Ernest “Erkku” Lawson on kyllä sympaattinen juontaja. Onnea vielä koko perheelle uudesta perheenjäsenestä!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ernest-lawson-paljastaa-mita-tapahtuu-nelli-rakkaan-kanssa-sunnuntai-iltaisin-jos-vaimo-ei-ole?s24
Ernest Lawson paljastaa, mitä tapahtuu Nelli-rakkaan kanssa sunnuntai-iltaisin: "Jos vaimo ei ole.."
10
1644
Vastaukset
- Anonyymi
Vappu pis ja uusia tiallle vaikka Tuija Pehkonen!
Tämä Pimiä liian tyrkky ja nyt myy jo viiniäkin tuottaa sitä Etelä-Afrikasta Kurosen kanssa. Vappu orgnic red viini.
Mutta viinistä saaneet useita huomautuksia, epäpuhtaudesta, työoloista, mahdollsiesta lapistyövoiman käytöstä ja liian pinein palkkojen maksusta työntekijöille.
Aiankain Pimiälle raha maistuu ahnehtii kaikki työt ja ryntää kyynärpäätaktiikalla joka paikassa. Nyt ei maks aitse kunnon palkkoja työntekijöille, näinkö käytetään hyväski köyhien maiden ihmisiä. Törkeää ja ahnettä min-minä tyyliä ei hyvää päivää.
Aina naama ruudussa joka kanavalla ei kiinnosta eikä MTV3;lla ole uusia kasvoja ja juontajia. Käyttäkää omia eikä osteta ulkopuolisilta firmoilta kalliilla kuten Pimiältä.- Anonyymi
Joopa joooo
- Anonyymi
"Aiankain Pimiälle raha maistuu ahnehtii kaikki työt ja ryntää kyynärpäätaktiikalla joka paikassa."
Kyllä sullekin raha kelpais...siitä vaan töihin kuten Vappu.
- Anonyymi
Syntyikö se palleroinen sunnuntaina? TTK:n jälkeen❤️
- Anonyymi
Joopa joo....
- Anonyymi
niin Ernest kaunis nimi siksikö Vappu erkutelee kun itse on vaan Vappu Pimiä e hääviä.
- Anonyymi
Tuo musta elää hyvää elämää. "Syödään iltapalaa, annetaan pusut ja mennään nukkumaan." Minä menen yksin nukkumaan. Viimeksi mennyt nukkumaan toisen kanssa noin 8 vuotta sitten.
- Anonyymi
"Nelli rakas" on tietenkin vaaleahiuksinen ja valkoihoinen suomalainen. Harvoin mustilla suomessa asuneilla on muuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890