Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aitoon, romanttiseen suhteeseen ja mistä kiikasti, ettei sitä syntynyt?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ensitreffit-hai-rehellisena-tama-intiimiyden-muoto-puuttui-suhteesta-annan-kanssa-meilla-ei?s24
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
3
147
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei. Annasta näki eka päivästä lähtien, että oli pettynyt. Tiesin alusta asti mitä tuleman pitää. Loppu aika menikin täysin älyttömään ja tyhjänpäiväiseen analysointiin ja itsestään tärkeämmän tekemiseen kuin onkaan. Todella vastenmielinen nainen. Ohjelmassa olon etu oli se, että tuota osaa välttää muutkin miehet kun taas lempeän oloista Haita osaa lähestyä useampi hänen arvoisensa ihana nainen.
- AnonyymiUUSI
Täysin samaa mieltä. Anna niin täynnä itteään!!
- AnonyymiUUSI
Ei näistä paria Annasata ja Haista eikä Jennistä ja Jyrkistä!! Annassa ja Jennissä vähän samaa sellasta nipottamista! Ja ensikerran näkee alttarilla??,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887