Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mihkäs+tämä+mökkikommentti+oli?+Ai+hitsi+kun+pääsiskin+mökkeilemään,+mutta+vielä+on+tämän+vuoden+reissut+tekemättä.+Kyllä+se+niin+on,+jotta+mökille+kun+pääsee+mettän+keskelle,+niin+hermo+lepää+ja+rauhottuminen+tapahtuu+samantein...
24.03.2021 21:33
😁+Mie+meinasin+just+näillä+näppäimillä+lähteä+polun+tekoon.
23.03.2021 18:34
Puhun+ihan+oikeasta+välimatkasta,+enkä+ole+tuntemasi+henkilö.+Mäkin+haluaisin+vaikka+mitä,+mutta+perseelleen+meni.
23.03.2021 15:31
Me+on+keskusteltu+nämä+haaveet+ynnämuut+(pääosin)+viestein+ja+olen+ne+viestit+muutamaankin+kertaan+lukenut+eli+ihan+oikein+olen+hänen+haaveensa+ymmärtänyt.+Hän+haluaa+muualle+täältä+Uudeltamaalta+ja+mulla+ei+ole+tällä+hetkellä+minkäänlaista+mahdollisuutta+lähteä+ja+mennä+hänen+mukanaan.
23.03.2021 15:13
😔
https://youtu.be/N5IHkBsuMdo
23.03.2021 14:57
No+huh,+tässäpä+tuntee+ihtensä+aika+epäromanttiseksi.+Jospa+se+johtuu+sitten+vain+siitä,+että+en+ole+häntä,+joka+saa+asioista+noin+ajattelemaan+vielä+kohdannut.
23.03.2021 14:41
Mitä+sitten+vaikket+suunnitelman+mukaan+pystynytkään+toimimaan,+etkö+voi+tehdä+uutta+suunnitelmaa+ja+toimia+sen+mukaisesti?+Onko+hän+siis+sanonut,+ettei+halua+sua,+vai+miksi+laitoit+"edelleen"?+Eikös+se+ole+sitten+hyvä+jos+hän+haluaa,+jos+kerran+itsekin+haluat?+Miksi+kuulostat+jollain+tavalla+niin+epävarmalta,+tiedätkö+itsekään+mitä+haluat?+Vai+onko+toiveenasi+"ei+niin+vakava"+suhde?
Mä+olen+todennut,+jotta+on+parempi+kysyä+toiselta+asiat+suoraan+kuin+arvailla.+Itse+sain+tehdä+aika+pitkään+"töitä",+että+sain+vastaukset+niihin+asioihin+mihin+halusin.+Tietysti+toisaalta+olisi+ollut+kiva+jatkaa+haaveilua+ja+ihanan+yhteisen+tulevaisuuden+maalailua.+Totuus+eli+se,+ettei+meistä+mitään+koskaan+hänen+kanssaan+tule+satutti+ja+kovaa.+Nyt+on+sitten+vain+mentävä+sen+tiedon+kanssa.
23.03.2021 13:09
Toivottavasti+asiat+menee+hyvin+ja+hän+haluaa+sut+☺️+Mulla+ei+mennyt+hyvin.+Haaveilin+ja+kuvittelin+meidät+yhdessä.+Totuus+lyötiin+naamalle+ja+alas+tultiin+ryminällä.
Nyt+yritän+vain+päästä+tunteistani.+Elämällä+on+kyllä+ollut+viime+vuosina+tapana+tuoda+uus+ihastus+etteen,+heti+kun+edellisestä+"pääsen"+😔
23.03.2021 11:39
😔+Tiedän+tunteen.+Tsemppiä+sulle+ja+halirutistus+💕
23.03.2021 11:33
Täällä+on+ollu+näköjään+yks+"Uneton+Seattlessa"+☺️+Ihastustunteetko+ne+sua(kin)+valvottaa+vai+ootko+vaan+yökukkuja,+niinku+miekin+toisinaan?
Mulla+on+menny+nyt+unet+jo+pari+yötä+peräkkäin+heikosti+ja+tiedän+syyn.+Oon+muutenkin+monesti+huonohko+nukkuja+ja+tunne-elämän+kuohut+valvottaa+entisestään.+Toisinaan,+silloin+kun+asiat+on+hyvin+ja+muutkin+hommat+(sopiva+pimeys,+hiljaisuus)+on+kohillaan,+niin+saatan+kyllä+koisata+illasta+aamuun+heräämättä+kertaakaan.+Nyt+ei+ole+semmonen+tilanne+😔
23.03.2021 09:53
Sinä+❤️+todellakin+olit+😔
Hyvää+yötä+ihanin+🌹
22.03.2021 23:07
Mä+jaan+nämä+fiilikset+sun+kanssa+😔+Mun+tekis+mieli+hautautua+vaan+peiton+alle+ja+jäähä+sinne.+Vaan+pakkohan+tuo+on+eteenpäin+mennä,+hoitaa+velvollisuudet.
22.03.2021 22:46
Onko+hän+ollut+jo+pitkään+sun+sydämessä?+Oletko+varma+ettei+halua,+kirjoitit+kuitenkin+"kaiketi"?+Mä+olisin+myös+halunnut+hänet,+johon+edelleen+rakastunut+olen.+Eipä+kaikki+muukaan+ole+aina+mennyt+niinkuin+olisi+halunnut.+Erittäin+pahalta+se+silti+tuntuu,+kun+on+antanut+itsensä+rakastua+ja+kuvitellut+asioita,+ja+sitten+totuus+isketään+naamalle+😔
22.03.2021 22:37
Mä+tyhmänä+haaveilin,+että+olisin+sellaisen+hänen+kanssaan,+johon+ihastunut+olen+tulevaisuudessa+saanut.+Kuvittelin+mielessäni+asioita,+meitä+yhdessä,+onnellisina,+rakastuneina.+En+tiedä+kuinka+selviän+näiden+tuntemuksieni+kanssa,+jotka+vyöryvät+päälle..musertavat+alleen.+Pakko+yrittää+arkea+eteenpäin.
22.03.2021 22:29
Tätä+kun+ei+voi+tietää.+Itseni+vuoksi+sitten+varmaan+viimeistään.+Ei+mulla+aikatauluja+asioille+ole.
22.03.2021 22:20
Jaa,+montakos+sitten+pitäisi+olla?+En+tainnu+tajuta+tätä+kommenttia,+sori+😌
22.03.2021 22:18
Niin,+en+tiiä+kumpi+on+hankalampi,+suora+vai+koukku.
22.03.2021 18:28
Voi+kuule,+älä+huoli.+Täällä+on+kans+yks+uuno,+joka+on+kuvitellut+aikojen+saatossa+vaikka+mitä,+eikä+viimeisimmistä+kuvitelmista+ole+kuin+tovi.+Joskus+järki+koittaa+sanoa+jotakin,+mutta+enpä+uskonut+taaskaan.
22.03.2021 18:25
Tähän+vielä...Kuuntelin+jonkin+aikaa+sitten+luennon,+jossa+sanottiin,+että+kuvittele,+että+olet+nyt+sellainen+kuin+haluat+olla.+Ihmisen+ajatuksilla+on+suuri+voima.
22.03.2021 11:42
No+sä+olet+sitten+onnekas+kun+noin+on+ja+hyvä+niin+😊+Mä+olen+ollut+nyt+aika+musertuneissa+olotiloissa.+Koitan+elää+tätä+hetkeä+ja+päivä+kerrallaan.+Haaveilen+tulevasta,+siitä+että+löytäisin+vielä+hänet,+sen+oikean,+ja+viimeisen+kestävän+rakkauden.+Suhteen,+jossa+molemmilla+olisi+hyvä+olla,+lähekkäin,+sylikkäin+ja+toista+asioissa+tukien.+Kipua,+jota+tällä+hetkellä+tunnen+yritän+lievittää+tekemällä+haaveisiini+liittyviä+suunnitelmia.+Mietin,+millaisena+ja+missä+haluan+itseni+tulevaisuudessa+nähdä...
22.03.2021 11:34
51 / 278