Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et oo tosissas. Entäs ne ihanat?
23.10.2022 22:31
Voihan vietävä 😅 Kyllä mua on tunteiden puolesta muutaman kerran tässä elämän aikana viety. Se kun joku sanoo jotakin nättiä tai positiivista on aina kivempi kun semmonen mitä oon aika paljon saanu. Onneks vaan lähinnä täällä, enkä niinkään oikiassa elämässä. Kivat sanat vievät helposti suupielet ylöspäin 😊 jotta kyllä mua sillä tavalla on viety.
Pääsin turvallisesti sänkyyn. Jonkin aikaa piti kyllä portilla kolkutella, jotta taijan tänään ottaa ite sen varaslähdön 😉 Kauniita unia 😴
13.10.2022 22:46
Ok, tässä sulle pysti 🏆😄 Kyllähän tuo toisaalta ihan kivalta kuulostaa, ei siinä mitään 😅
13.10.2022 22:36
Jos kuvaus ois ollu liian monimutkainen, niin ois saattanut jäähä epäselväksi, siksipä myös ja edelleen, hyvä kuvaus 😉 (meni tuossa pilkut varmaan sinnepäin). Mutkia tarttee ihmisissäkin pikkusen olla tai ainaki taipusuutta jonkin verran. Eikä niitä mutkia tartte suoraksi vetää. Mutta jos on liian monimutkanen, niin ei sekään hyvä ole.
Mä olen kanssa hukkaamisen piirimestari. Luultavasti pärjäisin kohtuu hyvin myös isommissa kisoissa, mutta en oo kehannu mennä.
Pienessä liikkeessä pysyminen on totisesti hyvä ja mä lähenkin nyt vauhilla kahtomaan vetäskö uniportti jo kiinni 😁 Hyvää yötä 😴
12.10.2022 23:32
Jepulis. Ja toivottavasti ei lähe pölypallojen mukana myös yks takiaispallo 😅
12.10.2022 23:05
Eikös se pieni ikävä ole ihan ok, meinaan kun ei liian kauan tartte ikävöidä 😊
12.10.2022 22:54
Erinomaisia huomioita ja hyvää pohdintaa sulla 💯senSatama 😊 Näitäpä sitten miettien.
12.10.2022 22:52
😁 Miekin muutaman vähäneliöisen asustaneena tykkään kyllä jos ikkunoita on enemmän kuin yks. Toisaalta tuossa on vähemmän pesemistä eli puolensa siinäkin. Ja koska olen vähän semmonen takiaispallo (kuten jossain toisessa ketjussa totesin), niin ei mua semmonen tiiviimpi tunnelma ollenkaan sinällään haittaa, mikäli vieressä on itselle rakas 🥰
12.10.2022 22:47
Kuulostaa hyvältä 😊
12.10.2022 22:41
Mä olen kyllä joskus sillä tavalla tykästynyt, ihan vain viestien/kirjotusten perusteella 😊 Jonkinlaisen kuvan sitä mielessään kai maalaa, vaan liekö on oikeanlainen.
12.10.2022 20:33
Nostan nyt omaa alotusta, jos tulis muutakin vastausta ja mielipidettä kuin nämä kolme, jotka oli vähän sinnepäin 😅
12.10.2022 20:24
Kiitti Kisufisu 😊 Kovin hiljasta on täällä nykysellään. Olis kiva saaha enemmän sitä höpötystä ja asiallista keskustelua.
12.10.2022 20:18
No kiitos, satasatamaa 😊
12.10.2022 20:09
Hyvin kuvattu tuo kiltteys 👍🏼 Samaa kai se meinaa kuin ystävällisyys. Tyly käytös ja huonot tavat, siinä kaks semmosta asiaa mitkä kyllä luotaan työntää.
Kyllä mä välillä höpötän ja muuallakin kuin täällä 😅 Toisinaan joutuu sanojakin tapailemmaan ja jotkut on välillä ihan hukassa.
11.10.2022 21:09
Tilastot tosiaan on mitä on 😁 Miten ne sanovat, jottei mikään valehtele yhtä paljon ku tilasto. Näistä yllä luetelluista en voi sanoa, jotta kahta en vaihda. Kaikki neljä ovat niin tärkeitä juttuja, ettei näistä mitään vaihtas. Vai miltä kuulostaa läheisyys ilman läsnäoloa. Tai ajatuksistaan kertominen, eikä toinen kuuntele. Taikka vaikka puhua pölisee ite koko ajan, muttei osaa ollenkaan kuunnella.
11.10.2022 21:01
Jaa jaa, sä olet sitten kai lännen lokari ja mie idän pik.... ööö lättähattu 😁 Onkos se sulle saunan huiskintavälinekin vihta vai vasta niinku mulle?
Viskasit sitten takasi mulle omat kyselyt 😅 No miepä kans kilttinä vastailen. Vois sanoa, jotta mä menen lättähattuna suoraan kohti jos reitti on selvä, halua löytyy, eikä tule stop-merkkiä. Hattu kourassa sitte takasi 😅 Joskus saatan jäähä pyörimään ympärille jos kaikki ei ole selvää tai tullee ristiriitasta merkkiä. Toisinaan pyörin muuten vaan jos halua on.
Puhe vaihtelee ja on harvemmin etukäteen valmisteltua. Saattaa jäähä pyörimään sekin ympyrää, eikä meinaa löytää maaliin, mutta ennemmin tai myöhemmin loppuu kyllä, kun käsky käy tai ääni lähtee. Suoraan sanon jos sen välttämättömäksi näen ja joskus muutenkin.
Ootkos sie kiltti muutenkin, vai koskeeko se vain vastaamista ja vastaat kohteliaasti sillon kun kysytään? Vieläkö kiltteys jatkuu, koska tulee viä yks.
Vaatimattomuuden sanotaan kaunistavan, mitä sie tuosta ajattelet? Kaunis tavat ainaki kaunistavat 😉
08.10.2022 20:16
"Juokse villi lapsi" ja vähän vanhempikin 😅 No, kiva kun kehtasit 😁 Onkos sulle muuten tuo kehdata enemmän semmonen, jotta rohjeta vai viitsiä sana? Mulle se on ehkä piirun verran enemmän viitsiä, mutta käytän sitä molemmissa merkityksissä. Entä ootkos sä muutenkin semmonen, joka tykkää mennä enemmän ympäri vai meetkö sä useimmiten suoraan tai kohti? Niin, ja kuinka sen puhumisen kanssa, onko se sulla enemmän semmosta ympäripyöreetä vai suoraan sanomista?
08.10.2022 15:55
👍🏼Treenihommille. Mä olen kans koittanut pysyä liikkeessä, harrasteen parissa kerran viikossa ja sitten kävelylenkeillä. Välillä tulee lyötyä myös palloa ja toisinaan osuukin 😁
06.10.2022 23:24
Okei, hyväksyn vastauksen 😁 Mulla on semmosta ongelmaa usein, että alkaa biisit soimaan päässä millon mistäkin sanasta tai lauseesta. Mä oon joskus lapsena yrittäny vettää keinulla ympäri, mutta en onnistunu 😅 Keinutuolilla en oo kokeillu, enkä taida enää tässä iässä koittaakaan.
06.10.2022 23:18
Kiva huomata, jotta on muitakin kyhnäämiseen taipuvaisia, enkä ainoastaan ite ole siinä hommassa "notkea" 😁
06.10.2022 23:11
20 / 278