Elämän puolelle / Elävät vedet

auttakaa1971

Tervehdys, onko kenelläkään kokemuksia näistä ohjelmista? Ajatus tuntuu houkuttelevalta, mutta ongelma on se, että minulta puuttuu uskonnollinen vakaumus, ja nämähän perustuvat pääasiassa siihen. Tunne-elämän puolella on rikkinäisyyttä; seksuaalisuudesta puhumattakaan, voiko silloin hyötyä näistä ohjelmista ollenkaan? Paljonko tällaiselle ohjelmalle/kurssille tulee hintaa?

"Elämän Puolelle -ohjelman opetukset käsittelevät itsensä hyväksymistä Jumalan luomana ihmisenä, kristillistä suhtautumista kuolemaan ja kärsimykseen, anteeksiantamista toisille ihmisille, häpeästä ja itsevihasta vapautumista, kuolemanhalusta vapautumista, läheisen suhteen kehittämistä Jeesukseen ja oman paikan löytämistä seurakunnassa."

Olen erittäin ahdistunut, masentunut sekä itsetuhoinen. Toivon kuolemaa joka päivä. Onko joku saanut apua näihin kys. ohjelmista? En jaksaisi elää.

Kiitos vastauksista etukäteen. Ja kiitos asiallisia vastauksia, en kaipaa ivaa.

8

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teutonic Knight

      Rakas ihminen, luota Herraan Jeesukseen. Hän voi sinutkin pelastaa. Itse kun Uudestisynnyin Jumalan lapseksi, lähti kaikki masennukset ja muut. En halua tehdä oppia siitä, että uskoontulo takaa masennuksen lähtemisen, mutta näin kuitenkin usein on.

      • auttakaa1971

        surettaa ettei ihmiset vastaa tähän... kiitos sinulle Teutonic Knight :(
        tällaisen laitoin toiselle keskustelupalstalle: "Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, vakavasta masennuksesta sekä yksinäisyydestä."

        ja tällaisen vastauksen sain tuntemattomalta lähimmäiseltä:
        "Jumala on minut parantanut juuri tällaisista oireista joita jatkui vuosia. Nyt olen terve, kiitos Taivaan Isälle.
        Tämä sinulle rohkaisuna. Rukoilen, että Hän sinut parantaisi ja ne kaikki haavat sielussasi myös josta nämä johtuu.
        Nyt sinun puolestasi rukoilen, älä huoli "


      • näin kävi
        auttakaa1971 kirjoitti:

        surettaa ettei ihmiset vastaa tähän... kiitos sinulle Teutonic Knight :(
        tällaisen laitoin toiselle keskustelupalstalle: "Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, vakavasta masennuksesta sekä yksinäisyydestä."

        ja tällaisen vastauksen sain tuntemattomalta lähimmäiseltä:
        "Jumala on minut parantanut juuri tällaisista oireista joita jatkui vuosia. Nyt olen terve, kiitos Taivaan Isälle.
        Tämä sinulle rohkaisuna. Rukoilen, että Hän sinut parantaisi ja ne kaikki haavat sielussasi myös josta nämä johtuu.
        Nyt sinun puolestasi rukoilen, älä huoli "

        Minutkin parannettiin masennuksesta, sekä paniikkihäiriöstä, en edes ymmärtänyt pyytää niistä vapautumista, kun en ihan alussa kun tulin uskoon tiennyt että sellaisiakin voi pyytää. Jeesukselle on hyvä kertoa kaikki huolet, vastaus tulee aikanaan, niinkuin sinun kohdallasi on hyvä tulla. Olen myös saanut tähän astisiin kysymyksiini vastaukset, ja tiedän että niitä kysymyksiä tulee vielä tulevaisuudessa eteen, ja rukoilen niihin taas vastauksia. Uskovaista ei jätetä ikinä yksin, ei mistään syystä, vaan Jumala pitää hänestä huolta.


      • Kössönöm
        näin kävi kirjoitti:

        Minutkin parannettiin masennuksesta, sekä paniikkihäiriöstä, en edes ymmärtänyt pyytää niistä vapautumista, kun en ihan alussa kun tulin uskoon tiennyt että sellaisiakin voi pyytää. Jeesukselle on hyvä kertoa kaikki huolet, vastaus tulee aikanaan, niinkuin sinun kohdallasi on hyvä tulla. Olen myös saanut tähän astisiin kysymyksiini vastaukset, ja tiedän että niitä kysymyksiä tulee vielä tulevaisuudessa eteen, ja rukoilen niihin taas vastauksia. Uskovaista ei jätetä ikinä yksin, ei mistään syystä, vaan Jumala pitää hänestä huolta.

        "Jeesukselle on hyvä kertoa kaikki huolet"

        - Eikös tuo jumalolento tiedä ajatuksetkin (tarunne mukaan) joten miksi asioita pitäisi erikseen kertoa?????


    • Kössönöm

      Toivot siis kuolemaa joka päivä. Hmm. Miksi siis haet apua? Miksi et toteuta toivettasi?

      Olet pelkkä trolli, joka mainostaa tuota Aslania, joka kaiken järjen mukaan pitäisi kieltää.

      • auttakaa1971

        Kössönöm: tietäisitpä vaan kuinka paljon olen vuosien varrella vastustanut Aslania. En itsekään kannata sellaista toimintaa, jonka katson aivopesuksi, mutta alan olla niin epätoivoinen ja ahdistunut ja itsetuhoinen, että olisin valmis kokeilemaan vaikka mitä. En todellakaan ole "Aslanin porukoita", ja puhun totta käsi sydämellä.

        "Miksi et hae apua?" Olen hakenut, mutta minun hoitosuhteeni psykiatrian poliklinikalla lopetettiin joulukuussa. Sanoivat etteivät voi minua auttaa enää, olinhan lähes kymmenen vuotta "asiakas" eli potilas siellä, eikä masennukseni ja ahdistukseni lieventynyt, päinvastoin.

        "Miksi et toteuta toivettasi?" Koska pelkään kuolemaa, ja yritän viimeisillä voimillani, jos löytyisi vielä jokin muu ratkaisu kuin itsemurha.

        En ole trolli. Ymmärrän epäilyksesi, netti vilisee häiriköintiä, feikkausta sekä trollausta, mutta olen oikeasti hädissäni, ja kaipaisin juttuseuraa ja ystävää yli kaiken. Olen yksinäinen.
        Jos et minua usko, en voi sille mitään.


    • eipahalle

      "ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi" (Ilm. 22:17).
      Kristus sanoi: "Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi" (Ilm. 21:6)).

    • henlkawanderlust

      Kuha ei hurahda messiaanisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe