Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
misspönttöuuni
misspönttöuuni
misspönttöuuni
Liittynyt 8v sitten
379
aloitusta ·
24329
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+mä+arvasin,+että+olet+sen+koulun+käynyt.+RUK:n.
Saatatpa+vaikka+olla+väRnikki+;D
Ainoa,+joka+on+uskaltanut+käyttää+minuakin+kohtaan+käskymuotoa.+Kyllä+siinä+taustat+äkkiä+paljastuu+(nauraa+hyrisee)+:D+Ja+se+sitaattikin+tuolla+aiemmin+oli+jostain+armeijaleffasta.+Kyyllä.
Pidä+kuule+tuo+oma+linjasi.+Hienoa.
https://www.youtube.com/watch?v=dQsBxA2CcFc
05.01.2018 23:04
Tuli,+sinäkin+patistit+minnuu+tännään...Syötäskö+pöntön+synttärikakkua?+(naurua)+Kauhiat+synnytystuskat,+mikäs+se+synttäripäiväksi+tulikaan,+hm,+5.1.+;)
Niin+hevosen+kanssa+kuin+elämässä,+ohjat+pitää+olla+omissa+käsissä+:)
Noo,+noilla+i-kirjaimilla+on+oma+tarkoituksensa+ja+merkityksensä.+Jos+siellä+jatkossa+keskellä+joku+tuollainen+pitkä+I-tappi+töröttää,+niin+kyllä+halpakopsun+siitä+hujoppi+I:stä+tunnistaa.+Pikku+"iit"+on+sulosempia+;)
05.01.2018 22:48
Pieni+Pönttö+ottaa+vastaan+onnitteluja,+ai+jai+(paistattelee+valoissa+ja+asettuu+ovelle+kättelemään+juhlamekossa)+:)
Mäkin+halusin+olla+pieni+sininen+olio.+(naurua)
No+joo+vaikka+ois+hetkellistä+hupia,+niin+joku+roti+;)
Kun+en+oo+tottunu+mielistelemään.+Pikemminkin+kieriskelemään+-ku+kissa,+siis+kissa+ei+kukissa+:D+Iltarunoa+pukkaa...hih.
05.01.2018 22:42
Oisko+sellasta+kodinkonetta,+joka+putkauttas+ulos+valmiin+kääretortun+tai+bostonkakun?+Aika+sauma+markkinoilla.+Mä+ostasin+heti+sellasen+aparaatin.+Painais+vaan+nappia+ja+kakku+lentäis+pihalle.+Kas+niin,+kyllä+se+naisen+arkea+helpottaisi.
05.01.2018 22:35
Hyvä+ettei+mustaksi+mennyt+näkökentässä.+:)
Aamulla+näin+ite+punaista+kun+joku+leikki+sitä+mitä+ei+ollut.
Vedetään+nyt+sitten+kaikilla+väreillä.+(naurua)
Pöntön+synttärit,+voitko+vatkata+sillä+yleiskoneella+pikku+kaakkusen+kiitos+nam,+kumartaa+ja+kuittaa+:D+Slurp+:P
05.01.2018 22:33
En+mä+nyt+tiedä,+mikä+alkaa,+mut+ainakin+loppuu,+se+mun+"pureminen"...
Mä+kun+olen+vähän+sellanen+nonchalantti...muuten.+Varmaan+boksit+paukkuu+yli+kun+en+viitsi+sellasia+katella.+
Mut+itsemääräämisoikeus+sentään+nyt+pysyy+:)
05.01.2018 22:25
"+ja+sitten+huuhtelis+pöntön+ja+käyttäs+tiskikoneessa...+"
Eipä+huuhdella+siellä+Pönttöjä!+(naurua)
Kato+mua+kato+mua+kato+mua!+Näetkö+mitääään+outoa+sieltä+perunamuussien+vatkausten+keskeltä?
Mua+puri+kyy+tänään.+:(+Piti+tehdä+jotain.
05.01.2018 22:16
Aaltoja!+(naurua)+Se+oon+mä!+Whihiiii.
05.01.2018 22:06
On+tehty+oikein+kiinakopio+meikäläisestä,+joku+yritti+kalifiksi+kalifin+paikalle+:D++Näyttääkö+tämä+nyt+yhtään+erilaiselta?
Tai+sitten+ei...mistä+minä+nyt+tiedän?+Kävin+säätöhanikoita+kääntelemässä+konehuoneen+puolella.+Tiedä+vaikka+millä+nimellä+sattuu+tulemaan...jos+siinä+nyt+lukee+joku+"justiina+pirttihirmu"+(naurua)
No+katotaan...hmmm....odottaa+jännittyneenä+ku+Joulupukkia..
05.01.2018 22:04
1217 / 1217