Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi+Rakas+(ja+kiireinen)+pisnesneitoni+♥️
Mulla+kans+hommaa+riittää+😁
Palaillaan+💋💋💋
21.11.2017 18:09
😁+Vai+sellasta.+Kenen+tässä+pitäisi+päivittää+ja+ketä?+Mä+olisin+kyllä+(vähitellen)+päivityksen+tarpeessa.+Pitäisköhän+ilmoittautua+johonkin+muuttumisleikkiin,+esim.+vuosia+nuoremmaksi+-ohjelmaan.+Samalla+voisi+päivittää+käyttöjärjestelmän+ja+jos+sais+vielä+lisämuistia,+niin+avot.+
Jep+jep+jatkan+muita+puuhia.+😘
21.11.2017 18:02
Moikka!+
Jos+tää+on+sun+mielestä+typerä+ketju,+niin+tiedäthän,+että+kukaan+ei+sua+pakota+näitä+tekstejä+lukemaan+😉+
Tää+palsta+on+ollut+mulle+tunteideni+purkupaikka.+Ja+olen+mä+täältä+koittanut+myös+vertaistukea+ja+kirjoitteluseuraa+hakea+(ja+sitä+saanutkin).+Mitä+sitten,+vaikka+täällä+sydäntä+ja+haleja+laitetaankin+(Höpsööntyneen+kanssa+toisillemme).+Miksi+se+sua+noin+haittaa+tai+häiritsee?+Minkä+takia+mun+tarttis+tietää,+miltä+kirjoituskamuni+näyttävät?+
Mukavaa+päivää+😊
21.11.2017 11:59
Moikka!+
Mä+olen+ollut+kipeänä+(liekö+syynä+tuo+sun+"onnen"potkusi)+No,+en+mä+niin+kipeä+ole+ollut,+että+olisin+töistä+pois+ollu+tai+voimat+ois+ihan+veks,++mutta+jouduin+ottamaan+särkylääkettä+ja+oon+yrittänyt+nyt+tässä+illalla+lepäillä.
Etukäteisonnittelut+tulevan+isotätiyden+johdosta+😊+Mä+olen+kans+täti+mutten+isotäti.+Eikä+musta+ainakaan+vielä+ihan+hetkeen+sellaista+tule.+Jos+musta+joskus+tulee+isotäti+tai+mummi,+niin+musta+ei+todennäköisesti+tule+kutovaa+sellaista.+Mä+olen+nimittäin+surkea+siinäkin+asiassa+😁+Tuliskohan+mulla+joskus+mieleen+joku+asia+missä+olen+hyvä.+No+nyt+ei+ainakaan+tule.+Pitää+joskus+miettiä+ihan+ajan+kanssa.+
Ei+mulla,+jos+totta+puhutaan+tuo+filosofiakaan+kovin+hallussa+ole.+Yhdessä+vaiheessa,+silloin+kun+filosofiaa+opiskelin,+mun+lempparityyppi+oli+Descartes.+"Ajattelen,+siis+olen".+Sitten+mä+lopetin+(liiallisen)+ajattelun+ja+tätä+nykyä+mun+lemppari+on+Sartre.+Mulla+on+ollut+myös+jonkin+verran+samansuuntaisia+ajatuksia+Simone+de+Beauvoirin+kanssa.+Mä+olisin+saattanut+uskoa,+että+sun+ajatukset+olisi+myös+kohdanneet,+ainakin+osin,+tämän+naikkosen+kanssa+😉
Oletko+sä+laittanut+jo+valoja+pimeyteen?+Mä+suunnittelin+ulkovalojen+laittoa+jo+pari+viikkoa+sitten+mutta+toteutus+on+vielä+vaiheessa.+Tänä+vuonna+mä+aattelin+laittaa+sinivalkoista,+kun+kerran+Suomi+juhlii+🎉+
Mä+muuten+käväisin+tänään+ihastukseni+kerroksessa,+noin+10+metrin+päässä+hänen+työhuoneestaan.+Siellä+ei+valoja+näkynyt.+Eli+joko+mimmi+istui+pimeässä+tai+sitten+ei+ollut+töissä.+Epäilen+jälkimmäistä.+
Nyt+mun+tarttee+varmaan+lopetella.+Mua+sattuu+ja+särkee+lääkkeestä+huolimatta+😞+Jospa+huomenna+olis+parempi+päivä.+
Hyvää+yötä+ihanaiseni+♥️+Unipusuja+iso+satsi+💋💋💋💋💋
20.11.2017 21:33
Jaha,+se+on+taas+meidän+vakiovieras+villiintynyt+yöaikaan+😉
20.11.2017 11:08
Jaha,+ei+hyvän+yön+toivotuksia+tänä+iltana+🙄+No+eihän+sitä+aina+jaksa+tai+ehdi.+
Mulla+tuli+mieleen,+että+sä+et+oo+muuten+vastannut+mun+filosofia+kysymykseen+😏+Mut+ei+se+mitään+mullakin+on+varmasti+mennyt+ohi+muutamia+sun+kysymyksiäsi.+Ainakin+ne+meni+(yhtä+lukuunottamatta),+mitkä+olivat+poistetulla+viestilläsi.+En+mä+muuten+sua+tuosta+kysymyksestä+muistuttelisi+mutta+vastauksesi+saattaisi+(mun+mielestä)+kertoa+enemmän+kuin+pari+muuta+vastausta+😉+Mutta+vastailet+jos+jaksat/haluat.+Ei+paineita+😊
Mä+sain+sen+tärkeähkön+hommani+tehtyä.+Nyt+lähen+untenmaille!+Hyvää+yötä++💤+💤+💤+💋
19.11.2017 22:08
Iltaa+muru+♥+
Onpas+täällä+käynyt+kuhina.+Ihan+sanattomaksi+ja+hiljaiseksi+vetää+😁+Näyttää+myös+meidän+lempi-Varjo+täällä+vierailleen.+Ja+kaikkihan+nää+oli+tietysti+taas+sulle+Höpsöseni+😁+Niin+tai+tuota+yhtä+lukuunottamatta,+jossa+taas+vihjailtiin+tätä+kaks+tai+useampi+=+yks.+Joku+se+jaksaa+sinnikkäästi+väittää.+Mä+en+jaksa+niin+sinnikkäästi+asiaa+enää+korjailla.+Eli+olkoon.+
Harmi+kun+nää+viikonloput+on+niin+lyhkäsiä.+En+millään+ehtinyt+tehdä+kaikkea,+mitä+olin+suunnitellut.+Ehkä+ens+viikonloppuna+sitten.+
Ai+himoihin+auttaa+kun+ei+ole+huomaavinaan+😂+Auttaako+se+kaikenlaisiin+himoihin?+Siis+esim.+jos+on+herkkuja+pöydällä,+niin+katselee+vaan+muihin+suuntiin,+eikä+huomaa+niitä+mageita+lain.+Mä+olen+käyttänyt+tuota+metodia+eräässä+toisenlaisessa+asiassa+ja+ihan+hyvällä+menestyksellä.+Mutta+ei+mulla+ole+käynyt+mielessä,+että+se+tuollain+kierroksia+rajoittaa.+Täytynee+testata+😉
Tuo+eteneminen+on+kinkkinen+juttu.+Erityisesti+mun+tapauksessani,+kun+en+oikeastaan+voi+edes+edetä.+Siinä+mielessä+se+on+helpottavaa,+kun+ei+tartte+jännittää.+Tai+miettiä,+että+kertoisiko+tunteistaan.
Silloin+kun+olin+tosi+palavasti+työpaikkaihastunut,+niin+mulle+tuli+paljon+syyllisyyden+tunteita.+Kuten+olen+jo+kertonut,+niin+ihastukseni+oli+siis+hyvin+läheinen+työkamu.+Istuttiinkin+monesti+vierekkäin+😏+ja+puhuttiin+paljon,+myös+henkilökohtaisia+juttuja.+Meillä+oli+ja+on+edelleen+(vaikkei+työkamuja+enää+olla)+tosi+hyvät+ja+lämpimät+välit.+Silloin+kun+mä+olin+häneen+ihastunut,+niin+mulla+oli+hankalaa,+koska+olisin+halunnut+olla+rehellinen+ja+avoin+myös+tunteistani+häntä+kohtaan.+Koskaan+en+kuitenkaan+tunteistani+kertonut.+Kerroinkos+mä+muuten+sulle+jo+sen,+että+ei+ole+kovinkaan+pitkä+aika+siitä,+kun+tätä+entistä+ihastustani+treffasin?+Tyyppi+oli+yhtä+ihana+kuin+ennenkin+ja+ymmärrän+edelleen+hyvin,+miksi+häneen+niin+palavasti+ihastuin+😄+
Vielä+olis+muutama+tunti+aikaa,+ennenkuin+Matti+(toivottavasti)+saapuu.+Koitan+saada+valmiiksi+vielä+yhden+tärkeähkön+homman.+Toivottelen+siis+jo+nyt+hyvät+yöt.+Toivottavasti+näet+kauniita+unia+ja+Ihanan+Naisen+kuvia+😉+Unihali+ja+-suukko+💋
19.11.2017 19:16
Hyvää+huomenta!
Räät+on+pyyhitty+poskilta+ja+katse+on+kirkas+👁+🔆+😁
Ei+vainee.+Ei+mulla+mitään+poskilla+ollut.+Enkä+mä+jaksanut+edes+kovin+myöhään+valvoa.+Juuri+ja+juuri+selvisin+hereillä+tämän+päivän+puolelle.+Kuinka+sun+iltasi+meni?+Sammuitko+sohvalle+läppärisi+ääreen?+Jos+sammuit,+niin+millaiseen+asentoon?+Mä+nukahdan+useimmiten+kylkiasentoon.+Joskus+myös+selälteen+mutten+koskaan+mahalteen.+
Mä+olen+miettinyt+sitä+sun+jännää+juttuasi.+Sä+laitoit+jossain+kohtaa,+että+mä+olen+joskus+arvoituksellinen.+Niinpä+näytät+itsekin+olevan+😁+Mä+en+yhtään+keksi,+mistä+siinä+sun+jännäjutussasi+oli+kyse.+
Mä+olen+nyt+taas+miettinyt+myös+tuota+sun+tilannettasi.+Siis+ihastustasi+Ihanaan+Naiseen.+Sua+on+täällä+useampikin+tyyppi,+mä+mukaan+lukien,+koittanut+saada+rohkaistumaan.+Lesbo+palstalla+oli+hyvä+kirjoitus+10+sekuntia+rohkeutta+-ketjussa+(nimim.+Ihmismielinen).+Jos+et+ole+jo+ehtinyt+lukaista,+niin+käyppä+kattomassa+😉+En+nyt+laita+aiheesta+itse+enempää.+
Kyllä+mä+tietysti+mietin+aika+usein+tätä+omaakin+elämääni+ja+näitä+kaikkia+ihastusjuttujani+🙄
Toivottavasti+sulla+on+kaikki+ok+siellä,+etkä+ole+enää+vihainen+itsellesi+😉
Mä+meen+muihin+puuhiin,+moikka+moi!
19.11.2017 08:45
Iltaa!+
Ole+armelias+myös+itsellesi+😉
Käyt+sitten+kun+muistat.+
Mä+alan+olemaan+piakkoin+raitilla+nousukiidossa.+Hetken+päästä+räkä+poskella.+Kyllä,+luit+oikein.+Koska+mun+perjantait+ei+koskaan+ole+villejä,+niin+päätin+turruttaa+tunteeni+näin+lauantaina+viiniä+vetämällä.+Lopetan+siis+tämän+päivän+päivitykset+tähän,+jotten+humalapäissäni+laita+mitään,+mikä+hetken+päästä+sensuroidaan+😂
Iltahali+ja+viinin+makuisia+suukkoja+💋+💋+💋
Terv.+Sun+Villiviinisi
18.11.2017 20:48
PPS.+On+muuten+mukava+juttu,+että+on+saatu+tähän+ketjuun+muutakin+porukkaa+meitin+lisäksi.+Se+mua+vain+vähän+hymyilyttää,+kun+viesteistä+95%+on+osoitettu+sulle.+Jos+mä+joskus+saan+jotain,+niin+se+on+joko+lyhyt+ja+ytimekäs,+sekopääksi+syyttelevä+tai+sellainen+moniselitteinen,+etten+ymmärrä+siitä+mitään+😁+Kiva+kuitenkin,+että+sä+Rakas+Höpsöpöksyni+jaksat+mun+kanssa+kirjoitella,+ainakin+toistaiseksi+😂
Oisko+se+kuule+niin,+ettei+tämmöisen+kohtalaisen+iäkkään,+lapsellisen+ja+varatun+pölhiksen+osakkeet+ole+kovin+korkealla+edes+bi-palstan+keskustelu-markkinoilla+😂😝
18.11.2017 19:43
Ps.+Perskules,+nyt+mä+tajusin,+ettethän+sä+mitään+ole+huomioinut+😂+Tuossahan+ne+on+mun+viestin+yllä+sun+suukkosi.+Ehkäpä+sä+arvelit,+ettei+tämä+mun+tilani+aamuisen+kaltainen+enää+iltapäivällä+ole.+Väärässä+olit+muru+😁🔥💧+🔥💧Tää+on+kaiken+kestävää.
18.11.2017 19:20
Iltapäivää!+
Kiitos,+kun+huomioit+tän+mun+vallitsevan+tilani+ja+pyyntöni,+etkä+laittanut+muuta+kuin+loppuheilutukset+😌😁+Vai+jätitkö+suukot+yms.+pois,+kun+mäkin+olen+niiden+suhteen+nyt+ollut+hyvin+säästäväinen?+
Mulla+on+ollut+tänään+aika+levoton+olo.+Jos+nyt+näkisin+ihastukseni,+olisi+se+mulle+ehkä+liikaa.+En+mä+ahdistelemaan+tai+lähentelemään+tietysti+alkaisi+mutta+naaman+puna+olisi+varmasti+melkoinen+ja+olo+hankalan+tukala.+
Mua+alkoi+kovasti+kiinnostamaan+se+sun+kekseliäs+asentosi+😅+Mutta+parempi,+ettet+sitäkään+nytten+availe.+Jaaha,+nyt+saattaisi+ulkoilma+tehdä+terää.+Siellä+olisikin+juuri+sopivan+kostea+ilma.+Jos+menisi+joksikin+aikaa+seisoskelemaan+tuonne+vesisateeseen,+niin+ehkä+tunteetkin+viilenisi.
Mulla+on+historia+aika+huonosti+hallussa.+En+ollut+siinä+koulussakaan+hyvä.+Jossain+vaiheessa+tuli+sitten+opiskeltavaksi+historia+ja+yhteiskuntaoppi.+Niistä+jälkimmäinen+kiinnosti+ja+kiinnostaa+mua+kyllä.+Filosofiaa+mä+olen+lukenut+muutaman+kurssin.+Onko+sulla+lempi-filosofia+tai+(kuuluisissa)+filosofeissa+sellaista+tyyppiä,+jonka+kanssa+ajatukset+osuisivat+jossain+kohtaa+yksiin?+Mulla+on+yksi+suosikki,+mutten+paljasta+sitä+tässä+😉+Ehkä+kerron+myöhemmin.+Tai+voithan+sä+heittää+myös+arvauksen+😁
Tiesitkö+sä+muuten,+että+jo+keskiajalla+Suomen+kaupungeissa+käytettiin+tervehdystä+"moi".+Käytettiin+silloin+myös+esim.+sellaista+kuin+"Maarian+terve".+Sitä+voisikin+koittaa+seuraavan+kerran+tervehtiessä+jotakuta+😁+Keskiajan+Suomessa,+kadun+varrella+tarpeillaan+ollutta+ei+saanut+tervehtiä.+Ei+kai+tuo+sääntö+enää+nykyaikana+päde.+Taidankin+siis+huudahtaa+tuon+uudenlaisen+tervehdykseni+seuraavan+kerran+kun+jossain+näen+puskapissaajan+tai+porttikongin+kusekselijan+😏+
Korvat+kannattaa+siis+pitää+höröllä,+jos+meinaa+jompaakumpaa+edellä+mainituista+toiminnoista+lähipäivinä+suorittaa.+
Täällä+ketjussa+oli+näköjään+taas+aamuyöstä+käynyt+vierailija.+Kelle+lie+oli+hänen+lyhyt+mutta+ytimekäs+viestinsä+osoitettu+😂+
Sä+arvasit+osin+ihan+oikein.+Mä+todellakin+olen+ollut+tänään+liikenteessä+jälkikasvuni+kanssa.+Mutten+mä+ryntäillyt+tai+luuraillut+ole.+Olen+mä+tänään+ollut+liikenteessä+muutenkin+mutta+en+ole+metroillut+vaan+suosinut+yksityisautoilua+😏+Länsimetron+erään+aseman+ohitin+autollani+tänään.+
Nyt+mun+pitää+taas+hommaa+muuta!+Räväkkä+hali+ja+pikainen+pusu+😘
18.11.2017 19:07
Ps.+Mun+kännykkä+ehdotteli+mulle+äsken+tämmöstä+biisiä.+En+tiedä+millä+perusteella.+Laitan+sen+silti+sullekin+tässä,+kun+ihan+nätiltä+se+kuulosti+https://youtu.be/wV5YiaBf6Rc
18.11.2017 10:24
Huomenta!+
Kuules+muruseni,+mä+vetelin+jo+sikeitä+siinä+vaiheessa,+kun+sä+kehoitit+tai+käskit+mua+laskemaan+lampaita.
Jumaklavita.+Mulla+oli+heti+herätessä+jännä+olotila.+Hormonihommia+eli+ei+niistä+sen+enempää,+koska+muuten+iskee+valvonta,+ylläpito+ja+sensuuri.+Tänään+mulle+ei+ehkä+kannata+kuitenkaan+lähetellä+MITÄÄN+pusu-+tai+halipitoista+😅+Ajatus+kulkee+tällä+hetkellä+vain+yhteen+suuntaan.+Eli+ei+kannata+enää+lisätä+pökköä+pesään+😁
Mä+uskon+helposti,+että+sun+ideakansiosi+on+maksimallia+😊+Mä+olen+aina+ollut+aika+huono+ideoimaan.+Mun+on+paljon+helpompi+keksiä+asioita,+joissa+olen+huono.+Mä+en+ole+kovin+hyvä+missään.+Joissain+asioissa+kai+keskinkertainen.+Joissakin+yksinkertainen.+Koska+mun+ajatus+tahtoo+nyt+karata,+niin+lopetan+tällä+kertaa+tähän+ja+lähden+aamuhommiin.+Mikäli+ajatus+on+illemmalla+rauhoittunut,+niin+kokeilen+kirjoittamista+uudemman+kerran+😉
Kiitos+yöllä+tulleista+runsaista+herutuksista+😉+Mä+oon+edelleen+säästölinjalla+mutta+lupaan,+että+kuun+viimeisenä+päivänä+saat+sitäkin+runsaammat+suukot.+Nyt+laitan+niistä+säästösyistä+siis+vain+yhden+aamupusun+💋+ja+hellän+halin.+Mukavaa+päivää+😊
18.11.2017 08:56
Mulla+on+ihastukseeni+työkontakti+ja+siinäpä+se.+Tällä+hetkellä+on+kotona+vain+mä+ja+jälkikasvu.+Kuinkas+sulla?+Mukavaa+iltaa!+😘😉
17.11.2017 16:58
Moikka!+
Mulla+on+pieni+epäilys+siitä,+miksi+sun+viestisi+poistettiin.+Mutten+nyt+lähde+siitä+tässä+enempää+juttelemaan.+Jännää+sinänsä,+että+kaikenlaiset+vakoojaksi+(ja+ties+miksi)+syyttelyviestit+ja+meitin+mielenterveyttä+kyseenalaistavat+viestit+saa+kyllä+hillua+täällä+mielin+määrin+(olen+joistain+ilmoitellutkin,+mutta+ei+se+yleensä+ole+johtanut+mihinkään)+😏+
Varmaan+tämäkin+viesti+nyt+asiattomana+poistetaan,+kun+näin+arvostelen,+mutta+otan+sen+riskin+ihan+vain+siitä+syystä,+että+olen+entinen+nuori+ja+nykyinen+vanha+kapinallinen.+Joskus+mä+muistan+nähneeni+täällä,+ainakin+joidenkin+palstojen+kohdilla+myös+valvojan+"nimen".+Onkohan+siitä+kohtaa+pystynyt+laittamaan+palautetta+(?)+No+nyt+ei+ainakaan+pysty,+kun+ei+tietoja+näy.+Tai+ainakaan+mä+en+näe.+
Koska+sun+viestisi+poistettiin+ja+mulla+on+aika+huono+muisti,+niin+enhän+mä+pysty+sulle+nyt+kysymyksiisi+vastailemaan.+Muistan+kyllä,+että+kyselit+jotain+mutten+mitä.+Yhden+muistan+ja+siihen+vastaus+on,+että+en+ole+istunut+norsun+harteilla+😊+Sen+mä+muistan+myös+viestistäsi,+että+pohdit+miksi+liikunta+piristää+mua+kun+sua+se+vain+väsyttää.+Kyllä+muakin+tietynlainen+liikunta+😅+väsyttää+mutta+siitä+sellaisesta+liikunnasta+on+jo+vierähtänyt+tovi.
Ulkona+liikkumisella+(kävely)+on+muhun+yleensä+piristävä+vaikutus.+Samoin+sillä+ohjatulla+ryhmäharrasteella,+jolla+joka+viikko+(pl.+sairaspäivät,+muu+este)+käyn.
Olikos+muuta.+Ei+kai.
Mun+viesteistä+on+tähän+mennessä+poistettu+yksi+tai+kaksi.+Saas+nähdä+tuleeko+tästä+toinen+tai+kolmas.
"Liirumlaaruttelehan"+ja+suukottele+😉+taas+kun+kerkiät.
Moro+muru+♥+💋
Ps.+Avo+ei+avio+😉
17.11.2017 16:53
Moikka+muruseni+♥+
Sä+oot+mansikka+🍓+koska+sä+oot+magee+ja+nyt+kun+tätä+luet,+myös+punainen.
Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+💋+💋💋+💋+💋+💋+
Ps.+Kirjottelen+huomenna+lisää
PPS.+Mä+tykkään+tosi+paljon+mansikoista+😉
16.11.2017 22:51
Iltaa!+
No+kyllä+on+nihkeetä+nykyään+😁
Eiks+sitä+sanota,+että+kyllä+maailmaan+ääntä+mahtuu.+Miksei+siis+haleja+ja+suukkojakin+mahtuis,+privanakin.+
Mutta+sanotaanhan+sitä+myös,+ettei+makeaa+mahan+täydeltä+ja+ettei+auta+itku+markkinoilla.+Eli+enpä+sitten+vonkaa+enempää+näillä+markkinoilla+😁
Tänään+mä+oon+harrastanut+rutkasti+liikuntaa+ja+olo+on+aivan+pirtee.+Vähän+jännittää,+että+kuinka+yöunien+kanssa+käy+jos+tämmöstä+kierrosta+pukkaa.
Meen+kattoon+töllöä.+Moro!+😏
16.11.2017 19:29
Missäs+hitsin+kuusessa+mun+ilta-+ja+aamuhalit+sun+muut+on?+🙄+Etkä+sä+oo+vastaillut+mun+kysymyksiinkään+😏+No+vastaukset+voi+oottaa.+Vastaat+sitten+kun+ehdit.+Mut+ton+toisen+jutun+kanssa+en+oottele.+
Terv.+Sun+ikioma+vonkaajas
16.11.2017 12:53
👍Oon+mä+muutaman+kerran+vieraillut+siellä+"teidänkin+puolella"+mutta+poistunut+sitten+aina+kiireen+vilkkaa+heti,+kun+olen+sanottavani+sanonut+😊
Mukavaa+päivää!
16.11.2017 08:46
263 / 278