Kiero mies!

Kierompi vaimo!

Mies jäi pettämisestä kiinni ja on nyt suorittanut suruillen ilme kasvoillaan ylenpalttisia katumusharjoituksia ja lepyttely-yrityksiä. Hän haluaa terapiaan ja vaikka mitä. Lauantaina oli tarjolla jopa punaisia ruusuja.

Vaistoni sanoi, että peli jatkuu. Tämä on vain hämäystä ja miehen yritys saada pidettyä koti entisellään ja minut huoltojoukkoina. Kunhan tästä lepyn, niin mies jatkaa entiseen tapaan, mutta peittelee vastaisuudessa jälkensä sitäkin varovaisemmin.

Tänään mies lähti aamulla ja jätti minulle kännykkänsä pantiksi. Minulla on vapaapäivä. Se puhelin oli näköjään suursiivottu kaikesta todistusaineistosta. Mies sanoi juhlavasti, että tämä todistaa sen, ettei siihen tule mitään kyseenalaisia tekstiviestejä eikä puheluita. Saan vapaasti vahtia, vastata ja lukea tekstiviestit. Ahaa. Tokihan ehti muutenkin salarakasta varoittaa...

Aamupäivällä tuijotin sitä puhelinta omituisen kasvavan epäilyn vallassa. Yhtäkkiä sain päähäni soittaa siihen. Se ei soinut. Oli auki, mutta mitään elonmerkkiä ei näkynyt. Aukaisin puhelimen takakannen ja totesin, että siellä akun alla oli prepaid-kortti sisällä! Lähetin itselleni sillä tekstiviestin ja se oli kuin olikin aivan vieras numero. Mies siis jätti puhelimen pantiksi, vaihtoi puhelimeen ensin uudenkarhean tyhjän prepaid-kortin, mutta otti oman vakituisen sim-korttinsa mukaan!

Tämä oli aika hyvä yritys, mutta ihan noin helposti en ole huijattavissa.

Tarinan opetus on se, että älkää uskoko katumusharjoituksia, ennen kuin petturi on 400% todistanut olevansa vilpittömästi asialla.

21

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m4567

      kyllä ne on taitavia valehtelemaan ennen kaikkea itselleen. Narsistinen luonnehäiriö näillä pettureilla on. Uskomatonta toimintaa, mutta niin tavallista..et saa miestä uskolliseksi mitenkään. Jos pitää oikein toitottaa, että on kaikki hyvin ja jotain asia todistaa niin sen nimenomaan, että rehelliseksi et häntä saa et sitten mitenkään. Onneksi tajusit testata.

      • En jaksa enää

        Itse olen miltei samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Ainut, että kaikesta tuosta mielistelystä ja terapeuteilla käynneistä huolimatta olen saanut tietää suhteen jatkuvan kaikesta huolimatta. Mietinkin miten tästä jatkan. Vaihtoehtoja kun ei näyttäisi olevan,kun kerta suhde on jatkunut kaikesta huolimatta minä en ole ilmeisesti se rakkain ihminen kuitenkaan. Jos jatkan mieheni kanssa jatkuu suhde toiseen ja mahdollisesti myöhemmin myöskin jononkin muuhunkin naiseen, muutenhan olisi pettämiseni loppunut tuohon yhteen kertaan.En kyllä enää jaksa edes vahtia miestä luottamus on mennyt jo aikaa sitten. Olenkin tässä alkanut pikkuhiljaa järjestelemään elämääni ja asioita. Omaisuus pitää jakaa ja velat myöskin helppoahan se ei tule olemaan. Mutten usko, että jaksaisin lopun elämääni elää ihmisen kanssa johon ei voi luottaa eikä oikeasti minusta välitä, muuten kuin tuttuuden tunne kun kotiin palaa muttei se riitä ja vaikka mies todella yrittäisi muuttua en silti hänen kanssaan halua jatkaa onhan hän näyttänyt minulle kuinka helppoa minua on pettää kerta toisensa jälkeen sitä riskiä en halua enää ottaa. Voimia sinulle, mieti mikä on tärkeintä toisen vahtiminen vai mikä?


      • Kierompi vaimo!
        En jaksa enää kirjoitti:

        Itse olen miltei samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Ainut, että kaikesta tuosta mielistelystä ja terapeuteilla käynneistä huolimatta olen saanut tietää suhteen jatkuvan kaikesta huolimatta. Mietinkin miten tästä jatkan. Vaihtoehtoja kun ei näyttäisi olevan,kun kerta suhde on jatkunut kaikesta huolimatta minä en ole ilmeisesti se rakkain ihminen kuitenkaan. Jos jatkan mieheni kanssa jatkuu suhde toiseen ja mahdollisesti myöhemmin myöskin jononkin muuhunkin naiseen, muutenhan olisi pettämiseni loppunut tuohon yhteen kertaan.En kyllä enää jaksa edes vahtia miestä luottamus on mennyt jo aikaa sitten. Olenkin tässä alkanut pikkuhiljaa järjestelemään elämääni ja asioita. Omaisuus pitää jakaa ja velat myöskin helppoahan se ei tule olemaan. Mutten usko, että jaksaisin lopun elämääni elää ihmisen kanssa johon ei voi luottaa eikä oikeasti minusta välitä, muuten kuin tuttuuden tunne kun kotiin palaa muttei se riitä ja vaikka mies todella yrittäisi muuttua en silti hänen kanssaan halua jatkaa onhan hän näyttänyt minulle kuinka helppoa minua on pettää kerta toisensa jälkeen sitä riskiä en halua enää ottaa. Voimia sinulle, mieti mikä on tärkeintä toisen vahtiminen vai mikä?

        Jaksamista itsellesikin.

        Minun mieheni pelehtii edelleen satunnaisten tyttöjen kanssa, joten ei hänellä ole edes toista vakituista naista jonka luo mennä. Siksi hän yrittää epätoivoisesti pitää tästä kodista kiinni. Jos hänellä olisi vakisuhde, niin voisi kuvitella, että jos se lopahtaa, niin kestää jonkin aikaa ennen kuin "löytyy uusi". Mutta näitä satunnaisia typyköitä tietenkin löytyy paljon helpommin. Täytyisi tavallaan elää koko ajan hälytystilassa.

        Itse olen sen verran toipunut järkytyksestä ja tehnyt surutyötä, että tällä hetkellä aion ottaa aikalisän ja miettiä kaikessa rauhassa seuraavaa askelta. Olen ihan puhki, joten en nyt jaksa tehdä yhtään mitään kongreettista, paitsi arkirutiinit. Ihmeesti kylläkin piristi katsoa kivoja pieniä asuntoja internetistä ja miettiä millaisen oman pesän siitä saisi sisustettua.

        Välillä oli kamala ikävä sitä ihmistä, jota ei nyt sitten käytännössä ole olemassakaan. Kytätä en enää aio enää, sillä tiedän tarpeeksi. Tuo puhelin episodi oli minusta ihan tarpeeton show, mutta paljastipa mies sillä aivan itse kieron luonteensa.


    • selvää on

      Miehen käytös osoittaa juuri sen mitä sä epäiletkin. Aika raukkista mieheltä.

    • onhan tuo nähty

      paskiaisia ne miehet on...

    • Niin tuttua mulle

      kokovartalokyrpä. Ei yhtään mitään muuta. Samanlainen oli exäni. Ja niitä on monia, monia muitakin.

    • yhden oma

      Nyt on pakko kyllä sanoa,miehenä,kuinka helvetisti etoo miehet,jotka pettää omaa"rakastaan"
      Kukilla ja muilla lahjoilla,ei ole mikään muu tarkoitus kuin saada nainen leppymään.Ei siinä podeta huonoa omaatuntoa,tai että on vahingossa liukastunut ja sattuikin joku olemaan juuri sillä hetkellä alla,jalat levällään.
      Saatanan säälittävää touhua,jos ei ole munaa olla uskollinen suhteessa,jonka on tarkoitus johtaa vielä johonkin syvempään,niin ei voi muuta ku sanoa että HUHHUH.Ja säälittävät yritykset yrittää saada luottamus takaisin,tekee miehestä vielä naurettavamman.Ei muuta ku monoo vaan,tulee sama tapahtumaan,heti kun mahdollisuus.Hauska on joskus seurata ukkomiesten pokailua kuppilassa,sormessa kiiltelee sormus ja ollaan,niin naimisissa. Omaa avovaimoani,rupesi mies iskemään,vaikka oli raskaana ja se ei varmasti jäänyt mieheltä huomaamatta.Olin itse toisella puolella ravintolaa ja yleensä hän kyllä hännystelijät saa kyytiä,mutta tää sissi päättää ruveta hieromaan avovaimoni vatsaa...en tiennyt miten reagoida,ei voi olla totta,oli eka ajatukseni ja mitähän miehen pitää tuollaisessa tilanteessa tehdä??Kyllä mä vartioin mun reviiriä ja jos vatipää päättää tunkeutua sille,niin oma on vikansa...on sitten hyvä aamulla miettiä,mikä osu,kun naama on tossa kunnossa.Että kaikenlaista mahtuu joukkoon.Jos ei tajua lähteä vaan kylmästi pois,niin heittää elämän hukkaan.Maailmassa on vielä miehiä,jotka kunnioittavat naisia ja antavat arvostusta,niinkuin naiselle pitääkin.Heivaa helvettiin se onneton rääpäle.Töissä ollaan niin sonnia,kun sai vierasta.Ja kotona koiranpentua,ei enää koskaan,lupaan sen.Siihen voi luottaa ku itä-autoon...

