Vapaa kuvaus

Aloituksia

379

Kommenttia

24330

1. Kuin on hienoa ukkosen

...kumina. Sen hienompaa bassoa ei ole keksittykään. Nauttikaa jos kuulette. Jotkut asiat vaan pysyvät samoina. 🌸
    Sinkut
    36
    52
  2. Kiinnostaisi tietää...

vastaus tähän seuraavaan kysymykseen. Mitä palstalle kirjoittava mies on saanut meidän naisten kanssa keskustelusta tääl
    Sinkut
    25
    39
  3. Runokissa väijyksissä

Yöllä runo hiipii kuin kissa. Kukissa. Nurkissa. Kehrää mustassa hämärässä. Korissa, tapetissa.
    Sinkut
    5
    43
  4. Kiivetä kalliolle

Antaa raa’an tuuleen raapia kasvoja. Olla paljaana. Olla katsomatta. Kokea tuuli.
    Sinkut
    12
    29
  5. Puutarhassa

Elokuu on saapunut. Niin kuin sinä. Istut salavan katveessa ja sanot, että odotat ukonilmaa. Samassa iiriksistäsi väläht
    Sinkut
    17
    44
  6. Juu ihan tiedoksi

En ole raskaana. Tsiisus. Huomenna mulla on varmaan jo sukellusvene ja maanantainako olen astronautti? Pötkylätyynyn kan
    Sinkut
    1
    22
  7. Lapsoset, iltalenkille siitä

Pylly heilumaan. Hyvä keli. Yli 20 lämmintä. Hop. Vaikka intervallitreeni; riuska kävely, hölkkä vuoronperään. Aamulla
    Sinkut
    98
    41
  8. Mulla on täällä tatti!

Valtava tatti ja kanttarelleja. Iso kori. Mitä näille pitää tehdä?
    Sinkut
    7
    49
  9. Otetaan vastaan....

lomavinkkejä! 🌸Kertokaapa. Olen avoin persoona. On ollu vähän sellainen tunnelma..., odottava, hiipivä tunnelma..., ett
    Sinkut
    27
    61
  10. Viime yön nukuin...

...pötkylän vieressä. Iltapäivään mennessä laitan siitä kuvan. 😁 Suosittelen sinkuille.
    Sinkut
    55
    53
  11. Toiset ne on palmun alla...

...mutta minä vannon ilmalämpöpumpun nimeen; täällä sitä lämmitellään tohistimen alla. Ilmalämpöpumppu pelastaa ihmisen
    Sinkut
    32
    34
  12. Aina vaan polkupyörä

Kyllä on pikku hiljaa alkanut suututtamaan, että osallistuitpa mihin tahaan kesäarvontaan niin palkintona on AINA pollyp
    Sinkut
    17
    39
  13. Kun lähdet...

...marjaan, mitä otat mukaan vai otatko mitään?
    Sinkut
    52
    73
  14. Aina sitä ilkutaan...

...mutta https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006578622.html ämpäri pelastaa. Tässä on syy, miksi suomalainen tarvitsee sen
    Sinkut
    7
    37
  15. Mitenhän tuo on?

Voiko olla mahdollista, että olisin kutistunut? Viikonlopun jälkeen en ole enää yltänyt mihinkään 🤔
    Sinkut
    72
    44
  16. Se on taas Montalbano-ilta

Rauhoittukaa ja nauttikaa Italian tunnelmasta 🌸 ja sitten kauniita unia 🌸 hips
    Sinkut
    13
    32
  17. Halloo. Vielä yksi kysymys olisi...

Saako suhteessa nukkua tarpeeksi? Vai pitääkö aina jaksaa toisen mukana? Entä jos toinen ei tykkää torkkumisesta ja itse
    Sinkut
    65
    46
  18. Nyt kaikki maate

Vähäksi aikaa. Tuntuu etten pysy hereillä. Lämpö väreilee ilmassa. Sen jälkeen voisi kopistella jääkaappia tai lähteä on
    Sinkut
    0
    34
  19. Sauna karkasi käsistä

Mitä minä oon sanonut https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saunalautta-tormasi-ravintolalaivaan-helsingissa/7874794#gs.aj
    Sinkut
    7
    28
  20. Kenellä on korvakorut

Kenellä on korvissa reijitys? Pitääkö olla korvakorut? Minulla ei ole niitäkään.
    Sinkut
    62
    120