Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
670
Kommenttia
4150
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerrankin olen samaa mieltä kanssasi. Nimittäin Perussuomalaiset rp. on julistanut olevansa kansallismielinen puolue, niin pitäähän siitä pystyä puhumaan että onko järkeä siinä, kuten aloituksessa todettiin.
18.06.2026 22:20
Oletkohan muistanut ottaa lääkkeesi?
Jos Ukrainan puolustuksesta puhutaan, niin se koskee jokaista eurooppalaista maata. Oletko sitä mieltä, ettei siihen kannata osallistua ja Venäjä saa hyökätä ilman seuraamuksia maahan kuin maahan? Ilmeisesti olet, koska haluat että Venäjä voittaa.
18.06.2026 19:46
Aika monta vastausta tehty, mutta aiheesta ei keskustella. Onko näin, että aihe on sen verran herkkä, ettei siitä sovi tai halua puhua?
18.06.2026 19:44
Sinun puolestasi hoitaa maanpuolustusta jokainen, joka maksaa veroja ja osallistuu asepalvelukseen.
Nimitätin sinähän voit kyllä kirjoittaa mitä tahansa omista arvoistasi ja ajatuksista, mutta teot ja tekemättä jättämiset ratkaisevat. Miten itse arvioisit itseäsi ja omaa hyödyllisyyttä Suomelle? Minulle ei tarvitse vastata, sillä käsitys on jo syntynyt yhteiskunnan siivellä eläjästä, joka omiin arvoihin vedoten välttelee vastuita.
03.06.2026 08:34
Aivan. Suomessa on 5,7 miljoonaa ihmistä varustettuna erilaisilla arvoilla.
Sinä katsot, että sinun arvosi ylittävät maanpuolustuksen tavoitteet ja muut hoitavat maanpuolustuksen rintamalla sinun puolestasi.
02.06.2026 21:27
Persuilla on pääasia, että saa vastustaa.
Monet hyvät hankkeet olisivat jääneet toteutumatta perussuomalaisen maailmankatsomuksen mukaan. Onneksi tekoäly on olemassa, jotta voidaan Tauno Palo ja Ansa Ikonen tuoda tarvittaessa ruudulle takaisin, niin perussuomalaisetkin voivat saada katsottavaa.
02.06.2026 12:58
Aivan. Mutta entä miten itse asia, isänmaallisuus. Eikö maanpuolustaminen viholliselta ole isänmaallisuutta?
01.06.2026 20:07
Montako keikkaa voidaan sanoa Tavion saaneen aikaan?
Minusta se ei ole uutinen että ministeri reissaa. Tulokset ratkaisee.
01.06.2026 11:51
Olisi nyt käynyt sen varusmiespalveluksen.
29.05.2026 22:06
Varmaan viinaspäissään tämän miettinyt pyssy kädessä ja käsi housuissa
29.05.2026 21:26
Perussuomalaiset sopvivat juuri tuollaiseen hommaan, missä mitään ei tarvitse osata tehdä. Riittää, että saadaan tehtyä numero aikaiseksi. Uskontoa politiikassa käytetään hyväksi. Tuollaisia puolueita kannattaa varoa.
29.05.2026 16:55
Silloin kun persujen kannatus oli melkein 25% nykyisen 12% sijasta, niin gallupit olivat luotettavia ja niitä ei kyseenalaistettu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
26.05.2026 07:00
Luulin että perussuomalaiset ovat kriittisiä valtiollisia kansallisia mediayhtiöitä vastaan
25.05.2026 21:05
Ei ole ollut asiaa. Landlord on tiennyt tähän asti, että kannattaa omistaa asunto. Tietenkään hinnalla millä hyvänsä ei kannata.
Landlord on tehnyt päätöksen omistusasumisesta jo kauan sitten. Silloin joskus vuosituhannen alkupuolella Suomi24 palstalla neuvottiin, että älä osta, kohta rommaa. Jos näitä keskustelupalstan "tietäjien"neuvoja olisin uskonut, olisin maksanut perheasunnosta vuokria 316800€ reilun 20 vuoden aikana.
Seuraavat 20 vuotta jos henki pihisee, pitäisi laittaa toiset mokomat lisää, mikäli asuisi vuokralla. Mieluummin pidän ne fyrkat itsellä ja laitan talletukseen vaikkapa maltillisella 3% korolla. Tänä aikana vuokraan käytetty summa kasvaa 484 080 € arvoiseksi talletustilillä.
Suosittelen omistusasumista muillekin, mutta siten, ettei kohde ole vuokratontilla ja siinä ei ole rakennusvaiheen yhtiölainaa.
21.05.2026 10:19
"Koko Suomi uppoamassa velkoihin, ja lisää otetaan."
Laskujeni mukaan, Suomi on aina velkaantunut kun perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa. Velkaantumissuhde on heikentynyt perussuomalaisten aikana, vaikka toisin on luvattu ennen vaaleja.
19.05.2026 11:19
Laskujeni mukaan, Suomi on aina velkaantunut kun perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa. Velkaantumissuhde on heikentynyt perussuomalaisten aikana, vaikka toisin on luvattu ennen vaaleja.
19.05.2026 11:19
Miksi pitäisi nimimerkkiä peitellä?
16.05.2026 09:34
Huumetesti kaikilta. Olisi ihan reilua.
Myös PEth-alkoholitesti olisi hyvä tehdä.
14.05.2026 18:47
Aivan. No nyt kun olet pahan olosi purkanut, niin miten itse asia?
01.05.2026 12:59
Rakastaaakohan puolue vain kaikkia samanmielisiä vai kestääkö olla eri mieltä? Tuleeko ryppyjä rakkauteen?
01.05.2026 11:01
1 / 208