Vapaa kuvaus

Mä rekkauduin näin pakon eessä
riimit raahaan kivireessä
vajavaiseks nikki jää
puuttuu siitä lopun ää.

[email protected]

Aloituksia

40

Kommenttia

0

  1. Häväisty on papin puvut

    kymmenissä tuhatluvut kätkettynä kirkon kuoriin sekaannuttu poikiin nuoriin. Kaikki tehty eessä Luojan katolisen kirkon
    Ikäryhmät
    18
    1514
  2. Viikkoja jo mennyt viisi

    Ukrainassa kasvaa kriisi maailma vain katsoo päältä kuolema ei lähde täältä. Avustukset auta eivät vaatteet sekä ruokal
    70 plus
    40
    1483
  3. Mä öisin katson taivaan tähtiin

    lapsena ne samat nähtiin muuttumaton näkökulma askarruttaa vanha pulma. Mua katseleeko joku vastaan kaukaisesta planeet
    70 plus
    39
    1299
  4. Virheen teki meidät luonut

    ihminen vain tuhon tuonut nauraakohan vielä Saara maailmaamme uhkaa vaara. Naapurimme rajan takaa rauhanturvaa muille j
    Ryhmät
    15
    1252
  5. On viesti mulle kulkeutunut

    Aikaportti sulkeutunut poissa on se reitti vakaa mistä pääsi ajan takaa. Majatalo ollut suotta tyhjänä jo monta vuotta
    70 plus
    15
    1241
  6. Jos Luonto-Äiti isä oisi

    partaansa se nauraa voisi typeriä ihmisparat tuhonneet on luonnonvarat. Kaikella on kallis hinta hiljaa nousee vedenpin
    70 plus
    16
    1059
  7. Tytti Yli-Viikarilla

    käyttöä on kiikarilla katsoo, viel on rakastettu löytyy virka pakastettu. Julkisesti tuli näyttöön rahaa mennyt omaan k
    70 plus
    30
    1005
  8. Keitettyjä perunoita

    alehyllyn halpaa voita juustonpala leivän päällä hengissä munt pitää täällä. Surkealta alkaa näyttää leipäkaapin home t
    70 plus
    11
    967
  9. Oviaukkoon hahmot piirtyi

    hiljaisina sisään siirtyi outoon aikaan keskiyöllä viinileilit roikkui vyöllä. Tyhjät katseet, kylmät rinnat kelmeinä n
    Ikäryhmät
    18
    953
  10. Nyt viikkoja jo mennyt viisi

    Ukrainassa kasvaa kriisi maailma vain katsoo päältä kuolema ei lähde täältä. Avustukset auta eivät vaatteet sekä ruokal
    Ikäryhmät
    1
    943
  11. Mä vaeltelin metsätiellä

    outoon paikkaan jouduin siellä parempaa kuin alkoholi nuoruuden se lähde oli. Sammaleisen koivutukin päältä löysin kivi
    60 plus
    16
    890
  12. Oon hiljaisuuden huoneessa

    illuusion tuoneessa mieleni on kevyt, avoin maailman nään toisin tavoin. Ulkona on saasteet poissa kirkas vesi virtaa j
    70 plus
    16
    864
  13. Pensselit mä työnnän santaan

    lähden tästä Kultarantaan paljastunut naamiaiset ilmaiset on aamiaiset. Ruokaa näen täyden padan arvoltaan kai kolmensa
    70 plus
    44
    824
  14. Tullutkaan ei pororeellä

    pihaan kaartoi BMW:llä nykyajan nuori Pukki naamallansa akne kukki. Vierellänsä Joulu-Muori peruukkiaan suoraks kuori h
    60 plus
    22
    809
  15. Nyt taivas itkee tappiota

    luomakunnan rappiota apua jos saada voisi pelastuksen meille toisi. Matkaan siis mä heti lähdin taivas välkkyi sadoin t
    70 plus
    27
    791
  16. Kyyneleet mun posket tuhri

    sylissäni kallis uhri vuosikymmentä jo kaksi tullut aina rakkaammaksi. Lepopaikka rinteen päällä suojassa on sadesäääll
    70 plus
    30
    741
  17. Alta vintin kattopaarteen

    kätköpaikan löysin aarteen lehteen kartan piirrettynä suojaan luolaan siirrettynä. Käytävä vie vuoren sisään öljyä mä l
    70 plus
    6
    704
  18. Kapina on alkamassa

    kohta venevalkamassa ruostuu varmaan Ruotsinlaivat pysähtyy näin ilmavaivat. Nyt ei haittaa tiessä heitot levitetään ty
    70 plus
    10
    662
  19. On ilmastossa muutos jyrkin

    Luonto nosti pystyyn nyrkin päättäjiltä puuttuu vastuu ihmiskunta tyhjään astuu. Kulutus ja rahan valta esiin tulee kai
    60 plus
    19
    661
  20. Mä istun täällä täysin vatsoin

    nähdä ei mua maasta katsoin suojassa on täysin täällä pienen kivipallon päällä. Kuollut kuu on pelkkä juoni edessäni ve
    Ryhmät
    24
    593