kunnan eläinlääkäri

-

On täällä kummallinen eläinlääkäri, kun olen yrittänyt saada aikaa kissalle sieltä ennen joulua, jolloin oli vastaaja päällä ja siellä pyöri nauha jossa kerrottiin että kuka ottaa kiireisiä tapauksia vastaan silloin ja silloin, muuten hyvä, mutta ne päivämäärät, jotka vastaajassa sanottiin olivat menneet jo. No kun joulun jälkeen soitin, niin sama vastaaviesti soi.

No tänään kokeilin uudestaan onneani ja edelleen sama vastaajaviesti siellä oli.
Eli; ihan sama näemmä koska sinne soittaa, kun aina on vastaaja päällä eikä kukaan vaivaudu vastaamaan puhelimeen..

onko kenelläkään tietoa, kuinka tähän eläinlääkäriin saisi yhteyden, vai pitäisikö paikan päällä käydä kysymässä kissa kainalossa, että olisko aikoja?

11

4612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      ...lemmikin kanssa hakeutua ihan suosiolla jollekin lähipaikkakunnan eläinlääkärille.

    • Kanta-asiakas

      Heli Haukioja 0400134970.
      Tuollaisesta numerosta saa e-lääkärin kiinni. arkiaamuisin klo 8-9 voi soittaa ja vastaanotto kokemäellä on keskiviikkoisin ja torstaisin

      • Minä vain

        Millainen tyyppi on tämä Heli Haukioja? Mulla on melko arka koira ja pelkää siis aikalailla kaikkia vieraita paikkoja ja tyyppejä... Toivois siis aina, et lekuri olis ymmärtäväinen, mutta toisin on monesti käynyt...


    • Kiitos!

      Kissan kanssa kävin tänään, asillinen lääkäri. Kissa sai elämälleen uudet nuotit.

    • Tykkään kans

      Mä ainakin tykästyin Heliin ja nyt harmittikin ettei päästy hänen vastaanotolleen kun koiralle tuli ongelmia.

    • 2

      Heli on tarkka ja asiallinen eläinlääkäri.

    • Eeeeeee!

      Heli on erittäin empaattinen ja ihana henkilönä... Elikkä siis toisin sanoen näitä ymmärtäväisiä eläinlääkäreitä. Lämmin suositteluni!

    • Kissatyttö97

      Todella miellyttävä, rauhallinen ja asiantunteva eläinlääkäri. Suosittelen lämpimästi

    • eläimetkaikkikaikessa

      On kanssa kokemusta jos jonkinlaista, mutta kun löysimme Haukiojan, ollaan matkustettu aika pitkäkin matka että päästään aina hänelle. Rauhallinen miellyttävä ja erittäin mukava asiansaosaava eläinlääkäri. Suosittelen lämpimästi!!

    • kissojen.emäntä

      No nyt on jo pidemmän aikaa homma toiminut Pauliinan kanssa, kun on vakkari ell Kokemäellä, eikä hänenkään toiminnassaan ole mitään pahaa sanottavaa. Erittäin mukava ja asiansa osaava. Ainakin itse olen saanut hyvää palvelua ja eläimet hoitoa. Ainostaan hänen mammalomansa aikana hommat vähän tökki, kun aina oli eri lääkäri, kun kroonisesti sairaan kissan kanssa joutu käymään ja aina sai selittää asiat alusta asti, kun jokaisella omat koneet ja omat "potilasrekisterinsä"... :(

      Tällä hetkellä kaupungin eläinlääkärin saa kiinni numerosta 040 4886207. Soittoaika arkisin 8-9. Vastaanotto suokaan alueella (Suokkaantie 17). Kaupungin sivuiltakin toki yhteystiedot löytyy.

    • Pauliinase

      on ihana tyttö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe