Vapaa kuvaus

Valehteleviin ja vain omaa etuaan ajaviin politikkoihin ja puolueisiin täysin kyrpiintynyt kansalainen.

Aloituksia

81

Kommenttia

5686

  1. Tuossahan+se+kaikki,+mihin+sinusta+on.+Kaalisopasta+höpöttelemään,+ja+hirveästä+toistelusta,+joka+on+enemmän+kyllä+sinun+alaasi+-+kiten+idiotismikin.+Miksi+sinus+olisit+ainoa+joka+palstalla+saisi+sekoilla+ja+pyrkiä+kaikkea+järjellistä+keskustelua+ohittamaan.+Sehän+sinun+sekoilusi+tarkoitus+kai+on.+Siinä+pitää+sanoa,+että+onnistumisesi+on+ollut+hyvää.+Valitettavasti+täysin+ala-arvoisen+ylläpidon+myötävaikutuksella.
  2. ????
  3. ???????????????
  4. ?????????????
  5. ??????
  6. Mitä+olen+valehdellut?
  7. Kuka,+mikä+instanssi+rakentaa+ja+ylläpitää+vuokra-asuntoja,+millä+rahalla+?+Se+että+voitaisiin+laskea+vuokratukia+yms.+edellyttäisi+rakennuskustannusten+laskemista,+joka+tarkoittaisi+palkkojen+laskemista,+verotulejan+pienetymistä+jne,+jne.+Eli+tuo+mallisi+mukainen+yksinkertaistettu+halpuuttamismalli+asumiselle,+tarkoittaisi+syöksykierrettä+koko+yhteiskunnalle.Infran+rakentamiseen+ei+riitä+nykyiset,+korkeatkaan+liittymismaksut,+saati+niiden+ylläpitämiseen.En+ole+esittäny+mitään+veronkorotuksia,+vaan+kertonut+että+sellaiseen+on+valmiutta+korkeamassa+varallisuusluokassa.+Ainoastaan+Kokoomuslaiset+itkevät+verojen+suuruudesta.Kuten+olen+aiemminkin+kommentoinut,+kyse+ei+ole+verojen+määrästä,+vaan+mitä+sillä+saadaan.En+myöskään+ole+missään+määritellyt+että+verovaroja+pitäisi+käyttää+palkkatyöläisille,+vaan+olen+todennut+että+palkat+eivät+matalapalkkaisilla+riitä+elämiseen+-+joka+muuten+pitäisi+olla+palkkatyön+ehdoton+edellytys,+johon+liityen+olen+myös+kirjoittanut+että+se+edelllyttäisi+koko+tulo+ja+menoketjun+leikkaamista,+jotta+onnistuisi+"kustannusten"+pudottaminen,+edes+"asumiskustannusten".+On+hiukan+lapsellista+repiä+omia+tulkintojaan+eri+ketjuissa+kirjoitetuista+asioista,+jos+ei+niitä+ymmärrä+.+.+.+Ay-liikkeen+verovapaudesta+olen+myös+kirjoittanut,+että+se+ei+saisi+koskea+liiketoimintaa+-++ainoastaan+jäsenmaksuja.+Edellenkin+olen+sitä+mieltä+että+Ay-liike+on+maltillisempi+"sijoittaja"+voiton+keruuseen+kuin+yksityiset+sijoittajat/sijoitusfirmat.Edelleenkään,+en+ole+vastuussa+lukijan+ymmärryksestä+kirjoituksiini,+enkä+taatusti+kenenkään+tulkinnoista+kirjoituksiini.