Citroen c5 lämppärivika

nedddiuz

toinen puoli lämmityksestä hönkää kuumaa ja toinen puoli toimiii moitteettomasti misähän vika ?

34

9197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åsmå

      vivusto. Mikä vuosimalli?

      • nedzzzius

        2001 v


    • itäsuomi

      Itselläni 2007 mallin C5 HDI, kuskinpuoli puhaltaa kylmää, apparin puoli toimii moitteettömasti. Autossa automaattinen lämmönsäätö.

      • C5

        Kyllä siinä on lämmönsäätö kummallekin puolelle astelukemalla molemille puolille erikseen ja automatikka siten pitää sen asetuksen mukaisena.


      • åsmå

        Face liftin jälkeisissä helposti hajoava lämppärin vivusto. Harmillisen kallis korjata.

        Olen valmis myöntämään ne viat, jotka ovat todellisia. Ei keksittyjä, kuten suurin osa urheiden provoilijoiden tuotoksista.


      • No listaahan
        åsmå kirjoitti:

        Face liftin jälkeisissä helposti hajoava lämppärin vivusto. Harmillisen kallis korjata.

        Olen valmis myöntämään ne viat, jotka ovat todellisia. Ei keksittyjä, kuten suurin osa urheiden provoilijoiden tuotoksista.

        ne viat urheasti vaikka saat yhteisön vihan niskoille näytä että sulla "munaa"


      • Tojosta ei hajoa
        No listaahan kirjoitti:

        ne viat urheasti vaikka saat yhteisön vihan niskoille näytä että sulla "munaa"

        Läppämoottori jumissa /rikki olen noita naapureitten lintoista hankala kallis (uusi)
        elekroniikka kaupasta saa osat jolla olen elvyttänyt moottorit


      • åsmå
        No listaahan kirjoitti:

        ne viat urheasti vaikka saat yhteisön vihan niskoille näytä että sulla "munaa"

        koska malleja on paljon ja lähes jokaisella on omat pikku murheensa.

        Parin mallin heikot kohdat voin kertoa, jos erikseen pyydät. Minulla on rohkeutta myöntää myös heikkoudet. En vain siedä valehtelua vioista ja omahyväistä väitöstä, että jokin merkki olisi viaton..

        Eli mistä mallista haluat tietoa?


      • No
        åsmå kirjoitti:

        koska malleja on paljon ja lähes jokaisella on omat pikku murheensa.

        Parin mallin heikot kohdat voin kertoa, jos erikseen pyydät. Minulla on rohkeutta myöntää myös heikkoudet. En vain siedä valehtelua vioista ja omahyväistä väitöstä, että jokin merkki olisi viaton..

        Eli mistä mallista haluat tietoa?

        kerrohan nyt vaikka C5ver1-3 ja mihin tietosi perustuu ?


      • åsmå
        No kirjoitti:

        kerrohan nyt vaikka C5ver1-3 ja mihin tietosi perustuu ?

        Uusin, eli kolmas malli, josta juuri tulossa face lift on erittäin laadukas ja vähävikainen. Siinä on ollut vain vähän vikoja.niin vähän, että mistään tyyppivioista ei voida puhua. Täysin viaton sekään ei kuitenkaan.
        Kakkoskoppainen on ykkösen parannettu painos. Väyläsähköt pelaavat vanhimpia paremmin. Hankaluutena vaikeasti vaihdettavat polttimot ja lämppärin akseli heikko. Pyörän laakerit edelleen kulutustavaraa ja varauksella etupään nivelet.
        Vanhimpien viat pitkälti korjattu takaisinkutsuissa, kuten vanteet ja vastus huohottimeen. Väyläsähköt toteutettu vikaherekästi. Ovien sähkölukot, farmarin avautuva takaikkuna, peruutustutka ja harvinaisempi takakelkka, jolloin renkaatkuluvat nopeasti.
        Tässä nopeastitietoa sinulle. Toivottavasti auttoi?


      • Siis mihin
        åsmå kirjoitti:

        Uusin, eli kolmas malli, josta juuri tulossa face lift on erittäin laadukas ja vähävikainen. Siinä on ollut vain vähän vikoja.niin vähän, että mistään tyyppivioista ei voida puhua. Täysin viaton sekään ei kuitenkaan.
        Kakkoskoppainen on ykkösen parannettu painos. Väyläsähköt pelaavat vanhimpia paremmin. Hankaluutena vaikeasti vaihdettavat polttimot ja lämppärin akseli heikko. Pyörän laakerit edelleen kulutustavaraa ja varauksella etupään nivelet.
        Vanhimpien viat pitkälti korjattu takaisinkutsuissa, kuten vanteet ja vastus huohottimeen. Väyläsähköt toteutettu vikaherekästi. Ovien sähkölukot, farmarin avautuva takaikkuna, peruutustutka ja harvinaisempi takakelkka, jolloin renkaatkuluvat nopeasti.
        Tässä nopeastitietoa sinulle. Toivottavasti auttoi?

        Tietosi perustuu esim: ~ 07--> ei juuri näy monimerkki korjaamoilla ?


      • åsmå
        Siis mihin kirjoitti:

        Tietosi perustuu esim: ~ 07--> ei juuri näy monimerkki korjaamoilla ?

        Uusimmissa C5- autoissa vikoja ihan samassa määrin, kuin muissakin merkeissä.
        Onko sinulla parempaa tietoa? Kuulisin oikein mielelläni.

        Vanhemmissakin lastentaudit korjattu ja paljon mainettaan parempia.


      • eli olet
        åsmå kirjoitti:

        Uusimmissa C5- autoissa vikoja ihan samassa määrin, kuin muissakin merkeissä.
        Onko sinulla parempaa tietoa? Kuulisin oikein mielelläni.

        Vanhemmissakin lastentaudit korjattu ja paljon mainettaan parempia.

        Merkkikorjaamolla töissä vai heitteletkö mutu juttuja?


      • åsmå
        eli olet kirjoitti:

        Merkkikorjaamolla töissä vai heitteletkö mutu juttuja?

        olen Citroen-autojen erikoisasiantuntija. Mutujuttuja heittävät ne henkilöt, jotka eivät pysty perustelemaan väitteitään.
        Eivätkä pysty kumoamaan minun asiantuntemukseen ja kokemukseen perustuvia kirjoituksiani.


      • miksi pyörit
        åsmå kirjoitti:

        olen Citroen-autojen erikoisasiantuntija. Mutujuttuja heittävät ne henkilöt, jotka eivät pysty perustelemaan väitteitään.
        Eivätkä pysty kumoamaan minun asiantuntemukseen ja kokemukseen perustuvia kirjoituksiani.

        jos olet "erikoisasiantuntija" suurin osahan ei tietä juuri autosta mitään
        joten niillehän voi heitellä "erikoisasiantuntija" juttuja oikea paikka sinunlaisellesi
        olisi joku euroopalainen suuri citikka foorumi jossa olisi sinunlaisia erikoismiehiä


      • åsmå
        miksi pyörit kirjoitti:

        jos olet "erikoisasiantuntija" suurin osahan ei tietä juuri autosta mitään
        joten niillehän voi heitellä "erikoisasiantuntija" juttuja oikea paikka sinunlaisellesi
        olisi joku euroopalainen suuri citikka foorumi jossa olisi sinunlaisia erikoismiehiä

        myös niillä foorumeilla.
        Jos haluat testata tietämystäni Citroen-autoista, niin ole hyvä vain.


      • enpä ole
        åsmå kirjoitti:

        myös niillä foorumeilla.
        Jos haluat testata tietämystäni Citroen-autoista, niin ole hyvä vain.

        tuohon åsmå nimeen muualla törmännyt ilmeisesti käytät jotain muuta se on ?


      • åsmå
        enpä ole kirjoitti:

        tuohon åsmå nimeen muualla törmännyt ilmeisesti käytät jotain muuta se on ?

        Näin minä juuri menettelen.
        Jos täälläkaikki esiintyisivät "omalla nimellään" olisi tilanne toisin.

        Tärkeintä on kuitenkin esiintyä niin, että voi vastata kirjoituksistaan. Nimimerkin suojassa, tai ilman.
        Tämä on asia, jota toivon.


      • No miksi et
        åsmå kirjoitti:

        Näin minä juuri menettelen.
        Jos täälläkaikki esiintyisivät "omalla nimellään" olisi tilanne toisin.

        Tärkeintä on kuitenkin esiintyä niin, että voi vastata kirjoituksistaan. Nimimerkin suojassa, tai ilman.
        Tämä on asia, jota toivon.

        Perusta "suljettua" foorumia jossa homma pysyy hanskassa
        laita webbi serveri pystyyn ja ole itse seriffi


      • åsmå
        No miksi et kirjoitti:

        Perusta "suljettua" foorumia jossa homma pysyy hanskassa
        laita webbi serveri pystyyn ja ole itse seriffi

        luotan siihen, että suomalainen on rehti ihminenilman sheriffiäkin.


      • nedzzzius
        åsmå kirjoitti:

        koska malleja on paljon ja lähes jokaisella on omat pikku murheensa.

        Parin mallin heikot kohdat voin kertoa, jos erikseen pyydät. Minulla on rohkeutta myöntää myös heikkoudet. En vain siedä valehtelua vioista ja omahyväistä väitöstä, että jokin merkki olisi viaton..

        Eli mistä mallista haluat tietoa?

        Elikkäs ainut vika mitä tähän mennessä on tuossa c5 farkussa tullut eteen että kuskinpuolelta puhaltaa kuumaa ja toiseltäpuolelta molempia niinkuin pitääkin eli missä vika


      • Jos Automaatti
        nedzzzius kirjoitti:

        Elikkäs ainut vika mitä tähän mennessä on tuossa c5 farkussa tullut eteen että kuskinpuolelta puhaltaa kuumaa ja toiseltäpuolelta molempia niinkuin pitääkin eli missä vika

        ilmastointi läppämoottori/t rikki tai vivustojumissa en halua masentaa jos moottori menee
        vaihtoon niin reilusti euroja menee toiseen suuntaan..


      • cåsmå
        Jos Automaatti kirjoitti:

        ilmastointi läppämoottori/t rikki tai vivustojumissa en halua masentaa jos moottori menee
        vaihtoon niin reilusti euroja menee toiseen suuntaan..

        minä olen citroen erkoisasiantuntija ja voin sanoa että älkää missään nimessä sortuko hankkimaan citikkaa sen huonompaa ja vikaherkempää autoa ei ole ei edes lada


      • "pelle?"
        cåsmå kirjoitti:

        minä olen citroen erkoisasiantuntija ja voin sanoa että älkää missään nimessä sortuko hankkimaan citikkaa sen huonompaa ja vikaherkempää autoa ei ole ei edes lada

        Varsinainen erikoisasiantuntija.Tuskin on enempää tuntemusta Citroenista kuin Esson baarista kuulee. Minulla on pelkästään käyttökokemusta parista Citroenista, enkä sanoisi niissä olevan sen enempää laitettavaa kuin näitä edeltäneissä Hondissa, Folkkasissa tai Toyotassa. Huoltokokemusta minulla ei ole, mutta eipä tuo ole ollut sen kalliimpaa kuin muillakaan. Onkohan niillä ollut ryöstöhintaista huoltoa?


      • Joo varsinainen
        "pelle?" kirjoitti:

        Varsinainen erikoisasiantuntija.Tuskin on enempää tuntemusta Citroenista kuin Esson baarista kuulee. Minulla on pelkästään käyttökokemusta parista Citroenista, enkä sanoisi niissä olevan sen enempää laitettavaa kuin näitä edeltäneissä Hondissa, Folkkasissa tai Toyotassa. Huoltokokemusta minulla ei ole, mutta eipä tuo ole ollut sen kalliimpaa kuin muillakaan. Onkohan niillä ollut ryöstöhintaista huoltoa?

        erikoisasiantuntija tämä åsmö HAHAHAH


      • niinpä niin
        åsmå kirjoitti:

        luotan siihen, että suomalainen on rehti ihminenilman sheriffiäkin.

        rupea itse sheriffiksi tälle palstalle?


      • Lerppis
        nedzzzius kirjoitti:

        Elikkäs ainut vika mitä tähän mennessä on tuossa c5 farkussa tullut eteen että kuskinpuolelta puhaltaa kuumaa ja toiseltäpuolelta molempia niinkuin pitääkin eli missä vika

        eli vivusto&läppä porsi. Asiasta hyvä kuvaus Citroenfoorumilla. Ongelma se, että koko kojelauta on poisotettava korjausta varten. Jotkut väittävät Hesassa, että korjaukselle tulee hintaa 1500 ekeä.
        Pohjois-Suomessa selvisi 500 ekellä. Ja onneksi oli huolenpitosopimus autossa, eli kaikki sen piikkiin.


      • tosi vikako?
        No listaahan kirjoitti:

        ne viat urheasti vaikka saat yhteisön vihan niskoille näytä että sulla "munaa"

        myöntää että C5:ssäkin on "pikku vikoja". Tsemppiä Åsma


      • ÖKOPPLK
        åsmå kirjoitti:

        Uusin, eli kolmas malli, josta juuri tulossa face lift on erittäin laadukas ja vähävikainen. Siinä on ollut vain vähän vikoja.niin vähän, että mistään tyyppivioista ei voida puhua. Täysin viaton sekään ei kuitenkaan.
        Kakkoskoppainen on ykkösen parannettu painos. Väyläsähköt pelaavat vanhimpia paremmin. Hankaluutena vaikeasti vaihdettavat polttimot ja lämppärin akseli heikko. Pyörän laakerit edelleen kulutustavaraa ja varauksella etupään nivelet.
        Vanhimpien viat pitkälti korjattu takaisinkutsuissa, kuten vanteet ja vastus huohottimeen. Väyläsähköt toteutettu vikaherekästi. Ovien sähkölukot, farmarin avautuva takaikkuna, peruutustutka ja harvinaisempi takakelkka, jolloin renkaatkuluvat nopeasti.
        Tässä nopeastitietoa sinulle. Toivottavasti auttoi?

        koska hän ei omista kyseistä mallia ja puhuu puuta heinää. Lukekaan mieluummin oikeiden omistajien kokemuksia siitä citroen foorumilta. Johan rupeaa vikoja löytymään.

        Tässä yksi paha vika kys. mallissa C5 III

        http://citroen-foorumi.com/index.php?PHPSESSID=mjgmaus6ffbedem8t8impuggqupgr5j3&topic=11347.0


      • ArtsijaC5
        nedzzzius kirjoitti:

        Elikkäs ainut vika mitä tähän mennessä on tuossa c5 farkussa tullut eteen että kuskinpuolelta puhaltaa kuumaa ja toiseltäpuolelta molempia niinkuin pitääkin eli missä vika

        Minulla läpän varsi poikki. Tuli vain kuumaa. Apumiehen puolella alempi moottori pois ja vika näkyi heti. Toteaminen oli helppoa, mutta korjaaminen vie aikaa. Tein väliaikaisen virityksen pätkästä alumiiniputkea ja sillä saan säädettyä manuaalisesti.


      • seriffi
        åsmå kirjoitti:

        luotan siihen, että suomalainen on rehti ihminenilman sheriffiäkin.

        Rehti C5 kuski...mä uskon mielummin TiiviTaaviin


      • Anonyymi
        åsmå kirjoitti:

        myös niillä foorumeilla.
        Jos haluat testata tietämystäni Citroen-autoista, niin ole hyvä vain.

        C5 vuosi 05 lämppärin läpät vaihdettu 2vuotta sitte nyt ei apumiehen puoli puhaltaa vain kylmää säädöt molemmin puolin 23 astetta


    • ärsyttäväää

      hei ostin 2007 hdi citroenin farmari ajettu 400 thk. lämmityslaitteet puhaltaa haaleta. missä vika?

    • Akseli

      Moi.Noissa c5 lämppäreissä joissa automaatti ilmastointi katkeaa vanhenmuuten läppä akselit.vaihtavat huollossa vahvistetut.Minulla oli sama vika puhalti kylmää.Hintaa kannattaa kilpailuttaa eroja on ,tossa aikaisemmin jollain oli hajua asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe