Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Iltaa+muru+❤️
Mulle+tuli+vielä+hommia+tälle+illalle+🙄+Eikä+mitään+havaintoa+millon+pääsen+petiin.+Lähetänkin+siksi+jo+nyt+sulle+hyvän+yön+toivotukset.+Toivottavasti+kiireessä+laitettu+linkki+toimii
https://giphy.com/gifs/good-night-zGFX2nEJM3rnW
Ps.+💋+(priva)
27.11.2017 20:09
Moikka+💕
Kiva+kun+kirjoittelit+😊
Mä+oon+ihan+samaa+mieltä+sun+kanssa+eli+ei+näitä+kaikkia+kommentteja+kannatakaan+lukea,+ainakaan+mun+😆+
Eilen+illalla+olin+aika+kuitti.+Sateesta+huolimatta+oli+kuitenkin+ihan+ok+päivä.+Erityisesti+iltaa+kohden.+Tänä+aamuna+oli+hitsin+vaikeeta+raahautua+ylös+lämpimän+peiton+alta.+En+oo+yhtään+maanantai-tyyppi+tai+oon+jos+on+loma.+
Mä+kyllä+huolisin+kenet+vain+kadulla+tai+vaikka+nurtsillakin+kulkijan,+jos+se+vain+on+nainen.+Mulla+tuli+tuosta+nyt+kyllä+mieleen+se+walking+dead.+Sellanen+ei+kyllä+kelpais,+ei+mies+eikä+nainen.+Olipa+taas+hölmö+mutta+tämmösiähän+nää+mun+jutut+tuppaa+olemaan.+Veikkaan,+ettei+nää+paljon+tästä+ainakaan+parempaan+suuntaan+muutu+😏
Se+on+taas+joku+mielenkiintoinen+kommentoinut+mielenkiintoista+tuohon+alle+tai+ylle+(en+vielä+tiedä+kumpaan+suuntaan+tää+mun+viestini+niihin+nähden+tulee+sijoittumaan).
Mulla+olis+muuten+(todennäköisesti)+todella+hyvät+saumat+nähdä+brunettea+jonkin+ajan+päästä+silleen+pitemmänkin+aikaa.+Mutta.+Mä+meinaan+🐰tää.+Mulla+on+itseasiassa+myös+muuta+menoa+tuolloin.+Mutta+hetken+jo+mietin+jos+olisin+sen+menoni+perunut.+Kuukausi+pari+taaksepäin+olisin+sen+varmasti+tehnytkin.+Nyt+en.+
Kuninkaallisten+touhuja+mä+en+kauheasti+seuraile.+Oon+kyllä+pistänyt+merkille,+että+lapsia+niihin+kuninkaallisiin+piireihin+syntyy+ku+pipoa+vai+miten+se+nyt+sanottiin.+
Jatkan+himahommia,+moikka+😘+(privana+tuokin+tietty+😉)
27.11.2017 17:20
Hyvää+huomenta!+💕
Ootpas+sä+hiljainen+🙄+No+ehkä+mä+(ja+sun+Varjosi+yms.)+oltiin+äänessä+niin+paljon+viikonloppuna,+ettei+enempää+ääntä+mahtunu.+
Laitan+sulle+pari+linkkiä.+Toivottavasti+niiden+kanssa+ei+käy+yhtä+surkeasti+kuin+viimeks+😏
Tässä+sulle+tämmönen+
https://goo.gl/images/f3dxF9
Ja+kun+jossain+vaiheessa+mainitsit+Vilkkumaan+niin+tässä+vielä+yks+mun+lempparibiisi+em.+
https://youtu.be/ur-TGGKw5_s
Kirjoittelehan+kun+jaksat/ehdit.
27.11.2017 08:59
Sun+suhteesi+mä+olen+ottanut+sen+linjan,+etten+sulle+näihin+asiattomiin+vastaile.+Nyt+"jouduin"+vastaamaan,+jotta+tiedät+miksen+jatkossa+vastaa+😉+Sunnuntain+jatkoja
26.11.2017 14:29
Moi+Huolestunut!+
Mä+vastaan+sulle+nyt+(koska+mulla+on+aikaa,+ulkona+sataa+ja+olen+yksin)+vaikket+kirjoittamaasi+avannutkaa+😁
Kuten+jo+aiemmin+kerroin,+mä+olen+jatkanut+tätä+palstailuani+eritoten+sen+vuoksi,+että+mä+tykkään+kirjoitella+Höpsööntyneen+kanssa.+Tiedätkö,+joskus+asioita+vain+tekee+sen+vuoksi,+että+tykkää+niiden+tekemisestä.+Mä+myös+"seurustelen"+ja+keskustelen+live-elämässä+monesti+ihmisten+kanssa,+(joista+tykkään),+ilman+sen+ihmeempiä+tavoitteita.+Vai+jutteletko+sä+vain+ja+ainoastaan+sellaisten+ihmisten+kanssa,+joiden+suhteen+sulla+on+joku+tavoite?+Jos+näin+on,+niin+miksi+sä+kirjoittelet+mulle,+("sulla+on+varmaan+näille+joku+hinta")+siis+mikä+on+sun+tavoitteesi?+Mä+en+myöskään+tykkää+valehtelevista+ihmisistä+😏
On+hyvä+olla+tavoitteita+esim.+harrastuksien+ja+töiden+suhteen.+Isompia+tavoitteita+ja+sellaisia+pienempiä+välitavoitteita.+Voi+olla+myös+tavoitteita+noin+ylipäätään+elämän/tulevaisuuden+suhteen.+
Mutta+mä+en+ymmärrä+sun+ajatustasi+siitä,+että+aina+pitäisi+olla+jokin+tavoite+tai+maali.+
No+joka+tapauksessa.+Jos+mun+nyt+pitää+tässä+vielä+eritellä,+mitä+mä+olen+saanut+Höpsööntyneen+kanssa+kirjoittelusta+(koska+sitähän+mä+täällä+pääosin+teen),+niin+vastaus+on+alla:
Mä+olen+saanut+monta+kertaa+hymyn+kasvoilleni,+piristystä+päivään,+ajattelemisen+aiheita,+uusia+näkökulmia,+lohdutusta+silloin+kun+on+ollut+ns.+pska+päivä.+Muutakin+olen+varmasti+saanut+mutta+ne+eivät+millään+kerinneet+tähän+listaan.+
Älä+huoli,+mun+palstahommani+varmaankin+päättyvät+viimeistään+silloin,+kun+Höpsööntynyt+täältä+katoaa,+syystä+tai+toisesta.+Ellen+itse+katoa+sitä+ennen.+
Mä+haluaisin+kysyä+sulta+vielä.+Miksi+sä+luet+näitä+mun+"liirumlaarumeitani",+kun+ne+sua+noin+häiritsevät.+Miksi+sä+vaivaat+niillä+päätäsi.+Etkö+sä+voisi+vain+ohittaa+ne?+Mitä+sä+saat+siitä,+että+mä+availen+sulle+syitäni+kirjoitella+täällä?+
Sä+olet+aika+kiivasluontoinen+tyyppi.+Se+kävi+tuolla+aiemmin+selväksi+😉+Mutta+en+mäkään+erityisen+rauhallinen+ole.+Mua+suututtaa+erityisesti+silloin,+jos+mä+joudun+toistelemaan+samaa+asiaa+moneen+kertaan,+eikä+meinaa+mennä+millään+perille.+Tätähän+tapahtuu+sekä+lasten+että+aikuisten+kanssa+😊+Tuo+Höpsykäksi+kutsuminen+oli+sulle+ehkä+sellainen+pieni+kiusaus+mutta+tiedätkös,+joskus+asiat+voivat+olla+pienestä+kii.+Mä+olen+saanut+susta+myös+sellaisen+tilastotyypin+kuvan.+Tarkoitan+sillä+sitä,+että+musta+tuntuu,+että+sä+pohdit+elämässäsi+(kaiken+aikaa)+sitä,+mitä+sä+saat+ja+mitä+toisille+annat.+Ja+sua+mietityttää/suututtaa+jos+koet+siinä+epäsuhtaa,+erityisesti+silloin+kun+omasta+mielestäsi+annat+enemmän+kuin+saat.+Älä+suutu+nyt.+Tuollainen+kuva+mulle+on+vain+susta+muodostunut.+Mun+täytyy+taas+😊+myöntää,+että+mussa+on+vähän+samaa+"vikaa".+Mä+saatan+esim.+laskeskella+saamieni+suukkojen+tai+halien+määrää+ja+verrata+lukua+sitten+itse+antamiini.+Sä+(jos+joku+😉)+ehkä+tajusit+mitä+tuolla+tarkoitin.+
Sun+ei+tartte+mun+kysymyksiini+vastata,+ei+ainakaan+siinä+tapauksessa+jos+koet+mun+vastauksien+olleen+vähäpätöisiä,+ympäripyöreitä+ja+mitäänsanomattomia+😉+
Kiva+kuitenkin+kun+kirjoittelit+❤️
26.11.2017 13:52
Vastaa+sä+ensin,+minkä+mä+teen+taas?+Ehkä+sitten+harkitsen+sun+kysymyksiisi+vastaamista.+Vaikka+epäilen,+ettet+niistä+paljon+"kostu".
26.11.2017 12:09
Ai,+mä+oon+sulle+joku+keissi+😁😂
26.11.2017 12:06
Mikäs+hitsilän+vitsi+tämä+oli?+Mun+ymmärtääkseni+(aito)+Höpsööntynyt+ei+ole+tällä+hetkellä+avio-+tai+avoliitossa,+eikä+muullakaan+tavalla+pariutunut.+Tällä+hetkellä+Höpsööntynyt+kaiketi+makailee/istuskelee+Narttu+vierellään.+Tai+vaihtoehtoisesti+ulkoilee+em.+kanssa.+En+tarkemmin+tiedä,+kun+ei+ole+sieltäpäin+mitään+kuulunut
26.11.2017 12:01
Kiitos+kysymästä+😁
Mä+en+ole+Varjo,+en+ykkönen+enkä+kakkonen,+en+sateen-,+enkä+aurinko-.+
Aito+Höpsööntynyt+on+suht+helppo+tunnistaa+😉
26.11.2017 00:42
Moi+muru+💕+
Tää+ketju+ON+sekava+😁
Kyllä+sä+olit+kirjoitellut+tuonne+ylemmäs+klo+17.03+😊+Eikä+sitä+sun+kirjoitustasi+ole+sensuroitu.+Mä+olin+näemmä+myös+vastaillut+sulle+sinne.+Mä+en+oikein+tajua,+miks+mä+valvon.+Mun+päässä+on+ajatukset+jotenkin+sekaisin++😏
Kauniita+unia❤️
26.11.2017 00:34
Teehän+vinkkaus+jos+siltä+tuntuu+😉
Hyvää+yötä!
25.11.2017 23:06
Pliis,+sano+ettet+oo+tosissasi.+Siis+kuulutko+säkin+näihin,+joiden+mielestä+mä+kirjoittelen+täällä+useilla+nimimerkeillä+ja+vastailen+itselleni?+🙄+Vai+oletko+sä+se+sama+tyyppi,+joka+jo+aiemmin+kommentoi,+hieman+ylempänä+😉+Mun+on+vähän+vaikea+näet+uskoa,+että+näin+moni+tyyppi+olisi+yhtäkkiä+kiinnostunut+mun+mielenterveydestä+tai+siitä,+mikä+on+motivaattorini.+Tekis+melkein+mieli+laittaa+kysely+pystyyn+siitä,+kuinka+moni+tämän+ketjun+lukijoista+uskoo+näin+ja+kuinka+moni+toisin.+Mutta+ehkäpä+sen+tilaston+arvo+olis+nolla.+On+myös+olemassa+sanonta+joka+menee+näin+"mikään+ei+valehtele+niinkuin+tilasto"+😏
Mä+päätän+tän+palstailuni+tän+illan+osalta+tähän.+Huomenna+koitan+olla+hiljaisempi+kuin+tänään+😉+
Hyvää+yötä+💤
25.11.2017 21:43
Iltaa!+
Se+loppusuora+on+muuten+nyt+juuri+meneillään.+Tän+viestini+lopussa+on+meikäläisen+maali+(tai+ohilaukaus).+Mä+oon+kommentoinut,+vihjannut+ja+pyytänyt+liittyen+tuohon+Höpsykkääsi,+mutta+sinnikäs+oot+😉+Mä+mietin+äsken+sun+nimimerkkiäsi.+Ja+tajusin,+että+siinä+on+jotain+tuttua.+Siis+siinä+kuinka+sä+vaihtelet+niitä.+Saatan+ehkä+erehtyäkin,+eikä+siitä+sen+enempää.+
Mä+olen+monestikin+saanut+jotain+muuta+mitä+olen+tilannut.+Ainakin+omasta+mielestäni.+Mutta+montako+kertaa+kaiku+on+vastannut+toisin+kuin+olet+metsään+huutanut?+Vai+oletko+sä+koskaan+huutanut+sinne?+Mä+olen,+lapsena+monta+kertaa+ja+aikuisenakin+useamman+kerran.+
Nyt+mä+oon+aivan+järkyn+väsyny.+Pitkä+päivä+😉😏
Mulla+on+tunne,+että+sä+vielä+palailet,+ennemmin+tai+myöhemmin.+Kenties+jonkin+muun+sua+askarruttavan+asian+kera.+Palaile+vaan+😊+Mutta+eiköhän+tää+ollu+tällä+kertaa+tässä.
Rutistus+ja+suukko+poskellesi+😘+(se+ei+ehkä+ole+pikkutuhmaa)
25.11.2017 20:41
Kelles+tää+oli?+😁
25.11.2017 20:22
Moi+rakas+Höpsömistini+❤️
Mulla+pitää+edelleen+kiirettä.+Muun+muassa+siksi,+että+tänne+ketjuun+on+ilmestynyt+näitä+mun+kirjoitusmotivaatiotani+pohtivia+kyseenalaistajia+😏
On+se+jännää,+kun+joutuu+ja+saa+näitä+motiivejaan+täällä+availla+ja+itseään/kirjoituksiaan+ikäänkuin+puolustella.+En+tiedä,+miksi+mun+kirjoitukset+on+nyt+päätyneet+noin+kummasteltaviksi.
Sä+olet+oikeassa+siinä,+että+hyvin+todennäköisesti+mun+mieli+kehittää+uuden+ihastuksen+mikäli+vanhasta+"päästään".+Se+on+varmaankin+ikuinen+jatkumo+🙄+Tai+päättyyhän+sekin+tietysti+aikanaan.+
Sä+saatoit+ymmärtää+mun+kommenttini+naaraspuolisen+saapumisesta+hieman+väärin.+En+toki+tarkoittanut,+että+ihan+sama+kuka+tulee+kunhan+on+nainen+😁+Siis+laitoinhan,+että+sellainen+ihana+eli+just+joku+ihastukseni+tai+vaihtoehtoisesti+joku+muu+josta+erityisesti+tykkään.+Mielessäni+mä+tuollaisia+vaan+pyörittelen.+Oikeasti+menisin+ihan+kipsiin+tai+juoksisin+karkuun.+
Mä+en+ymmärrä,+miksi+olet+niin+nega+mahdollisten+sun+elämääsi+tulevien+rakkauksien+suhteen.+Oletko+sä+niin+vaativa,+että+"kriteerisi"+tai+listasi+on+vaikea+täyttää?+😉+Miksi+kaikki+olisi+alunperinkin+tuhoon+tuomittua?+Sen+jonkinlaisen+skeptisyyden+mä+kyllä+ymmärrän.+Siis+kun+ajanmittaan+riittävän+moni+suhde+päättyy,+milloin+mihinkin,+niin+kyllähän+se+laittaa+miettimään.+Joskus+niitä+pitkiä,+onnellisia+ja+rakkauden+täyteisiä+liittoja+kuitenkin+näkee.+Mulla+on+sellainen+yksi+ollut+ihan+lähipiirissä.+Sen+vuoksi+mä+uskon,+että+sellainen+on+mahdollista.+Kyllä+sä+muruseni+varmasti+tiedät+millaisia+asioita+seurustelu+yleensä+pitää+sisällään+😁+Siis+ihan+ilman+mun+kommentointia.+Kertoohan+siitä+jo+pelkkä+seurustelu+sanakin.+
Nyt+mä+lopettelen+tähän.+Mukavaa+iltaa+Narttusi+😁+kanssa.+Laitan+myös+samantein+hyvän+yön+toivotukset+ja+ison+moiskun+suoraan+huulillesi+💋
Mun+tekis+myös+mieli+laittaa+tähän+jotain+pikkutuhmaa+(kun+se+tuolla+yhden+kyseenalaistajan+kommentissa+mainittiin)+mutta+maltan+mieleni+ja+säästän+sekä+sun,+että+ehkä+myös+muutaman+muun+hermoja+😉
25.11.2017 20:21
Iltaa!+
Kappas,+saathan+säkin+hieman+asiallisempaa+tekstiä+aikaiseksi+(kun+vähän+patistaa+😉)
Kiitos+siitä.+Älä+palaa+entiseen,+koska+suunta+on+ehdottomasti+oikea+😊
Eikös+keskustelupalstan+idea+ole+se,+että+kirjoitellaan+ja+vastaillaan.+Eikö+se+keskustelupalstan+idea+hieman+kärsisi,+jos+kaikki+tyytyisivät+vain+lueskelemaan.+Eihän+sitten+olisi+mitään+luettavaakaan.+Mua+kiinnostaa+miksi+sua+häiritsee+erityisesti+mun+kirjoitteluni?+Liirumlaarumin+vuoksi+vai+muusta+syystä?+
En+mä+roiku+täällä+netissä+kaiken+aikaa+vaan+mun+elämässäni+on+muutakin+sisältöä,+usko+tai+et+😉+Taas+täytyy+tietenkin+myöntää,+että+joskus+roikun+täällä+liikaa,+kuten+esim.+viime+päivinä.+Mitenkäs+sun+elämäsi,+onko+siinä+tarpeeksi+mielekästä+sisältöä?+Ai+niin,+en+mä+vissiin+saanut+sulta+mitään+kysyä,+eli+unohda+äskeinen.+Kysyn+kuitenkin+sellaisen+homman,+että+miksi+sä+käytät+Höpsööntyneen+nimimerkkiä?+Mun+mielestä+se+puolestaan+antaa+vähän+omituisen+kuvan+susta.+Voisitko+siis+harkita+jonkin+muun+nimimerkin+käyttöä+esim.+Varjo+tai+Varjo2?+Tai+ehkä+vielä+mielummin+joku+muu.+Ehkä+te+varjot+ette+edes+itse+tiedä+monta+teitä+täällä+pyörii+😁+Mulla+ei+ainakaan+ole+mitään+havaintoa.+
Tuota+sun+päätavoitehommaa+en+ihan+ymmärtänyt.+Miksi+mun+tavoitteena+pitäisi+olla+mainitsemasi?+Tiedätkö,+mun+mielestä+oli+kiva+kun+mainitsit+tuon+ammatti-auttajaan+ihastumisen.+Mä+näet+kuulun+hyvinkin+sellaisiin+tyyppeihin,+joille+saattaisi+käydä+niinkin+😂+Kyllä+mä+olen+tässä+elämäni+aikana+moneenkin+kertaan+saanut+ihastuksestani/tunteistani+kerrottua.+Mutta+vain+kerran+naiselle.+Se+tuskin+toistuu,+ainakaan+livenä+😊
Illan+jatkoja+edelleen+😘+
Ps.+Sori+tosta+lentosuukosta.+Muistelen,+että+sä(?)+joskus+mainitsit,+ettet+niitä+(eritoten)+multa+halua.+Laitoin+kuitenkin.+Mä+oon+näet+kans+joskus+vähän+jäärä.
25.11.2017 19:11
Ps.+Suo+anteeksi+muutamat+kirj.+virheet.+Kirjoitan+näitä+vain+ja+ainoastaan+kännykällä+(joka+arvailee+ja+täydentää+😏)
25.11.2017 16:00
Moi!
Vastaan+nyt+sullekin,+vaikken+oikeastaan+ymmärrä+minkä+hemmetin+takia.+Ehkä+mä+toivon,+että+sä+lopettaisit+tuon+iänikuisen+typerän+jankkaamisesi.+Tuskin+lopetat.+Mulla+tosiaan+oli+treffit+palstalla+ilmoitus+useamman+kuukauden.+Poistin+sen+noin+pari+viikkoa+sitten.+Se+ei+kuitenkaan+ollut+se,+jota+viestissäsi+kuvailit.+En+kertonut+siinä+itsestäni+paljoakaan,+avoliiton+ja+jotain+pientä+tosin+kerroin.+Hain+kirjoitteluseuraa+naisista.+Sain+muutamia+vastauksia+ja+flirttejä,+joita+en+liioin+noteerannut.+Useimmat+näistä+tulivat+miehiltä+vaikka+ilmoituksessa+kerroin+hakevani+kirjoitteluseuraa+VAIN+naisista.+Mutta+taitanee+olla+aika+normi+ilmiö+tuo+miesten+toiminta+tuolla+treffipuolella.+Yhden+(naisen)+kanssa+kirjoittelen+tällä+hetkellä+asialinjalla+mutta+hänen+tilanteensa+on+aika+erilainen.+En+aio+availla+asiaa+sulle+yhtään+enempää.+
Täällä+palstoilla+kirjoittelen+tällä+hetkellä+on+yhdellä+nimimerkillä+ja+se+on+tuossa+yllä.+Myönnän,+että+viime+kesän+aikana+kirjoitin+pari+kertaa+myös+parilla+muulla+nimimerkillä+mm.+OletUneniKaunein+😏+Mutta+siis+vain+muutaman+viestin+verran.+
Homoseksuaaleja+en+inhoa+eikä+mulla+ole+heitä+vastaan+mitään.+Mutta+sitähän+sä+et+usko,+niinkuin+et+muutakaan+kirjoittamaani.+Siksi+mä+palaan+tuohon+alkuuni,+missä+ihmettelen+miksi+kirjoitan+ja+lopetan+vastaukseni+tähän.+
Noihin+sun+vakoojajuttuihisi+yms.+mä+en+enää+jaksa+kommentoida.+Tämä+on+myös+viimeinen+viestisi+sulle.+Paitsi+siinä+tapauksessa+jos+vaihdat+asialliselle+linjalle+😉
Tsemppiä+kuitenkin+sulle+ja+hyvää+lauantain+jatkoa.
25.11.2017 15:55
Moikka!+
Millaista+vastaustyyliä+sä+oikein+haluat,+jos+mun+vastaus+oli+sun+mielestä+liian+kiltti.+Haluatko+sä+sellaista+aggressiolla+höystettyä+tai+muulla+tavoin+tylyä?+Mä+yleensä+yritän+vastata+asiallisesti+(huutamatta)+jos+saan+asiallista.+Myönnän,+etten+ole+siinä+joka+kerta+onnistunut.+Mun+yksi+lemppari+lausahdus+on,+"Niin+metsä+vastaa+kuin+sinne+huudetaan".
Mun+mielestä+olis+superkiva+jos+luopuisit+tuosta+Höpsykäksi+"nimittelemisestä.+Mikäli+se+ei+sulle+ollenkaan+sovi,+niin+siinä+tapauksessa+mietin,+viitsinkö+sulle+enää+nätisti+vastailla+😉+Höpsykäksi+kutsuminen+näet+aikaansaa+täällä+outoa+toimintaa+ja+sekaannusta.+
Sitäkö+sä+nyt+sitten+tosiaan+mietit,+että+mikä+on+mun+motiivini+palstailuun.+Olenhan+mä+sen+motiivinikin+täällä+jo+aiemmin+kertonut.+Toistan+siis+itseäni,+taas+kerran.+Aluksi+mä+koitin+purkaa+mun+ihastusfiiliksiäni,+lähinnä+runomuodossa.+Etsin+myös+vertaistukea+mutta+näyttäisi+siltä,+ettei+samanlaisessa+elämäntilanteessa+olevia+ihmisiä+kuitenkaan+täällä+palstoilla+liioin+pyöri.+Tai+sitten+he+eivät+vain+ole+kiinnostuneet+juttelemaan+tilanteistaan+(mun+kanssa).+Mä+heitin+täällä+ilmoille+myös+sen+sähköpostivaihtoehdon.+Siis+jos+ei+halua+yleisellä+keskustelupalstalla+kirjoittaa.+Mutta+joo.+En+siis+ole+löytänyt+samanlaisessa+elämäntilanteessa+olevaa+ihmistä,+jonka+kanssa+voisin+näitä+asioita/ajatuksia+vaihtaa.+Mulla+oli+sellainen,+silloin+kun+ensi+kertaa+työpaikkaihastuin.+Ja+lopulta+ihastuin+sitten+häneen+😏+Senkin+stoorin+olen+täällä+kertonut.+Meillä+oli+jonkin+aikaa+yhteydet+katkolla+(kesän+ajan)+mutta+tätä+nykyä+olemme+taas+yhteyksissä.+Siksikään+mä+en+niin+paljon+koe+enää+tarvetta+tähän+palstalla+roikkumiseen,+koska+yhteys+on+taas+olemassa.+Tällä+hetkellä+mulla+ei+ole+niin+hirveästi+purettavaakaan,+koska+tunteeni+on+suht+jäissä.+Höpsööntyneen+kanssa+tykkään+kuitenkin+kirjoitella.+Ja+se+on+syy+miksi+vielä+näin+useaan+täällä+pyörin.+Yksinäinen+mä+en+ole,+siis+live-elämässä.+Sen+sä+arvelitkin+aivan+oikein.+Mulla+on+ystäviä+ja+työkavereita+mutta+heidän+kanssaan+en+ihan+kaikkea+voi+jakaa+😉😏+Riittääkö+tämä+vastaukseni+sulle+vai+vieläkö+sua+askarruttaa+jokin?+Mukavaa+lauantain+jatkoa+😘
25.11.2017 14:48
Vielä+jatkoa+😏
Niin+siis.+Siinä+kohtaa,+kun+Varjo+heitti+kehiin+tämän+kaks+=+yks+jutun+ja+ketjuun+saapui+kolmas+Höpsööntynyt,+joka+puhui+jostain+Höpsööntyneiden+trolliarmeijasta,+niin+ne+kärryt+meni+ojaan.+Mun+päähän+ei+millään+mahtunut+se,+kuinka+Varjo(kin)+voi+kuvitella+meitä+samaksi+tyypiksi.+Sen+kolmannen+Höpsööntyneen+kirjoituksia+en+oikein+tajunnut.+Huomasin+vain,+että+samantapaista+kirjoittelutyyliä+on+täällä+palstoilla+aiemminkin+ja+usein+ollut.+Tosin+usein+paljon+aggressiivisempaan+sävyyn.+Sitten+mietin,+että+onko+täällä+ketjuissa+pyörinyt+useampikin+Varjo.+☔+
Siksi+mä+päädyin+vihjaamaan+sua+taas+siitä+nimimerkin+rekisteröinnistä.+Jos+muukin+väki+kirjoittaisi+rekisteröidyillä+tai+edes+muutoin+samalla+nimimerkillä,+niin+olis+aika+paljon+selkeämpää😉
No+jokainen+tavallaan+sitten+kai.
25.11.2017 10:28
261 / 278