Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+veneen+vesillelasku+kuullosti+todella+kesäiseltä.+Siivouksesta+sitten+taas+tiedä+häntä.
02.06.2017 10:47
Kerroit+liikuttavan+tarinan+ystäväsi+poismenosta.+Lukiessani+sitä+huomasin+ajattelevani+omaa+isääni,+hän+oli+myös+iloinen+ja+valoisa+viimeisinä+päivinään.
Lohduttavaa+tuossa+Trumpin+tapauksessa+on,+että+ei+hän+yksin+jatka+huonoa+ilmastopolitiikkaa.+Muilla+on+ehkä+paljon+kauniita+sanoja,+mutta+itse+tekoja+näkee+todella+vähän.+On+helppo+aina+sanoa,+että+jonkun+pitäisi+tehdä+jotain.+Siis+jonkun+muun+kuin+itsensä.+Se+joku+muu+on+merkittävä+tyyppi,+jonka+harteille+kastaan+paljon+asioita.
02.06.2017 10:45
Käsipäivää,+päivää+vaan+sinnekin.+Jos+sinä+olet+hömppä,+niin+itse+voin+olla+sitten...hupelo!
Teillä+on+siellä+paljon+kovempi+tuuli+mitä+meillä+on,+tosin+nousussa+se+on+täälläkin+ja+puuskissa+varsin+kovaa.+Ja+kylmää.
Melkoisen+urakan+olet+tehnyt+juhlien+suhteen,+siinä+on+emännällä+hyvin+merkittävä+rooli.+Olen+joskus+kuullut+jopa,+että+miehet+ovat+vaan+tiellä,+kun+tarjoiluita+valmistellaan.
Tuon+minä-roolin+esiintuominen+oli+hyvä,+se+on+tärkeätä+ja+mistä+voisikaan+kertoa+tarkemmin+kuin+omasta+itsestään.
02.06.2017 10:39
Ja+se+muiden+aloitusten+arvosteleminen+on+mielestäni+turhaa,+kun+jokaisella+on+oikeus+tehdä+oma+aloituksensa+aivan+mistä+aiheesta+tahansa.+
Ajoittaiseen+räntäsateeseen+verrattuna+täällä+etelässähän+on+sitten+loistoilma.+Kelikamerat+ovat+tosi+hyvä+keksintö,+usein+katselen+ennen+matkalle+lähtöä+tietoja+määränpäästä.
02.06.2017 09:00
Uskomatonta+miten+suomalainen+uhmaa+luonnonvoimia.+Jos+on+kesäkuu,+niin+mennään+kahville+ulos,+kun+on+kesäkuu.+Itse+jätin+menemättä,+kahvi+jäähtyy+liaan+nopeasti,+vaikka+ei+sinne+sataisikaan+joukkoon.
Minä+tunnen+sinut,+olet+kiltti+ihminen+ja+mukava+kirjoittelija,+vilpittömästi.
Joskus+parasta+elämässä+on+tietokoneen+ääressä+istuminen,+tällä+hetkellä+en+kaipaa+juurikaan+muuta,+olen+varsin+tyytyväinen+elämääni.+Tosin+tiedän,+että+kohta+saattaa+kuulua+komentoääni:+"Lähdetään".
02.06.2017 08:55
Samoin+sinulle,+mukavaa+kesäkuun+aamu
Lasten+kasvamisesta+parhaiten+sen+oman+vanhenemisen+huomaa.+Siskon+nuorimmaisen+lakkiaisjuhlat.+Siis+no+niin+se+pienokainen...eihän+siitä+ole+kuin+hetki+sitten,+kun+lahjaksi+vein+hänelle+pupujussia.
Olen+viime+aikoina+tehnyt+enemmänkin+remonttia+ja+tiedän+miltä+tuntuu+odotella+niitä+ammattimiehiä.+Jos+sovitaan+aamulla,+niin+olisi+mukava+jos+myös+tulisivat,+eikä+mitään+puolen+päivän+jälkeen.
02.06.2017 08:49
Donald+ei+välitä,+vaikka+ilmasto+lämpenee+ja+Ilmatieteen+laitos+väittää,+että+pitkän+aikavälin+ennusteessa+Suomessa+ei+ole+tavallista+kylmempää.+Molemmat+mielestäni+väärin.
02.06.2017 08:30
Kaikilla+varmaan+on+niitä+huonoja+päiviä+ja+saatetaan+kirjoittaa+ikävästi.+Tulee+myös+väärinkäsityksiä,+eikä+välttämättä+ymmärretä+toisen+viestiä+oikein.
Minulla+on+helpompi+tehtävä+kotieläimen+hoitamisen+kanssa.+Kissalle+valjaat+ympärille+ja+ulos,+neiti+kävelee+noin+10+metriä+ja+kääntyi+takaisin+sisälle.++On+liian+kylmä.
02.06.2017 08:22
Hyvää+huomenta.
Elämä+itsessään+on+parasta+ja+mielestäni+hyvä,+kun+ei+ole+vielä+ole+lyöty+sitä+punaista+päivämäärämerkkiä:+Parasta+ennen.
Kuolinilmoituksia+katsellessa+huomaa,+kuinka+ihmiset+kuolevat+yhä+nuorempina+verrattuna+itseensä.+Ihan+on+jopa+meikäläisen+ikäisiä+mennyt.
Nuo+toisistaan+välittävät+ihmiset+ovat+tärkeitä,+olen+joskus+miettinyt+erakoita+ja+sitä+miltä+tuntuu,+kun+ei+mikään+tunnu+miltään+tai+välitä+kenestäkään.
Onhan+täällä+onneksi+suurin+osa+mukavia+kirjoittajia,+jotka+ovat+sisäistäneet+keskustelupalstan+tarkoituksen.
02.06.2017 08:05
Trump+vetää+Yhdysvallat+ulos+Pariisin+ilmastosopimuksesta,+mitä+suomalaisten+tulisi+mielestäsi+tehdä?
02.06.2017 07:48
Ei+todellakaan+ollut+tarkoitus+keskustella+mielenterveydestä.+Käsittääkseni+sanapari+-+parasta+elämässä+ei+ole+synonyymi+murheille?+En+ole+ollut+tässä+piirissä+pitkään,+joten+ei+voi+ymmärtää+miksi+ei+vaan+voi+tehdä+aloituksia+ilman,+että+joku+kertoo+tästä+keskustelleen+aikaisemmin.
02.06.2017 07:38
Yrittänyttä+ei+laiteta,+harvalla+elämä+on+niin+hyvin+mallillaan,+että+ei+mikään+harmita+ja+tänne+voi+laittaa+myös+toiveita+paremmasta.
02.06.2017 07:34
Läheiset+ihmiset+tietysti+elämän+tärkeimmät,+sukulaiset+no...hmnn+vanhemmiten+merkitys+lisääntynyt.+Kiitos+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.
02.06.2017 07:25
On+hyvä,+että+niitä+takaisin+täräyttäjiä+löytyy.
Nyt+minun+täytyy+lähteä+muihin+töihin.
Heips
01.06.2017 18:35
"siilenä"
Eikä+se+nyt+kamalasti+haittaa,+vaikka+keskustelu+rönsyilisikin+aloituksen+aiheesta.+Mutta+se+haittaa,+jos+aletaan+kiusaamaan+toisia+kirjoittajia+ja+esittämään+perättömiä+syytöksiä.
01.06.2017 18:29
"hunksz"
Sinä+olet+luulosairas,+surullista.
01.06.2017 18:26
En+haluaisi+olla+uhka+kenellekään+vaan+kaipaan+vain+ja+ainostaan+hyviä+keskusteluita+palstalle.
01.06.2017 17:45
Usein+naiset+olettavat+miesten+olevan+ajatuksenlukijoita+ja+ilmeillä+ja+eleillä+on+merkityksiä,+joita+mies+ei+vaan+voi+tietää.+Tästä+tulee+väärinkäsityksiä.
Miehet+ovat+suorempia,+asiat+käydään+heti+läpi+eikä+jäädä+murehtimaan+tai+spekuloimaan.
Selvästikin+olet+analysoinut+pidempään+tätä+naisten+ja+miesten+välistä+eroa+työelämässä.+Painavia+kannanottoja.
01.06.2017 17:43
Kiitos
01.06.2017 17:31
se+stalkkaa+mua
01.06.2017 17:26
48 / 66