      • pikku kepponen

        Ei miehet tunne huonoa omaatuntoa. Kaiken tarkoitus on saada nainen leppymään että tilanne rauhoittuisi, ja voisi jatkaa rauhassa puuhiaan. Tuo prepaid-kortti on mielestäni enemmän kuin valehtelu - se on pilkkaamista ja osoittaa, että mies väheksyy sinua kaikin tavoin. Hän on varmaan nauranut toiselle naiselle tällä kepposella, jonka teki sinulle.


      • kowa jannu

        "tää sissi päättää ruveta hieromaan avovaimoni vatsaa...en tiennyt miten reagoida,ei voi olla totta,oli eka ajatukseni ja mitähän miehen pitää tuollaisessa tilanteessa tehdä??"

        Mennä paikalle ja tönäistä kaveri niin että se lentää siitä. Itse olen kerran joutunut tekemään noin kun joku ääliö tunki itsensä noni 2 cm päähän avokista ja alki suunnilleen lääppimään, jonka jälkeen avo sen pois ja minä vittuuntuneena annoin vielä lisävauhtia, niin että kaveri oikein lensi perseelleen.

        sitten jouduinkin jo pistelemään sen apuun tulleita kavereita ruotuun, mutta se on jo eri asia...tietenkin kun puolustaa reviiriään, pitää myös olla valmis tositoimiin.


    • .

      tuossa, että sanoit soittaneesi siihen puhelimeen..eli miehesi numeroon siis ymmärtääkseni? Se, ettei se edessäsi ollut puhelin soinut niin eikö mitään normaalia hälytysääntä kuulunut siis lainkaan? Kun jos hänellä oli oma sim-korttinsa jossain toisessa puhelimessa mukana niin senhän pitäisi tietenkin soida- JOS puhelin, jossa sim-kortti on, on auki. Hän kenties käyttänyt sitten vain "hätätilanteessa" toista puhelinta, vaikka tuskinpa edes ajattelin sinun yrittävän soittaa siihen kotiin jätettyyn puheliin (="hänelle").

      Tiesithän, että myös sim-kortilla voi olla viestejä .. vaikka puhelin olisikin siivottu.. en tosin tiedä, miten niitä voi esim päättää olevan jommassa kummassa vai meneekö jotenkin sen mukaan mikä muistin tila on tms. Lisäksi- myös viattoman näköinen esim viestien alikansio "työviestit" tms saattaa hyvinkin sisältää ei niin viattomia viestejä...

      Muilta osin.. ei voi kuin todeta, miten tuttua tarinaa, ikävä kyllä.. Katumusta, terapia-ehdotusta, ruusuja jne jne jne. Jep kyllä- ja peli jatkui samaan aikaan. Se ketutti ja ärsytti niin paljon ettei tosikaan, ja ei ainakaan ollut omiaan lisäämään luottamusta (jota ei kyllä enää silloin ollutkaan jäljellä..).

      Luota vaistoosi (vaikka se ikäviä asioita sanoisikin), ja tee mm ratkaisu siten miten sisin sanoo oikeaksi! Voimia!

      • Kierompi vaimo!

        Se seikka, ettei miehen oikea numero vastannut, vaan meni suoraan vastaajaan, ei ole outoa. Hänelle on tullut tavaksi pitää kännykkää kiinni, ettei vahingossa jää kiinni. Huomasin sen tietenkin vasta ihan viimeaikoina. Hän laittaa puhelimen hetkeksi päälle kuuntelee viestit ja soittaa tai tekstaa takaisin. Minun puheluuni hän ei soittanut vastapuhelua mm. siitä syystä, että soitin tarkoituksella lankapuhelimestamme, minkä peitetty numero näkyy tuntemattomana. En itse halunnut jäädä kiinni, parempi että mies pitää minua edelleen tyhmänä.

