Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moi!+Hieno+juttu,+että+lahja+on+hommattu+😄+Seuraavaksi+keräät+sitten+rohkeutta+ja+käyt+livauttamassa+sen+Ihanan+Naisen+syliin.+Ei+se+mun+moka+suuren+suuri+ollut.+Voin+mä+sen+verran+paljastaa,+että+se+moka+liittyi+näihin+mun+ihastuksiini.+Ja+kyllä,+mä+ihastun+helposti+jos+tyyppi+on+oikee+😄Mua+harmittaa,+kun+en+edelleenkään+muista+sitä+mun+viime+öistä+untani.+Jotain+erityistä+siinä+oli,+koska+sitä+yöllä+mietin.+Mä+oon+nähtävästi+nukahtanut+kesken+mietinnön.+Nyt+mä+haluaisin+täksi+yöksi+sellasen+raisumman+puoleisen+pussailu-hiplailu-unen.Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+muruseni+♥+Unipusuja+😘Tässä+sulle+vielä+unilaulu+😊https://m.youtube.com/watch?v=8scHKFwr0og
  2. Päiväsuukkoja+😘En+mä+nukkunut+ollenkaan+hyvin.+Näin+jotain+omituista+untakin,+jota+hetken+aikaa+yöllä+hereillä+ollessani+mietiskelin.+Mutta+en+mä+enää+muista,+mitä+mä+näin+tai+ketä+siinä+oli.+Ei+se+mikään+seksiuni+ollut+kuitenkaan+vaan+joku+sellainen+vakavasävyinen+juttu.+Niin,+mä+tarkoitin+tuolla+ettei+ikä+ja+jutut+kohtaa+hommalla+lähinnä+sitä,+kun+en+osaa+olla+kovinkaan+usein+jutuissani+silleen+vakava.+Siis+livenäkin+heitän+usein+leikiksi,+joskus+työpaikallakin.+Onneksi+mulla+on+ymmärtäväiset+työkaverit.+Ja+jotkut+jopa+lähtevät+leikkiin+mukaan+😊Osaan+mä+vakaviakin+puhua+ja+oon+joskus+myös+naama+peruslukemilla+mutta+useimmiten+en.+Onneksi+sellaisia+todella+vakavia+ja+surullisia+hetkiä+on+ollut+suhteellisen+harvoin.+Niitä+tulee+kuitenkin+varmaan+eteen+lisääntyvissä+määrin+iän+myötä+🙄+Mulla+tuli+nyt+myös+mieleen,+ettei+mun+naamakaan+kyllä+kohtaa+noiden+hommien+kanssa.+Tosin,+en+tiedä+kumman,+juttujen+vai+iän+kanssa+se+on+enemmän+eri+paria.+Mä+oon+kans+miettinyt+tuota,+että+kuinka+suhde+toisen+naisen+kanssa+mahdollisesti+eroaisi+suhteesta+miehen+kanssa.+Aattelen,+että+jotkin+asiat+saattaisivat+olla+helpompia+ja+jotkut+taas+vaikeampia.+Joka+tapauksessa+eroja+varmasti+olisi.+Mutten+tiedä+millaisia,+kun+en+ole+testannut+😀+Niin+ja+mulla+on+montakin+sellaista+juttua,+joita+en+kehtaisi+kertoa+enkä+kerro+😉Mulla+on+tälle+illalle+vaihteeksi+sellasta+mukavaa+ohjelmaa,+joten+lähden+nyt+niiden+hommien+pariin+😄Mukavaa+päivän+jatkoa+muruseni++😘
  3. Moikka!+Oman+aamuisen+näkyni+perusteella+mä+todellakin+luulen+kans,+että+Ihana+Nainen+on+ollut+aamulla+aika+pinkki.+Ja+tiedätkö,+mä+en+yhtään+ihmettele+sitä,+että+siinä+kohtaa,+kun+Ihanan+Naisen+työhuone+häämötti,+niin+sulla+meni+kani+pöksyyn.+Siis+mä+tiedän,+että+just+niin+siinä+käy.+Mä+en+oikeastaan+uskalla+mennä+enää+siihen+kerrokseenkaan+missä+ihastukseni+istuu.+Mulla+on+hyvin+muistissa+se,+kun+viimeksi+nähtiin+lähietäisyydeltä.+Silloin+mä+jostain+syystä+pysyin+lähes+coolina+ja+sain+moikattuakin.Mä+en+oo+montaa+kertaa+päässyt+pitkäksi+aikaa+lähietäisyydelle.+Siis+niin,+että+olisin+saanut+ihastustani+ajan+kanssa+tuijotella.+No,+olen+mäkin+silti+ehtinyt+laittaa+muutamia+asioita+merkille.+Muun+muassa+sen,+että+hänellä+on+kauniit+silmät+ja+ihana,+sellainen+ujohko+hymy.+Hän+myös+hymyilee+paljon.+Oikeastaan+aina+kun+näemme+😊+Me+ollaan+juteltu+pääasiassa+vain+työjuttuja.+Mutta+oon+ajatellut,+että+(kohtuu)+huumorintajuinen+hän+ainakin+on.+Ja+siitä+mä+tykkään.+No+huh,+ei+ehkä+kannata+enempää+kerralla+miettiä,+muuten+saattaa+taas+iskeä+tunnetta+päälle+😏+Helposti+jää+mullakin+määrätyt+asiat+pyörimään+😁Mä+käytän+tosi+harvoin+hajuvesiä.+Eikä+mulla+tällä+hetkellä+ole+yhden+ainokaista+puteliakaan.+Joskus+muinoin+mulla+oli+jokin+lemppari+hajuvesikin+mutten+mä+enää+muista+sen+nimeä.+Mä+en+tykkää+kuitenkaan+liian+voimakkaista+tuoksuista.+Siis+tuoksua+saa+muttei+liikaa.+Vaniljan+tuoksu+on+yks+mun+lemppari+ja+terva.+Tervantuoksua+mä+laitan+aina+saunassa+löylyveteen+(hajuvetenä+se+olisi+ehkä+vähän+outo+juttu).+Mua+väsyttää+kauheesti.+Just+nyt+olis+ihanaa+olla+jonkun+kainalossa+🙄+ja+sammua+siihen.+Iltahaleja+😘
  4. Teini-iän+alussa+mun+suurin+rakkaus+oli+Dingon+Neumann+😁+ja+hetkeä+myöhemmin+Tom+Cruise.+Teini-iän+loppupuolella+ihastuin+pääsääntöisesti+pitkähiuksisiin+miehiin+ja+ihastelin+mm.+Skid+Rown+Sebastian+Bachia,+Gunnareiden+Axl+Rosea+ja+tietenkin+Bon+Jovin+Jonia+😊Tätä+nykyä+ihasteluni+on+kääntynyt+ehkä+enemmän+naisiin.+Saara+Aalto+on+mun+mielestä+mukava+"pakkaus"+😄+Kaunis,+rohkea,+positiivinen+ja+äärettömän+lahjakas.+Saaraan+tykästyin+jo+vuosia+sitten.+Oikeastaan+jo+silloin,+kun+näin+Saaran+ekan+kerran+telkkarissa+Suomen+Talent+kisassa.+Toinen+mun(kin)+ehdoton+lemppari+on+Jenni+Vartiainen.+Ja+"syyt"+tyttömäinenpoikatyttö+jo+hyvin+kertoikin+😊+Katri+Helenaa+olen+myös+jo+kauan+ihastellut.+Hänellä+on+kaunis+ääni,+ihana+hymy+ja+kivasti+pilkettä+silmäkulmissa+😍+Miehistä+kolahtaa+mm.+Pekka+Rinne.+Hän+on+lajissaan+lahjakas,+kasvoiltaan+söpö+ja+vartaloltaan+raamikas+😄Siinäpä+niitä.
  5. Moikka+Kultahöpsöliinini+❤️Pitkät+(ja+lyhyetkin)+kävelyreissut+on+kivoja.+Varsinkin+silloin,+jos+seurana+on+joku+mukava+tyyppi.+Mulla+on+kaksi+vakkari-kävelykamua.+Mukavia+molemmat.+Siksi+mun+mieli+onkin+osin+matalalla,+kun+oon+vielä+sen+verran+puolikuntoinen,+ettei+kävelemäänkään+jaksa.+No+ehkä+huomenna+😊Silmäpeli,+paras+peli+😀Mutta+eipä+tartte+ainakaan+mun+ihastukseni+kanssa+pelailla,+kun+on+kerroksia+ja+seiniä+koko+ajan+välissä.+Mietinkin+juuri,+että+pystynkö+enää+koskaan+katsomaan+häntä+silmiin.+Varmasti+joku+päivä+joudutaan+vielä+lähempiin+tekemisiin.+Siis+työasioissa+tietty+😄+Mä+oon+miettinyt+myös+sitä,+että+onko+nämä+mun+ihastukset+vain+sellaisia+"kiva+olla+ihastunut"+-juttuja+(vaikka+ne+tunteet+välillä+myös+ahdistaa).+Siis+jos+joskus+kävisi+niin,+että+tunteet+kohtaisivat,+niin+mitä+sitten.+Etsiikö+mun+"tutka"+alitajuisesti+vain+sellaisia+mahdottomia+ihastuksen+kohteita+(heteroita,+toisiin+rakastuneita).+Siis+ettei+vahingossakaan+tunteet+kohtaa+😏Meillä+on+niin+erilaiset+tilanteet+sun+kanssa+Höpsööntynyt.+Kun+sulla+on+kuitenkin+vapaus+olla+ja+mennä.+Mulla+ei+😀+Ehkä+sun+siis+pitäisi+jossain+vaiheessa+"repäistä"+sen+sun+Ihanan+Naisesi+suhteen.+Tai+ainakin+sujauttaa+se+lahja+hollille+😉Niin,+näistä+viestin+kahden+kirjoittajista...Mua+lähinnä+harmittaa+ja+ihmetyttää,+kun+jutut+aina+tyssää.+Tietysti+mulla+nyt+tyssää+yleensäkin+kaikki+😆+Mutta+kun+välillä+olis+kiva+jatkaa+juttua+pitempäänkin.+Ehkäpä+nimimerkki+Lumikkkki+tunsi+yön+hiljaisina+hetkinä+tarvetta+purkaa+tuntojaan,+eikä+sitten+tahdo+asiaa+sen+enempiä+täällä+palstoilla+availla+tai+asiasta+keskustella.+Mua+vaan+jäi+vähän+kiehtomaan+ja+olisin+toivonut+viestille+jatkoa.+Mulla+ei+ole+mitään+havaintoa+siitä,+mitä+tuon+miespuolisen+kamusi+tai+vaimonsa+kannattaisi+tehdä.+Enkä+osaa+sulle+kysymyksiäkään+vihjata.+Kuten+tiedät,+mä+olen+aivan+onneton+noissa+parisuhde-,+ihastus-+ja+rakkausjutuissa+😁+Eli+parempi,+etten+edes+yritä+neuvoa.+Ps.+Tulehan+sinäkin+tuonne+uuteen+ketjuun.+Uusi+ketju+-+uudet+kujeet+😁😁Iltahali+ja+pusuja+sata,+kymmenen+pusun+ryhmissä+😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
  6. Iltaa!+Mä+nyt+vastailen+noihin+sun+kysymyksiisi+vaikken+hirveästi+tykkää+täällä+palstoilla+itsestäni+kertoilla+😏+ja+tuskin+ketään+myöskään+kovin+kiinnostaa+😁1.+Juotko+päivittäin+kahvia?Kyllä+pl.+ne+päivät+jolloin+olen+tosi+kipeä.+Aamukahvi+on+se+tärkein.+2.+Lempivuodenaikasi?+Kaikissa+on+hyvät+ja+huonot+puolensa.+Mutta+jos+on+pakko+valita+niin+kesä.+3.+Jos+sinun+olisi+pakko+ottaa+kotiisi+lemmikkieläin,+minkä+eläimen+ottaisit?+Kilpparin+varmaankin.+4.+Minkä+värisiä+vaatteita+vaatekaapistasi+löytyy+eniten+(sukkia,+sukkahousuja+ja+alusvaatteita+ei+lasketa)?+Sinisiä.5.+Oletko+käynyt+kaikissa+näissä+paikoissa:+Helsingissä,+Tallinnassa,+Tukholmassa,+Pietarissa,+Turussa,+Tampereella+ja+Suomen+Lapissa?+Jos+et+ole,+niin+mikä+paikka+on+jäänyt+käymättä?Pietari+on+käymättä.6.+Sacherkakku+vai+mansikkakakku?Mansikka.+7.+Oletko+koskaan+osallistunut+mielenosoitukseen?+Olen.+8.+Osaatko+perata+kaloja?+Joten+kuten.+9.+Osaatko+porata+sähkö-/akkuporakoneella?+Osaan.+10.+Jos+sinulla+olisi+vain+vähän+elinaikaa+ja+saisit+tehdä+vain+yhden+matkan+mihin+tahansa+maapallolla+ilmaiseksi,+minne+haluaisit+mennä?Vaikea+kysymys.+Haluaisin+varmaankin+johonkin+nättiin+ja+vähintään+suht+rauhalliseen+paikkaan.+Piti+hieman+googlailla+😉+Bryce+Canyon+vaikutti+ainakin+sellaiselta+mistä+varmasti+tykkäisin.+Eli+valitsen+sitten+sen.+11.+Tiedätkö+mikä+on+bujo+(älä+googlaa)?+En+tiedä.+Pujon+ja+budon+tiedän+😀12.+Oletko+koskaan+tehnyt+vapaaehtoistyötä,+joka+ei+suoraan+hyödytä+oman+perheesi+jäseniä+vaan+ns.+tuntemattomia+ihmisiä?En+ole+mutta+kiinnostaisi+kyllä.+13.+Osaatko+tanssia+tangoa?En+osaa.+14.+Monet+korkokengät+omistat?Yhdet+matalakorkoiset+👍15.+Koska+viimeksi+olet+käyttänyt+huulipunaa?+En+muista+tarkemmin+mutta+vuosia+sitten.+Huulirasvaa+käytän+useammin+😊16.+Minkä+kirjan+luit+viimeksi?Mulla+on+tällä+hetkellä+parikin+kirjaa+kesken.+Viimeisin+loppuun+asti+luettu+on+varmaankin+jokin+Eppu+Nuotion+teos.+17.+Katsotko+telkkaria?+Jos+katsot,+niin+mitä+ohjelmaa+katsot+eniten?Katson+jonkin+verran.+Nykyään+lähinnä+musaohjelmia+mm.+Vain+elämää+(varsinkin+nyt+kun+siinä+on+Jenni+😀)+18.+Käytätkö+toisten+aiemmin+käyttämiä+vaatteita+ja+tavaroita?Käytän.+19.+Jos+saisit+viettää+jonkun+julkisuuden+henkilön+kanssa+24h,+kenet+valitsisit?+Tosta+edellisestä+jäi+mieleen+Jenni+eli+vastaan+Jennin+😀+Todennäköisesti+valitsisin+kuitenkin+toisin+jos+miettisin+pitempään+😊20.+Mihin+näistä+lähtisit+ilmaisen+lipun+saatuasi:+Pop-konsertti+stadionilla,+ooppera+tai+metallimusiikin+konsertti+Tuska-festivaalilla?Pop-konsertti+stadionilla.+Tässähän+vierähti+aika+mukavasti.+Nyt+pitää+alkaa+vähitellen+valmistautua+unten+maille.+Hyvää+yötä+ja+unipusuja+sulle+muruseni+😘