Elän kommunismissa!

Kamomillalasti

Itse olen kommunisti.
Karl marx oli oikeassa, samoin Lenin, Kim il sung , castro Che. heovat sankareitani.
sosialistinen realismi toteutuu pian.


käyn syömässä kaupanhyllyiltä päivittäin, joskus vartija kiusaa, joskus poliisikin.
En käytä lainkaan rahaa. Jos haluan yöpyä sären jonkun likkeen ikkunan ja hiippailen sisälle lämpimään. Tai vastavuoroisesti jään majailemaan kauppoihin ja isoihin ostoskeskuksiin niiden suljeuduttua, tässäkin tapauksessa yleensä poliisi tulee paikalle ja vie putkaan.
Olen viettänyt ilmaisia lomia valtion avo-hotelleissa, sekä mielisairaaloissa. sairaalamaksun jätän luonnollisesti maksamatta.
En yövy yleensä julkisilla paikoilla kuten asemilla ym, koska niissä on öisin turvatonta ja monenlaista hullua liikkuu.
Kun haluan auton, joskus murtaudun ja otan käyttöön. Olen myös huomannut että hyvä tapa on mennä koeajolle ja ottaa sitäkautta auto pidemmäksi aikaa käyttöön.
Näistä puuhistaa saa lähestulkoon aina ilmaista lomaa jossain valtion laitoksessa.
Pitää muistaa kun käy hakemassa autoa koe-ajolle että on hieman tavallista siistimmän näköinen. ottaa uudet vaattee kaupasta päälle äkkiä sovituskoppiin ja nopeasti liikkeestä ulos. Hiusten ja parran leikkuu on usein ongelma, mutta kun viettää aikoja valtion laitoksissa tai mielisairaalassa, niin sieltä saa apua hygienia/ulkonäkö ongelmiin.
Normaalisti jos on pakko käydä suihkussa menen kunkin paikkakunna jossa olen paikalliseen urheiluhalliin niissä on yleensä joku pukukoppi auki ja pääsee pesulle. Joskus on käynyt niin hyvätuuri, että suihkunkäynnin seurauksena on saanut viettää yönsä putkassa.
Tässä elämäntyylissä on se huonopuoli, että ihmiset alkaa muistamaan minut. Minun tietojani on kerätty ylös lähes jokaiseen kauppaketjuun, sekä kuviani on myös eri laitosten ja kauppojen tietokannoissa. Tässä elämäntavassa pitää vaan useasti vaihtaa paikkakuntaa ja olla jatkuvasti liikkeellä. Olen esim ollut 3-vuotta kokonaan pois suomessa kun elin samallatavalla ruotsissa. Tukholma on jo sen verran iso, että siellä on kauppoja jossa ehtii syödä vapaasti, ennenkuin kukaan huomaa.

44

3549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommunistin synonyymi, mikäli tämän otuksen klirjoitukset pitävät paikkansa.

      • 2+8

        Kommunismi ei ole koskaan missään toteutunut kuten ei demokratiakaan. Niitä sanoja käytetään vaikka oikeasti puhutaankin harvainvallasta.

        Aloittajakin vain aivopestynä trollaa, eikä edes tiedä mitä kommunismi tarkoittaa. On siitä kuullut puhuttavan ja oppinut että sitä pitää hänen vihata.

        Niin kauan kuin ihmiset eivät ymmärrä itsensä ja massojen käyttäytymisen psykologiaa, jokapäiväsessä elämässään, se hallitsee heitä ja heitä tullaan hallitsemaan sen avulla.


      • Ystävän petturi

        Nuorena mietin naisena, mikä se nainen on, josta soditaan armeijan voimin...naisten synnit, EI , vaan miesten syntien takia, vietelleet armeijanjohtajan vaimoa ja saaneet valtaansa eli herättäneet naisen sukupuolihalut sekä yllyttäneet huoraamaan miestään...mustasukkainen morsian!


      • jhgjuhk

        Käsitteet taitaa olla sekaisin? Haluan ja haluaisin vilpittömästi jaksaa uskoa, että tällä foorumilla on todella asiantunteva ylläpito, mutta ihmettelen suuresti, että miten tän ketjun aloitus, tollanen aloitus, voi olla nostettu ingressiin keskustleuiden etusivulle... En mä olisi tullut tätä ketjua lukemaan, ellei aloitus olisi ollut keskusteluiden etusivulla.

        Ymmärrän, että amikset eivät osaa käsitteitä, mutta tää keskustelufoorumi laittaa henkilökohtaisen uskoni ihmisten älyyn koetukselle sikäli, että mä olen kulloisenkin ihmisen koulutuksesta riippumatta aina tuntenut ja kokenut, että kaikenlaiset ihmiset ovat ja voivat olla sivistyksellisesti samalla viivalla. Eivät tod. ole, jos tähän foorumiin on uskominen! Suomalaisissa on todella köyhäpäistä ja sivistymätöntä, typerän kyseenalaistamatonta sakkia, näiden keskustelupalstojen perusteella, enkä ole edes kommari, vaikka näin sanonkin... Joskin mä olenkin sen verran sivistynyt, että pystyisin luettelemaan kaksikymmentä käsitemääritystä vaikka käsitteelle "kommunismi" ilman mitään sanakirjojakin, enkä ole edes erityisen kirjaviisas, vaan normaalisti sivistynyt suomalainen koulutettu ihminen. Tosi suuri osa foorumikirjoittajista on idiootteja, pitääkö mun lukea! "Kommunismikin" jopa käsitetasolla on vatipäille suurin piirtein yhtä kuin pelkkä Stalin ja karvahatut ja ripaska ja kylmä sota sitä rataa. Ja sairasta fanatismia näillä palstoilla muutenkin, yäk...

        Aloituksen tekstisisällön perusteella... Jollei ketjun aloittaja ole sairas henkisesti ja siten hoitoa vailla, on hän (tekstiperustalta) varmasti ainoastaan laiska lötkiäinen. Mikä tahansa yhteiskunta, suomalainen ja pohjoismaalainen ( esim.), tarjoaa erehtyneellekin mahdollisuuden elää rotilla ja hankkia ammatti ja selviytyä. Jos on yhtään ahkeruutta. Ja toi laittoi vihaksi, kun se kirjoitti, että "varastaa" vaikka auton, jos sellaista tarvitsee ja muuta... V*ttu mun ystäville kävi kerran sillä tavalla, että hyvää hyvyyttään, kun olivat autoaan myymässä, antoivat koeajoon asialliselta vaikuttaneelle tyypille autonsa ja se tyyppi karauttikin hanalla auton kanssa karkuun, missä myi mobiilin jollekin hyväuskoiselle raukkaparalle nopeasti edelleen. Se perhe kärsi siitä tapauksesta ihan melkein ruokalaskuihin asti, koska muistaakseni heidän piti lunastaa oma autonsa rahalla seisomasta jostakin policestationin pihasta, kun ei laissa mm. ole pykälää, missä tuollaisessa luvattomasti käyttöönotetun kaaran edelleenmyynnistä vastuussa olisi selkeästi huijari. Ja huijari oli tietysti varaton ja muutakin rikostehtailua harrastanut nulvake.


      • kapitalisti-heikki
        jhgjuhk kirjoitti:

        Käsitteet taitaa olla sekaisin? Haluan ja haluaisin vilpittömästi jaksaa uskoa, että tällä foorumilla on todella asiantunteva ylläpito, mutta ihmettelen suuresti, että miten tän ketjun aloitus, tollanen aloitus, voi olla nostettu ingressiin keskustleuiden etusivulle... En mä olisi tullut tätä ketjua lukemaan, ellei aloitus olisi ollut keskusteluiden etusivulla.

        Ymmärrän, että amikset eivät osaa käsitteitä, mutta tää keskustelufoorumi laittaa henkilökohtaisen uskoni ihmisten älyyn koetukselle sikäli, että mä olen kulloisenkin ihmisen koulutuksesta riippumatta aina tuntenut ja kokenut, että kaikenlaiset ihmiset ovat ja voivat olla sivistyksellisesti samalla viivalla. Eivät tod. ole, jos tähän foorumiin on uskominen! Suomalaisissa on todella köyhäpäistä ja sivistymätöntä, typerän kyseenalaistamatonta sakkia, näiden keskustelupalstojen perusteella, enkä ole edes kommari, vaikka näin sanonkin... Joskin mä olenkin sen verran sivistynyt, että pystyisin luettelemaan kaksikymmentä käsitemääritystä vaikka käsitteelle "kommunismi" ilman mitään sanakirjojakin, enkä ole edes erityisen kirjaviisas, vaan normaalisti sivistynyt suomalainen koulutettu ihminen. Tosi suuri osa foorumikirjoittajista on idiootteja, pitääkö mun lukea! "Kommunismikin" jopa käsitetasolla on vatipäille suurin piirtein yhtä kuin pelkkä Stalin ja karvahatut ja ripaska ja kylmä sota sitä rataa. Ja sairasta fanatismia näillä palstoilla muutenkin, yäk...

        Aloituksen tekstisisällön perusteella... Jollei ketjun aloittaja ole sairas henkisesti ja siten hoitoa vailla, on hän (tekstiperustalta) varmasti ainoastaan laiska lötkiäinen. Mikä tahansa yhteiskunta, suomalainen ja pohjoismaalainen ( esim.), tarjoaa erehtyneellekin mahdollisuuden elää rotilla ja hankkia ammatti ja selviytyä. Jos on yhtään ahkeruutta. Ja toi laittoi vihaksi, kun se kirjoitti, että "varastaa" vaikka auton, jos sellaista tarvitsee ja muuta... V*ttu mun ystäville kävi kerran sillä tavalla, että hyvää hyvyyttään, kun olivat autoaan myymässä, antoivat koeajoon asialliselta vaikuttaneelle tyypille autonsa ja se tyyppi karauttikin hanalla auton kanssa karkuun, missä myi mobiilin jollekin hyväuskoiselle raukkaparalle nopeasti edelleen. Se perhe kärsi siitä tapauksesta ihan melkein ruokalaskuihin asti, koska muistaakseni heidän piti lunastaa oma autonsa rahalla seisomasta jostakin policestationin pihasta, kun ei laissa mm. ole pykälää, missä tuollaisessa luvattomasti käyttöönotetun kaaran edelleenmyynnistä vastuussa olisi selkeästi huijari. Ja huijari oli tietysti varaton ja muutakin rikostehtailua harrastanut nulvake.

        Uskoisin, että ketjunaloittaja haluaa mollata kommunismia/kommunismia/sosiaalidemokraattista-yhteiskuntaa.
        Nuo jutut kuullostaa aikas tuulesta temmapuilta, sekä selkeältä provosoinnilta.
        On kyllä totta, että jotkut puliukot/narkkarit elävät hieman ketjunaloittajan tyyliin.

        Ketjunaloittajalla on vilkas mielikuvitus, enpä usko muuta!


    • Oletpas sekaisin

      Tämä ei ole kommunismia ja luultavasti olisit jo tullut teloitetuksi idoliesi maissa. Tietysti olet trolli ja väität tähän jotain vastaan. ;)

    • retu..

      Kenempä koneella kirjoittelet tänne? ?

      • kamomillalasti

        tietenkin

        Kun olen mielisairaalassa, niin pääseen ilmaiseksi käyttämään tietokonetta ja nettiä...

        Eikä maksa itselleni mitään.


    • ärmä...ärmä... ÄRMÄ!!!!

    • 5767656565765765765

      ja kirjoituksesi on pelkkää härnäystä.

      • muuan mies

        Ei ole ollut vielä missään johtuen ihmisen psykologisesta perimästä, joka on toisen hyväksikäyttäminen sekä taloudellisesti, että henkisesti, joten ne ovat vain kapitalistista kommunismia, joka kiinassa on menossa tällä hetkellä
        Yksikään puolue ei ole kommunistinen, sillä vain yksilö voi olla kommunisti, ja jos perustetaan puolue sen ajamiseksi niin se ei ole enään kommunistinen
        Lokakuun vallankumous venäjällä, söi omat lapsensa, ja tsaarismi jatkoi kommunismin nimissä, ja kun se tuli tiesä päähän ja kukistui, ja siitä ei ollut enään syntipukiksi, niin tilalle otettiin kirkko, ja tsaarismi jatkuu edelleen uusien johtajien toimesta, joten mikään ei ole muuttunut venäjällä.


      • kamomillalasti

        Nyt kun ulkona alkaa olla jo kylmä, niin on mukavaa kun saa viettää sairaalassa ainakin muutaman viikon. On katto päänpäällä ja saa ruokaa...

        Kesällä olen joskus niitä autoja vohkinut, sekä pitkiä koeajoja tehnyt, mutta kesällä se ei kannata, koska voi joutua vankilaan. Olen siis pää-asiallisesti viettänyt kaikki vankilatuomioni avovankiloissa.

        Kesällä on mukava liikkua polkupyörällä. Polkupyörän löytää lähes mistä tahansa. Esim iltahämärällä niitä on hyvä saada. Ihmiset eivät yleensä lukitse pyöriään yöksi omakotitalojen pihoihin ym. Keskellä päivää ja keskellä kaupunkia pyörän haltuunotto on vaikeampaa. Mutta jos on kylmäkesä ja sataa niin silloin pieni julkinen ilkivalta on aina paikoillaan. Mitä enemmän silminnäkijöitä sen parempi, että poliisi varmasti korjaa talteen.

        Mitä poliiseihin ja vartijoihin tulee. Niin kyllä ne vartijat mulkumpia ovat kuin poliisit. Vartijat saattavat ryhtyä uhkailemaan, eikä niiltä saa lainkaan ymmärrystä.
        Poliisit sen sijaan yleensä huokaavat ja vievät putkaan.
        Itse en siis koskaan laita hanttiin kun minua tullaan kiinniottamaan, siinä ei olisi mitään järkeä. Jos ryhtyy väkivaltaiseksi viranomaisia kohtaan, niin saa pidemmän tuomion ja huonossa tapauksessa viettää myös kesän avovankilassa.

        Pisin tuomio jonka olen ns istunut on 6kk avovankilassa. Syynä oli ajoneuvon luvatonkäyttöönotto, sekä muita pieniä rikkeitä tusina päälle. Esim kaupassa syöminen, tai kaupasta poistuminen tavaroiden kanssa jättäen maksamatta ne tulkitaan lähinnä näpistelyksi.

        Olen kyllä ennen nykyistä elämäntapaani ollut työelämässä. Kirjoitin ylioppilaaksi kohtalaisin arvosanoinvuonna 1987. Ammattiin valmistuin 1993, työskentelin konttorihommissa...
        Armeijaa käynyt. Kävin sivarin, josta pääsin pois huhtikuussa 1989.

        Nykyinen elämäntyylini on täysin oma valintani. Kyllästyin porvarilliseen elämään, jatkuvaan työssäkäyntiin, uralla etenemiseen...

        Koen kommunismin omakseni.


      • Kohdataan parasiitti
        kamomillalasti kirjoitti:

        Nyt kun ulkona alkaa olla jo kylmä, niin on mukavaa kun saa viettää sairaalassa ainakin muutaman viikon. On katto päänpäällä ja saa ruokaa...

        Kesällä olen joskus niitä autoja vohkinut, sekä pitkiä koeajoja tehnyt, mutta kesällä se ei kannata, koska voi joutua vankilaan. Olen siis pää-asiallisesti viettänyt kaikki vankilatuomioni avovankiloissa.

        Kesällä on mukava liikkua polkupyörällä. Polkupyörän löytää lähes mistä tahansa. Esim iltahämärällä niitä on hyvä saada. Ihmiset eivät yleensä lukitse pyöriään yöksi omakotitalojen pihoihin ym. Keskellä päivää ja keskellä kaupunkia pyörän haltuunotto on vaikeampaa. Mutta jos on kylmäkesä ja sataa niin silloin pieni julkinen ilkivalta on aina paikoillaan. Mitä enemmän silminnäkijöitä sen parempi, että poliisi varmasti korjaa talteen.

        Mitä poliiseihin ja vartijoihin tulee. Niin kyllä ne vartijat mulkumpia ovat kuin poliisit. Vartijat saattavat ryhtyä uhkailemaan, eikä niiltä saa lainkaan ymmärrystä.
        Poliisit sen sijaan yleensä huokaavat ja vievät putkaan.
        Itse en siis koskaan laita hanttiin kun minua tullaan kiinniottamaan, siinä ei olisi mitään järkeä. Jos ryhtyy väkivaltaiseksi viranomaisia kohtaan, niin saa pidemmän tuomion ja huonossa tapauksessa viettää myös kesän avovankilassa.

        Pisin tuomio jonka olen ns istunut on 6kk avovankilassa. Syynä oli ajoneuvon luvatonkäyttöönotto, sekä muita pieniä rikkeitä tusina päälle. Esim kaupassa syöminen, tai kaupasta poistuminen tavaroiden kanssa jättäen maksamatta ne tulkitaan lähinnä näpistelyksi.

        Olen kyllä ennen nykyistä elämäntapaani ollut työelämässä. Kirjoitin ylioppilaaksi kohtalaisin arvosanoinvuonna 1987. Ammattiin valmistuin 1993, työskentelin konttorihommissa...
        Armeijaa käynyt. Kävin sivarin, josta pääsin pois huhtikuussa 1989.

        Nykyinen elämäntyylini on täysin oma valintani. Kyllästyin porvarilliseen elämään, jatkuvaan työssäkäyntiin, uralla etenemiseen...

        Koen kommunismin omakseni.

        Toivottavasti kohdataan joskus. P*****n sikiö, kun se tilanne tulee niin pyyhin sulla kadut ja ojat...
        Ja mitä kommunismiin tulee niin sinä olet valtionvihollinen. Valtionviholliset ovat yleensä katsoneet montun pohjaa ennen niskalaukausta...


    • Lucifer Sam

      Mäkin haluisin olla kommunisti. Mä vaan sosialisoisin kaikee kivaa:)

    • toinen toveri

      jatka samaan tyyliin. Porvarilta varastaminen ei ole rikos.

      • vadhelvete

        kun kerran olit ruotsissä ni farför flyttade du tillbaka, skulle bättre bo i sverige eller varför ta bil och kör själv till danmark?


      • kamomillalasti
        vadhelvete kirjoitti:

        kun kerran olit ruotsissä ni farför flyttade du tillbaka, skulle bättre bo i sverige eller varför ta bil och kör själv till danmark?

        Kyllä se Tanskaan meno oli tähtäimessä. Mutta ehkäpä jonainpäivänä Kööppeenhaminaan ajaudun. Hyvä kysymys sinäänsä ja erittäin mieltä kutkutteleva.
        Muutin takaisin, koska minut lähinnä ajettiin/haettiin pakkokeinoin Suomeen.
        Ruotsin viranomaiset eivät pitäneet minusta. Olinhan ulkomaan kansalainen.
        Jouduin tuolta Ruotsin reissulta paikallisen mielisairaalan kautta Suomeen mielisairaalaan. Hoitoa ei tosin kestänyt pitkään...
        Vähäänaikaan en Ruotsiin mene. Norja on myös käynyt mielessä ja muut Pohjoismaat, Tanska kuten jo mainitsin.
        Muut EU-maat suhtautuvat kaltaisiini erittäin vihamielisesti. Esim Saksassa voin saada pitkän vankeusrangaistuksen, vaikka Saksan itäosa entinen DDR onneksi sosialistinen valtio olikin.

        Itseäni harmittaa Itäblokin sortuminen. Onneksi on vielä Pohjois-Korea, Kuuba (aivan ihana, sinne haluaisin päästä käymään) Kiina (nykyisin kapitalismiin kallellaan. Mutta Mao oli oikeassa, tai siis oikeasti vasemmalla) Vietnam on yhä sosialistinenvaltio hyvä, että ajoivat kapitalisti jenkit pois sieltä.

        Suomi sopii kaltaiselleni kommunistille hyvin, koska tämänmaan lainsäädäntö on senverran löysä, että voin elää henkilökohtaisesti ja yksilönä sosialistisesti/kommunistisesti

        Ja jos koneenkäyttöäni ihmettelette...
        Niin "kaverilta" lainaan miniläppäriä jossa on kiinni mokkula.


      • Vilen!
        kamomillalasti kirjoitti:

        Kyllä se Tanskaan meno oli tähtäimessä. Mutta ehkäpä jonainpäivänä Kööppeenhaminaan ajaudun. Hyvä kysymys sinäänsä ja erittäin mieltä kutkutteleva.
        Muutin takaisin, koska minut lähinnä ajettiin/haettiin pakkokeinoin Suomeen.
        Ruotsin viranomaiset eivät pitäneet minusta. Olinhan ulkomaan kansalainen.
        Jouduin tuolta Ruotsin reissulta paikallisen mielisairaalan kautta Suomeen mielisairaalaan. Hoitoa ei tosin kestänyt pitkään...
        Vähäänaikaan en Ruotsiin mene. Norja on myös käynyt mielessä ja muut Pohjoismaat, Tanska kuten jo mainitsin.
        Muut EU-maat suhtautuvat kaltaisiini erittäin vihamielisesti. Esim Saksassa voin saada pitkän vankeusrangaistuksen, vaikka Saksan itäosa entinen DDR onneksi sosialistinen valtio olikin.

        Itseäni harmittaa Itäblokin sortuminen. Onneksi on vielä Pohjois-Korea, Kuuba (aivan ihana, sinne haluaisin päästä käymään) Kiina (nykyisin kapitalismiin kallellaan. Mutta Mao oli oikeassa, tai siis oikeasti vasemmalla) Vietnam on yhä sosialistinenvaltio hyvä, että ajoivat kapitalisti jenkit pois sieltä.

        Suomi sopii kaltaiselleni kommunistille hyvin, koska tämänmaan lainsäädäntö on senverran löysä, että voin elää henkilökohtaisesti ja yksilönä sosialistisesti/kommunistisesti

        Ja jos koneenkäyttöäni ihmettelette...
        Niin "kaverilta" lainaan miniläppäriä jossa on kiinni mokkula.

        Seuraavaan määritelmään: "Mikä on sinun, on myös minun! Mikä taas on minun, niin pidä jumalauta näppisi siitä erossa!"


      • Älätuleporiin
        kamomillalasti kirjoitti:

        Kyllä se Tanskaan meno oli tähtäimessä. Mutta ehkäpä jonainpäivänä Kööppeenhaminaan ajaudun. Hyvä kysymys sinäänsä ja erittäin mieltä kutkutteleva.
        Muutin takaisin, koska minut lähinnä ajettiin/haettiin pakkokeinoin Suomeen.
        Ruotsin viranomaiset eivät pitäneet minusta. Olinhan ulkomaan kansalainen.
        Jouduin tuolta Ruotsin reissulta paikallisen mielisairaalan kautta Suomeen mielisairaalaan. Hoitoa ei tosin kestänyt pitkään...
        Vähäänaikaan en Ruotsiin mene. Norja on myös käynyt mielessä ja muut Pohjoismaat, Tanska kuten jo mainitsin.
        Muut EU-maat suhtautuvat kaltaisiini erittäin vihamielisesti. Esim Saksassa voin saada pitkän vankeusrangaistuksen, vaikka Saksan itäosa entinen DDR onneksi sosialistinen valtio olikin.

        Itseäni harmittaa Itäblokin sortuminen. Onneksi on vielä Pohjois-Korea, Kuuba (aivan ihana, sinne haluaisin päästä käymään) Kiina (nykyisin kapitalismiin kallellaan. Mutta Mao oli oikeassa, tai siis oikeasti vasemmalla) Vietnam on yhä sosialistinenvaltio hyvä, että ajoivat kapitalisti jenkit pois sieltä.

        Suomi sopii kaltaiselleni kommunistille hyvin, koska tämänmaan lainsäädäntö on senverran löysä, että voin elää henkilökohtaisesti ja yksilönä sosialistisesti/kommunistisesti

        Ja jos koneenkäyttöäni ihmettelette...
        Niin "kaverilta" lainaan miniläppäriä jossa on kiinni mokkula.

        Sinut kohdatessani katkon kädet ja jalat se on varmaa.
        Varastamalla fillarini/autoni niin katkon niskasi loinen...


      • lii...
        Vilen! kirjoitti:

        Seuraavaan määritelmään: "Mikä on sinun, on myös minun! Mikä taas on minun, niin pidä jumalauta näppisi siitä erossa!"

        Tässä tuli totuus, nimittäin allekirjoittanut on saanut tuntea sen todella nahoissaan kun meni lankaan ja alkoi aikanaan kaveeraamaan erään kommarin kanssa, näiden nimim. Vilenin mainitsemien piirteiden lisäksi hän oli ehkä vähän sairas narsisti, ei mitään muuta kuin valheita ja valheita. Mutta kun tämä nykymaailma on mitä on, työpaikat viety ulkomaille, tuntuu että hällä väliä tekee niin tai näin. Mutta joka tapauksessa eikö ole aika outoa välittämistä ja rakkautta jos vie toisen ihmisen parhaat vuodet ja sitten viimeiseksi toisen viimeiset säästöt, tällainen on kommunisti.


    • pasiSineraho

      Hieno mies !

      Itse nykyisin opiskelen. Töitäkin tullut tehtyä. TÄytyy sanoa, että jos nykyinen parisuhteeni kariutuu syystä tai toistesta. NIin luultavasti jotain vastaavaa voisi kehitellä. Tietysti yritän parhaani mukaan menestyä ja saada leivän syrjästä kiinni. Mutta välillä sekään ei riitä. Ei täällä ole kukaan sanomaan kuinka elää tai olla. Elämä on niin lyhyt-. Jokainen tehkööt sillä mitä haluaa. Kunhan et ketään vahingoita niin tuollainen kaupasta syönti ei paljon vaikuta, kun heittävat satoja tonneja vuodessa "pilaantunutta" ruokaa muutenkin hukkaan. Minunkin pyörän joku varasti. eipä tuo maailmaa kaatanut. oli varmasti mukavampi ajela pyörällä kuin kävellä. eli jotain hyötyä siitäkin oli. Ei muuta kun usvaa putkeen..

      Tietty tää on ihan vitsi mut kyllä noin voisi kuvitella elävänsä.- luultavasti menettäisi paljon .. esim parisuhteet ja muut ihmissuhteet. mutta jos olet yksinäinen susi niin mitä mainioin tapa sluibailla.. toisaalta valtio maksaa niin hyvin että ihan turha varastaa kaupasta. senkun runkkailee ja kirjoittelee paskaa suoli24 selle...

      • fdfdffsff

        Mahtava meno. Ehkä elämästäsi saisi tv-sarjan tyyliin. Elämäni kommarina eri maissa.


    • elämänsä pilaamista

      ei toi viä tee susta kommaria.Kommari käy töissä kettuilemassa ja valittaa joka päivä palkasta ja seuraa ettei kukaan saa parempaa palkkaa.Kommari syö kaikkien hermoja ja on kade kaikille.Kommari hakee sairaslomia ja yrittää keksiä ettei tarvis tehä mitään.Kommari ei tunnusta olevansa kommari häpee leimaantuvansa.Rikollinen elintapa on erikseen.Monista ihmisistä huomaa jo aika nuoresta koska on riski tollaseen aivottomaan touhuun.

    • oppia ikä kaikki

      Kommunisti et ole, vaan tyypillinen kapitalisti. Käytät toisia hyväksesi, varastat ja teet ilkivataa.
      Kommunisti ei valehtele, ei varasta, eikä käytä muita ihmisiä hyväkseen. Kommunismi on aate, jota ei pidä pilkata, vaan tutkia Marksin oppia ja ajatella mitä siinä sanotaan
      Elämäntapasi on tyypillinen amerikkalainen konservakapitalistinen.

      • Kommarit eivät voi suvaita toisinajattelijoita. Kommarit ajattelevat niin kuin käsketään ajatella, kenelläkään ei saa olla omia mielipiteitä, jotka poikkeavat kommareiden määrittelemistä mielipiteistä. Kommarit on aivopesty vihaan ja tappamiseen. Kommarit pettivät kansamme sodan jälkeen varustautumalla vallankaappaukseen neuvostokommareiden johtamana.


    • ola-taskiva

      Eikös se kommunismin määritelmä kuulu että Kaikille tarpeiden mukaan.Sulla se määritelmä ei pitä paikkanasa Sillä lukiessani sinun höpinöitä luulen että et saa tarpeitesi mukaan lääkettäsi.Laitappas lääkityksesi kuntoon ja höpise sitten.

      • kamomillalasti

        Tälläreissulla ne meinaa pakottaa minut asumaan yksityiseenhoitokotiin.
        No toisaalta mikäs siinä, yhteiskunta sen kustantaa, enkä minä.
        Mutta yksityiseen. Siinä tuen kapitalistia ja kapitalisti tukee tavallaan minua yhteiskunnan laskuun...
        Talvesta on ennustettu tulevan pitkä ja kylmä.
        Kyllä tuo hoitokotipaikka pitää ilmeisesti vastaanottaa, nyt kun ei ole muutakaan vaihtoehtoa. En ole juuri joutumassa avovankilaan ja mielisairaalassakin olen ollut viimeaikoina vain lyhyitä pätkiä. Puhutaan siis viikoista.

        Huomatkaa: En mielelläni elä yhteiskunnantuella, vaan itsenäisesti omaa elämäntapaani noudattaen. En ole työtöntyönhakija, joka saa korvausta, enkä käytä sosiaalihuollonpalveluja vapaaehtoisesti. En käy sossunluukulla hoidan ruokatarpeeni muut itse ominkeinoin. Keinoni olen jo aiemmissa kirjoituksissani teille kuvaillut.

        Mutta kun kevät koittaa, niin otan ja lähden.

        Veni, vidi, vici


      • paljastaja..
        kamomillalasti kirjoitti:

        Tälläreissulla ne meinaa pakottaa minut asumaan yksityiseenhoitokotiin.
        No toisaalta mikäs siinä, yhteiskunta sen kustantaa, enkä minä.
        Mutta yksityiseen. Siinä tuen kapitalistia ja kapitalisti tukee tavallaan minua yhteiskunnan laskuun...
        Talvesta on ennustettu tulevan pitkä ja kylmä.
        Kyllä tuo hoitokotipaikka pitää ilmeisesti vastaanottaa, nyt kun ei ole muutakaan vaihtoehtoa. En ole juuri joutumassa avovankilaan ja mielisairaalassakin olen ollut viimeaikoina vain lyhyitä pätkiä. Puhutaan siis viikoista.

        Huomatkaa: En mielelläni elä yhteiskunnantuella, vaan itsenäisesti omaa elämäntapaani noudattaen. En ole työtöntyönhakija, joka saa korvausta, enkä käytä sosiaalihuollonpalveluja vapaaehtoisesti. En käy sossunluukulla hoidan ruokatarpeeni muut itse ominkeinoin. Keinoni olen jo aiemmissa kirjoituksissani teille kuvaillut.

        Mutta kun kevät koittaa, niin otan ja lähden.

        Veni, vidi, vici

        Osuuskaupan koneellako kirjoittelet näitä viestejä?
        IP-osoite kertoo kyllä aivan jotain muuta.


      • teillä
        paljastaja.. kirjoitti:

        Osuuskaupan koneellako kirjoittelet näitä viestejä?
        IP-osoite kertoo kyllä aivan jotain muuta.

        pasilassa sinun muijan luona kun lähit käymään BMW .lä kavereitten luona:)


    • gus hall

      Kyllä tämä ketju on täynnä tosikkoja. Eiks kellään ole enää huumorintajua?

      • tosiaankin vie

        huumorintajun. Se on sitten tasapuolista, ja kukaan ei edes hymyile, no miksi hymyillä kun heti luullaan, että hymyilijällä on asiat paremmin ja joutuu mielisairaalaan kuten tämän ketjun aloittajakin. Sirppi ja vasara ovat kommunistin lipussa sitä varten, että vasaralla päähän ja sirpillä kaula poikki, se on tehokasta hilseenpoistoa ja kaikki muutkin lääkityksetkin saa lopettaa.


    • Kova Kommari

      Olen ollut koko elämäni sellaista leikkiä, että kuka se tässä nyt oikein kaikkein kovin kommari on Perkele.

      Meidän kommaraiden perusasioita ovat:
      Kaiken pitää olla punaista.
      Olemme peraattesssa kaikkea kehitystä vastaan, yrittäjyyttä, omistajuutta, tietoa, taitoa.
      Kiellämmen Raamatun ja Jumalan olemass olon, koska Setä Stalin on kaikkivoipa, vaikkakin kuollut.
      Kaiken pitää olla juuri niin, kuin entisessä Neuvostoliitossa, eli: Ankeeta, ahdistavaa, huonoa, harmaata, punaista, rikkinäistä, alkeellista, askeettista, pahanmakuista ja hajuista, vaatteiden pitää haista koipalloilta ja kolinalta.
      Viimeistään perjantaina pitää jo työmaalla puolenpäivän aikaan korkata eka vodkapullo esim. Viruvalge kelpaa oikein hyvin ja kotia ajetaan sellaisessa 1.5 promillen kännissä alkon kautta tietenkin.
      Ja jos Sivan kassa jonossa sattuu olemaan tunnettuja kapitlisteja perkele niin silloin pieraisen paskan löyhkät niiden nenään vaikka, joudun sitä itsekkin haistelemaan.
      Lakkoon lähden aina, kun siihen tulee tilaisuus vaikka aiheetonkin perkele.
      Naapureiden kanssa riidellään aina, kun mahdollista.
      Ja vanhaa kunnon Neuvostoliitoa kaivataan kovasta oikein tässä kommarilla tulee tippa linssiia kun se Neuvostoliitto kaikkivoipaisuudessaan meni kuolemaan, niin ja Isä aurinkoinen Stalin ja Lenin ovat enää vain pelkkiä muumioita.
      Niin että näin pohtiessani totean, että kyllä me Kommarit ollaan yhtä sairaita päästämme, kuin homotkin, vaikka Venäjän armeija onkin maailman suurin homoarmeija Ortodoksikirkon sotilas homo pappeineen.
      Että kyllä nyt vituttaa perskarvat!

      Minä kovana Kommarina olen sitten henkeen ja vereen Kommari esim:
      Meillä on omakotitalo alueella vanha rintamamiestalo:
      Jonka maalasin punaiseksi, että naapurin kaåpitalisteja oikein vituttaise tuo räikeä aattenn väri,
      Niin ja vaihdoin taloomme punaisen peltikaton ja maalasin sälekaihtimemme punaisiksi ja kyllä siinä naapurin kapitalisteilla käy kateeksi aatettamme.

      Kyllä alkaa pikku hilaa vituttamaan kun kaikki kunnon autot, eli Lada 1200 l mallit alkaa olla puhkiruostuneita enkä saa mistään enää ehjää punaista 1200 l malli. ja mitään kapitalisti autoa Toyotaa tai WV me kunnon Kommarit emme osta koskaan, täytyy varmaan tehdä niin kuin, jotkut luopio kommarit ja ostaa vanha Mersun 123 200 D malli se, kun on oikein sellainen vauhti raketti, koska se D tarkoitta dainamait, eli räjähdysmäistä voimaa suoraan 1960 luvulta. Vai sisikoha vielä, jostain kunnon DDR mallisen 2-tahti Warren. Tai FSO Polonesin, Italialaisella polognese kastikkeella.

    • Kova Kommari

      Niin ja meillä Kommareilla on aina naama kurtussa. Siis sellainen perus ilme on hapan ja aina irvessä se kertoo siitä, että emme tykkää mistään esim. kommunismista.
      Ja punainen kirja on aina taskussa, ja kaikki muut kirjat päälystetään kapitalismin hapatteen tuottamalla punaisella kontaktimuovilla.

      Jos käymme lentäen ulkomailla esim ukrainassa niin emme voi käyttään kenenkään muun lentoyhtiön koneita, kuin TNT- rahtikoneita, koska niiden etuosat on maalattu niin hienolla oranssilla, että se on melkein punainen, kuin kommari lentoyhtiön kone.

      Ruuaksi emme syö hapakaalin ja eltaantuneelle lihalle haisevan porskeiton lisäksi, kuin punajuuria, veriappelsiineja, ja punaisia arbuseja, koska ne ovat punaisia. Huom aatteen väri.

      Ladan tekninen käsikirja, eli Neuvostoliiton lippu on aina seinällämme, että muistaisin miten säädetään Ladan sytytysennakko, eli pannaan sirppi katkojankärkien väliin ja lyödään vasaralla päälle niin kauan, että lentää kipinä silloin sytty on kohallaan ja lattaraudan paska käy ja kukkuu, kuin karjlan käki, niin että paukku baarumit paukkuu ja sosiaalinen imitsi haiskahtaa koipalloille.
      Vaikka Lada ja kommarit ovatkin perseestä niin en pääse eroon itsestäni.

      Hyvää yötä kaikki kommarit, mutta teille kapitalistit sanon viimeisen kerran, että rypekää te vain rahoissanne niin ja piste.

    • saariston mies

      Hyi hitto! Yuo on aivan totta ja olenkin nähnyt oikeasti tuonsorttisen kommunistin vaikka sillä ei ollutkaan punaisia sarvia päässä. Olen ollut laivalla aiemmin merimiehenä ja satamissa ahtaajina näkyi noita tulenpalavia kommunisteja. Heidän mielestään kaikki tässä maailmassa ovat yhteistä, jopa naisetkin. Millään ei tunnu olevan mitään väliä ja kaikkea he vain omivat ties mistä minkä sattuvat näkemään ja elämänkatsomukseen kommunistilla on että otetaan vain luvatta koska nuo varastettavat tavarat yms. ovat ns yhteistä omaisuutta.
      Kommunisti on tosiaan sellainen että hänen mielestään yhteiskunta saa elättää hänet mutta jos joutuu vaikkapa putkaan niin se on kuulemma vain kapitalistista porvarillista riistoa ja siksi katsoo yhteiskunnan olevan mädännäinen kun tuollaisen kohtelun saa. Tiedän muutaman kommunistin menneiltä ajoilta jotka jatkuvasti kaikin mahdollisin keinoin koettivat syöttää ties mitä poliittista propagandaa ja hakivat tavaraa kaupoista juuri tuolla kuvatulla tavalla. Joskus ottivat laivan vierestä maahantuodun auton luvatta käyttöön ja ajoivat sitten ties minne ja jättivät auton vain johonkin. Ravintolaan he saattoivat mennä syömään ja pitivät jopa palopuheita paremmasta maailmasta ja kun oli jo jälkiruuan aika, se voitiin jättää kesken ja painelivat ovesta ulos mistään välittämättä ja maksamatta. Julkisissa liikennevälineissä he menevät usein maksamatta ja jos lippua kysytään niin sanovat vain että eivät maksa koska kuulemma veroina ovat jo lippunsa maksaneet ja siksi bussikyyti kuuluisi olla yhteiskunnallisesti kansalaisialle ilmaista.
      Että tällainen eläin on kommunisti ja sellaiset joutaisivat mieluusti vaikka ampua. Suomen vapaussodassa 1918 valkoiset tekivät maallemme todella suuren yhteiskunnallisen palveluksen kun listivät nuo yhteiskunnan luuserit pois päiviltä ja opettivat kovemman kautta näille työleireillä ettei tässä maailmassa mikään ole ilmaista. Kuuluisin tapaus maailmassa on tuo Neuvostoliiton romahdus kun tuo systeemi tli lopulta tiensä päähän.
      Toivottavasti tuo kommunismi joskus saadaan kitkettyä koko maailmasta lopullisesti, mitä nopeammin sen parempi.

