Susanna Laine on juontaja ja näyttelijä, joka nähdään Farmi Suomi -ohjelmien puikoissa. Susanna on kyllä hyvä Farmi-juontajana - vai mitä mieltä olet?
Lue Susannan haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/susanna-laine-avoimena-ei-seurustele-tasta-erityisesta-syysta-farmi-kisaajien-kanssa-en-ole?s24
Susanna Laine avoimena - Ei "seurustele" tästä erityisestä syystä Farmi-kisaajien kanssa: "En ole.."
10
1941
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin sopiva farmi-ohjelman juonta. Pirteä ja positiivinen.
- Anonyymi
Mielestäni liika tälläytyminen ei sovi formaattiin.
- Anonyymi
susanna todellakin avoimena kaikille money hookers.
- Anonyymi
On kyllä oikea persoona ja sopivin, ei jännitä eikä pokkuroi koskaan kenenkään edessä.
- Anonyymi
Susannahan on niinku " Sussu vaan ".
Ihan kiva, ja vieläpä hyvän näkönen. - Anonyymi
Susanna on upea juontaja.Huippusääret..!!!
- Anonyymi
Sais likka syörä vähän enemmän.
- Anonyymi
Syöppäs sinä hänenkin edestä 🍲.
- Anonyymi
Koskaan ei voi olla liian laiha, näin sanottiin mm. Wallis Simpsonista, se kuuluisa amerikatar joka meni 1930-luvulla naimisiin yhden brittikuninkaallisen kanssa, miettikääpä sitä aikanne kuluksi!
- Anonyymi
hyvä syödä kuormasta :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890