Hurjin tai hauskin panopaikka

pooojuli

Aloittajalta irtoaa kerrostaloasumalähiön tien puoleisella parvekkeella kadun puolella. Eihän siitä mitään ihmeitä meinannu tulla peitto ympärillämme takaa päin lykiskelleskessä aamutuimaan. Nauratti lähinnä. Mentiin sisälle ja jatkettiin olohuoneen lattialla ...

36

10759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnolla rynkyttivät

      Tunisia - Soussen Medina, imaamin kanssa.

    • pikapano

      kylpylän uima-altaassa...

      • Hyi

        saa-tana.


    • Eläkevakuutusyhtiö

      U cant beat the feeling!

      • panopanopanopano

        tukevan puun oksalla,
        uimahallissa,
        saunassa,
        työpaikalla,
        metrossa....


      • öjlkasfdöljk
        panopanopanopano kirjoitti:

        tukevan puun oksalla,
        uimahallissa,
        saunassa,
        työpaikalla,
        metrossa....

        ja kolikkovessassa, stockmannilla pukukopissa, porttikongissa, urheilukentällä, .... Pankaa kaikkea mikä liikkuu ;) Villasukka päälle, ja metsään huhuilemaan karhuja.


      • :D:D
        öjlkasfdöljk kirjoitti:

        ja kolikkovessassa, stockmannilla pukukopissa, porttikongissa, urheilukentällä, .... Pankaa kaikkea mikä liikkuu ;) Villasukka päälle, ja metsään huhuilemaan karhuja.

        kaverin sängyllä muijan kaa ku kaveri kävi vessassa ;)


      • XDXD
        :D:D kirjoitti:

        kaverin sängyllä muijan kaa ku kaveri kävi vessassa ;)

        :D:D


    • kekekek

      Uimarannalla vedessä, stockan sovituskopissa pienet bj:t ymym

    • oli sellanen

      joukkopano ringissä ja paneskeltiin siinä samalla alas tullessa. Meinasin vetää väärästä 'narusta' kun piti avata laskuvarjo.

      • Roopeankka .

        .... on ollut omalle pankkitilille!!! Mitä useampi pano, sen parempi!


    • mut hyvä näin

      Tummaikkunaisessa autossa eri parkkipaikoilla ja parkkihalleissa virolaista fitness-prinsessaa harva se viikko!

      • 23

        huoraa, ei valossa kehtaa pannakaan !!


      • puutavasten..
        23 kirjoitti:

        huoraa, ei valossa kehtaa pannakaan !!

        korkean männyn latvassa. Meinattiin tippua kliimaxin hetken koittaessa. Mutta ei kuitenkaan tiputtu.


      • Poju
        23 kirjoitti:

        huoraa, ei valossa kehtaa pannakaan !!

        Halvalla pääsit.


    • Haluun kaikkialla

      Kertokaa millaista on panna/runkkaa pukukopissa? Onko siellä kameroita, ja siellähän ovet ei mee lukkoon? Nopeet panot saa olla :)
      Itse haluaisin kokeilla mitä erikoisempia paikkoja, varsinkin julkisilla paikoilla, mut ensi sijaisesti on pukukopit, höyrysauna, poreallas.
      Porealtaassa olen naiseltani runkut saanut, mutta laukeamatta. Siellä on vielä kameroita ympärillä. Mut se oli aivan ihanaa ja toistuu vielä!

    • tallinnasta

      Kerran Lapissa erämaamökissä lappalaismuijalta kovat kyydit kun porot ryski ovea.

    • pan1

      Panin pusikossa töölönladen rannalla.

      • hjwtbw

        oman muijan yöpaita päällä panin naapurin ukon kanssa yläkerran leskirouvan siivouskomerossa.


    • Kissansilittäjä

      Tuhansien ilojen talossa kolkkiä ja samalla seurata ikkunasta ruuhkaliikennettä.

    • bkiew

      Pankin tiskillä panin tilille vähän.

    • magus3

      Panin pankissa poskeen tiskillä

    • kires

      Eiffelin tornin hissi ruuhka-aikaan.

    • tuhmaako muka?

      Mökkilaiturilla poikaystävän veljen kanssa samalla, kun poikaystävä kävi kaivamassa lisää onkimatoja :D olisi halunnut peppuunkin, mutta SILLÄ kertaa en suostunut ;P jännitystä ainakin riitti vaikka piti olla aika nopeita SILLÄ kertaa :D

    • Elämäonihana

      Kerrostalon yhteisessä kuivaushuoneessa. Touhutessa tais tippuu muutaman naapurin pyykitki narulta mut tottakai ne takas ripustettiin ;p

      • pirbir

        moskejan wc:ssä


    • emilia20

      JA TÄSSÄ OLIKIN SITTEN PÄIVÄN HUPIJUTUT


      TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ VAIKKA EI KOSKAAN SAKKAAN

    • Panomän

      Helsingin tuomiokirkossa

    • Mirel1111

      Alanyassa hotelli alakerrassa jossa läpinäkyvät seinät ovet ja kuuuuma mies

    • Per-kel

      Mummo ku kävi kaupass nii muijan ka sen keinutuoliss :*

    • Kyy10

      Vaimon kanssa on paneskeltu puuta vasten järven rannalla. Tuli vähän kiire kun vene lähestyi. Homma saatiin kumminkin kunnialla loppuun. vaimo pyyhki tussunsa ja minä kullin sitten housut ylös ja karkuun. Kerran puun haku matkalla keskellä korpea paneskeltiin mättäällä ja kivaa oli. Yksi kertakun olim me metsäautotiellä autolla liikkeellä, olimme sieniä keräämässä, niin totta kai alkoi satamaan kaatamalla. No ei kun autoon karkuun. Panemiseksi sekin metsäreissu meni. Pelkääjän puolen penkki nurin ja nussiminen käyntiin. Ei siinä psljon lämmitelty. Vaimo sanoi että työnnä poika ja minähän työnsin. Kivaahan se oli. Olemme harrastaneet näitä autopanoja useamminkin. Olimme matkalla minun vanhempien luo. Ilta pimeni ja vaimo kopeloi kulliani housujen päältä ja sanoi että panettaa. Sattui sopivasti p-paikka järven rannalla. etupenkki vain nurin sekä homma käymtiin. vaimo huusi kuin tapettava kun painoin häntä. Sitten vain ulos valuttelemaan möhnät sisältä ja siistiytymään. Vanhempani ihmettelivät että olettepas te pirteitä vaikka on puoli yö. Vilkaisimme toisiamme ja totesin että jaa.

    • 42vukkomies

      Nuorempana kun panetti koko ajan eikä ollut oikein sopivaa paikkaa seksin harrastamiseen, niin sitä tuli hommailtua melkein missä vaan. Ihan tavallinen hiljainen puisto illan hämärässä oli hyvä lemmiskelypaikka. Ensin hierottiin vähän aikaa ja sitten kun oltiin valmiina aktiin, niin housut nopeasti kinttuihin, tyttöystävä nojasi puiston penkkiin tai puuhun ja minä tuuppasin takaa päin. Kylmä siinä olisi voinut tulla, mutta nuorena sitä tuli nopeasti. Rantakalliolla ja uimarannalla rakastelu tuli myös kyseisen tyttöystävän kanssa tutuksi.

      Kun on kova tarve saada ja hillitön kiihko, niin auto toimii monella tavalla, kesäyönä konepellillä mökkitien varressa ja kylmempään aikaan auton sisällä lasit huurussa vaikkapa Särkänniemen parkkipaikalla. Usein himo iski kun olimme urheilemassa ja välillä piti kesken vaelluksen mennä vähän polulta sivuun ja levittää viltti. Aina sitä vilttiä ei ennättänyt levittää, vaan homma hoidettiin nopeasti puuta vasten. Matkaa jatkettiin kun oli saatu molemmilta tarpeet tyydytettyä. Junan makuuvaunussa matka meni mukavasti, kun ensin lemmiskeltiin ja sitten käytiin nukkumaan.

      Kännissä sitä toilailee ja joskus himo yllättää täysin sopimattomassa paikassa varsinkin kesällä. Olin baarissa tutustunut nuorehkoon naiseen ja valomerkin jälkeen hän soitti miehensä hakemaan. Jatkoimme naisen kanssa jutustelua ja kuinka ollakaan homma meni siihen, että minä avasin housuni ja nainen otti munani suuhunsa ja alkoi sitä lutkuttamaan. Homma valitettavasti keskeytyi, kun hänen miehensä saapui autolla avovaimoaan hakemaan. Minä suljin nopeasti housuni ja liukenin paikalta. Myöhemmin kuulun, että mies ei onneksi ollut tajunnut mitä olimme puuhaamassa. Jostain syystä tämä samainen nainen kehui pippelini makua halusi myös uudestaan maistaa munaani suussaan, tällä kertaa huoneessa missä hänen naispuolinen ystävänsä koetti samaan aikaan nukkua (baari-illan jälkeen tämäkin yllättäen).

      Naiset ovat lemmiskelyn suhteen usein yllättävänkin rohkeita. Minä olen vanhemmiten jo käynyt laskaksi ja kieltäytynyt mm. baarin vessassa nussimiselta. Erityisen varovainen saa olla kesäaikaan, kun naiset käyttävät kesämekkoja. Joidenkin naisten mielestä on ilmeisesti jännittävää lähteä lyhyessa kesämekossa liikkeelle ja jättää pikkuhousut kotiin. Sellaiseen naiseen saattaa langeta, varsinkin jos tämä nainen ottaa kädestä kiinni ja vaivihkaa ohjaa käteni aivan märkävä valuvaan ja turpeaan jalkoväliinsä samalla korvaan kiusoittelevasti kuiskutellen ja korvanlehteä hellästi näykkien. Himo saattaa ottaa vallan, vaikka hyvin tietää että laukeamisen jälkeen kaduttaa ja morkkikset ottavat vallan.

    • 42vukkomies

      Kun nyt aloin vanhoja muistelemaan, niin jatketaan sitten...

      Oudoin panokokemukseni sattui kauan sitten, kun olin nuorema miehenä työharjoittelussa Tsekeissä. Olin työpäivän jälkeen poikennut muutamalle oluelle baariin. Läksin oluiden jälkeen sitten kävelemään majapaikkaani kohti, kun kuulin eräältä kerrostalon pihalta outoa mekastusta. Uteliaisuuteni heräsi, menin katsomaan ja siellä pari romanityttöä/naista vaan ilakoi äänekkäästi. Jostain syystä tytöt kiinnostuivat minusta ja koettivat kommunikoida. Emme ymmärtäneet toistemme puheesta juuri mitään, mutta jotenkin koetimme kommunikoida. Siihen paikalle pehmahti pari nuorempaa romanityttöä, joista toinen selitti heikolla englanninkielellä tämän vanhimman naisista (minua hivenen nuorempi) olevan minusta kiinnostunut. Yhtäkkiä tämä nainen otti minua kädestä kiinni ja johdatti asuntoonsa. Siellä sitten muitta mutkitta riisuiduimme ja tämä nainen kiipesi päälleni ratsastamaan. Hän halusi vieläpä panna ilman kumia, mutta siihen en suostunut (en uskaltanut ja hyvä niin). Itse seksi kesti vain hyvin lyhyen aikaa, sillä olin tilanteesta jotenkin oudon kiihottunut ja tulin erittäin nopeasti. Tämän jälkeen iski pieni paniikki ja halusin vain äkkiä pois paikalta.

    • Vaistoillamennään

      Seksiin ei todellakaan tarvita yhteistä puhekieltä, jotta sänkyhommiin päästään. Kun kaksi kiimaista nisäkästä toisensa tunnistaa, niin silloin mennään luonnon antamilla vaistoilla, eikä siinä mitään lepertelyjä tarvita. Pelkkä katse katse riittää, että molemmat ymmärtävät mistä on kysymys.

    • Kanarianmatkailija

      Kanarialla Ingelisin rannalla pääsin nuolemaan saksalaisen arviolta 70-v. naiset pillua. Nainen otti yksinään alasti aurinkoa ja kun hän sytytti tupakan, niin keksin nopeasti mennä pyytämään tulta. Siinä sitten hivenen rupattelimme ja kuinka ollakaan nainen kysyi voinko levittää hänen selkäänsä aurinkorasvaa. Siinä sitten hieroin rasvaa vähän muuallekin ja lopulta rohkenin kysyä saisinko suudella hänen jalkojaan. Suutelin aluksi varpaita, jalkateriä, nilkkoja, reisiä ja lopulta kieleni saavutti voimakkaasti kiimalle tuoksuvan ja harmaan tuuhean karvoituksen peitossa olevan hilloviivan. Tuoksu oli huumaavan voimakas ja maku voimakkaampi kuin mitä olen ennen kokenut. Itse yhdyntään emme rannalla ryhtyneet vaan läksimme niihin puuhiin hänen bungaloviinsa. Ihana kokemus jota vielä vuosien jälkeenkin on kiva muistella. Harvemmin sitä itseään yli 40v. vanhempaa naista saa, mutta lomalla kaukana kotoa sitä voi sattua kaikenlaista mukavaa, mitä ei ikinä kotiolosuhteissa voisi kuvitellakaan tapahtuvan.

      • Anonyymi

        Balilla kymmenen ihanuuden kanssa, merenrannalla tähtitaivaan alla. Miehet huusivat anna, Anna ja minähän annoin joka reikään.
        Opetin heille laulun anna anna anna anna......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe