miesmenneisyydest
Vapaa kuvaus
Mä rekkauduin näin pakon eessä
riimit raahaan kivireessä
vajavaiseks nikki jää
puuttuu siitä lopun ää.
[email protected]
Aloituksia
40
Kommenttia
0
- 4417
Oon aluksessa muukalaisten
kera toisten samanlaisten ohjelmoidaan sotureiksi vieraan rodun roboteiksi. Kestäneet ei kaikki meistä irroitettu telin9650Nyt taivas itkee tappiota
luomakunnan rappiota apua jos saada voisi pelastuksen meille toisi. Matkaan siis mä heti lähdin taivas välkkyi sadoin t28946Kohtalon on julma miekka
tiimalasin loppuu hiekka oltukaan ei Luojan mieleen luomistyönsä meni pieleen. Räjähdyksen näämme pienen laajenevan pil11514Mä öisin katson taivaan tähtiin
lapsena ne samat nähtiin muuttumaton näkökulma askarruttaa vanha pulma. Mua katseleeko joku vastaan kaukaisesta planeet391413On viesti mulle kulkeutunut
Aikaportti sulkeutunut poissa on se reitti vakaa mistä pääsi ajan takaa. Majatalo ollut suotta tyhjänä jo monta vuotta151364Viikkoja jo mennyt viisi
Ukrainassa kasvaa kriisi maailma vain katsoo päältä kuolema ei lähde täältä. Avustukset auta eivät vaatteet sekä ruokal401545Nyt viikkoja jo mennyt viisi
Ukrainassa kasvaa kriisi maailma vain katsoo päältä kuolema ei lähde täältä. Avustukset auta eivät vaatteet sekä ruokal1990Virheen teki meidät luonut
ihminen vain tuhon tuonut nauraakohan vielä Saara maailmaamme uhkaa vaara. Naapurimme rajan takaa rauhanturvaa muille j151300Häväisty on papin puvut
kymmenissä tuhatluvut kätkettynä kirkon kuoriin sekaannuttu poikiin nuoriin. Kaikki tehty eessä Luojan katolisen kirkon181556Hyvin pääsin kiinni juoneen
oman talon vinttihuoneen vuokrasin mä itselleni vaimon taskuun rahat meni. Keksin mistä rahaa lisää kaksi kissaa ilman3135Kapina on alkamassa
kohta venevalkamassa ruostuu varmaan Ruotsinlaivat pysähtyy näin ilmavaivat. Nyt ei haittaa tiessä heitot levitetään ty10694Jos Luonto-Äiti isä oisi
partaansa se nauraa voisi typeriä ihmisparat tuhonneet on luonnonvarat. Kaikella on kallis hinta hiljaa nousee vedenpin161122Tytti Yli-Viikarilla
käyttöä on kiikarilla katsoo, viel on rakastettu löytyy virka pakastettu. Julkisesti tuli näyttöön rahaa mennyt omaan k301041Alta vintin kattopaarteen
kätköpaikan löysin aarteen lehteen kartan piirrettynä suojaan luolaan siirrettynä. Käytävä vie vuoren sisään öljyä mä l6735Keitettyjä perunoita
alehyllyn halpaa voita juustonpala leivän päällä hengissä munt pitää täällä. Surkealta alkaa näyttää leipäkaapin home t111008Pensselit mä työnnän santaan
lähden tästä Kultarantaan paljastunut naamiaiset ilmaiset on aamiaiset. Ruokaa näen täyden padan arvoltaan kai kolmensa44873Kyyneleet mun posket tuhri
sylissäni kallis uhri vuosikymmentä jo kaksi tullut aina rakkaammaksi. Lepopaikka rinteen päällä suojassa on sadesäääll30794Oon hiljaisuuden huoneessa
illuusion tuoneessa mieleni on kevyt, avoin maailman nään toisin tavoin. Ulkona on saasteet poissa kirkas vesi virtaa j16943Nyt maailma on polvillansa
virus polttaa kolvillansa turvassa ei kukaan täällä liikaa meitä pallon päällä. Piiloon ei voi enää päästä uhrejaan ei2191