kasvaako tää ikinä aikuiseksi?

teini84

muija alkaa olemaan jo 27v, mutta laulaa edelleen tuomoisia teinipissis biisejä, kuten vaikka tämä uusin tyrkky What the hell. Eikö Kanadalaisilla ole jo oma teinilaulaja Justin Biiberi, niin eikö ne voisi antaa Avrilille jo jotain aikuisempia biisejä...

En sano, että pitäis jotain iskelmää ruveta hoilaamaan, mutta eikö tommoiset pinkit pääkallot ja pissisbiisit kuulu vähän nuoremmille?.... No ihan sama, jos teinit tykkää.

9

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heike123

      Olen täysin samoilla linjoilla. En ole ikinä sietänyt Lavignen pissistelymusiikkia. Eikö artistin pitäisi kasvaa siinä missä fanienkin? Se ei varmaan tajua että ne sen pikkutyttöfanit on ehkä kymmenessä vuodessa jo hieman kasvaneet ja aikuistuneet. Ja tää itse menee vaan lapsellisempaan suuntaan.

    • Hyvää musiikkia

      Suosittelen teitäkin tutustumaan Avril Lavignen uuteen levyyn paremmin eikä vain tuomitsemaan sitä yhden kappaleen perusteella. Eli Avril Lavignelle pitäisi jonkun muun väsätä biisejä kuin Lavignen itse. Avril Lavigne on joutunut myös uudella levyllä taistelemaan levy-yhtiöiden kanssa, että saa tehdä sellaista musiikkia kuin juuri haluaa. Tietojeni mukaan Arista joka toimi aikaisemmin neitokaisen levyjen julkaisijana olisi halunnut tuoda enemmän nykypäivän Dance musiikin vaikutteita biiseihin uudelle levylle, mutta Lavigne ei suostunut.

      Goodbye Lullaby (Esittely)
      http://www.youtube.com/watch?v=au8jyb6iJB0
      .
      http://www.myspace.com/avrillavigne

      http://www.sonymusic.fi/app/artist/release/-/id/133/

      Toinen artisti johon teidän olisi hyvä tutustua on Taylor Swift. Tässä on myös aivan loistava artisti ja superlahjakas. Moniko 21 vuotias säveltää käytännössä itse kaikki levyn biisinsä ja kirjoittaa niiden sanat.

      http://www.myspace.com/taylorswift

    • elizabethfighter

      Siis et ole tosissasi? Valitat, että Avril laulaa pissismusiikkia teineille ja oma nimimerkkisi kuuluu olevan teini84?

      Ja kukaan ei anna Avrilille biisejä, hän tekee kappaleensa itse ja uudelle levylle hän on jopa tuottanut itse yhden oman kappaleen. Jos sulla on käsitys, että Avrilille vain annetaan biisejä, niin voi huh, huh. Sulla on vielä paljon opittavaa.

      Minusta muutenkin nainen, joka on aina kirjoittanut omat kappaleensa ja aina laulanut livenä keikoillaan, on kaikkea muuta kuin lapsellinen pissis. Sinun kannattaisi ehkä lähteä ensimmäiseksi tutustumaan naisen kappaleisiin, etenkin uusimpaan albumiin joka on täynnä kauniita ja tunteellisia kappaleita Avrilin omasta elämästä ja kaikesta muusta kuin lapsellisesta hömpästä. What the Hell on, Avrilinkin omien sanojen mukaan, ainut kappale albumilta joka on eniten popvaikutteinen ja ei niin vakava kuin loppualbumin kappaleet.

      Ja miksi pääkallot pitäisi unohtaa, vaikka olet 26 vuotias? Saanko kysyä? Pitäisikö siinä iässä olla kiltti ja sovelias, eikä koskaan räväyttää? Ei todellakaan. Monet ja miljoonat rokkarit ja rockhenkiset ihmiset ovat tyylilleen uskollisia vielä 40 vuotiaanakin. Joten Avrilin ei tarvitse unohtaa pääkalloja, koska ne ovat hänen tyyliään. Ja mitä tarkoitat pissislauluilla? Sinun varmaan pitäisi kasvaa aikuiseksi, jos tuomitset koko naisen tuotannon yhden kappaleen perusteella.

      Te, olette melko lapsellisia mielestäni, jos vain haukutte Avrilia ja hänen fanejaan teineiksi. Lukekaa haastatteluja, syventykää naisen sanoihin ja tutkikaa ympärillenne ~ huomaatte, että olette nolostuttavan väärässä. Ja ihan vain tiedoksi, että hänellä ei ole pikkutyttöfaneja pelkästään vaan minäkin olen jo 17 vuotias. Joten kiitos ja toivon, ettei tällaisia viestejä täällä enää uudestaan näy.

    • ARL(W)

      Elizabeth on enemmän kuin oikeassa. Tutustukaa niihin oikeisiin "pissisteinilaulajiin" niin huomaatte kyllä, että Avril ei ole sellainen. Turha tulla aukomaan päätä, kun ei edes tiedä asioista mitään. Itsekkin olen jo kohta 21- vuotias, mutta silti pidän Avrilista kamalasti!

    • SUOMALAISET FANIT ODOTTAVAT TAYLORIA SUOMEEN!
      FINNISH SWIFTIES WAIT TAYLOR SWIFT !

      Me suomalaiset fanit, jotka rakastamme Tayloria, haluamme hänet tänne? Eikö vain? Olisi mahtavaa jos Taylor saataisiin edes kerran Suomeen hänen mahtavan kiertueen kanssa!

      Minä ja ystäväni järjestämme projektin "Finnish Swifties WAIT Taylor Swift" ja projekti järjestyy Facebookissa, täällä gosussa, Twitterissä ja Taylor Connectissa.

      Jos haluat auttaa meitä, ja haluat että Taylor huomaa juuri MEIDÄT, ei muita maita, niin osallistu tähän keskusteluun, kirjoittamalla että haluat olla mukana.

      Se tarkoittaa että sitoudut mainostamaan ja auttamaan keskustella twitterissä Taylorista! Ja nimenomaan twitterissä, että kirjoitat aina että olet Suomesta! Esim. kirjoita twiitti #FinnishfanswaitTaylor ja lähetä se hänelle! Niin pitää tehdä monta kertaa että meidät ihan oikeasti HUOMATAAN!

      Kuka Taylor ON?
      - Amerikkalainen Country/Pop laulaja Amerikassa. Hän on voittanut jopa Grammyjä.
      Hän on suorastaan SUPERjulkkis amerikassa. Hän työstää jo 4 levyään parhaimmillaan.
      Biiseissään hän kertoo omasta elämästään, mutta suurimmaksi oskaksi rakkaudesta, ystävistä & sydänsuruista.

      AUTA MEITÄ SAAMAAN TAYLOR SUOMEEN, TWIITTAAMALLA HÄNELLE esim. FinnishWaitTaylor!
      - Mutta jos twiittaat sinun täytyy myös olla valmis tulemaan hänen keikalleen, edes harkitsemaan sitä! Joudut sitoutumaan siihen.

      ILMOITA SÄHKÖPOSTITSE MINULLE JOS OSALLISTUT, ETTÄ PYSTYN LAITTAMAAN NIMESI LISTAAN, OSALLISTUMINEN TARKOITTAA SITÄ ETTÄ _TWIITTAAT_ HÄNELLE! KIITOS 

      Sähk- [email protected] // kaikki tätä koskevat kysymykset otan vastaan tuohon sähköpostiin.

    • Jep suosittelen oikeesti tutustumaan muihinki biiseihin ku vaan näihin joita soitetaan radiossa. Radiosoittoonhan valitaan myyvät ja tarttuvat biisit ja itse levy voi olla täysin erilainen. Ja ennen kun alkaa valittamaan tämmösistä asioista niin kannattaa varmaan tutustua itse artistiinkin.

      Avrilhan tosiaan säveltää ja kirjoittaa sanoitukset itse. Ei käytä keikoillaan taustaraitoja ja on tyylilleen uskollinen. Mitähän pahaa siinä nyt sitten on?

      Ja jos nyt aletaan miettimään näitä artisteja niin oikeasti tommoisen kritiikin arvoisia artisteja kyllä löytyy, mutta nyt se kritiikki omasta mielestäni ainakin osui väärään henkilöön. Kaikista ei kaikki voi pitää eikä tarvitsekkaan, mutta faktoista voi ottaa selvää jokainen.

    • Darrenspar

      Heh, ei kasva soitin sen bändissä aikoinaan oltiin Japanissa kiertueella...sanoisin että ei kasva heh, Laulajana keskinkertainen ja sexy...;)

    • EiNiinVakavasti

      Olen 37v. enkä saa tarpeekseni Avrilinin Girlfriend-kappaleesta :D:D:D

    • Hihhy

      "Girlfriend" kuulosti liikaa Ramonesilta, mutta on hänllä paljon syvällisiä kappaleita, kuten Innocence, I'm with You, Take Me Away, When You're Gone, Wish You Were Here, Smile jne. Tykkään tosin näistä meneviimmistä kappaleista kuten Sk&er Boi, Hello Kitty, Mobile, Together, Runaway, I Can Do Better, Hot, Rock N Roll.

      Musiikissa on tarkoitus viihtyä. Jotkut tykkäävät kun Metallica laulaja kertoo olevansa pöytä, jotkut tykkäävät Slayerin huutavan joka levyllä "Hail Satan!". jonkun mielestäni on hyvittavaa kun Thom Yorke nuokkuu joka Radioheadin levylä (Here's to Never Growing Up muuten). Joku tykkäää Beyoncen feminismilässytyksestä. No problem.

      Kuunnelkaa Avrilin uusi biisi "Head Above Water" jos kaipaatte syvällistä tunnelmaa hänen Lymen tauti -kokemuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe