Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi+vielä!+
Se+mitä+halusin+sulle+sanoa+on,+että+ole+rohkea+(rokan+syöjä+😁)+ota+se+askel+(tai+vaikka+hyppy+😊)+ihastuksesi+suuntaan.+Aina+on+näet+olemassa+"vaara"+ettei+toinen+uskalla+sitä+ensimmäistä+askelta+ottaa+vaikka+tunne+olisikin+molemminpuolinen.+Niinkuin+olen+kertonut+jo+aiemmin,+niin+mä+olen+paljastanut+vain+kerran+tunteeni+naiselle.+"Askeleen+otto"+oli+siinä+mielessä+helppo,+että+tiesin+jo+kertoessani,+etteivät+tunteet+kohtaa,+eivätkä+koskaan+tule+kohtaamaan.+Halusin+kuitenkin+hänelle+tunteistani+kertoa,+koska+kyseessä+oli+ihminen,+jolle+olen+kertonut+kaiken+muunkin+hyvin+rehellisesti.+Eikä+kukaan+muu+live-elämässä+tiedä+näistä+mun+naisihastuksistani.
Sä+olet+kuitenkin+sinkku+ja+höpsähtäneen+rakastunut+😄+Rohkeasti+nyt+vain+muruseni+♥+
Mä+muistelen,+että+sä+jossain+kohtaa+täällä+palstalla+pohdit,+että+voiko+kukaan+(enää)+suhun+ihastua+tai+rakastua.+Ja+sitten+luetteloit+jotain+hassuja+syitä+miksei+muka
voisi++😉+Tahdonkin+nyt+tässä+sanoa+sulle+(kaiken+kansan+kuullen),+että+KYLLÄ+voi+ja+varmasti+ihastuu+ja+rakastuukin.+
Mä+olen+ainakin+saanut+susta+sellaisen+(mieli)kuvan,+että+itse+ainakin+(jos+sinkku+olisin)+niin+todellakin+voisin+tykästyä+suhun+pahemman+kerran.+Ehkä+jopa+silleen,+ettei+sellaista+tunnetta+ole+aiemmin+mun+elämässä+näkynyt+😁+
Siksi+en+epäile+hetkeäkään+sitä,+etteikö+tunne+sun+ja+Ihanan+Naisen+kanssa+voisi+olla+molemminpuolinen.+Mutta+se+ei+selviä+ellei+sitä+askelta+ota+😉
Jos+Ihana+Naisesi+on+nuo+mysteeriviestit+kirjoittanut+niin+hyvä+niin.+Mikäli+ne+on+joku+muu+tyyppi+kirjoittanut,+niin+ehkäpä+siksi,+että+hänkin+haluaa+sua+"potkia"+eteenpäin+ihastushommissasi+😊
Hyvää+yötä+ihana+kirjoituskamuni+❤️
27.10.2017 22:32
Iltaa+💕
Lienetkö+saanut+Ihanalta+Naiselta+postia+ihastusketjuusi+😄
Kehoittaisin+sua+olemaan+nyt+joka+tapauksessa+rohkea+ja+törkkäämään+sen+kuivaharjoitellun+lahjan+Ihanan+Naisesi+syliin.+Muruseni,+mitä+pikemmin+sen+parempi+😉+Voit+luottaa+siihen,+että+olen+"hengessä"+mukana+ja+tuen+sua+parhaani+mukaan+(vaikkakin+näin+etänä+ja+virtuaalina)+❤️
Mä+pohdin+tänään+illalla+uudestaan+sitä+lukemaani+artikkelia.+Musta+on+näet+nyt+muutamana+päivänä+tuntunut+aika+elinvoimattomalta.+Siinä+artikkelissa+kun+sanottiin,+että+ne+tunteet+tuovat+sitä+elinvoimaa.+Se+on+varmasti+ihan+totta.+Mun+tunnepuolella+on+tällä+hetkellä+hyvin+viileää.+Epäilen,+että+tunteet+ihastustani+kohtaan+ovat+hiipumassa+kokonaan.+Mä+en+edes+muista,+milloin+on+viimeksi+nähty.+Saattaahan+se+olla,+että+tunne+tulee+vielä+takaisin,+sitten+kun+nähdään.+Kuvaa+katsoessa+jotain+pientä+kuitenkin+tapahtuu.+
En+mä+jaksa+uskoa,+että+mieheni+ja+mun+välillä+enää+roihua+saadaan+aikaiseksi.+Vaikka+joskus+häneen+vielä+olinkin+rakastunut.+Niin+moni+asia+on+meidän+välillä+kuitenkin+muuttunut.+En+kuitenkaan+välitä+availla+asioita+enempää+täällä+palstoilla.+
Helpompaa+ehkä+olisi+jos+ihastuisin/rakastuisin+johonkin+mieheen.+Niin+ei+vain+ole+käynyt+enää+sen+jälkeen,+kun+mieheeni+ihastuin.+Hän+on+siis+viimeisin+mies+ihastukseni+🙄
Joskus+mä+ajattelen,+että+oliko+ne+tämän+elämän+rakkaudet+tässä.+
Luultavasti+oli.+Ajatus+on+masentava.+
Kuten+varmaan+huomasit,+mun+fiilis+on+tällä+hetkellä+aika+apea.+Huomenna+voi+olla+toisin+tai+sitten+ei.+Siihen+mun+jännittävään+tapahtumaan+on+enää+pari+päivää.+Ajatukset+alkavat+pyöriä+sen+ympärillä+😑
Taidan+koittaa+koisaa+ajoissa+tänään.+
Iltahaleja+ja+hyvän+yön+pusuja+😘
27.10.2017 20:50
Muruuuuuuuuuuu!
Sä+et+oo+vastannut+mun+lahjakysymykseen+😉
(Etkä+tangoon+😁😁)+
😘💕😘💕😘💕😘💕
27.10.2017 10:31
"Maalauksia"+
Hetken+hengitin
Ilmaa+kylmää
Tunteeni+koitin
Sisälle+jättää
Rintaani+puristi
Ulos+se+pyrki
Sydämen+lävisti
Päästi+mut+irti
27.10.2017 09:43
Huomenta+❤️
Toivottavasti+sulta+ei+sentään+taju+lähteny+🙄+Oisihan+se+kiva+lähteä+ihastuksen+kanssa+Ibizalle+tai+edes+pizzalle.
Aamupusuja+ja+hellä+halaus+😘
27.10.2017 09:41
Jassoo,+Ihana+Nainen+näköjään+sai+osansa+mutta+eipä+näy+mulle+täällä+hyvän+yön+toivotuksia+eikä+haleja+tai+😘+No+en+vonkaa,+kun+lupasin+etten+😁+Öitä+muruseni+❤️+
Terv.+Sun+mummosesi
26.10.2017 22:25
😂😁
26.10.2017 21:03
Joo,+täällä+ollaan+Ibizalla+ja+on+ihan+hot+hottia,+kaikinpuolin+🔥🔥+
Mä+en+ois+kyllä+arvannut,+että+sä+tahtosit,+että+mä+häipyisin+ja+vielä+äkkilähdöllä+🙄+Ei+sun+nyt+ihan+tolleen+tarttis+suuttua+vaikken+eilen+illalla+kirjotellutkaan+🤔🙄
Ja+mä+kun+justiin+sulle+muru+❤️+tohon+ylemmäs+rustasin.
Suukkoja+😘+😘+😘+😘
26.10.2017 21:01
Moikka+muru+❤️
Tuliko+hyvä+päivä?+Mulla+oli+aika+normi.+Mä+olin+eilen+illalla+niin+väsynyt,+etten+jaksanu+kirjotella.+Ensin+oli+työt+sitten+harrasteet+ja+kotiuduin+myöhään.+Eli+juu+olin+mä+töissä+eilen,+kuten+tänäänkin+ja+melkein+joka+arkipäivä.+Onhan+meillä+töissä+naisia+(naisvaltanen)+mutten+mä+niitä+kattele+😄+Ainoastaan+ihastustani+kattelisin+mutta+ei+oo+edelleenkään+näkyny.+Kai+mun+tarttee+kohta+käydä+ettimässä.+Tai+kävisin+jos+uskaltaisin+mutta+oon+mamo.+Mä+tykkäisin+kans+tehdä+töitä+kotona+mutta+meillä+ei+oo+etätyömahdollisuutta.+Tänään+oli+esim.+just+sellanen+päivä,+ettei+olis+tehnyt+mieli+lähteä+ollenkaan+liikenteeseen.+
Lueskelin+hetki+sitten+Voi+hyvin+-lehteä.+Siinä+oli+yksi+mielenkiintoinen+artikkeli+tunneriippuvuudesta.+Siinä+sanottiin+mm.+että+tunteet+ovat+energiaa+ja+ne+pitävät+ihmisen+elinvoimaisena+ja+tuoreena.+Eli+mä+olen+sitten+varmaankin+aivan+superfresh-tyyppi+😉+
Artikkelissa+oli+myös+ohjeita+siihen,+kuinka+tunneriippuvuudesta+voisi+päästä+eroon.+Siinä+ehdotettiin+kirjeen+kirjoittamista+ihmiselle,+joka+tunteita+aiheuttaa+ja+vertaistuen+hakemista.+Tunteiden+kanssa+voisi+myös+tanssia+tai+maalata+ne+paperille.+Mietinkin,+että+mitäs+tanssia+sitä+nyt+sitten+tunteiden+kanssa+tanssis.+Ehkä+tango+olis+sopiva?+Tangosta+kyllä+sanotaan,+että+"It+takes+two+to+tango".+Eli+siihen+tarvitaan+kai+kamu+(?)+Koittaisitsä+mun+kanssa+Höpsööntynyt,+sulla+kun+on+kans+niitä+tunteita?+😁+Mä+en+kyllä+edes+osaa+tangota.+
Maalaamista+voisin+kyllä+testata.+Oon+niin+surkea+piirustushommissa(kin),+että+tulis+varmaan+mielenkiintoinen+(taide)teos+😏
No+joo.+Joka+tapauksessa+oli+siis+mielenkiintoinen+artikkeli.+Suosittelen+lukemaan+😊++6/2017
Ootko+sä+jo+päättänyt,+koska+käyt+sen+lahjasi+luovuttamassa?+Miten+meinasit+sen+antaa?+Siis+suoraan+käteen+vai+muulla+tavoin+(mutkan+kautta)?+
Iltarutistus+ja+kasa+(rästit+mukana)+unisuukkoja+😘+❤️+😘+❤️+😘❤️++😘
26.10.2017 20:09
Moikka+vaan+Mörrimöykkyni+❤️
Mä+ehdin+lukea+sen+sun+edellisen+viestin+mutten+ehtinyt+vastata.
Ja+aamusuukot+vastaanotin+jo+aikaseen+😊
Ei+täällä+kehtaa+työaikana+kirjotella,+kun+saa+heti+kiukkuista+viestiä+😏
Palailen+illalla.+Pusuja+😘😘+ja+rutistus
25.10.2017 13:09
😁+No+tervepä+terve.+Olikin+jo+vähän+ikävä+Sua+😉+Hyviä+öitä+ja+kauniita+unia+😘
24.10.2017 20:24
Moikka!
Tänään+on+ohjelmaa+riittänyt.+Vasta+hetki+sitten+kotiuduin.+
En+oo+maistanut+Hesen+tortilloja+vaikka+toisinaan+tulee+siellä+syötyäkin+(hampurilaisia+tai+salaatteja).+Kyllä+ne+tortillat+meillä+kotona+menee.
Mulla+on+ollut+jotenkin+puhti+pois+olo.+Toivottavasti+ei+ole+uutta+flunssaa+pukkaamassa.+Justhan+tässä+edellisestä+selvittiin+🙄
Mä+oon+kans+ostellut+aika+paljon+käytettyä+mm.+kirppiksiltä.+Eniten+oon+ostellut+lasten+vaatteita,+varsinkin+vauva-aikaan.+Siinä+vaiheessa+kun+lapset+tuppaa+kasvamaan+niin+kovaa+kyytiä,+että+koko+ajan+pitää+ostaa+isompaa+vaatetta.
Ihmeellisiä+viestejä+oli+taas+tullut+tähän+ketjuun.+Ihan+kiva+tietysti,+että+muutkin+kirjoittelee+mutta+ehkä+tyyli+voisi+olla+hieman+selkeämpi+😀
Vaikka+ihan+hupaisia+nuo+kuva-arvoitukset+tietty+on+😏
Toivottavasti+saat+yöllä+hyvät+unet+eikä+Ihana+Nainen+pyöri+mielessäsi+liikaa+😉+
Mulla+ei+ole+nyt+ihastukset+pyöriny.+Ei+olla+edelleenkään+törmäilty+😑
Iltahali+ja+unisuukkoja+😘+😘+kultamuruseni+❤️
24.10.2017 19:58
☂️+❓
24.10.2017 16:01
🤔+👁️+🌃
😘+💕❤️
24.10.2017 11:10
🔞🔥🌊🔥😵+☣️☢️➰
Taidan+minäkin+aloittaa+ja+pysyä+näissä+kuvallisissa.+Täppäsin+vielä+itelleni+tonne+alaspäin+👎+vahingossa+😁
😏
24.10.2017 10:42
Jaha+tämmöst+keskustelua+😂+No+niinhän+sitä+sanotaan,+että+"yksi+kuva+kertoo+enemmän+kuin+tuhat+sanaa"+😂
24.10.2017 09:24
Ei+suurempaa.+Väsymystä+ja+stressiä.+Niihin+liittyen+sitten+fyysistäkin+oiretta+eli+kipua+siellä+täällä.+Nyt+on+mulla+sellanen+päivä+tai+oikeestaan+ilta,+ettei+voisi+ihastukset+vähempää+kiinnostaa.+Eikä+kiinnosta+mikään+muukaan.+Tarttee+varmaan+koittaa+ajoissa+unille.+Vaik+ei+kiinnosta+sekään.
Eli+vali+vali+🤐
Öitää
23.10.2017 19:42
😣+Nyt+on+niin+sanotusti+hermo+pinnassa+😣
23.10.2017 18:17
😂😁+Kellehän+tää+sitten+oli.+No+ehkä+joku+tunnistaa.
23.10.2017 13:42
Päivää!+
Mulla+oli+vähän+huonot+unet.+Kun+sä+silleen+mua+iltasella+mummottelit+😁+Paikat+mulla+rutisee+joskus+niin+että+hävettää+muttei+onneks+vielä+pahemmin+kitise.+Sitä+kitinää+kyllä+kuuluu+meillä+välillä+muttei+se+ääni+musta+lähde.+Mietinkin,+että+kuinkas+vanhana+sä+mua+oikein+pidät?+😁
Mulla+oli+yleissivistyksessä+taas+iso+aukko+ton+armeijahomman+suhteen.+Oisin+voinut+vaikka+lyödä+vetoa+siitä,+että+armeija+on+ollut+vasta+2000-luvun+alusta+naisille+mahdollista.+Väärin+meni+(googlasin).+En+mä+alle+kolmekymppisenä+ois+niihin+touhuihin+ehkä+ehtinytkään.+Mutta+nyt+kun+tässä+on+jo+ehtinyt+rauhoittua+niin+ois+eri+homma.+
Ei+tolla+mun+linkin+emojilla+mitään+sen+ihmeempää+merkitystä+ollut.+Kunhan+laitoin,+kun+herjas+ettei+voi+laittaa+pelkkää+linkkiä.+
Päivähaleja+😘
23.10.2017 13:40
267 / 278