Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Hyvää+huomenta+muru!+Lähetän+tässä+sulle+heti+alkuun+aamusuukot+💋💋+Toivottavasti+kahvi+ei+valvottanut+sua+koko+yötä.+Mulle+uni+lopulta+tuli,+pitkällisten+pyörimisien+jälkeen+tosin+🙄+Varsin+mainiosti+tämä+mun+palstahommista+irrottautuminen+etenee+😁+Ei+ole+enää+pitkä+matka+täydelliseen+hiljaisuuteen.+No+jostainhan+se+on+aloitettava.Mä+tipuin+yöllä+kärryiltä.+En+kovin+korkeelta+mutta+sen+verran+korkealta+kuitenkin,+että+kyllä+se+vähän+tuntui.+Mitään+kipunoita+mä+en+huomannut.Suosittelen+sulle+edelleen+sitä+nimimerkin+rekisteröintiä+😉+Vaikkakin+mä+kyllä+yleensä+huomaan,+milloin+on+äänessä+Varjo(t)+ja+millon+aito+Sä+💕+Mutta+kaikki+ei+ehkä+huomaa.+Nyt+taas+muut+hommat+kutsuu.+Laittelehan+viestiä+kun+jaksat+ja+ehdit+😊Moikka
  2. Moikka+Höpsöliinini+❤️Mulla+on+taas+pitänyt+kiirusta.+Kirjoittelin+täällä,+hoidin+velvoitteita+välissä+ja+nyt+taas+rustaan.+Mä+jo+ehdin+täällä+kehuskella,+ettei+mulla+näihin+kirjoituksiin+päivittäin+paljon+aikaa+mene.+Tänään+on+kyllä+hurahtanut+aikaa,+(kun+tämän+viestini+loppuun+pääsen)+niin+enemmän+kuin+sen+yhden+Salkkarit+jakson+verran.+Töissäkin+mulla+oli+kiirusta+ja+menin+eteenpäin+ja+sivuttain+sellasta+tempoa,+että+itseäkin+melkein+hirvitti,+muista+puhumattakaan.+Brunettea+ei+näkynyt+tänäänkään.+Jos+ois+näkynyt,+olisin+toki+tehnyt+hätäjarrutuksen+hänen+kohdallaan.+Vaikka+se+tuntuu+tylsältä+ja+ikävältä+etten+häntä+näe,+niin+välillä+ajattelen,+että+parempi+niin.+Tunteet+pysyy+ainakin+viileänä+😏+Tällä+hetkellä+mä+olen+aika+viilipytty.+Onko+Narttu+jo+saapunut+luoksesi?+Toivottavasti+teillä+on+mukavaa.+Joskus+mä+mielessäni+toivon,+että+joku+sellainen+ihana+(muttei+kovin+karvainen)+naaraspuolinen+saapuisi+munkin+luokseni.+Ottaisi+kii+ja+moiskauttaisi+suukon+huulille+😘+Sekottais+mun+pään+ja+saisi+sydämen+jyskäämään.Mitä+vanhempia+viestejä+sä+tarkoitit+tuossa+Ps:sässäsi?+Musta+on+kiva,+että+mä+onnistuin+lähettämään+sulle+sellaista,+mikä+sai+hymyn+huulillesi.+Vaikkei+mun+linkin+laitto+putkeen+mennytkään+😁Pitää+harjoitella+kai+enemmän.+Mun+mielestä+on+myös+erittäin+hellyyttävää,+että+sä+muruseni+jaksat+mulle+rustaa.+Jopa+niin+väsyneenäkin,+että+nukahdat+viestiesi+ääreen+😍Sanomattakin+on+selvää,+että+mä+tykkään+susta+kovin.+Mutta+sanon+sen+nyt+tässä+taasen.+💕💕Tykkään+Susta!!+💕💕Kauniita+unia+ja+Ihanan+Naisen+unikuvia+😘😘😘Ps.+Terkkuja+Nartulle
  3. Moi!+Kiitos+itsellesi,+eritoten+siksi,+että+vastauksesi+oli+asiallinen+😉+Jos+mun+kerronta+täällä+palstalla+on+herättänyt+sussa+erinäisiä+ristiriitaisia+ajatuksia,+niin+täytynee+tässä+heti+alkuun+todeta,+että+sun+kirjoituksesi+herätti+niitä+mussa.+En+tosin+aio+tässä+eritellä+millaisia+😉+Mä+kirjoittelen+näitä+viestejäni+vain+ja+ainoastaan+kännykällä.+Vaikka+se+on+hidasta+muihin+kirjoitustapoihin+verrattuna,+niin+mulle+se+on+kätevin+tapa,+eikä+herätä+liioin+kummastusta+perheeni+parissa.+Mä+en+ihan+ymmärtänyt,+että+mitä+härkää+mun+nyt+olisi+sun+mielestä+pitänyt+ottaa+sarvista.+Mutta+arvelen,+että+tarkoitit+mieheeni+liittyviä+asioita.+Mun+mielestä+sun+tapasi+"vihjata"+mua+tuosta+kuuntelevasta+ammatti-ihmisestä,+oli+aika+hauska+😊+Laitan+homman+korvan+taakse.+Koska+olethan+toki+oikeassa+siinä,+että+livenä,+luotetulle+ihmiselle+keskustelu+olisi+järkevämpi+vaihtoehto+kuin+täällä+palstoilla+purku.+Tällä+hetkellä+en+kuitenkaan+koe+tarvetta+ammatti-apuun+😁+Eli+mennään+näin.++Aika+paljolti+nämä+mun+kirjoitukset+on+olleet+(viimeaikoina)+juurikin+sitä+yleistä+lätinää+ja+suukkojen+ja+halien+viskomista+(Höpsööntyneelle).+Kirjoitit,+että+alkuun+koit+niitä+ristiriitaisia+ajatuksia+näistä+mun+höpötyksistäni.+Jäin+miettimään,+että+mitä+sä+nyt+tunnet.+Myötähäpeää,+suuttumusta+vai+jotain+muuta.+Ei+sun+tartte+vastata+😉Nyt+hoitelen+taas+live-elämän+hommia.+Eli+toivottelen+sulle+nyt+mukavaa+iltaa,+hyvää+huomenta+tai+päivää+😊
  4. No+heipä+hei!+Sä+se+et+sitten+ottanut+kuuleviin+korviisi+mun+pyyntöä+nimitellä+mua+joksikin+muuksi+kuin+Höpsykäksi+😏+Kuuleppas+nyt+neitokainen(?),+mä+olen+kertonut+täällä+ketjuissa+jo+aiemmin,+että+millä+ajalla+mä+näitä+viestejäni+rustaan.+Olet+siis+todellakin+plärännyt+näitä+pikaisesti+läpi+😉+Miksi+sä+siitä+huolit,+kuinka+mä+aikani+käytän?+Ei+kai+se+sua+haittaa+jos+mun+yöuneni+jäävät+tämän+palstailun+vuoksi+lyhyemmiksi.+Tätäkin+viestiä+mä+kirjoitan+pätkissä,+sopivissa+väleissä.+Väittäisin,+että+näiden+viestien+kirjoitteluun+ja+on+mennyt+keskimäärin+noin+yhden+Salkkarit+jakson+verran+aikaa+päivässä.+Niin+ja+niitä+Salkkareita+mä+en+katso+eli+se+aika+säästyy+😊+Mutta+joo+kuten+tuossa+pari+viestiä+aiemmin+totesin,+niin+mua+on+itseänikin+alkanut+tylsistyttää+tää+palstahommailu.+Saattaa+siis+olla,+että+palstailu+mun+osalta+hyvinkin+pian+vähenee.+Saattaa+se+toki+päättyä+kokonaankin,+ainakin+tällä+nimimerkillä+😏++Sellasta+mä+olen+tosin+tainnut+vähän+väläytellä+ennenkin+ja+tässä+ollaan+😁++Ihastustani+mä+näen+niin+harvakseltaan,+ettei+siitäkään+paljon+kirjoitettavaa+ole.+Ja+tunteet+on+suht+viileät+tällä+hetkellä.+Se+voi+tosin+hetkeäkin+lyhyemmässä+ajassa+muuttua.+Mikäli+tämä+mun+palstailuni+vähenee+tai+loppuu,+niin+se+päätös+lähtee+aivan+musta+itsestäni.+Siihen+ei+vaikuta+sen+enempää+sun+tee+ryhtiliike+ja+palaa+perheesi+pariin+-kommentit+kuin+tämän+vakio+palstahuutelijan+huutelut+😉+Tuota+fiktiivinen+hahmo+-asiaa+mä+en+viitsi+edes+kommentoida.+Onhan+täällä+vilahdellut+myös+ties+mitä,+vakooja,+huomionkipeä,+sovinisti,+psykopaatti+ym.+juttua.+No+jos+joku+saa+siitä+jotain,+niin+se+hälle+sitten+suotakoon,+vaikken+sitä+ymmärräkään+😏+Totta+on,+että+olen+jakanut+täällä+aika+henkilökohtaisiakin+asioita.+Mutta+huom!+itsestäni.+En+perheestäni+tai+muistakaan+ihmisistä.+Esim.+ihastustani+olen+kuvaillut+sanoilla,+hymyilevä+brunette+ja+kertonut+hänen+etunimensä+alkukirjaimen+😁+Aika+moni+tyyppi+sopinee+tuohon+kuvaukseen.+Koitinhan+mä+täällä+ehdotella+myös+sellaista+vähemmän+avointa+viestintä/ajatustenvaihto+tapaa+mutta+eipä+se+mihinkään+johtanut.+😁Että+mikä+oli+lopulta+sun+asiasi?+Vai+oliko+sulla+sitä+asiaa+oikeastaan+ylipäätään?+Vai+halusitko+vain+päästä+pitkästä+aikaa+kirjoittelukontaktiin+😁+No+eipä+mitään,+kirjoittele+toki.+Mulle+kun+harvemmin+kukaan+kirjoittelee+Höpsööntyneen+lisäksi.+Ja+sun+viestisi+oli+kuitenkin+ihan+asiallinen+jos+verrataan+sitä+esim.+eilen+tulleisiin+😉+Jatkan+nyt+livenä+iltahommia.+Moro!+😘😉Ps.+Älä+ole+huolissas+mistään+😁
  5. Koitas+taas+nukkua+välillä.+Jos+sullakin+olis+huomenna+parempi+päivä+😉+😘
  6. Moikka+muruseni+💕💕Mulla+on+mennyt+vähän+maku+🙄Mä+en+näet+tiiä,+mitä+täällä+enää+kirjottais,+kun+tuli+sellasta+murskapalautetta+eilen+😏+Siis+että+mä+vaan+lässytän+samoja+mitäänsanomattomia+juttuja+ja+jutut+junnaa+ja+mitään+ei+tapahdu.+Tottahan+se+on.+Mun+elämä+kun+on+pääosin+aika+tasasta.+Tunteiden+kanssa+tietty+on+melkoista+vuoristorataa+😏+Mua+myös+kyllästyttää+erään+nimimerkkiään+vaihtelevan+jutut+ja+jatkuvat+syytökset+😣No+joo.+Sä+et+muuten+vastannut+mun+vihta/vasta+kysymykseen.+Siinähän+mä+siis+vain+tiedustelin+(vaivihkaa)+sun+mieltymyksiäs.+Mulle+kun+ei+ole+niin+väliä,+kun+olen+tämmönen+"kaksneuvonen"+,+joka+voi+olla+yhtä+hyvin+ottavana+kuin+antavana+osapuolena.+No+ei+sun+tartte+VASTAta.+Mä+katon+sun+vastauksen+tuolta+edellisistä+😉+Kuten+huomaat,+vaikka+olen+tylsistynyt+niin+jotain+huurua+pukkaa+😅+Ja+SORI+taas,+vähän+hävettää+mutten+kumita.Mä+en+ole+edelleenkään+nähnyt+hymyilevää+brunettea+🙁+Ja+sekin+mua+risoo+aikalailla.+Auton+bongasin+työpaikan+parkkikselta+eli+töissä+hän+kyllä+näyttäis+olevan.+Mä+koitan+miettiä+kuumeisesti+jotain+työjuttua,+minkä+verukkeella+voisin+mennä+häntä+katsastamaan.+Mutten+mä+meinaa+millään+keksiä.+Mua+kyllä+jännittää+jo+pelkkä+ajatus+siitä,+että+pääsisin+lähietäisyydelle.+Mutta+silti+mä+haluaisin+ihan+hirveästi+päästä+lähelle+😔+Mulla+on+muutoinkin+joku+ihme+vaihe+taas+menossa.+Siis+mä+olen+ihan+hirmuisen+hellyydenkipeä+🙄+Ehkä+se+johtuu+ainakin+osin+siitä,+että+mulla+on+nyt+ollut+kaikenlaista+fyysistä+kipua,+siellä+täällä.+Toivottavasti+tää+menee+pian+ohi+😥Nyt+mä+lähen+iltapuuhiin.+Nappaan+lääkettä+ja+lähen+vaakaan.+Hyvää+yötä+Höpsöliinini+❤️+😘