jerzunposti

It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
- Pankissa asiointi ilman passiaLainsäädäntö muuttui jokin aika sitten henkilöasiakkaiden suhteen, että tiskillä pankkiasiointi edellyttää tunnistautumi2519
- Suomen kielen tavutusohjeet?Tein joskus harjoitustyönä suomen kielen tavutusohjelman Javalla. Voisiko joku pistää tänne suomen kielen heurestiikan,1220
- Osakkeen merkintähinnastaOlen perustamassa kehittämääni verkkoyhteisölle OY/LTD:tä, sitten kun se on turvallisesti julkaisukelpoinen asiakkaille.1241
- Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa173498
- Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa1814
- Aktiivisia Quake-1 palvelimia?Pelaako joku vielä Quake ykköstä verkossa? Aloitin joskus 1996 Quakeworldin ilmestymisen jälkeen pelaamaan sitä netissä,0208
- Aterioivat filosofit (Nälkiintyminen ja lukkiutuminen)Tradenomi-opinnoissani oli eräällä ohjelmointikurssilla yhdessä kotitehtävässä toimeksianto tutustua "Aterioivat filosof13277
- UHD 4K Blueray?En ole mikään varhaisherännyt Blu-ray-soitin asioissakaan, mutta tällä hetkellä minulla on ihan hyvä Blu-Ray-soitin, jos2198
- Javascript getDocumentByID.innerhtml + taulukon soluihin data?Eli kirjoitin JavaScript-foorumille aikeistani toteuttaa käyttöliittymä HTML5 JavaScript -tekniikalla, ja integroida Pyt0189
- Tietoverkko-yhteyden ja Python-koodin integrointi C++:aan?Eli tarjoaako C jotain valmista otsikkokoodi-funktiokirjastoa verkkoyhteyden liittämiseen omaan ohjelmaan? Entä, kun5325
- P2P-teknologian sovellusmahdollisuuksistaHyvä teiniajan ammattimuusikko nykyisin -kaverini, johon olen yhteydessä vieläkin, valmistui tänä keväänä musiikkipedago0130
- Kertoman C-koodi terminaalista annetusta parametristaOhjelmoin pari päivää sitten pienen ohjelman, joka laskee kertoman terminaalista tai komentokehoitteesta Windows-ympäris19369
- Turun Kauppis, Työinformatiikan FMKenelläkään kokemusta, että kuinka aikaisessa vaiheessa valintatulokset julkaistaan Turun Kauppakoreakoulun Työinformati2176
- Nested-Struct -rakeenteen attribuuttiin viittaus?#include <stdio.h> struct Car { char manufacturer[20]; char colour[5]; struct Person { char n15217
- Rekursio-ongelma C:ssä#include <stdio.h> int kertoma(int x); int kertoma(int x) { if (x<=0) { return (1); } return (x*(kertoma6216
- C-kielen oliokieliä muistuttavat piirteet. Mitä muita kui nämä on?Otin haltuun tänään C-kielen teoriassa, ensi yö kuluu vanhan kannettavani Lubuntun parissa käytäntöön siirtmisessä jos t36313
- Patentin laajuusEli jossain vaiheessa voi olla ajankohtaista, että haen teknologiaan liittyvää ohjelmistopatenttia. Järkevintä varmaan3165
- Briiffatkaa minulle MavenEli kehitän Javalla hyvin yksinkertaista ja simppeliä hakukonerobottia. Tai yritän ainakin. Projektin blogi löytyy osoit22888
- Jalkapalloilun aloittaminen 36Eli minulle ehdotettiin jonkin urheilulajin aloittamista näin 36-vuotiaana. Seuraan aktiivisesti jalkapalloa, ja pidän p0124
- Verottajalle ilmoitus Yhdysvaltojen ja Saksanl sekä Ruotsin pörsseistä saaduista osinkotuloistaEli teen satunnaisesti kauppaa Danske Kaupankäyntitililläni olevien varojen puitteissa, kuten olen aiemminkin todennut t0100