      • kamomillalasti

        Tutustumaan sinne yksityiseenhoitokotiin "kapitalistille" kylään.
        Saan kuulemma oman huonee, missä on ihan oikea kahvinkeitin. kahvia en olekkaan juonut aikoihin (siis lämmintä) muuta kuin nyt mielisairaalassa ja vankila reissuilla. Kaupassa voi nykyisin hyvin juodqa niitä valmiita kylmiä kahveja. Hoitokodista tehdään kuulemma 1.kerta viikossa kauppa reissu. No minullehan annetaan rahat käteen pyytämättä, ne tulee siis sossun kautta muikä harmittaa, itse kun en halua rahaa käyttää. Olisi helpompi vaan ottaa sieltä kaupan hyllyltä se kahvipaketti, sekä suodatinpussit. Mutta sitten jos jään kiinni, niin menetän sen yhteiskunnan maksaman hoitokotipaikan...
        No hoitokodissa on muitakin asukkeja ehkäpä he "lainaavat" kahvia ja suodatin pusseja.
        Tupakkaa en polta, en ole koskaan polttanut. Tupakkateollisuus on mitä härskein kapitalismin muoto.
        Keväällä vaihdan taas maisemaa. Onneksi tämä hoitokoti sijaitsee kaukana metsän keskellä ja vielä sellaisella paikkakunnalla, missä minua ei tunneta.
        Kevään koittaessa siirryyn taas takaisin normaaliin elämääni. Rahankäyttö on iljettävää, vaikka nyt talvenyli saankin sossusta rahaa, jota minun on pakko käytää mikäli meninaan pitää katon pääni päällä.
        Kyllä hävettää olla yhteiskunnun elätti. Yleensähän ainoastaan käytän yhteiskunnanpalveluja omiin tarkoituksiin, kuten kaupassa ilmaiseksi syömisen, putka, mielisairaala, avovankilareissut..
        Palaan takain mielisairaalaan tutustumiskäynniltäni tiistaina 9.11.2010. Plaan silloin asiaan ja kerron kuinka meni.

        Mutta kyllä harmittaa, olisi vaikka tullut avovankila reissu, mutta ei. Sitä yritin. Tein pientä ilkivaltaa porvaristilikekeskukselle, mutta minut "tuomittiin" vain sakkoihin ja niitähän en maksa...


      • fg
        kamomillalasti kirjoitti:

        Tutustumaan sinne yksityiseenhoitokotiin "kapitalistille" kylään.
        Saan kuulemma oman huonee, missä on ihan oikea kahvinkeitin. kahvia en olekkaan juonut aikoihin (siis lämmintä) muuta kuin nyt mielisairaalassa ja vankila reissuilla. Kaupassa voi nykyisin hyvin juodqa niitä valmiita kylmiä kahveja. Hoitokodista tehdään kuulemma 1.kerta viikossa kauppa reissu. No minullehan annetaan rahat käteen pyytämättä, ne tulee siis sossun kautta muikä harmittaa, itse kun en halua rahaa käyttää. Olisi helpompi vaan ottaa sieltä kaupan hyllyltä se kahvipaketti, sekä suodatinpussit. Mutta sitten jos jään kiinni, niin menetän sen yhteiskunnan maksaman hoitokotipaikan...
        No hoitokodissa on muitakin asukkeja ehkäpä he "lainaavat" kahvia ja suodatin pusseja.
        Tupakkaa en polta, en ole koskaan polttanut. Tupakkateollisuus on mitä härskein kapitalismin muoto.
        Keväällä vaihdan taas maisemaa. Onneksi tämä hoitokoti sijaitsee kaukana metsän keskellä ja vielä sellaisella paikkakunnalla, missä minua ei tunneta.
        Kevään koittaessa siirryyn taas takaisin normaaliin elämääni. Rahankäyttö on iljettävää, vaikka nyt talvenyli saankin sossusta rahaa, jota minun on pakko käytää mikäli meninaan pitää katon pääni päällä.
        Kyllä hävettää olla yhteiskunnun elätti. Yleensähän ainoastaan käytän yhteiskunnanpalveluja omiin tarkoituksiin, kuten kaupassa ilmaiseksi syömisen, putka, mielisairaala, avovankilareissut..
        Palaan takain mielisairaalaan tutustumiskäynniltäni tiistaina 9.11.2010. Plaan silloin asiaan ja kerron kuinka meni.

        Mutta kyllä harmittaa, olisi vaikka tullut avovankila reissu, mutta ei. Sitä yritin. Tein pientä ilkivaltaa porvaristilikekeskukselle, mutta minut "tuomittiin" vain sakkoihin ja niitähän en maksa...

        Se puuttui aloituksesta.


    • komintern2

      Jos tämä on viitsi, niin haista vittu!
      Jos tämä ei ole vitsi, niin "haista vittu"

      • kamomillallasti

        No niin pääsin nyt viimein erään kirjaston julkiselle päätteelle.
        Tosiaan piti kertoa teille jo 9.11. miten reissu sinne yksityiseen hoitokotiin meni. Huonosti, lyhyesti ilmaistuna. Se paikka sijaitsi metsänkeskellä, ei siinä mitään vikaa. Mutta siellä laitettiin töihin. Piti tehdä kaikenmaailman ouhdetöitä, sekä osallistua ryhmiin muiden asukkiaden kanssa. Osa asukkaista olikin ihan mukavia. Kerroin heille olevani kommunisti ja sainkin muutaman asukin sympatiat puolelleni.
        Kerran viikossa sieltä tehtiin kauppareissu ihmisten ilmoille. Ja satuin juuri sinäpäivänä siellä olemaan. Nyt riitti ajattelin.
        Päästiin erääseen kylään/kaupunkiin en kerro minne. Jäin porukasta jälkeen ja lähdin omille teilleni, tarkoituksena siis paeta. Asukkaita oli sen verran paljon mukana, etä hoitaja ei huomannut minun livahtaneen. Ajattelin että nyt pitää saada fillari, mutta kun oli lunta maassa ja keskellä päivää niin eihän niitä niin vaan saa.
        Näin siinä kadulla hyvännäköisen käynnissä olevan auton, eikä ketään sisällä. Kävelin auton ohi ja katselin ympärilleni. Kukaan ei kiinnittänyt minuun huomiota. No äkkiä autonrattiin ja menoksi. Helppo nakki. En kyllä koskaan muista saaneeni autoa käyttööni näin helposti. Siitä sitten poistuin kumit ulvoen paikalta. Pois taajama-alueelta. Pysähdyin syrjemmälle erääseen pikkutien risteykseen ja aloibn tutkailla autoa. Sen heti käyttöön saadessani olin niin täynnä adrealiinia, että en pahemmin kiinnittänyt huomiota kun siihen, kuinka kovaa sillä pääsee.
        Auton radio oli AM-taajuuksilla, sieltä tuli kieltä jota en ymmärtänyt. Autossa oli myös navigaattori, kännykkä, joka soi välillä, sekä lompakko. Kännykkään en vastanut, tietenkään. Tutkailin kännykkää ja heti kiinnitin huomiota, että käyttökieli ei ole suomi eikä englanti. Tulin siihen tulokseen, että tämänhän on oltava turkin kieltä, koska aakkoset olivat länsimaalaiset, mutta pieniä eroja niissä oli esim: ğe, çe, ü jne.
        Otin puhelimen pois päältä. Auton "omistaja" varmasti yritti soitella perään.


      • kamomillalasti
        kamomillallasti kirjoitti:

        No niin pääsin nyt viimein erään kirjaston julkiselle päätteelle.
        Tosiaan piti kertoa teille jo 9.11. miten reissu sinne yksityiseen hoitokotiin meni. Huonosti, lyhyesti ilmaistuna. Se paikka sijaitsi metsänkeskellä, ei siinä mitään vikaa. Mutta siellä laitettiin töihin. Piti tehdä kaikenmaailman ouhdetöitä, sekä osallistua ryhmiin muiden asukkiaden kanssa. Osa asukkaista olikin ihan mukavia. Kerroin heille olevani kommunisti ja sainkin muutaman asukin sympatiat puolelleni.
        Kerran viikossa sieltä tehtiin kauppareissu ihmisten ilmoille. Ja satuin juuri sinäpäivänä siellä olemaan. Nyt riitti ajattelin.
        Päästiin erääseen kylään/kaupunkiin en kerro minne. Jäin porukasta jälkeen ja lähdin omille teilleni, tarkoituksena siis paeta. Asukkaita oli sen verran paljon mukana, etä hoitaja ei huomannut minun livahtaneen. Ajattelin että nyt pitää saada fillari, mutta kun oli lunta maassa ja keskellä päivää niin eihän niitä niin vaan saa.
        Näin siinä kadulla hyvännäköisen käynnissä olevan auton, eikä ketään sisällä. Kävelin auton ohi ja katselin ympärilleni. Kukaan ei kiinnittänyt minuun huomiota. No äkkiä autonrattiin ja menoksi. Helppo nakki. En kyllä koskaan muista saaneeni autoa käyttööni näin helposti. Siitä sitten poistuin kumit ulvoen paikalta. Pois taajama-alueelta. Pysähdyin syrjemmälle erääseen pikkutien risteykseen ja aloibn tutkailla autoa. Sen heti käyttöön saadessani olin niin täynnä adrealiinia, että en pahemmin kiinnittänyt huomiota kun siihen, kuinka kovaa sillä pääsee.
        Auton radio oli AM-taajuuksilla, sieltä tuli kieltä jota en ymmärtänyt. Autossa oli myös navigaattori, kännykkä, joka soi välillä, sekä lompakko. Kännykkään en vastanut, tietenkään. Tutkailin kännykkää ja heti kiinnitin huomiota, että käyttökieli ei ole suomi eikä englanti. Tulin siihen tulokseen, että tämänhän on oltava turkin kieltä, koska aakkoset olivat länsimaalaiset, mutta pieniä eroja niissä oli esim: ğe, çe, ü jne.
        Otin puhelimen pois päältä. Auton "omistaja" varmasti yritti soitella perään.

        Navigaattoria opin nopeasti käyttämään, vaikka sen käyttökieli pitikin muuttaa, kesti hetken ennenkuin sain sen muutettua. Sain paikannettua itseni. Tutkailin tarkemmin mitä autosta löytyy. Siinä lompakossa oli seteleita ja muutama kolikko yhteensä 98.40€ ihan mukavasti, vaikka en rahasta pidäkkään. Tankki oli hieman yli puolenvälin. Tutkin myös takakontin. Yllätyin kun sieltä löytyi iso pakattu pahvilaatikko, joka oli täynnä pitaleipien kuoria. Ilmeisesti "omistaja" oli viemässä niitä jonnekkin, varmaan oli tukussa tulossa. Auton takapenkillä lojui lämmitys johto, autossa oli myös yllätyksekseni sisätila lämmitin.
        Tiesin kyllä, että viranomaiset ovat perässäni. Olinhan mielisairaalassa pakkohoitopäätöksellä lomilla siellä hoitokodissa ja nyt sain autonkin käyttööni. Nyt kun olin taas tien päällä niin, auti pitäisi tankata, mikäli meinaa ehtiä kauas. Yleensähän olen autoa käyttäessäni tankannut ja lähtenyt maksamatta, mutta aikapian sen jälkeen on poliisi ottanut minut haaviin.
        No nyt minulla oli lompakko, vaikka en rahankäytöstä pidä, niin löysin sopivan kylmäaseman ja tankkasin setelillä. Ajoin kauas, en kerro minne tai mihin suuntaan. Tiesin, että auto on jo varmaan ilmoitettu poliisille ja rekisterikilvet pitää vaihtaa. Ajoin erääseen suurehkoon kaupunkiin. Aamuyön aikana isohkon kerrostalon pihalla otin eräästä autosta kilevet vaihdoine omaani ja jatkoin matkaa. Auton paperit heitin jo ajta sitten ikkunasta ulos tien varteen ja samoin ne vanhat rekisterikilvet lojuvat nyt jossain tien varressa. En heittänyt niitä lähekkäin. Katsoin matkamittarista, että ovat n.120km päässä toisistaan, joten ei hätää ja hankeen upposivat.
        Vielä on vähän rahaa, että voi tankata. Auto ja navigaattiori. Olen myös yöpynyt autossa siten, että olen etsinyt sopivan tolpan jonka nokkaan on saanut lämmityksen. Ja kun on sisätila lämmitys päällä niin siinä voi hyvin ottaa pienet nokoset. Vaikeaahan se on välillä ollut lämmitystolppaa löytää, mutta kyllä, minä nämä jutut tiedän, kun on kokemusta. Sellaiset 3-4tuntia olen nukkunut yleensä n. klo 01-04.30, on niitä aikoja kun ihmisiä liikku vähän ja silloin voi pujahtaa jonkun talonyhtiön tai laitoksen pihaan, sen enempää huomiota kiinnittämättä.
        Sen verran kaukana olen, että jonkun naapurimaan puolelle tästä sutkautan. Muistan esim aikoinani Tukholmassa ollessani, että siellä oli tyyppejä jotka ostivat autoja käteisellä sen enempää kyselemättä. Vaikka vihaankin rahan käyttöä, niin rahasta on hyötyä, jos ei halua talveaan laitoksessa viettää. Ja tämän talven ajattelin seikkailla.
        Kerron taas joskus lisää.


      • arjuuna
        kamomillalasti kirjoitti:

        Navigaattoria opin nopeasti käyttämään, vaikka sen käyttökieli pitikin muuttaa, kesti hetken ennenkuin sain sen muutettua. Sain paikannettua itseni. Tutkailin tarkemmin mitä autosta löytyy. Siinä lompakossa oli seteleita ja muutama kolikko yhteensä 98.40€ ihan mukavasti, vaikka en rahasta pidäkkään. Tankki oli hieman yli puolenvälin. Tutkin myös takakontin. Yllätyin kun sieltä löytyi iso pakattu pahvilaatikko, joka oli täynnä pitaleipien kuoria. Ilmeisesti "omistaja" oli viemässä niitä jonnekkin, varmaan oli tukussa tulossa. Auton takapenkillä lojui lämmitys johto, autossa oli myös yllätyksekseni sisätila lämmitin.
        Tiesin kyllä, että viranomaiset ovat perässäni. Olinhan mielisairaalassa pakkohoitopäätöksellä lomilla siellä hoitokodissa ja nyt sain autonkin käyttööni. Nyt kun olin taas tien päällä niin, auti pitäisi tankata, mikäli meinaa ehtiä kauas. Yleensähän olen autoa käyttäessäni tankannut ja lähtenyt maksamatta, mutta aikapian sen jälkeen on poliisi ottanut minut haaviin.
        No nyt minulla oli lompakko, vaikka en rahankäytöstä pidä, niin löysin sopivan kylmäaseman ja tankkasin setelillä. Ajoin kauas, en kerro minne tai mihin suuntaan. Tiesin, että auto on jo varmaan ilmoitettu poliisille ja rekisterikilvet pitää vaihtaa. Ajoin erääseen suurehkoon kaupunkiin. Aamuyön aikana isohkon kerrostalon pihalla otin eräästä autosta kilevet vaihdoine omaani ja jatkoin matkaa. Auton paperit heitin jo ajta sitten ikkunasta ulos tien varteen ja samoin ne vanhat rekisterikilvet lojuvat nyt jossain tien varressa. En heittänyt niitä lähekkäin. Katsoin matkamittarista, että ovat n.120km päässä toisistaan, joten ei hätää ja hankeen upposivat.
        Vielä on vähän rahaa, että voi tankata. Auto ja navigaattiori. Olen myös yöpynyt autossa siten, että olen etsinyt sopivan tolpan jonka nokkaan on saanut lämmityksen. Ja kun on sisätila lämmitys päällä niin siinä voi hyvin ottaa pienet nokoset. Vaikeaahan se on välillä ollut lämmitystolppaa löytää, mutta kyllä, minä nämä jutut tiedän, kun on kokemusta. Sellaiset 3-4tuntia olen nukkunut yleensä n. klo 01-04.30, on niitä aikoja kun ihmisiä liikku vähän ja silloin voi pujahtaa jonkun talonyhtiön tai laitoksen pihaan, sen enempää huomiota kiinnittämättä.
        Sen verran kaukana olen, että jonkun naapurimaan puolelle tästä sutkautan. Muistan esim aikoinani Tukholmassa ollessani, että siellä oli tyyppejä jotka ostivat autoja käteisellä sen enempää kyselemättä. Vaikka vihaankin rahan käyttöä, niin rahasta on hyötyä, jos ei halua talveaan laitoksessa viettää. Ja tämän talven ajattelin seikkailla.
        Kerron taas joskus lisää.

        tuo ole komminismissa elämistä vaan kapitalismissa,sillä kommunismia ei vielä ole ollut olemassakaan, sillä kaikki kommunistiset vallankumoukset ovat syöneet omat lapsensa, esm. venäjällä kommustit ja Leninin kannattajat Stalin tapatti sukupuuttoon, muka kansan vilollisina, ja hallitsi tsaarina kommunismin nimissä, ja sama tsaarismi jatkuu uskonnon nimisssä, missä ei ole mitään ihmisoikeuksia


      • asdasdsdfsdfdsas
        arjuuna kirjoitti:

        tuo ole komminismissa elämistä vaan kapitalismissa,sillä kommunismia ei vielä ole ollut olemassakaan, sillä kaikki kommunistiset vallankumoukset ovat syöneet omat lapsensa, esm. venäjällä kommustit ja Leninin kannattajat Stalin tapatti sukupuuttoon, muka kansan vilollisina, ja hallitsi tsaarina kommunismin nimissä, ja sama tsaarismi jatkuu uskonnon nimisssä, missä ei ole mitään ihmisoikeuksia

        http://www.tiede.fi/keskustelut/psykologia-aivot-ja-aistit-f12/boneko-1-prototyyppi-ja-noin-4-kk-suljetussa-tilassa-t48658.html

        http://www.facebook.com/home.php?sk=group_181124258568404

        http://i293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/dsfsfsfd.jpg

        http://i293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/ss2ss.jpg


      • toinen toveri
        kamomillalasti kirjoitti:

        Navigaattoria opin nopeasti käyttämään, vaikka sen käyttökieli pitikin muuttaa, kesti hetken ennenkuin sain sen muutettua. Sain paikannettua itseni. Tutkailin tarkemmin mitä autosta löytyy. Siinä lompakossa oli seteleita ja muutama kolikko yhteensä 98.40€ ihan mukavasti, vaikka en rahasta pidäkkään. Tankki oli hieman yli puolenvälin. Tutkin myös takakontin. Yllätyin kun sieltä löytyi iso pakattu pahvilaatikko, joka oli täynnä pitaleipien kuoria. Ilmeisesti "omistaja" oli viemässä niitä jonnekkin, varmaan oli tukussa tulossa. Auton takapenkillä lojui lämmitys johto, autossa oli myös yllätyksekseni sisätila lämmitin.
        Tiesin kyllä, että viranomaiset ovat perässäni. Olinhan mielisairaalassa pakkohoitopäätöksellä lomilla siellä hoitokodissa ja nyt sain autonkin käyttööni. Nyt kun olin taas tien päällä niin, auti pitäisi tankata, mikäli meinaa ehtiä kauas. Yleensähän olen autoa käyttäessäni tankannut ja lähtenyt maksamatta, mutta aikapian sen jälkeen on poliisi ottanut minut haaviin.
        No nyt minulla oli lompakko, vaikka en rahankäytöstä pidä, niin löysin sopivan kylmäaseman ja tankkasin setelillä. Ajoin kauas, en kerro minne tai mihin suuntaan. Tiesin, että auto on jo varmaan ilmoitettu poliisille ja rekisterikilvet pitää vaihtaa. Ajoin erääseen suurehkoon kaupunkiin. Aamuyön aikana isohkon kerrostalon pihalla otin eräästä autosta kilevet vaihdoine omaani ja jatkoin matkaa. Auton paperit heitin jo ajta sitten ikkunasta ulos tien varteen ja samoin ne vanhat rekisterikilvet lojuvat nyt jossain tien varressa. En heittänyt niitä lähekkäin. Katsoin matkamittarista, että ovat n.120km päässä toisistaan, joten ei hätää ja hankeen upposivat.
        Vielä on vähän rahaa, että voi tankata. Auto ja navigaattiori. Olen myös yöpynyt autossa siten, että olen etsinyt sopivan tolpan jonka nokkaan on saanut lämmityksen. Ja kun on sisätila lämmitys päällä niin siinä voi hyvin ottaa pienet nokoset. Vaikeaahan se on välillä ollut lämmitystolppaa löytää, mutta kyllä, minä nämä jutut tiedän, kun on kokemusta. Sellaiset 3-4tuntia olen nukkunut yleensä n. klo 01-04.30, on niitä aikoja kun ihmisiä liikku vähän ja silloin voi pujahtaa jonkun talonyhtiön tai laitoksen pihaan, sen enempää huomiota kiinnittämättä.
        Sen verran kaukana olen, että jonkun naapurimaan puolelle tästä sutkautan. Muistan esim aikoinani Tukholmassa ollessani, että siellä oli tyyppejä jotka ostivat autoja käteisellä sen enempää kyselemättä. Vaikka vihaankin rahan käyttöä, niin rahasta on hyötyä, jos ei halua talveaan laitoksessa viettää. Ja tämän talven ajattelin seikkailla.
        Kerron taas joskus lisää.

        Hienoa, toveri!

        Porvarin ärsyttäminen on kommunistin tärkeimpiä velvollisuuksia porvarillisessa yhteiskunnassa.

        Jatkakaa.


    • Markuz04

      Käsityksesi kommunismista on väärä.

    • excitavit

      Kommunismi kuin myös länsimaiden demokratia perustuu valheeseen. Kommunismi oli pelkkä työkalu Tsaari-venäjän kukistamiseen, samaa ajattelua hyödynnettiin Ranskan suuressa vallankumouksessa. Päästiin eroon nationalistisista päättäjistä ja saatiin heikennettyä kansallisvaltioita ja johdettua kohti EU:ta. Hyvä ja pahuus ovat oikeasti olemassa olevia käsitteitä eikä vain näkökantakysymys. Jos tarkoitus saada paljon ihmisiä mestatuksi niin mistä näkökannalta se voi koskaan olla hyvä asia? Euroopan eliitti on tyytyväinen koska ihmiset jakautuvat vieläkin "punaisiin" ja "valkoisiin". Ihmiset riitelevät tyhjänpäiväisistä ideologisista näkökulmista ja ovat valmiita tappamaan sen vuoksi toisiaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe