Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Huomenta+päivää+💕Mä+tosiaan+kävin+hieman+kierroksilla+yöllä.+Surffailin+ehkä+vääränlaisilla+sivustoilla+😁Mun+pitäisi+varmaan+kans+lähteä+johonkin+reissuun.+Varasin+keväällä+hotellihuoneen+Booking.comin+kautta.+Nyt+mä+saan+(sen+vuoksi)+koko+ajan+sähköposteja,+joissa+vihjaillaan,+että+"olisiko+jo+seuraavan+reissun+aika".+Mulle+on+ehdoteltu+jos+minkälaista+reissua+ja+kohdetta.+Meillä+on+ollut+myös+tapana+käydä+jouluna+sukulaisten+luona.+Onneksi+meidän+molempien,+mieheni+ja+mun,+sukulaiset+asuvat+lyhyehkön+matkan+päässä.+Reissaamiseen+ei+jouluna+mene+siis+paljon+aikaa.+Asuuko+sun+perhe+kovin+kaukana?Mä+en+myöskään+tykkää+joulun+ajan+kauppailuista.+Siis+siitä+syystä,+etten+mä+tykkään+siitä,+kun+on+paljon+ruuhkaa+ja+ihmiset+poukkoilee+sinne+tänne.+Isot+ruuhkat,+ihmispaljous+ja+kova+meteli+saa+mut+levottomaksi+ja+stressaantuneeksi.+Joskus+noita+em.+asioita+on+tietenkin+siedettävä+jos+esim.+haluaa+kuunnella+livenä+jotakuta+suosittua+artistia.+Mutta+joo,+kaupoilla+käyn+mielummin+silloin,+kun+ei+ole+tiedossa+isoa+ruuhkaa.+Tänään+mun+pitää+käväistä+kaupoilla,+koska+unohdin+eilen+ostaa+erään+jutun.+Eilen+oli+aika+hiljaista,+ainakin+siinä+kaupassa+missä+kävin.+Saas+nähdä+kuinka+tänään.+Sulla+on+jännät+aamukahvi-tavat+😁Mä+en+nukahtaisi+taatusti+uudestaan+kahvin+hörppimisen+jälkeen.+Eli+mä+voin+juoda+kahvini+vasta+sitten,+kun+olen+päättänyt+herätä+oikeasti+tai+pakotettu+siihen.+Multa+meni+ohi+se+trans-ohjelma.+Onko+se+nähtävissä+jossain+tai+tiedätkö,+tuleeko+se+uusintana?+Mitäköhän+kaikkia+muitakin+kiinnostavia+juttuja+multa+on+mennyt+ohi+🙄+Pitäisi+ehkä+selata+töllön+ohjelmatarjontaa+hieman+useammin.+Sitten+tarttis+jostain+saada+vielä+lisäaikaa+niiden+juttujen+katsomiseen.+Yöunista+ei+aina+viitsisi+verottaa.+Nyt+pitää+lähteä+muihin+puuhiin.+💯+x+💋+ja+varovainen+rutistus+(selkäsi+vuoksi).+Mukavaa+päivää+ihanaiseni+❤️💕💕❤️
  2. Voi+muru,+älä+nyt+kuitenkaan+pala.+Vai+ootsä+niin+liekeissä+🔥mummelisi,+sori+Ihanan+Naisen+kanssa+😁Mikä+lie+mummorakkaus-emoji+tossa+sun+viestisikin+lopussa+oli+😀Mä+tykkään+nuoremmista.+Siis+tätä+nykyä.+Viimeisin+ihastukseni+on+mua+reippaasti+yli+10+v.+nuorempi.+Aiempi+työpaikkaihastukseni+oli+taasen+mun+yli+10+v.+vanhempi.+Osuiskohan+seuraavan+ihastukseni+(jos+sellaisia+vielä+tulee)+kanssa+sitten+iät+yksiin.+No+nyt+tein+iästä+sitten+numeroo+vaikka+kehuskelinkin+aiemmin+etten+tee+🙄+Mulla+on+ollut+tänään+aika+rauhallinen+päivä.+Puuhaa+on+kyllä+riittänyt+mutta+tempo+on+ollut+sopiva.+Nyt+mulla+on+sellanen+sopiva+hetki+kirjoitella,+kun+ei+tarvi+kuin+odotella.+Mä+en+yleensä+kyllä+tykkää+itse+odotella+mutta+mua+saa+aina+odottaa+🙄+Vai+kiinnostaa+sua+mun+nettideitit+😀+Olen+mä+sitä+kokeillut+ja+on+sieltä+joskus+jotain+tarttunutkin.+Oikeessa+oot+ettei+silmien+väri+ole+kovinkaan+merkitsevä.+Mä+tykkään+kuitenkin+erityisesti+vihreistä+silmistä.+Niinkuin+oon+jo+aiemminkin+kertonut,+niin+silmät+on+mulle+sellanen+heikko+kohta.+Mun+mielestä+on+ihana+katsella+ihastukseni+silmiin.+Nyt+en+ole+kyllä+päässyt+katselemaan,+kun+neitoa+ei+ole+näkynyt+mailla+eikä+halmeilla.+Mikään+noista+sun+vaihtoehdoista+ei+oikein+kuvastanut+mun+suhdetta+tavaroihin+tai+kulutukseen.+Mä+ostan+sekä+uutta+että+vanhaa.+Yleensä+tarpeeseen.+Mutta+joskus+saatan+ostaa+myös+ihan+huvin+vuoksi.+Musiikista+tykkään+ja+sitä+mä+olen+ostellut+paljon+eri+muodoissa.+Oon+mä+ollut+myös+myyjänä+muutamalla+kirppiksellä+(livenä)+ja+joskus+saanut+jotain+myytyäkin.+Nyt+alkaa+odotusaika+loppua+ja+pitää+lähteä+muihin+puuhiin.+Kauniita+unia,+Ihanan+Naisen+kuvia+ja+Hyvän+yön+rutistus+💋❤️
  3. Iltaa+kultamuruseni+❤️+Tulin+nyt+ilmoittamaan,+että+hengissä+olen.+Päivä+oli+jännittävä+mutta+onneksi+huomisen+pitäisi+olla+taas+normi.+Kiitos+lähettämästäsi+extra-energiasta,+sitä+tarvittiin+ja+sen+avulla+varmaankin+selvisin.+Mukavaa,+että+sait+mieluisan+puhelun+heti+aamusta+😊+Kuuntelitko+siis+vain+(se+hymy+huulillasi)+vai+pystyitkö+puhumaan+itse+ihan+ok?++Vai+saiko+ihastus+sanasi+sekaisin?+😁+Se+on+tosiaan+ihanaa+kun+ihastus+soittaa+tai+viestii.+Mulla+on+hyvässä+muistissa+ne+omat+tuntemukset+joita+koin,+silloin+kun+mä+olin+palavasti+ihastunut+työkaveriini+ja+sain+hältä+viestin+tai+puhelun.+Mä+osasin+yleensä+(huom.+yleensä)+olla+aika+luentava+ja+viilipytty+silloin+kun+juteltiin+livenä+mutta+jostain+syystä+puhelimessa+meni+aina+vähän+niin+ja+näin.+Joskus+mä+olin+ihan+satavarma,+että+ihastus+sekä+kuuluu+että+näkyy.+Mutta+ei+se+sitten+nähtävästi+tehnyt+kumpaakaan.+No+näitkös+sä+unikuvia+ihanista+naisista?+😁+Mä+taisin+nähdä+taas+vain+jotain+tylsiä+unia,+kun+en+niitä+edes+muista.+Sä+kyselit+siitä+mun+kaappihommasta+😏+No,+mä+aattelen,+että+se+jos+olisin+nyt+sinkku+muuttaisi+asioita+aikalailla.Mä+olen+varma+siitä,+että+jos+kertoisin+miehelleni,+että+voin+ihastua+myös+naisiin+niin+hän+ei+hyväksyisi+sitä+ollenkaan+eikä+myöskään+tahtoisi+ymmärtää.+Eli+mieheni+on+se,+jolle+en+asiasta+voi+edes+kuvitella+kertovani.+Muuten+mä+en+ajattele,+että+kaapista+tulo+olisi+mahdotonta,+siis+muille+ihmisille.+Eli+jos+olisin+sinkku,+ihastuisin+palavasti+johonkin+super-ihanaan+naiseen+ja+tunne+olisi+molemminpuolinen,+niin+saattaisin+uskaltautua+tulemaan+kaapista.+Mutta+nyt+mennään+siis+näin,+kaapissa+ja+piilossa+😑Luin+tänään+bussissa+istuessani+Metro-lehteä.+Lehdessä+oli+lukijan,+Jaakon+kolumni,+"Kokeile+hymyilyä".Kolumnissaan+Jaakko+kirjoitti+mm.+että+on+asioita+jotka+on+otettava+sellaisina+kuin+ne+ovat+mutta+moniin+asioihin+voimme+kuitenkin+vaikuttaa.+Ehkä+tärkeimpänä+hän+piti+omaa+asennettamme.+Jaakko+kirjoitti+"Joka+aamu+teemme+valinnan,+olemmeko+kiitollisia+siitä+mitä+meillä+on,+vai+ärsyyntyneitä+siitä+mitä+meillä+ei+ole."Mun+mielestä+tuo+oli+hyvin+sanottu.+Siitä+kyllä+tulikin+mieleeni,+että+mä+en+ole+aamuihminen+yhtään.+Tai+olen,+jos+saan+herätä+silloin+kun+itse+haluan+ja+aamu+on+kiireetön.+Mä+en+sovi+yhteen+kiireen+kanssa.+Eilinen+oli+juuri+sellainen+stressaava+kiire+päivä.+Onneksi+niin+kiireisiä+on+kuitenkin+harvakseltaan.+Nyt+meen+hetkeksi+katsomaan+töllöä.+Tiukka+rutistus+ja+unisuukko+poskellesi+💋+Kauniita+unia+❤️+Oot+super+ja+ihana!!+Ps.+Mä+vastailen+sulle+noihin+sun+viimeisimpiin+kysymyksiisi+myöhemmin.+Nyt+on+jo+sormet+puutunut+(ja+muu+kroppa+puutteessa+😁)
  4. Moikka!+Kyllä+mulle+saa+kirjoittaa+suorasanaista+tekstiä.+Se+on+jopa+toivottavaa,+koska+kovin+mutkaista+en+tajua.+Eli+älä+turhaan+sitä+anteeksi+pyytele+😊En+mä+tässä+mitään+irtiottoa+(miehestäni)+ole+nyt+tekemässä.+Saattaahan+tietysti+olla,+että+senkin+aika+jossain+vaiheessa+tulee.+Mä+aattelen+niin,+että+on+helpompi+mennä+kohti+kuin+poispäin.Ehkä+olisi+helpompi+lähteä+poispäin+jos+olisi+kohde+jota+kohti+kulkea+🙄Nyt+jos+lähtisin+kulkemaan,+niin+en+tarkkaan+tietäisi+mihin+suuntaan.+Ja+mä+en+tykkää+olla+eksyksissä.+Tuolla+mies-ihastus+kommentillani+taisin+tarkoittaa+sitä,+että+olisi+ehkä+helpompi+ihastua+mieheen+jos+toivoisi/haluaisi+jossain+vaiheessa+uutta+suhdetta.+Kun+en+edelleenkään+näe+kovin+kirkkaana+tai+selkeänä+sitä+vaihtoehtoa,+että+mulla+olisi+suhde+toisen+naisen+kanssa.+Siis+sellainen+ihan+oikea+suhde.+Musta+tuntuu+tällä+hetkellä+siltä,+että+todennäköisesti+jumitan+tässä+tilanteessani+vielä+hyvin+pitkään.+Aattelen,+että+ero+olisi+todennäköinen+vain+siinä+tapauksessa+jos+ihastun+johonkin+tyyppiin+todella+kovin+ja+tunne+on+molemminpuolinen+ja+vahva.+Niin+ja+jos+ihastukseni+kohde+olisi+mies.+Naisen+kohdalla+kun+pitäisi+sitten+eron+lisäksi+tulla+myös+kaapista+🙄Mä+olen+rajusti+tunneihminen.+Nauran+ja+itken+aika+helposti.+Kiivaastun+usein+nopeasti+(erityisesti+liikenteessä)+jos+aihetta+on.+Mun+mielentilat+vaihtelee+myös+joskus+aika+paljon+ja+nopeastikin.+Ihastus+saa+mun+pään+sekoamaan.+Samoin+viha+ja+raivo+mutta+onneksi+harvemmin.+Järki+pitää+tietenkin+olla+mukana.+Jotain+pienempiä+päätöksiä+mä+saatan+tehdä+nopeastikin+mutta+isompia+päätöksiä+mietin+pitkään.+Parisuhteeseen+ja+jälkikasvuun+liittyvät+asiat+on+mulle+sellaisia,+joissa+en+hätiköi.+Uskon+täysin+siihen,+että+hyvä+energia+saa+ihmisen+voimaan+hyvin+ja+huono+energia+sairastuttaa+(toki+sairastumiseen+vaikuttaa+muutkin+asiat,+kuten+geenit+ja+elintavat).+Jos+tunteet+kerran+on+energiaa,+niin+silloin+kannattaisi+pyrkiä+tuntemaan+hyviä+tunteita.+Pitkään+jatkuva+kulmien+kurtistus+ja+suun+mutruilu+tuo+ryppyjen+lisäksi+uskakseni+myös+muuta+negaa+elämään.+Mä+oon+aina+ollut+herkkä+reagoimaan+asioihin+myös+fyysisesti.+Esim.+jos+mua+jännittää+kovasti+niin+mahahan+siinä+menee+sekaisin.+Sydän+alkaa+takoa+myös+herkästi,+eikä+ainoastaan+Ihastustunteista+😉Viime+vuosien+aikana+mulla+on+tullut+kaikenlaista+outoakin+oiretta+sinne+tänne.+Kipuja,+kolotuksia+ja+jumeja.+Osa+on+varmasti+iän+tuomaa+(jota+ei+kuitenkaan+ole+kuin+vasta+40+kolme,+sanottakoon+se+nyt+tässä,+että+loppuu+se+mummottelu,+jos+loppuu+😉).+Mulla+ei+muuten+ollut+oikeastaan+minkäänlaista+kriisiä+täyttäessäni+40+toisin+kuin+silloin+kun+täytin+30+😀+No+niin.+Siis+mietin+kuinka+iso+osa+niistä+oireista+mahdollisesti+johtuu+siitä+huonosta+energiasta.+Ken+tietää+(se+mulle+kertokoon).+Olikohan+tässä+tarpeeksi+tekstiä+tälle+päivälle.+Huomenna+on+niin+kiirepäivä,+että+tuskin+ehdin+paljoakaan+palstailemaan+🙄+Juoksua+paikasta+toiseen+tiukalla+aikataululla,+siitä+on+mun+huominen+päiväni+tehty.+Tykkään+Susta+muruseni+♥+Voi+hyvin+(ja+ole+rohkea+😁😏)+Suukkoja+iltaasi+😘💕😘💕😘💕Ps.+Mä+heräsin+aamulla+siihen,+että+joku+kosketti+hellästi+mun+kättä.+Oli+vielä+pimeää+ja+kännyn+valossa+kun+sitten+katselin+niin+eipä+näkynyt+"syyllistä"+PPS.+Mä+deletoin+tästä+kirjoituksestani+kokonaisen+ja+pitkähkön+kappaleen.+Aattelin,+että+saattaisit+ymmärtää+sen+kirjoituksen+väärin.+Muutenkin+menin+siinä+ehkä+liikaa+oman+elämäni+yksityiskohtiin.