seittemänmiehenkatu 30

ääriutelias

Tässä on vuosikausia askarruttanut, mitä tuossa kyseisessä rakennuksessa on ollut/ on nykyään? Onko ihan hylättynä vai onko siellä jonkunmoista toimintaa?

17

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaann

      Se on Hyvinkään kunnantalo. Änkyrät asuu siellä.

      • Ihme ja kumma

        Samaa olen ihmetellyt minäkin. Kauhean näköinen rötiskö hyvällä paikalla pilaamassa maisemaa. Enpähän haluaisi moisen läjän naapurissa asua.


      • suvimies
        Ihme ja kumma kirjoitti:

        Samaa olen ihmetellyt minäkin. Kauhean näköinen rötiskö hyvällä paikalla pilaamassa maisemaa. Enpähän haluaisi moisen läjän naapurissa asua.

        Se on suojelukohde :)


      • 2. Änkyrä

        Minun osoitteeni on aivan muualla.


    • jokuvaa;)

      Hyvinkään kunnantalo on kuulkaas Kankurinkadulla. Kyllä minä tiiän ku asun hitto vie vieressä :D

      • Tarkkaan ottaen

        Hyvinkään kunnantalo (entinen) sijaitsee ent. euromarketin ja Kassatalon välissä ehkä Hämeenkatu 6 on sen osoite.Kun Hyvinkään maalaiskunta liitettiin kaupunkiin 1969 lakkasi kunnantalo olemasta kunnantalo.Kaupungintalon väki muutti villatehtaalle tänä vuonna,mutta kutsutaanko tiloja kaupungintaloksi,en tiedä.Joku enemmän tietävä voinee täydentää.


    • :=0

      Sama ihmetyttää minuakin. Hyvällä paikalla maisemaa pilaamassa homeinen katiska. Eikö ne kaupungin maisemaosaston ihmiset voisi puuttua jo tähän rötisköön? Suojelukohde se ei varmaankaan ole; ennemminkin terveys- ja ympäristöhaitta.

    • Quasimodo2000

      Siinä on muistaakseni ollut mainostoimisto Jauhiainen (nimestä en ole aivan varma).

    • ap

      Olen monesti lenkkeillessä mennyt ohi ja jäi vain askarruttamaan.. on siellä verhot paikoillaan jne. mutta asuukos siellä joku ja kuka sen omistaa?

    • liikerakennus

      Kun laittaa Google Mapsiin tuon osoitteen niin linkkinä tulee myös Peltisepänliike Seppo Salonen Ky. Näkyyhän siinä jotain autoja olevan joskus pihalla. Julkisivultaan tuo rakennus on vähän sen näköinen että siinä olisi ehkä voinut joskus olla joku pieni kauppa?!?

      • pikosuonk.

        Siinä Salosen talossa oli aikoinaan 60-70-luvuilla TEHO:n ruokakauppa, siis nyk. S-marketin ) ja viereisessä, siinä matalassa talossa pappilankadun risteyksessä oli Ahjon, eli E-liikkeen ruokakauppa...Olen kirjoittanut samat asiat siihen pitkään Hyvinkää-ketjuun:)
        Kun kauppatoiminta loppui, niin kaupan tiloistakin tehtiin asuntoja. En tiedä sittten missä kunnossa ko. talo on nyt.


    • .pimpelipom.

      Meitä tuo talo kiinnosti kovasti lapsina, noin 15 vuotta sitten. Kävimmekin kerran katsomassa taloa ihan läheltä ja kurkkasimme myös postiluukusta sisään. Muistan, että kaikkea romua siellä näkyi. Tutkimusretki päättyi siihen, kun pappilankadulta tuli vihainen vanha mies huutamaan meille. Kovaa juoksimme pois, emmekä sen jälkeen enää palanneet :)

    • uteliaat suohon

      Jos sua noin kovasti kiinnostaa jonkun kiinteistön omistussuhteet, niin ota ihmeessä yhteys kaupungin kiinteistö-osastolle ja kysy kuka maksaa ko. kiinteistöstä kiinteistöveron, sillähän se asia selviää.
      Mutta, olethan jo yli vuoden odottanut vastausta tällä palstalla, joten asiallasi / uteliaisuudellasi ei liene kiirettä ja po. kiinteistö ehtii vaihtaa omistajia vielä useasti, ennenkuin sinä havahdut uteliaisuutesi pimeydestä.

      • Kielletty aiheko?

        Onko täällä jokin aihe sellainen ettei siitä saa kysellä tai keskustella? Samanaikaisesti palsta on täynnä piilomainontaa,joka yleensä alkaa: tietääkö joku hyvää ******.Heti perään tulee "vastaus" mainoksineen.Kyllä tämä ketju piilomainokset kiinnostavuudellaan voittaa.


      • raivostuttavaa!

        Noniin justiinsa. Only in Hyvinkää.. palsta kertoo jo ihan tarpeeksi tässä kaupungissa vallitsevasta ilmapiiristä. Kysy jotain, avaa keskustelu. Vastauksena vähintään yksi trolli.


      • näin**
        raivostuttavaa! kirjoitti:

        Noniin justiinsa. Only in Hyvinkää.. palsta kertoo jo ihan tarpeeksi tässä kaupungissa vallitsevasta ilmapiiristä. Kysy jotain, avaa keskustelu. Vastauksena vähintään yksi trolli.

        Täähän on ihan pöhkö, tämä Hyvinkää sivusto. Aloitukset on jonkun vähemmän ÄO :n omaavan aloitus. Eipä niihin kovin järkevää voi vastata.


      • On menny ihan
        näin** kirjoitti:

        Täähän on ihan pöhkö, tämä Hyvinkää sivusto. Aloitukset on jonkun vähemmän ÄO :n omaavan aloitus. Eipä niihin kovin järkevää voi vastata.

        mainospalstaksi.Mutta laitappa nyt mukaan yksi järkeväkin aloitus,jossa on sitä älykkyyttäkin mukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe