Tietäisikö kukaan hyvämaineista ja luotettavaa ammattilaista Etelä-Suomesta, joka on erikoistunut veneiden maantiekuljetuksiin?
Olisin erittäin kiitollinen, jos joku tietäisi nimen tai jopa ihan puhelinnumeron?
Veneen kuljetuspalveluita haetaan...!
21
4868
Vastaukset
- TT
Karjaalta löytyy Österman 019-233233
Salosta Salminen 0400-324444
Kokeile näitä...molemmilla todella tehokkaat nostimet.- -
Reffe
- mane
- kirjoitti:
Reffe
Reffe nimittäin
- _
mane kirjoitti:
Reffe nimittäin
paras alallaan. Osaa asiansa. Laittaa sentilleen siihen sen veneen, mihin asiakas haluaa.
- reffe ja vakuutukset kuntoon
_ kirjoitti:
paras alallaan. Osaa asiansa. Laittaa sentilleen siihen sen veneen, mihin asiakas haluaa.
reffe voi olla hyvä, mutta minulla
ei ole aikaa odotella tuota ylimielistä
asiakaspalvelijaa. reffe on viimeinen
vaihtoehto. on kerran siirtänyt venettäni, ja oli ainoa kerta, kun siirrossa syntyi vaaratilanne (nostajan
huolimattomuutta). - aini mummeli
reffe ja vakuutukset kuntoon kirjoitti:
vaihtoehto. on kerran siirtänyt venettäni, ja oli ainoa kerta, kun siirrossa syntyi vaaratilanne (nostajan
huolimattomuutta).Minulla on ihan toisenlainen kokemus Reffen palvelusta.
Reffen Janne nosti veneemme ja kaikki sujui todella hienosti, tuli jo hieman sovittua aikaismmin
palvelu oli hyvää ja asiallista, työnsä hoiti huolellisesti. - janis petke
reffe ja vakuutukset kuntoon kirjoitti:
huolimattomuutta).ammattitaitoinen isäntä mut täysi kusipää.
- kokeiltu on
Soitappa 0400221597, vastaa Valtonen
Turusta. - Pedro
Itse käytän aina pepeä eli bertil lindholmia sillä on tosi iso peli ja taitoakin löytyy... puhelin taisi olla - no en nyt muista mutta pitäisi löytyä numerotiedustelusta tai ktk:lta.
- Katsastusmies
Ota yhteyttä veneesi valmistajaan tai maahantuojaan, he tietävät keneltä homma hoituu. Itse käytin tätä vaihtoehtoa kun siirsin veneeni Päijänteeseen vuonna 1992. Kuljetusliike oli sama joka oli tuonut veneeni Norjasta. On vain valitettavasti lopettanut jo toimintansa.
- puster
Okei, pitää soittaa fiskarssille.
- Käyttänyt.
Oli ammattimainen siirto, eka kertaa käyttänyt täältä Pyhtäältä
Nostokuljetus He-Wi Oy, Jakeluosoite: Metsänkaatajakuja 16, 07900 Loviisa, Toimipiste: Troolisatama, 07910 Valko
Päivystys 0500 849 188
Toimisto 019-509 111
Fax 019-535 800
e-mail: [email protected]
Internet: www.he-wi.fi- Veneilijäkin
Eli taitaa olla jo aiemmin mainittu jossa vastaa Valtonen. Homma hoituu todella hyvin. Nimenomaan veneiden kuljetuksia.
Toisaalta mainitsit "fiskari" joten jos sulla paattiin pukki niin taitaa mennä autolla kuin autolla......
- venemiäs
Kurkkaa Nokkanen Kuusaalta.
0400-254951
www.kuljetusnokkanen.fi- r fwep\
eikö nää asiat ole aika tärkeät, koko meinaan
- Raksiko
Hyvä ja luotettava. Parina kesänä olen jo käyttänyt ja tänä syksynä taas. Siisti kalusto.
- 23
Kysy Parpeita. Nosti kuulemma viikonloppuna veneen Espoossa akselin kohdalta, eikä ainakaan tuoreeltaa suostunun korvaamaan vaurioita.
Hauska oli vierestä seurata kun äijä ähis. - Kippari12
Nosto ja kuljetus APV! Homma hoitu tosi nätisti.
Hemmo kyseli kuljetusta 9.1.2001 12:21 joten eiköhän ole jo löytänyt.
Miksi näitä historiaketjuja aina kaivetaan- 9+16=27
jrsj kirjoitti:
Hemmo kyseli kuljetusta 9.1.2001 12:21 joten eiköhän ole jo löytänyt.
Miksi näitä historiaketjuja aina kaivetaanOnhan tuossa tuoreempiakin vastauksia edellä. Turha sitä samaa asiaa on miljoonaan eri ketjuun kirjoittaa.
- hämäläinen
ei tarvii enää, ehti muuttua jo kukkamullaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072919- 321435
- 851393
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791312- 1161104
- 49931
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201903- 59854
- 73819
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46776