Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moikka+ihana+Höpsöliinini+❤️Olo+on+jo+parempi.+Oon+saanut+ihan+hyvin+levättyä.+Olipas+salaperäinen+kirjoitus+ja+mystinen+nainen+(tai+naiseen+nimimerkki+Lumikkkki+ainakin+viittasi).+Toivottavasti+kirjoittelu+ei+jäänyt+tuohon+viestiin.+Välillä+harmittaa,+kun+tänne+ilmaantuu+näitä+viestin+parin+vierailijoita+ja+sitten+homma+jää+siihen.+Kun+vois+sitä+tarinaa+pitempäänkin+jatkaa+😉+Mä+todella+toivon+Höpsööntynyt,+että+sun+ja+Ihanan+Naisen+tunteet+kohtaisivat.+Ja+että+pääsisit+toteuttamaan+ja+tekemään+niitä+kaikkia+ihania+juttuja,+mitä+olet+suunnitellut+😍+Kirjoittelen+lisää+illemmalla.
  2. Moikka+muruseni+❤️Juu+juu,+kyllä+mä+ymmärrän+sen,+että+purkamaan+pitää+päästä+😀+Mun+pitäis+kans+päästä.+Montaakin+eri+asiaa.+Mä+näin+tänään+ihan+vilaukselta+ihastukseni.+Kaukaa+ohitin.+Ehkä+se+sun+unesi+meni+niin+eroottiseksi+ja+lähti+ns.+lapasesta,+että+sulla+meni+siinä+unessakin+taju.+Ja+sen+takia+et+muista+unesi+loppuosaa.Mulla+on+ollu+nyt+aika+tylsät+unet.+Oikeastaan+mä+en+oo+paljon+unia+nähnytkään,+kun+en+oo+paljon+nukkunutkaan.+Mä+oon+niin+kovasti+odottanut+jatko-osaa+sille+pussailu+unelleni.+Se+oli+näet+aika+ihanaa+😅Olis+kyllä+kätevää+jos+se+menis+niin,+että+ihastuisi+vain+niihin,+joihin+on+järkevää+ihastua.+Mun+tapauksessa+se+tosin+tarkoittaisi+sitten+sitä+etten+ihastuisi+keneenkään+🙄Kun+mä+muistelen+sitä+mun+ainokaista+suudelmaa+naisen+kanssa,+niin+oon+kyllä+lähes+varma+siitä,+että+voisin+sen+homman+toistaa.+Ja+uskoisin,+että+myös+tykkäisin+siitä.+Ehkä+liikaakin.+Niin,+etten+enää+miehiä+muistaiskaan.+Mä+oon+miettinyt,+että+mikä+se+juttu+vois+olla+mitä+oot+ollut+aikeissa+IN:lle+ostaa.+Se+on+siis+jotain+sellaista,+mistä+tunteesi+(ehkä)+paljastuisivat?+Vai+voisiko+sellaisen+lahjan+antaa+ihan+vain+ystävälle?+Mä+en+oo+myöskään+kovin+rohkea.+Nykyään+mä+olen+vielä+paljon+mamompi+kuin+ennen.+Oon+oikeesti+sellanen+vähän+ujo.+Ne+mun+lahjat+ihastukselleni+oli+aika+tylsiä.+Suklaata+😁+ja+sitten+kerran+sellainen+pieni+työväline.+Musta+tuntuu,+että+se+mitä+sä+olet+ajatellut+ostaa+on+paljon+jännempi+juttu+😊+Pitäiskö+sun+nyt+kuitenkin+rohkaistua+ja+laittaa+pakettia+menemään+😉+Nyt+pitää+taas+koittaa+jos+uni+tulis.+Hyvän+yön+HALI+ja+😘
  3. Moi!+Ei+se+tänään+ollut+eikä+ole+nähty.++Eikä+varmaan+huomennakaan+vaik+niin+uumoilin.+Mä+oon+kattonu+kalenteriani+väärin+🙁+Vasta+ens+viikolla+on+se+päivä,+kun+todennäköisesti+törmätään.+Mä+kans+mietin,+että+ehkäpä+ratsastus+ja+pyöräily+on+sulle+vähän+hankalia++harrastuksia.+Tai+ei+ehkä+ihan+optimaalisia.+Niissä+hommissa+kun+on+se+satula.+Siinä+voi+vielä+joku+kerta+käydä+hassusti+O-risteyksessä.+Mulla+nuo+sexi-hommat+purkautuu+jossei+valveilla,+niin+sitten+unissa.+On+kausia,+etten+muistakaan+koko+O-hommaa+ja+sitten+on+toisenlaisia+kausia.+Mutta+joo+aivan+ehdottomasti+mulla+on+sekä+patoutumia+että+kuormittumia.+Mua+inspiroi+enemmän+kirjoitettu+kuin+kuvitettu.+Eli+tosiaan,+en+niin+välitä+housut+pois+-kuvista+😉+vaan+enemmänkin+housut+pois+-jutuista+😆+Mulla+ei+yleensä+pyöri+mielessä+ihastuksen+jokin+kohta+(esim.+ne+rinnat)+vaan+kokonaisuus.+Mun+on+ehkä+parempikin+olla+ajattelematta+liikaa+yksityiskohtia.+Menee+muuten+äkkiä+liian+kiihkeäksi+😁+Kyllä+mä+tiedän+ton+Loves+jutun.+Ja+olen+niitä+rakkausprosentteja+joskus+laskeskellutkin.+Mut+ihan+huuhaata+ne+on+koko+prosentit.+Pakko+olla,+koska+tuli+niin+huonot+prossat+mulle+ja+ihastukselle+😜+Horoskooppijuttujen+mukaan+me+ollaan+ns.+vastakkaisia+merkkejä,+joiden+välillä+on+voimakasta+(seksuaalista)vetovoimaa +😁+mutta+myös+tahtojen+taistoa.+Ei+se+mitään.+Mä+tykkäänkin+haasteista.+Ainakin+jos+haaste+on+ihastukseni+kaltainen+😍Iltahali+ja+sata+suukkoa+😘😘😘Ps.+Totta+hitsissä+laitat+sen+lahjan+😊+Mä+muuten+kans+lähetin+silloin+muinoin+(työpaikka)ihastukselleni+parikin+lahjaa.+Ja+sain+niitä+sitten+myös+häneltä+paluupostissa.+Tunteet+jätin+kertomatta.
  4. Huomenta+päivää+😊+Kiitos+aamusuukoista+ja+-haleista.+Kyllä+ne+kelpaavat+😊Tiedätkö,+mulla+on+jumittamisen+piirimestaruuspokaali+vitriinissä.+Oon+aatellut,+että+mulla+olis+hyvät+saumat+voittaa+isompiakin+kisoja.+Sen+lisäksi,+että+mä+oon+siinä+lajissa+lahjakas,+niin+mä+oon+myös+kova+treenaamaan,+ihan+joka+päivä+ja+välillä+öisinkin.+Ja+arvaas+vaan,+mä+oon+myös+miettinyt+tuota+kirjoittelun+loppumisasiaa.+Olikohan+ihan+tässä+menneellä+viikolla.+Itseasiassa+meinasin+siitä+jutusta+tänne+silloin+kirjoittaakin.+Mutta+se+jäi+tai+unohtu.+Mä+oon+pohtinut+sitä,+että+miten+se+päättyy+ja+miksi+se+päättyy.+"Miten"+on+tietenkin+helpompi.+Aattelin,+että+joko+se+hiipuu+eli+kutakuinkin+niin,+että+kirjoitusten+väli+pitenee+ja+p+i+t+e+n+e+e+kunnes+kirjoittelu+loppuu+kokonaan.+Tai+sitten+se+on+töks+ja+kerrasta+poikki."Miksi"+onkin+sitten+astetta+vaikeampi.+Yksi+yleinen+syy+on+varmasti+se,+että+elämäntilanne/-tilanteet+muuttuvat+niin,+ettei+tarvetta+tai+aikaa+täällä+kirjoitteluun+enää+ole.+Toinen+yleinen+on+varmastikin+se,+että+jostain+syystä+tapahtuu+herneiden+nenään+veto+(siihenhän+voi+olla+sitten+taas+montakin+syytä+😒).+On+kai+niitä+muitakin+vaihtoehtoja.+En+vaan+pohtinut+pitemmälle.+Mä+kirjoittelin+kans+joskus+muinoin+eräällä+toisella+palstalla+useamman+tyypin+kanssa.+Semmosta+kimppakivaa+siis.+Mulla+se+kirjoittelu+sitten+hiipui,+kun+tilanteet+muuttui+ja+tarve+kirjoitteluun+loppui.+Täällä+palstoilla+mä+kans+muinoin+kirjoittelin.+Palstailu+loppui+siihen,+kun+siirryin+kirjoittelemaan+privaatisti.+Mutta+joo.+Kaikkihan+siis+päättyy+aikanaan,+syystä+tai+toisesta.+Niin+tämä+meidänkin+"kirjeenvaihto"+😳Mua+jännittää+tän+päivän+tuleva.+Uskoisin,+että+tästä+päivästä+tulee+ihan+hyvä+päivä.+Ehkä+saan+jopa++päivän+päättyessä+todeta,+että+oli+ihan+huippu+päivä+😊+Mutta+saas+nähdä.+Ei+ne+asiat+aina+aiemminkaan+ole+menneet+niinkuin+oon+ajatellut+tai+kuvitellut+😁Suukkoja+😘+😘+😘
  5. Moi!+Nyt+on+ollu+sellanen+päivä,+että+on+ahdistanut,+itkettänyt+ja+risonut+(teki+tässä+kohtaa+mieli+käyttää+rumempaakin+sanaa+mut+lievensin).+Mulla+oli+jo+yöllä+hankalaa+tunteideni+kanssa+ja+aamulla+herätessä+aika+masis+olo.+Tänään+mä+myös+tajusin,+etten+mä+ole+päässyt+aivan+täysin+yli/irti+edellisestäkään.+Siis+ihastuksestani.+Enkä+jaksa+ymmärtää,+että+mikä+hemmetti+siinä+on.+Tiiätkö,+kun+haluat+toiselle+hyvää+ja+kaunista+ja+sua+sattuu+se+ittees+sitten+silti.+Eli+sepä+se,+juuri+se+ristiriita.+Mä+en+vaan+näyttänyt+olevan+vielä+valmis+siihen,+että+"faktaa"+isketään+reippaasti+naamalle.+En+availe+asiaa+sen+enempää,+määrätyistä+syistä+😏Joka+tapauksessa+nyt+toivoisin,+että+ois+jo+huominen.+Ja+että+sillon+ois+parempi+olo.+Vaikka+oli+tänäänkin+iltapäivä+jo+parempi+kuin+aamupäivä.+Itse+asiassa+mulla+on+huomenna+sellasta+jännää+ohjelmaa,+muttei+siitäkään+sen+enempiä.+Luulen+kuitenkin,+että+olo+on+ehkä+jopa+rutkasti+parempi+päivän+päätteeksi+😊Kiitos+sulle+muruseni+kauniista+ajatuksista+ja+sanoista+❤️+Sä+se+suloinen+ja+ihana+olet!+Olis+kyllä+ollu+kiva+jos+olis+vieressä+tänään+joku+lohduttaja+ollu.+Jos+mä+oisin+ollu+siellä+sun+tykönä,+niin+mä+olisin+varmaan+vollottanut+sun+sohvallasi+niin,+että+siinä+olisitte+olleet+märkänä+sohva+ja+sinä+(siis+kyyneleistä,+sori+😅)+Teehen+mä+tykkäisin+laittaa+hunajaa+ilman+suosittelujakin.+Mun+mielestä+ne+kuuluu+ehdottomasti+yhteen.+Ja+villasukat+on+parhaat.+Mulla+on+itse+asiassa+nyttenkin+sellaiset+jalassa.+Kiitos+vielä+ja+kauniita+unia,+Ihanan+Naisen+kiihkeitä+kuvia+😊Niin+ja+Iltahaleja+ja+-pusuja+😘
  6. Kiitos+❤️
  7. 🙄+😖+😢
  8. Moi+😊+Näin+tää+mun+porttikielto+toimii+😁Sä+oot+näköjään+ollut+nyt+aivan+Ihanan+Naisen+lumoissa.+Ja+yksityistä+viestiäkin+näytti+palstalle+tulleen+😀Mä+oon+muuten+kans+joskus+muinoin+kirjoittanut+tänne+palstalle+"kirjeen"+silloiselle+työpaikkaihastukselleni.+Löytyy+se+täältä+edelleen,+vaikka+sen+kirjoittamisesta+jo+aikaa+on.+Se+on+vähän+nolo.+Mutta+kyllä+siitä+selvästi+myös+huomaa+kuinka+total+ihastunut+mä+oon+silloin+ollut.+Tai+oikeastaan+mä+olin+aivan+sekaisin.+Kyllä+mä+uskon,+että+hyvät+unet+kaunistaa.+Ja+sitten+taas+toisinpäin,+kyllä+se+valvominen+alkaa+naamassakin+näkyä+🙄En+nyt+lähde+noita+sun+mielikuviasi+(musta)+kommentoimaan.+Mutta+oonhan+mä+jotain+faktaa+täällä+kertonutkin+😉+Eikä+sun+tartte+mun+O-hommista+tai+seksuaalisuuden+hiipumisesta+huolissaan+olla.+Joskus+sitä+kyllä+tulee+mietittyä,+että+onko+musta+niihin+hommiin+(muiden+kanssa)+enää+koskaan.+Kun+viime+kerrasta+on+todellakin+aikaa.+Saattaisi+olla+jo+esileikit+liikaa+tai+sitten+jo+se+suukkokin+😂+😅Mä+luulen,+että+mä+en+ikipäivänä+voisi+livenä+keuhkota+tai+räyhätä+ihastukselleni.+Mulle+tulisi+siitä+varmasti+niin+hirveän+huono+olo.+Mä+haluaisin+vaan+halia,+pitää+kädestä,+kyhnätä+kyljessä,+suukotella+sinne+tänne,+hieroa+sieltä+täältä+ja+kertoa,+että+rakastan.+Mä+haluaisin+saada+hänet+hymyilemään,+joka+päivä.+Mun+päässä+pyörii+öisin+kaikenlaista.+Jännitys+ja+kaipaus+ehkä+päällimmäisenä.+Mutta+kyllä+mulla+on+myös+seksuaalisia+ja+kiivaitakin+ajatuksia.+Joskus+mua+naurattaa+mutta+myös+itkettää.+Semmosta+sekametelisoppaa.+Nyt+pitää+lopettaa.+Hyvän+yön+HALI+❤️