Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

  1. Taka - ikäraja ensimmäisen todellisen naissuhteen aloitukseen?

    Olen ennättänyt 30 - vuoden ikään, ja toisaalta vähän harmittaakin se, että ei elämässäni ole ollut sellaista naista ker
    Suhteen aloittaminen
    240
    6873
  2. Latelasta

    Katsoin viime kautta muutaman jakson, ja nyt taas alkanut televisiosta, ja en periaatteessa pidä kyseisestä ohjelmasta.
    Tv-sarjat
    19
    4449
  3. Mikä automerkki taksiksi?

    Olen pohtinut jonkin aikaa asiaa, ja tullut siihen johtopäätökseen, että oma taksi ei saattaisi olla lainkaan hullumpi l
    Taksit
    61
    4188
  4. Oluen ja savukkeiden tuonti Piknik-päiväristeilylt

    Varmaan tätä on joku muukin täällä palstalla aiemmin kysellyt, mutta nopealla Googletuksella en löytänyt tullin sivua ih
    Alkoholin tuonti
    1
    4079
  5. Brute-force-estäjäohjelma

    Kirjoitin aikani kuluksi blogiini ohjelmoijan näkökulmasta luoda mahdollisimman turvallinen kirjautumis (Käyttäjätunnus/
    Java-ohjelmointi
    8
    2885
  6. Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?

    Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa
    17
    2710
  7. Briiffatkaa minulle Maven

    Eli kehitän Javalla hyvin yksinkertaista ja simppeliä hakukonerobottia. Tai yritän ainakin. Projektin blogi löytyy osoit
    Java-ohjelmointi
    2
    2703
  8. Netflix, Viasat vai Filmnet?

    Olen alkanut harkita jonkin on-demand -elokuvapalvelu -ohjelmiston ostoa, eli olen alkanut lämmetä vähitellen rahallisen
    Tietotekniikka
    11
    2475
  9. Panacodin vahvuus ja hinta?

    Tarkistin Teryeskirjastosta faktat Panacodista. En kuitenkaan osaa tulkista taulukkoa, jossa on vahvuudet, lääkemuoto, j
    Lääkkeet
    4
    2408
  10. MAC - osoitteen jäljitys

    Jokaisella verkkoon liitetyllä tietokoneella on IP - osoitteen lisäksi MAC - osoite. Se kertoo koneen fyysisestä sijainn
    Tietoturva
    12
    2369
  11. Ilmaiset kanavat vs. maksukanavat?

    Kumpaa suositte ja miksi? Maksukanavissa on se etu, että ohjelmat ei keskeydy mainosten tähden, ja yleensä ohjelmien sis
    Tv-kanavat
    15
    1794
  12. Trivagolla varaaminen ja maksu?

    Käyttäessäni Trivago.fi - hakusivustoa ohjelma ohjaa minut Booking.com: -sivustolle valitessani haluamani hotellin. Pitä
    Majoitus
    5
    1280
  13. Uusi pistetaulukko saatavilla

    Valmistin aikani kuluksi Exceliin pistetaulukon, jossa otetaan huomioon kaikki variaatiot. Huuto.net -linkin takaa saa o
    Darts
    3
    1279
  14. Veroilmoitus ja osingot?

    Saako verottajat automaattisesti pankeista tiedot osingoista vai pitääkö itse ilmoittaa. Teen kauppoja satunnaisesti Dan
    Osingot
    6
    1278
  15. Antti Tuuri Äitini suku sarja

    Olen liki lopussa "Ikitie" -romaanin kanssa, kun innostuin siitä elokuvan julkaisun myötä. En ole sivarina lukenut juuri
    Kirjailijat
    3
    1112
  16. Jodista ja Bariumista

    Röntgen - kuvauksissa voidaan juottaa varjo - ainetta tutkittavalle ennen tutkimusta. Aine sisältää jodia ja barium -poh
    Kemia
    3
    955
  17. Ryanair vs. Norwegian

    Kirjoitan nyt tänne Ryainair -palstalle, vaikka vähän ehkä pääaiheena onkin kilpaileva halpislentoyhtiö. Haluaisin käyt
    Lentäminen
    9
    955
  18. Sima käymään jouluksi?

    Sima olisi suhteellisen helppo ja maukas juoma valmistettavaksi vaikka jo ensi jouluksi. Mikä voisi olla hyvä sokerin ja
    Alkoholijuomat
    2
    954
  19. MBA tutkinnolla voi käyttää Ekonomi-nimikettä?

    Kauppiksen käyneet maisterit voivat käyttää ekonomi-nimikettä mutta voiko Master of Business Administration YAMK-tutkinn
    Opiskelu
    3
    920
  20. Python 2.6.6 ja SQL SELECT JA INSERT

    Eli ihan SQL-perusteissa ollaan, mutta Pythonilla koskaan toistaiseksi tietokantoja käsitellyt, ja palvelimella on käytö
    Tietokannat
    10
    734