Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
671
Kommenttia
4153
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hassua+kun+suomalaisuudesta+yritetään+tehdä+yhteinen+nimittäjä+yksittäisten+henkilöiden+välillä+jolla+ei+ole+keskenään+välttämättä+mitään+tekemistä+tai+muuta+yhteistä+asiaa.
Se+on+ihan+sama+minkä+värinen+kissa+on,+kunhan+se+pyytää+hiiriä.
21.04.2020 23:46
kunnoitukseen+=+kunnioitukseen
21.04.2020 23:42
Eiköhän+tuo+riipu+suomalaisuudesta.+Sehän+on+adjektiivi+joka+voi+merkitä+mitä+tahansa+asiaa+miten+sen+määrittelee.+
Sinun+käsitys+on+erilainen+kuin+minun.+Jos+ne+eivät+riko+perusoikeuksia,+perustuvat+toisten+kunnoitukseen+ja+luovat+turvallisia+puitteita+yksikön+toiminnalle,+niin+ne+lienevät+saman+suuntaisia.+Toteutuksessa+lieneekin+sitten+eroja.
21.04.2020 23:42
Ahaa,+no+perussuomalaisillako+on?+Hallitushan+ei+tee+päätöksiä+kenelle+raha+menee.+
Päätökset+kuka+saa+rahaa,+tekee+Business+Finland+/+ELY-keskus.
Väitän++kaksi+asiaa:
1)+Business+Finlandin+/+ELY-keskusten++päätökset+synnyttävät+katketuutta+ja+kaunaa
2)+Business+Finlandin+/+ELY-keskusten++jakopäätöksillä+erheellisesti+syyllistetään+hallitusta,+vaikka+hallitus+on+vain+tehnyt+päätöksen+että+rahaa+annetaan+jakoon+ja+Business+Finland+tai+ELY-keskus+päättää+kuka+rahan+saa
21.04.2020 23:37
Tarkoitatko+että+siellä+on+enemmän+vai+vähemmän+väkeä+toissä?
21.04.2020 23:33
En+ketään,+koska+ei+ole+vaaleista+ilmoitettu.
21.04.2020 22:53
Tarkoitatko,+ettei+Suomea+koskevissa+tärkeimmissä+päätöksissä+pidä+olla+käsipareja+tekemässä+töitä?
Sipilähän+yritti+tulla+minimillä+toimeen.+Tuloksena+ministeriöitä+ja+valiokuntia+kuormittavia+lakialoitteita,+jotka+olivat+tehty+päin+mäntyä+työuupuneena.
Mikä+sinun+mielestäsi+olisi+oikea+määrä?
21.04.2020 22:51
Suomalaisuus+kirjoitetaan+pienellä+alkukirjaimella.
21.04.2020 22:49
"-+Emme+hyväksy+että+sananvapautta+pyritään+rajoittamaan+jollain+epämääräisellä+vihapuhe-+tai+maalittamislailla."
Hyväksytkö+sitten+maalittamisen+ja+vihapuheen?
21.04.2020 20:50
Ranta-Ahon+toiminnasta+voisi+todeta+sen+että+se+on+sulka+hattuun+näissä+porukoissa.
21.04.2020 20:49
Eikös+harmitakin,+kun+ei+voi+vastata+mitään+järkevää+asiallisesti+esitettyyn+kirjoitukseen.+
Sitten+persulin+pitää+kopioida+vanhoja+vastauksia.+
Tämä+on+parasta+viihdettä+:)
21.04.2020 12:21
Oletko+laittanut+sellaista+asiaa+merkille,+että+maat+jossa+on+vahva+ja/tai+järjestäytynyt+ammattiyhdistystoiminta+(ay),+ovat+myös+korkeamalla+BKT:ssa+kuin+maat+jossa+näitä+ei+ole.
Käytännössä+näissä+maissa+kansalaisen+ostovoima+ja+keskiansiot+ovat+korkeammat.+Tämä+myös+tietää+hyvää+paikallisille+yrityksille,+kun+on+ostovoimaisia+kuluttajia.+Sellaiset+maat+ovat+myös+vakaampia+kuin+maat,+jossa+ei+ole+järjestäytynyttä+ay-toimintaa.
En+väitä+että+ay-toiminta+yksin+saa+näitä+aikaiseksi,+mutta+sillä+näyttäisi+olevan+jokin+kytkös+asiaan.+Esimerkiksi+Ruotsi,+Suomi,+Norja,+Tanska,+Saksa+ja+Ranska+ovat+näitä+maita+joissa+on+järjestäytynyt+ja+aktiivinen+ay-liike.
21.04.2020 11:06
Haittamaahanmuutto?+Olen+yrittänyt+kysyä+mitä+se+on+mutta+persut+eivät+ole+vastanneet.+Pelkäävät+kai+sen+johtavan+tarkempiin+kysymyksiin,+joihin+eivät+osaa+vastata.
Yhden+persun+sain+kerran+vaalikopilla+vastaamaan.+Vähän+aikaa+keskusteltuani,+hän+totesi+että+samoja+piirteitä+löytyy+myös+kantasuomalaisilla.+Sitten+kysyin+mitä+heille+pitäisi+tehdä,+koska+he+täyttävät+ihmisinä+samat+piirteet+ja+heille+on+maksettu+yhteiskunnan+puolesta+yhtä+sun+toista,+kuten+eläminen+esimerkiksi.
Keskustelu+loppui+siihen.
Miten+siis+voidaan+sanoa+että+perussuomalaisten+maalittaminen+ihmisryhmiä+kohtaan+maksaa+jonkin+verran,+jos+eivät+edes+itse+tiedä+ketä+heidän+maalittamaan+ihmisryhmään+kuuluu?+Nimittäin+siihen+on+helposti+luokiteltavissa+suomalaisiakin.
21.04.2020 11:00
Kun+tietää+että+muilla+puolueilla+on+sama+homma+edessä,+niin+hommahan+ei+muutu+miksikään.+Joten+äänestämällä+tuskin+voi+vaikuttaa+siihen+että+onko+säästölinja+edessä.
21.04.2020 08:59
Kyllä+siinä+meni+suut+makiaksi+kuten+vähän+arvelinkin.+Airbnb-asunnot+ammottavat+tyhjyyttään:+"Kaikki+varaukset+on+peruttu+kesäkuun+loppuun+asti"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/airbnb-asunnot-ammottavat-tyhjyyttaan-kaikki-varaukset-on-peruttu-kesakuun-loppuun-asti/7794892#gs.409zwb
Nyt+vain+airbnb-mökkiä+myyntiin+äkkiä+ennen+kuin+korkoriski+markkinoilla+iskee+voimalla+hintoihin+laskevasti.+Maksukykyisiä+ostajia+on+paljon+enemmän+tilanteessa+kun+korko+on+0%+kuin+että+tilanteessa+jossa+korko+on+5%.
20.04.2020 23:20
Jos+ei+oteta+velkaa+ja+rahoiteta+sillä+kansantaloutta+kuten+nyt+tehdään,+niin+mitä+sinun+mielestäsi+pitäisi+tehdä+jos+ei+näin?
20.04.2020 22:43
Jos+joku+esittää+väitteen+eikä+perustele+sitä,+niin+kai+sitä+saa+kysyä+mihin+väite+perustuu+tai+mitä+pitäisi+tehdä+väitteen+perusteella?
Onko+siinä+jotain+väärää,+jos+kysyy+asiasta?
20.04.2020 22:40
"No+jos+joku+on+lahjoittanut+minulle+tiet,"
-+Kukaan+ei+ole+lahjoittanut+sinulle+teitä.+Ne+ovat+yhdessä+rakennettu+yhteisessä+käytössä.+Kukaan+ei+peri+sinulta+rahaa+teiden+käytöstä.
"niin+mihin+ovat+kadonneet+kaikki+ne+rahat,+jotka+minä+autoilevana+olen+verojen+muodossa+vuosia+maksanut?"
-+Sinä+täällä+ihmettelet+aivan+kuin+olisit+itse+maksanut+kaiken.+Sinun+verosi+edustaa+parhaassakin+tapauksessa+50+miljardin+vuosittaisesta+verokertymästä+0,0000-0,0002%.+
Aika+paljon+kysytty+"mihin+minun+rahani+menevät"+kun+on+käytössä+maksuton+tieverkko+valtakunnallisesti.+Epäilen+sinun+henkistä+tasapainoasi+suhteellisuudentajun+menettämisen+perusteella.+Ymmärrätkö+yhtään+miltä+kysymykseksi+näyttää=
Kansantalouden+toiminta+perustuu+siihen,+että+kaikki+"käyvät+toisen+taskulla".+
Se+on+kiertoilmaus+sille,+että+raha+kiertää.
En+muuten+ole+minkään+puolueen+kannattaja+vaan+ns.+liikkuva+äänestäjä.+Minun+liike+oli+persuista+poispäin.+Siellä+oli+liikaa+mielipiteitä.
20.04.2020 22:36
Ehdotuksestasi+seuraisi+kansataloudessa+toimiville+talousyksiköille+seuraava+yhtäkkinen+kysynnän+väheneminen+vielä+tämän+lisäksi,+mikä+nyt+on+menossa.++Mihin+tämä+sinusta+johtaisi?
20.04.2020 22:24
"Kuinka+monta+kymmentä+miljardia+me+ollaan+verorahojamme+vuodesta+1994+jälkeen+nettona+eurooppaan+työnnetty?"
-+Typerys+näkee+kaikille+hinnan+mutta+ei+milleen+arvoa.
20.04.2020 22:22
149 / 208