Rako reisien välissä hot or not ?

fhgjk

Siinähän se otsikossa aikalailla tulikin..

Raolla en tarkoita mitään anorektista rakoa, johon mahtuisi vaikka kaksi jalkaa lisää. Mutta esimerkiksi itselläni eivät reidet osu toisiinsa, vaikka kuinka niitä jännittäisin. Olen kyllä aika hoikka.
Omasta mielestäni se on kaunista.. saatan huomata jääväni katselemaan tätä piirrettä muissakin naisissa ihaillen.. mutta miesten näkökulmia ?

65

8398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+98

      varmaan tykkää että on hot mutta mua ei sytytä. Oikeastaan se on yksi harvoja asioita jotka on vähän turn-off. Ei vain tunnu mehevältä...

    • m---

      On tosi hot! Ei tosiaan liian leveä saa olla, mutta jos sentti tai pari jää väliä, niin se on kaunista.

    • puuhapete....

      Täyteläiset reidet ovat erittäin seksikkäät, joten rako niiden välissä on mielestäni nothot.

    • AIkamies...

      Muhkeat toisissaan kiinni olevat reidet ovat rumat. TYkkään rotusääristä ja niiden väliinhän jää hieman väliä, johtuen reisien kauniista muodoista. On ehdottomasti hot!

    • .....

      hangata yhteen. Johon siinä liikkuminen hankaloituu, jos reidet hankaavat jatkuvasti toisiaan eteenpäin lyllertäessä. Muutaman sentin rako on bueno.

    • maalaispoika ja sink

      poijiosta en tykkee pitää olla rako mitä kyrsiä.
      se on hompukka joka poijista tykkevää

    • naunou

      Musta sellainen näky on hyvä jossa mimmi puhuu ovipuhelimeen ja samalla pitelee kainalossaan lastaan ja reisiensä välissä sunnuntaihesaria.

      Jotenkin näin. Musta tämä idylli on tarpeeksi arkisen oloinen ollakseen lähes idyllinen.

      • nejnejnej

        Ehdottomasti ei rakoa saa jäädä! Kauhulla katselen sellaisia tikkujalkoja. Potkin sängystä pois moiset, kyllä mun naisella pitää olla mehukkaat koivet.


      • 1
        nejnejnej kirjoitti:

        Ehdottomasti ei rakoa saa jäädä! Kauhulla katselen sellaisia tikkujalkoja. Potkin sängystä pois moiset, kyllä mun naisella pitää olla mehukkaat koivet.

        Ei se johdu laihuudesta, vaan lantion leveydestä :)


      • ghkizsfj<
        1 kirjoitti:

        Ei se johdu laihuudesta, vaan lantion leveydestä :)

        Juurikin näin. Vaikka reiden ympärysmitta olisi sentilleen sama, voi toisella naisella olla reilu rako jalkojen välissä ja toisella reiden hinkata kävellessä yhteen.


      • Treenatut jalat
        ghkizsfj< kirjoitti:

        Juurikin näin. Vaikka reiden ympärysmitta olisi sentilleen sama, voi toisella naisella olla reilu rako jalkojen välissä ja toisella reiden hinkata kävellessä yhteen.

        Ja vaikka sitä rakoa olisi luonnostaan fysiikan puolesta niin salitreenillä se umpeutuu! Ja näyttää muuten hyvälle!


      • barbigirllll
        Treenatut jalat kirjoitti:

        Ja vaikka sitä rakoa olisi luonnostaan fysiikan puolesta niin salitreenillä se umpeutuu! Ja näyttää muuten hyvälle!

        Itse olen timmi ja lihaksikas nainen(naisellinen silti)..lantio aika kapea. Kyllä vaan rako siinä on. Katsoppas uudestaan bikini fitnestä tai muuta sellaista.. ruumiin rakenteesta se on kiinni:) Jos olis iso rasvaprosentti niin kyllä se rako ehkä umpeen menis..
        Kyllä vaan kehonrakentajat ymt. tulee kehuu kroppaa ja varsinkin tuota peppu/jalka puolta.


      • No et sitten
        barbigirllll kirjoitti:

        Itse olen timmi ja lihaksikas nainen(naisellinen silti)..lantio aika kapea. Kyllä vaan rako siinä on. Katsoppas uudestaan bikini fitnestä tai muuta sellaista.. ruumiin rakenteesta se on kiinni:) Jos olis iso rasvaprosentti niin kyllä se rako ehkä umpeen menis..
        Kyllä vaan kehonrakentajat ymt. tulee kehuu kroppaa ja varsinkin tuota peppu/jalka puolta.

        Kovin lihaksikas voi olla.


      • nejnejnej kirjoitti:

        Ehdottomasti ei rakoa saa jäädä! Kauhulla katselen sellaisia tikkujalkoja. Potkin sängystä pois moiset, kyllä mun naisella pitää olla mehukkaat koivet.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kanankin reisipaloissa pitää olla tietynlaista mehukkuutta, ei siinä pelkällä luulla pitkälle pötkitä.


    • Rami Pussinen

      Mutta vaikuttaisit kyllä aika tavalliselta ja pitäähän se "rako" joka naisesta löytyä vaikket vittaakaan tällä suoranisesti siihen.

    • AitoMies..

      Hyvävartaloisella naisella pitää olla rotusääret, eihän hän muuten olisi hyvävartaloinen. Jos rakoa ei ole se johtuu vain ja ainoastaan lihavista reisistä, sanoipa kuka mitä tahansa. Hyvänmuotoiset sääret ovat muodokkaat ja läskit jalat ovat pökkylät johon ei rakoja jää. Lantion leveys ei vaikuta, harvalla suomalaisella on leveä lantio, leveä perse kylläkin.

    • qrewreqw

      Yhdellä gimmalla meni nyrkki haarojen väliin. Ei hyvä.

      • Rami Pussinen

        Mutta jos nainen/tyttö saa jalkapohjansa yhteen, ovat reidet riittävän etäällä toisistaan. Naiset on suunniteltukin synnyttämään, joten jalkojen pitää pystyä leviämään.


    • Mies22vkl

      Voi näyttää hyvältä nainen, jolla on rako reisien välissä. Todellakin hyvältä.

    • fasddass

      Näin persemiehenä on pakko sanoa että se rako, rakkauden bermudankolmio, karvakolmio on aivan tajuttoman seksikäs naisella siellä reisien välissä. Se vaan on niin hot, ei sille voi mitään. Eritoten sen tekee seksikkääksi myös se että suominaisilla kun ei ole hoikkia reisiä ja kun sellanen harvinaisuus tulee eteen niin huhu.

      • fasddass

        Tarkennetaan nyt samantien että tarkoitan sellaista rakoa että juuri tussun alapuolella on rako josta tulee valoa läpi. Eli siis se on seksikkäämpi kuin sellainen että reidet ovat niin laihat että tussusta lattiaan on jalkojen välissä jatkuva rako.


      • juurihan
        fasddass kirjoitti:

        Tarkennetaan nyt samantien että tarkoitan sellaista rakoa että juuri tussun alapuolella on rako josta tulee valoa läpi. Eli siis se on seksikkäämpi kuin sellainen että reidet ovat niin laihat että tussusta lattiaan on jalkojen välissä jatkuva rako.

        aloittaja sanoi että vaikka pusertaisi jalkoja yhteen niin jää se rako..
        Ja tarkottanee ylipäänsä jalkojen väliin, tosiaan leveä lantio.


    • PPetst

      Hyi hitto. Pahin turn off on juuri sellainen, jossa hoikalla naisella on leveä lantio ja kapeat reidet jolloin reisien väliin jää kuvottava rako!!!

    • ggeeyy4400jjyy66

      Eikö sellainen nainen ole luiseva ja kulmikas jollain tapaa?

    • wttewtew

      Luulin että tarkoitin 'raolla' reikien välissä jotain aivan muuta... :)

      • wttewtew

        reisien...


    • mikä on hyvä

      MInkäslaiset reidet olisivat optiimit? Kun näyttäisi, ettei liikaa saa olla rakoa, mutta toisaalta ei liian vähänkään.

      Omat reidet lähinnä tällaiset: http://3.bp.blogspot.com/-hOp1AcBZZfA/Tn2QjEIWwAI/AAAAAAAAD5s/zIx78g6EyDs/s1600/1.jpg Miltä näyttää? Omani vaan näyttävät ehkä suhteessa kapeammilta, kun jalkani ovat pidemmät kuin kuvan henkilön. Treenatummat ovat ehkä myös, mutta muoto on aika lailla tuo (ja itse vihaan tuota "pomppua" ennen haaroväliä)...

      • Miikka,.-.

        Just tullaiset - esimerkki huimaavista rotusääreistä!


      • ........

        Tosi kauniit.


      • 14+5

        Kuvan reidet on tosi kauniit. Rakoa saa olla enemmänkin, kunhan reidet ei oo pelkkää luuta.


    • rakohaarojenvälissä

      vaikka mulla on tosi muhkeat reidet verrattuna esim vyötäröön, niin mulla jää semmonen rako, ja mun mielestä näyttää kivalta! ;)

    • Opinion.,.

      Hyvinmuodostuneet sääret ovat ihania - ihailen suunnattomasti naisia, joilla on upeat, pitkät ja hoikat sääret ja niiden välissä se pieni rako. TOisiaan vasten hinkkaavat reidet ovat kauhistus ja turn-off tällaiselle 3-kymppiselle sinkkumiehelle

      • Olutsuoli

        Aika harvalla ei jäisi rakoa säärien väliin, tai riippuu tietty miten jalkojaan pitää, mutta jos normaali seisoma-asento.


    • Minä pidän (kuva)
    • etgae

      Jos on reisilihaksia, ei ole jalkojen välissä rakoa vaikka olisi hoikka. Ei rakoja!!!


      • ei ole rako
        surtsurtsurtsurt kirjoitti:

        http://lh5.ggpht.com/_g7uYx2-H1kA/SuxD3fWr5JI/AAAAAAAAE4E/OvvrP-lAOb4/s1600/allisonstokke1581973552.jpg

        Kysyttävää?

        Mielipideasioista ei kai kannata kiistellä, mutta itse pidän hoikista naisista ja leveistä lanteista, jolloin tuo rako tulee vähän kuin kaupan päälle. Kyllä reisien välistä pitää päivänvalon paistaman.

        Eihän nuo ole sellaiset varsinaiset rakojalat, kun reiden yläosassa sisäreisi kuitenkin pullistuu ulospäin.. Normaalit, kivannäköiset jalat siis. Itse miellän raon olevan lähinnä tällainen: http://30.media.tumblr.com/tumblr_low88j3sUI1qgrx3go1_500.jpg eli siis jalan malli mukailee liikaa luuston muotoa. Yleensä laihat jalat yhdistettynä leveään lantioon muodostavat tämän hyytävän ilmiön, eli armottoman raon reisien väliin.


      • ei ole rako kirjoitti:

        Eihän nuo ole sellaiset varsinaiset rakojalat, kun reiden yläosassa sisäreisi kuitenkin pullistuu ulospäin.. Normaalit, kivannäköiset jalat siis. Itse miellän raon olevan lähinnä tällainen: http://30.media.tumblr.com/tumblr_low88j3sUI1qgrx3go1_500.jpg eli siis jalan malli mukailee liikaa luuston muotoa. Yleensä laihat jalat yhdistettynä leveään lantioon muodostavat tämän hyytävän ilmiön, eli armottoman raon reisien väliin.

        Ahaa, minä ajattelin että raoksi riittää jos haarovälin ja polvien välillä yleensäkään on rakoa. En ilmeisesti joko lukenut tai ainakaan ymmärtänyt aloitusviestiä riittävän hyvin. Tyttö linkissäsi on jo kovin laiha, toivottavasti on terve.


    • liian suuri rako

      Jaahas, ei tässä kai sitten enää voi housujakaan käyttää kun on niin oksettavia rakoja... Pari vuotta sitten en edes tajunnut ajatella, että tuollainenkin rako on olemassa, ja että joku siihen kiinnittää huomiota. Voi helv...

      • Jes! :)

        Tämähän oli hyvä ketju, jos naiset viimein tajuavat siirtyä takaisin naiselliseen pukeutumiseen, eli hameisiin.

        ps. viimeviikolla näin vielä kymmeniä hameisiin pukeutuvia naisia, eli sukkikset ovat ilmeisen lämpimiä..


    • Ei rakoa!

      Ei rakoa! Se näyttää heti laihalta.

    • No aika hottia
    • eijei

      Toi ei ole rako josta puhutaan, tollainen on kaikilla tuossa kohtaa! Rako on alempana, puolessa välissä reittä ja saa mielestäni jalat näyttämään länkisäärisiltä eli ovat karseat.

      • Miksei sanota mistä

    • persetystäköhän
    • EIIIIIOLE
    • semmosta....

      Lihasepätasapaino tai nivelkulumat voivat aiheuttaa länkisääret ja pihtipolvet.

      Eli siis kyseessä on virhe/sairaus, jos ihmisellä on tuollaiset kintut...

    • Huiiiiiiiiih

      aika monilla laihoilla näkee tuollaisia kun lantio on luonnostaan leveä mutta jalat on laihat. kammottavaa.

    • nfwoi

      Olen nainen ja minulla on leveä lantio sekä hoikat jalat. Minulla jää sellainen pieni rako (muutaman sentin). Ikinä en ole niistä saanut kuin kehuja, sekä miehiltä että naisilta. Muistan kun joku hoikkakinttuisempi kaverini kerran sanoi minulle, että sulla on just täydellisen muotoset jalat, se oli kiva kuulla :)

      Kaipa tuo on makukysymys, jotkut tykkää paksummista reisistä jotku ns rotusääristä. Mutta hankala uskoa että kukaan tykkäisi itsellä reisistä jotka hinkkaavat yhteen, olisihan se epämiellytävän tuntoista luulisi.

      Minä kyllä olen nähnyt tätä väliin jäävää rakoa ihan normaalipainoisillakin, en pelkästään laihoilla. Rakennekysymys se taitaa olla, sekä joillakin paino kertyy helpommin mahan ympärille. Itsekin olen normaalipainoinen, hoikaksi luonnehtisin, mutta en suinkaan laiha.

    • hot it is
    • länkkäri sääri
      • Negro

        Pihtisäärisellä polvet koskevat yhteen joka ei ole ainkaan seksikästä jos siittä kähetään


    • rafo

      Rako reisien välissä näyttää todella upealta, niin edestä kuin takaakin. Yleensä tällöin peppukin on todella fit.

    • säihkysääri*

      Juu, mullakin on tollanen rako :D Eli eivät reidet mene yhteen vaikka yrittäisin.

      Tämä johtuu siitä, että ovat täyttä lihasta -kuten peppu! Treenaan säännöllisesti joka viikko ja olen normaalipainoinen hoikahko nainen. Tykkään kropastani, sillä se on hyvin kiinteä:)

    • Arto 34.

      naapurissani asuu n,50.nainen.on tosi muodokas.ja kun usein farkut jalassa niin näkyy hyvin miten todella leveä ns. lonkkapylly,ja reisien välissä 6-7cm leveä tasanne rako.kiihoittavan näköinen kun aina kävelee autolleen pihan poikki tupakkaa samalla polttaen ja oikein vääntää pyllyä kävellessään. SEKSIKÄS.

    • tuuletusväli

      Reisivako on hieno ominaisuus naisella. Se on kaunis katsella j parantaa huomattavasti pimpin tuoksua, siksi nimitän sitä tuuletusväliksi.

    • Ville35

      Nainen on auttamatta NOT, jos ihan oikeasti tama aihe ajatuksissa...Ei KIITOS

    • Harri32--

      Just...Missähän se rako olikaan...Näköjään korvien välissä, samoin kiitos EI

    • Ilmanrakoa

      Vaimolla on leveä perse ja tuhdit mehevät reidet. Eipä niihin mitään rakoa taida jäädä. Juuri tuollainen sytyttää ainakin minua. Eli ei siinä mitään rakoa kaivata.

    • näääo

      Toisilla on läskit jalat ja toisilla hoikat. Läskijalka jos laihduttaa niin rakohan sieltä tulee jos ei ole aivan pihtikinttu.

    • pissisperseetasialla

      Harvalla on reidet kasvaneet umpeen ellei sitten ole merenneito tai jotain vastaavaa. Eli rako löytyy jokaisen naisen reisien välistä. Voi helvetti mitä idiootteja Suomeen syntyy näköjään kun tämä aihe noin jututtaa. Pinnallisista pinnallisin aihe, pissikset oikein elementissään taas.

    • vajakkimuotia

      Valuvirhe = Vaihtoon.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Perfect <3
        Juuri tuollainen rako pitää olla.


    • Anonyymi

      Näkökulmasta viis mutta on todella hot mikäli naisen haaroväli on sellainen johon saa kätensä ujutettua sopivassa tilanteessa helpohkosti hänen istuessaan sylissä. Kättä voi sitten parkkeerata siellä tekemättä yhtään mitään ja vaan antaa molempien paineiden kasvaa. Tosin ihannenaisen ollessa kyseessä iskee vahva erektio ilman tätäkin joten puutuneet syli ja pippeli ovat ohjelmassa joka tapauksessa =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe