Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hetkinen.
Miksi+se+peltikatto+pitäisi+maalata+nyt,+jos+se+on+ollut+1973+saakka+ilman+maalia?+Tee+samalla+tavalla+kuin+minun+appiukko,+poistat+vaan+sen+ruosteen+teräsharjalla.+And+that's+it.
14.05.2017 07:24
Missä+on+kielipalsta?
14.05.2017 06:45
Se+on+sitä+elämistä+myötä-+ja+vastoinkäymisissä+kuolemaan+asti.
14.05.2017 06:35
Olen+ottanut+sellaisen+linjan+elämässäni,+että+en+toteuta+kenenkään+suunnitelmia,+jos+en+itse+halua+tai+ole+samaa+mieltä.+Yhdessä+sopiminen+kuullostaa+meidän+kohdallamme+paremmalta.+Myönnän+muutosehdotusten+tulevan+useimmiten+sieltä+paremmalta+puoliskolta.
14.05.2017 06:20
Jiddu
Joskus+kyse+on+pelkästään+laiskuudesta+tai+yksinkertaisesta+haluttomuudesta+alkaa+tehdä+varsinkin+jotain+vaativampaa.+Tässä+iässä+uskaltaa+antaa+periksi+ja+tilata+se+ammattimies+paikalle,+ei+se+satu+ylpeydelle+myöntää+peukalon+olevan+keskellä+kämmentä.
Sitäpaitsi+on+paljon+naisia,+joilta+eivät+ihan+perinteisesti+kauniimmalle+sukupuolelle+kuuluvat+tehtävät+taitu,+heitä+ei+sitten+taas+kutsutakkaan+poropeukaloiksi,+vaan+useimmiten+sellaisiksi+uranaisiksi,+hahhaa.
14.05.2017 06:05
miljoona
Teillä+onnistuu+yhdessä+tekeminen+hyvin.+Meilläpäin+tulee+joskus+ongelmia+sen+suhteen+kumpi+asian+päättää.+Yhteisymmärrykseen+ollaan+tähän+saakka+päästy.+Ihan+mukava+puuhastella+yhdessä,+kunhan+toinen+ei+ala+liikaa+opastamaan.+Tietysti+täytyy+kertoa,+jos+tietää+asian+paremmin.+Se+on+hienoa,+kun+on+se+juttukaveri+ja+neuvottelukumppani.
14.05.2017 06:00
Hyvä+tuntea+luotettavia+kirvesmiehiä+ja+kylppäriremonttimiehiä.+Ammattimies+on+aina+ammattimies.+On+asioita+joissa+ei+kannata+säästellä.
13.05.2017 15:50
Yritän+parhaani+mukaan+välttää+remonttihommia+ja+ruuanlaittoa,+yritän+vierittää+puolisolle+siinä+useimmiten+onnistumatta.
13.05.2017 15:47
Hyvähän+se+on+neuvoa,+jos+on+tehnyt+enemmän+remonttia.+Se+on+tällaisen+poropeukalon+kanssa+aina+kaikki+niin+vaikeata,+helpompi+vaan+antaa+jonkun+tehdä+ketä+osaa.
Asiantuntevia+neuvoja+kivalla+länsimurteella,+kiitos.
13.05.2017 15:00
Kova+homma+se+tapettien+irti+repiminen,+tulee+sormet+tosi+kipeeksi.+Siinä+apu+tulisi+kyllä+tarpeen.
Tosi+ikävä+lukea+sinun+pettyneen+mieheen+ja+vielä+perustyperykseen,+joka+juomalla+pilaa+suhteensa.+Viina+vie+hyviä+miehiä,+onneksi+tulossa+on+uusi+raittiimpi+sukupolvi+meidän+jälkeemme.
Itse+laitoin+korkin+kiinni+14+vuotta+sitten,+hetkeäkään+en+ole+katunut.
13.05.2017 13:30
Mielellään+ei+enää+kotonaan+tee+niitä+hommia+mitä+tekee+työkseen.+Jos+ulkopuolisen+ottaa+tekemään+siinä+joutuu+seuraamaan+jälkeä.+Itse+tai+rouvan+tekemänä+työn+laatuun+voi+luottaa.
13.05.2017 12:55
Minusta+tuntuu,+että+kuparikatto+on+varmaan+tosi+kallis.+Oikeassa+olet,+makee+se+toki+olisi.+Vähän+kuin+paluuta+menneeseen.
Luulen+minun+tekevän+täällä+sivistysvaltiossa+Suomi+aivan+samalla+tavalla+mitä+sinä+teet+kehitysmaan+taloosi.+Jo+stulee+vähänkin+suurempi+kattoremontti+eteen,+laitan+koko+höskän+myyntiin.+Töiden+teettäminen+Suomessa+on+sikakallista.+Maalautin+taloni+muutama+vuosi+sitten+ja+sekin+tuli+maksamaan+4+000€.+Seuraavan+kerran+maalaan+itse,+takuuvarmasti!
13.05.2017 12:11
Olen+minä+siellä+katolla+sen+verran+käynyt,+että+olen+vaihtanut+rikkinäiset+tiilet+uusiin.+Onneksi+edellinen+omistaja+oli+jemmannut+autotalliin+ison+kasan+tiiliä.
Oma+mielipiteeni+on+sama+kuin+appiukkoni.+Mitä+sitä+peltikattoa+maalaamaan,+kun+maali+ei+kumminkaan+tule+siellä+pysymään.+Joten+parempi+vaan+antaa+olla+sellaisena+peltiharmaana,+siitä+tulee+vuosien+saatossa+ihan+tyylikäs+tasalaatuinen+lähes+valkoinen+katto!
13.05.2017 11:57
Joo,+meilläpäin+on+liikkunut+näitä+katon+pudistajia/korjaajia,+jotka+vaihtavat+vaikka+koko+katon+uuteen.+Viimeisimpänä+oli,+että+laitetaan+aurinkopanelit+joka+tiileen+ja+saadaan+sitä+kautta+pienennettyä+sähkölaskua.+Tiedä+häntä,+kun+tarjoukset+ovat+jopa+kymmeniä+tuhansia,+ei+varmaan+saa+sitä+hintaa+takaisin,+vaikka+tekisi+katon+kuparista+ja+saisi+vuosien+kuluessa+ajan+patinaa+näkyviin.
13.05.2017 11:47
Loistavaa,+tässähän+aletaan+päästä+aiheeseen!+Tiilien+yksittäinen+puhdistus+käy+kyllä+työstä,+mutta+ne+sammaleet+pitää+saada+kaikki+pois,+muuten+joutuu+tekemään+muutaman+vuoden+päästä+uudestaan.
Ajattelin+yritää+samaan+remonttiin+myös+vesirännien+puhdistusta.+Sen+työn+joutuu+kyllä+tarkistamaan+ylhäältä+ja+ihan+itse+kiipeämään+tikapuita+katolle.
13.05.2017 11:43
Jospa+toimisi+vähän+niinku+piällysmiehenä+siinä+hommassa?
13.05.2017 09:20
Asumme+yhdessä,+mutta+tiilikatto+ja+asunto+on+minun+omistuksessani.+Yleensä+minusta+on+varsin+kummallista+alkaa+erittelemään+asioita+kumman+ne+ovat.+Rouva+puhuu+pesukoneestaan,+vaikka+sekin+on+minun+ostamani.+Ei+minua+haittaa+pätkääkään.+Hänellä+on+oma+kesämökki,+jonka+töihin+minä+osallistun+ihan+yhtälailla+kuin+hänkin.
Parisuhteessa+elämisessä+on+hyvänä+puolena+se,+että+asioita+voi+jakaa+täysin+oman+mielensä+mukaan.+Epämiellyttäviä+juttuja+voi+myös+yrittää+siirtää+toiselle,+onnistuu+useimmiten+huonolla+menestyksellä.
13.05.2017 09:12
Muonituksen+hoitaminen+on+myös+tärkeä+tehtävä,+työt+sujuvat+paljon+paremmin,+kun+saa+murua+rinnan+alle.
13.05.2017 07:45
Minulla+oli+melko+pitkä+koulumatka,+joka+taitettiin+useimmiten+pyörällä.+Talvella+mentiin+jopa+hiihtämällä+peltoja+pitkin,+huh+huh.+Oli+sitä+liikuntaa+joka+muodosssa,+kovia+yleisurheilukilpailuita,+olin+myös+jonkun+tason+suunnistaja+aikoinaan.
Itseltäni+on+jäänyt+puoluetouhut+ja+politiikka+kokonaan+kokematta.+Se+vaan+tuntui+tarpeettomalta,+eikä+aika+olisi+millään+riittänyt,+kun+oli+kaikenlaista+muuta+touhuu.+Aina+oltiin+menossa+johonkin+suuntaan.+Kaiholla+muistelen+nuoruuttani,+joka+oli+erittäin+hyvä.
13.05.2017 05:40
Epäilen+uusien+suomalaisten+lopettaneen+tanssimisen+syntyperästä+riippumatta.
13.05.2017 05:32
59 / 66