Mistä haaveilet tai mimmosia toiveita sulla on? Oletko nyt siellä missä on hyvä, vai vetääkö sua juuret tai jokin muu jonnekin muualle?
Haaveita ja toiveita
162
984
Vastaukset
Miepä alotan ite 😉 Haaveilen ja toivon, että saisin vielä sen yhden oikean ja rakkauden täyteisen parisuhteen, sitten kun aika on sopiva. Mielelläni asustaisin jossain muualla kuin aivan eteläisimmässä Suomessa, ehkä siellä suunnalla, mihin savolaiset geenit pikkusen vetää. Tärkeintä on kuitenkin se, jotta saisin olla kohtuu lähellä rakkaimpia ihmisiä 😊
- Anonyymi
Ihana unelma💗 Mikä sinulle on "sopiva aika"? Elämäntilanteessa, vuosissa?
Anonyymi kirjoitti:
Ihana unelma💗 Mikä sinulle on "sopiva aika"? Elämäntilanteessa, vuosissa?
Sitten kun hän (jota olen elämääni odottanut) kävelee mua vastaan, kun kaikki on selvää ja pystyn tekemään kipeätkin päätökset.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Sitten kun hän (jota olen elämääni odottanut) kävelee mua vastaan, kun kaikki on selvää ja pystyn tekemään kipeätkin päätökset.
Entä tämä nainen, johon olet nyt ihastunut? Onko hän, ketä olet elämäsi odottanut?
- Anonyymi
Entä luuletko että hän haluaisi olla mukana myös sun lasten elämässä? Tai haluaisitko edes hänen olevan? Vai kuinka ajattelit parisuhdetta perheellisenä?
- Anonyymi
Entä jos hän ei halua sun tekevän sellaisia päätöksiä? Entä jos hän kunniottaa sinua ja ympärillä oleviasi niin että haluaa suhteen sen rajoissa? Olkoonkin se sitten aluksi jotain muuta..
Anonyymi kirjoitti:
Entä tämä nainen, johon olet nyt ihastunut? Onko hän, ketä olet elämäsi odottanut?
Sitä mä toivoin, koska ihastuin ja rakastuin. Meidän toiveet eivät osu yhteen.
- Anonyymi
Sitä mä toivoin, koska ihastuin ja rakastuin. Meidän toiveet eivät osu yhteen.
No mitä hän toivoo?
Anonyymi kirjoitti:
Entä luuletko että hän haluaisi olla mukana myös sun lasten elämässä? Tai haluaisitko edes hänen olevan? Vai kuinka ajattelit parisuhdetta perheellisenä?
Nämä asiat on nyt sellaisia, että niistä ei tarvitse hänen kanssaan ainakaan enää keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä hän toivoo?
Tietääkö hän mitä tunnet ja haluat?
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos hän ei halua sun tekevän sellaisia päätöksiä? Entä jos hän kunniottaa sinua ja ympärillä oleviasi niin että haluaa suhteen sen rajoissa? Olkoonkin se sitten aluksi jotain muuta..
Ei halua mun tekevän, koska ei näe yhteistä tulevaisuutta ja mun tunteeni ovat vahvemmat kuin hänen. Ero miehestä on varma, mutta en sitä hänen vuokseen tule tekemään.
Anonyymi kirjoitti:
No mitä hän toivoo?
Hänen haaveensa ovat kaukana muualla ja mä en voi hänen mukaansa lähteä, vaikka haluaisinkin.
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän mitä tunnet ja haluat?
Kyllä tietää, olen kertonut hänelle toiveeni ja haaveeni, kuin myös tunteeni.
- Anonyymi
Hänen haaveensa ovat kaukana muualla ja mä en voi hänen mukaansa lähteä, vaikka haluaisinkin.
Miten niin kaukana muualla?
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin kaukana muualla?
Maantieteellisesti kaukana täältä missä olen ja mistä en voi vielä vuosiin kauaksi lähteä, koska mua sitoo tänne monta asiaa.
- Anonyymi
Maantieteellisesti kaukana täältä missä olen ja mistä en voi vielä vuosiin kauaksi lähteä, koska mua sitoo tänne monta asiaa.
Onhan sitä omissa maantieteellisissä paikoissa kauan minäkin kiinni, minnekään en suunnittele muuttoa. Vaikka joskus joku ehdottikin, että muuta jos tuntuu liian ahtaalta olla. Mutta se ei ole mahdollista, enkä sellaista edes halua. Asuntoa kyllä täytyy vaihtaa tavalla tai toisella.. Tässä paikassa olen kiinni ja hyväksyn sen.. Ja haluan ollakin sillä ihastukseni on täällä myös onnekseni..
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sitä omissa maantieteellisissä paikoissa kauan minäkin kiinni, minnekään en suunnittele muuttoa. Vaikka joskus joku ehdottikin, että muuta jos tuntuu liian ahtaalta olla. Mutta se ei ole mahdollista, enkä sellaista edes halua. Asuntoa kyllä täytyy vaihtaa tavalla tai toisella.. Tässä paikassa olen kiinni ja hyväksyn sen.. Ja haluan ollakin sillä ihastukseni on täällä myös onnekseni..
No sä olet sitten onnekas kun noin on ja hyvä niin 😊 Mä olen ollut nyt aika musertuneissa olotiloissa. Koitan elää tätä hetkeä ja päivä kerrallaan. Haaveilen tulevasta, siitä että löytäisin vielä hänet, sen oikean, ja viimeisen kestävän rakkauden. Suhteen, jossa molemmilla olisi hyvä olla, lähekkäin, sylikkäin ja toista asioissa tukien. Kipua, jota tällä hetkellä tunnen yritän lievittää tekemällä haaveisiini liittyviä suunnitelmia. Mietin, millaisena ja missä haluan itseni tulevaisuudessa nähdä...
No sä olet sitten onnekas kun noin on ja hyvä niin 😊 Mä olen ollut nyt aika musertuneissa olotiloissa. Koitan elää tätä hetkeä ja päivä kerrallaan. Haaveilen tulevasta, siitä että löytäisin vielä hänet, sen oikean, ja viimeisen kestävän rakkauden. Suhteen, jossa molemmilla olisi hyvä olla, lähekkäin, sylikkäin ja toista asioissa tukien. Kipua, jota tällä hetkellä tunnen yritän lievittää tekemällä haaveisiini liittyviä suunnitelmia. Mietin, millaisena ja missä haluan itseni tulevaisuudessa nähdä...
Tähän vielä...Kuuntelin jonkin aikaa sitten luennon, jossa sanottiin, että kuvittele, että olet nyt sellainen kuin haluat olla. Ihmisen ajatuksilla on suuri voima.
- Anonyymi
Ei halua mun tekevän, koska ei näe yhteistä tulevaisuutta ja mun tunteeni ovat vahvemmat kuin hänen. Ero miehestä on varma, mutta en sitä hänen vuokseen tule tekemään.
Kenen vuoksi sen sitten tekisit? Aiotko erota milloin?
- Anonyymi
Sepä se. Mutta kun ei ole muita kuin se yks.
- Anonyymi
Tällaista on minullakin. Ajatuksesi suhteesta saavat mut aivan polvilleen.. Sellainen kokemus suhteesta todella puuttuu elämästäni..
Nuo ajatukset omasta itsestä ja tulevaisuudestani kuulostavat myös tutulta. Olen yrittänyt kuvitella itseäni sitä miten voisin olla mahdollisimman paljon minä myös suhteessa toisiin. Olla niin, että voin hyvin ja ettei minusta tule katkeraa tai tuomitsevaa. Ja että voisin olla myös yhteydessä toisiin itsenäni luottavaisemmin ainakin jossain ympäristössä. Että en tuntisi itseäni niin irralliseksi, eristyneeksi ja ulkopuoliseksi, ja että minun olisi mahdollista myös vaikuttaa asioihin. Tätä kaikkea voi toki tehdä monin eri tavoin eri foorumeilla käyttäen erilaisia näkökulmia. Pitäisköhän aloittaa kääntämällä nämä lauseet positiiviseen muotoon 😊 Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Mutta kun ei ole muita kuin se yks.
Jaa, montakos sitten pitäisi olla? En tainnu tajuta tätä kommenttia, sori 😌
Anonyymi kirjoitti:
Kenen vuoksi sen sitten tekisit? Aiotko erota milloin?
Tätä kun ei voi tietää. Itseni vuoksi sitten varmaan viimeistään. Ei mulla aikatauluja asioille ole.
- Anonyymi
Jaa, montakos sitten pitäisi olla? En tainnu tajuta tätä kommenttia, sori 😌
Tarkoitin vaan et kun mietin tulevaisuutta niin ei mul tule koskaan olemaan kuin tämä yks nainen sydämessä. Ja hän ei varmasti halua kaiketi kuulua mun elämään. Niin yksinäiseltä se tulevaisuus silloin näyttää. Mut kun ketään muuta en halua.
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista on minullakin. Ajatuksesi suhteesta saavat mut aivan polvilleen.. Sellainen kokemus suhteesta todella puuttuu elämästäni..
Nuo ajatukset omasta itsestä ja tulevaisuudestani kuulostavat myös tutulta. Olen yrittänyt kuvitella itseäni sitä miten voisin olla mahdollisimman paljon minä myös suhteessa toisiin. Olla niin, että voin hyvin ja ettei minusta tule katkeraa tai tuomitsevaa. Ja että voisin olla myös yhteydessä toisiin itsenäni luottavaisemmin ainakin jossain ympäristössä. Että en tuntisi itseäni niin irralliseksi, eristyneeksi ja ulkopuoliseksi, ja että minun olisi mahdollista myös vaikuttaa asioihin. Tätä kaikkea voi toki tehdä monin eri tavoin eri foorumeilla käyttäen erilaisia näkökulmia. Pitäisköhän aloittaa kääntämällä nämä lauseet positiiviseen muotoon 😊Mä tyhmänä haaveilin, että olisin sellaisen hänen kanssaan, johon ihastunut olen tulevaisuudessa saanut. Kuvittelin mielessäni asioita, meitä yhdessä, onnellisina, rakastuneina. En tiedä kuinka selviän näiden tuntemuksieni kanssa, jotka vyöryvät päälle..musertavat alleen. Pakko yrittää arkea eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin vaan et kun mietin tulevaisuutta niin ei mul tule koskaan olemaan kuin tämä yks nainen sydämessä. Ja hän ei varmasti halua kaiketi kuulua mun elämään. Niin yksinäiseltä se tulevaisuus silloin näyttää. Mut kun ketään muuta en halua.
Onko hän ollut jo pitkään sun sydämessä? Oletko varma ettei halua, kirjoitit kuitenkin "kaiketi"? Mä olisin myös halunnut hänet, johon edelleen rakastunut olen. Eipä kaikki muukaan ole aina mennyt niinkuin olisi halunnut. Erittäin pahalta se silti tuntuu, kun on antanut itsensä rakastua ja kuvitellut asioita, ja sitten totuus isketään naamalle 😔
- Anonyymi
Mä tyhmänä haaveilin, että olisin sellaisen hänen kanssaan, johon ihastunut olen tulevaisuudessa saanut. Kuvittelin mielessäni asioita, meitä yhdessä, onnellisina, rakastuneina. En tiedä kuinka selviän näiden tuntemuksieni kanssa, jotka vyöryvät päälle..musertavat alleen. Pakko yrittää arkea eteenpäin.
Mitäs sinulle tapahtui ihastuksesi kanssa?
- Anonyymi
Onko hän ollut jo pitkään sun sydämessä? Oletko varma ettei halua, kirjoitit kuitenkin "kaiketi"? Mä olisin myös halunnut hänet, johon edelleen rakastunut olen. Eipä kaikki muukaan ole aina mennyt niinkuin olisi halunnut. Erittäin pahalta se silti tuntuu, kun on antanut itsensä rakastua ja kuvitellut asioita, ja sitten totuus isketään naamalle 😔
Mikä nyt sitten tarkalleen meni pieleen? Itse olen eroamassa ja haluan tilaa itselleni saadakseni suhteen tämän ihastukseni kanssa. Haluan parisuhteen, en pelkkää kevyttä suhdetta. Hänen kanssaan haluan elämäni elää.. Hän tuntuu oikealta.
- Anonyymi
Oletkohan ymmärtänyt hänen haaveensa oikein? Kaikenlaisia väärinkäsityksiä tapahtuu niin helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyn sen, että täällä eletään eri ympäristössä kuin suurissa kaupungeissa..
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan ymmärtänyt hänen haaveensa oikein? Kaikenlaisia väärinkäsityksiä tapahtuu niin helposti.
Me on keskusteltu nämä haaveet ynnämuut (pääosin) viestein ja olen ne viestit muutamaankin kertaan lukenut eli ihan oikein olen hänen haaveensa ymmärtänyt. Hän haluaa muualle täältä Uudeltamaalta ja mulla ei ole tällä hetkellä minkäänlaista mahdollisuutta lähteä ja mennä hänen mukanaan.
- Anonyymi
Me on keskusteltu nämä haaveet ynnämuut (pääosin) viestein ja olen ne viestit muutamaankin kertaan lukenut eli ihan oikein olen hänen haaveensa ymmärtänyt. Hän haluaa muualle täältä Uudeltamaalta ja mulla ei ole tällä hetkellä minkäänlaista mahdollisuutta lähteä ja mennä hänen mukanaan.
Puhutko kuvainnollisesti välimatkasta? Tunnen sellaisen henkilön joka puhuu. Välimatkan haluan lähentää.
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko kuvainnollisesti välimatkasta? Tunnen sellaisen henkilön joka puhuu. Välimatkan haluan lähentää.
Puhun ihan oikeasta välimatkasta, enkä ole tuntemasi henkilö. Mäkin haluaisin vaikka mitä, mutta perseelleen meni.
- Anonyymi
Puhun ihan oikeasta välimatkasta, enkä ole tuntemasi henkilö. Mäkin haluaisin vaikka mitä, mutta perseelleen meni.
Liikutaan niin kuin haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Liikutaan niin kuin haluat.
😁 Mie meinasin just näillä näppäimillä lähteä polun tekoon.
- Anonyymi
Missäs se sun mökki onkaan? T: mökkinaapuri 😉
Anonyymi kirjoitti:
Missäs se sun mökki onkaan? T: mökkinaapuri 😉
Mihkäs tämä mökkikommentti oli? Ai hitsi kun pääsiskin mökkeilemään, mutta vielä on tämän vuoden reissut tekemättä. Kyllä se niin on, jotta mökille kun pääsee mettän keskelle, niin hermo lepää ja rauhottuminen tapahtuu samantein...
- Anonyymi
Tähän vielä...Kuuntelin jonkin aikaa sitten luennon, jossa sanottiin, että kuvittele, että olet nyt sellainen kuin haluat olla. Ihmisen ajatuksilla on suuri voima.
Oon aatelllu et mul ei oo enää oikeen haaveita. Ainakaa just nyt. Tietty sellanen on et kaikki läheiset pysyisi terveinä. Heitä rakastan ❤️
Anonyymi kirjoitti:
Oon aatelllu et mul ei oo enää oikeen haaveita. Ainakaa just nyt. Tietty sellanen on et kaikki läheiset pysyisi terveinä. Heitä rakastan ❤️
❤ Mä sain just tästä asiasta "muistutusta" kun kuulin ikäviä uutisia erään läheisen
tilanteesta 😔 Terveys on se tärkein ja rakkaat läheiset ihmiset ❤
- Anonyymi
Oma haaveeni on, että saisin vielä joskus olla yhdessä rakastamani naisen kanssa. Ei sen vähempää.
- Anonyymi
Miten haluat hänen kanssaan olla?
- Anonyymi
Mulla on sama haave. Sit aina sanotaan että pitäis olla rohkea ja kulkea kohti unelmaansa. Mut hän on varattu... 😩😿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten haluat hänen kanssaan olla?
Tasavertaisessa parisuhteessa tietenkin. En ehkä ymmärtänyt kysymystä..
- Anonyymi
Täällä mä oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä mä oon
Missäs täällä oot? En ole kommentin aloittaja, mutta sama toive on, olla yhdessä, kahdenkesken..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasavertaisessa parisuhteessa tietenkin. En ehkä ymmärtänyt kysymystä..
Tässä on järkevä kommentti. Toivottavasti saat pian rakastamasi naisen. Onko treffit jo sovittu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on järkevä kommentti. Toivottavasti saat pian rakastamasi naisen. Onko treffit jo sovittu?
Kiitos. Treffejä ei meille ole tulossa, sillä hän on varattu. Kerroin vaan haaveestani.
- Anonyymi
Koronasta selvittäisiin kunnialla.
- Anonyymi
Kyllä me selvitään. Me ollaan suomalaisia, meissä on jotain erityistä. Ei aina hyvää, mut sellaista löytyy, että tästä selvitään.
Selviä sinäkin omasta
- Anonyymi
Minä unelmoin parisuhteesta erään tietyn ihanan naisen kanssa. Haluaisin aloittaa suhteen hellin kosketuksin jo nyt, vaikka asun miehen kanssa lasten vuoksi. Kun lapset ovat kasvaneet, laajentaa suhdetta yhteiseen arkeen. Sellainen yhteinen polku on haaveissani.
- Anonyymi
En halua satuttaa lapsiani ja suhde on mahdollinen ilman yhteistä arkeakin. Sellainen turvallinen halisuhde. Tulevaisuudessa sitten muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua satuttaa lapsiani ja suhde on mahdollinen ilman yhteistä arkeakin. Sellainen turvallinen halisuhde. Tulevaisuudessa sitten muuta.
Halisuhde ei sitten sisällä seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halisuhde ei sitten sisällä seksiä.
Voisin aloittaa tuollaisen halailusuhteen, olisi ikään kuin halailuystävyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin aloittaa tuollaisen halailusuhteen, olisi ikään kuin halailuystävyys.
Halitaan sängyn puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halitaan sängyn puolella.
Halailla voi vaikka riippukeinussa, mutta seksiä en harrasta kuin parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halailla voi vaikka riippukeinussa, mutta seksiä en harrasta kuin parisuhteessa.
No sellainen taidan minäkin olla.
- Anonyymi
Elänyt oon jotain haavemaailmaa särkyneenä ja itkuisena.
Ajelen tai olen vain, kuuntelen musiikkia ja itken. Hän ei vain koskaan lähde mun mielestä. Mut kaukaa yritän mennä. 💔- Anonyymi
Onko hän varattu vai miksi et häntä lähesty?
- Anonyymi
Minulla on samat fiilikset, kyynelehdin useaan otteeseen päivässä. Haaveilen jatkuvasti hänestä kanssani. Pelkään toimia, kun en ole varma onko hän mukanani. Etten tee mitään väärin.. Nytkin olen niin epävarma haluaako hän minut näin, että tulee fiiliksiä peruuttaa asioita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän varattu vai miksi et häntä lähesty?
Savolaiset ovat kieroja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savolaiset ovat kieroja?
Taitaa olla jotku muutkin elämäntapasavolaiset..
- Anonyymi
Tämä ei nyt ehkä sovi tähän ketjuun, mut laitan kumminkin. Haluan lemmikin, en vaan ole vielä päättänyt minkä. Koirista tykkään, mutta olen paljon pois kotoa, niin ei sovi. Kaksi rotukissaa mulla oli, mut ne meni exän mukana. Ehkä päädyn kissaan.
Tietty noita isoja ihmissuhde haaveita on myös, mutta niitä en edistä vielä.- Anonyymi
Älä hanki vielä lemmikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joku ei saisi hankkia lemmikkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun saisi kyllä sellaisen toisenlaisenkin halittavan ja ulkoilutettavan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika outoa olla lemmikeille mustasukkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi yksi jolla ei ole lemmikkejä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka lemmikit tulevat uuden kumppanin mukana🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka lemmikit tulevat uuden kumppanin mukana🙃
Mitäs jos ne lemmikit ois lapsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ne lemmikit ois lapsia?
Lemmikit sekä lapset käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kuka mitäkin saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kuka mitäkin saa?
...ehkä hän vain tietää ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi murtomiehille ja -naisille kun ei ole lemmikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika outoa olla lemmikeille mustasukkainen.
Niknhän ne vanhemmat heteromiehet sanovat, että koira on naiselle miehen korvike.. Eikö olekin sairasta olla mustasukkainen koirille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ehkä hän vain tietää ☺️
Ei kukaan tiedä mitään. Yhdessä sovitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minkälainen on hakuses😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minkälainen on hakuses😄
Mikäs muu kuin mun villikissa 🐾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs muu kuin mun villikissa 🐾
No sitten varaisin kunnon kaulapannan😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten varaisin kunnon kaulapannan😁
Mulla onkin jo sellainen hänelle täydellisesti sopiva mielessä ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi murtomiehille ja -naisille kun ei ole lemmikkiä.
Täällähän on käyty mitä kummallisinta keskustelua mun lemmikin hankkimisesta. Siinä on kyllä ideaa, että en vielä hanki, kun ei voi tosiaan tietää, jos tulevalla naisella on jo lemmikki, sitten niiden tutustuttamissa toisiinsa voi olla haastetta. Voihan kumppanilla olla allergiaa tms. Mihin lemmikki kuvio ei sovi, silloin tulis suru luopua lemmikistä. Eli taidankin miettiä tämän haaveen uusiksi. Kiitos ajatuksesta, ei ollut tullut mieleen. Lemmikit, lapset ja exät sukuineen otan avosylin vastaan. En pelkää hulluja exiä tai murtovarkaita, tärkeintä on suhde tulevaan kumppaniin☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhauduin hetkeksi kuvittelemaan, että tämä kommentti liittyi itseeni, vaikka en ole kirjoittanut lemmikkiviestiäkään. Tätä ei voi selittää millään muulla kuin koronalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhauduin hetkeksi kuvittelemaan, että tämä kommentti liittyi itseeni, vaikka en ole kirjoittanut lemmikkiviestiäkään. Tätä ei voi selittää millään muulla kuin koronalla.
Sama meininki.. Ja sillä toisella hullaantuneella rakastumisella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tiedä mitään. Yhdessä sovitaan.
No niin, menin vähän asioiden edelle 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, menin vähän asioiden edelle 😄
No mitäs sulle tuli "tietoon" edelle mennessäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs sulle tuli "tietoon" edelle mennessäsi?
Mitä oikein pelleilette?
- Anonyymi
Haaveilen rakkaudellisesta parisuhteesta elämäni rakkauden kanssa. Olen ottanut askelia suuntaan, jossa minulla olisi hieman enemmän tilaa itselleni. Unelmoin, että meillä voisi vuosien päästä olla vielä jaettu arki. Yhteisiä unelmia kohti kulkisimme.
- Anonyymi
Oletko sama, joka on kirjoittanut täällä eronneensa miehestään pitkästä liitosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sama, joka on kirjoittanut täällä eronneensa miehestään pitkästä liitosta?
Olen kirjoitellut prosessista täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on vähintään kaksi eri naista, jotka eronneet miehestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, leijonaistani etsiskelen..
- Anonyymi
En halua esittää mitä en ole, vaan olla avoimesti itseni. Kyllä maailma kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what?? Miks se sua liikuttaa, että kenestä on eronnut tai karannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen peruuttaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen peruuttaa..
😄 mutta toinen ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄 mutta toinen ei.
Sä veit sanat mun suustani 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, leijonaistani etsiskelen..
🦁 täällä ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja monta leijonaa
- Anonyymi
"Ken haaveista rakentaa linnan,tuonne tähtientarhaan,
hän kalliin saa maksaa myös hinnan,aina saa käydä harhaan...."- Anonyymi
No miten sitten?
- Anonyymi
Ihan on maanpäälliset haaveet.
- Anonyymi
Epäilen et hän tais viimeks jotenkin näyttää et älä enää koskaan katso häntä 💔
Ymmärrän
Hautaudun pois hänen alueeltaan.- Anonyymi
Luulin joskus et hän tuntisi samoin
Hänen lähellään oli sellainen tunne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin joskus et hän tuntisi samoin
Hänen lähellään oli sellainen tunneEi vaan katsoin niin siksi että minä en ollut tehnyt vielä omaa puoltani "sopimuksesta", en ollut valmis etenemään. Jos nyt jään ja teen sen askeleen, saat minut heti sillä tavoin, mitä sovittiin.. Mutta oletko vielä siinä mukana?
- Anonyymi
Ymmärrän siis koska olin viimeksi puheissani niin tyhmä... En tarkoittanut sitä niin miten hän lopulta sen ymmärsi. Tää on niin minua...
- Anonyymi
Tunnen niin paljon huonommuutta melkein joka ainoassa asiassa.
- Anonyymi
Miksi tunnet näin? Ei ole huonoa eikä hyvää. On vain kaiken hyväksyvä rakkaus ❤
Minä rakastan vain yhtä ja samaa naista. Kaipaan liikaa hänen viereensä 💗
- Anonyymi
Toivon että olisi joku kiinnostava nainen näköpiirissä. Että rakastuisin.
- Anonyymi
Romantiikan puute on kyllä ankeuttavaa, mutta koronan takia ei edes tapaa ketään missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romantiikan puute on kyllä ankeuttavaa, mutta koronan takia ei edes tapaa ketään missään.
Mua ei haittaa, paitsi etten tapaa häntä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei haittaa, paitsi etten tapaa häntä..
Etkö tykkää romantiikasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tykkää romantiikasta?
No romantiikkaa juuri haluan.. On niin paljon romanttisia tuntemuksia ja kuvitelmia erästä naista kohtaan 💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No romantiikkaa juuri haluan.. On niin paljon romanttisia tuntemuksia ja kuvitelmia erästä naista kohtaan 💗
Itselleni ei kuvitelmat riitä.
- Anonyymi
Oon kyl niin uuno et ei toista näin uunoo olekkaan. kuvittelemaan jotain "merkeistä"
En tie kui nii sekasi olin/olen.Voi kuule, älä huoli. Täällä on kans yks uuno, joka on kuvitellut aikojen saatossa vaikka mitä, eikä viimeisimmistä kuvitelmista ole kuin tovi. Joskus järki koittaa sanoa jotakin, mutta enpä uskonut taaskaan.
- Anonyymi
Minä en koe itseäni hölmöksi. Tunnen hänet ja hänen toimintatapansa kokoajan paremmin. Juuri näin hän toimii. Opettelen hänen tapojaan ja koukkujaan..
Anonyymi kirjoitti:
Minä en koe itseäni hölmöksi. Tunnen hänet ja hänen toimintatapansa kokoajan paremmin. Juuri näin hän toimii. Opettelen hänen tapojaan ja koukkujaan..
Niin, en tiiä kumpi on hankalampi, suora vai koukku.
- Anonyymi
Niin, en tiiä kumpi on hankalampi, suora vai koukku.
Mun mielenterveys on mennyt jos sitä koskaan on ollutkaan.
Teki mieli heittäytyä lenkilläkin vaan maahan makaamaan. En ymmärrä miten nousen tästä ja pääsen yli.
Onneks hän varmasti löytää/löytänyt jonkun ihanan vahvan naisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teki mieli heittäytyä lenkilläkin vaan maahan makaamaan. En ymmärrä miten nousen tästä ja pääsen yli.
Onneks hän varmasti löytää/löytänyt jonkun ihanan vahvan naisen.Ei varmaan vielä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan vielä ole
En tie mikä on ku lenkillä huimasi ja kävellessäkin hengästytti. Oon kuitenki tottunut käymään aika pitkillä juoksulenkeillä metsässä..
En tajua. En oo ees kipeä. Paitsi kipeä sydämestä Anonyymi kirjoitti:
Onneks hän varmasti löytää/löytänyt jonkun ihanan vahvan naisen.Mä jaan nämä fiilikset sun kanssa 😔 Mun tekis mieli hautautua vaan peiton alle ja jäähä sinne. Vaan pakkohan tuo on eteenpäin mennä, hoitaa velvollisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua kiinnostaa jonkun toisen koukuissa? Otatko itsellesi käyttöön vai mitä. Se toinen voi tiedostamattaan tehdä koukkuja, mutta sinä kuulostat laskelmoivana. Kerro oletko? Vai mitä mietit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tie mikä on ku lenkillä huimasi ja kävellessäkin hengästytti. Oon kuitenki tottunut käymään aika pitkillä juoksulenkeillä metsässä..
En tajua. En oo ees kipeä. Paitsi kipeä sydämestäPusuja sun sydämelle lenkkeilijä!
- Anonyymi
Haluisin jo asettuu ja turvallista elämää hänen kanssa.
Tää ei tuu tapahtuu 😭💔- Anonyymi
Älä itke, et voi tietää miten asiat tulee menemään
- Anonyymi
Minäkin haluan näin. Voisiko se olla mahdollista? Oikea parisuhde? Olen kalustanut jo asunnon, opettelen elämään omillani. Voinko luottaa siihen että rakkaani haluaa minut suhteeseen? Se edellinen ehdotus on vienyt luottoa siihen että meillä voisi olla vakava suhde, vaikka sellaisen olen itse hänen kanssaan kokoajan hallunnut. Haluan häntä kokonaisvaltaisesti, hänen mielensä, kehons a ja sielunsa. Ne kaikki tuntuvat oikeilta minulle. Eikös silloin ole kyse kokonaisesta ihmissuhteesta, jonka haluaa?
- Anonyymi
Ihan aluksi haaveilen pidemmistä, venyvistä tapaamisista, keskustelun syventymisestä, avautumisesta toisillemme yhä enemmän. Yhteisistä kävelyistä ja hetkeen pysähtymistä. Sitten yhteisestä viikonlopusta. Sylikkäin olemisesta, piilotettujen tunteiden myöntämistä, tunnustamista ääneen. Yhdessäolon ihanuutta, fyysistä kosketusta. Haaveilen hetkestä, kun saisin suudella häntä, uudelleen ja uudelleen. Siitä, että hän tuntisi samoja asioita minua kohtaan. Lopuksi siitä, että selvittäisimme ja löytäisimme tiemme toistemme luo. Elämä on nyt. Niitä on vain yksi. Tahdon vielä joskus olla vain hänen.
- Anonyymi
Oi, ihana kuvaus!
- Anonyymi
Voih, ihana romanttinen tanssi.. Elämä on nyt, se on totta, enkä halua haaskata sitä
Mitä vielä joskus sinulle tarkoittaa? - Anonyymi
Luuletko että hänellä on tunteita myös sinua kohtaan?
- Anonyymi
Niin, ihana kuvaus 😍
Tylsää olla samanlainen mutta just samoja haaveita itsellä. Vaikka oma rakastuminen tuntuu niin uniikilta niin silti samat ajatukset ja toiveet kaikilla rakastuneilla ajasta ja paikasta riippumatta. - Anonyymi
Mitä vielä joskus hänelle tarkoittaa? Toivoisin niin juuri tuollaista lähentymistä ja parisuhdettakin toivon. Ainoa ongelma on se etsinkö parisuhdetta jo pian vai vasta vuosien päästä. Tiedän senkin kenen kanssa sen haluan. Se on ainoa varma asia maailmassa. Siksi se mitä hän haluaa on tärkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vielä joskus hänelle tarkoittaa? Toivoisin niin juuri tuollaista lähentymistä ja parisuhdettakin toivon. Ainoa ongelma on se etsinkö parisuhdetta jo pian vai vasta vuosien päästä. Tiedän senkin kenen kanssa sen haluan. Se on ainoa varma asia maailmassa. Siksi se mitä hän haluaa on tärkeää.
Mitä etsimistä sulla enää on, jos olet unelmien naisen löytänyt. Mitä vuosia sitä vatuloit, toinenhan kyllästyy jollei juttu etene!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä etsimistä sulla enää on, jos olet unelmien naisen löytänyt. Mitä vuosia sitä vatuloit, toinenhan kyllästyy jollei juttu etene!
En ymmärrä koko viestiä, etsii vaikka on löytänyt. Ei päätä eikä häntää koko jutussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että hänellä on tunteita myös sinua kohtaan?
Luulen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen.
No mikä ongelma?
- Anonyymi
Mitäpä siinä... Kun kauneinta jo hänen vierellään on.
- Anonyymi
Hän ei ole vierelläni vielä 💔 heräsin sydämen särkyyn. Miten löydän hänen viereensä? Olenko oikealla tiellä? Haluatko parisuhteen kanssani kun olen sellaiseen valmis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole vierelläni vielä 💔 heräsin sydämen särkyyn. Miten löydän hänen viereensä? Olenko oikealla tiellä? Haluatko parisuhteen kanssani kun olen sellaiseen valmis?
Sydän sanoo, ootko oikealla vai väärällä.
Tee oikaisu, jos huomaat olevasi eksyksissä, aina voi yrittää uudelleen
Viimeinen kysymys ; vastaus on myöntävä ja se rauhoittaa mieleni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän sanoo, ootko oikealla vai väärällä.
Tee oikaisu, jos huomaat olevasi eksyksissä, aina voi yrittää uudelleen
Viimeinen kysymys ; vastaus on myöntävä ja se rauhoittaa mieleniHyväksyykö hän sen vielä?
- Anonyymi
Haaveilen ikuisesti :
"Kauan katsoin sinua syvälle silmiin.
Kauan katsoin,
katsoin ja ajattelin.
Kenties kerran,
vihille käydä saamme.
Kenties kerran,
olet rinnallain.
Kenties kerran,
vihille käydä saamme.
Kenties kerran,
olet rinnallain.
Kauan katsoin sinua syvälle silmiin.
Kauan katsoin,
katsoin ja ajattelin.
Puutteen, murheen,
yhteisen riemun jaamme.
Kunnes pois häivymme unholaan
Puutteen, murheen,
yhteisen riemun jaamme.
Kunnes pois, häivymme unholaan"
💔❤️- Anonyymi
Niin lähellä jo oltiin ja sitten hän perääntyi. Mitään selitystä en saanut... Vain hänen kosketustaan kaipaan. Aina ja ikuisesti.
Käsitin niin väärin hänen puheistaan. 💔😭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin lähellä jo oltiin ja sitten hän perääntyi. Mitään selitystä en saanut... Vain hänen kosketustaan kaipaan. Aina ja ikuisesti.
Käsitin niin väärin hänen puheistaan. 💔😭Älä menetä vielä toivoasi. Itse olen ikävässä hyrrässä, jota en meinaa saada vakautettua. Haluan vain yhden naisen, mutta päätösten kanssa ei meinaa millään tulla itselleni selvyyttä.. Mieli menee monta kertaa päivässä ympäri..
- Anonyymi
Onneks Suomes on hyvät olot työttömille.
Ei munkaa tartvitse mennä töihin kun näinkin elää ihan hyvin. 👍
Mie nautin nyt vaan elämästä ja antaa muitten painaa duunii. Kerrankin saa vaan olla.- Anonyymi
Voisin kyl alkaa tehä vapaaehtoistyötä.
Noh, katsotaan nyt jos jaksaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kyl alkaa tehä vapaaehtoistyötä.
Noh, katsotaan nyt jos jaksaa...Ja jos en saa sellasta työpaikkaa mikä on just täydellinen niin minähän en mene töihin.
Muut ei mua tule komentelemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos en saa sellasta työpaikkaa mikä on just täydellinen niin minähän en mene töihin.
Muut ei mua tule komentelemaan.Mä ajattelin joskus myös noin... Mut nykyään on tajunnut kuinka iso voimavara ne toiset on. Heiltä saa oppia ja uutta näkökulmaa. Omakin ajattelutapa laajenee kun näkee miten ne toiset tekee työtä. Sit huomaakin et ei se oma työskentelytapa välttämättä oo se paras. Ihan parasta. 😊 Mä en ainakaa jaksais yksin työskennellä. Helposti jumittuu vaan siihen omaan tiettyyn tapaan tehdä asioita.
- Anonyymi
Just nyt riittäisi että pääsis peuhaamaan🔥
- Anonyymi
Niin mullakin niin monena hetkenä on tuntunut siltä 🔥 ja nytkin tuntuu 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mullakin niin monena hetkenä on tuntunut siltä 🔥 ja nytkin tuntuu 🔥
Eikö teillä oo muuta kuin seksi mielessä, siihen nyt löytyy mistä tahansa seuraa kun tää korona hellittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö teillä oo muuta kuin seksi mielessä, siihen nyt löytyy mistä tahansa seuraa kun tää korona hellittää.
Voi liikaakin, se on se romantiikka ja rakkaus, joka saa mun lanteet lämpeämään ❤🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi liikaakin, se on se romantiikka ja rakkaus, joka saa mun lanteet lämpeämään ❤🔥
Selitystä.
Anonyymi kirjoitti:
No huh, en oo näköjään ainoa kellä on hieman 🔥"ongelmia"😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitystä.
No että rakastuneena halut ois valtavat ja hänen vieressään kun en ole, niin täällä valittelen..
- Anonyymi
No huh, en oo näköjään ainoa kellä on hieman 🔥"ongelmia"😅
No et ole🔥, lähes kokoajan tekee hänen kosketustaan mieli. Mä oon se joka ei välistä oo pystyny kävelemäänkään ilman orkkuja 😆💥
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ole🔥, lähes kokoajan tekee hänen kosketustaan mieli. Mä oon se joka ei välistä oo pystyny kävelemäänkään ilman orkkuja 😆💥
Juu ja siis näin olen ikinä tuntenut tälläista himoa ja halua vain häntä kohtaan. Ketään toista näin valtavia haluja herättävää en ole elämässäni koskaan tavannut ❤🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon niin surullinen kun en hänen lähelleen ole päässyt joten sellaiset asiat ei ole ensimmäisenä mielessä.
Vain hänet haluan, en ketään muuta. Anonyymi kirjoitti:
Juu ja siis näin olen ikinä tuntenut tälläista himoa ja halua vain häntä kohtaan. Ketään toista näin valtavia haluja herättävää en ole elämässäni koskaan tavannut ❤🔥
Mä oon aina ollu tämmönen, jolla hormonit hyrrää vähän liiankin kanssa ja lämmöt nousee helposti muuallakin kuin saunassa. Mutta minkäs teet, sen kans on mentävä. Vähän oon mietiskellyt, josko nuo vaihdevuodet sitten tasottas. No saa kai sitä ainakin toivoa, jotta niin kävis ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä
Jaa, lakasuharja käväs taas. No näkyihän tuo toteamus tai moite tuolla ilmotuksissa. Anteeksi kuumakirjotukset, vaan elämäähän tuokin on 😉
- Anonyymi
Minun pitäis päästä hänestä yli ennenkuin romahdan totaalisesti loppuun.
En olis hänel tarpeeks hyvä enkä riittävä omien epävarmuuksieni kanssa. Valitettavasti en ole niin ehjä... En pysty olemaan pelkkä positiivinen lisä.
😔Yli tässä tarttis munkin päästä 😔 Kaikenlaista tuntemusta on nyt käyty läpi, pettymystä, surua. Kroppaa "rääkkään" niin, että on lihakset hellinä. Ne hetket kun huitoo menemään on "pää tyhjä" tai ajatukset muualla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835