        Tämä juttu oli vain niin törkeä huijausyritys kaikessa halpamaisuudessaan, että en voi edes käsittää hänen pitävän minua noin pilkkanaan.

        Menimme naimisiin vasta kolme vuotta sitten, mies itse aivan välttämättä halusi vihille, seurustelu ja yhdessä asuminen ei hänelle riittänyt. Minut piti saada ihan ikiomaksi vihityksi vaimo-kullaksi... Hääpukukin koristi makuuhuoneen nurkkaa vielä pari viikkoa sitten, kunnes pakkasin sen pois, en kestänyt enää katsoa sitä ja punastella häpeissäni kuinka typerän onnellinen luulin olevani sinä päivänä. Yököttää ajatus, että harrastimme vielä säännöllistä seksiäkin, kuten suhteelllisen tuoreella avioparilla on tapana, miehen samalla repiessä riemunsa myös muualla. Salavipinää, terapiaa ja ruusuja. Ja paskan marjat, mitä naurettavaa tosielämän saippuashowta minäkin elän. Ja kukahan tuo mies on, jonka kanssa erehdyin naimisiin? Minulle ihan tuntematon henkilö.

        Voimia sinullekin.


      • -Mielikki-
        Kierompi vaimo! kirjoitti:

        Se seikka, ettei miehen oikea numero vastannut, vaan meni suoraan vastaajaan, ei ole outoa. Hänelle on tullut tavaksi pitää kännykkää kiinni, ettei vahingossa jää kiinni. Huomasin sen tietenkin vasta ihan viimeaikoina. Hän laittaa puhelimen hetkeksi päälle kuuntelee viestit ja soittaa tai tekstaa takaisin. Minun puheluuni hän ei soittanut vastapuhelua mm. siitä syystä, että soitin tarkoituksella lankapuhelimestamme, minkä peitetty numero näkyy tuntemattomana. En itse halunnut jäädä kiinni, parempi että mies pitää minua edelleen tyhmänä.

        Tämä juttu oli vain niin törkeä huijausyritys kaikessa halpamaisuudessaan, että en voi edes käsittää hänen pitävän minua noin pilkkanaan.

        Menimme naimisiin vasta kolme vuotta sitten, mies itse aivan välttämättä halusi vihille, seurustelu ja yhdessä asuminen ei hänelle riittänyt. Minut piti saada ihan ikiomaksi vihityksi vaimo-kullaksi... Hääpukukin koristi makuuhuoneen nurkkaa vielä pari viikkoa sitten, kunnes pakkasin sen pois, en kestänyt enää katsoa sitä ja punastella häpeissäni kuinka typerän onnellinen luulin olevani sinä päivänä. Yököttää ajatus, että harrastimme vielä säännöllistä seksiäkin, kuten suhteelllisen tuoreella avioparilla on tapana, miehen samalla repiessä riemunsa myös muualla. Salavipinää, terapiaa ja ruusuja. Ja paskan marjat, mitä naurettavaa tosielämän saippuashowta minäkin elän. Ja kukahan tuo mies on, jonka kanssa erehdyin naimisiin? Minulle ihan tuntematon henkilö.

        Voimia sinullekin.

        Onko jollakin vielä lankapuhelimia?
        Täällä meilläpäin suomea tuntuu että kaikki jo kadonneet.


      • dfgdfgdg
        -Mielikki- kirjoitti:

        Onko jollakin vielä lankapuhelimia?
        Täällä meilläpäin suomea tuntuu että kaikki jo kadonneet.

        #31# tai joku vastaava numeron eteen niin ei näy vastaanottavassa päässä...


      • Kierompi vaimo!
        -Mielikki- kirjoitti:

        Onko jollakin vielä lankapuhelimia?
        Täällä meilläpäin suomea tuntuu että kaikki jo kadonneet.

        Asian sivusta, mutta kyllä on lankapuhelin, jopa faksi ja kaikki etätyöhön liittyvistä syistä.


      • .
        Kierompi vaimo! kirjoitti:

        Se seikka, ettei miehen oikea numero vastannut, vaan meni suoraan vastaajaan, ei ole outoa. Hänelle on tullut tavaksi pitää kännykkää kiinni, ettei vahingossa jää kiinni. Huomasin sen tietenkin vasta ihan viimeaikoina. Hän laittaa puhelimen hetkeksi päälle kuuntelee viestit ja soittaa tai tekstaa takaisin. Minun puheluuni hän ei soittanut vastapuhelua mm. siitä syystä, että soitin tarkoituksella lankapuhelimestamme, minkä peitetty numero näkyy tuntemattomana. En itse halunnut jäädä kiinni, parempi että mies pitää minua edelleen tyhmänä.

        Tämä juttu oli vain niin törkeä huijausyritys kaikessa halpamaisuudessaan, että en voi edes käsittää hänen pitävän minua noin pilkkanaan.

        Menimme naimisiin vasta kolme vuotta sitten, mies itse aivan välttämättä halusi vihille, seurustelu ja yhdessä asuminen ei hänelle riittänyt. Minut piti saada ihan ikiomaksi vihityksi vaimo-kullaksi... Hääpukukin koristi makuuhuoneen nurkkaa vielä pari viikkoa sitten, kunnes pakkasin sen pois, en kestänyt enää katsoa sitä ja punastella häpeissäni kuinka typerän onnellinen luulin olevani sinä päivänä. Yököttää ajatus, että harrastimme vielä säännöllistä seksiäkin, kuten suhteelllisen tuoreella avioparilla on tapana, miehen samalla repiessä riemunsa myös muualla. Salavipinää, terapiaa ja ruusuja. Ja paskan marjat, mitä naurettavaa tosielämän saippuashowta minäkin elän. Ja kukahan tuo mies on, jonka kanssa erehdyin naimisiin? Minulle ihan tuntematon henkilö.

        Voimia sinullekin.

        No sillälailla, sehän selittää paljonkin. Eli ennen ei ollut luuri kiinni ja nyt onkin- tai ainakin kiinnitit huomiota siihen. Ja luulee etteikö kiinnittäisi huomiota sinulla.. "fiksu mies".
        Okay. En jotenkin ajatellut lankapuhelinta vaihtoehtona, tosin kännykässähän saa asetuksistakin numeron pois näkymästä- tehnyt välillä niin jos en halua numeroni näkyvän.
        Erinomaista sanoisin:) Tuo että tuntemattomana koitit. Olen täysin samaa mieltä (parempi, että pitää edelleen tyhmänä).

        No todellakin on. Ja siis luulee mitä todennäköisimmin, että nyt menee kyllä niin hyvin läpi, kun jättää puhelimensakin sinulle. Ei noita voi kertakaikkiaan käsittää- tiedän kokemuksesta. Koitin kyllä takoa päähän, että en ole tyhmä vaan eipä mennyt perille..

        Oletko huomannut nyt jälkikäteen asiaa ja suhdettanne ajatellessasi, olisiko jotain tuollaista kuin nyt ollut jo aiemminkin ja jopa ennen naimisiin menoanne? Itse kyllä harrastin seksiä vaikka tiesin suhteesta- tosin osin siitä syystä, että siihen ei ilmeisesti ns silloin vielä kuulunut seksi- ja sain jotenkin pidettyä itse tunteet pois päältä aina sen aikaa..lähinnä kai itsellenikin oli vain tarpeiden tyydytystä..koska henkisesti olin aivan rikki silloin muuten..

        Tunnistan tosiaan nuokin tunteet- kuka on tuo aviomieheni..Ja toki myös mm miksi, kuinka hän voi tehdä näin jne.

        Kiitos. Voimia tarvitsin silloin (useampi vuosi erosta nyt), ja jostain niitä kuitenkin hajalla ollessani. Toimin kylmän rauhallisesti enkä hysteerisenä syytellyt mistään tms. Ja oikeassahan olin koko ajan; miehellä oli suhde, ihastuminen, vaikka sen kiisti viimeiseen asti.. jopa eron jälkeenkin. Vaikka tosiasiat puhuu kyllä ihan muuta; he muuttivat piakkoin yhteen eromme jälkeen yms.

        En ole kertaakaan katunut eroa, sitä harmitellut, että hyvä (tai hyväksi sitä luulin), pitkä parisuhde ja avioliitto päättyi, mutta olen loppuen lopuksi ollut onnellinen- ja onnellisempi (!) kuin olin silloin siinä suhteessa. Asiaan vaikutti varmaan se, että olin kuitenkin päättänyt valmiiksi "toimintatavoista" jos ja kun hän ei esim suhdetta myönnä jne ja työstänyt tunnepuolella asian valmiiksi.

        Mikäli epäröit eroa niin silloin kannattaa ehkä, tarkan harkinnan jälkeen, vielä yrittää yhdessä. Mutta jos on aiemminkin jo ollut jotain vilunkipeliä sekä ennen kaikkea jos tunnet varmasti ettei yrittäminen kannata eikä ole hyvä juttu niin ero liene paras ratkaisu.

        Ainiin, aloituksessasi laitoit siitä, että mies myöhemmin jatkaa peliä- kertomasi perusteella on jatkanut ja jatkaa ihan koko ajankin.

        Ei käy kateeksi.. mutta jos yhtään lohduttaa, et tosiaan ole yksin. Meitä saman kokeneita ja kokevia on varmasti paljonkin. Itseäni lohdutti ja vieläkin lohduttaa esim ajatus, että vaistoon todellakin voi ja kannattaa luottaa vaikka vainoharhaiseltakin tuntuisi, ja että typerät huijausyritykset ovat juuri sitä miltä näyttävätkin vaikka ei meinaa todeksi uskoa..ei kyllä tiedä pitäisikö itkeä vai pikemminkin nauraa niille.


    • eräs mies vain

      Olen sama henkilö, joka toissa iltana aloitti "Soveliaisuuden rajat ylittävä fb-kaveri" -nimisen ketjun. En malttanut olla tässäkin ketjussa toteamatta, että miehesi on selvästi samaa maata kuin se hyypiö, joka minulla ja vaimollani on vaivana. En aio antaa sinulle mitään ohjeita kuinka toimia, mutta sanon kuitenkin, että hyvä olisi jo tuon lajin retkuille ei kotona annettaisi mitään anteeksi vaan kylmästi näytettäisiin ovea heti kun kiinni jäävät. Heidän tekemisensä eivät tuota harmia pelkästään omalle perheelle, vaan heidän lähentely-yrityksensä ja muut aiheuttamansa sotkut tuottavat turhaa murhetta mahdollisesti lukuisille muillekin perheille ja pareille.

      • Kierompi vaimo!

        Luin myös tuon oman henkilökohtaisen murheesi ja vaikka jokaisella on ristinsä kannettavansa, niin olen tahollani iloinen siitä, että sinä olet yksi rehellinen ja suorapuheinen mies ja vaimosi kanssa luotto pelaa noinkin hyvin. Onnea jatkossa ja toivottavasti mieltäsi vaivaava asia haihtuu pian savuna ilmaan.

        En sitten tiedä onko sillä mitään merkitystä, onko mieheni kaltainen tyyppi varattu vai vapaalla jalalla. Ei sillä tunnu olevan ympäristölle merkitystä. Enpä edes osaa sanoa, ovatko hänen kierrättämänsä naiset varattuja vai lupaileeko hän joillekin toiveikkaille vilpittömille sinkuille kuun ja tähdet taivaalta.


    • oikeesti!

      Jätä se sika.

      Ei tuollainen muutu, kierrätykseen vaan.

    • Anskoliini

      'Jos pettää kerran, pettää toisen ja kolmannekin...ei pidä uskoa näihin tarinoihin eikä vakuutteluihin, sillä ne eivät yleensä pidä paikkaansa. Itse erosin kolmisen vuotta sitten pettäjästä, jolla oli useita avioliiton ulkopuolisia suhteita. Nyt hänellä on venäläinen avopuoliso ja hän haikailee takaisin entiseen elämäämme...siitäkin näkee, että hän olisi valmis jättämään nykyisen kumppaninsa ja palaamaan entisen vaimonsa luokse tuosta vain...mietin vain miten "luotettavan" kuvan hän itsestään antaakaan tällaisessa tapauksessa exän suuntaan kaiken aiheuttamansa tuskan jälkeen...EN MUUTEN HUOLINUT HÄNTÄ TAKAISIN, VAIKKA HÄN OLISI VIIMEINEN MIES MAAN PÄÄLLÄ...

    • pläääähhh

      näköjään pystyy ja keksii....Eipä ole itselle tullut mieleen...

    • Idarimiehet

      Joo o...
      mä seurustelin varatun miehen kanssa .
      Siis hän näki tätä toista muijaa,viikonloput ja minua viikolla(vai minäkö se toinen sit olin) niin
      mutta anyway,hän osasi pokerina sanoa akalle puhelimeen että
      ihan yksin tässä olen kotosalla,vaikka minä istuin sylissä:D
      naurettavaa.
      Minulle mies oli seksilelu mut sääliks käy tuo nainen joka usko kaikki paskapuhheet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1316
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      52
      884
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      799
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      750
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      737
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe