joidenkin mielestä liian omituisista tai "syvällisistä" asioista - lievä ylipaino - käyttää rahansa mieluummin muuhun, kuin vaatteisiin ja kampaamo käynteihin. Ehkä, en tiedä? Sehän tässä juuri on, kun en tiedä. Jos nyt näin ilkeästi ja omahyväisesti kehtaan sanoa, niin moni minua rumempi/läskimpi/omituisempi nainen löytää seuraa helposti, pörrää kukasta kukkaan (minähän en sellaiseksi haluakaan, kunhan yhden hyvän ja vähän pysyvämmän suhteen saisi aikaiseksi). Että joku omituinen karisma heillä lienee, joka minulta puuttuu.

        Ihmisethän ovat kovin pinnallisia pääsääntöisesti. Ja tämä korostuu erityisesti juurikin ravintolaympäristössä.

        No, kumppani vielä löytyy, jos löytyy. Ja jos en ketään enää loppuikäni aikana löydä, niin en siihenkään kuole. Syöpä, sydänkohtaus tai jonkinlainen onnettomuus lienee todennäköisin kuoleman syyni. Kuten sanoin aiemmin, elämässä on muutakin, kuin parisuhde. Näillä mennään.

        http://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/scorpion

        On ne vaikeita ja joissain tapauksissa myös pelottavia. Ja ei ne kaikille sovi.
        Ite olen muttaman kanssa pyörinyt. Väkivaltaan en kuitenkaan ole törmännyt. Yksi mustasukkaisimmista oli kyllä skorpioni.

        Selkeesti paikalla ja ololla on merkitystä. Siellä missä ite käyn hunttaamassa, niin ei ole ukkoja.
        Jos menisin heteropaikkaan ja viipyisin siellä pilkkuun, niin varmaan joku ukko tulis örveltään.Niillä tuppaa oleen semmoset tavat.

        Halu vain ystävyyteen /kaveruuteen voi johtua kokemattomuudesta.
        Aikoinaan mulla oli kovastikkin mukavia kohtaamisia, mutta kaikki tyssäs sitten siihen, että en ollut aikaisemmin seurustellut.
        Useampi nainen karsastaa olemista ensimmäinen tyttöystävä.
        Ei senpuoleen, kyllä minäkin saattaisin lähteä karkuun.
        No kun huomasin asian laidan, niin pistin aiheen kielletyihin keskustelunaiheisiin.
        Tyttöystävä löytyi ja kerroin asian vasta, kun oltiin tovi seurusteltu. Eipä tuo sitä asiaa kumminkaan uskonut.
        No mulle tehtiin kyllä sitten myöhemmin samoin ja tunne oli sanoinkuvaamaton.
        Oltais kyllä jääty ystäviksi, jos olisin tiennyt etukäteen.

        Ilman alkoholia olisin varmaan ikisinkku, siis jos olisin absolutisti.

        Naiset karsastavat iskemistä , niin minäkin aikoinani. Mutta, kun sen sitten oppi, niin alkoi niittä tyttöystäviäkin sitten löytymään.
        Ajatuksena lähinnä se, että loppujenlopuksi lähes kaikki tarvitsevat ja etsivät rakkautta.
        Muistan eräänkin kerran Kaisaniemessä, kun yli 10 naista kieltäytyi lähtemästä tanssimaan.
        Tahtoo sanoa, että ei saa vaipua synkkyyteen ja että paikka oli huono tanssimiselle.
        Jos etsii tyttöystävää, niin todennäköisesti sitä ei sieltä löydy.

        Alle 30v iässä voi olla vielä vaikea löytää ikäistään seuraa. Useimmilla on sillon vielä hyvin yleviä käsityksiä
        seurustelun kestosta(ollaan loppuikä yhdessä), tyttöystävän ominaisuuksista ja osalla vielä sitoutumiskammokin.Jotkut haluavat akateemisen, omillaan toimeentulevan ja hyvän ammatin omaavan
        naisen.
        Olen huomannut selkeetä ammattiperäistä vieroksuntaa esmees tuolla sätissä. Kerron mitä teen ammatikseni, niin sitten juttu katkeaa, kuin kananlento. Tietty oon vähän pistänyt alta lipan, kun mun mielestä sillä tasolla nyt on ihan yks ja hailee onko työtön, liukuhihnalla taikka maisteri.
        Ja jos se juttu semmoseen tyssää, niin ei se ihminen ollut tutustumisen arvoinen, minun mielestäni.

        Ulkona, tuolla radalla useinkin on pariskuntia liikkeellä. Jos menee väärään aikaan, niin voi olla, ettei potenttiaalisia tyttöystäviä edes ole paikalla.

        Asuinpaikkakunta kaventaa markkinoita huomattavasti. Harvoin muutamalla käyntikerralla edes pystyy virittelemään mitään ulkona, tuolla jossain.

        Nyt nettiaikana on hiukan paremmat mahdollisuudet löytää sinkkuja ja saada ne ulkoutumaan samaan aikaan ja paikkaan sopimalla.
        Tämäkin ketju suorastaan huutaa naisten aloitteettomuutta ja saamattomuutta.
        Kovasti kivantuntuisia, yksinäisiä ja seurustelunhaluisia naisia itkee yksinäisyyttään.
        Ja kuinkahan moni vastaavassa tilanteessa oleva lukee tätä ja ei kuitenkaan kirjoita itestään mitään.
        Ite jos olisin samassa tilanteessa, niin ottaisin anonyymin @-osoitteen ja toivoisin kirjoittelua.
        Se kun on niin helppoa nykyään.
        Ja sitten kun se lankakerän pää on löytynyt, niin loppu onkin sitten historiaa.
        Voi mennä sitten yhdessä, toinen toistaan tukien, ulos ja yhdessä etsimään, jollei niin keskenään synkkaakkaan.

        Kaikki muutokset tietty ovat pelottavia, mutta totuus on se, että jos joku juttu ei toimi, pitää tehdä toisin.

        Aurinkoista kevättä ja löytämisen iloa.


      • 8+6

        Olen jousimies, eli horoskooppimerkkini mukaan lennän kukasta kukkaan, olen seksuaalisesti vireä ja kokeilunhaluinen ja kyllästyn nopeasti. Tosielämässä ihastun harvoin ja palavasti enkä osaa päästää irti.


      • \Ö/
        8+6 kirjoitti:

        Olen jousimies, eli horoskooppimerkkini mukaan lennän kukasta kukkaan, olen seksuaalisesti vireä ja kokeilunhaluinen ja kyllästyn nopeasti. Tosielämässä ihastun harvoin ja palavasti enkä osaa päästää irti.

        Jousimiehet. Niil on niin paljon tekemistä, että harvoin riittää aikaa naisellensa.
        Ja aika ehdottomia asioissa.


      • Just Friends
        Yllytystä kirjoitti:

        http://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/scorpion

        On ne vaikeita ja joissain tapauksissa myös pelottavia. Ja ei ne kaikille sovi.
        Ite olen muttaman kanssa pyörinyt. Väkivaltaan en kuitenkaan ole törmännyt. Yksi mustasukkaisimmista oli kyllä skorpioni.

        Selkeesti paikalla ja ololla on merkitystä. Siellä missä ite käyn hunttaamassa, niin ei ole ukkoja.
        Jos menisin heteropaikkaan ja viipyisin siellä pilkkuun, niin varmaan joku ukko tulis örveltään.Niillä tuppaa oleen semmoset tavat.

        Halu vain ystävyyteen /kaveruuteen voi johtua kokemattomuudesta.
        Aikoinaan mulla oli kovastikkin mukavia kohtaamisia, mutta kaikki tyssäs sitten siihen, että en ollut aikaisemmin seurustellut.
        Useampi nainen karsastaa olemista ensimmäinen tyttöystävä.
        Ei senpuoleen, kyllä minäkin saattaisin lähteä karkuun.
        No kun huomasin asian laidan, niin pistin aiheen kielletyihin keskustelunaiheisiin.
        Tyttöystävä löytyi ja kerroin asian vasta, kun oltiin tovi seurusteltu. Eipä tuo sitä asiaa kumminkaan uskonut.
        No mulle tehtiin kyllä sitten myöhemmin samoin ja tunne oli sanoinkuvaamaton.
        Oltais kyllä jääty ystäviksi, jos olisin tiennyt etukäteen.

        Ilman alkoholia olisin varmaan ikisinkku, siis jos olisin absolutisti.

        Naiset karsastavat iskemistä , niin minäkin aikoinani. Mutta, kun sen sitten oppi, niin alkoi niittä tyttöystäviäkin sitten löytymään.
        Ajatuksena lähinnä se, että loppujenlopuksi lähes kaikki tarvitsevat ja etsivät rakkautta.
        Muistan eräänkin kerran Kaisaniemessä, kun yli 10 naista kieltäytyi lähtemästä tanssimaan.
        Tahtoo sanoa, että ei saa vaipua synkkyyteen ja että paikka oli huono tanssimiselle.
        Jos etsii tyttöystävää, niin todennäköisesti sitä ei sieltä löydy.

        Alle 30v iässä voi olla vielä vaikea löytää ikäistään seuraa. Useimmilla on sillon vielä hyvin yleviä käsityksiä
        seurustelun kestosta(ollaan loppuikä yhdessä), tyttöystävän ominaisuuksista ja osalla vielä sitoutumiskammokin.Jotkut haluavat akateemisen, omillaan toimeentulevan ja hyvän ammatin omaavan
        naisen.
        Olen huomannut selkeetä ammattiperäistä vieroksuntaa esmees tuolla sätissä. Kerron mitä teen ammatikseni, niin sitten juttu katkeaa, kuin kananlento. Tietty oon vähän pistänyt alta lipan, kun mun mielestä sillä tasolla nyt on ihan yks ja hailee onko työtön, liukuhihnalla taikka maisteri.
        Ja jos se juttu semmoseen tyssää, niin ei se ihminen ollut tutustumisen arvoinen, minun mielestäni.

        Ulkona, tuolla radalla useinkin on pariskuntia liikkeellä. Jos menee väärään aikaan, niin voi olla, ettei potenttiaalisia tyttöystäviä edes ole paikalla.

        Asuinpaikkakunta kaventaa markkinoita huomattavasti. Harvoin muutamalla käyntikerralla edes pystyy virittelemään mitään ulkona, tuolla jossain.

        Nyt nettiaikana on hiukan paremmat mahdollisuudet löytää sinkkuja ja saada ne ulkoutumaan samaan aikaan ja paikkaan sopimalla.
        Tämäkin ketju suorastaan huutaa naisten aloitteettomuutta ja saamattomuutta.
        Kovasti kivantuntuisia, yksinäisiä ja seurustelunhaluisia naisia itkee yksinäisyyttään.
        Ja kuinkahan moni vastaavassa tilanteessa oleva lukee tätä ja ei kuitenkaan kirjoita itestään mitään.
        Ite jos olisin samassa tilanteessa, niin ottaisin anonyymin @-osoitteen ja toivoisin kirjoittelua.
        Se kun on niin helppoa nykyään.
        Ja sitten kun se lankakerän pää on löytynyt, niin loppu onkin sitten historiaa.
        Voi mennä sitten yhdessä, toinen toistaan tukien, ulos ja yhdessä etsimään, jollei niin keskenään synkkaakkaan.

        Kaikki muutokset tietty ovat pelottavia, mutta totuus on se, että jos joku juttu ei toimi, pitää tehdä toisin.

        Aurinkoista kevättä ja löytämisen iloa.

        Mielenkiintosta toi asia, että monet ei halua tyttöystäväksi semmosta, joka ei aiemmin oo ollu naisten kanssa. Siinä vois olla perää... En oo ajatellutkaan asiaa, mutta joo, hyvä huomio, pitää ottaakin jatkossa huomioon...

        No täällä olis akateeminen hyvän ammatin omaava omillaan toimeentuleva nainen ;) Mutta en asu Etelä-Suomessa...

        No mä nyt en ala tähän mitään anonyymiä sähköpostiosoitetta laittaan, mikä ihan hyvä idea on kyllä sekin, mutta treffipalstalla mulla on profiili, että etsikääpäs mut sieltä, jos kiinnostaa jotakuta ;)

        Mutta te kaikki yksinäisyyttä nyyhkyttävät naiset, jotka nyt luette tätä ketjua, niin menkää nyt sinne treffipalstalle ja vastatkaa jokainen kymmeneen eri ilmoitukseen niin lupaan, että jotain iloa saatte elämäänne, edes hetkeksi! Ainakin sieltä niitä kavereita löytää :D


      • \Ö/
        Just Friends kirjoitti:

        Mielenkiintosta toi asia, että monet ei halua tyttöystäväksi semmosta, joka ei aiemmin oo ollu naisten kanssa. Siinä vois olla perää... En oo ajatellutkaan asiaa, mutta joo, hyvä huomio, pitää ottaakin jatkossa huomioon...

        No täällä olis akateeminen hyvän ammatin omaava omillaan toimeentuleva nainen ;) Mutta en asu Etelä-Suomessa...

        No mä nyt en ala tähän mitään anonyymiä sähköpostiosoitetta laittaan, mikä ihan hyvä idea on kyllä sekin, mutta treffipalstalla mulla on profiili, että etsikääpäs mut sieltä, jos kiinnostaa jotakuta ;)

        Mutta te kaikki yksinäisyyttä nyyhkyttävät naiset, jotka nyt luette tätä ketjua, niin menkää nyt sinne treffipalstalle ja vastatkaa jokainen kymmeneen eri ilmoitukseen niin lupaan, että jotain iloa saatte elämäänne, edes hetkeksi! Ainakin sieltä niitä kavereita löytää :D

        on aika kalsea paikka. Lähetät jollekkin flirtin, niin se laittaa sut komeroon, eli ei ota vastaan viestejä.
        Sit siel on äijiä/poikii naisina.
        Ja sit siel äijät/pojat vastaa naisina.
        Ja pitää olla kovasti perehtynyt palstan toimintaan, että edes löytää mitään.
        Ja niitä on miljoona.
        Ja tosiaankin, kysymykset hanurista. Toisaalta, jos joku oikeesti laittaa ihannenaisensa pituuden, niin kertoohan se tietty hakijasta jotain.
        Oon monenkin tupakoimattoman kanssa seurustellut. Tuolla joutuu kaappiin, jos polttaa.
        Oon monenkin absolutistin kanssa seurustellut.Tuolla joutuu kaappiin, jos juo.
        Vaikka 3v. väärän ikänen , niin joutuu kaappiin. /- 15v. lesbojen keskuudessa ei ole sama, kuin heteroilla.
        Että semmosta.
        Löytäkääs nyt toisenne.


      • Just Friends
        \Ö/ kirjoitti:

        on aika kalsea paikka. Lähetät jollekkin flirtin, niin se laittaa sut komeroon, eli ei ota vastaan viestejä.
        Sit siel on äijiä/poikii naisina.
        Ja sit siel äijät/pojat vastaa naisina.
        Ja pitää olla kovasti perehtynyt palstan toimintaan, että edes löytää mitään.
        Ja niitä on miljoona.
        Ja tosiaankin, kysymykset hanurista. Toisaalta, jos joku oikeesti laittaa ihannenaisensa pituuden, niin kertoohan se tietty hakijasta jotain.
        Oon monenkin tupakoimattoman kanssa seurustellut. Tuolla joutuu kaappiin, jos polttaa.
        Oon monenkin absolutistin kanssa seurustellut.Tuolla joutuu kaappiin, jos juo.
        Vaikka 3v. väärän ikänen , niin joutuu kaappiin. /- 15v. lesbojen keskuudessa ei ole sama, kuin heteroilla.
        Että semmosta.
        Löytäkääs nyt toisenne.

        Treffipalstoista... Minulla on kyllä ainoastaan hyviä kokemuksia... Ihania ihmisiä olen tavannut ja tutustunut moniin hyviin tyyppeihin! Kirjoitellut oon paljon ja mahtavia keskusteluja! Kaikkia en tietenkään oo tavannut, joidenkin kanssa jäänyt vaan kirjoitteluasteelle, mutta silti kirjoittelen yhä heidän kanssaan. Joidenkin kanssa tietenkin jäänyt vaan muutamaan viestiin. Kaikkien tapaamieni naisten kanssa on yhteys säilynyt, joskin vaan ystävinä, mutta olen saanut sitä kautta uusia hyviä ystäviä. Enkä missään nimessä vähättele ystävien merkitystä vaikka olenkin valittanut että kaikki haluaa olla vaan kavereita mun kanssa. Arvostan paljon ystäviäni, uusia ja vanhoja. Ja minusta se on todella hienoa, että lesbona treffipalstalla tapaamista ihmisistä voi tulla hyviä ystäviä jos ei muuta. Harvemmin heteroilla näin käy, vaikka onhan sekin mahdollista. Ja treffipalstat on lesbona todella hyvä tapa saada uusia ystäviä, jos niistä on pulaa... Harvemmin heteronaiset sieltä ystäviä etsivät, vaikka on tälläistäkin tapahtunut, mikä on hieno asia sekin.

        Enkä ole vielä kirvestä kaivoon heittänyt, uskon yhä että voin löytää sen oikean netistä. Toki voin muualtakin. :) Ja onhan tässä tälläkin hetkellä uusia tuttavuuksia, joiden kanssa en ole ehtinyt vielä tapaamisasteelle, joten saa nähdä mitä niistä kehkeytyy... :) Haluavatko olla vain ystäviä vai jopa jotain enemmän ;)


      • jklöjklö
        \Ö/ kirjoitti:

        on aika kalsea paikka. Lähetät jollekkin flirtin, niin se laittaa sut komeroon, eli ei ota vastaan viestejä.
        Sit siel on äijiä/poikii naisina.
        Ja sit siel äijät/pojat vastaa naisina.
        Ja pitää olla kovasti perehtynyt palstan toimintaan, että edes löytää mitään.
        Ja niitä on miljoona.
        Ja tosiaankin, kysymykset hanurista. Toisaalta, jos joku oikeesti laittaa ihannenaisensa pituuden, niin kertoohan se tietty hakijasta jotain.
        Oon monenkin tupakoimattoman kanssa seurustellut. Tuolla joutuu kaappiin, jos polttaa.
        Oon monenkin absolutistin kanssa seurustellut.Tuolla joutuu kaappiin, jos juo.
        Vaikka 3v. väärän ikänen , niin joutuu kaappiin. /- 15v. lesbojen keskuudessa ei ole sama, kuin heteroilla.
        Että semmosta.
        Löytäkääs nyt toisenne.

        Siis sitä treffipalstaa. Muutaman naisen tavannutkin. Monet tuntuvat siellä olevan lähinnä juttelu mielessä, että kerrotaan vähän jotain taustoja ja laitetaan jotain mitä on kyseisenä päivänä töissä tai harrastusten parissa puuhannut jne., mutta sitten eivät tunnu olevan kovin innokkaita treffeille lähtemään, vaikka siis nettideitti palstasta onkin kyse.

        Olen luottanut siihen, että tunnistan miehen/pojan kirjoittaman tekstin kirjoitustyylistä. Voin olla väärässäkin, mutta toistaiseksi ainakin treffeille asti päätyneissä tapauksissa kyseessä on ollut ihan oikeasti nainen. Ikävä kyllä treffit eivät ole johtaneet uusiin treffeihin tms. yhteyden pitoon.

        Ajattelinkin, että jos joskus taas laitan oman ilmoituksen sinne, niin ehdotan niitä treffejä jo parin vaihdetun viestin jälkeen. Ihan turhaa kirjoitella "mukavia" päivä tai viikko tolkulla, kunnes jompi kumpi kyllästyy tai jos tuntuu treffiajan sopiminen kovin hankalalle, niin sit saa jäädä. Live-tapaamisella kuitenkin selviää puolin ja toisin, että voisko olla jotain pikku tai vaikkapa isompaakin kipunaa siinä kahden ihmisen välillä.

        Voihan sitä ihanne pituuksia/painoja tms. laitella, mutta oikeesti sitten olla vähän joustavempi asiassa. Näin minä ne olen ajatellut. Enemmän mun silmään pistää siellä, jos joku laittaa tarkan vuosiansio määrän hakemalleen naiselle. Pituus ja paino ihanteitakin pinnallisemmalle vaikuttaa tommoinen rahan perään oleminen.

        Eli jos joku ei omassa hakutekstissään (vai mikä se sitten onkin) nimenomaan korosta hakevansa sen ja sen näköistä ja kokoista naista, niin olen saattanut flirttiä/viestiä lähettää, vaikka olisinkin jonkun kilon painavempi tai nuorempi/vanhempi tms., kuin mitä se kyseinen nainen on ihannekumppaninsa kohdalle laittanut. Olen tämän kyllä myös kertonut, että jos joku nyt ihan tosissaan haluaa vaikka tasan 35 vuotiaan, 170cm pitkän, brunetin, joka painaa 60kg, niin voi sitten jättää vastaamatta mulle. Mitään estoja eivät ole mulle laittaneet päälle, kun en sitten ole uudestaan yrittänyt viestiä tai flirtata, jos ei ole tullut mitään vastakaikua.


    • Mulla on kans tämä kaverikirous naisissa... Kyllä miehet tulee iskemään, mutta kaikista naisista tulee vaan kavereita kun lähen treffailee... No jotkuthan aiemmin kirjoittaneista eivät ole päässeet edes treffeille asti. Tosin taidan se minä yleensä olla itse, joka käy iskemässä ja sitte päästää treffeille asti niin se jääkin siihen. Jokin on vikana, mutten tie, mikä se jokin on. Pitäis joku kysely pistää kavereille, että mikä mättäsi, miksi en kelvannut kuin kaveriksi. Jaksa sen kummemmin antaa yksityiskohtaista kuvausta luonteestani, mutta aika "normaali" ihminen oon. Nooh, ehkä sitten vielä joskus natsaa....

      • Just Friends

        Joo mä oon kans ajatellu että pitäis kyselyä laittaa niille KAVEREILLE.... Ihania vastauksia ja kommentteja on tullut teiltä asiasta, kiva kuulla että muillakin on sama ongelma :)
        Harmi vaan että te ette voi antaa todellista vastausta, koska ette näe ja tunne mua....
        Joskus vaan haluais kuulla mitä ihmiset oikeesti ajattelee, vaikka se ei olis aina niin positiivistakaan. Mutta sillon vois oppia jotain...


    • Vääränlainen

      Minä olen myös kuullemma liian heteron näköinen. No joo, tykkään laittautua ja pukeutua naisellisesti, mutta onhan tämä jo aika veemäistä kuin treffit puolellakin vain miehet kyselee ilmoituksen perään tai parit jotka tahtoo kolmen kimppaa. Jee!

      Ärsyttävän yksinäistä!

      • Ja niinpä niin

        Treffit-puolella voi laittaa ruksin, niin että vain hakemaansa sukupuolta ja ikähaarukkaa vastaavat voivat lähettää viestejä.

        Itsellänikin oli joskus ilmoitus ja tuli joitakin ällöttäviä ehdotuksia miehiltä, mutta tuon estoruksin jälkeen pääsi niistä eroon.

        Sekin on jännää, että miten paljon miehiä käy naista hakevan naisen profiilia katsomassa. Sen kun näkee siellä myös. Enemmän käy miehiä, kuin naisia. Myöskin heteronaiset käyvät profiilia kuikuilemassa. Ei minua ainakaan kiinnosta käydä heteronaisten tai -miesten sivuilla. Miehillähän lienee näitä omituisia fantasioita, että pääsisivät mukaan kahden lesbon rakasteluhetkeen. Mutta eihän ne naiset sitten olisi lesboja, jotain bissejähän ne sitten olisivat. Mutta mitä ne hetskunaiset siellä käy. Ovatko salaa bissejä? Vai yrittävätkö tunnistaa naapureita tai työkavereita lesboiksi Suomi24-treffejen profiileista?


      • Vääränlainen
        Ja niinpä niin kirjoitti:

        Treffit-puolella voi laittaa ruksin, niin että vain hakemaansa sukupuolta ja ikähaarukkaa vastaavat voivat lähettää viestejä.

        Itsellänikin oli joskus ilmoitus ja tuli joitakin ällöttäviä ehdotuksia miehiltä, mutta tuon estoruksin jälkeen pääsi niistä eroon.

        Sekin on jännää, että miten paljon miehiä käy naista hakevan naisen profiilia katsomassa. Sen kun näkee siellä myös. Enemmän käy miehiä, kuin naisia. Myöskin heteronaiset käyvät profiilia kuikuilemassa. Ei minua ainakaan kiinnosta käydä heteronaisten tai -miesten sivuilla. Miehillähän lienee näitä omituisia fantasioita, että pääsisivät mukaan kahden lesbon rakasteluhetkeen. Mutta eihän ne naiset sitten olisi lesboja, jotain bissejähän ne sitten olisivat. Mutta mitä ne hetskunaiset siellä käy. Ovatko salaa bissejä? Vai yrittävätkö tunnistaa naapureita tai työkavereita lesboiksi Suomi24-treffejen profiileista?

        Kävin pikana ruksittamassa. Mitenköhän en ollut itse tajunnut...

        Kivahan se on jos sitä profiilia kävis useempi lesbonainen kattomassa ja jos ei vaikka muuten kiinnosta niin kavereita olis ainakin kiva saada.
        En tiedä johtuukohan se minusta vai miksi oikein tunnen itseni niin ulkopuoliseksi naistenbileissä. Viimeksi olin Munaristeilyllä kaverin kanssa joka on selkeästi poikamaisempi niin hänellä oli risteilyn jälkeen varmaan 10 puhelinnumeroa kivoille naisille ja aina matkalla baaritiskiltä pöytään hän sai melkein ravistella naisia lahkeistaan ja minä sain kävellä kaikkialle ilman että kukaan kiinnittää mitään huomiota. Mun varmaan pitäis olla jotenkin helpommin lähestyttävissä, tai jotain?


      • FML^
        Vääränlainen kirjoitti:

        Kävin pikana ruksittamassa. Mitenköhän en ollut itse tajunnut...

        Kivahan se on jos sitä profiilia kävis useempi lesbonainen kattomassa ja jos ei vaikka muuten kiinnosta niin kavereita olis ainakin kiva saada.
        En tiedä johtuukohan se minusta vai miksi oikein tunnen itseni niin ulkopuoliseksi naistenbileissä. Viimeksi olin Munaristeilyllä kaverin kanssa joka on selkeästi poikamaisempi niin hänellä oli risteilyn jälkeen varmaan 10 puhelinnumeroa kivoille naisille ja aina matkalla baaritiskiltä pöytään hän sai melkein ravistella naisia lahkeistaan ja minä sain kävellä kaikkialle ilman että kukaan kiinnittää mitään huomiota. Mun varmaan pitäis olla jotenkin helpommin lähestyttävissä, tai jotain?

        Mulle yleensä löytyy naisseuraa melko helposti, kuulemma minussa on jotain "karismaa", luultavasti se tarkoittaa sellaista kusipäistä väliinpitämättömyyttä mitä musta saattaa löytyä. Olen kuitenkin huomannut että helpommin saan seuraa jos laitan "poikamaiset" vaatteet päälle kuin silloin kun näytän itseltäni, eli naiselliselta. Noh, ne jotka on musta kiinnostunut kun on ollu jakkupuku päällä on ollu pidempiaikasia, mut jos vaan haen mutkatonta nopeaa seuraa niin farkut ja huppari linjalla meen.

        Ja joo, olen tosi pinnallinen kusipää.


    • Miehillehän

      kelpaa mikä vaan. Kunhan siinä on peppu ja jonkun näköset tissit.

      Jotkut naiset arvostavat niin kauneutta, kuin myös viisautta. Siitä se luultavasti johtuu. Kumpi sulta puuttuu ?

      • Vääränlainen

        No sepä se varmaankin on, olen väärännäköinen lesboksi ja todennäköisesti vielä tyhmäkin! Siinä selitys ja syy tälle yksinäisyydelle. Kiitos vastaaja rohkaisevasta ja valaisevasta kommentistasi toivottavasti sinulla on näitä lisää.


      • oh god!
        Vääränlainen kirjoitti:

        No sepä se varmaankin on, olen väärännäköinen lesboksi ja todennäköisesti vielä tyhmäkin! Siinä selitys ja syy tälle yksinäisyydelle. Kiitos vastaaja rohkaisevasta ja valaisevasta kommentistasi toivottavasti sinulla on näitä lisää.

        olen myös yrittänyt muutaman vuoden ajan päästä käsiksi naisten sielunelämään suhteen toivossa ja todennut, että naiset ovat sananmukaisesti aika vmäistä porukkaa eikä kovinkaan reilua toisilleen. ikinä ennen minua ei ole elämässäni niin jymäytetty eikä vedätetty kuin näiden vuosien aikana, jolloin olen yrittänyt edes jonkinmoista suhdetta luoda naisiin. nettipalstatkin ovat tulvillaan jotain deitti-ilmoituksia, jotka ovat kuin työnhakuilmoituksia ja treffit kuin työhaastatteluja. olen ollut viime aikoina todella pettynyt naisiin ja heidän tapaansa kohdella "rakkaitaan". rakkaudesta on kuitenkin ensi kädessä kyse ja itsetunto sen kustannuksella koetuksella. ei ymmärrä!


      • vedätetty
        oh god! kirjoitti:

        olen myös yrittänyt muutaman vuoden ajan päästä käsiksi naisten sielunelämään suhteen toivossa ja todennut, että naiset ovat sananmukaisesti aika vmäistä porukkaa eikä kovinkaan reilua toisilleen. ikinä ennen minua ei ole elämässäni niin jymäytetty eikä vedätetty kuin näiden vuosien aikana, jolloin olen yrittänyt edes jonkinmoista suhdetta luoda naisiin. nettipalstatkin ovat tulvillaan jotain deitti-ilmoituksia, jotka ovat kuin työnhakuilmoituksia ja treffit kuin työhaastatteluja. olen ollut viime aikoina todella pettynyt naisiin ja heidän tapaansa kohdella "rakkaitaan". rakkaudesta on kuitenkin ensi kädessä kyse ja itsetunto sen kustannuksella koetuksella. ei ymmärrä!

        Mäki olen yrittänyt päästä naisten sielunelämään käsiksi, ja olen niin samaa mieltä, että tunnen itsensä todella jymäytetyks ja vedätetyksi. Ja ehkä siitä johtuu sitten myös oma nykyinen käytös. Ei uskalla laitaa itseään täysillä peliin kun pelkää, että taas sattuu. Pelko on niin suuri, että ei voi antaa tunteiden viedä kun siinä voi käydä todella paskamaisesti. Mieluummin vaan pelailee ja ei lupaa kenellekkään mitään vakavaa, kun ei siihen tällä hetkellä pysty. Enkä sitten joskus kun haavat ovat parantuneet, niin uskaltaa taas luottaa. Harmittaa kun itse niin sinisilmäisesti uskoi kaiken, ja sitten tuli niin paljon paskaa niskaan...


    • Ohikulkenut heteromi

      syötävän hyvän näköinen, ettei voi mennä sun ohi. Oot todella naitavan oloinen nainen. Ihan oikeesti.

    • pia.j
    • Out Of Finland

      Muuta pois Suomesta! Suosittelen ;) Suomes vallitsee rekkiskulttuuri mis ei arvosteta naisellisuutta, tai sit ainakaan olla sitä ite!

      • kokemusta on;)

        Samaa mieltä:) Kannattaa kokeilla vaikkapa esim. Ruotsia, Ranskaa tai Englantia, sieltä löytyy paljon naisellisimpia ja kauniita, naisellisia naisia rakastavia naisia:)


      • 5+11
        kokemusta on;) kirjoitti:

        Samaa mieltä:) Kannattaa kokeilla vaikkapa esim. Ruotsia, Ranskaa tai Englantia, sieltä löytyy paljon naisellisimpia ja kauniita, naisellisia naisia rakastavia naisia:)

        No älkää nyt kaikki femmet kuitenkaan maanpakoon lähtekö... :'(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe