Pissasin liikunnassa lattialle

Pissahousu

No pakko kertoo pahin mokani, joka tapahtu 3 vuotta sitten, eli olin 4. luokalla.
Asiaan:
Eli meillä oli aina ennen liikuntaa ruokailu.
Kerran oli hirvee jano ruokalassa, ja join varmaan 5 lasia maitoo.
Sitten kun alko liikunta, niin jo heti alussa oli pissahädän tuntua.
No jotenkin kestin tunnin, mutta sitten paine vaan kasvoi, ja kasvoi.
Menin sanomaan opelle, et saako mennä vessaan, ope ei antanu...
Sitten kun oli puoltuntia vielä jäljellä, ennenku ois päässy pois sieltä, niin oli jo ihan tulossa housuun, huusin, että pakko päästä vessaan, niin ei päästetty!
Sitten kun piti alkaa punnertamaan, niin en enää kestäny, niin laskin vaan housut alas.
Ja pissa tuli. Suhisi vaan. Kaikki alko nauraan. Kesti varmaan 5 minsaa, ennenku se loppu, hirvee lätäkkö tuli!
Jouduin siivoomaan sen...


Sitte toinen oli 6-veenä tarhassa, kun oli lepohetki, siis päikkärit, niin en halunnu käyä vessassa ennen nukkumaanmenoa, ja viimeks olin käyny 6 kotona. Ja kello oli siis 12. Sitten se pissa vaan tuli sinne sänkyyn!
Onneks kukaan ei muista tätä!!!

232

26327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • axsdfsda

      Toivottavasti älysit tehdä asiasta muistutuksen reksille, että ei pääse vessaan kun on tarvis. Pyysikö opettaja edes anteeksi, että ei päästänyt.

      • aika..

        Opettajat eivät edes vessaan päästä? No huh huh.

        Seuraavalla kerralla menet vessaan ettei ope näe ;)


      • näin meillä
        aika.. kirjoitti:

        Opettajat eivät edes vessaan päästä? No huh huh.

        Seuraavalla kerralla menet vessaan ettei ope näe ;)

        Meillä ei päässyt kerran yks luokkakaveri vessaan. Tosin silloin oli koe menossa ja ope sanoi, että koe pitää palauttaa ensin kun voi poistua luokasta ja välitunnit on sitä varten. Se kyllä sinnitteli ja teki kokeen loppuun. Istuin sen takana ja siitä kyllä oikein huomasi, että sillä oli todella hätä, mutta jaksoi sen kuitenkin pidätellä tunnin loppuun.


      • sdsdsdsdsd

        suvaitsevaisuuden kasvatti, "pyysikö edes anteeksi" hehhe.


    • liikunnassa

      Meillä oli viimeviikolla uintia koulussa liikunnassa. Viimeiset tunnit ja kauhea pissahätä painoi rakossa joka paheni uidessa ihan sietämättömäksi. Teki mieli päästää altaaseen, mutta kuitenkin pidätin vaan. En viitsinyt sentään altaaseen päästää. Sitten kun lopeteltiin ja mentiin suihkuun, niin yks luokkakaveri sanoi, että suihkuun et sitten pissaa. Se oli jostain huomannut, että mua pissattaa kun olin pidätellyt. no ei ihme sillä mulla olikin ihan hirveä hätä. Sitten sanoin vaan, että okei mä menen vessaan tästä. Hiukka nolotti kun kauheassa pissahädässä siellä hallissa olin, että joku oli huomannut sen.

      • allaspäästeliä

        Oon 15 vuotias ja ainaki mä päästän aina altaasee


      • naurattaa itseä aina
        allaspäästeliä kirjoitti:

        Oon 15 vuotias ja ainaki mä päästän aina altaasee

        niin mäkin ja oon pian 30v :D :D


      • vinkki
        naurattaa itseä aina kirjoitti:

        niin mäkin ja oon pian 30v :D :D

        Hyppytornista saa ison kaaren


      • Anonyymi
        allaspäästeliä kirjoitti:

        Oon 15 vuotias ja ainaki mä päästän aina altaasee

        Mäki pissaan altaaseen aina oon 9v tyttö


      • Anonyymi
        allaspäästeliä kirjoitti:

        Oon 15 vuotias ja ainaki mä päästän aina altaasee

        mä päästän myös tarviinko vaippoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä päästän myös tarviinko vaippoja

        Joo


      • Anonyymi

        Itse päästän joskus altaaseen😬Olen 7v ja haittaako jos pissaan altaaseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse päästän joskus altaaseen😬Olen 7v ja haittaako jos pissaan altaaseen?

        Haittaa en haluu enään koskaan käydä uimahallissa ku näitä lukee


      • Anonyymi
        vinkki kirjoitti:

        Hyppytornista saa ison kaaren

        Nii varsinkin sieltä korkeelta


      • Anonyymi

        Olitko tyttö? Sillon on pissiminen helppoo


    • kustapimpissä

      vitun neiti olisit paskonu niinkö meijo.keijo

    • pienipisuneiti

      Mullakin joskus 5-6v. ollessani hoitopaikassa tuli lorotettua pissat jos toisetkin housuun. Hoitotäti oli niin pelottava, semmonen oikein tumma (supisuomalainen kuitenkin) ja rupsahtanut, isomahainen, käheä-ääninen ja tupakoiva hirvitys. En ikinä uskaltanut mennä vessaan jos leikittiin jotain muitten lasten kanssa (hoitotäti kyyläsi vierestä), ei tullut kuuloonkaan että päiväunilta olisin uskaltanut nousta sängystä ja mennä vessaan. Muistan edelleen sen tunteen kun alkaa märkä ja tosi lämmin tunne leviämään jalkoja pitkin ja housut värjääntyvät tummemmaksi. Aina yritin kovasti pidätellä, mutta pikkuisena kun sitä tavallaan "luovuttaa" jossain vaiheessa niin, että sitä sitten vaan lorottaa ihan kunnolla kaiken pöksyihin. Onneks tuon hoitopaikan jälkeen ei ole kastunut housut kuin kerran 9v. Linnanmäellä, kun jännitti niin kamalasti erääseen laitteeseen meno :D

      • hiihtelijä..

        Meillä oli liikunnassa hiihtoa ja enpä huomannut käydä vessassa ennen hiihtoreissulle lähtöä vaikka oli vähän hätäkin.
        No tietysti sitten yltyi kauhea pissahätä ulkona kaukana koululta.
        Ei ollut muuta vaihtoehtoa kun pidättää vaikka tuntui siltä, että vessaan olisi pakko päästä. Mitään muuta ei ollut mielessä kun vessaan. Pitää päästä vessaan. Sitten minä aloin miettiä lumihankeen kyykistymistä, mutta aina oli joku näkemässä. Lopulta sitten pidättelin sitkeästi perille asti ja selvisin kuivin housuin vessaan.


      • Linnanmäki-Pissattaa

        Mä menin siihen oliko sen nimi Kieputin joskus kavereiden kanssa. Mietin just että pitäskö mennä vessaan, mutta sitten oli viimeinen kyyti alkamassa ja kaikki juoksi siihen. Siinä hemmetin laitteessa tulee ne turvapuomit just niin että painavat ihan sikana rakon kohdalta. Oli tosi lähellä ettei kuset lentänyt just siihen paikkaan. Kivasti vielä toisten päälle menis tossa laitteessa. Huhhuh, onneksi selvisin. Kannattaa kokeilla tuota jos todella haluaa kiduttaa itseään.


      • Anonyymi

        Niin muullakin on tullut hoitopaikassa


    • tyttönen__

      No liikuntaopettajan vika!! Itse kerran näin pienenä unta vanhempieni sängyssä siitä kuinka olin menossa kuselle.. kuinkas ollakkaan istuin pöntölle ja sänky olikin jo märkä..

    • tyttö98nen

      Mä tässä istun tietokoneella, kantapää kiinni alapäässä, etten pissais housuun. Oon koko päivän pidätelly pissaa, en oo käyny kertaakaan vessassa tänään. Ajattelin käydä illalla suihkussa, ja varmaan parin tunnin kuluttua käynkin. Teen varmaan niin, että oon pikkareissa, ja laitan tenninpallon mahan kohalle ja meen lattialle mahalleen, tai sitte otan paljon juomista ja leikin olevani vankilassa :DD

      • mokailia

        joo mäki oon pari kertaa yrittäny samaa ja tästä kerronkin mun mokat


        1 olin menossa suihkuun kauheella kiireellä oli tosi kova pissa hätä otin vahingossa pikkarit pois ja laitoin pallon mahaan niin pissa levis koko huoneeseen nolona siivosin sen

        2 no päikässä sitten leikittiin pallojen kanssa lentäjiä oli kauhee pissa hätä sit mun kaveri alko puhuu siitä miten se ei koskaan pissaaa housuun niin totta kai minäkin aloin kehuskella ja sitten otettiuin kisa että kuka voi olla pissaa matta pisimpään niin että pallo virtsa rakolla ja hävisin niin että virtsat levis ihan kunnolla ja että nolottti muut selvis kuivin housuin


    • jk

      vai niin

    • KINOSTII

      WHAT A FFFFFFF XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • Märkähousu

        Vähänkö mua kusetti koululla mä oon 8-9 vuotias ja mua kusetti välitunnil mä olin mun kamun kaa se ei suostunu mennä vessaa mun virtsaa paino sikana kunnes mä huomasin et kun olin vessan oven lähellä mun housut oli litimärät mää häivyin nolona luokkaan


      • Pissailija
        Märkähousu kirjoitti:

        Vähänkö mua kusetti koululla mä oon 8-9 vuotias ja mua kusetti välitunnil mä olin mun kamun kaa se ei suostunu mennä vessaa mun virtsaa paino sikana kunnes mä huomasin et kun olin vessan oven lähellä mun housut oli litimärät mää häivyin nolona luokkaan

        Mua pissatti auto matkal ja päämäärään oli 100 km mun virtsaa paino N.1000 kg ja mä pyysin lupaa poistua mua ei annettu mää vaan vengoilin ja pidättelin hirveesti kun oltiin perillä menin ottamaan n.9 lasillista vettä kunnes mulle lirahti.


      • Lirauttaja
        Pissailija kirjoitti:

        Mua pissatti auto matkal ja päämäärään oli 100 km mun virtsaa paino N.1000 kg ja mä pyysin lupaa poistua mua ei annettu mää vaan vengoilin ja pidättelin hirveesti kun oltiin perillä menin ottamaan n.9 lasillista vettä kunnes mulle lirahti.

        Otin kuvaa tietsikan kameralla ja riisuin housut alas tiesin et mulla ois lirahtanu kohta mun housuihi samassa kun menin tietsikalle ja peiton alle tunsin kuumat haarat ja pikkarit mulla oli lirahtanu ja sängykin oli märkä


      • J
        Lirauttaja kirjoitti:

        Otin kuvaa tietsikan kameralla ja riisuin housut alas tiesin et mulla ois lirahtanu kohta mun housuihi samassa kun menin tietsikalle ja peiton alle tunsin kuumat haarat ja pikkarit mulla oli lirahtanu ja sängykin oli märkä

        Joo mä taas olin kaupa7


      • minna-marjo
        Lirauttaja kirjoitti:

        Otin kuvaa tietsikan kameralla ja riisuin housut alas tiesin et mulla ois lirahtanu kohta mun housuihi samassa kun menin tietsikalle ja peiton alle tunsin kuumat haarat ja pikkarit mulla oli lirahtanu ja sängykin oli märkä

        mullakin on tullut samanlaisia ja se on kivaa minna-marjo


    • Never again!!

      Tulin 17-vuotiaana elokuvista elämäni kauheimmassa pissahädässä. En käynyt teatterin vessassa, koska yritin ehtiä bussiin, en ehtinyt ja jouduin odottaan seuraavaa tunnin, eikä vessassa voinut käydä missään koska asema oli kiinni eikä ollut vielä ikää baariin. Se hätä oli ihan hirveä ja kun olin jo ihan lähellä kotia en voinut enää istua paikoillani ja oli pakko jäädä bussista liian aikasin, odotin että ovi aikeis ja silloin multa pääsi pissat housuun, en vaan voinut asialle mitään. Kuulin kuinka joku poikaporukka (jossa joko oli tai ei ollut tuttuja,en todellakaan katsonut taakse enkä halua tietää) purskahti nauruun ja juoksin äkkiä ulos bussista autiotalon taakse ja odotin siellä pari tuntia, että housut kuivui ja kehtasin kävellä kadulla. Se oli yks elämäni kauheimmista kokemuksista.

      • hassua

        En tiedä onko sama tapaus, mutta olen nähnyt kun yksi tyttö juuri bussin oven avausta odottaessa pissas housunsa. Sillä oli tumman lilan/ jotkut violetin väriset byysat jalassa, jotka silloin oli muotia.


      • Anonyymi
        hassua kirjoitti:

        En tiedä onko sama tapaus, mutta olen nähnyt kun yksi tyttö juuri bussin oven avausta odottaessa pissas housunsa. Sillä oli tumman lilan/ jotkut violetin väriset byysat jalassa, jotka silloin oli muotia.

        Mie kuuntelin lesstaatiolaisten veissuutta, sit miult tuli het


    • voi ei..

      Kerran en ehtinyt käydä töissä vessassa ja kun työpäivän päätteeksi jouduin istumaan puhelimessa, hätä muuttui todella akuutiksi ja juoksin puhelimen kanssa vessaan(ajattelin vielä,että luojan kiitos ei ole enää lankapuhelin), en kuitenkaan saanut nappeja auki yhdellä kädellä, ja tilanne oli se, että puhuin tärkeää työpuhelua vessanpöntön edessä ja pissa ja kamala kak.. tuli housuun.

      Nykyään pystyn jo nauramaan asialle, silloin en.

    • vähä sama

      Joskus 15v sitten lapsena kun ei ollut vielä kännyköitä niin olin mummolassa ja sitten äiti soitti ja mulla oli kauhea pissahätä puhelimessa enkä kehannu lopettaa puhelua sen takia. Housuunhan siinä sit lirahti.

      • Pisupyöris

        Aarggh!! Olin 9vuotias olin mun besun kaa hesburgerissa kaksin oli kova jano otin 3 lasillista maitoo mun besu oli just haukkaamassa sen hampparia kun mä juoksin kiireellä vessaan sit se tietty halus tulla kans mä sanoin jalat ristissä ei! Ja rympytin ovea kunnes kuulin lorinaa hoisuihini oli tullu lirua juoksin pois hesburgerista ja mun besu kun istuin pyörää sitten tulin pois ja laitoin kädet haaroihin ja venkoili kunnes pisu tuli d.


    • .....

      Sulla oli siis tosi kova hätä!!Kuinka iso se lammikko oli??Minkä väristä se oli??Tarkotatko siis,että kaikki näki sun alapäänki??

      • Anonyymi

        Sitä mäkin mietin


    • jfjfeuu//6f6d323fjgg

      Ei meilläkään opettajat kauheen usein kesken tunnin päästä,
      mutta sitten kun sanoo että on ihan pakko mennä,
      niin ne päästää.

      Mutta kuinka sä kehtaat laskee housut alas kaikkien nähden,
      ootko tyttö vai poika? Onko tytöt ja pojat samalla liikuntatunnilla?

    • Joku

      Oletkohan tyttö vai poika? Mietin vaan kun kerran laskit housut alas. Eikös silloin näkynyt jotain sopimatonta

    • kakka housu 11 lälly

      oon 10 - 13 poika ja katoin kerran matsii yht äkkii tuli hirvee hätä kakka ja pissa ja matsi oli just loppumas ni en viitiy mennä vessaa sit se matsi loppu ja alko ki yhtäkii toinen se sit tiätty pualen tunnin aatelin et katon viäl tän et hätä ei hirvee mut sit tuli ihan kamala ja ku sit tiätty asutaa kerros talos ni 1 vessa iskä oli varannu sen ja menin vessan etee jalat ristis ootin mut iskä on kakkal ja hätä kauhee huuan iskälle et käyn ulkon lähin jalat ristis rappu käytävää koitin ehtiii ulos pissalle ja kakkalle otin paprun mukaa sit katoi ja koitin tilaa hissii mut hissi rikki luki menin jalat ristis tasa hypyiöl portaat alas ja pääsin ulos sit siin on pihal mummoi en mä ny siin viitti alkaa mitää lirutaa meen jalat ristis toisee pihaa kerros talon taa siel ei ketää mut sit mun kamu näkee mut just ku oon riisumas housui ei siin sit muutku housut ylös näin kamu kysyy voinko olla sanon en sit lähen sisää kävelle sit mun kamu lähtee ja sit jalat ristii ja sissää just ku pääsin sisää ni iskä ilmotyaa vessa sit meeni tukkoo joo ei muutku ulos takas näin lähin papru kädes jalat ristis rappu käytävää otin jalat pois ristis juaksin portaat pihalle ja mummoi eikä ketää enää ollu sit ku näin mun äitin ni sanoin moi äiti juaksin pois ja menin yhtee pussikko majaa ja aloin lirutaa sit ku liru loppu huamasin et papru on alhaal puu majan al sit en voinu käydä kakal ja ei muut ku hakemaan paruu sit mun kamu tuli sanoin vaa moi ja juaksin puistoo ja koitin käydä siäl kakkal housut ei aukee ja ihan HIRVEE hätä sit just ku farkut aukes ni tuli pualet housuu ja pualet pusikkoo sit äkii kotii vaihataa housui jee oli kivaa niiku tosi eivaa kamalaa

      • Anonyymi

        ei hyvää päivää, itse olen toivonut paljon lahjoja.


    • Aamupaskat housuun!

      Menin kerran työkaverin (silloin n.27-v mies) kanssa töihin. Työpaikan pihassa se sanoi, että onneks pukkarissa on suihku. Kysyin miks. Se vastasi, että siks, kun tuli just aamusonnat housuun.

      Itsellekin meinasi käydä huonosti,kun en ollut tehnyt kolmeen päivään ja olin menossa kotiin yövuorosta. Talon vieressä on metsä, ja onneksi oli. Pötkö kurkisti jo, kun taistelin kireän vyöni kanssa!

    • suunistusta

      Meillä oli liikunnassa suunnistusta yks päivä ja ne olivat viimeiset tunnit. En ollut käynyt kun aamulla vessassa ja tietysti minulle iski metsässä kauhea pissahätä. Me oltiin pareittain ja sanoin parilleni, että mua pissittää. Se ehdotti kaikkea, että mene tuonne vaan. Olin vaan, että kai mä kestän perille, mutta sitten myöhemmin sanoin, että kyllä mun on nyt pakko kyykistyä tuonne ison kiven taakse. Mun pari sano, että mene vaan. Minä odotan tässä. No sit kun oon justiin pissaamassa ison kiven takana niin huomasin, että tuossahan se rasti on just sen kiven takana mihin pissasin ja yks toinen pari tulee juosten sinne.

      Äkkiä housut ylös ja hirveät pidättelyt ettei pissat loput pissat tuu housuun ja sit jalat kaksin kerroin ristissä selitin toiselle parille ymhhh, että ööh joo juu se rasti on täällä. Sit se toinen huomasi ja sano, että tämä ei kyllä mikään vessa paikka kun täällä on rasti. Olin ihan nolona No sitten myöhemmin löytyi onneksi toinen paikka johon pääsin helpottaan koko halkeamaisillaan olevan rakollisen ja helpotti.

    • Kikikolmas

      Kerra oli kaupungilla teti jälkee hirvee kusihätä. Odotin bussia ja rakko painoi tiesin että kohta kusen housuun enkä olisi voinut mennä bussiin koska istumisasentoonn mmentäessä olisi tullut kuset housuun. Jote lähdin kävelee asemalle päin odottaen että joku menisi maksulliseen vessaan että pääsisin samalla ovenavauksella. No sitte pääsin ja huh

    • lumipissalle

      no ite oon 14v tyttö ja olin mun poikakaverinkaa ulkona. sitte mulle tuli kauhee pissa hätä eikä lähellä ollu vessaa... no menin siihe lumee istuun ja tein muka lumivuorta, samalla pissasin housujen läpi siihen lumeen. poikakaveri sano et mennää jo. nii sanoin et oota tää ei oo valmis, vaikka oikeesti yritin vaan peitellä lumeen tullutta pissaläiskää. sit mulla oli märät housut mutpoikkis luuli et se oli vaa lunta vaikka oikeesti pissaa :P

      • 12v poika

        Mäki pelasin tiatsikal kerran ja ku en tiätty malttanu mennä vessaan vaikka oli kauhee hätä vaan hain ison kupin kahvia ja ku kävelin takas koneel iski kamala hätä ja tiputin tottakai kuumat kahvit housuille sikku keskittymine herpaantu nii tottakai tuli pissat perään ja siniset karhun verkkari tuli vähä tummemmiks


      • minnamarjo

        pissaan vieläkin ihan tahalleen pöksyyn leggareihin ym.joskus


      • Herrasmies-valvoo

        Mä ainakin herrasmiehenä lupaan aina katsoa, ettei kukaan näe. ;)


      • Anonyymi

        OKEI HALUATKO JOSKUS TULLA KANSSANI SUIHKUUN?


      • Anonyymi

        mennäänkö alasti suihkuun? voidaan panna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mennäänkö alasti suihkuun? voidaan panna.

        mul käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mul käy

        okei.


      • Anonyymi

        pissasit housuun? no oliko pikkarit märät?


    • missä vanhemmat

      Ai 12-v poika netissä kahelta yöllä?

    • pääsi housuun

      Olin vaimon kanssa ekaa kertaa reissussa ja piti mennä hotellille, kun sillä oli hirveä paskahätä ja mulla järkyttävä kusihätä. Kaupassa oli pakko käydä ennen ku kauppa meni kiinni, ja uhrauduin sitten meneen sinne, että vaimo pääsi nopeemmin paskalle. No siinä kävi sitten niin, että siellä kaupan hyllyjen välissä multa lirahti. Seisoin jähmettyneenä enkä pystyny tekeen mitään. Tunsin vaan, kun kuumuus levis farkuissa ja posket muuttu punasiks. Sit ku pahin hätä oli tullu, sain taas pidätyksen hallintaani. Mutta housut oli haaroista ihan märät ja lattialla oli lammikko. Hetken siinä harkitsin, että juoksen ulos kaupasta, mutta tavarat olis jääny ostamatta. Keksin sit roikottaa reppua haarojeni edessä, että sain tavarat maksettua edes jotenkin kunnialla, mutta varmasti se myyjä sen huomas. Ei ***** mua nolotti. En oo siitä lähtien enää jättäny vessaanmenoo noin tiukalle.

    • kävipä nolosti

      Joku aika sitten kolmosen ratikkaan tuli Kampista n.16-v poikaporukka, joista yksi oli tullut Keski-Suomesta bussilla ja oli kauheassa lirtzuhädässä. Poika ei pystynyt edes istumaan, vaan seisoi ilmeisen painava reppu selässään ratikan takaosassa, ja kaverit yritti tsempata sitä jaksamaan. Ne oli vaihtamassa toiseen ratikkaan,ja lohduttivat,että vaihdon yhteydessä se voi käydä puskapissalla. Kun ratikka saapui pysäkille ja kaverit kertoi, että nyt jäädään pois,poika puuskahti "luojan kiitos!" Mutta vaihtoyhteysratikka oli jo tulossa. Ne lähti juoksemaan siihen suuntaan, poika ei ilmeisesti ensin tajunnut mistä oli kyse, kun juoksi mukana,mutta kun päästiin pysäkille ja ratikka kurvasi siihen eteen, se huusi kavereilleen, että "mennään jumankauta seuraavalla" ja "pitää mennä sinne puskaan!" ja "piteli itseään". Lopulta se kuitenkin hyppäsi muiden mukana ratikkaan. Menin itsekin siihen ratikkaan, koska kiinnosti tietää miten pojan käy. : D Toinen niistä kavereista alkoi puhua kaikenlaista, tyyliin, kun pääset meillä vessaan, kuset mahtavalla kaarella meijän vessanpönttöön. Poika näytti todella vakavalta, niin kuin olis itku kurkussa. Sitten se kääntyi ympäri ja tajusin, että nyt käy nolo juttu. Poika todella kusi housuihinsa. Ne jäi seuraavalla pysäkillä pois hyvin vaivautuneissa tunnelmissa.

      • kävipä nolosti

        No anteeksi sensuuri, pojalta karkasi pislirit pöksyyn, lorotti alleen, rakko petti ja pissihädät päätyi housuun.


      • Anonyymi
        kävipä nolosti kirjoitti:

        No anteeksi sensuuri, pojalta karkasi pislirit pöksyyn, lorotti alleen, rakko petti ja pissihädät päätyi housuun.

        Myydään kosteita strinkejä , kusiset 6 e ja monikosteet 7 e. Palautusoikeudella myyjään.


    • pissat housussa

      Yleensä käyn töissä iltapäivällä kusella,mut kerran en ehtinyt ja sit neljältä sinne meni porukkaa, niin tein päätöksen pidättää kotiin asti,vaikka oli valtava kusihätä. Junassa rupes tuntuun, että kuselle on päästävä nyt heti ja menin vessaan, mut se ovi oli lukossa eikä sieltä kuulunu mitään, vaikka koputin monta kertaa. Kun pääsin ulos junasta, juoksin täysillä lähimpään puskaan, mutta kun oli enää pari askelta, se alkoi tulla ja vauhdilla. Kun sain housut tieltä pois, ne oli jo ihan märät. Siinäpä sitten kävelin kotiin kuset selkeästi housussa. Tapahtui 5 v sitten.

    • rjerjt5rk5rk5

      Miellä oli seiskalla sellainen vähä ujompi tyyppi. Niin kerran tunnilla kattelin, että mitä toi heiluu ja keikkuu tuolilla. Sitten tajusin, että jaa sillä on kova pissahätä. Ajattelin, että menisi ny helkutti vessaan ennen kuin siltä tulee housuun. Ei se vaan pidätteli ja pidätteli. Sitten ajattelin, että kohta siltä kastuu housut. Sitten opettajakin huomasi sen ja sano, että kannastasiko kuule sun mennä vessaan?. sit se sano, että joo ja lähti.

      • Kakka-hätä

        Meil oli liikunnassa fudista ja oli ripuli tulossa ni paskoin kaikki siihe lattiaa ja ope söi ne!!!!!!!!!!!


      • koirulitjee
        Kakka-hätä kirjoitti:

        Meil oli liikunnassa fudista ja oli ripuli tulossa ni paskoin kaikki siihe lattiaa ja ope söi ne!!!!!!!!!!!

        en iha usko


      • varomamuja
        Kakka-hätä kirjoitti:

        Meil oli liikunnassa fudista ja oli ripuli tulossa ni paskoin kaikki siihe lattiaa ja ope söi ne!!!!!!!!!!!

        samiksii!! Itekki tapahtu noi mut ne mun ripulit päätyivät omaan suuhuni ja sitte olin kusikakakalla mamujen kaa ni kusin mamun suuhun ku iski kusi hätä mamu suuttu ja kostoks kakki kalkkunapaskat mun suuhun


      • Anonyymi
        Kakka-hätä kirjoitti:

        Meil oli liikunnassa fudista ja oli ripuli tulossa ni paskoin kaikki siihe lattiaa ja ope söi ne!!!!!!!!!!!

        Älä esitä!


      • Anonyymi
        varomamuja kirjoitti:

        samiksii!! Itekki tapahtu noi mut ne mun ripulit päätyivät omaan suuhuni ja sitte olin kusikakakalla mamujen kaa ni kusin mamun suuhun ku iski kusi hätä mamu suuttu ja kostoks kakki kalkkunapaskat mun suuhun

        Älä esitä!


      • Anonyymi
        Kakka-hätä kirjoitti:

        Meil oli liikunnassa fudista ja oli ripuli tulossa ni paskoin kaikki siihe lattiaa ja ope söi ne!!!!!!!!!!!

        En usko


      • Anonyymi
        varomamuja kirjoitti:

        samiksii!! Itekki tapahtu noi mut ne mun ripulit päätyivät omaan suuhuni ja sitte olin kusikakakalla mamujen kaa ni kusin mamun suuhun ku iski kusi hätä mamu suuttu ja kostoks kakki kalkkunapaskat mun suuhun

        En usko


    • mmmmmmnn

      Nuorempana discossa 90-luvulla oli hirveä tunne rakossa, kun olin ottanut pohjia ja paikan vessat oli lukittu sotkemisen takia,enkä vaan kehdannut pyytää järkkäriä avaamaan ovea. Ja söpö nuorimies alkoi piirittää, mikä normaalisti olis ollut ihan kivaa, mutta silloin ei, kun vessanpöntön kuvat vaan vilkkui silmissä.

      Kotimatkalla bussista pois jäädessä lorahti enkä saanut sitä mitenkään hillittyä, tuli pissat housuun.

    • en ehtiny vessaan

      Itelle ehkä hämmentävin tapaus koskaan tällä saralla oli baarireissu muutama vuosi sitten, kun oli baarikierroksella erittäin jäätävä kusihätä, mutta toimin silti maksumiehenä ja tilasin ensin juomat, ja maksaessani meinasi tulla housuun ja jätin vaihtorahat ottamatta ja juoksin vessaan, mutten ehtiny.

      18-vuotiaana rinnakkaisluokan poika yritti kusihädässä kerjätä joltain tuoppia, johon kusta, kun vessaan oli hirveä jono, mutta kukaan ei antanut, ja sit se päästi kukkaruukkuun. Kuulemma ei olis voinu odottaa enää hetkeekään.

    • ala-astemuistoja

      Joskus 80-luvulla ala-asteella käveltiin kavereiden kanssa koulusta kotiinpäin ja minua alkoi siinä matkan varrella kusettaa. Kaverille kertominen oli paha virhe kun se alkoi tahallaan kertoa naurattavia juttuja ja niin vaan kävi että kuset karkasi osin housuun, loput laskin lumipenkalle pili kourassa ohikulkijoista huolimatta.
      Alkoihan ne märät housut paleltaa talvipakkasella mutta onneksi eräs tuttu oli autolla liikkeellä ja otti kyytiin. En kehdannut kertoa että olin juuri kussut housuuni :D

      Toinen tapaus kerran ala-asteella myöskin liikuntatunnilla oli leukojenvetotanko ja punnersin siitä huvikseni yli niin siinä pinnistellessä pääsi kunnon raikuva pieru ja kaverit tietysti hörähti nauramaan, nauratti itseäkin :DD

    • tajuton hätä leffas

      Tää ei ollu koulussa, mutta elokuvissa. Ihan hirveä pissahätä. En ees tajuu miten ihmeessä sain sen pidäteltyä leffan loppuun asti. Tais hieman karkaillakin, mutta onneksi jaksoin suurimman osan vessaan, Farkuiskin vähä näky, mutta onneksi sain peiteltyä takilla.


      Ei enää ikinä limsaa leffas.

    • Nelli K

      Voi vitsi! Onneks se on mennyttä aikaa

      • 27.v nainen

        Kerran kun menin 3lkl kaverille nin sitten jossain vaiheessa menin vessaan ja mun kqveri huus että: nyt oikeesti päästä tai tulee housuun! No menin sitten ite ensin kun kaveri oli kuitenkin melko vasta käyny vessassa. No sitten se huus koko ajan että päästä oikeesti mulla tippuu jo pissaa! Sitten tulin lopulta ulos ja kaveri kusi oikeen kunnon paineella housuun piti jalkoja ristissä samalla. Niiden lattialle tuli kauhee lätäkkö ja se vielä pyys että voinko auttaa sen kusen pyyhkimisessä.


      • pidättelyä koulussa
        27.v nainen kirjoitti:

        Kerran kun menin 3lkl kaverille nin sitten jossain vaiheessa menin vessaan ja mun kqveri huus että: nyt oikeesti päästä tai tulee housuun! No menin sitten ite ensin kun kaveri oli kuitenkin melko vasta käyny vessassa. No sitten se huus koko ajan että päästä oikeesti mulla tippuu jo pissaa! Sitten tulin lopulta ulos ja kaveri kusi oikeen kunnon paineella housuun piti jalkoja ristissä samalla. Niiden lattialle tuli kauhee lätäkkö ja se vielä pyys että voinko auttaa sen kusen pyyhkimisessä.

        Olin pidätellyt koko koulu päivän ja kotiin lähtiessä minulla oli kauhea pissahätä. Ei siis tietenkään koulussa vessaan vaan pakko kotiin asti pidätellä. No sitten kun pääsen kotiin niin minun vanhempi sisko odottaa oven edessä jolta avaimet unohtunut. Sitten se sanoo, että päästä sisään minulla on kauhea pissahätä. Minulla on ihan sama juttu pissattaa niin kovaa, että housuun meinaa tulla. Sitten se menee ensin ja joudun odottamaan ja minulla meinaa tulla housuun odotellessa. Kaikin voimin pidätän ja jaksan vessaan. Taitaa olla joku sukuvika tai jotain kun ei koulussa voi vessaan mennä: D


      • pidättelyä koulussa
        pidättelyä koulussa kirjoitti:

        Olin pidätellyt koko koulu päivän ja kotiin lähtiessä minulla oli kauhea pissahätä. Ei siis tietenkään koulussa vessaan vaan pakko kotiin asti pidätellä. No sitten kun pääsen kotiin niin minun vanhempi sisko odottaa oven edessä jolta avaimet unohtunut. Sitten se sanoo, että päästä sisään minulla on kauhea pissahätä. Minulla on ihan sama juttu pissattaa niin kovaa, että housuun meinaa tulla. Sitten se menee ensin ja joudun odottamaan ja minulla meinaa tulla housuun odotellessa. Kaikin voimin pidätän ja jaksan vessaan. Taitaa olla joku sukuvika tai jotain kun ei koulussa voi vessaan mennä: D

        Niin ja toinen juttu oli kun kaveri käski koulusta suoraan kylään. Selitin jotain, että pitää käydä ensin kotona. Ihan vaan sen takia kun oli kauhea pissahätä. Se sitten sano, että mitä sinun siellä tarvitsee käydä. Tulee hirveästi kiertoa. Tule suoraan vaan. On meilläkin vessa, Se siis oli huomannut tunnilla, että minulla on kova pissahätä. Sit menin ihan noloksi ja selitin vaan, että joo vessaan tarvis päästä ja menin sitten kaverilla.


    • pissannut myös

      ootko tyttö vai poika?

    • Molempi huonompi

      En ehtinyt käydä vessassa ennen päivän viimeistä asuntoesittelyä, oli ihan hirveä pissa- ja kakkahätä enkä ehtinyt asunnolle ennen potentiaalisia ostajia, enkä vaan kehdannut mennä ensimmäisenä vessaan. Sitten asunnon omistajat sattui tulemaan paikalle enkä sitten vaan jostain syystä kehdannut mennä näytön jälkeenkään vessaan, vaan poistuin pihalle ja tajusin, etten ehkä pysty pidättämään läheisen ostoskeskuksen vessaan asti. Pihalla ei ollut ketään, ja juoksin roskisten taakse, vedin housuni alas ja kyykistyin. Ja siinä samassa katsoin parvekkeelle, jossa asunnon omistaja seisoi tupakalla ja tuijotti minua. Vedin housut äkkiä ylös ja juoksin pois pihasta. Ja siinä keskellä katua minulta tuli pissat housuun, kakat tuli kotipihassa. Kyllä otti päähän......!!!

    • öö...mun nolo juttu

      no mulle kävi sillain olin päättännyt etten käy vessassa päivään koska ajattelin laittaa pallon virtsa aukon kohdalle ja pidätellä siinä no olin syöny sinä päivänä karkkia kauhee kakka hätä no tein näin
      otin pallon virtsa aukon kohalle ja aloin vääntää kakkaa kun oli pakko päästä kakalle no sitte kävi näin jotain 3sangollista pissaa ja 5isoa kakka pökälettä nolotti toden teolla no äiti näki kun olin siistimässä niitä niin se vaan kysy menikö housuun no en kehdannut kertoa totuutta niin joudun nyt käyttää joka vuorokausi vaippaa ja viikonloppuisin mulla on tälläinen rytmi herään tutti suussa äiti ottaa mut syliin teen nopeesti kakan ja pissan ja äiti vaihtaa vaipan ja sit laittaa leikkii ja sit syön ja mun vaippa vaihdetaan ja meen päikkäreille herään ja vaipan vaihto leikin syön ja meen nukkumaan

    • tällästt

      Bussipysäkillä kerran oltiin kaverin kanssa kaupungista tulossa kotiin, niin kattelin, että mitä ihmettä kaveri steppaa ja nostelee jalkojaan ja ristii niitä. Sit mä tajusin, että jaa pissahätähän sillä on ja kauhea. No sitten siinä odoteltiin bussia. Ei vaan bussi tule mäkin alan tuntea pissahätää. Sitten lopulta kaveri sai sanotuksi jotain , että sais se bussi tulla. Ei muuta kun minulla on kauhea pissahätä. Jonka olin jo ilman sen sanomistakin kyllä huomannut jo vartti sitte. sitten mä ehdotin, että, että mennään johonkin vessaan ja mennään suraavalla. Kaveri sano, että joo niin on parempi. No sitten bussi tuleekin. Kaveri sano, että no menään sittenkin tolla vaan kai mä kotiin asti jaksan pidätellä vielä. Sitte kaveri sano, että nyt täytyy jäädä pois. Mä vaan, että aha. kaveri jää pois ja myöhemmin soitti sano pissaavansa housuun ja sitten 3km kävelle kotiin. No ei siinä kaikki mullekin oli tullut busissa kauhee hätä ku oltiin juotu mäkkäris jotain limsaa. Hyvä etten mäkään pissaa bussissa housuun ja teki tiukkaa pidättää kotiin asti. Eikä siinäkään kaikki äiti luuli, että olin juonu jotain alkoholia kun kiirehdin vessaan tyyliin takki päällä. Ku siitäkin jäi kerran kii. Kiva selittely siinäkin kun luuli, että oon juonut jotain siideriä ja siitä mulle tullut kova pissahätä, mutta en ollu tällä kertaa.

    • kauheet

      Mä olin jotain 11v. Ja hirvee kusihätä portaissa mun kamu vaa kiipes ja sit alapää tärisi ja olin ihan sillee paniikissa kamu vaa harppo ylemmäs ja kolmannes kerroksessa sit mulle tuli vahingossa ihan pieni pökäle
      Ja paukku.itkin ihan paniikis ovella kun mulle tuli ihan jättimäinen ripuli housuu ja juoksin sit pois ja mun housuihin roisku sitä kusta ja mä kusin ne tietty ihan märiks...

      • Anonyymi

        Oho oho


    • näin kävi

      Tuli pissa housuun yökerhon narikassa, mut onneks kukaan ei huomannu. Mitä nyt tyttöystävä ihmetteli myöhemmin miksei mulla oo alushousuja - heitin ne vessan roskikseen.

      • puhkes heti

        Olin kattomassa mun kamun kaa niiden uutta taloo,niin oli siinä ihan vitunmoinen kusihätä nii tottakai sit se yks nauratti mua ja mulla tuntu et virtsa ois puhkeemas.kamu sano jotai:kanakusitakanasi nii aloin nauraan ja kuinka ollakaan kuumaa pissaa alko valuu housuun xD


    • huomasi hädän

      Tais kamus huomata, että sua pissatti. Munkin kaveri huomas kerran kun en viittynyt niilä mennä veskiin ja pidättelin, niin kaveri huomas, että mulla oli hätä ja sanoi jotain, että varo ettei vaan tuu pissi housuun. Sitten oli pakko sanoo, että öö joo tarvii mennä vessaan.

      • naurupyörrytin

        Mun serkku oli meillä yötä ja sit mulla oli hirvee kusihätä ja menin makaan maahan jalat ylhäällä.Sit mua rupes naurattaan ja kusi valu pikkareista mahaa pitkin suoraan matolle arggh!!!


    • sen huomaa

      Oon kans miettiny ku mun sisko tekee joskus tota, että se makaa mahallaan sängys tai soffalla jalkojaan heilutellen , että onko sillä sillioin kova pissahätä? Ilmeisesti siis on ja pidättelee hätäänsä. Ihme touhuu ku ei voi mennä vessaa ja pitää jäädä pidättelee sitä hätää. Oon kans huomannu, että jotkut muutki jää pidättelleleen hättänsä ja ne menee vessaan vasta sitten kun on ihan pakko. mut mä en. Meen vessaan ajoissa. Ei muuten mutkun sen pidättelyn huomaa jossain vaiheessa et aha tolla on pissahätä, mutta miks se ei mee vessaan :D

    • näin kävi

      Me oltii yhes puistos pelaamas frisbeegolffii mun jätkäkaveri sen kaveri mä

      Mulla oli juotavaa mukana ja kun join paljon niin tietty mulle iski kauhee pissahätä. Koko puisto tai rata oli täynnä pelaajia. Missään ei mitään vessaa. Ainoo vaihtoehto olis ollu mennä johkin puskaan. Mä sitten kokeilin yrittää vaan sinnikkäästi pidätellä. Päästiin rata loppuun ja kestin hädän, mutta siinä kohtaa mulla oli niin kauhee hätä, että menaa hosuun tulla. Tuli sellainen tunne, että nyt vaan täytyy mennä johkin pissalle. yritän katella paikkaa joka puolelta ,mutta aina jossain on joku näkemässä. En siis mee pissalle vaan meen kauheessa hädässä jätkäkaverin autoon. En sano hädästä mitään vaan yritän pidättää ja pidättää. Onnistun. Jätkäkaveri heitää mun omaan kotiin ja just kun pääsen auton kyydistä ulos ja jätkäkaveri lähtee pissa vaan tulee hosuun ihan väkisin. No onneks kukaan ei pihassa nähny ja porukat oli pois kotoo.

    • mökkityttö

      Mökillä eilen. Ei oo sisällä vessaa. Alko tuleen ihan kaatamalla vettä ja ukkostaa ja eikös mulle tuu kauhee pissahätä.

      En todellakaan viitti lähtee ulos kaatosateeseen pissalle. Koitan si vaan pidätellä. Puoli tuntia pidätän ja totean, että ei hitto nyt on pakko mennä. Tuntuu, että tulee hosuun.

      Sataa edelleen kaatamalla. Katson ikkunasta ulos enkä mee vieläkään. Sit mun äiti huomaa kun heilun ja pyörin ja sanoo, että jaahas sulla on kova pissahätä etkä voi mennä pissalle eikö niin? Vastaan, että no niin. Ei tonne voi vaan mennä. Sit mun äiti hakee jonku vadin ja sanoo, että siihen vaan sit . Sanon, että ei ei siihen voi. Ejjei jei voi ja sit hiukka myöhemmin pissa alkaa karata housuun, mut ei koko lastii. Loput sit oli pakko kusta siihen vatiin. Tuli varmaan melki litra sitä pissaa.

    • Neeuska1

      olin matskun tunnil ja alko tuntuu et vessaa ois päästävä. Aattelin et kestän kotii asti. Lähin bussipysäkille ja hätä oli kovempi. Sit ae oli ihan karmee ja menin pois n.2 pysäkkii ennen ja attelin et jos juoksen kotii nii ehin. Lähin jaku olin ovel nii tun tu jotaa märkää housuis. Pissat housussa. Ja unohin et olin joku 2 luokan.

      • Neeuska123

        Miks et kyykistyny ja lorottanu?


    • Neeuska123

      Olin koulussa ja kello oli n.12. Meillä loppu koulu 4-5 tunnin päästä. Olin käynyt pisul viimeeks yöl klo 25:00. Oli kova kusihätä. Aattelin et kyl kestän kotii asti,mutta tuntu et ois tullu housuu. Ei tullu, ku koulu loppu Nii menin bussi pysäkille bussi tuli vast 30 min pääst aattelin et kyykistyn ja lorotan :D mut liikaa väkee bussi tuli oli saakelin kova kusi hätä oli pakko jää,ä bussist meinasin kusta mutku olin housut ja pikkarit laskenu Nii mun poikkis tuli:D sit vaa lähin juoksee :'D olin kodin ovel Nii housut ja pikkarit oli märät ja kuumat:( Pissa Housus!

    • ihm vaan

      Mitä ihmeen järkeä on kirjottaa tollasta?! Siis ymmärrän fetissit, mutta miks kirjottaa juttu, josta kaikki tajuaa, että se on sekopään kirjottama ja täysin keksitty??

    • trjjk5trjk

      Miks pitää lukee jos ei kiinnosta?

      Nää on tarkoitettu vaan niille joita kiihottaa nää jutut,.

      • ihm vaan

        Ei tässä ole kyse siitä kiinnostaako/kiihottaako nää jutut mua vai ei. Mua vaan ihmetyttää miten fetisisti kiihottuu selkeästi keksitystä jutusta. Luulisi, että halutaan kuvitella jutun olevan totta. Joten kirjoittaja voisi panostaa vähän enemmän. Eikö pointti kuitenkin ole, että yritetään luoda illuusio siitä, että asia on oikeasti tapahtunut vahingossa??

        Toinen pointti... Tää ei todellakaan ole fetissipalsta, ja jos noita selkeesti pelkässä kiihotustarkotuksessa kirjotettuja juttuja alkaa tulla, ketju poistetaan, kuten aina ennenkin.


      • Neeuska123
        ihm vaan kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse siitä kiinnostaako/kiihottaako nää jutut mua vai ei. Mua vaan ihmetyttää miten fetisisti kiihottuu selkeästi keksitystä jutusta. Luulisi, että halutaan kuvitella jutun olevan totta. Joten kirjoittaja voisi panostaa vähän enemmän. Eikö pointti kuitenkin ole, että yritetään luoda illuusio siitä, että asia on oikeasti tapahtunut vahingossa??

        Toinen pointti... Tää ei todellakaan ole fetissipalsta, ja jos noita selkeesti pelkässä kiihotustarkotuksessa kirjotettuja juttuja alkaa tulla, ketju poistetaan, kuten aina ennenkin.

        Mua ei ainakaan kiinnosta sun jutut. Iha sama mitä luulet.:D


      • ihm vaan
        Neeuska123 kirjoitti:

        Mua ei ainakaan kiinnosta sun jutut. Iha sama mitä luulet.:D

        Kannattais kiinnostaa sikäli, että nää ketjut poistetaan aina, kun teksteissä aletaan lipsua avoimesti fetissipuolelle. Nyt jo liikutaan siinä rajalla. Minä en näitä tekstejä ilmianna, mutta jos joku muu sen tekisi, nää saatettaisiin jo poistaa.

        Omien tekstejen jatkuva plussaileminen... on vähän.... no...


      • ihm vaan
        ihm vaan kirjoitti:

        Kannattais kiinnostaa sikäli, että nää ketjut poistetaan aina, kun teksteissä aletaan lipsua avoimesti fetissipuolelle. Nyt jo liikutaan siinä rajalla. Minä en näitä tekstejä ilmianna, mutta jos joku muu sen tekisi, nää saatettaisiin jo poistaa.

        Omien tekstejen jatkuva plussaileminen... on vähän.... no...

        Tekstien...


      • Anonyymi

        Oiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiken

        ????????


    • Neeuska123

      Mä en ainakaan oo keksiny näit. ET voit kyllä luulla mut tiiän ite totuuden. Mitä järkee kirjoittaa tollast?!

