Mies ei tunnusta pettäneensä

upea74

Minulla on mies joka matkustaa työnsä vuoksi paljon. Olen aavistellut pettämistä jo pitkään. Yhdessä on elämää taivallettu jo melkeen 20 vuotta. Kun lähtin viimeisimmälle matkalle, oli netistä katsellut paikallisia ilotaloja ja oikein osoitteita ja seksiseuraa tarjoavia naisia. En nuuski nettikäyttäytymisiä, vaan sen huomasin vahingossa, kun etsittiin lasten kanssa sivuhistoriasta ihan muuta juttua. Tuo Ilotalojen hakusana jäi kuitenkin mieleen ja sitten katsoin mitä muuta on haettu ja olihan siellä vaikka mitä: deittiseuraa, seksiseuraa ympäri suomen yms. Ja olen mä pyykin seasta löytänyt kondomien ostokuitin, ja kun sitä aikoinaan miehelle ihmettelin, niin se oli ostettun mukana olleelle toiselle miehelle. Kyllähän minä sitä ihmettelin. Pettämistä mies ei myönnä, pitää mua vainoharhaisena hölmönä. Mieheni on alkanut laihduttaa, ostelee uusia vaatteita ilman kehoitusta, vaihtoi partaveden. Ja tämä on aivan outoa käyttäytymista miehelleni joka on tähän asti ollut semmone "retuli". Olen aatellut, että onko tämä nyt 50 villitystä vai mitä ihmettä. Itse olen ihan mukavan näköinen, hoikka ja kauniiksikin sanottu lähes 40, olen kymmenen vuotta miestäni nuorempi. Nyt on kyllä ihan paskat tunnelmat. Ollaan joskus sovittu,että jos joku toinen alkaa kiinnostaa hankkiudutaan entisestä eroon, mutta nyt tuntuu tosi petetyltä.

7

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettämätön lenkki

      Tai sitten ainakin vaan vieras nainen iski ja hän pani miestäsi päältä koko yön.Sellaisa te vaimot olette uskotte paskaaaaaa

      • upea74

        En mä paskaa usko. Mun mielestä MIES tunnustaa tekonsa!?


      • juupsista2020
        upea74 kirjoitti:

        En mä paskaa usko. Mun mielestä MIES tunnustaa tekonsa!?

        Tietenkin pettää. Nyt päätät ihan itse mitä haluat uskoa!
        Uskotko uskolliseen mieheen, siinä tapauksessa suljet silmät tiukasti petoksilta etkä koskaan epäile mitään.
        Jos uskot pettämiseen, niin siinä tapauksessa annat miehellesi hänen haluamansa vapauden...tietty miehes ei sua halua päästää, olet ilmainen kodinhoitaja.. Näppärää miehelle ;)


    • Mitä odotat?

      Ihan selvästi pettää. Mihin tarvitset tunnustusta? Mitä tekisit jos saisit tunnustuksen, mitä tekisit jos hän ei ikinä tunnusta? Miksi hän tunnustaisi sinulle yhtäkkiä, kun on tähänkin mennessä vain valehdellut. Et kai toivo että kaikelle löytyisi järkevä selitys. No mieheltäsi selityksiä löytyy aivan varmasti.

      Voit tehdä päätöksen jo nyt! Älä anna hänen pitää sinua pilkkanaan! Voit sanoa hänelle että senkun jatkaa valehtelua mutta sinä et enää usko, äläkä usko vainoharhaisuus-syytteitäkään. Kannattaa ehkä etsiä rehellisempi tapaus, ansaitset parempaa.

    • 12+11

      Klassiset merkit pettämisestä. Hommaa oma asunto ja ilmoita miehellesi muuttopäivä - kyllä se totuus sieltä tulee. Mieti sitten jatkatko avioliitossa luottamuksen mentyä, vai muutatko oikeasti omillesi.

    • sdf343545

      Ei oikeuslaitoskaan tuomioita jaa pelkästään sillä perusteella, tunnustaako syytetty vai ei.

      Kunhan näyttö on riittävä, tunnustusta ei tarvita, itseasiassa se vaan helpottaa tilannetta, kun petturi ei selvästikään kadu.

      • upea74

        Ei mies kadukkaan. Olen sanonut tietäväni mitä se on hääräillyt. Ei sillä ole siihen mitään sanottavaa. Mä kyllä kerroin ihan rauhassa mitä mieltä tästä olen ja mitä jatkossa teen. Tykkään mä itsestäni ja lapsista niin paljon, etten ala elää perhehelvetissä. Elämä vielä upeasti hymyilee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe