Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moi+Rakas+(ja+kiireinen)+pisnesneitoni+♥️Mulla+kans+hommaa+riittää+😁Palaillaan+💋💋💋
  2. Moikka!+Mä+olen+ollut+kipeänä+(liekö+syynä+tuo+sun+"onnen"potkusi)+No,+en+mä+niin+kipeä+ole+ollut,+että+olisin+töistä+pois+ollu+tai+voimat+ois+ihan+veks,++mutta+jouduin+ottamaan+särkylääkettä+ja+oon+yrittänyt+nyt+tässä+illalla+lepäillä.Etukäteisonnittelut+tulevan+isotätiyden+johdosta+😊+Mä+olen+kans+täti+mutten+isotäti.+Eikä+musta+ainakaan+vielä+ihan+hetkeen+sellaista+tule.+Jos+musta+joskus+tulee+isotäti+tai+mummi,+niin+musta+ei+todennäköisesti+tule+kutovaa+sellaista.+Mä+olen+nimittäin+surkea+siinäkin+asiassa+😁+Tuliskohan+mulla+joskus+mieleen+joku+asia+missä+olen+hyvä.+No+nyt+ei+ainakaan+tule.+Pitää+joskus+miettiä+ihan+ajan+kanssa.+Ei+mulla,+jos+totta+puhutaan+tuo+filosofiakaan+kovin+hallussa+ole.+Yhdessä+vaiheessa,+silloin+kun+filosofiaa+opiskelin,+mun+lempparityyppi+oli+Descartes.+"Ajattelen,+siis+olen".+Sitten+mä+lopetin+(liiallisen)+ajattelun+ja+tätä+nykyä+mun+lemppari+on+Sartre.+Mulla+on+ollut+myös+jonkin+verran+samansuuntaisia+ajatuksia+Simone+de+Beauvoirin+kanssa.+Mä+olisin+saattanut+uskoa,+että+sun+ajatukset+olisi+myös+kohdanneet,+ainakin+osin,+tämän+naikkosen+kanssa+😉Oletko+sä+laittanut+jo+valoja+pimeyteen?+Mä+suunnittelin+ulkovalojen+laittoa+jo+pari+viikkoa+sitten+mutta+toteutus+on+vielä+vaiheessa.+Tänä+vuonna+mä+aattelin+laittaa+sinivalkoista,+kun+kerran+Suomi+juhlii+🎉+Mä+muuten+käväisin+tänään+ihastukseni+kerroksessa,+noin+10+metrin+päässä+hänen+työhuoneestaan.+Siellä+ei+valoja+näkynyt.+Eli+joko+mimmi+istui+pimeässä+tai+sitten+ei+ollut+töissä.+Epäilen+jälkimmäistä.+Nyt+mun+tarttee+varmaan+lopetella.+Mua+sattuu+ja+särkee+lääkkeestä+huolimatta+😞+Jospa+huomenna+olis+parempi+päivä.+Hyvää+yötä+ihanaiseni+♥️+Unipusuja+iso+satsi+💋💋💋💋💋
  3. Iltaa+muru+♥+Onpas+täällä+käynyt+kuhina.+Ihan+sanattomaksi+ja+hiljaiseksi+vetää+😁+Näyttää+myös+meidän+lempi-Varjo+täällä+vierailleen.+Ja+kaikkihan+nää+oli+tietysti+taas+sulle+Höpsöseni+😁+Niin+tai+tuota+yhtä+lukuunottamatta,+jossa+taas+vihjailtiin+tätä+kaks+tai+useampi+=+yks.+Joku+se+jaksaa+sinnikkäästi+väittää.+Mä+en+jaksa+niin+sinnikkäästi+asiaa+enää+korjailla.+Eli+olkoon.+Harmi+kun+nää+viikonloput+on+niin+lyhkäsiä.+En+millään+ehtinyt+tehdä+kaikkea,+mitä+olin+suunnitellut.+Ehkä+ens+viikonloppuna+sitten.+Ai+himoihin+auttaa+kun+ei+ole+huomaavinaan+😂+Auttaako+se+kaikenlaisiin+himoihin?+Siis+esim.+jos+on+herkkuja+pöydällä,+niin+katselee+vaan+muihin+suuntiin,+eikä+huomaa+niitä+mageita+lain.+Mä+olen+käyttänyt+tuota+metodia+eräässä+toisenlaisessa+asiassa+ja+ihan+hyvällä+menestyksellä.+Mutta+ei+mulla+ole+käynyt+mielessä,+että+se+tuollain+kierroksia+rajoittaa.+Täytynee+testata+😉Tuo+eteneminen+on+kinkkinen+juttu.+Erityisesti+mun+tapauksessani,+kun+en+oikeastaan+voi+edes+edetä.+Siinä+mielessä+se+on+helpottavaa,+kun+ei+tartte+jännittää.+Tai+miettiä,+että+kertoisiko+tunteistaan.Silloin+kun+olin+tosi+palavasti+työpaikkaihastunut,+niin+mulle+tuli+paljon+syyllisyyden+tunteita.+Kuten+olen+jo+kertonut,+niin+ihastukseni+oli+siis+hyvin+läheinen+työkamu.+Istuttiinkin+monesti+vierekkäin+😏+ja+puhuttiin+paljon,+myös+henkilökohtaisia+juttuja.+Meillä+oli+ja+on+edelleen+(vaikkei+työkamuja+enää+olla)+tosi+hyvät+ja+lämpimät+välit.+Silloin+kun+mä+olin+häneen+ihastunut,+niin+mulla+oli+hankalaa,+koska+olisin+halunnut+olla+rehellinen+ja+avoin+myös+tunteistani+häntä+kohtaan.+Koskaan+en+kuitenkaan+tunteistani+kertonut.+Kerroinkos+mä+muuten+sulle+jo+sen,+että+ei+ole+kovinkaan+pitkä+aika+siitä,+kun+tätä+entistä+ihastustani+treffasin?+Tyyppi+oli+yhtä+ihana+kuin+ennenkin+ja+ymmärrän+edelleen+hyvin,+miksi+häneen+niin+palavasti+ihastuin+😄+Vielä+olis+muutama+tunti+aikaa,+ennenkuin+Matti+(toivottavasti)+saapuu.+Koitan+saada+valmiiksi+vielä+yhden+tärkeähkön+homman.+Toivottelen+siis+jo+nyt+hyvät+yöt.+Toivottavasti+näet+kauniita+unia+ja+Ihanan+Naisen+kuvia+😉+Unihali+ja+-suukko+💋
  4. Iltapäivää!+Kiitos,+kun+huomioit+tän+mun+vallitsevan+tilani+ja+pyyntöni,+etkä+laittanut+muuta+kuin+loppuheilutukset+😌😁+Vai+jätitkö+suukot+yms.+pois,+kun+mäkin+olen+niiden+suhteen+nyt+ollut+hyvin+säästäväinen?+Mulla+on+ollut+tänään+aika+levoton+olo.+Jos+nyt+näkisin+ihastukseni,+olisi+se+mulle+ehkä+liikaa.+En+mä+ahdistelemaan+tai+lähentelemään+tietysti+alkaisi+mutta+naaman+puna+olisi+varmasti+melkoinen+ja+olo+hankalan+tukala.+Mua+alkoi+kovasti+kiinnostamaan+se+sun+kekseliäs+asentosi+😅+Mutta+parempi,+ettet+sitäkään+nytten+availe.+Jaaha,+nyt+saattaisi+ulkoilma+tehdä+terää.+Siellä+olisikin+juuri+sopivan+kostea+ilma.+Jos+menisi+joksikin+aikaa+seisoskelemaan+tuonne+vesisateeseen,+niin+ehkä+tunteetkin+viilenisi.Mulla+on+historia+aika+huonosti+hallussa.+En+ollut+siinä+koulussakaan+hyvä.+Jossain+vaiheessa+tuli+sitten+opiskeltavaksi+historia+ja+yhteiskuntaoppi.+Niistä+jälkimmäinen+kiinnosti+ja+kiinnostaa+mua+kyllä.+Filosofiaa+mä+olen+lukenut+muutaman+kurssin.+Onko+sulla+lempi-filosofia+tai+(kuuluisissa)+filosofeissa+sellaista+tyyppiä,+jonka+kanssa+ajatukset+osuisivat+jossain+kohtaa+yksiin?+Mulla+on+yksi+suosikki,+mutten+paljasta+sitä+tässä+😉+Ehkä+kerron+myöhemmin.+Tai+voithan+sä+heittää+myös+arvauksen+😁Tiesitkö+sä+muuten,+että+jo+keskiajalla+Suomen+kaupungeissa+käytettiin+tervehdystä+"moi".+Käytettiin+silloin+myös+esim.+sellaista+kuin+"Maarian+terve".+Sitä+voisikin+koittaa+seuraavan+kerran+tervehtiessä+jotakuta+😁+Keskiajan+Suomessa,+kadun+varrella+tarpeillaan+ollutta+ei+saanut+tervehtiä.+Ei+kai+tuo+sääntö+enää+nykyaikana+päde.+Taidankin+siis+huudahtaa+tuon+uudenlaisen+tervehdykseni+seuraavan+kerran+kun+jossain+näen+puskapissaajan+tai+porttikongin+kusekselijan+😏+Korvat+kannattaa+siis+pitää+höröllä,+jos+meinaa+jompaakumpaa+edellä+mainituista+toiminnoista+lähipäivinä+suorittaa.+Täällä+ketjussa+oli+näköjään+taas+aamuyöstä+käynyt+vierailija.+Kelle+lie+oli+hänen+lyhyt+mutta+ytimekäs+viestinsä+osoitettu+😂+Sä+arvasit+osin+ihan+oikein.+Mä+todellakin+olen+ollut+tänään+liikenteessä+jälkikasvuni+kanssa.+Mutten+mä+ryntäillyt+tai+luuraillut+ole.+Olen+mä+tänään+ollut+liikenteessä+muutenkin+mutta+en+ole+metroillut+vaan+suosinut+yksityisautoilua+😏+Länsimetron+erään+aseman+ohitin+autollani+tänään.+Nyt+mun+pitää+taas+hommaa+muuta!+Räväkkä+hali+ja+pikainen+pusu+😘
  5. Ps.+Mun+kännykkä+ehdotteli+mulle+äsken+tämmöstä+biisiä.+En+tiedä+millä+perusteella.+Laitan+sen+silti+sullekin+tässä,+kun+ihan+nätiltä+se+kuulosti+https://youtu.be/wV5YiaBf6Rc
  6. Moikka!+Mulla+on+pieni+epäilys+siitä,+miksi+sun+viestisi+poistettiin.+Mutten+nyt+lähde+siitä+tässä+enempää+juttelemaan.+Jännää+sinänsä,+että+kaikenlaiset+vakoojaksi+(ja+ties+miksi)+syyttelyviestit+ja+meitin+mielenterveyttä+kyseenalaistavat+viestit+saa+kyllä+hillua+täällä+mielin+määrin+(olen+joistain+ilmoitellutkin,+mutta+ei+se+yleensä+ole+johtanut+mihinkään)+😏+Varmaan+tämäkin+viesti+nyt+asiattomana+poistetaan,+kun+näin+arvostelen,+mutta+otan+sen+riskin+ihan+vain+siitä+syystä,+että+olen+entinen+nuori+ja+nykyinen+vanha+kapinallinen.+Joskus+mä+muistan+nähneeni+täällä,+ainakin+joidenkin+palstojen+kohdilla+myös+valvojan+"nimen".+Onkohan+siitä+kohtaa+pystynyt+laittamaan+palautetta+(?)+No+nyt+ei+ainakaan+pysty,+kun+ei+tietoja+näy.+Tai+ainakaan+mä+en+näe.+Koska+sun+viestisi+poistettiin+ja+mulla+on+aika+huono+muisti,+niin+enhän+mä+pysty+sulle+nyt+kysymyksiisi+vastailemaan.+Muistan+kyllä,+että+kyselit+jotain+mutten+mitä.+Yhden+muistan+ja+siihen+vastaus+on,+että+en+ole+istunut+norsun+harteilla+😊+Sen+mä+muistan+myös+viestistäsi,+että+pohdit+miksi+liikunta+piristää+mua+kun+sua+se+vain+väsyttää.+Kyllä+muakin+tietynlainen+liikunta+😅+väsyttää+mutta+siitä+sellaisesta+liikunnasta+on+jo+vierähtänyt+tovi.Ulkona+liikkumisella+(kävely)+on+muhun+yleensä+piristävä+vaikutus.+Samoin+sillä+ohjatulla+ryhmäharrasteella,+jolla+joka+viikko+(pl.+sairaspäivät,+muu+este)+käyn.Olikos+muuta.+Ei+kai.Mun+viesteistä+on+tähän+mennessä+poistettu+yksi+tai+kaksi.+Saas+nähdä+tuleeko+tästä+toinen+tai+kolmas."Liirumlaaruttelehan"+ja+suukottele+😉+taas+kun+kerkiät.Moro+muru+♥+💋Ps.+Avo+ei+avio+😉