      • he he he

        Uskon, että kävit vessassa klo 25.00


      • ihm vaa

        "Mä en ainakaan oo keksiny näit." No, siinähän se tulikin. Nimimerkilläsi on kirjoitettu vain yksi tarina. Hyvä, että myönsit suoraan kirjoittaneesi useampia. Nyt niiden viimeinenkin uskottavuus meni.

        Kävit vessassa klo 25.00, oletetaan että tarkoitat klo 1 yöllä. Sinulla oli koulua viiteen (missä päin maailmaa koulua on noin myöhään..?) Jos et käynyt aamulla vessassa etkä koulupäivän aikana ja hätäsi oli niin kova, että sinulta tuli housuun, sinunhan täytyy olla henkisesti sairas, mutta ei sairaalakouluissa ole noin pitkiä päiviä. 17 tunnin pidättäminen on myös käytännössä mahdotonta eikä todellakaan tervettä. Ja kun vielä yrität kirjoittaa siihen tyyliin, että kyseessä oli täysi vahinko, ja :C housut kastu, niin huh huh ja hyvää päivää.


    • rithtu1€%

      Oli vitun kova kusi hätä. Olin kävveles himaa. Saakeli ku siin keskel katuu olin jalat ristis joku ohi kukkia huikkas et varo ettei tuu pisut housuu. Sir vittu just siin pissa karkaa sit viel tuli joku vitun pillupieru.

    • lisää töppäyksiä.

      Kirjoittakaa ny jotain muitakin töppäyksiä kuin hosuun pissaus. Tää palsta on aika kuollu kirjoituksista, mutta näköjään lukijoita täällä on. Joten lukijat vois myös kirjoittaa jotain. Varmasti ootte jotain joskus töpääneet. Olis hyvä saada tälle palstalle elämää. Muutakin töppäyksiä kun kerran kuussa joku pissanpidättely tai hosuun pissaus juttu.

    • Neeuska123

      Joo jos sua EI kiinnosta Nii sou! En oo sairas oli poikkeus päivä ja oon Kyl iha suomes oon. Ja en vastaa enää. Kirjottele vaa mitä haluut! Iha oikeesti ei sun tarttee lukee näit jos ne on sust niiku semmosta kaikkee älytöntä. Ja en välitä nois kirjotuksista! Ja PISTE!!!!!!!!

    • luenmyös näitä.

      Mua kiinnostaa myös nuo pissajutut ja mielestäni niitä saa tänne kirjoittaa vaikka ei olis tottakaan kunhan jutut ei mee ihan fetissin puolelle. Fetissi tarinat voi sitten kirjoittaa seksipalstalle. Toki siinä on se, että joku kysyy varmasti, että miten tää nyt liittyy johkin seksiin jos täälläsiä seksipalstalle laitta? Raja on toki hankala asettaa mikä sitten meneee fetissin puolelle ja mikä ei.

      • Neeuska123

        Joo tää on vika mihin vastaan. EN ole henkisesti sairas ei oo välii vaikka sun mielestä nää poistetaa ja mua ei kiinnosta noi sun selittelyt!


      • rupee kyllästttt
        Neeuska123 kirjoitti:

        Joo tää on vika mihin vastaan. EN ole henkisesti sairas ei oo välii vaikka sun mielestä nää poistetaa ja mua ei kiinnosta noi sun selittelyt!

        Olet ilmeisesti vähän vajaa, kun kirjoitat noin, vaikka kirjoittaja kenelle vastasit ei selitellyt mitään eikä puhunut viestien poistamisesta. Yritä nyt v.itun idiootti tajuta, että meitä on muitakin, joita nää jutut kiinnostaa, eikä me v.ittu haluta, että hyvä ketju poistetaan TAAS siks, että joku pelle alkaa kirjottaa sairaita juttujaan, jotka on kielletty tällä palstalla.


      • Neeuska 123
        rupee kyllästttt kirjoitti:

        Olet ilmeisesti vähän vajaa, kun kirjoitat noin, vaikka kirjoittaja kenelle vastasit ei selitellyt mitään eikä puhunut viestien poistamisesta. Yritä nyt v.itun idiootti tajuta, että meitä on muitakin, joita nää jutut kiinnostaa, eikä me v.ittu haluta, että hyvä ketju poistetaan TAAS siks, että joku pelle alkaa kirjottaa sairaita juttujaan, jotka on kielletty tällä palstalla.

        Kuule, mä en oo kirjottanu pitkää aikaa koska, nää ketjut on niin surkeet. Ja tiedoks EN oo mihäää hiton pelle! Ja ärsyttää SUN selittelys. Herää kukaa ei lue noit. Kukaa ei valita tollee. Ja PISTE!!!!!!


      • tod näk
        Neeuska 123 kirjoitti:

        Kuule, mä en oo kirjottanu pitkää aikaa koska, nää ketjut on niin surkeet. Ja tiedoks EN oo mihäää hiton pelle! Ja ärsyttää SUN selittelys. Herää kukaa ei lue noit. Kukaa ei valita tollee. Ja PISTE!!!!!!

        Oletko keski-ikäinen mies?


    • Neeuska123

      Olin joku 9-v. Olin kävelemäs koulusta kotiin siin loppu matkast tuli pissahätä. Oisin tietty voinu laskee housut alas ja kyykistyy ja lorauttaa. Mut en tietenkään tehny Nii. Sitte olin ovel jalat ristis avaimia ei löytynyt sit löysin Nii vahingos lirutin housuu. Kukaa ei nähny. Ei nolottany.

    • Smoojkikki

      ''Pissahousu'': meillä on ennen liikuntaa ruokailu oli kauhee jano join 5 lasii maitoo. Sitten kun alko liikunta oli jo pissahätä.No jotenki kestin tunnin mutta sitten paine vaan kasvoi ja kasvoi.Menin sanomaan opelle et saako mennä vessaan ope ei antanut.sitten oli vielä puoli tuntia jäljellä että ois päässy pois. Sitte hätä oli niin kova et meinas tulla housuu huusin et pakko päästä vessaan ope ei antanut. Sitte piti alkaa punnertamaan en enää kestäny. Laskin vaa housut alas ja pissa tuli. Suhisi vaan. Kaikki alko nauraa. Kesti varmaa 5 minaa ennenku se loppu. Jouduin siivoo sen.....

    • Pissasin pelissä!

      Olin lähössä jalkapallo peliin. En käyny vessassa, koska ei ollu hätä. Kaverin isä ja se mun kaverin haki mut peliin. Ekaks treenattii pelii varten. Sit valkku päätti pelipaikat. Olin eka vaihdossa. Sit alko peli. Mul tuntu et ihan kohta lirahtaa. Sit oli mun vuoro mennä kentälle. Sit kun tein maalin tuuletin tuntu et pissa tulee. Sitten laitoin jalat ristiin. Sit pissa tuli. Housut oli ihan märät. Sitten kaikki alko tuijottaa. Kaveri huomautti et " sun housut on märät" sitten kaikki alko nauraa. Nolotti iha sairaasti!!!!!! Sit päätin etten mee enää treeneihin tai peliin! huom! Olin 8 v.

    • Pisu 122

      Oli koulussa liikunta tunti. Oli iha sairaan kova pissa hätä. Pidättelin pidättelin pidättelin........... Pyörin jalat ristis kädet haarojen välis. Mietin et pitäiskö päästää housuu. Kysyin et saako mennä vessaa vastaus oli EI . Kusetti saakelist. Kamu kuiskas et miks vitus en mee kuselle. Olin sillee et öhöm... Ei pääse. Sitte se vaa karju et tol on saatananmoinen kusihätä. Ope sano et mee vessaa. Menin matkal olin varma et KUSISIN pökiin. Olin vesikin ovel kuinka ollaakkaa WC on varattu! Sit melkee päästin housuu. Vessa vapautu! Menin EI vessa papruu. Aattelin et iha sama. Sitte kellot soi lähin hätäsenä vessasta pois. Koulu loppu. Lähin kotiin pyöräl. Laitoin pyörää siin lukkoo. Kauhee bisu hätä! Sit avaimet hävisi . Löyty! Ja koulu-kirja JÄI! Ja eiku hakee. Ku lähin koululta. Nii pysäytin pyörän. Jätin tien varteen. Ja pusikkoon housut alas aloin pissii hirvee suhina sit nään et besu tulee SINNEPÄIN ! Ajattelin et kuseminen loppu vedin housut jalkaa ja pissa ei ollu loppunu vaan pissasin puolet housuu.

    • tälläne tarina..

      Kerran nukuin vähän pommiin. Kiireellä lähdin ja sitten en huomannu käydä edes aamupissalla. Tosin olin aamuyöstä käyny joskus viidenaikaa. Eikä lähtiessä ollu juuri hätäkään. Matkalla vasta tuli mieleen, että ai niin aamupissa. No mietin vaan, että onhan sitä koulussakin vessat ja kyllä sielläkin voi jossain välissä käydä.

      No niinhän siinä sitten kävi, että jo ruokailun jälkeen alko tuleen kova hätä. En vielä menny vessan, mut ruokailun jälkeisellä tunnilla oli jo kauhee hätä. Mietin, että kysynkö vessaan pääsyy. Katon kelloo ja mietin, että jos ny sinne välituntiin jaksais pidättää. 15 min vielä. pidätän ja pidätän ja hätä vaan pahenee. Tulee tunne, että nyt on lähdettävä. Meinaa pissa karkailla ihan pakosti. Ei auta nyt on pakko kysyä. Hei tota ope. Voisko käydä vesassa?
      Ope vaan, että tunti loppuu ihan kohta,. noni. Nyt kaikki rupee tuijottaan varsinki yks jätkä mun pidättämistä kun heiluttelen jalkoja. Sit mun kaveriki kuiskaa takaa, että miks sä et menny ruokkiksella vessaan. Mä huomasin, että sulla oli hätä kun syötiin. En vastaa siihen mitään. Muutakun, että nyt tunti loppuu. Kaveri sanoo, että mee nyt hyvänen aika sinne vessaan ja äkkii. Joo mä meen. Kaveri mä tuun sun kans,koska mullakin on hätä. Niin ei tarvi yksin mennä jos vessakäynti noin ujostuttaa. Mä vaan, että joo hyvä ja siinä samssa käytävällä alkaa karkailla. Pissaa karkaa aika paljon, Kaveri huomaa ja snaoo, että noonni myöhästä. Sitten mä muistin , että mulla oli liikka vaateet mukana. Pelastus! Sit vaan vessaan ja vaihtaa farkut verkkareihin ja päästään loput pissat. Sitten kaikki huomas ja yks sano, että tais tulla vähän hosuun. Et sä muuten noita verkkareita olis laittanu ku liikka tunnitki oli jo aamulla. oon vaan ihan nolona.

      • for shame

        Onneksi edes ymmärsit laittaa otsikoksi "tarina", koska ei tuontasoista kirjoitusta olisi kukaan todeksi uskonut. Kirjoittajien/kirjoittajan taso täällä alempana on hävettävän huono.


    • tälläsen tarinan kir

      for shame vois kirjoittaa kanssa jotain. Katsotaan onko taso sen jälkeen parempi kuin alampana. Ärsyttää tälläset jotka haukkuu muiden kirjoituksia, mutta sitten eivät itse kirjoita mitään ja myös ne jotka etsivät muiden kirjoitusviheitä,mutta samalla myös itse kirjoittavat väärin.

      • for shame

        Ehkä olen jo kirjoittanutkin?


    • töppääjä kännis

      Töppäys: Mua kusettaa ihan helvetisti ja oon ihan kännis.. enhheheh

    • onlynen

      Itelle sattu niiin,että olin vieraassa kaupungissa shoppailemassa,ja pisuhätä yllätti.Kun lopulta löysin vessan,niin se olikin maksullinen,ja ei tietenkään ollut käteistä.Siinä vaiheessa hätä oli jo niin kova,et en pystyny pidätellä.Pisut tuli housuun,ja huolella.Loppupäivä shoppailtiin sit tyylikkäästi pisusta märät farkut jalassa...

    • melkein hosuun

      Tultiin kaverin kanssa koulusta. Oli kauhea. pissahätä. Kaveri ehdotti, että mennään kaupasta hakeen yhet ES:ssät. Mä vaan. öhh joo. Sit juotiin ne ja tuli hirveä pissahätä. Yhä vaan pidättelin, mutta siinä vaiheessa kaverikin huomasi ja kysyi, että pissattaako sua?
      Vastaan, että öö ei,
      Kaveri on sulla hätä.
      Sitten tunnustan ja sanon täällä ei ole vessaa.
      No kaveri sano, että no sit mennään metsään tai johki puskaan. mullakin on hätä.
      Mä vaan et ei mihinkään metsään ei jejjei
      Kaveri vaan no kuse sit housuun.
      Sanon että ei kun pidättelen.
      Kaveri no kun tässä on jo pidätelty niin pitkään, että kohta rakko halkee.
      Mä vaan, että sullakin on niin kova hätä?
      No on on.
      No sit me lopulta mentiin metsään pissalle molemmat

    • !!!

      Olin kerron kansan laulu kisois ja!!! Oli pisuhätä kesken lauluu lähin juoksee vessaa :'D jos et usko et oon ollu sellases Nii VÄLII???!!!! Ei oo. Ja koht joku kysyy et mitä lauloin Nii lauloin Diandran outta my hed tai joku toölane.

      • Anonyymi

        Tää v.14 sekavat kirjoituksensa aloittanut vm.00 t-tyttö on kyllä ollut todella sekaisin :D Laulaa Outta My Head-kappaletta kansanlaulu-kisoissa :D


    • rjerjj

      Ei varsinaisesti niin kai töppäys kun selvisin kuivin housuin. Olin aloittamassa työt. Piti mennä pissatestiin tai huumetestiin. Niin tuli lähettyä sinne vähän liian kovassa pissahädässä, että pidättely kävi voimille bussissa. Sit kun olin perillä, niin ei voinut mennä edelleenkään vessaan ja olin ihan kupla otsassa kun pääsin perille ja ihan jalat ristissä ootin vuoroa ja pissa meinaa väkisin tulla ulos, mutta jollain ihmeen kupalla selvisin ja tuli ainakin testeissä pissaa ja aika paljon tulikin.

    • ---

      Tuossa joku tovi sitten matkustin bussilla Tampereelta Jyväskylään. Lähtiessä oli jo pissahätä, mutta ajattelin, että onhan bussissa vessa. Se sitten olikin rikki! Matkan edetessä hätä kävi niin kovaksi, että oli pakko päästää pissaa vähitellen pöksyihin. Perillä sitten housut (ja penkki) olivatkin kastuneet oikein kunnolla. Vähän noloa. En tiedä huomasko kukaan mitään, kun poistuin bussista viimeisenä.

    • tr19

      Mä jouduin kerran jäämään bussissa pois ja meneen puskaan pissalle ja sitten odottaan uutta bussia. Olin baarissa kitannut olutta ja se alkoi pissattaan bussissa niin kovaa, että muuta vaihtoehtoa ei ollut. Onneks tuli yks bussi vielä. Se oli varmaan viimeinen myöhään illalla.

      Niin ja näissä lyhempien matkojen busseissa ei ollut vessaa, mutta silti matka oli pitkä kun bussi kierteli ja kaarteli ja mulla oli ihan hirvee pissahätä ja lopulta tuli sellanen tunne, että nyt on vaan jäätävä pois kun tuntu ettei rakko kestä enää yhtään enempää. Sit vaan puskaan pissalle ja oottaan uutta bussia. Onneks tuli vielä puolen tunnin odottelun jälkeen . Eikä siinä kaikki kun pääsin buusiin mua alkoi se olut pissattaan vielä uudestaan, mutta sen hädän sitten pidättelin kotiin asti. .

    • ykskakskolme123

      Mä en juuri koskaan ole käynyt koulussa vessassa nyt ylä-aste aikana. Vaan kerran kun mummulta lähdin aamulla kouluun ja se juotti aamulla kahvia ja sitten tuli jo aamupäivästä kauhea pissahätä ja kesken tunnin piti lähtee kun en edes välituntiin jaksanu pidättää. Kun tuli ihan hirveä pissahätä tunnilla ja sit oli pyydettävä opelta lupa kesken tunnin vessaan. Yritin pidättää välituntiin, mutta ei tullu mitään kun oli ihan housuun pissaamassa ja siiten oli vaan lähdettävä. Onneks ope päästi vessan. Muuten olis tullu pissat housuun kesken tunnin jos ope ei olis päästänyt kesken tunnin vessaan. En tajuu, että miten mua silloin pissatti niin kovaa ja kello oli vasta jotain 11.00 kun muuten menee helposti koko koulupäivä, että ei kertaakaan tarvi käydä vessassa, mutta kai se oli toi kahvi joka teki sen kun mun mummu tyrkytti sitä mulle yks aamu kun olin sillä yötä ja lähdin sieltä kouluun. En ees juo paljon kahvia, mutta mummulla vaan aamulla, että no juodaan nyt sitten ja en ees miettinyt, että se pissattaa ja sitten kello vasta jotain 11.00 ja tunnilla hirveä pissahätä ja pakko lähtee kesken tunnin vessaan.

      • ei tullut housuun

        En tiedä sukupuoltasi, mutta moni tyttö huomaa juuri yläasteella sen ilmiön, että hormonitoiminnasta ja kuukautiskierrosta johtuen kehoon kertyy välillä nestettä ja kun turvotus poistuu on se yksi päivä, kun rakko onkin ihan täynnä jo ensimmäisen tai toisen koulutunnin jälkeen, vaikkei olisikaan juonut paljoa. Saman ilmiön kokee myös laihduttaja, jos on ennen syönyt paljon suolaista ja jättää ne pois ja syö esim. paljon salaattia.


    • ykskakskolme123

      Olen tyttö. Joo voi olla toiki, mutta veikkaan kuitenkin, että se oli kahvi joka tuolloin teki sen. Niin ja just kun eilen kirjoitin tämän niin justiin tänään tuli koulussa tunnilla kauhea pissahätä. Toki se oli vasta viimeinen tunti. Tällä kertaa pidättelin, mutta sit kun päästiin kotiin, niin oli pakko mennä koulun vessaan kun rakko oli halkeamassa. kaveri ihmetteli, että miks en mene vasta kotona kun sanoin ennen lähtöä, että pakko käydä vielä vessassa. Kaveri vaan sano, että mullakin on kauhea pissahätä, mutta meen kyllä vasta kotona vessaan. Olisin ehkä kotiin kestänyt kotiin, mutta oli vaan pakko mennä kun kauhea pissahätä.

    • vähän kännis olin

      Oltii eilen kavereitten kans raketteja ampumassa kaverin pihalla ja otettii vähä. Sitten mulle tuli ulkona kauhee pissahätä ja mä vaan pidättelin ja pidättelin ja sitten tuli sellainen tunne, että ei hitto nyt! Nyt ei voi pidättää enempää. Kysyin sitten kaverilta, että voisinko mennä niille vessaan. Se vaan sano, että lähdetään kohta .Katellaan nyt vielä vähänaikaa raketteja. Sanoin, että tarvii päästä nyt!

      Sitten kaveri läimäs mulle taskusta avaimet ja sano, että no mene. Ihan hirvee hätä ja sitten pysähdyn ja alkaa karkailla ja sitten karkaa melkein kaikki. Sitten takas ja vien kaverille avaimet ja sanon märissä housussa, että parempi, että meen omaan kotiin. Kaveri nauro ja nauro ja sano, että hitto sä oot nolo. Sitten se ehdotti, että kävellään meille ja sitten se vaan ymmärsi ja sano, että silläki oli hätä ja noita satuu. Onneks vanhemmatki oli uudenvuoden vietossa ja pääsin vaihtamaan housut niiden huomaamatta.

    • Mmmmmm...

      Mulle kävi näin: Olitiin ruokailussa mul oli hirvee jano join varmaa n.6-7 lasii maitoo XD Sitte välkällä oli saatanan moinen kusihätä. Tunnilla Sitte kaartelin ja kiertelin ku rakko oli puhkeemas. Katoin kelloo 11.35 koulu loppuu 13.45. Vit.u, että oli inhottavaa. Viimeisen viiden minan aikan en kestäny nousin pulpetilta huusin Pitää päästä veskiin pissa tulee housuu!!! Ope sano oota nää viis min. 3 minaa vaille rakko puhkes! Kaikki lirahti housuun.

    • InhottavaaMuttaHauskaa

      Meillä aina kun talvella on hiihtoa koulussa, pissaan housuun. Se johtuu siitä että mun kaveri kaatuilee koko ajan XD ja sitte mua naurattaa nii paljon että en vaa pysty pidättää...):

    • Pökäle

      Ku kerra liikkatunnil menin vessaan niin sitten vaan tein kuset pönttöön ja sitten tuleeki se nolo osa... En saanu enää verkkareit ylös ja venasin siel sitte ainaki puol tuntii ja ku tulin tunti oli jo loppunu. XD!

    • Anonyymi

      Tämä tapahtui kun olin 7.v menin ekaa kertaa isovanhempieni mökille sinne tuli isovanhempien lisäks veljeni matka kestää 4h
      Asiaan eli olin kitanu siinä matkan aikana limuu ja varmaa 6 pillimehuu ja puolessa väliä matkaa tuli hirvee pissahätä ja olin ujo lapsi nii en uskaltanu kysyy et voitasko pysähtyy jossain kohtaa pysähdyttiin kauppaan jossa oli vessa multa ja mun veliltä kysyttiin onko vessa hätä veli sano ei enkä mä uskaltanu sanoo et on joten sanoin ei mullakaan käytiin kaupassa siinä ostaa ruokaa jne ja enää oli oli joku 30 min matkaa jäljel ni ajattelin et kyl mä kestän tän vielä ja sit tuli mökkitie ja se on sellane mis on paljon jyrkkii alamäkii mikä ottaa vatsan pohjasta no yks mäki oli niin jyrkkä ni lorahti jonki verran housuun ei kuitenkaa kaikki ja oltii mökin pihassa nii astuin autost ulos ja kaikki kuset tuli housuu

    • Anonyymi

      Tämä tapahtui noin 2vk sitten olen 15
      Olin kaverillani odotamassa kun se kävi syömässä oli vähän pissa hätä ennen kun lähettiin ajatelin kuitenkin että kyllä se lähtee kohta pois mentiin käymään meillä hakemassa juoma pullo ja uimakamat kun käytiin uimassa unohdin siinä hässäkässä käydä vesassa no oltiin päästy uima paikalle se on siin järvi missä käytiin ajatelin että kusiain järveen mut siel oli niin paljon ihmisii nii en kehannu ku joku kumminki huutais täs on kussu joku ku lämmin kohta oltii siin uitu 2h ja löhettiin pois mentiin puistoon mikä oli uimarannn lähellä ajtelin et meen sinne puskaan kuselle mut siel oli liikaa ihmisii ni en kehannu ja mul oli hirvee jano ja join sen 1l juomapullon ehk 15 minassa ja se oli virhe ku tuli aivan sairas kusi hätä sanoin mun kaverille et mul on ihan hirvee kusi hätä nii se alko kutittelee mua ja sanoin et vittu lopeta kusen housuun ja se jatko sitä kutitusta päästin siinä pienen tipan housuun ja huusin ihan täysii mä kusen vittu housiin ni se lopetti siinä me sit juteltii ja se sano jotai mikä nauratti mua ni nauroin siin sille ja päästin toisen pikku lirun housuu sit laitoin jalat ristii nii se autto lähettii sielt puistostosta sit jonnekki vaa pyöräilee ja sit molemmat löhti kotii ja mä joudun ajaa yhes kohtaa sellast metsö tietä mikä on iha vitun töyssyne ja voin sanoo et meinas tulla kuset housuu olin koti pihas ovella nii ovi oli lukos nii rynkytän sit ni mun veli teki tahaltee kiusaa ja eu tullu heiti avaa ovee nii kusin sit housuu ja voun sanoo sitä muuten tuli

    • Anonyymi

      Tää "mun velille" "pissa hätä"-tyyppi on parhautta :D Ja sitten nää realismin kukkaset tyyliin en voinut pissata järveen, kun joku olis voinut huomata :D

      • Anonyymi

        Me oltiin kaverin kanssa viikko sitten uimarannalla ja mulle iski kauhee pissahätä. Niin kauhee, et en mennannu pystyyn enää pidättää ku olin juonu paljon limuu. Missään ei minkäänlaista veksimahdollisuutta niin eikun vaan uimaan ja veteen helpotus:D


    • Anonyymi

      Olin 15 ja mentii mun perheen kaa kylpylää lomalle matka kesti 10 h aina ku kysyttii kellää vessahätä kaikki sano ei ni mäki sanoin vaik oli hirvee kusihätä pysähyttii ostaa juotavaa ja mä ostin cocacolan mä joun sitä siin ja se kusi hätä koveni koveni kysyin et kaua viel ni iskä sano 20 minaa ajattelin et kyl mä pärjään no tietenki meiän pitää mennä sellast tosi huono kuntost tietä ja joka töyssys tuli pari tippaa housuu olin siis pidätelly yli 10 h sit päästii sinne hotelille ja siin pitää aina jotai selitellä iskä sano sen jälkee et kamat huoneesee ja syömää laitettii kamat huoneesee ja mentii syömää en ollu edellenkää käyny vesas sanoin mun velille ku syötii et mul on hirvee kusi hätä ni tietenki se alkaa kutittaa mua sit sanoin lopeta lopeta lopeta ei lopettanu jatko vaa ku se ajateli et osaan pidätellä no osasinhan mä ylu 10 h mut sit ne se alko vaa tulee se kusi eikä se enää lopunu juoksin ihan täysii vessaa pääsiin pöntölle nii helpotti vaaleen harmais housuis oli kiva märkä läntti perseen ja alapään kohal äiti kysy sen jälkee et kävikö vahinko mä vastaan pieni ja kaikki alkaa nauraa nolotti

    • Anonyymi

      Tällä yhdyssanoja vihaavalla "mun velille" realismin kukkasia tyyliin istuttiin autossa 10 tuntia eikä vanhemmat ihmetelleet, ettei käy vessassa kertaakaan-tyypillä on ainakin itseironian tajua :D

      • Anonyymi

        Olen kyllä miettinyt onko tämä tyyppi yksinkertainen, lapsi vai nuorta esittävä ikämies. Jotenkin tuo "mun velille" ei kuulosta kovin luontevalta vaan siltä, että tyyppi kirjoittaa tahallaan huonosti. Tottahan kirjoitukset eivät tietenkään voi edes teoriassa olla ja kirjoittajan ikäkin vaihtelee.


    • Anonyymi

      Mina-sanaa käytetään usein lähinnä Helsingissä/PK-seudulla mutta nyt herää kysymys missä mahtoi olla se kylpylä, jonne kesti ajaa 10 tuntia :D

    • Anonyymi

      Jaa nolotti? Et halunnut 15-vuotiaana pissata housuusi kaikkien nähden? Ja silti pidättelit epätoivoisena hirvittävää pissahätää yli 10 tuntia etkä käynyt hotellilla vessassa ja isäsi, joka tiesi, ettei tyttärensä ollut käynyt vessassa yli 10 tuntiin vaati, että lähdet suoraan ravintolaan käymättä vessassa? Ja tiesit missä ravintolan vessa on, koska osasit juosta suoraan sinne, muttet kuitenkaan mennyt sinne aiemmin vaan koit tarpeelliseksi istua ja pidätellä ja valittaa hädästäsi veljellesi? Mikä muuten oli motiivi matkustaa autolla 10 tunnin päähän kylpylään, kun Suomessa on useita kylpylöitä ympäri maata, sikäli kun nyt Suomessa asut?

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin olen joskus nolannut itseni tarkoituksella. Join paljon ja lähdin ulos maastohousuissa ja hevibändin t-paidassa, olin ajanut pääni kaljuksi. Kävelin ulkona kunnes alkoi tuntua, etten kohta ehdi vessaan ja lähdin takaisin kotiin. Kerrostaloni alaovella oli pakko pysähtyä ja silloin kovalle kundille kävi pissavahinko, vaikka kuinka pihtasin. Samalla hetkellä talon lihavat, maahanmuuttajataustaiset naiset astuivat ulos ovesta ja näkivät, kun rasistinnäköinen, lihaksikas mies liritti nolona housuunsa. Olin siis seuraavana päivänä muuttamassa pois talosta ja toiselle paikkakunnalle, siksi kehtaisin tehdä näin, kun ei tarvinnut enää nähdä naapureita.

    • Anonyymi

      Kerran näin Linnanmäellä, kun yhdelle pojalle kävi todella epäonnisesti. Jonotettiin City expressiin, kun poika sanoi isälleen, että on kamala pissahätä. Ilmeisesti isän veli kysyi pitäisikö lähteä vessaan mutta isä naurahti pojan pärjäävän kyllä. Sitten kävi niin, että poika ja setänsä mahtuivat juuri junaan, mutta isä ja pikkuveli eivät mahtuneet. Katselin, kun poika istui kolme kierrosta junan kyydissä naama erittäin vakavana, tiedostaen, ettei pääsisi nopeasti vessaan vaan että hänen pitäisi vielä jäädä odottamaan isää ja pikkuveljeä. Sitten me menimme kyytiin ja ensimmäisellä kierroksella poika seisoi rauhassa setänsä vierellä. Toisella kierroksella ohittaessamme heidät poika tanssi ja pyllisteli. Viimeisellä kierroksella, kun kyytimme loppui poika seisoi nolona ja liritti housuunsa kaikkien nähden.

      • Anonyymi

        Oltiin kerran pitkällä auto matkalla mun äitin iskän ja sisarusteni kanssa ja sisaruksiani ovat 11 ja 10 vuotiaat isosiskoni sekä 8vuotias pikkuveljeni mutta myös 6vuotias pikkusiskoni sekä minä olin silloin 9v tyttö

        no haaluutteko kuulla mitä tehään pikkuveljeni kanssa joka ilta no aina yöllä/illalla Ei käydä vessassa vaan painetaan toistemme rakkojen kohdalta niin kaikki pissa valuu sänkyymme ja ollaan alasti kun pissitään sänkyyn se vaan tuntu aina niin kivalta ja ehkä vähän seksikkäältä😳😲😯



        mutta ny takaisin asiaan;)

        Lähettiin siis aamulla klo 7 ja nyt kello oli jo 10 olimme siis kaikki pidättänyt hätiämme 3-4 tuntia paitsi pikkusiskoni6v koska hän on kakannut housuun jo monesti mutta hänet on tutkittu monesti joten hänessä ei ole vikaa ja siksi pikkusiskollani on vaippoja mukana mutta sitten pikkuveljeni8v valitti hirveää kakka hätää kun taas isosiskoni 11v valitti kamalaa pissahätää ja itselläni oli myös hirveä Kakkahätä mutta mitä olisimme voineet tehdä kun olimme tiellä missä ei ollut mitään vessaa tai puskaa eikä puitakaa no sitten....


        Isosiskoni 10v rupesi myös valittamaan jättimäistä pissa hätää ja isosiskoni10v on monesti 4lk koulussa pissannnut tai kakannut housuun ja tullut kotiin märillä tai kakkaisilla vaatteilla kesken päivän

        Ja mikä pahinta hän on ollut monesti koulussa vain pikkareilla ja hameella eli jos hän on pissannut pikkareihinsa niin se kaikki on valunut vaan pikkareista jalkoja pitkin alas ja kerran kun olin suihkussa niin sitten isosiskoni10v juoksi naama punaisena vessan pöntölle ja itki jotain että taas tuli koulussa kakat ja pissat housuun ja itki kovempaa PS. Hän ei tainnut huomata minua kun olin suihkussa. Ja jos hän on kakannut koulussa housuun niin kakan on pitänyt valua pikkareista lattialle koska hänellä oli kura kakka vaihe menossa.


        Ja takaisin asiaan

        Isosiskoni10v siis Pissi housuihinsa kesken matkan ja odotti naama punaisena että pääsisi johonkin siistiytymään.

        ja siitä muutama minuutti myöhemmin pikkuveljeni8v ähki ja väänti ja huusi äidille: äiti kakka on jo kalsareissa asti en voi enää pidättää! ja kun sen oli saanut sanotuksi niin kura kakka valui jo veljeni shortseissa siitä 20 min myöhemmin näimme pienen tankkaus paikan ja kun olin jo juoksemassa vessalle minulta ja isosiskoltani11v pääsi ensin pissat housuun ja perässä kakat mutta ei kura kakat vaan pökäleet😳😳😵😕😰 no sitten siistyidyttiin ja jatkettiin matkaa ja ei enää siitä puhuttu =(


      • Anonyymi

        Kerran olin 9-10vuotias tyttö kun olin tosi hyvä jalkapallossa ja harrastin sitä myös

        No sitten harkoissa kaikki aina mahtailee toisilleen taidoillaan niin määkin sitten rupesin tekemään ja otettiin aamusta iltaan kavereiden kanssa jalis otteluita ja lopulta oltiin todistettu että minä osaan jalista parhaiten ja voi että kun toisiks parasta hävetti mutta itsehän halusi mut haastaa ja sitten kahen viikon päästä mua pidettiin jo meidän joukkueen parhaimpana pelaajana mutta vieläkään toisiks paras pelaaja ei halunnut että olisin paras pelaaja meidän joukkueesta no siitä vielä viikko niin oli taas harkat ja mää olin juonu paljon vettä koska huomenna olis MM kisat joten nyt kaikkia panostettiin oppimaan vielä viime hetken parhaita kikkoja joten join paljon ennen lähtöä että jaksan juosta ja niin poispäin no...


        Sitten harjoiteltiin uusia temppuja ja otettiin vielä monta ottelua että kaikki oppisi jotain ja sit opin IHAN TOSTA VAAN UPOUUDEN KIKAN JOTA MYÖS VALMENTAJAMME SANOIVAT ETTÄ JOS SEN HALUAA OPPIA TAI OPPII PITÄÄ OLLA JALKAPALLON HAKKERI! No sitten kaikki keräänty mun ympärille JOPA TOISIKS PARAS KADE PELAAJA ja katsoi kun mä vaan tein sitä enkä lopettanu ja sit kaikki oli jo minin päästä juomassa ja istumassa katsomassa kun en edes halunnu lopettaa


        Mutta sitten se kävi : o : ( yks pelaajista sano että on kauhee pissahätä ja juoksi vessaan sit oli pissiny ja veti vessanpöntön ja sitten TUNTU VAIN PIENI NIPISTYS JA PISSAT JO SUHISI JALOISTA PALLON PÄÄLLE JA MUA ALKO IHAN HIRVEESTI HÄVETTÄMÄÄN KUN PALLO OLI TÄYNNÄ MUN PISSAA JA KAIKKI VAAN NAURO MULLE JA SE KADE PELAAJA NAURO NIIN MAKEASTI ETTÄ KYLLÄ PUNASTUIN JE VIELÄ PERÄÄN PIERU SELLANEN KOVA PRÖÖT! PIERU JA KUN PIERASIN LOPUSSA SE OLI LIIKAA!!!!! Niinpä sitten juoksin pois kotiin ja kotona kerroin äitille ja sitten ite menin koneelta poistamaan itseni siitä jalkapallo joukkueesta! JA huomenna olisin halunnut mutta en vaan voinut mennä sinne MM turnauksiin sen pissan lorotuksen sekä pieruni jälkeen revin kaikki jalkapallokuvani ja en voinut enää edes koulussa astuakkaan jaliskentälle mikä onni että koulussa ei ollut jalis kavereitani eikä kukaan tiennyt mitä oli käynyt.



        No siitä kuukauden päästä minulla alkoi menkat ja se oli ikäiselleni tytölle pelottava kokemus ja sain koulusta viikon vapaata kun sitten menin viikon päästä kouluun niin siellä oli alkanut kaverini mahtailla että pystyy pidättämään pissaansa kauan ja en halunnut enää vahinkoa käyvän joten sanoin että en tule leikkiinne mukaan mutta sitten he sanoivat etteivät ole kavereitani jos en tule mukaan ja niin sitten he saivat minut mukaan siihen typerään juttuun no olimme kaikki tyttöjä joten menimme vessaan ja ovi lukkoon vain ja sitten riisuttiin housut ja sitten pikkarit ja paineltiin toistemme rankkojen kohdalta niin sitten se kävi taas minulle eli tuli taas pissat mutta tyttöhän ei osaa ohjata pissaansa niin eiköhän siinä sitten niin käynyt että pissaa lensi myös kavereitteni päälle ja ensin he suuttuiva mutta sitten nauroivat ja pilkkasivat minua että pissin housuihini ja kertoivat kaikille ja niin myös minulla ei ollut kavereitakaan enää😳😳😰😰😭😭😕😕😵😵.

        No kertaanpa vielä mitä kaikkea minulle kävi :pissin housuihini jalkapallossa, alkoi menkat,en enää harrasta jalista,pissasin parhaiden kavereitteni päälle niiden nähden kun pissaan ja kun he näkivät pimppini ja muun elimistöni myös pissarakkoni se oli aika seksistä pissata kavereitteni päälle ja kun he näkivät kun minulle tapahtui inhimillinen asia #seksistä,ja kaverini erosivat sekä koko koulu sai kuulla että pissin housuun. Oli kyllä tosi kiva lapsuus mulla😳😳😵🙄😠😓


    • Anonyymi

      Eli ilmeisesti tää kirjoittaja on siis yksinkertainen poika? "Tyttöhän ei osaa ohjata pissaansa joten pissasin kaverieni päälle" ja "sain kuukautisten takia viikon vapaata koulusta". :D

      Yhdyssanojen täydellinen osaamattomuushan ei, kuten valitettavasti olemme elämässämme huomanneet, kuitenkaan välttämättä tarkoita, etteikö kirjoittaja voisi olla aikuinen... Toisessa ketjussa hänellä alkoi tapahtuman jälkeen kuukautiset kaksi viikkoa tapahtuman jälkeen, tässä kuukauden päästä. Ehkä tällä tyypillä on joku kuukautisveri-fetissikin? Transtyttö?

    • Anonyymi

      Alussa kerron että oon tyttö. Mää olin kerran koulussa vessassa niin menin vessaan en saanu ovea lukkoon ja oli iso hätä istuin pöntölle ja rupesin lorottamaan ja sitten ovi ei siis ollut lukossa niin kyllä hävetti kun sen avasi mun yksi kaveri! Nostin siinä samalla housut ylös kun säikähdin niin paljon mutta pissa ei ollut vielä loppu! No siinä sitten kaveri kattoi kun yks oli pöntöllä mutta sitten nousi vaan lorottamaan housuihin (olin kolmosella kaveri myös) ! (Olin 8)➡️➡️➡️ Sitten yhesti kun menin vessaan sain kyllä oven lukkoon mutta en saanut housun vetoketjua auki! Siinä yritin 3min mutta sitten luovutin. En kirjaimellisesti jaksanut enää yrittää avata tyhmää vetoketjua.! Ajattelin että mitä teen mutta koska käteni mahtui silti housuihin otin vessapaperia ja tungin oikein kasan sinne ja lorotin. Silti meni vähän läpi mutta mustat housut niin olet turvassa! Paitsi hajusta jää kiinni toisinaan😰😱😭. Sitten vielä yksi mutta lyhyt juttu minkä muista kun olin 10v oltiin serkkujen kanssa mökillä ja kun oltiin uitu mentiin suihkuun suihkussa oli yksi ikkuna alhaalla (en tiiä miksi joku pervo on sinne ikkunan tunkenu? P.S. ei ollu mikään paras mökki myöskään) ja kun olohuoneessa oli ihmisiä kukaan ei tykännyt käydä pesulla.... muilla näkyi vain jalat ikkunasta.... MUTTA MULTA NÄKY ELIMET KUN OLIN 10V LYHYT KAPPALE! En siis mikään mini skidi vaan ikkuna oli pistetty aika alas ja vähän ylös... menin pesulle ja olohuoneessa ei ollut ketään paitsi mun pikkusisko Peppi (9v.) No menin pesulle ja kun mää pesin hiukset niin pojat siis mun serkut (7v 10v ja 8v) tuli siitä ikkunasta urkkimaan ja nojasivat oveen jos saisivat sen auki.. melkein! joten menin vasta painoksi en todellakaan jaksanut 3 poikaa vs 1 tyttö joten kaaduin suihkun lattialle (Ei sattunut) ja ovi aukesi! Sitten mun päälle kaatui Vili! Eli se 8vuotias poika olin alasti ja se kaatui myös mun päälle alasti! (Pojat oli tulossa suihkuun) elikkä: kaaduin suihkun lattialle alasti selälleni ja sitten 8vuotias serkkuni Vili kaatui alasti minun päälle mahalteen...
      Loppujen lopuksi tykätään toisistamme ja mennään vessaan kahdestaan tekemään "SUS" juttuja. 🔞

    • Anonyymi

      Ai joo tää on tää "elimet näkyvillä"-transtyttö.

      • Anonyymi

        Mä luulen, että hänellä on jonkinsortin diagnoosi. Ei nyt välttämättä ihan kehitysvamma mutta jotain sen suuntaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, että hänellä on jonkinsortin diagnoosi. Ei nyt välttämättä ihan kehitysvamma mutta jotain sen suuntaista.

        Lueskelin eilen transpalstaa, jossa vuonna 2014 14-v transtytöksi esiintyvä kirjoitti aivan samalla tyylillä kuin tuo kirjoittaja. Hän oli siis sairas tai sitten jollain tavalla vammainen. Olen aika varma, että kyseessä oli sama henkilö. 22-v nainen tai naispakkomielteinen mies, pippelin omistaa muttei haluaisi. Sääli, jos on oikeasti trans, koska hoitoihin ja alapään leikkaukseen ei hänen mielenterveydellään kyllä taida päästä. Itsekin olen transmies ja miehenä elän, vaikka pimppi löytyy, ja pissafetissi, mutta täysjärkisenä sain hormonit ja näytän mieheltä jo 20.vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueskelin eilen transpalstaa, jossa vuonna 2014 14-v transtytöksi esiintyvä kirjoitti aivan samalla tyylillä kuin tuo kirjoittaja. Hän oli siis sairas tai sitten jollain tavalla vammainen. Olen aika varma, että kyseessä oli sama henkilö. 22-v nainen tai naispakkomielteinen mies, pippelin omistaa muttei haluaisi. Sääli, jos on oikeasti trans, koska hoitoihin ja alapään leikkaukseen ei hänen mielenterveydellään kyllä taida päästä. Itsekin olen transmies ja miehenä elän, vaikka pimppi löytyy, ja pissafetissi, mutta täysjärkisenä sain hormonit ja näytän mieheltä jo 20.vuotta.

        Itselleni kävi aikoinaan mieletön pissajuttu, kun iskin yhden naisen baarissa ja vaikka elin siihen aikaan naisena (lesbona) en halunnut käydä naistenvessassa ja matkalla naisen luo oli niin kova hätä, että olisin melkein ollut valmis käymään kyykkypissalla, mutta pidättelin kuitenkin, ja kun päästiin sen kotiin se meni ekana vessaan, ja odotin vessan ovella housut polvissa, mutta äkkiä en pystynyt enää odottamaan ja pissasin vaan. Nainen avasi oven ja näki, kun seisoin jalat levällään ja pissani lorisivat suoraan polvissa oleviin housuihini. Puna hiipi poskilleni mutta hymyilin vaan reteästi ja totesin, että joskus se rakko pettää meillä butcheillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni kävi aikoinaan mieletön pissajuttu, kun iskin yhden naisen baarissa ja vaikka elin siihen aikaan naisena (lesbona) en halunnut käydä naistenvessassa ja matkalla naisen luo oli niin kova hätä, että olisin melkein ollut valmis käymään kyykkypissalla, mutta pidättelin kuitenkin, ja kun päästiin sen kotiin se meni ekana vessaan, ja odotin vessan ovella housut polvissa, mutta äkkiä en pystynyt enää odottamaan ja pissasin vaan. Nainen avasi oven ja näki, kun seisoin jalat levällään ja pissani lorisivat suoraan polvissa oleviin housuihini. Puna hiipi poskilleni mutta hymyilin vaan reteästi ja totesin, että joskus se rakko pettää meillä butcheillakin.

        Ihanin päivä elämässäni oli, kun ihastukseni (nainen) suostui humalassa kanssani pissaleikkiin. Sovimme, että klo sillon ja sillon tapaamme hänen kotikatunsa päässä, joka on täysin autio eikä sinne näe pimeällä, ja pissaamme molemmat paineella housuumme toistemme takamuksia samalla pidellen. Odottelin häntä rakko aivan täynnä ja olo oli jo todella tukala ja pelkäsin tietysti, ettei hän tulekaan, sen lisäksi pelkäsin, etten voi odottaa niin kauan, että hän tulee. Olin tietysti juonut todella paljon, jotta hätäni olisi kova. Siinä pimeydessä olisi ollut hyvin helppoa käydä kusella ja siksi piti kävellä ympyrää, että sain rakon pysymään hallinnassa. Lopulta näin hänen tulevan, hän juoksi täysillä luokseni ja hänellä oli sama ongelma kuin minullakin, hän oli juonut liikaa. Hän tarttui suoraan pakaroihini ja huusi punaisena, että mä pissaan jo! Tartuin myös heti hänen takapuoleensa ja kuulin, kuinka häneltä ropisi pissat maahan, itseltäni lirahti jo ennen kuin ehdin ajatella mitään, aloin sitten päästellä paineella kuten hänkin ja oli epätodellista vaan seistä siinä ja pissiä kuin pikkupoika. Ja katsella samalla ihastustani, jonka housut liimautuivat reisiin kiinni kuten joskus pikkutyttönä, kun pitkän pidätyksen jälkeen kodin nurkalla alkoikin kovasta pinnistelystä huolimatta liristä pikkuhousuihin ja tuli tippa silmään.


    • Anonyymi

      Kaksi kertaa elämässäni olen nähnyt, kun aikuinen pissaa housuun. Olimme poikaystäväni kanssa menossa kotiin, kun hän sai puhelun, että pitäisi äkkiä mennä tenniskentälle vetämään tennistunti erään varakkaan perheen teineille, kun vakituinen opettaja ei päässytkään paikalle. Poikaystävälläni sattui olemaan hirveä pissahätä, ja kun kaarsimme kentän laidalle hän alkoi kiroilemaan, että eihän hänellä ole tietenkään vessojen avainta mukana ja että minne hän pääsee nyt kuselle. Mitään suojaa ei ollut ja paikalla oli jonkin verran ihmisiä, hänen oli vaan pakko mennä pitämään tunti ja pidätellä. Tunti ei ollut ihan lopussa, kun äkkiä häneltä meni jalat ristiin. Hetken hän seisoi siinä ja pinnisteli nolona, sitten hän pikakäveli punaisena ulos kentältä ja pissasi housuunsa koko ajan. Kentän ulkopuolella hän kävi sitten pissalla, kun ei jaksanut enää välittää, vaikka kaikki näkivät.

      Toisella kerralla olin toista poikaystävääni vastassa bussilla ja hän sanoi heti, että on ihan kauhea kusihätä. Hänellä oli pitkä nahkatakki ja pihassani hän sanoi nolona, että nyt tulee kuset housuun ja takin alta pääsi lätäkkö maahan.

      • Anonyymi

        Mitäköhän ne teinit ajatteli, kun opettaja lirautti kovassa hädässä kalsonkeihin? Kun niille paljastui, että se on pihdannut koko tunnin niiden edessä epätoivoisesti?


    • Anonyymi

      kauhein kusihätä koskaan kävi 7-luokalla, talvella, kun olin jo ruokailusta asti pidätellyt. kävelin reippaasti kotiin et pääsisin veskiin, no kotona tajusin et treenit alkaa puolen tunnin päästä ja siinä se vessahätäkin sitten unohtui kun kiireesti juoksin takas 2,5 kilsaa treeneihin. loppumatkasta kirosin ja kiemurtelin kun tiesin ettei ovet aukee jos tulee myöhässä. no siellä paikan päällä sitten kusetti niin paljon ettei voi edes kuvailla. istuin oven vieressä ja hengittelin ja heiluin. sitten laitoin kaverille viestin et miks ovet ei oo auki ollaan siis samassa joukkuessa ja sit tulee kaverilta viesti että ei oo tänään treenejä... tuntu et en kestä enää hetkeäkään mut olin julkisella paikalla ja joku ois kumminki nähny... juoksin ja pidättelin ja itkin kotia kohti, silmät vuoti, enhän kehdannut treenipukuun kusta ;) kilsan jälkeen rakon hallinta petti ja kusin upean lätäkön lumiselle tielle...

    • Anonyymi

      Oon 10 ja kerran mul oli hirvee pissa hätä niin ne tuli housuun ope sano et mun pitää siivota ite sit mun housut tippuu jalasta kun olin siivoamassa ja kaikki näki et mulla oli tullu kakka housuun ja kotona äiti suuttu että mä oon yks ääliö no kun kirjoitan tätä juttua niin mulla on paska housussa

      • Anonyymi

        Mitä järkeä kirjoittaa keksittyä sontaa?


    • Anonyymi

      Olin kerran menossa mun kaverin kanssa kauppaan. Mulla oli hirvee kusihätä sitä ei voi edes kuvailla miten kova se oli sanoin mun kaverille että mun täytyy mennä kotiin koska kaupassa ei ollu vessaa ja en kehdannut nyt sanoo mun kaverille kun olin vielä 7 luokkalainen sit lähdin kävelemään kotiin ja kun kotiin oli enää Joko 100 metriä niin en pystyny enää pidättää ja juoksin puskantaa samalle lirittäen eikä siinä vielä kaikki mun luokalta yks poikaporukka näki kun juoksin puskantaa ja kysy mitä teen sanoin että kuten housuun ja ne rupee vaan nauramaan 😶😰😰😱

    • Anonyymi

      Voi ei

    • Anonyymi

      No huh olipa ikävä asia.

    • Anonyymi

      Mullon pissahätä!!! Apua!!!

      • Anonyymi

        Kai pissit housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai pissit housuun?

        Tuli housuun, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli housuun, kyllä.

        Nolottiko?


    • Anonyymi

      Kerran kämppis oli niin pitkään vessassa, että otin kaapista pyyhkeen, tungin sen housuihini ja annoin tulla.

      Kun tultiin lapsena laivalta ja noustiin kotipihassa autosta, isäni kakkasi housuihinsa. Veljeni meinasi tukehtua nauruun ja juoksi sisälle housuunsa lirittäen.

      Kun mentiin vanhempieni luo, miesystävälläni oli niin kova pissahätä, ettei se meinannut pystyä liikkumaan ja isäni teki juuri silloin putkien korjausta. Mies sanoi menevänsä takapihalle, mutta siellä oli lapsia leikkimässä ja sille tapahtui iso pissavahinko ennen kuin äiti löysi ämpärin.

      • Anonyymi

        Oliko muuten tullut housuun, jos et olisi ottanut pyyhettä? Kumpi tuntui oudommalta, nähdä isän kakkaavan vai miehesi pissaavan housuun?


    • Anonyymi

      Työharjoittelussa! Oli ihan kauhea pissahätä ja odotin pääseväni tauolle, mutta sellaista ei ollut ja vanhempi työntekijä jätti mut alakertaan tekemään siellä hommia ja lähti itse yläkertaan tekemään hommat siellä. Ajattelin, että menen välittömästi vessaan, kun hän lähtee (hän oli mies). Mutta sen käytävän ovi oli iltaisin lukittu niin, että sieltä pääsi ulos, muttei takaisin sisälle. Laitoin siivouskärryn oven väliin, mutta sitten huomasin, että myös ovi wc-käytävään oli lukossa! Olin siinä vaiheessa jo aivan paniikissa ja lirauttamaisillani. Etsin vessaa käytävältä, kaikki ovet paitsi luokan ovet (kyseessä oli koulu) oli lukossa. Ulos olisi päässyt takaovesta, ja harkitsin tosissani pissaavani rappusille, mutta siinä oli valvontakamera, en vaan pystynyt. Siivosin luokat pyllistellen, en ymmärrä miten pystyin pidättämään siinä hädässä. Lopulta pukuhuoneessa pääsin vessaan ja alushousut oli siinä vaiheessa jo märät, onneksi se ei kuitenkaan näkynyt työhousuista. Myöhemmin huomasin, että vessoja olisi ollut myös siten, että olisin sinne päässyt ilman avaimia...

      • Anonyymi

        Missä vaiheessa pissasit niin, että alushousut oli märät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa pissasit niin, että alushousut oli märät?

        Silloin, kun käveltiin pukuhuoneille tuli väkisin lirauksia.


      • Anonyymi

        Mulle kävi ekana päivänä töissä vähän samalla tavalla. Oli siis osa-aikainen, eikä siihen kuulunut taukoa, ja olin koko päivän naispuolisen perehdyttäjän kanssa, enkä kehdannut sanoa, että olisi jo aika aikaisin päivästä pitänyt päästä rakon tyhjennykselle. Kun viisi tuntia alkoi olla täynnä en pystynyt ajattelemaan muuta kuin vessaa. Oltiin pukuhuoneiden ovella ja naureskeltiin kepeästi jollekin asialle, vaikka koko luontoni huusi vessaa. Kun lopulta pääsin pukkariin juoksin nurkan taakse, mutta kauhukseni huomasin, ettei siellä ollutkaan vessaa, vaikka olin niin kuvitellut. Kotini oli samalla kadulla ja ajattelin siinä kiireessä, että ehkä menen sitten kotiin vessaan, kun äkkiä tunsin, etten hallitse rakkoani ollenkaan. Seisoin paikoillani voimatta liikkua ja joka paikka persausta ja varpaita myöten kastui. Samassa perehdyttäjä avasi oven, kun sen avaimet oli jääneet mulle, huusin punaisena, että täällä ei ole vessaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävi ekana päivänä töissä vähän samalla tavalla. Oli siis osa-aikainen, eikä siihen kuulunut taukoa, ja olin koko päivän naispuolisen perehdyttäjän kanssa, enkä kehdannut sanoa, että olisi jo aika aikaisin päivästä pitänyt päästä rakon tyhjennykselle. Kun viisi tuntia alkoi olla täynnä en pystynyt ajattelemaan muuta kuin vessaa. Oltiin pukuhuoneiden ovella ja naureskeltiin kepeästi jollekin asialle, vaikka koko luontoni huusi vessaa. Kun lopulta pääsin pukkariin juoksin nurkan taakse, mutta kauhukseni huomasin, ettei siellä ollutkaan vessaa, vaikka olin niin kuvitellut. Kotini oli samalla kadulla ja ajattelin siinä kiireessä, että ehkä menen sitten kotiin vessaan, kun äkkiä tunsin, etten hallitse rakkoani ollenkaan. Seisoin paikoillani voimatta liikkua ja joka paikka persausta ja varpaita myöten kastui. Samassa perehdyttäjä avasi oven, kun sen avaimet oli jääneet mulle, huusin punaisena, että täällä ei ole vessaa!

        Lorotitko pissojasi vielä silloin, kun se avasi oven?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävi ekana päivänä töissä vähän samalla tavalla. Oli siis osa-aikainen, eikä siihen kuulunut taukoa, ja olin koko päivän naispuolisen perehdyttäjän kanssa, enkä kehdannut sanoa, että olisi jo aika aikaisin päivästä pitänyt päästä rakon tyhjennykselle. Kun viisi tuntia alkoi olla täynnä en pystynyt ajattelemaan muuta kuin vessaa. Oltiin pukuhuoneiden ovella ja naureskeltiin kepeästi jollekin asialle, vaikka koko luontoni huusi vessaa. Kun lopulta pääsin pukkariin juoksin nurkan taakse, mutta kauhukseni huomasin, ettei siellä ollutkaan vessaa, vaikka olin niin kuvitellut. Kotini oli samalla kadulla ja ajattelin siinä kiireessä, että ehkä menen sitten kotiin vessaan, kun äkkiä tunsin, etten hallitse rakkoani ollenkaan. Seisoin paikoillani voimatta liikkua ja joka paikka persausta ja varpaita myöten kastui. Samassa perehdyttäjä avasi oven, kun sen avaimet oli jääneet mulle, huusin punaisena, että täällä ei ole vessaa!

        Hauskaa, kuinka tässä on kaksi peräkkäistä juttua, missä toisessa naiselta pääsee diskriitisti lirauksia pöksyyn, mutta miehellä petti rakko ja tuli loristen lattialle. Toisaalta nainen oli jonkun seurassa, ehkä yksin on helpompi lorottaa.


    • Anonyymi

      hyvää joulua, toivotaan että saan lahjoja.

      • Anonyymi

        Mitä vittua se tähän keskusteluun liittyy?


    • Anonyymi

      Mun menkat alko kesälomalla, kun olin 11 v. Sit tuli viimein se päivä: eka kerta koulussa, kun on menkat 😬 noh, mulle tuli jo tokalla tunnilla pisuhätä. Sit mä en uskaltanut mennä vessaan, koska en halunnu ruveta venkslaamaan kuukuppia koulun vessassa, vaikka olin käyttänyt kuppia jo kotona. Pisuhätä kasvoi ja kasvoi. Lopulta koulu loppui (klo 13) ja menin kaverille koulusta suoraan. Jumaliste oli jo vaikee kävelläkin, kun hirvee paine rakossa! No sit mentiin välipalan jälkeen kaverin huoneeseen. En viittiny mennä niiden vessaan, koska kokemuksesta tiesin, että niiden vessan lukossa on jotain häikkää. Sit me mietittiin, että voitas askarrella. Löydettiin yks hyvä ohje, johon tarvittiin vanupuikkoja. Mentiin hakee niiden kylppäristä vanupuikkoja. Sit se kaveri sano siellä kylppärissä, että sillä on järkky kusihätä. Sit mä sanoin, et niin mullaki. Kaveri sano että vedetään housut alas, sillä olis idea. Mä en tajunnu mitään, mutta tottelin. Kaveri rupes painaa mua rakon kohdalta ja mua sattu ihan helkkaristi. Se sano että paina muakin rakon luota, katotaan kummalta tulee ekana pisu! Se oli siis niinku kilpailu. No, musta tuntu, että mun rakko olis kun vesi-ilmapallo, joka on räjähtämäisillään. Sit mä tunsin kun mun alapäässä lonksahti joku, se oli kuukuppi, joka siirty pois paikoltaan paineen takia. No, mä ulvahdin kivusta ja pissaa rupes virtaamaan ulos. Mä sain katkastua suihkun, mut mun kaveri rupes olee häviön puolella. Munkin rakko natis. Sit kaveri paino vähän kovempaa ja multa tuli loput pisut. Mä yritin lopettaa, mutten pystyny. Sit kaverilta tuli vähän, sit vähän lisää kunnes sekin losahti. Eli mä hävisin :D Sitä pissaa tuli, ja paineella! Oli kyllä ihana tunne, kunnes tajuttiin, että meidän pitää siivota :D no siivottiin, otettiin niitä vanupuikkoja ja vaihdettiin vaatteet. Loppu :D

      • Anonyymi

        Oho, tää on alkanut kirjoittamaan realistisia tarinoita??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, tää on alkanut kirjoittamaan realistisia tarinoita??

        Kuka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka.

        Hullu, joka kirjoittaa epärealistisia, sekopäisiä tarinoita housuunpissaamisesta ja kuukautisten alkamisesta.


    • Anonyymi

      Armeijassa oli hauskaa, kun vihdoin pääsi pissalle ja juostiin kaverin kanssa vessaan, vähän ennen rakennusta kaveri jähmettyi paikoilleen ja piteli housujen läpi muniaan ja huusi punaisena, että mulla tulee housuun! Myöhemmin se selitti innoissaan, kuinka pissa oli tullut niin kovalla paineella, ettei ollut voinut liikahtaakaan.

      • Anonyymi

        Ei sun kaveri ole ainoa jolla on tullu kuset housuun armeijassa


      • Anonyymi

        Minä kusin housuun myös armeijassa. Oltiin just tultu kassulle ja aattelin että päästään vessaan, mutta piti mennä muotoon. Kun päästiin muodosta pois ja siirtymään sisälle, niin kusi alko vaan valumaan eikä mitään ollu tehtävissä.


    • Anonyymi

      ahaa itsellä, tuli tyttöystävän sänkyyn.

    • Anonyymi

      Pahin tilanne koskaan oli töissä lastenpsykiatrian osastolla, kun oli kova kusihätä ja äkkiä tarvittiin mieshoitajaa mukaan osastolle tulopalaveriin. Välillä oli pyttyä niin ikävä, että meinasin poistua kesken kaiken.

      • Anonyymi

        Kerkesitkö vessaan vai tuliko housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkesitkö vessaan vai tuliko housuun?

        Ei se housuun tullut, vaikka välillä sitä jo tosissani pelkäsin, mutta palaverin loputtua yksi ihminen alkoi puhua mulle, silloin oli pakko sanoa, että nyt on mentävä vessaan.


      • Anonyymi

        En itse ole hoitaja mutta työskentelin lukion jälkeen vuoden apuopettajana koulussa, jota osaston potilaat kävi, ja olin keväällä mukana leirikoulussa. Siellä oli kyllä ihan sisävessakin, jonka yhteydessä oli suihku, ja sen lisäksi iso, yhteinen (siis miehille ja naisille eri tilat kylläkin) ulkovessa, jota en todellakaan käyttänyt. Toisena aamuna heräsin rakko hyvin täynnä mutta koska joku oli suihkussa menin ensin aamupalalle. Sen jälkeen alkoikin toimia suoli ja pahasti, mutta naislääkäri oli juuri vallannut suihkun, ja odottelin jo aika epätoivoisena. Sitten meinasikin jo tulla housuun, molemmat, ja se on ainoa kerta aikuisena, kun on ollut pakko ristiä jalat toisten nähden. Vanhempi naisopettaja tuli siihen taivastelemaan ja käski ulkovessaan, ja nöyrryin sitten sinne, koska oli aivan pakko. Sujautin lenkkarit jalkaan, en todellakaan ehtinyt laittaa nauhoja kiinni, ja juoksin ulos, kompastuin viimeisellä rappusella ja lensin kädet ja polvet edellä nurmikolle, ja paskani levisi joka puolelle kalsareissa ja kusta lorotin kuin kilpahevonen. Juoksin äkkiä rantasaunalle pesemään housuni ja itseni ja jotenkin siitä selvittiin kunnialla, että pääsin pujahtamaan sisälle siten, että sain kuivat housut ennen kuin osaston potilaat näki.


    • Anonyymi

      Ystäväni seurustelee romanimiehen kanssa ja kulttuuriin kuuluu,ettei eri-ikäisten aikana käydä vessassa. Kerran niillä oli vieraita ja se tuli paniikissa käymään, kun oli päästävä kuselle. Jos en olis ollut kotona ei kuulemma tiennyt mitä olisi tapahtunut.

      • Anonyymi

        No siltä olis päässyt pissat lattialle, tietty.


    • Anonyymi

      olen tällä etkellä altaassa, synnyttämässä.

    • Anonyymi

      vitun luuseri

    • Anonyymi

      gta6, tulee ehkä tänä vuonna olen lukenut että se tulee huhtikuun 26.4.2023, mutta en tiedä pitääkö tämä paikkaansa.

    • Anonyymi

      Pissa- ja kakkajutut. Ne on se, mistä pidän. Että olemme menossa jonnekin, mutta matkalla minulle tulee aivan kauhea kakkahätä. Ja lopulta en voi pidättää. Naisystäväni hihittää ja vaatii saada nähdä, ja nurkan takana vedän housut polviin ja hän hihittää hämmentyneenä, kun on niin outoa tajuta, että aikuiselta on päässyt housuun iso, haiseva helpotus. Tai sitten olemme ensitreffeillä, ja hän suukottelee ja puristelee persaustani ja yritän pidätellä hirvittävää pissahätääni, hän koskettelee reisiäni ja vatsaani ja hieman kutittelee, silloin on pakko ristiä jalat ja huutaa, että nyt tulee pissa ja hän kehottaa minua käymään pissalla nurkan takana, ja hän katselee pissaamistani ja nauraa, että olisin voinut sanoa jo aiemmin, ettei käy niin kuin pikkupojalle. Kun olen valmis hän naurahtaa, että mennään sisälle vaihtamaan kuivat kalsarit!

      • Anonyymi

        Lapsena eräs hoitajani suostui kertomaan ihania juttuja, esim.nainen, joka oli kaupan kassalla ja joutui pidättelemään pylly piukkana, ja lopulta joutui olemaan töissä löysät housussa, ja asiakkaat ihmetteli mikä täällä haisee. Lopulta pomokin tulee ihmettelemään ja nainen myöntää punaisena, että on kakannut housuun. Vähän vanhempana tykkäsin kuulla pojasta, joka lähti mukaan jonnekin, missä ei ollut vessaa ja jolle tuli kauhea pissahätä, ja sille karjaistiin, että kussaa poika housuus!


    • Anonyymi

      Mulle kävi hoidossa niin että kun piti mennä päikkäreille oli kauhee vessa hätä en uskaltanut kertoo joten otin housut pois ja kuin patjalle onneksi ei huomattu😂

      • Anonyymi

        Paitsi, että kyllähän se huomattiin, mutteivät viitsineet pienelle lapselle siitä sen kummemmin sanoa.


    • Anonyymi

      Joskus n.10 v sitten olin tyttöystävän perheen kanssa Tammisaaressa ja käytiin laivaretkellä läheisessä saaristossa, ja koko matkan ajan itseäni kusetti suunnattomasti. Yhdessä saaressa taisi olla joku huussi, mutten jostain syystä mennyt sinne. Kun palattiin takaisin lähellä hotellia oli pakko juosta ja kirosin miksi ihmeessä en ollut käynyt huusissa, respassa yritin kysyä avaimia, mutta koska sukunimeni oli eri kuin muulla porukalla avaimia ei voitu antaa ja olin varmaan näky, kun huusin siinä haukkuja työntekijälle jalat ristissä kikkeliäni ja takamustani pidellen, mutta kun en voinut muuta, ja sitten tulikin pissa ja kakka housuun.

    • Anonyymi

      Minä kävin äsken vessassa ja pytyn ääressä kaikki meni housuun, lattialle ja nilkoille. Tuli kovalla paineella mutta jostain syystä ei mennyt pyttyyn vahingossakaan.

      • Anonyymi

        Et sitten muistanu laskee housuua ja istua?


    • Anonyymi

      Ohhoh oli sitten varmaan tosi noloo😬Mulle ei oo onneks käyny tolleen oon vasta ykkösellä.En itse kyllä kehtais.

      • Anonyymi

        Tässä ketjussa ja koko palstalla kaikki jutut on keksittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa ja koko palstalla kaikki jutut on keksittyjä.

        Yksinäinen huomionkipeä ukko


    • Anonyymi

      Aikoinaan, kun olin 15, siis poika, olin ihastunut samassa talossa asuvaan, kaksi vuotta vanhempaan tyttöön. Kerran olin perjantai-iltana menossa ulos yhdeksän jälkeen, ja ulko-ovi oli jo lukossa, ja tämä tyttö oli ovella, ilmeisesti avaimet oli jääneet kotiin (silloin ei vielä ollut kännyköitä ainakaan nuorilla) ja se pyllisteli vaikeana, ja kun avasin oven se sanoi nolona kiitos ja ryntäsi täysillä rappusiin. Suljin oven niin kuin olisin mennyt ulos, mutta tosiasiassa jäinkin sisälle kuuntelemaan pääseekö hän kotiin. Kuulin, kuinka hän soitti ovikelloa, ja kun ovi avattiin, se huusi itku kurkussa, että multa tulee koko ajan pissat housuun, ja sen isä huusi, että nyt äkkiä vessaan ja ovi pamahti kiinni. Kävelin jalat harallani kellarin vessaan.

    • Anonyymi

      Mä olin kerran mummolassa perheen kaa niin tuli kauhee pisuli hätä juoksin mummolaan sisälle ja kun olin just aukassu pytykän kannen hirveä kuvotus lätäkkö tuli lattialle! Siivosin sen wc paperilla ja menin sanoo äitille. Sitten äiti sano onneksi tuli vaan housuun. Ja mää olin että: 😬

    • Anonyymi

      Mullekki tapahtu joskus hoidossa sillee et oli lepo-hetki ja mul oli kauhee kusi jätä en uskaltanu sanoo ku se oli niin pelottava välil sit siin housut alas ja kusin siihen patjalle varmuuden vuoksi peitto päälle viel😐toivottavasti kukaan ei saanu tietää...

    • Anonyymi

      Oi miten kauhean

      • Anonyymi

        On jooo


    • Anonyymi

      Naisystäväni kanssa kuvattiin videolle, kun hän oli opettaja ja itse oppilas, yritin pyytää saada päästä vessaan, mutta hän aina kieltäytyi.
      Opettaja, voinko mennä vessaan?
      Et, kohta on välitunti.
      Mutta opettaja, minulla on oikeasti kiire vessaan.
      Voit sinä nyt hetken odottaa.
      Mutta opettaja, minulla on kupla otsassa!
      Kyllä iso poika voi hetken odottaa!
      Opettaja, minulta tulee housuun!
      Silloin nousin ja lorotin antaumuksella housuun.

      • Anonyymi

        Selvää yt materiaalia


    • Anonyymi

      Eilen oli hauskaa katsella bussin ikkunasta, kun pysäkillä oli kaksi miestä, joista toista pissatti niin, että se käveli naama vakavana pientä ympyrää ja pyllisteli. Ja sitten se tapahtui, ilme muuttui ja aikuisen miehen pissa pääsi vapauteen.

      • Anonyymi

        Menikö huosuun vai bussin laatialle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö huosuun vai bussin laatialle

        Tuossahan luki, että mies oli bussipysäkillä.


    • Anonyymi

      voi, paska ei ole todellista.

    • Anonyymi

      ei ole vielä hassua

    • Anonyymi

      ei ole vielä kiva kun et päässyt käymään

    • Anonyymi

      Kun olin melko pieni lapsi, selkeästi alle kouluikäinen, isälleni sattui eräänä talvena niin, että oltiin kauppareissussa ja sillä oli aivan kauhea kusihätä, jota se valitti äidilleni koko ajan. Ja kun päästiin lopulta kaupasta ulos sillä muuttui vaaleat farkut tummiksi haarojen kohdalla. Se juoksi täysillä nurkan taakse ja teki asiansa, mutta se oli häpeissään housujen takia. Se oli silloin jotain huikeaa, kun nuori ja pitkä isäni oli aina ehdoton auktoriteetti itselleni, ja sitten siltä tulikin luonnolliset tarpeet housuun, kuten itsellenikin niihin aikoihin.

    • Anonyymi

      ei, hyvänen aika kohta on jouluaatto 2023.

    • Anonyymi

      Nöyryyttävin kokemus lapsena oli silloin, kun olin kolmasluokkalaisena yhden tytön synttäreillä enkä kehdannut käydä kylässä vessassa, vaikka kittasin litratolkulla limsaa. Istuin sohvalla ja rakko painoi todella pahasti mutta silti vaan pidättelin. Lopulta juhlat päättyi ja kaikki poistuttiin samaa matkaa. Kun pääsin käytävään ja ovi sulkeutui takanani tajusin sen hirveyden, että olin arvioinut rakkoni väärin ja hätäni olikin niin kova, etten ehtisi kotiin. Päästiin ulos ja sitten oli pakko pysähtyä ja laitoin nolona kädet haarojeni eteen ja huusin, että multa tulee housuun just nyt ja päästelin lorottaen menemään. Pojat tuijotti, nuoremmat ihmeissään ja vanhemmat huvittuneina, ja tytöt huusi, että mikset käynyt vessassa. Päästelin aivan kaiken housuun (myös paskan, koska sekin oli tulossa), kun kerran vahinko oli jo tapahtunut ja lopulta sanoin vaan, että kun oikeasti luulin ehtiväni kotiin.
      Vuosikausia myöhemmin sain itse nähdä vastaavan tilanteen, kun oltiin menossa jatkoille ja odotettiin ratikkaa, ja naisystävääni pissatti niin, että se joutui pyllistelemään, ja sitten se huusi ja kiljui, ja muutama nauroi, kun se lorotti lyhyessä hameessa pikkuhousuihinsa ja se valui jalkoja pitkin.

    • Anonyymi

      Miul tuli pisy byysaan kun olin Autokompaaniassa Kouvvolassa 90-luvul. Kapiainen huusi, tuli pisu ja vähän jarrutusjälkeekin kalsariin.

      Oom AutoKorporaali, mut join mopokorttini.

      Auto-Antero 52v, vielä kaapissa

    • Anonyymi

      Naiseni kertoo ihania pissatarinoita. Oli kerran nuori mies, joka lauloi suositussa rokkibändissä. Kerran hän oli juonut ennen keikkaa ja keikan aikana hänelle kasvoi poikkeuksellisen kova pissahätä. Viimeisten kappaleiden aikana hänellä oli jo tippa silmässä, oli pakko seistä jalat yhdessä eikä voinut liikkua. Kun keikka loppui hän käveli naama vakavana suoraan vessaan, mutta se oli lukossa. Hänen oli pakko mennä ulos, mutta juuri ennen kuin hän ehti vetää tiukkojen farkkujen vetoketjun auki lauma 13-16-vuotiaita fanityttöjä juoksi tämän eteen. Ja juuri silloin häneltä pääsi pissa housuun. Pitkään pidätelty pissa lirahti tiukkoihin farkkuihin ja tytöt tuijottivat ihmeissään, kun rokkitähdelle sattui nolo vahinko.

      Toki olemme itsekin luoneet tilanteita, joissa mulla on kamala pissahätä ja olemme ulkona ja yritän käydä salaa nurkan takana, mutta hän ei jätä rauhaan, ja lopulta mulla menee jalat ristiin ja hän tuijottaa hihittäen, kun shortsien puntista valuu puro ja menen ihan punaiseksi.

      • Anonyymi

        Kusin valtion virkamiehen kahvikuppiin.


    • Anonyymi

      Mulla kävi kerran silleen tosi nolosti(olin 9v) et olin mun kaverin kanssa keinukarusellissa (yks kierros oli siellä aika pitkä) ja oli hirvee pissihätä. Mulla oli vaan hame ja pikkarit niin yritin pidätellä mutta alko jo pikkuhiljaa lorahdella lopulta oli jo Hamekkin ihan märkä ja päätin että ihan sama. Vedin hameen ylös ja pikkarit tosi ylös sillee että paino ihanasti pimppiä. Sitten vaa annoin lorista ihan kunnolla maahan enkä välittänyt. Kaikki jonossa katto kauhuissaan mutta eihän mua se silloin edes kiinnostanut.


      Toinenkin juttu on käynyt(12v) Olin tulossa koulusta kotiin ja oli päällä valkoset pillifarkut ja lyhyt toppi. Oli sillonkin kova pissihätä ja olin jo puolessa matkassa. Kävelin jo jalat ihan ristissä ja hätä oli karmea. Vedin farkkuja ja pikkareita ylöspäin kokoajan. Lopulta en vaan kestänyt ja kusin pöksyihin. Kiva sellainen keltainen läntti valkoisissa farkuissa :D

    • Anonyymi

      Kerran kun kävelin koulusta kotiin niin oli jäätävä kusihätä ja housuun loahti:)

    • Anonyymi

      Pahin hätä ikinä oli tänään, kun ihastukseni tuli samassa bussissa ja olin ajatellut käydä metroaseman vessassa, mutta seurasinkin sitä vaihtobussille, ja sen odottamisessa meni helvetin kauan, ja alkoi tuntua, etten kestä enää kauaa. Oli pakko jo myöntää sille, että nyt pitäisi kyllä päästä vessaan. Kun se jäi pois ostarilla se kysyi tulenko käymään vessassa ja yritin vaan hymyillä ja kepeästi sanoin, että taidan mennä vaan suoraan kotiin. Tosiasiassa en voinut nousta ylös tekemättä housuun. Kun jäin pois tunsin, kuinka kuumuus levisi haaroissa. Joku ehkä 11-v poika tuijotti ihmeissään, ja alkoi vituttamaan. Juoksin täysillä kotiin ja istuin pytylle ja tein helpottuneena molemmat asiat ja alkoi jo naurattaa, kun vessa oli kumminkin niin lähellä mutta niin kaukana.

    • Anonyymi

      no mä pissasin tunti sitten housuun ja en voinut mennä vessaan 10 min sitten koska muuten äiti ja isi näkee mun pissat ja nyt tuli uudestaan housuun koska en pystyny pidättää

    • Anonyymi

      eikö kukaan huomaa että tää on feikki xd

    • Anonyymi

      Kun olin 19 menin perheen kanssa Turkkiin enkä käynyt lentokoneessa vessassa ja lentokentältä mentiin suoraan bussille ja hätä oli kauhea, eikä bussissa ollut vessaa. Hotellilla piti odottaa iäisyys huoneen avaimia enkä löytänyt mistään vessaa. Lopulta löysin vessan uima-altaan takaa, mutta se oli lukittu. Sitten en voinut enää mitään, kusi lirahti housuun. Oli tosi outoa seistä siinä, aurinko paistoi, ihmisiä tupakalla hotellin parvekkeilla ja rakko helpottuu kalsareihin. Ja jalassani oli vaaleat farkkushortsit, jotka paljastivat vahinkoni kaikille, mutta silloin oli niin kova hätä, etten edes välittänyt.

      • Anonyymi

        Itse lapsena näin hauskan tilanteen, kun oltiin ulkomailla ja mentiin hotellille, äidilläni ja sen miesystävällä oli molemmilla hirvittävä pissahätä, ja äiti meni ensin vessaan, tirkistelin ikkunasta, kun sen miesystävä meni parvekkeelle tupakalle eikä se saanut siinä pissahädässä edes tupakkaa syttymään, ja lopulta tupakka putosi parvekkeen lattialle ja se alkoi marssia epätoivoisti paikoillaan ja pyllisteli, ja sitten se istui äkkiä parveketuolille ja piteli mahaansa ja sille tuli outo ilme ja pissa meni housuun.


    • Anonyymi

      Mie olin kerran autossa, rupesi kusettaa mut ei jaksanu pysähdy tien sivu, annoin mennä housuun kyllä kesä kuivaa minkä kastelee

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten baarissa miestenvessa oli ihan täynnä ja paras kaverini oli todella epätoivoinen. Hänen oli pakko mennä ulos, mutta vartijat estivät nurkan takana käymisen. No, hänelläpä tuli sitten housuun!

      • Anonyymi

        Mitä sä teit siinä tilanteessa itse? Nauroit?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe