Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

  1. Pankissa asiointi ilman passia

    Lainsäädäntö muuttui jokin aika sitten henkilöasiakkaiden suhteen, että tiskillä pankkiasiointi edellyttää tunnistautumi
    Yrityksen perustaminen
    2
    147
  2. Suomen kielen tavutusohjeet?

    Tein joskus harjoitustyönä suomen kielen tavutusohjelman Javalla. Voisiko joku pistää tänne suomen kielen heurestiikan,
    Kielet ja käännökset
    1
    94
  3. Osakkeen merkintähinnasta

    Olen perustamassa kehittämääni verkkoyhteisölle OY/LTD:tä, sitten kun se on turvallisesti julkaisukelpoinen asiakkaille.
    Yrityksen perustaminen
    1
    91
  4. Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?

    Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa
    17
    2683
  5. Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?

    Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa
    1
    662
  6. Aktiivisia Quake-1 palvelimia?

    Pelaako joku vielä Quake ykköstä verkossa? Aloitin joskus 1996 Quakeworldin ilmestymisen jälkeen pelaamaan sitä netissä,
    Tietokoneohjelmat
    0
    79
  7. Aterioivat filosofit (Nälkiintyminen ja lukkiutuminen)

    Tradenomi-opinnoissani oli eräällä ohjelmointikurssilla yhdessä kotitehtävässä toimeksianto tutustua "Aterioivat filosof
    Yleistä ohjelmoinnista
    13
    117
  8. UHD 4K Blueray?

    En ole mikään varhaisherännyt Blu-ray-soitin asioissakaan, mutta tällä hetkellä minulla on ihan hyvä Blu-Ray-soitin, jos
    DVD
    2
    59
  9. Javascript getDocumentByID.innerhtml + taulukon soluihin data?

    Eli kirjoitin JavaScript-foorumille aikeistani toteuttaa käyttöliittymä HTML5 JavaScript -tekniikalla, ja integroida Pyt
    Kotisivujen teko
    0
    64
  10. Tietoverkko-yhteyden ja Python-koodin integrointi C++:aan?

    Eli tarjoaako C jotain valmista otsikkokoodi-funktiokirjastoa verkkoyhteyden liittämiseen omaan ohjelmaan? Entä, kun
    C-ohjelmointi
    5
    138
  11. P2P-teknologian sovellusmahdollisuuksista

    Hyvä teiniajan ammattimuusikko nykyisin -kaverini, johon olen yhteydessä vieläkin, valmistui tänä keväänä musiikkipedago
    P2P-ohjelmat
    0
    39
  12. Kertoman C-koodi terminaalista annetusta parametrista

    Ohjelmoin pari päivää sitten pienen ohjelman, joka laskee kertoman terminaalista tai komentokehoitteesta Windows-ympäris
    C-ohjelmointi
    19
    185
  13. Turun Kauppis, Työinformatiikan FM

    Kenelläkään kokemusta, että kuinka aikaisessa vaiheessa valintatulokset julkaistaan Turun Kauppakoreakoulun Työinformati
    2
    41
  14. Nested-Struct -rakeenteen attribuuttiin viittaus?

    #include <stdio.h> struct Car { char manufacturer[20]; char colour[5]; struct Person { char n
    C-ohjelmointi
    15
    70
  15. Rekursio-ongelma C:ssä

    #include <stdio.h> int kertoma(int x); int kertoma(int x) { if (x<=0) { return (1); } return (x*(kertoma
    Ohjelmointi
    6
    76
  16. C-kielen oliokieliä muistuttavat piirteet. Mitä muita kui nämä on?

    Otin haltuun tänään C-kielen teoriassa, ensi yö kuluu vanhan kannettavani Lubuntun parissa käytäntöön siirtmisessä jos t
    C-ohjelmointi
    36
    73
  17. Patentin laajuus

    Eli jossain vaiheessa voi olla ajankohtaista, että haen teknologiaan liittyvää ohjelmistopatenttia. Järkevintä varmaan
    Yrittäjyys
    3
    61
  18. Briiffatkaa minulle Maven

    Eli kehitän Javalla hyvin yksinkertaista ja simppeliä hakukonerobottia. Tai yritän ainakin. Projektin blogi löytyy osoit
    Java-ohjelmointi
    2
    2689
  19. Jalkapalloilun aloittaminen 36

    Eli minulle ehdotettiin jonkin urheilulajin aloittamista näin 36-vuotiaana. Seuraan aktiivisesti jalkapalloa, ja pidän p
    Jalkapallo
    0
    41
  20. Verottajalle ilmoitus Yhdysvaltojen ja Saksanl sekä Ruotsin pörsseistä saaduista osinkotuloista

    Eli teen satunnaisesti kauppaa Danske Kaupankäyntitililläni olevien varojen puitteissa, kuten olen aiemminkin todennut t
    Pörssi ja osakkeet
    0
    27