Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+tämä+herätti+keskustelua.+Kovin+monikaan+ei+vastannut+tuohon+miehen+mielenliikutukseen.+Kiitos+sinulle,+että+saan+hieman+vertaistukea.+Koirailla+testosteronit+vähenevät+iän+myötä,+luin+jostain+senkin+vaikuttavan+arvaamattomaan+käyttäytymiseen.
Vihaisuudella,+räksyttämisellä+ja+ylimielisyydellä+ei+pidetä+näitä+palstoja+hengissä.+Minulle+oli+yllätys+kuinka+paljon+60++porukasta+sitä+vielä+löytyy.
25.05.2017 06:34
Poikani+ei+vielä+tiedä+mikä+hänestä+tulee+isona,+olemme+vähän+huumorinkin+varjolla+heitelleet+erilaisia+vaihtoehtoja.+Mitä+monipuolisempi+koulutus,+sitä+varmempi+työnsaanti,+ainakin+periaatteessa.
24.05.2017 09:25
Tässä+keskustelussa+voi+kehua,+vaikka+koko+suvun,+jos+siltä+tuntuu.+Paljon+on+nykyään+puhetta+työttömyydestä,+hyvä+ettei+ole+kohdannut+perhettäsi.
24.05.2017 09:22
Okei,+ajatukseni+harhailivat+vaan+omaan+työympäristööni.+Työpaikkojen+jatkuva+venkslaaminen+on+kyllä+kirottua,+rasittavaa+ja+aiheuttaa+stressiä+enemmän+mitä+jotkut+ede+pystyvät+kestämään.
24.05.2017 09:10
Huomenta+Heikunkeikku,
Tuollainen+satasella+kannustaminen+auttaa+ihan+varmasti,+kun+lapsi+huomaa+vanhempien+olevan+kiinnostunut+ja+elävän+mukana+siinä+muutoksessa,+mitä+jälkikasvu+parhaillaan+tekee.
Hymyilin+kommentillesi+"...en+viitsi+selittää+tarkemmin...".+Kyllä+sinä+melko+tyhjentävästi+asian+kävit+läpi.+Kiitos.
24.05.2017 09:07
Työelämä+on+muutenkin+muuttunut+hyvin+paljon+30+vuoden+aikana.+Hyvin+harva+ammatti+tai+työtehtävä+tulee+säilymään+sellaisenaan,+vaan+koko+ajan+ollaan+muutoksen+kourissa.+Olis+varmaan+hyvä+harkita+oppiaineeksi,+muutoksen+hallinta+tai+jotakin+millä+muutosvastarintaa+saataisiin+madallettua.
24.05.2017 09:03
Omituinen+on+mieskin,+joten+voi+odottaa+vain+omituisia+kysymyksiä.
Ammativalinta+voi+joillakin+lapsilla+olla+selvä+jo+hyvin+nuorena,+mutta+vanhempien+kannattaa+tukea+ja+olla+mukana,+jos+lapselle+tulee+pohdittavaa,+jossa+vanhempi+voi+auttaa.
24.05.2017 08:54
Ai,+onko+teilläkin+korkeastipalkatut+ylimmissä+kerroksissa?
24.05.2017 08:49
Eivät+ne+toiveet+aina+kuuroille+korville+mene,+kyllä+lapset+mielellään+ottavat+mallia+vanhemmistaan,+jos+vaan+arvostusta+löytyy.+Sama+meidän+pojalla+asuu+vielä+kotona,+mutta+on+korkeakoulussa+Hesassa.+Tulee+opiskelut+paljon+halvemmaksi.
24.05.2017 08:47
Miksi+ihmeessä+sitten+kommentoit+tänne,+jos+sinulla+on+parempaakin+tekemistä.+Mene+toki+tekemään+sitä+parempaa,+äläkä+yritä+myrkyttää+näitä+keskusteluita.
24.05.2017 08:40
Olet+silti+ollut+leivän+syrjässä+kiinni,+vaikka+kaukana+alkuperäisestä+ammatista.+On+minullakin+työtehtävät+vuosien+saatossa+vaihtuneet,+mutta+en+lähtenyt+missään+vaihessa+lisäkouluttautumaan+työnantajan+pyynnöistä+huolimatta.+Ehkä+siksi+olenkin+ehdottomasti+urani+huipulla+työelämän+loppupuolella+ja+olen+varsin+tyytyväinen+nykyiseen+työtehtävääni.+
Lapsille+tuo+muutoksiin+tottuminen+on+varmasti+helpompaa,+kun+koko+ajan+tulee+esim.tietotekniikassa+uutta+ja+osaamisen+täytyykin+lisääntyä.+Sama+meikäläisellä,+että+opastan+myönteisiä+puolia+työelämästä+jälkikasvulle.+On+ikävä+seurata+joidenkin+nuorten+kohdalla,+kun+annetaan+periksi+ja+mennään+vaan+kortistoon.
24.05.2017 08:31
Älä+nyt+ole+ihan+kaikkea+vastaan.+Olisi+melko+kummallista,+kun+suomi24+palstalla+alettaisiin+keskustella+esimerkiksi+ugandalaisesta+liikennekulttuurista.+On+vaan+jotenkin+helpompaa+jutella+itseä+lähellä+olevasta+ja+täällä+se+suurimmalle+osalle+on+Suomi.
24.05.2017 08:05
Mutta+useimmiten+koulutus+antaa+paremmat+mahdollisuudet+pärjätä+elämässä.+Peruskoulun+päästötodistus+ei+riitä+enää+mihinkään+ammattiin.+Kaikissa+työpaikoissa+on+etuna,+jos+on+koulutusta,+mieluummin+tietysti+alaa+vastavaa,+mutta+joskus+käy+muukin.+En+näe+ylikouluttautumista+miksikään+ongelmaksi,+hyvin+harvoin+jää+rannalle+ruikuttamaan+sen+vuoksi,+että+on+liian+hyvät+paperit.
24.05.2017 08:00
Tuo+kaksoistutkinto+on+hieno+asia+nykyaikana.+Ei+minun+nuoruudessa+kukaan+ajatellut+opiskelevansa+muuta+kuin+yhtä+alaa.+Ehkä+siksi+niitä+korkeakoulu+työttömiä+onkin+niin++paljon?+Itse+olen+siitä+onnellisessa+asemassa,+että+olen+koulutusta+vastaavassa+työssä+ja+olen+ollut+koko+työurani.
24.05.2017 07:45
Olet+niin+oikeassa,+ei+todellakaan+voi+pakottaa,+mutta+varmasti+kannattaa+kannustaa.+En+yhtään+aliarvio+kädentöitä+tekeviä+ja+arvostan+aina+ammattimiestä+tehtiin+sitten+mitä+tahansa+työtä.+Myös+insinööri+voi+olla+ammattimies+ja+arvostettu+tehtävässään.+
Ikävä+kuulla+poikasi+tarinaa,+tuntuu+erityisen+pahalta+kun+oma+lapsi+kuolee+ennen+vanhempiaan.+Se+vaan+on,+niin+niin...luonnotonta.
24.05.2017 07:40
Kirjoitit+viisaasti,+helppo+olla+samaa+mieltä.
24.05.2017 07:26
Varmaan+pitkälti+näin,+mutta+ei+välttämättä.+Minun+on+ollut+helppo+opettaa+jälkikasvulle+asioita,+joita+olen+oppinut+hyvin+opiskeluissani.+Ja+olen+kannustanut+paljon+kouluttautumaan.
24.05.2017 07:05
Katsoin+tänään+tarkemmin+sitä+risteystä,+siinä+oli+edessä+iso+tienviitta,+siksi+en+nähnyt+sitä+kyttäautoa.
24.05.2017 06:50
Jos+pitäisi+valita+jälikasvulle+puoliso+rikkaan+tai+köyhän+väliltä,+niin+suosittelisin+rikkaampaa.+Toki+muutkin+seikat+merkitsevät,+puhumattakaan+rakkaudesta,+mutta+yleensä+elämä+on+helpompaa+varakkaana.
24.05.2017 06:47
Alko+ei+ole+vielä+auki.
24.05.2017 06:15
53 / 66