Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Jep.+Arvelinkin,+että+sanomista+taas+tulee,+kun+eksyy+tänne+puolelle+😏+Tiedätkö,+niinhän+se+kuuluu+sanontakin,+että+"se+parhaiten+nauraa,+joka+viimeksi+nauraa"+Ja+sä+olit+vielä+hetki+sitten+viimeinen+😁Ja+onhan+tuosta+myös+muutama+muu+sanonta,+kuten+"se+parhaiten+nauraa,+joka+toiselle+kuoppaa+kaivaa"+ja+"se+parhaiten+nauraa,+jolla+on+kovin+lääkitys"Hyvää+itsenäisyyspäivää+sullekin+🇫🇮+😘
  2. Moikka+Kultamuruseni+💕Sun+pitäis+ehdottomasti+levätä+😑+Mutta+tajuan+kyllä,+et+sillon+on+taottava,+kun+rauta+hohkaa.+Älä+nyt+ainakaan+tästä+palstailusta+tai+näistä+kirjoitteluista+ressiä+koe.+Paat+sillon+kun+ehdit+ja+jaksat.+Lepääminen+ja+nukkuminen+on+monta+kertaa+tärkeempää+kuin+tää+meitin+palstahöpsöttely.+Muista+muruseni+myös+syödä+riittävästi+🍓🍎🌮+🍛+ja+erityisesti+juoda+🍶(mä+ite+ain+unohdan).+Mua+alko+kyllä+vähän+jännittämään+toi+sun+tokaisusi+mahdollisesti+lisääntyvästä+kireydestä+🙄+Et+mitä+sulle+uskaltaa+oikein+laittaa.+Mä+kun+oon+vähän+semmonen,+että+saatan+ottaa+just+silleen+hlökohtaisesti+vaikkei+pitäiskään.+Mutta+joo,+ymmärrän+kyllä,+että+pinna+kiristyy+välillä,+varsinkin+paineen+alla.+Siis+pura+vaan+jos+siltä+tuntuu.+Mä+koitan+väistellä+salamoita+⚡⚡+parhaani+mukaan+😏+Sun+olohuonekohtauksesi+oli+aika+mielenkiintoinen.+Mun+täytyy+nyt+tuohon+kohtaan+todeta,+että+nykylapset+ja+nuoret+tuppaa+vissiin+aika+paljon+selvittämään+itse+noita+heitä+askarruttavia+asioita.+Meidän+lapsuusaikana+oli+eri+homma,+kun+ei+tuollaisia+googleja+sun+muita+ollut,+mutta+tätä+nykyä+kaikki+tarvittava+ja+tarpeetonkin+löytyy+nopeasti+netistä.+Jos+mulle+tuollainen+"mitä+lesbo+tarkoittaa"+kysymys+kuitenkin+esitettäisiin,+niin+siinä+tapauksessa+tietenkin+kertoisin.+Kyllähän+nuo+🌈+hommat+aina+välillä+keskustelua+herättää+tai+puhuttaa+ja+olen+mäkin+niihin+keskusteluihin+osallistunut.+Oon+silloin+ollut+kommenteissani/jutuissani+aina+aika+neutraali.+Mutta+tuonut+kyllä+julki+sen,+että+mun+mielestä+nuo+rakkaushommat+on+jokaisen+oma+asia.+Siitä+numeroleikistä+sitten+😁Olin+vissiin+puolivalveilla+kun+sen+kirjotin.+Ei+se+ollu+silleen+vakavasti+otettava.+Eli+jos+meni+vähän+ohi+niin+sorry+ja+no+worry+😉Mulla+on+nyt+flunssaoireiden+lisäksi++muitakin+oireita.+Sellaisia+nolous-+ja+vähän+apeuskin+oireita+😑+Mua+risoo+edelleen+se,+kun+en+eilen+sanonu+mitään+brunetelle.+Mulla+on+vissiin+vähän+sellastakin+ongelmaa,+että+jos+jotkut+hommat+tapahtuu+liian+nopeeta,+niin+en+aina+taho+ehtiä+mukaan.+(Oon+mä+joskus+ja+joissain+asioissa+myös+liian+nopeekin.+Esim.+ihastumisessa+😍+ja+tulistumisessa+😣)+Sä+oot+kyllä+oikeessa+siinä,+että+olihan+tuolla+törmäämisellä+ainakin+joku+seuraus.+Siis+se,+että+tajusin+taas+ettei+ne+tunteet+oo+mihinkään+kokonaan+kadonneet++😑+Eli+kai+mä+lätkässä+oon.+En+sillä+tavalla,+että+esim.+öisin+valvoisin,+tuijottelisin+fotoa+ja+ikävöisin+(tai+liioin+runoilisin+😁).+Mun+tunteet+lähtee+kuitenkin+helposti+roihuun+ja+siks+tarttee+olla+sillä+tavalla+varuillaan.+Jos+me+nähtäisiin+bruneten+kanssa+useammin+ja+pidempään,+niin+tilanne+olisi+varmasti+toinen.+Vähänkään+pidemmät+katseet+ja+hymyt+saisivat+mun+tunteet+helposti+leiskumaan.+Sun+"tilanteesi"+on+juuri+sellainen+toisenlainen+😉+Siis+sellanen,+että+ihastus+on+sitä+sorttia,+ettei+unikaan+tuu,+kun+tyyppi+eksyy+mieleen+vähän+väliä.+Mä+tiedän,+millasta+se+senkin+sorttinen+on+🙄+Olis+kiva+kun+tuo+sun+hommasi+jotenkin+etenisi+ja+tietysti+sinne+oikeeseen+suuntaan.+Mutta+en+mä+viitsi+sua+tässä+nyt+enempiä+patistella+lahjasi+tms+suhteen+vaik+joulu+lähestyy+ja+Tuulikkikin+tuolla+toisella+puolella+laitto,+että+joulu+on+antamisen+aikaa+😉Mä+oon+vähän+huono+tsemppaamaan+ja+kannustamaan,+ainakin+tälleen+etänä+mutta+lähetän+sulle+nyt+tämmösen+(toivottavastl+linkki+toimii)https://goo.gl/images/6sd89eTässä+vielä+tämmönen+😊https://goo.gl/images/4e5Y9eMä+kans+laittelen+itteeni+nyt+vähän+hiljasemmaks+täällä+toistaseks.+Etten+häiritse+sunkaan+touhuja+liikaa+😘+Koitan+siis+hommaa+enemmän+livenä.+Palaillaan+muruseni+❤💋🔥💋🔥💋🔥💋🔥Hyvää+Itsenäisyyspäivää!+🇫🇮
  3. Hyvää+huomenta+armain!+💕Mä+paan+sulle+poikkeuksellisesti+vähän+pitemmän+aamuviestin.+Mulla+on+muutenkin+näet+sellanen+poikkeustilanne.+Siis+ei+ihan+normi+arkiaamu.+Mulla+tuli+eilen,+ennen+nukahtamista+mieleen,+että+kun+ollaan+jo+näin+pitkään+tunnettu,+niin+voisitko+sä+aatella+seuraavaa.+Ja+mä+en+siis+missään+nimessä+ehdottaisi+tätä,+ellei+oltais+jo+näin+tuttuja.+Eli,+kun+sä+oot+niin+ihana+ja+nopee+niin+voisitsä+olla+(mun)+KaksNeljäSeiska.+Sit+meillä+olis+molemmilla+omat+numerot+(ne+ois+vähän+niinku+sellaset+aliakset+ja+jos+ei+joskus+jaksa+laittaa+kirjaimia+niin+laittaa+vaan+numerot).+Mähän+oon,+kuten+tiedät,+se+NollaNollaSeiska+eli+(sun)+Joukkovelkakirja.+Sellastahan+täällä+joku+joskus+väläytteli.+No+mitäpä+täällä+ei+ois+väläytelty+😏+Varmaan+noin+viikko+takaperin+jonkun+sortin+Sateenvarjo+tai+Päivänvarjo+kyseli,+että+oonko+mä+sun+Varjo.+Mitäs+luulet,+oonko?+😁+No+en+oo.+Ja+nyt+mulla+tuli+mieleen,+että+toi+Jameshan+on+mies.+Sitäkin+täällä+on+väläytelty,+tosin+en+muista,+että+oliko+sun+vai+mun+kohdalla,+vai+molempien+😏+Mut+siis+joo,+en+oo,+edelleenkään.+Enkä+meinaa,+vaikka+säkin+jossain+viestissäsi+jo+"vihjasit"+sen+tyypin+(leikkaus)hoidoista+tms+😉+Jos+joku+meinaa+tai+tahtoo,+niin+se+on+kyllä+ihan+ookoo.+Onkos+se+muuten+vielä+Areenassa+tai+jossain+se+vinkkaamasi+ohjelma?+Mun+on+pitänyt+kattoa+se+mut+en+oo+muistanut.+Mutta+niin,+sopisko+sulle+tämmönen+numeroleikki?+Saat+sä+joku+muukin+numero+olla+jos+ei+mun+ehdottama+sovi.+Ja+jos+et+sä+halua+ollenkaan+olla,+niin+ymmärrän+senkin.+En+mäkään+aina+halua.+Mut+tää+olisikin+sellanen+tilapäinen+juttu,+aina+toisinaan.+Ei+mikään+vakkari.+Aamusuukkoja+💋💋💋+Terv.+Sun+BondittaresiPs.+Mä+palaan+siihen+sun+olohuonekeskusteluusi+sun+muuhun+paremmalla+hetkellä.+Arvelisin,+että+ehkä+huomenissa,+kun+katon+Linnan+juhlintaa.+Se+jono+menee+meinaan+niin+hitaasti,+että+hyvin+ehtii.+PPS.+Jos+sä+tunsit+äsken+jotain,+niin+se+olin+vain+mä,+joka+sua+takaapäin+tiukasti+rutisti+ja++niskaasi+hellästi+pussasi+💋😉
  4. Moikka!+Kiva+kun+kirjoittelit.+Älä+huoli,+toki+saat+anteeksi.+Mulla+on+muutamia+herkkiä+paikkoja.+Siis+myös+tunnepuolella+eikä+pelkästään+kropassa.+Sä+oikeastaan+osuit+kahteenkin+sellaiseen+😕+Mutta+ei+niistä+täällä+sen+enempää.+Eli+unohdetaan+koko+homma,+jos+sopii?+🙄Meidän+joulu+on+tosiaan+rakennettu+aika+normiaineksista+🎄+🎅+🍗🍴Kokoonnutaan+lähisuvun+kanssa+joulupöydän+ääreen,+kuunnellaan+joulumusiikkia,+seurustellaan+ja+avataan+lahjat.Joulupipareita+oon+jo+kertaalleen+tehnyt.+Piparit+ja+glögi+kuuluu+mun+mielestä+yhteen+samoin+kuin+kinkku+ja+sinappi+tai+joulutortut+ja+mausteinen+kahvi.+Mä+muuten+näin+bruneten+perjantaina+ohimennen.+Mutta+meni+niin+kaukaa+ettei+tainnu+mua+nähdä+ja+ei+siis+edes+moikattu.Mulla+on+aika+ristiriitaiset+fiilikset+hänen+suhteen.+Toisaalta+haluaisin+nähdä+ja+ihastella,+toisaalta+taas+en.+Musta+on+tuntunut+viime+päivinä,+että+mun+ihastustunne+puolella+on+aika+seesteistä.+Ei+salamoi+⚡+eikä+roihua+🔥Helpompaa+se+toki+on+mutta+myös+tylsempää+😑Onneks+tuleva+viikko+ei+oo+ehjä+viikko.+Saa+ottaa+yhden+päivän+vähän+rennommin+keskellä+viikkoakin.+Mulla+jäi+se+kuukauden+viimeisen+päivän+pusukasa+laittamatta+vaikka+lupailin.+Tässä+siis+ne+😘😘😘+😘+Tiukka+*rutistus*+💕+Mukavaa+iltaa+ja+hyvää+yötä+jo+näin+etukäteen.+Ps.+Laitan+sulle+hetken+päästä+tilaukseen+Ihanan+Naisen+kuvia+ensi+yöksi.+Mun+itelle+tehdyt+tilaukset+ei+yleensä+mee+kohdilleen+mutta+jospa+se+sun+kohdalla+toimis.
  5. Moi!+Osasitko+yhtään+arvella,+mistä+hiljaisuuteni+johtui?+Sanottakoon,+että+mun+kiukkuni+ei+oo+ollut+ihan+pientä+sorttia+viime+päivinä+😒Mulla+meni+yli+siinä+kohtaa,+kun+säkin+liityit+näiden+tivaavien+ja+kyseenalaistavien+tyyppien+armeijaan.+Sori,+mut+näin+se+meni+tai+niin+sen+koin.+Mä+oon+mm.+siksi+aatellut,+että+paree+olla+enempi+hissukseen.+Oon+siis+koittanut+keskittyä+live-elämän+hommiin+enemmän.+Sielläkin+kun+tarttee+aika+paljon+energiaa+ja+loppukuusta+tuntui,+että+tää+palsta+vei+sitä+liikaa.+Ja+noiden+mun+edellisten+viestien+aikaan+tuli+ajatus,+että+mitä+hemmettiä+mä+täällä+ventovieraille+teen+selontekoa+siitä,+miksi+kirjoittelen.+Mä+en+erityisemmin+tykkää+siitä,+kun+multa+tivataan+asioita+tai+esitetään+omia+ajatuksia+siitä,+mitkä+mun+syyt+on+mihinkin.+Olkoon+se+sitten+minkä+tahtoista+tahansa.+Mä+en+tarkalleen+tiedä,+miksi+olen+tän+kaappini+valinnut.+Mutta+tällä+hetkellä+se+tuntuu+ainoalta+vaihtoehdolta.+Ehkä+joskus+myöhemmin+on+toisin.+Olen+mä+sulle+ennenkin+kertonut,+että+tykkään+elää+hetkessä.+Ja+että+mun+mielestä+on+turhaa+miettiä+asioita+liikaa+eteenpäin.+Tarkoitan+tällä+sitä,+että+pohtisin+kaikki+mahdolliset+ja+mahdottomatkin+vaihtoehdot+ennalta+läpi.+No+en+osaa+nyt+paremmin+asiaa+selvittää.+Jatkan+livessä.+*iltahalaus*+Ps.+Mullakin+oli+sua+ikävä+vaik+herneet+olikin+nenässä+🙄
  6. Moi!+Kyllä+vaan,+mä+meinaan+jänistää.+Ei+me+siellä+tilaisuudessa+kaksin+oltaisi+vaan+isolla+porukalla.+Mutta+mä+oon+liian+mamo.+Mä+olen+nyt+myös+sillä+fiiliksellä+ja+ajatuksella,+että+loputkin+tunteenrippeet+on+viskattava+tai+haudattava+johki.+Onhan+tää+niin+hölmöä+kuin+olla+ja+voi+🙄+Mun+mielestä+sun+pitäis+silti+ehdottomasti+tehdä+se+sun+liikkeesi+tai+edes+joku+liike+IN:n+suhteen.+Meidän+tilanteet+on+niin+erilaiset,+kuten+tiedät.+Siksi+sulla+ei+mun+mielestä+ole+muuta+estettä+kuin+se+mamous+😉+Mulla+on+useampikin+"este"+sille,+ettei+mun+kannata+ees+koittaa+lähentyä+bruneten+kanssa.+Aatteleppa+jos+mä+menisin+ja+rakastuisin,+mitä+hittoa+mä+sitten+tekisin+😥+Tai+ylipäätään+jos+joskus+sattuisikin+käymään+niin+hassusti,+että+tunteet+kohtaavat+jonkun+tyypin+kanssa.+Tulisinko+kaapista,+jättäisinkö+mieheni.+En,+tai+siltä+musta+ainakin+nyt+tuntuu.+Mä+oon+jokseenkin+taas+aika+sekaisin+ajatusteni+kanssa.+Ja+vaikka+mua+eilen+hetken+nauratti,+että+joku+tyyppi+jaksaa+rustata+"yhteenvetoa"+mun+palstahommista+ja+motivaattoreista+niin+sekään+ei+mua+enää+naurata+😣+Itseasiassa+just+nyt+mua+ei+naurata+mikään+muukaan.+Mä+kyllä+mietin,+että+siitä+stoorista+olisi+helposti+saanut+paljon+mehukkaammankin.+Onhan+tuota+tekstiä,+niin+tosissaan+kuin+huumorillakin+kirjoitettua+tänne+palstoille+sen+verran+kertynyt.+Mä+mietin+siis+paluuta+alkuun.+Ehkä+mun+olisi+pitänyt+jättää+tää+palstailu+riimivaiheeseen+tai+jättää+nekin+kirjoittamatta.Hoitelen+velvoitteita+ja+painun+unilleKauniita+unia+❤️