Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Selvä+pyy.
On+muuten+asia+ihan+juuri+samalla+tavalla+meidän+huushollissa.
01.06.2017 10:39
Olen+varmaan+liian+vanha+kääkkä+ja+tapoihin+urautunut,+kun+sitä+paperista+lukemista+niin+kaipaan.
01.06.2017 10:38
Samaa+mieltä+asiasta,+kuinka+kummalliselta+tuntuukaan,+jos+aamulehti+ei+ole+pöydällä+kahvikupin+vieressä.+Ja+otanpa+sen+lehden+vielä+vessaankin,+jossa+luen+loput+aamuhartauden+yhteydessä.
01.06.2017 10:37
Osuit+asian+ytimeen+ottaessasi+esille+naiskiintiöt+ja+ulkonäkö+rasismin.+Haluan+työpaikalleni+enemmän+naisia+töihin+ja+he+ovat+osoittautuneet+hyviksi+valinnoiksi,+kun+tarvitaan+kärsivällisyyttä+ja+tarkkuutta,+sekä+älykkyyttä+vaativiin+töihin.
Toisaalta+naisten+tuominen+ihan+mihin+tahansa+ammattiin,+ei+välttämättä+edistä+tasa-arvoa,+kuten+tuolla+aiemmin+kirjoitettiin,+että+miehet+eivät+hakeudu+naisenemmistöisille+työpaikoille.+Se+on+ihan+totta,+koska+miehillä+on+yleisesti+tiedossa,+kuinka+hankalaa+sellainen+työ+voikaan+olla.
01.06.2017 10:33
Tarkoitin+että+siihen+valittaisiin+nainen+pelkästään+sen+vuoksi,+että+halutaan+valita+nainen+eikä+parasta+mahdollista,+oikeaa+ja+sopivaa+henkilöä+tehtävään.
01.06.2017 09:30
Hyviä+tosiasioita.
Olen+sellaisella+alalla+töissä,+johon+opiskelevat+enimmäkseen+miehet.+Sitten+taas+on+kyse+valtioenemmistöisestä+yhtiöstä,+johon+naiskiintiöt+ovat+tehneet+tuloaan+jo+jonkin+aikaa.
Tuo+viimeinen+kohta+kummastutti,+koska+en+ole+huomannut+milloinkaan+ulkonäön+vaikuttavan+työnsaantiin.+Olen+kuullut,+että+lyhyitä+miehiä+valitaan+pitkiä+miehiä+huonommin+tehtäviin,+kuvittelin+sen+olevan+urbaani+legendaa.
01.06.2017 09:11
Tasa-arvo+on+hyvä+asia,+mutta+kaikkien+naisten+ei+tarvitse+tehdä+kaikkia+miesten+töitä.+Vastaavasti+on+myös+naisten+töitä+ja+luulen,+että+naiset+eivät+kaipaa+niihin+töihin+miestä+jatkamaan+heidän+työuraansa.
Luulen+jopa+minun+käyvän+sääliksi+sitä+naista,+joka+pakotettaisiin+jatkamaan+tehtävääni+tai+valittaisiin+pelkästään+naiseutensa+perusteella.+Se+olisi+ihmisrääkkäystä.
01.06.2017 08:55
Sovinismista+ei+missään+tapauksessa+ole+kyse.+Yleensä+tulen+paremmin+kuin+hyvin+toimeen+naispuolisten+työntekijöiden+kanssa.+Tässä+tapauksessa+kyse+on+tosiaan+ammatista,+jossa+ei+ole+koskaan+ollut+naista,+mutta+työpaikallani+yleensä+lisääntyy+naispuolisten+osuus.+Mielestäni+siinäkin+pitää+olla+järki+mukana,+millaiseen+tehtävään+nainen+valitaan,+eikä+pelkästään+sen+vuoksi+että+hän+on+nainen.
01.06.2017 08:45
Ei,+ei+minua+pelota+pätkääkään+naisen+jatkaminen+omia+tehtäviäni.+Ei+se+pelosta+ole+kiinni,+vaan+siitä+millaisesta+työstä+on+kyse.+Kyseessä+on+erittäin+miesvaltainen+työpaikka+ja+itseltäni+on+kestänyt+vuosikymmeniä+päästäkseni+tehtävään+ja+saadakseni+arvostusta+työstäni.+Se+ei+vaan+tuntuisi+oikealta,+että+siiheen+nimitettäisiin+tuosta+vaan+nainen+miettimättä+sitä+kuka+tehtävää+on+aikaisemmin+hoitanut.
01.06.2017 08:40
Lentääkö+usein+kahvit+näppäimistölle,+minulla+on+silloin+tällöin+lehti+kahvista+märkänä?
25.05.2017 10:59
Minä+leikkaan+tänään+nurmikon+ensi+kertaa+tänä+vuonna.
Ei+ne+tunteet+siitä+mitään+laimene,+ei+enää+vaan+tarvitse+koko+aikaa+ihan+lähellä+kiehnätä+tai+jutustella+jonninjoutavia+asioita.+Välillä+voi+olla+hiljaa+pitkiäkin+aikoja,+jos+ei+kerta+kaikkiaan+ole+mitään+sanottavaa.+Sitten+taas+toisinaan+yllätetään+partneri+käymällä+kimppuun+kuin+villi+orhi.
25.05.2017 10:57
Täytyi+oikein+googlettaa+tuo+Daalajoki,+myt+minäkin+tiedän+missä+se+on.+Eipä+siinä+taida+paljoa+olla+eroa+suomalaisten+elämiseen.+Setäni+asusteli+Uppsalassa+yli+50-vuotta+ja+muistan+nuoruudestani,+kun+se+oli+todellinen+tapahtuma+sinne+meno+ja+kuinka+hyvin+siellä+aina+pärjättiin.
Koko+kosmopoliitti+käsite+taitaa+olla+melko+ilmava,+joka+tapauksessa+mukava+tavata+ihminen,+joka+on+tehnyt+päätöksen+asua+jossain+muualla+kuin+Suomessa.
25.05.2017 10:50
Mutta+eikös+ne+ole+sisällöltään+ihan+samanlaisia,+sekä+nettiversio+että+paperinen+sanomalehti?
25.05.2017 10:43
Ei+vaan+se+päivä+lähde+käyntiin+samalla+tavalla,+jos+pitää+telkkarista+tai+netistä+alkaa+kaivamaan+uutisia.
25.05.2017 10:39
Pahoin+pelkään,+että+paperiset+aamulehdet+tulevat+loppumaan+kaikilta+jossain+vaiheessa.
25.05.2017 10:36
Hyvin+perhekeskeistä+elämää+vietät,+kuulostaa+mukavalta.+Taidatkin+olla+melkoinen+kosmopoliitti?
25.05.2017 10:34
Se+on+vaan+niin+iskostunut+selkäytimeen,+että+sen+aamulehden+pitää+olla+siidä+pöydällä.+Jos+jostain+syystä+jää+tulematta,+se+on+lähellä+paniikkia...
25.05.2017 08:53
Minä+käyn+usein+hakemassa+sen+aamulehden+postilaatikosta+kalsarit+ja+t-paita+päällä,+silloin+ei+toivo+törmäävänsä+naapuriin,+hehee.
25.05.2017 08:51
En+minäkään+kokonaan+ilman+nettilehteä+ole,+vaan+päivän+mittaan+töissä+ollessani+tulee+välillä+käytyä+sivustoilla.+Minun+mielestäni+aamulehden+pitäisi+tulla+aamulla,+jos+ei+tule+se+vaan+edesauttaa+koko+paperisen+sanomalehden+alasajoa.
25.05.2017 08:48
Skippaan+sellaiset+kyselyt+välittömästi.
25.05.2017 08:45
51 / 66