Hairhouse espoo

hyvä vai huono

Heippa kaikille! Onko kukaan käyny espoon keskuksen hairhousessa? millaset kokemukset?

22

4079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdqsdasd

      En todellakaan suosittele. Jos sama pitäjä vielä kun n. vuosi sitten..
      Sain jonkun hoono soomi mummon, pyysin leikkaamaan latvoista pari senttiä pois.
      Pituus oli ok, kuten sovittiin, mutta tukasta tuli totaalinen potta!!! Selkeesti oli mummolla kiire
      kotiin, leikkasi n. 15 min, sanoi että tässäpä se ja hyvä kun ei tuolista heittänyt. Kaiken lisäksi
      kassalla oleva laskuttaja laskutti 10e enemmän kuin piti, myöhemmin tarkistin hinnaston
      ja soitin myymälään ja korvasivat hinnan. Jos haluat pitää nuorekkaan tyylin niin älä mene missään nimessä.

      • ap

        ei ihmekkään kun hinnat on niin edullisia jos meininki on tollanen, kiitos sulle vastauksesta siis!


      • kjds

        ite olen käynyt tuolla hairhousessa jo jonkin aikaa. ei siellä enää oo tota "hoono soomi mummoa ". ja oon kyllä aina ite lähtenyt hyvi mielin pois =))


    • GeorgeSoros

      Olen mies ja nyt ne on kaksi kertaa leikanneet mun hiukset. Kummallakin kerralla tulos oli hyvä. Ekalla kerralla leikkas mamu-taustainen mies ja tokalla kerralla suomalainen nuori tyttö. Hinta on edullinen 18,00 eur/ kerta. Työntekijät tekevät hommansa ja eivät turhia jaarittele. Asiakaskunta on saitureita, köyhiä, perusjamppoja, jotka tarvitsevat leikkuun. Ihan ok!

    • PETTYNYT !!

      Kävin sielä hiljattain. Minulla on vaalea tukka ja pyysin tyvivärin ja vaaleat raidat ja korostin, että ei mitään keltaisen sävyistä. Sain kuitenkin kusenkeltaisen tukan jonka jälkeen seuraavana päivänä palasin selittämään asiaa ja odotin tietenkin, että he korjaisivat hiukseni kun en niihin ollut tyytyväinen, eivätkä ne vastanneet sitä, mitä olin pyytänyt. Sain kuitenkin vain huudot, että hiukseni ovat niin rumat ettei niistä parempia saa ja että heidän mielestään ne ovat OK joten he eivät suostu niitä korjaamaan. Kampaaja ei suostunut kuuntelemaan minua ja meni takahuoneeseen. Odotin siinä sen aikaa, että hän palasi ja yritin edelleen selittää mitä on tapahtunut ja hän huutaa minulle "TURPA KIINNI VITUN PISSIS" ja muuta saman tyylistä:D Sisällä olevat asiakkaat katsoivat silmät pyöreänä mitä sielä tapahtuu. 45 minuutin kamppailun jälkeen siihen tuli toinen kampaaja joka sitten suostui siihen, että he laittavat uudet tyviraidat jolla keltaisuus hälvenisi (mutta ei tietenkään poisutu kokonaan). Sama tapahtui siskolleni ja hän tuli samaa aikaan korjaamaan omat hiuksensa ja tämä joka huusi minulle "turpakiinni pissis" ei puhunut sanaakaan meille koko aikana.

      Jos kampaajasta maksaa 85€ niin mielestäni hiuksien pitäisi olla hyvät ja sellaiset mitä pyysit eikä sellaiset, että ne on kampaajan mielestä IHAN OK?? Voisinpa liittää tähän vielä ennen ja jälkeen kuvat niin ihmiset näkisivät millaista jälkeä he saavat aikaan. Ja jos asiakas ei ole hiuksiinsa tyytyväinen, mielestäni heidän kuuluisi pyytää anteeksi jos he ovat pilanneet asiakkaan hiukset ja tarjoutua korjaamaan ne, eikä niin että siellä joutuu taistella ensin 45 minuuttia ennenkuin mitään tapahtuu..

      Taisi se paikka menettää meidän lisäksi aika monta muutakin asiakasta esim. ne jotka olivat sielä sisällä silloin sekä omat tuttavani jotka ovat käyneet joskus sielä.

    • aosrgh

      Asiakaspalvelija ei saisi missään tilanteessa käyttäytyä noin mutta väistämättä mieleeni tulee ajatus että et tainut sinäkään mikään maailman ystävällisin olla??!!
      Parhaan tuloksen yleensä saa olemalla asiallinen.

    • kkaaappi

      No, ootko pissis?

    • Jaahas :D

      Juu samaa tarinaa 'PETTYNYT' tuli huutamaan kampaamolle edelliseltä käynniltä :))) alkuperänen tilanne oli aika seka värinen ja mainittiin ettei ensimmäisellä kerralla saada 'kusenväriä' pois päästä raidottamalla vaan menee muutama. mutta tytöt ei ymmärtäny sitä vaikka sanottiin monesti ja tulivatkin seuraavana päivänä kuten mainitsivat huutaen liikkeelle ja kiroillen aivan kuten pissisket. btw läsnä olevat asiakkaat ihmettelivät sitä että miten joku kehtaa tollaseen, mikäli jokin vaivaa puhumalla saa mitä haluaa ei huutamalla ja kiroilemalla. vaikka silti raidotukset tehtiin veloituksetta uudestaan. =))) Kukaan ei haukkunut hiuksianne kertaakaan vaan kerroitte miten teitä oli haukuttu toisessa kampaamossa nyt lienee sekin että edellistenkin kampaajien 'pilattu työ' oli tekaistua. samaa tarinaa ei kannata joka kampaamon yrittää viedä kannattaa sentään tarinaa vaihtaa jos muuta ette keksi :)
      Mutta hei mikäs siinä kaikilla oma tyyli ja oma maku.

    • Mies25v_-

      Parturina ollut ihan hyvä, ainakin perushiusmallit hoituu edulliseen hintaan. Kalliimmat paikat eivät ole olleet sen parempia.

    • huhuhhei

      EN SUOSITTELE! Oma kampaajani (jolla olen käynyt 7vuotta putkeen) oli estynyt poistamaan pidennyksiäni ja värjäämään tukkaani ja halusin ennen pikkujoulujani ja matkaa hoitaa asian. Ainoa päivä kun sen muuton keskellä pystyin tekemään oli juuri se päivä jona olin varannut ITSE PAIKANPÄÄLLÄ käymällä varannut ajan. Huom! Myöhemmin selvisi, että aikavaraukseni otti vastaan paikan omistaja. Kun istuin tuoliin ensin ihmeteltiin että sinetitkin pitäisi poistaa. Kampaaja meni takahuoneeseen ja kuiski osasiko joku ottaa sinettejä pois. Kaksi kampaajaa lisää tulivat luokseni ja selittivät rehellisesti ettei heillä ole tapana poistaa sinettejä ja ei ole aineitakaan siihen. He yrittivät naapurikampaamoista hankkiakin ainetta, mutta turhaan. Hekin kummastelivat sitä, että minulle oli edes varattu aika moiseen. Kampaajat soittivat pomolleen, joka tekosyy varauksen ottamiseen oli se että "LUULI" että minulla on vain pari sinettiä päässä? (WTF kuka laittaa vain pari sinettiä pidennykseksi? ja mitä väliä sillä edes on jos ei ole aineita poistaa niitä) Mainitsin siis varauksen ottaneelle OMISTAJALLE että minulla on sinetit pidennykset, jotka pitää ottaa myös pois ennen väriä ja leikkausta. Varmistin asiaa kahteen kertaan ja uskoin, että meni perille. Hyvä ettei raskaushormoneissa itku päässyt kun tajusin etten saa enää parin tunnin varoitusajalla aikaa muualtakaan ennen pikkujoulujani ja matkaani. Omistaja tuli juuri sisään kun olin lähdössä ja ei sanonut oma-aloitteisesti minulle sanaakaan. Kun kohtasin hänet ja moitin sitä ( tässä vaiheessa olin vielä asiallinen), hän ei ollut tarkistanut tilannetta kun tulin paikan päälle varaamaan aikaa hän katsoi minua halveksuvasti ja totesi,e ttä minun olisi itse pitänyt arvioida asia. Enhän mene tilaamaan remonttiakaan ja itse arvoi kauan siihen menee..huhuh kyllä se on ammattilaisen tehtävä. Mutta ei ilmeisesti tämän liikkeen omistajan prioriteetti. Työntekijät olivat kuitenkin avuliaita, sen verran kun tilanteessa pystyivät mutta luonnollisesti kun omistaja tuli paikalle he komppasivat häntä vaikka tiesivät tapahtuneen olleen hänen vika. Harmikseni hormoonipyörteissä tuli tokaistua heillekin pahasti, mutta ärsytti kun selittely yhtäkkiä omistajan läsnäollessa muutti sävyä. Omistaja ei koskaan pyytänyt anteeksi tai koittanut korjata tilannetta. Toivon, että työntekijät tajuavat lähteä muualle, jossa arvostetaan asiakkaita ja sitä kautta heidän mainettaan myös varjellaan paremmin.

      • Tyytyväinen

        Itse käyn säännöllisesti ko. Kampaamossa ja on ollut tekijänä suomalaisia sekä ulkomaalaisia kampaajia ja jos joku ulkomaalainen on laittanut hiukseni, olen itse tajunnut selittää selkeästi mitä haluan, eikä tyylin: "no tossa myy sillai vois ettei ainakaan kaljuksi laiteta", koska tästähän saa irti sanan kalju. Täydellisen kielitaidon osaamisen puute ei tarkoita sitä etteikö kampaaja olisi ammattilainen, enemmän olen iloinen siitä että joku ulkomaalaisstyntyinen yrittää tehdä töitä vaikka saavatkin lokaa niskaan! Hatunnosto sellaisille! :)


    • Suosittelenn

      Olen itse käynyt kyseisessä paikassa aivan sen alkuajoista lähtien eli reilu 11 vuotta ja aina olen ollut tyytyväinen! En käy kenelläkään tietyllä sillä kaikki ovat osanneet tehdä toivotun lopputuloksen. Toki kaikilla on oma tyylinsä joten ei voi olettaakaan tismalleen samaa lopputulosta. Teen aina kaksiväri värjäyksen ja leikkauksen. Hyvä hinta ja erinomaista palvelua! Viime vuoden puolella paikassa oli vanhempi suomalainen rouva töissä joka käyttäytyi todella negatiivisesti/alentavasti muita työntekijöitä kohtaan ja käskytti nuoria työharjoittelijoita, muutamalla kerralla huomasin samaa. Onneksi hän ei ole enää ko. paikassa töissä ja varmasti tämä johtuikin juuri hänen käytöksestään. Hän myös yritti rahastaa normaalia enemmän mutta onneksi toinen työntekijä puuttui asiaan ja pian näiden jälkeen hänet oltiinkin jouduttu irtisanoa. Tällaiset yksittäiset työntekijät pilaavat paikan kuin paikan mainetta joka harmittaa suuresti! Joka tapauksessa Hair Housessa työntekijät ovat ahkeria ja ammattitaitoisia, seuraan usein kun vieressä mies tai naisparturit loihtivat pojille upeita leikkauksia. Olen suositellut paikkaa kaikille tutuilleni jotka ovat olleet erittäin tyytyväisiä myöskin!

    • lapa12345

      kävin, ja itse leikkaan paremmin omat hiukseni kuin kyseinen "kampaaja". Eipä tarvi toiste mennä.

    • Anneli100

      Oli viimeinen kerta kun annoin kyseiselle paikalle mahdollisuuden. Kampaaja ( ulkomaalaistaustainen heikosti suomea puhuva nainen) oli erittäin epäystävällinen, epäkohtelias ja kovakourainen. Ei suostunut leikkaamaan pyytämälläni tavalla. En suosittele missään tapauksessa!

    • Kiitosei

      Minä sanoin, että vähän kaikkialta ja että, olen laittanut tukka vahalla ylös. Sitten lisäsin, että ei mitään ananasta tai mikä se muotijuttu onkaan. Sitten se jätkä alkoi koneella ajaa sitä pirun ananasta. Sanoin, että ei nimenomaan sitä anamasta kohteliaasti. Veti sitten koneella koko pään. Jes!!! Sitten vaha oli vain vettä jolla veti koko pään märäksi ja käännytti pois kampaamosta. En kiittänyt ja sain vielä halveksuvan katseen kaupan päälle..... ei enää ikinä!!

    • märkäkissa

      Hei!
      Olen käynyt monen vuoden ajan ja ollut suhteellisen tyytyväinen raitoihin ja leikkaukseen. Joskus sakset ovat "liian terävät" ts. leikattu liian lyhyeksi. Kävin eilen. Pyysin kaksiväriraidat ja leikkauksen. Työntekijä oli minulle uusi, ulkomaalaistaustainen, puhui suomea. Raitojen laitto kävi tosi hitaasti, pesupaikalla sain myös kasvojen pesun ja suurin osa pesuaineesta jäi hiuksiini. Meikit pyyhkäistiin kasvoille. Onneksi en antanut leikata kuin vähän, sen verran epävarmaa oli työskentely. Hän kuivasi hiukset ja annoin laittaa lakkaa. Työ oli valmis 79 e. En ole ikinä ollut niin pettynyt kampaamokäyntiin. Hiukset oli kuin lattiariepu. Vaihdan kampaamoa.

    • märkäkissa

      Olen usein ihmetellyt, miksi työntekijät vaihtuvat hyvin tiuhaan? Kun olen saanut hyvän palvelun ja seuraavalla kerralla pyydän samalle kampaajalle: " ei ole enää töissä, lähti opiskelemaan", todellisuudessa muutti toiselle työnantajalle. Toivottavasti kampaamon/parturin edullinen hinta ei sokaise asiakkaita. Vaihdan huonon kokemukseni/nöyryytykseni takia toiseen kampaamoon.

    • fads444

      Hyviä kokemuksia on monesta paikkaa, en viitsi tähän kirjoittaa, että mistä.

    • Anonyymi

      No eipä voi kehua. Leikkauksen hoiti mies. Ei kuunnellut toiveitani. Kyni tosi lyhyeksi toisen puolen ja niska jäi epätasaikeksi kuten koko pää. Aivan kamala lopputulos. Kyllä itketti kun näin lopputuloksen kotona tarkalleen. Kun on jo lyhyt tukka valmiiksi ja sen pilaa, siihen ei heti saa uutta mallia. Ei auta kuin kärsiä ja odottaa että tukka kasvaa. Ei koskaan enää. Vuosi sitten veljeni kävi ja hänellä sama juttu. T. Pettyny nainen

    • Anonyymi

      Olen mies. Käynyt tuolla nyt n 3 vuotta. Pääosin hyvin tyytyväinen. Tosin leikkautan hiukset vain kahdella tai kolmella eri tyylillä, mutta osaavat nämä. Lopputuloshan on aina kiinni tekijästä ja miten keskittyy työhönsä. Pari kertaa olen joutunut itse kotona vähän siistimään kun on ollut hieman epätasainen, mutta muuten hyvä ja jopa loistava hintaisekseen. Käyn jatkossakin.

    • Anonyymi

      Espoontorin Hair House (omilla sivuillaan Parturi Kampaamo Hair & Beauty House) on yksityisen elinkeinonharjoittajan Parturi- ja kampaamoalan liike, 14.7.2017 alkaen viralliselta toiminimeltään “Hair & Beauty House 2”. Edellinen toiminimi oli “Hair House 1” ja sitä ennen “T:mi Hiukset lentää Hayni Shwan”. Nämä tiedot löytyvät virallisista rekistereistä Y-tunnuksella 1729046-2 (löytyy vain kuitista). Samoin tieto vastuuhenkilöstä: Albert Hayni löytyy vain rekistereistä. Liikkeen sivusto on tosiaan kovin anonyymi, kuiteissakin lukee myydyn palvelun osalta ainoastaan “OSTO” eikä ALVia ole mainittu.

      Oma kokemukseni on, että aiemmat kommentit ja arvostelut ovat ymmärrettäviä. Tutkittuani tilannetta tarkemmin en näe tässä mitään ihmeellistä. Jossakinhan on näyttävä hieman yleistä tasoa alhaisemmat hinnat ja asiakkaan on ymmärrettävä, että liike on pääosin aloittelevien työntekijöiden kehittymispaikka ja kampaamotukkutoiminnon rinnakkaisuus mahdollistaa muutakin liiketoimintaa. Omistaja on luonut tietyn ehkä kulttuurillisen tavan suhtautua asiakaskuntaan. Tätä eivät vain kaikki asiakkaat ymmärrä. Itse kuuluin niihin myös aiemmin, nyt ymmärrän.

      Toivottavasti henkilökunta viihtyy ja saa riittävän toimeentulon. Tsemppiä Albertille “asiakas on aina väärässä”-asenteensa kanssa.

    • Anonyymi

      Vaikka vanha aloitus niin pakko kirjoittaa jos joku googlaa kyseistä asiaa. Vuosia käyneenä itselleni ainakin ollut sopiva ja mieluisa paikka. Tosi hyvä hinta-laatusuhde. Käyn itse sekä tyttäreni ko. paikassa. On suosikkikampaajakin, joka ollut lähes alusta saakka siellä, ainakin niin kauan kun itse olen käynyt. Jopa koronan ja nykyisen huonon taloustilanteen ajan pärjänneet hyvin ja hinnat pysyneet samana vaikka moni paikka nostanut hintoja joten hatunnosto tälle. Mieluiten tuen pientä paikallista yritystä, varsinkin perheyrityslähtöistä. Jokaisesta paikasta löytyy googlaamalla hyviä sekä huonoja kommentteja, tuolla alalla sitä mahdotonta välttää, kuitenkin se mielestäni kertoo paljon että yritys ollut pystyssä jo lähes 20 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe