Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. 👍+😊
  2. Moikka+kultaseni+❤️+Mun+olo+on+jo+tavallaan+parempi.+Mieli+ei+ole+enää+niin+matalalla.+Fiilis+parani,+kun+pääsin+harrasteeni+pariin.+Liikunta+ei+ole+ehkä+ihmeitä+tekevää+mutta+kyllä+sillä+on+selvästi+positiivisia+vaikutuksia.+Mun+tähän+päivään+on+kuulunut+myös+paljon+hölmöilyä+ja+sitä+kautta+myös+naurua.+On+mukava,+kun+on+ihmisiä,+joiden+kanssa+voi+hassutella+ja+ottaa+asioita+välillä+hieman+vähemmän+vakavasti+😊+Fyysisesti+mun+olo+ei+tosin+tällä+hetkellä+ole+aivan+optimi.+Jumeja+ja+pientä+kipuilua+on+taas+siellä+täällä.+Mutta+onneksi+pillerit+vähän+auttaa,+ainakin+osittain.+Toivottavasti+sunkin+päivä+on+mennyt+hyvin.+Tässä+ketjussa+on+näemmä+ollut+keskustelua+mun+poissaollessa+😊+Näyttäisi+siltä,+että+ne+kerrat+kun+hiljenen+niin+ketjuun+ilmestyy+uusia+tyyppejä+tai+tällä+kertaa+kai+tyyppi.+Olen+siis+kaiketi+liikaa+äänessä+😏+Edelleen+tämä+bi-palsta+näyttää+silti+olevan+aika+hiljainen+jos+esim.+lesbo-palstaan+verrataan.+Käyköhän+täällä+nykyään+ketään+(meidän+ja+muutaman+muun+lisäksi)+🙄+Vai+onko+bi-väki+vain+niin+hiljaista.+Gay-palstalla+keskustelu+näyttäisi+olevan+koko+ajan+suht+vilkasta+mutta+aika+seuranhaku+painotteista.+Mua+hymyilytti+erityisen+paljon+eräs+viimeaikainen+em.+palstalla+ollut+aloitus.+Vaikka+harvemmin+mä+niitä+lueskelen.+Otsikot+kuitenkin+aina+"osuvat+silmään".+No+joka+tapauksessa+tässä+kyseisessä+ketjussa+kyseltiin+ja+pohdiskeltiin+sitä,+missä/kummassa+puntissa+(ja+mitenpäin)+tyypit+tuppaavat+muniaan+pitämään+😀+Hauska+ketju.+Suosittelen+lukemaan+jos+aika+käy+pitkäksi+😊+Niin+tai+mistä+mä+tiedän+hymyilyttääkö+se+ketään+muuta+kuin+mua.+Miehet+ehkä+eivät+näe+tuossa+mitään+hauskaa+vaan+heille+se+on+totista+juttua+😉Nyt+mä+lopettelen+ja+otan+taas+pilleriä+😏+Tiukka+unirutistus+ja+monen+monta+unisuukkoa+💋💋💋+myös+rästiin+jääneet+💋💋💋😉+Kauniita+unia+❤️
  3. Hei+sinä+nainen+ihanaJol+on+oranssi+tuubihuivi+kaulassa+😘Hyvä+että+Lyyti+lähti+😊Kuuleppas+muruseni.+Vaikka+en+uskokaan,+että+sä+antaisit+täällä+palstoilla+itsestäsi+(tarkkoja)+tuntomerkkejä+niin+varmuuden+vuoksi+kuitenkin+vinkkaan,+että+jos+sen+oranssin+tuubihuivin+omistat,+niin+suosittelen+sua+jättämään+sen+huivisi+kotiin.+Ainakin+kyseisenä+messupäivänä,+mikäli+olet+sinne+kahvioon+menossa.+Muutoin+saattaa+olla,+että+saat+kylkeesi+varjon+tai+jonkun+muun+innokkaan+kyhnääjän+(sulle+kun+noita+salaperäisiä+viestejäkin+täällä+pukkaa)😁Mä+en+pääse,+kun+on+muuta+menoa+eikä+säätkään+salli+😉Mutta+joo,+muuten+TOSI+hyvä+idea+tuo+toisen+lipun+työntö+salaperäisellä+viestillä+Ihanalle+Naiselle.+Voisithan+myös+antaa+sen+tiketin+ihan+kädestä+käteen+😉+ja+sitten+jotain+suusta+suuhun.+Semmoista+vaihtoehtoa+mä+kannatan.+Oot+aivan+oikeassa+siinä,+että+jos+mieheni+ei+olisi+yhtään+kodin/lasten+huoltoon+osallistuva,+niin+mulla+tuskin+olisi+liioin+aikaa+täällä+palstoilla+notkua.+Mä+hoidan+meillä+yleensä+jälkipolven+paikasta+toiseen+kuskailut+ja+odottelut,+niin+silloin,+kuten+jo+aiemmin+kerroin+on+erityisen+hyvä+aika+palstailla.+Vaikka+mieheni+ja+mun+välisessä+suhteessa+on+puutteensa+ja+joitain+ongelmia,+niin+työnjako+meillä+toimii+suht+ok.+Mun+mielestä+on+tärkeää,+että+molemmilla+on+omaakin+aikaa.+Miehelläni+sitä+on+mm.+silloin,+kun+mä+kuskailen+ja+kurvailen.+Mulla+taas+mm.+silloin+kun+itse+harrastan.+Noissa+hommissa+pitää+mun+mielestä+olla+kutakuinkin+tasajako.+Niinkuin+monessa+muussakin+asiassa.+Koitahan+jaksella+siellä+hommiesi+kanssa+vaikka+ne+ikäviltä+tuntuukin.+Voimallinen+rutistus+💕+ja+tsemppi-suukkoja+💋💋💋💋
  4. Päivää!+Kuules+muru,+mun+on+pakko+todeta,+että+sun+sanallinen+arkkusi+on+aivan+järettömän+laaja.+Mikäli+sun+sanaton+arkkusi+on+yhtä+pohjaton,+niin+mun+on+sanottava,+että+tosi+mielelläni+olisin+Ihanan+Naisen+farkuissa,+sillä+hetkellä+kun+arkkuasi+hälle+availet+😍😅😁Toivottavasti+pääset+vielä+availemaan+😉Semmosta+mä+täällä+mietin+😁😂😁Nyt+on+palattava+liveen+mutta+kirjoittelen+illemmalla+jos+sää+sallii.+Halit+❤️
  5. Iltaa!+😁😂+Vaikka+sulla+näyttää+harva+se+päivä+loppuvan+merkit,+niin+se+on+asia,+jota+en+voi+kuin+kummastella+ja+naureskella.+Sä+olet+oman+alasi+ehdoton+huippu+ja+aivanguru++😍+Mä+harvemmin+itken+itseni+uneen.+Toisinaan+niin+saattaa+käydä,++mutta+silloin+se+yleensä+johtuu+näistä+mun+ihastuksistani+eikä+miehestäni.+Onhan+se+totta,+että+tietyt+asiat+yleensä+toistuu/toistetaan+lapsiperheissä+ja+hommat+on+aika+rutiininomaisia+ja+samanlaisia+päivästä+toiseen.+Mutta+niin+se+varmasti+monen+sinkunkin+ja+lapsettomassa+parisuhteessa+elävän+elämä+menee.+Tai+ainakin+mulla+on+mennyt,+niin+sinkkuna+ollessa+kuin+parisuhteessa+(ilman+lapsia).+Vähän+niin+kuin+"Seitsemältä+töihin+ja+neljältä+kotiin,+se+on+sellainen+työmiehen+maanantai"+ja+"Viideltä+saunaan+ja+kuudelta+putkaanSe+on+sellainen+työmiehen+lauantai"+Nyt+googlasin,+että+meni+varmasti+sanat+oikein+😉+Työttömänä+ollessa+(josta+mulla+on+myös+jonkin+verran+kokemusta)+elämän+rytmi+on+tietenkin+hieman+erilainen.+Mutta+joo.+Sanoisin,+että+mun+nykyelämä+poikkeaa+entisestä+ehkä+eniten+siinä,+että+kaikkea+ei+voi+tehdä+ihan+ex+tempore.+Mutta+en+tiedä+onko+tarviskaan.+Mä+en+muuten+kuulu+niihin+äiteihin,+jotka+ottavat+osaa+mainitsemiisi+kaverisynttärikakkukisoihin+tai+stailaavat+pesuettaa+😏+(Muutoin+olen+aina+ollut+jollain+tasolla+aika+kilpailuhenkinen).Ja+tiedätkös,+se+on+kiva,+kun+sulla+on+nyt+huulet+valmiiksi+pyöreenä.+Mä+näet+käytän+kaikki+sellaiset+tilaisuudet+aina+ja+välittömästi+eli+moiskautan+hetimiten+nyt+huulillesi+kiihkeän+😄+hyvän+yön+suukon+💋+ja+perään+(ennenkuin+ehdit+perääntyä)+toisenkin+💋+Kauniita+ja+sopivasti+kosteita+unia+💕😅
  6. Iltapäivää!+On+se+Areena+mulle+suhteellisen+tuttu+juttu.+Täytyypä+siis+vilkaista+ohjelma+sieltä,+kun+on+sopiva+hetki.Mä+oon+tänään+googlaillut+sellaista+juttua,+jota+en+ihan+heti+olisi+arvannut+joskus+googlailevani.+Oonhan+mä+ehtinyt+tässä+elämässä+tehdä+tietty+paljon+muutakin+sellaista,+mitä+en+olis+arvannut+tekeväni+😏Pitäisköhän+munkin+koittaa+enemmän+tuota+nettikirppistelyä.+Kyllä+mä+pariin+sellaiseen+nettikirppis-ryhmään+kuulunkin+mutta+kauppaa+en+ole+käynyt+kuin+kerran+tori.fi+sivuston+kautta.+Kirppishommat+mä+olen+siis+hoidellut+pääosin+livenä.+Eikös+olisi+hauska+ajatus+jos+me+tehtäisiin+sun+kanssa+jokin+kauppa.+Siis+tavattaisiin+tavaran-+ja+rahanvaihdon+merkeissä+muttei+ollenkaan+tajuttaisi+tai+hokattaisi,+että+nyt+oli+kauppakamu+yhtäkuin+salainen+nettikirjekamu+😄Ehkei+meidän+kauppa-artikkelit+ja+asuinalue+kuitenkaan+täysin+kohtaa.+Mä+näet+myyn+useimmiten+lasten+pieneksi+jääneitä+vaatteita+tai+muuta+lasten+kamaa+(leluja)+ja+sä+tuskin+niitä+ostelet.+Eikä+me+taideta+asua+samassa+kaupungissakaan.+Mä+ajattelen,+että+mulla+on+ikäänkuin+kaksi+perhettä.+Mies,+minä+ja+jälkikasvu+ollaan+yksi+perhe+ja+toinen+perhe+koostuu+mun+aiemmasta+perheestä+(vanhemmat+ja+sisarukset).+No+joo+mutta+jotenkin+noin.+Mulla+on+kans+osa+läheisistä+taivaassa+(tai+niin+olen+asian+jälkipolvelle+selittänyt,+joten+pitäydytään+siinä)+ja+heitä+tässä+eilen+erityisesti+muistelin.+Muistelen+toki+paljon+muulloinkin.+Ja+kaipaan.Nyt+mä+odotan+jo+huomista.+Mä+haluaisin+päästä+taas+siihen+kierrosfiilikseen,+jonka+ihastukseni+näkeminen+saa+aikaan.+Mä+olen+aikas+sulaa+vahaa+silloin,+kun+ihastukseni+katsoo+silmiin+ja+hymyilee+😅+Oikeastaan+joka+kerta+kun+näemme+niin+hän+hymyilee+(ja+mä+vissiin+punastelen+tai+siltä+se+ainakin+poskilla+tuntuu).+Ihastukseni+on+siis+tosi+hymyilevä+tyyppi.+Ja+mä+tykkään+siitä+VALTAVASTI+😂😍Joskus+mä+kyllä+mietin,+mistä+tuo+joka+kerta+toistuva+hymyily+johtuu.+Oon+aatellut,+että+joko+se+hymyily+on+hälle+sellainen+luontainen+juttu+tai+sitten+mä+olen+sellainen+tapaus,+että+se+väkisin+hymyilyttää.+Oonhan+mä+kuitenkin+livenä(kin)+aika+hölömö+😏😆+No+oli+miten+oli+niin+musta+se+ihastukseni+hymyily+on+kiva+juttu+😊Oonkohan+mä+saanut+sua+hymyilemään.+Toivottavasti,+koska+mun+mielestä+sekin+olis+kiva+juttu+😉😍+Nyt+pitää+taas+hoitaa+velvollisuuksia.+Hieman+edellistä+tiukempi+rutistus+(kun+selkäsi+on+jo+parempi)+ja+moiskaus+huulillesi+💋